JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20180226/523121-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 523121-N-2018 z dnia 2018-02-26 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Trzeszczany</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">INSTALACJA KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH DO WSPOMAGANIA OGRZEWANIA WODY UŻYTKOWEJ W BUDYNKACH MIESZKALNYCH W GMINIE TRZESZCZANY</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WL 2014-2020), Oś Priorytetowa 4 Energia przyjazna środowisku, Działanie 4.1 Wsparcie wykorzystania OZE</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Trzeszczany</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">55011400000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Trzeszczany Pierwsze</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">194</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">22554 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Trzeszczany</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">lubelskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">846 575 059</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">gmina@trzeszczany.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">846 575 023</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.trzeszczany.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.trzeszczany.roztocze.pl/news/0/3/przetargi.html</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">osobiście, ża pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Gminy Trzeszczany, Trzeszczany Pierwsze 194, 22-554 Trzeszczany</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">INSTALACJA KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH DO WSPOMAGANIA OGRZEWANIA WODY UŻYTKOWEJ W BUDYNKACH MIESZKALNYCH W GMINIE TRZESZCZANY</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">DPŚ.271.1.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">I.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 84 szt. zestawów solarnych w zakresie zadania pod nazwą: ,, Instalacja kolektorów słonecznych do wspomagania ogrzewania wody użytkowej w budynkach mieszkalnych w Gminie Trzeszczany, w tym:1)	12 szt. zestawu składającego się z: 2 kolektory + podgrzewacz 200l / dach skośny;2)	4 szt. zestawu składającego się z: 2 kolektory + podgrzewacz 200l / dach płaski;3)	6 szt. zestawu składającego się z: 2 kolektory + podgrzewacz 200l / elewacja;4)	4 szt. zestawu składającego się z: 2 kolektory + podgrzewacz 200l / dach skośny z korektą;5)	28 szt. zestawu składającego się z : 3 kolektory + podgrzewacz 300l / dach skośny;6)	8 szt. zestawu składającego się z: 3 kolektory + podgrzewacz 300l / dach płaski;7)	7 szt. zestawu składającego się z: 3 kolektory + podgrzewacz 300l / elewacja;8)	7 szt. zestawu składającego się z: 3 kolektory + podgrzewacz 300l / dach skośny z korektą kąta;9)	7 szt. zestawu składającego się z: 4 kolektory + podgrzewacz 400l / dach skośny;10)	1 szt. zestawu składającego się z; 4 kolektory + podgrzewacz 400l / dach skośny z korektą. Wykaz nieruchomości zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy.?	Kolektor powinien być przystosowany do montażu w odpowiednich uchwytach dachowych lub na konstrukcji wsporczej. Należy zastosować płaskie cieczowe kolektory słoneczne, spełniające poniże wymagania minimalne: ?	powierzchnia czynna (apertury) pojedynczego kolektora - nie mniejsza niż 2,0 m2,?	sprawność optyczna odniesiona do powierzchni apertury - nie mniejsza niż 82,4%,?	współczynnik strat a1 do powierzchni apertury - nie większy niż 3,66 W/(m?K),?	współczynnik strat a2 do powierzchni apertury - nie większy niż 0,023 W/(m?K2), ?	absorber kolektora - blacha miedziana lub aluminiowa, ?	układ orurowania absorbera z miedzi,?	obudowa kolektorów z aluminium, izolowana cieplnie,?	moc kolektora przy G= 1000 W/m2 i dT= 30K - nie mniejsza niż 1428 W, ?	konstrukcja absorbera zabezpieczająca nośnik ciepła przed jego niszczącym przegrzaniem w wyniku awarii, w tym przy braku zasilania elektrycznego, niezależnie od chwili wystąpienia i czasu trwania - układ harfowy lub układ meandrowy, każdorazowo z czterema drożnymi króćcami przyłączeniowymi,?	