JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20171016/602762-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 602762-N-2017 z dnia 2017-10-16 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Jednostka Wojskowa 4620</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Tak</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Jednostka Wojskowa 4620</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">34090172500000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Okólna</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">37</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">87100 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Toruń</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">kujawsko-pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">56 653 36 94</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">12wog.zamowienia@wp.mil.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">56 653 36 60</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.12wog.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.12wog.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.12wog.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">OSOBIŚCIE LUB ZA POMOCĄ OPERATORA </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY, 87-100 TORUŃ, UL. OKÓLNA 37</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">P/30/IW/17/A</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów administracyjno-biurowych (w dalszej części SIWZ zamiennie użyto określenia ,,asortyment"), w n/w asortymencie i ilościach: Blok biurowy w kratkę.- 542- szt.2.	- Blok techniczny.- 281- szt.3.	- Bloczek samoprzylepny- 961- opak.4.	- Etykiety samoprzylepne.- 127- opak.5.	- Etykiety samoprzylepne.- 134- opak.6.	- Etykiety samoprzylepne.- 120- opak.7.	- Etykiety samoprzylepne.- 149- opak.8.	- Etykiety samoprzylepne.- 149- opak.9.	- Etykiety samoprzylepne.- 277- opak.10.	- Etykiety samoprzylepne.- 8- opak.11.	- Etykiety samoprzylepne.- 3- opak.12.	- Etykiety znamionowe srebrne.- 2- opak.13.	- Kołonotatnik w kratkę. - 126- opak.14.	- Kostka biurowa kolorowa.- 345- szt.15.	- Kalendarz ścienny.- 877- szt.16.	- Kalendarz podkładowy- 378- szt.17.	- Kalendarz biurkowy.- 1055- szt.18.	- Kalendarz TEWO.- 1754- szt.19.	- Karton A-4.- 207- opak.20.	- Karton wizytówkowy.- 99- opak.21.	- Karton wizytówkowy.- 52- opak.22.	- Karton wizytówkowy.- 74- opak.23.	- Karton wizytówkowy.- 55- opak.24.	- Karton wizytówkowy.- 47- opak.25.	- Karton wizytówkowy.- 43- opak.26.	- Karton wizytówkowy.- 29- opak.27.	- Karton wizytówkowy.- 21- opak.28.	- Karton wizytówkowy.- 72- opak.29.	- Karton wizytówkowy.- 13- opak.30.	- Karton ozdobny.- 27- opak.31.	- Karton ozdobny.- 24- opak.32.	- Karton ozdobny.- 32- opak.33.	- Karton ozdobny.- 33- opak.34.	- Karton ozdobny.- 29- opak.35.	- Karton ozdobny.- 23- opak.36.	- Papier "Cyprys" .- 34- opak37.	- Papier "Złoto".- 31- opak38.	- Papier "Srebro" .- 16- opak.39.	- Papier "Francja".- 13- opak40.	- Papier "Celtic".- 14 - opak.41.	- Papier "Pieczęć".- 17- opak.42.	- Papier uniwersalny biały.- 6361- opak.43.	- Papier uniwersalny biały.- 268- opak.44.	- Papier biały.- 83- opak.45.	- Papier biały.- 5- opak.46.	- Papier biały.- 106- opak.47.	- Papier ksero kolor.- 166- opak.48.	- Papier satynowy do wydruku- 10- opak.49.	- Papier satynowy do wydruku- 10- 50.	- Papier do Plotera, przeznaczony do wykonywania rysunku technicznego, graficznego, rejestracji wyniku pomiaru, kreślenia precyzyjnego map i planów, itp.- 24- opak.51.	- Papier do Plotera, przeznaczony do wykonywania rysunku technicznego, graficznego, rejestracji wyniku pomiaru, kreślenia precyzyjnego map i planów, itp. - 8- opak.52.	- Papier do Plotera, przeznaczony do wykonywania rysunku technicznego, graficznego, rejestracji wyniku pomiaru, kreślenia precyzyjnego map i planów, itp.- 8- opak.53.	- Papier do Plotera, przeznaczony do wykonywania rysunku technicznego, graficznego, rejestracji wyniku pomiaru, kreślenia precyzyjnego map i planów, itp.- 56- opak.54.	- Papier do Plotera, przeznaczony do wykonywania rysunku technicznego, graficznego, rejestracji wyniku pomiaru, kreślenia precyzyjnego map i planów, itp.- 20- opak.55.	- Papier do Plotera, przeznaczony do wykonywania rysunku technicznego, graficznego, rejestracji wyniku pomiaru, kreślenia precyzyjnego map i planów, itp.- 36- opak.56.	- Papier do Plotera, przeznaczony do wykonywania rysunku technicznego, graficznego, rejestracji wyniku pomiaru, kreślenia precyzyjnego map i planów, itp.