JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20170411/63826-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.opocznopowiat.pl' target='_blank'>http://www.bip.opocznopowiat.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 63826 - 2017
              z dnia 2017-04-11 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Opoczno: Zakup usług transportowych obejmujących przewóz uczniów/ uczennic szkół ponadgimnazjalnych dla których organem prowadzącym jest Powiat Opoczyński 
zakwalifikowanych do projektów unijnych.
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Projekty współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego, krajowy numer identyfikacyjny
              59064843900000, ul.
              ul. Kwiatowa 
              ,
              26300  
              Opoczno, woj.
              łódzkie, państwo
              Polska, tel.
              447 361 500, e-mail
              zamowienia_publiczne@opocznopowiat.pl, faks
              447 361 500.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.opocznopowiat.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.opocznopowiat.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.opocznopowiat.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty należy składać osobiście lub za pośrednictwem posłańca w biurze podawczym w Starostwie Powiatowym, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r.  Prawo Pocztowe /Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz.1830/<br />
                Adres:
                <br />Stsrostwo Powiatowe w Opocznie ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zakup usług transportowych obejmujących przewóz uczniów/ uczennic szkół ponadgimnazjalnych dla których organem prowadzącym jest Powiat Opoczyński 
zakwalifikowanych do projektów unijnych.
<br /><b>Numer referencyjny: </b>OZ.272.09.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1.Zakup usługi transportowej dla uczniów/uczennic zakwalifikowanych do projektu ,,Szkoły Zawodowe z terenu powiatu opoczyńskiego drogą do sukcesu na regionalnym rynku pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, w tym:
CZĘŚĆ I. Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz/odwóz) 5 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Zawodowych w Żarnowie na/z kurs/u spawacza metodą Mag 135.
CZĘŚĆ II. Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz/odwóz) 5 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy na/z kurs/u spawacza metodą Mag 135.
CZĘŚĆ III. Usługa transportowa obejmująca przewóz (odwóz) 10 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Zawodowych w Żarnowie plus opiekun grupy z zajęć na kursie organizacji przyjęć okolicznościowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach:
Część I  załącznik nr 1/1 do SIWZ.
Część II  załącznik nr 1/2 do SIWZ.
Część III  załącznik nr 1/3 do SIWZ.

1.2.Zakup usługi transportowej dla uczniów/uczennic zakwalifikowanych do projektu ,,Doskonalenie umiejętności i kompetencji praktycznych uczniów Technikum i poszerzenie kompetencji nauczycieli  Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy  kolejny krok do sukcesu zawodowego  absolwentów szkoły współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020:
CZĘŚĆ IV. Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz/odwóz) 27 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy na/z kurs/u kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym i wymianą butli z gazem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku:
Część IV  załącznik nr 1/4 do SIWZ.

1.3. Zakup usługi transportowej dla uczniów/uczennic zakwalifikowanych do projektu ,,Rozwój kompetencji zawodowych uczniów Technikum kształcących się w zawodach: technik logistyk, technik analityk, technik elektryk, technik ekonomista, technik handlowiec, technik informatyk w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie we współpracy z przedsiębiorcami współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020:
CZĘŚĆ V. Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz - odwóz) 11 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia zajęć warsztatowych z analityki laboratoryjnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku:
Część V  załącznik nr 1/5 do SIWZ.

1.4. Zakup usługi transportowej dla uczniów/uczennic zakwalifikowanych do projektu Podniesienie praktycznych umiejętności uczniów Technikum w Zespole Szkół Technicznych w Mroczkowie Gościnnym  zwiększenie szansy na zatrudnienie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020:
CZĘŚĆ VI. Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz/odwóz) 23 uczniów/uczennic Technikum w Zespole Szkół Technicznych w Mroczkowie Gościnnym plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia kursu operatora koparko-ładowarki kl. III.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku:
Część VI  załącznik nr 1/6 do SIWZ.

1.5. Zakup usługi transportowej dla uczniów/uczennic zakwalifikowanych do projektu ,,Rozwój kompetencji zawodowych uczniów Technikum kształcących się w zawodach: technik obsługi turystycznej, technik mechanik, technik mechatronik, technik technologii żywności, technik hotelarstwa  w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie we współpracy z przedsiębiorcami współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w tym:
CZĘŚĆ VII. Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz - odwóz) 26 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia warsztatów z obrabiarek sterowanych numerycznie.