- 9- opak.57.	- Papier do Plotera, przeznaczony do wykonywania rysunku technicznego, graficznego, rejestracji wyniku pomiaru, kreślenia precyzyjnego map i planów, itp.- 5- opak.58.	- Papier FOTO.- 4- opak.59.	- Papier FOTO.- 38- opak.60.	- Papier FOTO.- 10- opak.61.	- Papier FOTO.- 11- opak.62.	- Papier FOTO.- 9- opak.63.	- Papier FOTO.- 12- opak.64.	- Papier FOTO.- 4- opak.65.	- Papier kolor.- 2- opak.66.	- Papier w roli przeznaczony do wykonywania rysunku technicznego, graficznego, rejestracji wyniku pomiaru, itp.- 17- rolka67.	- Papier w roli przeznaczony do wykonywania rysunku technicznego, graficznego ,rejestracji wyniku pomiaru, itp.- 10- rolka68.	- Papier w roli przeznaczony do wykonywania rysunku technicznego, graficznego, rejestracji wyniku pomiaru, itp.- 10- rolka69.	- Papier w roli przeznaczony do wykonywania rysunku technicznego, graficznego, rejestracji wyniku pomiaru, itp. C6569C- 12- rolka70.	- Papier w roli przeznaczony do wykonywania rysunku technicznego, graficznego, rejestracji wyniku pomiaru, itp.- 2- rolka71.	- Papier w roli przeznaczony do wykonywania rysunku technicznego, graficznego, rejestracji wyniku pomiaru, itp.- 10- rolka72.	- Papier w roli przeznaczony do wykonywania rysunku technicznego, graficznego ,rejestracji wyniku pomiaru, itp.- 14- rolka73.	- Papier HAHNEEMUHLE ALBRECHT DURER.- 6- rolka74.	- Papier pakowy.- 204- arkusz75.	- Przekładki kartonowe.- 206- arkusz76.	- Przekładki PP- 176- opak.77.	- Zakładki papierowe, indeksujące.- 807- opak.78.	- Zeszyt.- 787- szt.79.	- Zeszyt.- 296- szt.80.	- Zeszyt.- 350- szt.81.	- Zeszyt.- 394- szt.82.	- Brulion.- 3067- szt.83.	- Brulion.- 206- szt.84.	- Koperta biała B4.- 1606- szt.85.	- Koperta brązowa B4.- 775- szt.86.	- Koperta biała B5.- 210- opak.87.	- Koperta brązowa B5- 102- opak.88.	- Koperta biała C4.- 181- opak.89.	- Koperta brązowa C4.- 101- opak.90.	- Koperta biała C5.- 68- opak.91.	- Koperta biała C5.- 85- opak.92.	- Koperta brązowa C5 .- 409- opak.93.	- Koperta biała C6.- 279- opak.94.	- Koperta biała B6.- 54- opak.95.	- Koperta biała DL.- 190- opak.96.	- Koperta bąbelkowa.- 41- opak.97.	- Koperta bąbelkowa H 18.- 50- opak.98.	- Koperta bąbelkowa E-15.- 46- opak.99.	- Koperta listwowa DL.- 39- opak.100.	- Koperta na płyty CD/DVD.- 5- opak.101.	- Koperty depozytowe bankowe.- 50- opak.102.	- Koperty depozytowe bankowe.- 70- opak.103.	- Clipboard A4.- 358- szt.104.	- Segregator.- 651- szt.105.	- Segregator. - 434- szt.106.	- Segregator.- 320- opak.107.	- Segregator.- 434- szt.108.	- Segregator.- 394- szt.109.	- Segregator.- 17- szt.110.	- Segregator.- 17- szt.111.	- Skoroszyt plastikowy.- 724- szt.112.	- Skoroszyt zawieszany Alpha A4. - 200- szt.113.	- Teczka kartonowa z gumką.- 1530- szt.114.	- Teczka kartonowa.- 2706- szt.115.	- Teczka do podpisu.- 144- szt.116.	- Teczka konferencyjna.- 14- szt.117.	- Teczka na dokumenty.- 20- szt.118.	- Teczka skrzydłowa.- 470- szt.119.	- Teczka harmonijkowa.- 217- szt.120.	- Teczka AKT OSOBOWE ABC-TAO-IR/3+.- 25- szt.121.	- Pudełko do archiwizacji dokumentów.- 2385- szt.122.	- Pudła do archiwizacji dokumentów.- 80- szt.123.	- Pudła do archiwizacji dokumentów.- 200- szt.124.	- Pudła do archiwizacji dokumentów.- 70- szt.125.	- Pudło/skrzynka na rewersy.- 2- szt.126.	- Stojak na pieczątki.- 7- szt.127.	- Koszulka A4.- 447-opak.128.	- Folia na mapy- 30- rolka129.	- Folia do laminowania.- 22- rolka130.	- Folia do laminowania- 55- opak.131.	- Folia do laminowania- 85- opak.132.	- Folia do laminowania.- 22- rolka133.	- Folia do laminowania.- 18- opak.134.	- Folia do laminowania.- 2- opak.135.	- Folia do laminowania.- 2- opak.136.	- Folia do laminowania.- 2- opak.137.	- Folia do laminowania.- 3- opak.138.	- Folia bąbelkowa.- 2- rolka139.	- Folia ochronna STRETCH.- 45- rolka140.	- Folia samoprzylepna.- 51- opak.141.	- Ofertówka A4 krystaliczna "L".- 467- opak.142.	- Folia do bindowania.- 150- opak.143.	- Folia do bindowania.- 5- opak.144.	- Okładka wykonana z tektury litej bezkwasowej.- 230- szt.145.	- Okładka wykonana z tektury litej bezkwasowej.- 229- szt.146.	- Okładka wykonana z tektury litej bezkwasowej.- 220- szt.147.	- Okładka wykonana z tektury litej bezkwasowej.- 216- szt.148.	- Okładka wykonana z tektury litej bezkwasowej.- 199- szt.149.	- Okładka wykonana z tektury litej bezkwasowej.- 212- szt.150.	- Okładka wykonana z tektury litej bezkwasowej.- 221- szt.151.	- Okładka wykonana z tektury litej bezkwasowej.- 224- szt.152.	- Okładka wykonana z tektury litej bezkwasowej.- 233- szt.153.	- Okładka wykonana z tektury litej bezkwasowej.- 219- szt.154.	- Okładki do termobindowania- 3- opak.155.	- Okładki do termobindowania- 3- opak.156.	- Okładki do termobindowania- 39- opak.157.	- Okładki do termobindowania- 34- opak.158.	- Okładki do termobindowania- 3- opak.159.	- Twarde okładki.- 1- opak.160.	- Twarde okładki.- 1- opak.161.	- Twarde okładki.- 1- opak.162.	- Twarde okładki.- 1- opak.163.	- Komplet składający się z dwóch przezroczystych okładek A4.- 1- opak.164.	- Karty książki PUB.- 1000- szt.165.	- Kieszonki na karty czytelnika.- 100- szt.166.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.167.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.168.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.169.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.170.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.171.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.172.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.173.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.174.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.175.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.176.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.177.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.178.	- Kanał bez ogranicznika- 1- opak.179.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.180.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.181.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.182.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.183.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.184.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.185.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.186.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.187.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.188.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.189.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak. 190.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.191.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.192.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.193.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.194.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.195.	- Kanał bez ogranicznika.- 1- opak.196.	- Kanał metalowy.- 1- opak.197.	- Kanał metalowy.- 1- opak.198.	- Kanał metalowy.- 1- opak.199.	- Kanał metalowy.- 1- opak.200.	- Kanał metalowy.- 1- opak.201.	- Kanał metalowy.- 1- opak.202.	- Cienkopis.- 1090- szt.203.	- Cienkopis.- 637- szt.204.	- Cienkopis.- 1211- szt.205.	- Cienkopis.- 530- szt.206.	- Długopis automatyczny. - 1706- szt.207.	- Długopis automatyczny.- 563- szt.208.	- Długopis automatyczny. - 447- szt.209.	- Długopis automatyczny. - 321- szt.210.	- Długopis nieautomatyczny.- 687- szt.211.	- Długopis nieautomatyczny.- 390- szt.212.	- Długopis nieautomatyczny.- 995- szt.213.	- Długopis nieautomatyczny.- 239- szt.214.	- Długopis automatyczny. - 1726- szt.215.	- Długopis automatyczny. - 428- szt.216.	- Długopis na łańcuszku.- 146- szt.217.	- Długopis.- 236- szt.218.	- Długopis.- 324- szt.219.	- Pióro wieczne.- 59- szt.220.	- Pióro wieczne i długopis. - 32- kpl221.	- Pióro wieczne i długopis. - 1- kpl222.	- Wkład do długopisu.- 321- szt.223.	- Wkład do długopisu.- 519- szt.224.	- Wkład do długopisu.- 28- szt.225.	- Wkład do długopisu olejowy.- 126- szt226.	- Wkład do długopisu olejowy.- 117- szt.227.	- Wkład do długopisu olejowy.- 239- szt.228.	- Wkład do długopisu olejowy.- 51- szt.229.	- Wkład do długopisu.- 195- szt.230.	- Wkład do długopisu.- 39- szt.231.	- Wkład do długopisu na łańcuszku wyszczególnionego w poz. 216.- 21- szt.232.	- Nabój do pióra. - 139- opak.233.	- Nabój do pióra. - 52- opak.234.	- Nabój do pióra. - 83- opak.235.	- Nabój do pióra.- 33- opak.236.	- Nabój do pióra.- 27- opak.237.	- Naboje do pióra. - 36- opak.238.	- Naboje do pióra. - 31- opak.239.	- Kredki- 48- opak.240.	- Ołówek automatyczny.- 1904- szt.241.	- Ołówek.- 2132- szt.242.	- Grafit HB 0,7 mm.- 6- opak.243.	- Grafit HB 0,5 mm.- 878- opak.244.	- Foliopis. - 496- szt.245.	- Foliopis. - 421- szt.246.	- Foliopis.- 440- szt.247.	- Foliopis.- 310- szt.248.	- Foliopis.- 555- szt.249.	- Foliopis.- 487- szt.250.	- Foliopis.- 504- szt.251.	- Foliopis.- 308- szt.252.	- Foliopis.- 475- szt.253.	- Foliopis.- 415- szt.254.	- Foliopis.- 449- szt.255.	- Foliopis.- 265- szt.256.	- Foliopis. - 361- szt.257.	- Foliopis.- 331- szt.258.	- Marker permanentny.