CZĘŚĆ VIII.Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz - odwóz) 20 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia warsztatów z technologii żywności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach:
Część VII  załącznik nr 1/7 do SIWZ.
Część VIII - załącznik nr 1/8 do SIWZ.
1.6. Zakup usługi transportowej dla uczniów/uczennic zakwalifikowanych do projektu ,,Szkolna Akademia Kompetencji dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020:
CZĘŚĆ IX. Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz - odwóz) 12 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia egzaminu certyfikującego z języka angielskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku:
Część IX  załącznik nr 1/9 do SIWZ.

1.7. Zakup usługi transportowej dla uczniów/uczennic zakwalifikowanych do projektu ,,Podniesienie kompetencji kluczowych uczniów oraz podniesienie kompetencji cyfrowych nauczycieli z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. St. Staszica  w Opocznie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020:
CZĘŚĆ X. Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz - odwóz) 40 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. St. Staszica w Opocznie plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia egzaminów certyfikujących.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku:
Część X  załącznik nr 1/10 do SIWZ
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>60000000-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>60100000-9,
                60140000-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Dla wszystkich części:
Wykonawca będzie posiadał uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2016 r. poz. 1907, 1935, 1948), tj. zezwolenie/aktualną licencję.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia- wg załącznika nr 2 do SIWZ.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Dla wszystkich części:
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Dla wszystkich części:
Wykonawca będzie dysponował osobą/osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj. dysponuje lub będzie dysponował w czasie wykonywania zamówienia co najmniej 1 osobą dla danej trasy, zdolną do wykonywania zamówienia tj. posiadającą kwalifikacje zawodowe - prawo jazdy Kat. D.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Formularz cenowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>wiek środka transportu</td><td>30</td></tr><tr><td>termin zpłaty faktury/rachunku</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Informacje zawarte we wzorach umów - Część I  załącznik nr 3/1 do SIWZ, Część II  załącznik nr 3/2 do SIWZ, Część III  załącznik nr 3/3 do SIWZ, Część IV  załącznik nr 3/4 do SIWZ, Część V  załącznik nr 3/5 do SIWZ, Część VI  załącznik nr 3/6 do SIWZ, Część VII  załącznik nr 3/7 do SIWZ
Część VIII  załącznik nr 3/8 do SIWZ, Część IX  załącznik nr 3/9 do SIWZ, Część X  załącznik nr 3/10 do SIWZ.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 20/04/2017, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz/odwóz) 5 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Zawodowych w Żarnowie na/z kurs/u spawacza metodą Mag 135.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przewóz(dowóz/odwóz) 5 osób (uczniów/uczennic) Zespołu Szkół Zawodowych w Żarnowie na trasie:
a)	dowóz uczniów/uczennic szkoły z Żarnowa, ul. 17 Stycznia 15 (budynek szkoły) do miejsca, 
w którym odbywa się kurs tj.: Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Piotrkowska 9A /ul. Piotrkowska 83-89, 26-300 Opoczno oraz 
b)	odwóz uczniów/uczennic z Zakładu Doskonalenia Zawodowego, ul. Piotrkowska 9A /ul. Piotrkowska 83-89,26-300 Opoczno (miejsca przeprowadzenia kursu) do miejsca zamieszkania: Wola Załężna Petrykozy  Daleszewice  Trojanowice - Żarnów
Łącznie jeden przewóz (dowóz/odwóz) nie może przekroczyć 70 km
2.	19 przewozów (dowóz/odwóz) po maksymalnie 70 km każdy. Łączna ilość przewozów obejmie maksymalnie 1330 km. Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram przewozów określający ilość i terminy realizacji przewozów, po podpisaniu umowy i ustaleniu harmonogramu realizacji zajęć z wykonawcą kursów.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60000000-8, 60100000-9,
                    60140000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>wiek środka transportu</td><td>30</td></tr><tr><td>termin płatności faktury/rachunku</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz/odwóz) 5 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy na/z kurs/u spawacza metodą Mag 135<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przewóz(dowóz/odwóz) 5 osób (uczniów/uczennic) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy na trasie:
a)	dowóz uczniów/uczennic szkoły z Drzewicy ul. Stanisława Staszica 5 (budynek szkoły) do miejsca, w którym odbywa się kurs tj.: Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Piotrkowska 9A /ul. Piotrkowska 83-89,26-300 Opoczno oraz 
b)	odwóz uczniów/uczennic z Zakładu Doskonalenia Zawodowego, ul. Piotrkowska 9A /ul. Piotrkowska 83-89, 26-300 Opoczno (miejsca przeprowadzenia kursu) do Drzewica, ul. Stanisława Staszica 5 (budynek szkoły).