- 270- szt.259.	- Markery do tablic suchościeralnych.- 335- kpl.260.	- Zakreślacz tekstu.- 612- kpl.261.	- Atrament do piór wiecznych.- 46- szt.262.	- Atrament do piór wiecznych.- 7- szt.263.	- Tusz olejowy.- 69- szt.264.	- Tusz.- 14- szt.265.	- Tusz.- 154- szt.266.	- Dziurkacz. - 48- szt.267.	- Dziurkacz podwójny.- 83- szt.268.	- Zszywacz. - 60- szt.269.	- Zszywki 24/6.- 633- opak.270.	- Zszywki 24/10.- 201- opak.271.	- Zszywki 23/8.- 2- opak.272.	- Zszywki 23/15.- 2- opak.273.	- Spinacze metalowe.- 447- opak.274.	- Spinacze metalowe.- 265- opak.275.	- Spinacze archiwizacyjne.- 126- opak.276.	]- Klipy biurowe.- 327- opak.277.	- Klipy biurowe.- 237- opak.278.	- Klipy biurowe.- 212- opak.279.	- Klipy biurowe.- 186- opak.280.	- Klipy biurowe.- 182- opak.281.	- Klipy biurowe.- 174- opak.282.	- Pinezki tablicowe.- 304- opak.283.	- Pinezki.- 96- opak.284.	- Rozszywacz do zszywek.- 141- opak.285.	- Linijka.- 1291- szt.286.	- Linijka.- 101- szt.287.	- Linijka.- 6- szt.288.	- Linijka.- 1- szt.289.	- Linijka.- 2- szt.290.	- Linijka Szablon Wojskowy Dowódcy NATO.- 218- szt.291.	- Nożyczki biurowe. - 164- szt.292.	- Nóż do otwierania kopert. - 51- szt.293.	- Gumka do mazania.- 1800- szt.294.	- Gumki typu recepturki.- 64- opak.295.	- Plastelina- 332- opak.296.	- Temperówka pojedyncza.- 1233- szt.297.	- Magnesy okrągłe. - 397- opak.298.	- Korektor w piórze.- 386- szt.299.	- Klej w płynie. - 535- szt.300.	- Klej stolarski.- 203- szt.301.	- Klej introligatorski.- 186- szt.302.	- Klej rozpuszczalnikowy.- 239- szt.303.	- Taśma biurowa. - 917- szt.304.	- Taśma transparentna.- 9- szt.305.	- Taśma pakowa.- 418- szt.306.	- Taśma dwustronna.- 588- szt.307.	- Identyfikator z klipsem. - 1146- szt.308.	- Datownik automatyczny.- 130- szt.309.	- Datownik automatyczny..- 49- szt.310.	- Numerator automatyczny.- 29- szt311.	- Poduszka do stempli.- 48- szt.312.	- Poduszka do stempli.- 23- szt.313.	- Poduszka do stempli.- 14- szt.314.	- Zwilżacz glicerynowy.- 58- szt.315.	- Igła do zszywania akt- 25- szt.316.	]- Dratwa.- 259- opak.317.	- Grzbiety.- 53- opak.318.	- Grzbiety.- 48- opak.319.	- Grzbiety.- 48- opak.320.	- Grzbiety.- 47- opak.321.	- Grzbiety.- 44- opak.322.	- Grzbiety.- 43- opak.323.	- Grzbiety.- 41- opak.324.	- Grzbiety.- 39- opak.325.	- Grzbiety.- 39- opak.326.	- Grzbiety.- 41- opak.327.	- Grzbiet.- 226- opak.328.	- Grzbiet.- 210- opak.329.	- Płyn czyszczący.- 20- szt.330.	- Tablica.- 7- szt.331.	- Tablica.- 47- szt.332.	- Tablica.- 2- szt.333.	- Tablica.- 53- szt.334.	- Tablica.- 92- szt.335.	- Tablica.- 59- szt.336.	- Tablica.- 101- szt.337.	- Tablica.- 44- szt.338.	- Tablica.- 7- szt.339.	- Flipchart.- 1- szt.340.	- Potykacz.- 28- szt.341.	- Rama ścienna.- 51- szt.342.	- Rama ścienna.- 58- szt.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">30190000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2017-11-06 </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2017-11-29</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Zgodnie z art. 24aa ustawy PZP Zamawiający informuje, że w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wymaga potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, więc Wykonawca nie musi przedstawiać Zamawiającemu żadnych dokumentów na potwierdzenie spełniania w/w warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wymaga potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, więc Wykonawca nie musi przedstawiać Zamawiającemu żadnych dokumentów na potwierdzenie spełniania w/w warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje - w ramach jednej dostawy - dostawy różnego sprzętu i materiałów biurowych, wpisujących się w kod CPV 30190000-7, o wartości brutto nie mniejszej niż 400 000 zł, potwierdzoną dowodami, że została lub jest wykonywana należycie.Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Przez ,,jedną dostawę" Zamawiający rozumie jeden kontrakt (jedną umowę).</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">wykaz dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3 do SIWZ.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 13 000,00 zł. (słownie: trzynaście tysięcy złotych)2.	Wadium może być wniesione w:1)	pieniądzu;2)	poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)	gwarancjach bankowych;4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).3.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w NBP nr rachunku 42 1010 1078 0104 3213 9120 0000, z dopiskiem na przelewie: ,,Wadium w postępowaniu o numerze referencyjnym P/30/IW/17/A" 4.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).5.	Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:1)	pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;2)	innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.6.	Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.7.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.8.	Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>80,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>kara umowna</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">Umowa Nr .../2017 (projekt)Zawarta w Toruniu w dniu ..................., zwana w dalszej części ,,Umową" pomiędzy:12 WOJSKOWYM ODDZIAŁEM GOSPODARCZYM, z siedzibą w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Okólna 37, faks. 261 43 36 60,NIP: 956-228-88-38, REGON: 340901725, zwanym dalej ,,Zamawiającym", którego reprezentuje:KOMENDANT - płk Mirosław SOWIŃSKIa Firmą, z siedzibą w ................., ............................., ul. ....................... tel. ...............NIP: ........................., REGON: ........................PESEL: ........................,zwaną dalej ,,Wykonawcą", którą reprezentuje:.............- p. ..........................zwanych w dalszej części umowy ,,Stroną" lub ,,Stronami".	Umowa została zawarta w wyniku postępowania przeprowadzonego na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), zwanej w dalszej treści umowy Ustawą PZP, w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż 135 tys. EUR.§ 1. PRZEDMIOT UMOWY1.	Przedmiotem umowy jest dostawa materiałów administracyjno - biurowych, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do umowy oraz warunkami opisanymi w niniejszej umowie, w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 1 do umowy (zawierającym elementy formularza ofertowego Wykonawcy).Użyte w umowie słowa ,,winien", ,,powinien", ,,powinny" itp. oznaczają wymagania, które muszą być spełnione obligatoryjnie.2.	Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot jest nowy, bez znamion użytkowania oraz jest pełnowartościowy, kompletny oraz w pierwszej kategorii.3.	Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot umowy jest wolny od wad prawnychi fizycznych oraz roszczeń osób trzecich.4.	Przedmiot umowy, szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do umowy, podzielony został na 342 pozycji asortymentowych. Do każdej pozycji asortymentowej przypisana jest liczba porządkowa (LP), którą należy posługiwać się podczas realizacji umowy, w szczególności przy dostawie oraz sporządzaniu protokołów i faktur (np. Papier uniwersalny biały (...) /LP - 42/)5.	Każda pozycja asortymentowa musi być dostarczona w jednakowej kompletacji. Poprzez jednakową kompletację Zamawiający rozumie dostawę asortymentu o tych samych uwarunkowaniach technicznych, tej samej kolorystyce, modelu oraz tych samych właściwościach.6.	Przedmiot umowy musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego asortymentu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie minimum 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy.7.	Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znak identyfikujący asortyment (nazwa lub marka producenta, ilość sztuk w opakowaniu oraz gramaturę - o ile dotyczy danego asortymentu.§ 2. WARTOŚĆ BRUTTO UMOWY1.	Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 przysługuje zapłata na ogólną kwotę brutto .... zł, (słownie złotych: .....). 2.	Stawka podatku VAT: 23%3.	Cena dostawy obejmuje wszystkie koszty związane z jej realizacją i jest stała przez okres obowiązywania umowy.§ 3. MIEJSCE I TERMINY DOSTAW1.	Przedmiot umowy, należy dostarczyć zgodnie z podziałem ilościowym, wskazanym w załączniku nr 2 do umowy, do magazynów znajdujących się na terenie:1.1.	Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia (CSAiU), ul. Sobieskiego 36, 87-100 Toruń;1.2.	12 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (WOG), ul. Okólna 37, 87-100 Toruń;1.3.	Jednostki Wojskowej 1523, ul. Dworcowa 56, 88-100 Inowrocław. 2.	Terminy dostaw muszą być zgodne z harmonogramem dostaw, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej umowy.§ 4. DOSTAWA, ODBIÓR I REKLAMACJE1.	Za techniczną realizację postanowień umowy odpowiedzialny jest: p. Adam KARPIŃSKI, tel. 261 43 35 30. Osoba ta jest upoważniona do kontaktów z Wykonawcą w wyżej opisanym zakresie.2.	