Łącznie  jeden przewóz (dowóz/odwóz) nie może przekroczyć 44 km.
2.	19 przewozów (dowóz/odwóz) po maksymalnie 44 km każdy. Łączna ilość przewozów obejmie maksymalnie836 km. Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram przewozów określający ilość i terminy realizacji przewozów, po podpisaniu umowy i ustaleniu harmonogramu realizacji zajęć z wykonawcą kursów.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60000000-8, 60100000-9,
                    60140000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>wiek środka transportu </td><td>30</td></tr><tr><td>termin płatności faktury/rachunku </td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługa transportowa obejmująca przewóz (odwóz) 10 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Zawodowych w Żarnowie plus opiekun grupy z zajęć na kursie organizacji przyjęć okolicznościowych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przewóz (odwóz) 10 osób (uczniów/uczennic) Zespołu Szkół Zawodowych w Żarnowie plus opiekun grupy na trasie:
a)	odwóz uczniów/uczennic szkoły z Żarnowa, ul. 17 Stycznia 15 (budynek szkoły) do miejsca zamieszkania: Poraj  Niemojowice  Malków  Kołoniec  Zdyszewice Siucice Kolonia  Feliksów  Alfonsów  Miedzna Murowana.
Łącznie jeden przewóz (odwóz) nie może przekroczyć 100 km.
2.	13przewozów (odwozów) po maksymalnie 100 km każdy. Łączna ilość przewozów obejmie maksymalnie 1300 km. Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram przewozów określający ilość i terminy realizacji przewozów, po podpisaniu umowy i ustaleniu harmonogramu realizacji zajęć 
z wykonawcą kursów.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60000000-8, 60100000-9,
                    60140000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>wiek środka transportu </td><td>30</td></tr><tr><td>termin płatności faktury/rachunku</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz/odwóz) 27 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy na/z kurs/u kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym i wymianą butli z gazem.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przewóz (dowóz/odwóz) 27 osób (uczniów/uczennic) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych 
w Drzewicyna trasie:
a) dowóz uczniów/uczennic szkoły z Drzewicy ul. Stanisława Staszica 5 (budynek szkoły) do miejsca, w którym odbywa się kurs tj: Ośrodek Szkolenia Kierowców Szóstka, ul. Piotrkowska 70 lub ul. Piotrkowska 197, 26-300 Opoczno oraz 
b)  odwóz uczniów/uczennic z Ośrodka Szkolenia Kierowców Szóstka, ul. Piotrkowska 70 lub 
ul. Piotrkowska 197, 26-300 Opoczno ( miejsca przeprowadzenia kursu)do Drzewicy, ul. Stanisława Staszica 5(budynek szkoły).
Łącznie jeden przewóz (dowóz/odwóz) nie może przekroczyć 44 km
Zleceniodawca zastrzega sobie prawo zmiany liczebności uczestników. 
2.	27 przewozów (dowóz/odwóz) po maksymalnie 44 km każdy. Łączna ilość przewozów obejmie maksymalnie 1188 km. Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram przewozów określający dokładną ilość i terminy realizacji przewozów, po podpisaniu umowy i ustaleniu harmonogramu realizacji zajęć z wykonawcą kursów.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60000000-8, 60100000-9,
                    60140000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/02/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>wiek środka transportu</td><td>30</td></tr><tr><td>termin płatności faktury/rachunku</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz - odwóz) 11 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia zajęć warsztatowych z analityki laboratoryjnej.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przewóz (dowóz/odwóz) 11 osób (uczniów/uczennic) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie plus opiekun grupy na trasie:
a)	dowóz 12 osób z Opoczna, ul. Kossaka 1 (budynek szkoły) do Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności, ul. Nowoursynowska 159 c (miejsca przeprowadzenia warsztatów z analityki laboratoryjnej); 
b)	odwóz 12 osób ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności, ul. Nowoursynowska 159c (miejsca przeprowadzenia warsztatów z analityki laboratoryjnej) do Opoczna, ul. Kossaka 1 (budynek szkoły).