Dostawy będą realizowane, zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w § 3 ust. 2,w dni robocze, od poniedziałku do czwartku, w godz. od 8.00 do 14.30, pod rygorem odmowy ich przyjęcia w przypadku niedotrzymania zapisów umowy. 3.	Dostawę należy awizować z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem telefonicznie lub faksem (tel. 261 43 35 30, faks: 261 43 36 60).4.	Wykonawca zobowiązany jest do opisania kartonów zbiorczych, w których dostarcza przedmiot umowy w sposób zgodny z liczbą porządkową (LP) przyporządkowaną do każdego asortymentu i określoną w załączniku nr 1 do umowy.5.	Asortyment należy dostarczyć wraz z ,,Kartą Wyrobu", wystawioną przez producenta (w przypadku producenta zagranicznego wymaga się aby ,,Karta Wyrobu" była przetłumaczona na język polski), potwierdzającą wymagania określone w umowie.6.	Wykonawca dostarczy asortyment na własny koszt i ryzyko, tzn. dostarczy przedmiot umowy, w terminie i miejsce, określone w § 3 oraz go rozładuje i wniesie do wskazanych pomieszczeń magazynowych, ponosząc także koszty załadunku, rozładunku, opakowania i zabezpieczenia podczas transportu oraz ubezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczanego asortymentu oraz do jego zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać go Zamawiającemu w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu.7.	Każda transza dostawy musi zawierać protokół dostawy, wystawiony przez Wykonawcę uwzględniający podział asortymentu na jednostki wojskowe będące na zaopatrzeniu 12 WOG. Podział asortymentu ze względu na ilość i jednostki wojskowe określa załącznik nr 3 do umowy. Protokół dostawy wykonywany jest w 2 /dwóch/ egzemplarzach, z przeznaczeniem po 1 /jednym/ dla każdej ze Stron. Egzemplarz nr 1 dla Wykonawcy. Egzemplarz nr 2 dla Zamawiającego. 8.	Odbiór ilościowy i jakościowy przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w miejscu dostawy.9.	Przedmiot umowy będzie uznany za dostarczony, jeżeli Wykonawca skutecznie przekaże go Zamawiającemu tj. na podstawie protokołu dostawy, o którym mowa w ust. 7, podpisanego przez przedstawicieli Wykonawcy i członków komisji wyznaczonej rozkazem dziennym przez Zamawiającego. Przyjęcie towaru do pomieszczeń magazynu odbywać się będzie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę protokołu dostawy. Dostarczony asortyment, spełniający wszystkie parametry określone w umowie zostanie oznaczony na protokole dostawy jako ,,zgodny". Dostarczony asortyment, niespełniający wszystkich parametrów określonych w umowie zostanie wykreślony z protokołu dostawy, a tym samym nie zostanie on przyjęty do magazynu. Protokół dostawy którego wszystkie pozycje zostały sprawdzone zostanie podpisany przez komisję Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy. Podpisany protokół dostawy (Egzemplarz nr 1) zostanie zwrócony przedstawicielowi Wykonawcy, obecnemu przy przekazaniu asortymentu, w dniu realizacji dostawy.10.	Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z usług firm kurierskich do czynności opisanych w ust. 6, z zastrzeżeniem iż wszystkie pozostałe czynności wynikające z niniejszej umowy leżą po stronie Wykonawcy, a w szczególności: obecność przy dostawie, sporządzanie protokołów dostawy i faktur.11.	Protokół, o którym mowa w ust. 9 podpisany przez Wykonawcę i członków komisji wyznaczonych rozkazem dziennym przez Zamawiającego, stanowi podstawę do wystawienia faktury i jest jej załącznikiem.12.	W związku z ograniczeniami systemu informatycznego po stronie Zamawiającego protokoły i faktury nie mogą zawierać więcej niż 30 pozycji asortymentowych. W przypadku dostawy większej liczby asortymentu należy sporządzić adekwatną do potrzeb ilość protokołów i faktur.13.	Datę podpisania ostatniego protokołu dostawy, określonego w ust. 9, przyjmuje się jako termin faktycznego wykonania umowy.14.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu całej partii asortymentu, w sytuacji gdy wśród pięciu sprawdzanych produktów jeden okaże się wadliwy. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię asortymentu na własny koszt i ponownie dostarczyć produkty wolne od wad, w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji.15.	Zamawiający zastrzega sobie również możliwość odstąpienia od umowy, w przypadku gdy kolejna partia asortymentu będzie wadliwa.§ 5. WARUNKI PŁATNOŚCI1.	Wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1, opłacone będzie na rachunek Wykonawcy o numerze ......, według wartości uzgodnionej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i wymienionej w § 2 umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zapłaty za przedmiot umowy na podstawie faktur częściowych wystawianych przez Wykonawcę po dostawie partii towaru, zgodnie z zapisami § 4. 3. Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi po dostarczeniu przez Wykonawcę :3.1.	Oryginału faktury wystawionej przez Wykonawcę na Zamawiającego i sporządzonej zgodnie z zapisami niniejszej umowy, w szczególności zgodnie z § 1 ust. 4.3.2.	Protokołu dostawy, określonego w § 4 ust. 9, sporządzonego przez Wykonawcę zgodnie z zapisami niniejszej umowy, w szczególności zgodnie z § 1 ust. 4 i § 4 ust. 7.4.	Dokumenty, o których mowa w ust. 3 należy dostarczyć w terminie wykonania umowy.§ 6. SPOSÓB ZAPŁATY 1.	Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy określonego w §1 nastąpi w formie polecenia przelewu w ciągu 30 dni od daty otrzymania dokumentów, o których mowa w § 5, ust. 3.2.	Termin zapłaty uważa się za zachowany, jeżeli obciążenie rachunku dłużnika nastąpi najpóźniej w następnym dniu roboczym po terminie płatności.§ 7. KARY UMOWNE1.	Strony postanawiają, że kary umowne będą naliczane w następujących wypadkach i wysokościach:1.1.	Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych wyłącznie od Wykonawcy kwotę równą 15% wartości brutto niezrealizowanej części umowy.1.2.	W przypadku opóźnienia terminu wykonania, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 0,5% wartości brutto niezrealizowanej części umowy za każdy dzień opóźnienia dostawy.1.3.	W przypadku dostarczenia asortymentu niezgodnego z niniejszą umową, po wyczerpaniu możliwości wynikających z § 4 ust. 14 i § 12 ust. 1.2, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 200-300% wartości brutto niedostarczonej pozycji asortymentowej.1.3.	Zamawiający zapłaci Wykonawcy za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych wyłącznie od Zamawiającego kwotę równą 15% brutto wartości niezrealizowanej części umowy.2.	W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w ust. 1.1 -1.3. Zamawiający wystawi notę obciążającą Wykonawcę. Powyższa nota stanowi podstawę regulowania należności z tytułu kar umownych. 3.	Jeżeli kara umowna, z któregokolwiek tytułu wymienionego w umowie nie pokrywa poniesionej szkody, to Strona, która poniosła szkodę, może dochodzić odszkodowania uzupełniającego, dokumentując swoje roszczenie wyliczeniem rzeczywiście poniesionych szkód oraz ich ścisłym związkiem z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem danego zobowiązania umownego przez Stronę drugą. 4.	Ustanowione w umowie odszkodowania na ogólnych zasadach lub w formie kar pieniężnych oraz uregulowanie tych odszkodowań lub kar przez Wykonawcę jako odpowiedzialnego za niedopełnienie postanowień umowy, nie zwalnia Wykonawcy z wykonania zobowiązań wynikających z umowy. 5.	Kara umowna musi być zapłacona przez Stronę, która naruszyła postanowienia umowy, w terminie 30 dni od daty wystąpienia przez Stronę drugą z żądaniem zapłaty. Zamawiający potrąca w trybie natychmiastowym należność z tytułu zastosowania kary z dowolnej należności Wykonawcy, o czym powiadomi Wykonawcę pisemnie.6.	Wykonawca w przypadku zwłoki w zapłacie kary przez Zamawiającego będzie dochodzić zapłaty odszkodowania na zasadach ogólnych.§ 8. ODSTĄPIENIE OD UMOWY1.	W przypadku niewykonywania przez Wykonawcę postanowień umowy oraz niedotrzymywania terminów jej wykonania, Zamawiającemu przysługuje prawo jednostronnego odstąpienia od umowy i naliczenie kar umownych przewidzianych w § 7 umowy.2.	W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 145 ustawy PZP, Zamawiającemu przysługuje prawo jednostronnego odstąpienia od umowy, na warunkach określonych w art. 145 pkt 2 ustawy PZP.3.	Odstąpienie musi mieć formę pisemną i zawierać uzasadnienie.§ 9 ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosi ..... zł., (słownie złotych:) 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, o ile nie zaistnieją przesłanki wynikające z § 7 i 8 niniejszej umowy.§ 10. WIERZYTELNOŚCI1.	Wykonawca nie może powierzyć wykonania zobowiązań wynikających z niniejszej umowy osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego.2.	Wykonawca nie może przenieść na osobę trzecią wierzytelności przysługującej mu od Zamawiającego bez jego zgody wyrażonej na piśmie.§ 11. KOOPERANCI I PODDOSTAWCY1.	Za wszelkie działania i zaniechania poddostawców, Wykonawca odpowiada jak za swoje własne. Wykonawca ponosi również całkowitą odpowiedzialność za dotrzymanie przez nich przewidzianych umową terminów.2.	