2.Przewidywane godziny realizacji zajęć: od 9.00 do 16.00; 4 przewozy (dowóz/odwóz wraz z postojem), na trasie: Opoczno  Warszawa  Opoczno.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60000000-8, 60100000-9,
                    60140000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>wiek środka transpotu</td><td>30</td></tr><tr><td>termin płatności faktury/rachunku</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz/odwóz) 23 uczniów/uczennic Technikum w Zespole Szkół Technicznych w Mroczkowie Gościnnym plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia kursu operatora koparko-ładowarki kl. III <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przewóz (dowóz/odwóz) 23 osób (uczniów/uczennic) Zespołu Szkół Technicznych w Mroczkowie Gościnnym plus opiekun grupy na trasie: Mroczków Gościnny  Zduńska Wola  Mroczków Gościnny:
a)	zajęcia teoretyczne: dowóz uczniów/uczennic szkoły z Mroczkowa Gościnnego 8, 26-300 Opoczno (budynek szkoły) do miejsca, w którym odbywa się kurs tj.: Przedsiębiorstwo Szkoleniowo- Usługowo-Handlowe UNIVERSUM, ul. Słowackiego 7, 98-220 Zduńska Wola oraz
b)	zajęcia teoretyczne: odwóz uczniów/uczennic z miejsca, w którym odbywa się kurs tj.: Przedsiębiorstwa Szkoleniowo- Usługowo-Handlowego UNIVERSUM, ul. Słowackiego 7, 98-220 Zduńska Wola do Mroczkowa Gościnnego 8, 26-300 Opoczno (budynek szkoły) oraz
c)	zajęcia praktyczne: dowóz uczniów/uczennic szkoły z Mroczkowa Gościnnego 8, 26-300 Opoczno (budynek szkoły) do miejsca, w którym odbywa się kurs, tj.: Poligon Szkoleniowy, Gajewniki 5, 98-220 Zduńska Wola oraz
d)	zajęcia praktyczne: odwóz uczniów/uczennic z miejsca, w którym odbywa się kurs, tj.: Poligon Szkoleniowy, Gajewniki 5, 98-220 Zduńska Wola do Mroczkowa Gościnnego 8, 26-300 Opoczno (budynek szkoły).
Zleceniodawca zastrzega sobie prawo zmiany liczebności uczestników.
2.Wykonawca przy określeniu ceny za 1 km musi uwzględnić: cenę za kilometr wraz z postojem oraz opłatę drogową i inne opłaty przewidziane przez Wykonawcę.
3.	Jeden przewóz nie może przekroczyć 240 km czyli maksymalnie 26 przewozów (dowóz/odwóz). Łączna ilość przewozów obejmie maksymalnie 6 240 km. Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram określający ilość i terminy przejazdów (dowozy/odwozy) po podpisaniu umów z wykonawcą na przeprowadzenie kursu operatora koparko-ładowarki kl. III oraz ustaleniu harmonogramu realizacji zajęć z wykonawcą kursu.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60000000-8, 60100000-9,
                    60140000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>wiek środka transportu</td><td>30</td></tr><tr><td>termin płatności faktury/rachunku</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz - odwóz) 26 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia warsztatów z obrabiarek sterowanych numerycznie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.Przewóz (dowóz/odwóz) 26 osób (uczniów/uczennic) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie plus opiekun grupy na trasie:
a)	dowóz 27 osób z Opoczna, ul. Kossaka 1 (budynek szkoły) do miejsca przeprowadzenia warsztatów z obrabiarek sterowanych numerycznie,
b)	odwóz 27 osób z miejsca przeprowadzenia warsztatów z obrabiarek sterowanych numerycznie do Opoczna, ul. Kossaka 1 (budynek szkoły)
2.Przewidywana liczba godzin zajęć 8; 8 przejazdów (dowozów/odwozów wraz 
z postojem);
3.Wykonawca przy określaniu ceny za 1 km musi uwzględnić: cenę za km wraz z postojem oraz opłatę drogową i inne opłaty przewidziane przez  Wykonawcę.