Wykonawca nie może zwolnić się od odpowiedzialności względem Zamawiającego z tego powodu, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę było następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wobec Wykonawcy przez jego kooperantów.§ 12. INNE POSTANOWIENIA1.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie następującym:1.1.	zmianę podwykonawcy w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu prac wykonywanych przez podwykonawcę, o ile Wykonawca powierzy część zamówienia do realizacji podwykonawcy, pod warunkiem, że Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie powoływał się na potencjał tego podwykonawcy. W przypadku powołania się na potencjał tego podwykonawcy, Wykonawca musi wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;1.2.	zmiany przedmiotu zamówienia (pozycji asortymentowej zaoferowanej w formularzu ofertowym) na asortyment innego producenta w sytuacji, gdy dana pozycja asortymentowa jest niemożliwa do dostarczenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności z powodu zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, z zastrzeżeniem, że nowy przedmiot charakteryzował się będzie parametrami nie gorszymi niż wymaganymi przez Zamawiającego w SIWZ, przy zachowaniu ceny wskazanej w umowie. W tej sytuacji Wykonawca będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu zaistniałego stanu i przedłożenia szczegółowego opisu nowo proponowanego produktu. Przy dostawie zaakceptowanego przez Zamawiającego nowego produktu obowiązują takie same zapisy jak do pozostałych pozycji asortymentowych objętych niniejszą umową.Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zachowania pisemnej formy, uzgodnionego i podpisanego przez Strony aneksu oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.2.	W sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie przepisy Ustawy PZP oraz Kodeksu cywilnego.3.	Korespondencję związaną z realizacją niniejszej umowy należy kierować na adres Zamawiającego.4.	Spory wynikłe z niniejszej umowy rozstrzygane będą w sądzie rzeczowo i terytorialnie właściwym dla siedziby Zamawiającego.5.	Wszystkie przywołane w umowie załączniki stanowią jej integralną część.6.	Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach z przeznaczeniem po jednym dla każdej ze Stron.7.	Umowa wchodzi w życie z dniem jej podpisania.Załączniki:Nr 1 - Wykaz asortymentu, wymagane parametry, ilości, ceny jednostkowe brutto, wartość brutto, oraz łączna wartość brutto (zawierający elementy formularza ofertowego Wykonawcy).Nr 2 - Podział asortymentu ze względu na ilość i miejsce dostawy (magazyny).Nr 3 - Podział asortymentu ze względu na ilość i jednostki wojskowe (będące na zaopatrzeniu 12 WOG).Nr 4 - Harmonogram dostaw.Nr 5 - kserokopia dowodu wniesienia ZNWU przez Wykonawcę.</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 5 % wartości zamówienia brutto (zaokrąglone do pełnych setek w górę) podanego w ofercie. </span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie następującym:1.1.	zmianę podwykonawcy w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu prac wykonywanych przez podwykonawcę, o ile Wykonawca powierzy część zamówienia do realizacji podwykonawcy, pod warunkiem, że Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie powoływał się na potencjał tego podwykonawcy. W przypadku powołania się na potencjał tego podwykonawcy, Wykonawca musi wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;1.2.	zmiany przedmiotu zamówienia (pozycji asortymentowej zaoferowanej w formularzu ofertowym) na asortyment innego producenta w sytuacji, gdy dana pozycja asortymentowa jest niemożliwa do dostarczenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności z powodu zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, z zastrzeżeniem, że nowy przedmiot charakteryzował się będzie parametrami nie gorszymi niż wymaganymi przez Zamawiającego w SIWZ, przy zachowaniu ceny wskazanej w umowie. W tej sytuacji Wykonawca będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu zaistniałego stanu i przedłożenia szczegółowego opisu nowo proponowanego produktu. Przy dostawie zaakceptowanego przez Zamawiającego nowego produktu obowiązują takie same zapisy jak do pozostałych pozycji asortymentowych objętych niniejszą umową.Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zachowania pisemnej formy, uzgodnionego i podpisanego przez Strony aneksu oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-10-23</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com