4.Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram określający ilości i terminy przewozów (dowozy/odwozy) po podpisaniu umów i ustaleniu harmonogramu realizacji zajęć z wykonawcą warsztatów.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60000000-8, 60100000-9,
                    60140000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>wiek środka transportu</td><td>30</td></tr><tr><td>termin płatności faktury/rachunku</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz - odwóz) 20 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia warsztatów z technologii żywności<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przewóz (dowóz/odwóz) 20 osób (uczniów/uczennic) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie plus opiekun grupy na trasie:
a)	dowóz 21 osób z Opoczna, ul. Kossaka 1 (budynek szkoły) do miejsca przeprowadzenia warsztatów z technologii żywności,
b)	odwóz 21 osób z miejsca przeprowadzenia warsztatów z technologii żywności do Opoczna, ul. Kossaka 1 (budynek szkoły)
2.Przewidywana liczba godzin zajęć 6; 4 przejazdy (dowozów/odwozów wraz 
z postojem);
3.Wykonawca przy określaniu ceny za 1 km musi uwzględnić: cenę za km wraz z postojem oraz opłatę drogową i inne opłaty przewidziane przez  Wykonawcę.
4.Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram określający ilości i terminy przewozów (dowozy/odwozy) po podpisaniu umów i ustaleniu harmonogramu realizacjiz wykonawcą warsztatów.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60000000-8, 60100000-9,
                    60140000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>wiek środka transportu</td><td>30</td></tr><tr><td>termin płatności faktury/rachunku</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz - odwóz) 12 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia egzaminu certyfikującego z języka angielskiego<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przewóz (dowóz/odwóz) 12 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy plus opiekun grupy na trasie:
a)	dowóz 12 osób (uczniów/uczennic) plus opiekun grupy z Drzewicy, ul. Stanisława Staszica 5 (budynek szkoły) do miejsca przeprowadzenia egzaminu,
b)	odwóz 12 osób (uczniów/uczennic) plus opiekun grupy z miejsca przeprowadzenia egzaminu do Drzewicy, ul. Stanisława Staszica 5 (budynek szkoły).
2.Wykonawca przy określaniu ceny za 1 km musi uwzględnić: cenę za km wraz z postojem oraz opłatę drogową i inne opłaty przewidziane przez  Wykonawcę. Łącznie przewóz nie może przekroczyć 200 km.
3.Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje dotyczącą terminu i trasy przejazdu po podpisaniu umowy i ustaleniu terminu egzaminu z wykonawcą usługi egzaminacyjnej.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60000000-8, 60100000-9,
                    60140000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>wiek środka transportu</td><td>30</td></tr><tr><td>termin płatności faktury/rachunku</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz - odwóz) 40 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. St. Staszica w Opocznie plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia egzaminów certyfikujących<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przewóz (dowóz/odwóz) 40 osób (uczniów/uczennic)  Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. St. Staszica w Opocznie plus opiekun grupy na trasie: 
a)	dowóz 40 osób (uczniów/uczennic)  z Opoczna, ul. Kossaka 1 (budynek szkoły) do miejsca przeprowadzenia egzaminów certyfikujących,
b)	odwóz 40 osób (uczniów/uczennic) z miejsca przeprowadzenia egzaminów certyfikujących 
do Opoczna, ul. Kossaka 1 (budynek szkoły)
2.	Wykonawca przy określaniu ceny za 1 km musi uwzględnić: cenę za km wraz z postojem oraz opłatę drogową i inne opłaty przewidziane przez Wykonawcę. Łącznie przewóz nie może przekroczyć 280 km.
3.Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje dotyczącą terminu i trasy przewozu po podpisaniu umowy i ustaleniu terminu egzaminu z wykonawcą usługi egzaminacyjnej.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60000000-8, 60100000-9,
                    60140000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>wiek środka transportu</td><td>30</td></tr><tr><td>termin płatności faktury/rachunku</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com