połączenia wzajemne kolektorów za pomocą dwóch przewodów kompensujących naprężenia termiczne.Kolektory słoneczne muszą posiadać certyfikat zgodności na znak Keymark (,,Solar Keymark") lub inny równoważny certyfikat zgodności potwierdzający między innymi przeprowadzenie badań kolektora zgodnie z całym obowiązkowym zakresem normy PN-EN 12975-1 (lub równoważne) według metodologii ujętej w normie PN-EN 12975-2 (lub równoważne). Dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferowany kolektor wymaganych parametrów to: pełne sprawozdanie (raport) z badań na zgodność z podanymi normami, w tym potwierdzające pozytywny wynik badania odporności na uderzenie (gradobicie), przeprowadzonego wg PN-EN 12975-2, pkt. 5.10 lub normy PN-EN ISO 9806 (lub równoważne), wykonane przez akredytowane laboratorium badawcze lub inne dokumenty równoważne. I.1.1	ZESTAWY PRZYŁĄCZENIOWE KOLEKTORÓWDo łączenia kolektorów należy zastosować zestawy przyłączeniowe przewidziane przez producenta kolektorów słonecznych, zawierające m.in. elementy połączeniowe kolektorów posiadające funkcję kompensacji wydłużeń cieplnych. I.1.2	UCHWYTY I KONSTRUKCJE DO MOCOWANIA KOLEKTORÓWNależy zastosować oryginalne uchwyty i konstrukcje przewidziane przez producenta kolektorów z materiałów niekorodujących (np. aluminium, stal nierdzewna). Montaż, w tym posadowienie kolektorów na gruncie, wykonać zgodnie z zaleceniami producenta kolektorów słonecznych.I.1.3	PODGRZEWACZNależy zastosować stalowe podgrzewacze dwuwężownicowe, emaliowane od wewnątrz emalią ceramiczną, z fabryczną izolacją poliuretanową o grubości min. 50 mm w zdejmowanym płaszczu z tworzywa sztucznego, wyposażone w anodę tytanową oraz króciec grzałki elektrycznej i króciec cyrkulacji, stopy umożliwiające wypoziomowanie zbiornika oraz termometr poglądowy temperatury CWU, umieszczony w górnej części podgrzewacza w widocznym miejscu.Wymagane minimalne parametry pracy podgrzewaczy:?	dopuszczalna temperatura CWU: nie mniej niż 95°C,?	dopuszczalna temperatura pracy wężownic: nie mniej niż 110°C,?	dopuszczalne ciśnienie pracy (zasobnik / wężownice): nie mniej niż 6 barI.1.4	GRUPA POMPOWA Z AUTOMATYKĄ SERUJĄCĄNależy zastosować grupę pompową składającą się, co najmniej z następujących elementów:?	pompa obiegu solarnego elektroniczna, EEI <= 0,27?	regulator solarny zintegrowany fabrycznie z grupą,?	zawór bezpieczeństwa o ciśnieniu otwarcia 6 bar i średnicy kanału wylotowego min. 1/2"?	zawór zwrotny,?	armatura do napełniania (co najmniej dwa zawory kulowe spustowe)?	króćce przyłączeniowe gwintowane,?	manometr 0 - 6 bar,?	czujniki temperatury,?	separator powietrza z odpowietrznikiem,?	przepływomierz elektroniczny, umożliwiający ciągły pomiar przepływu oraz sygnalizację alarmową (co najmniej dźwiękową) o braku przepływu,?	czujnik niskiego ciśnienia, umożliwiający sygnalizację alarmową (co najmniej dźwiękową) o ciśnieniu w instalacji poniżej 1,5 bar,?	obudowa grupy solarnej pełniąca funkcję izolacji cieplnej elementów w postaci odpowiednio profilowanej izolacji termicznej, umożliwiającej naścienny montaż grupy.Minimalne parametry regulatora:?	czytelny wyświetlacz graficzny,?	automatyczny i ręczny tryb pracy podłączonych urządzeń,?	temperaturowe sterowanie procesem pozyskiwania energii grzewczej z kolektorów, ?	sterowanie czasowe i temperaturowe dodatkowym źródłem dogrzewu (kotłem, grzałką, pompą ciepła, etc.) oraz pompą cyrkulacyjną, ?	min. 3 wyjścia napięciowe i 4 wejścia czujników temperatury, ?	minimum 10 zdefiniowanych schematów instalacji,?	funkcja zabezpieczające: tryb urlopowy - blokujący inne urządzenia grzewcze, schładzanie podgrzewacza przez kolektory, zabezpieczenie przed zamarzaniem / przegrzaniem kolektora, wygrzew antybakteryjny,?	funkcje alarmowe dźwiękowe i graficzne, co najmniej: o braku wymaganego przepływu oraz o spadku ciśnienia w instalacji poniżej 1,5 bar,?	funkcja przełączania odbiorników energii solarnej w oparciu o wprowadzone priorytety,?	funkcja ciepłomierza, polegająca na zliczaniu energii dostarczonej przez kolektory słoneczne, na podstawie ciągłego pomiaru przepływu i temperatury, realizowana w postaci statystyk co najmniej dobowych, rocznych i całkowitych),?	możliwość rozbudowy o moduły komunikacyjne do zdalnej obsługi i odczytu danych (w tym statystyk) za pomocą sieci LAN lub GSM.I.1.5	MODEM KOMUNIKACYJNY DO MONITORING EFEKTU EKOLOGICZNEGOW monitorowania efektu ekologicznego osiągniętego w wyniku realizacji projektu, na wskazanej instalacji należy zastosować modem komunikacyjny, który zapewnia dwukierunkową łączność z regulatorem i komunikuje się z ze zdalnym serwerem danych za pomocą sieci LAN. W celu zdalnej obsługi instalacji solarnej i dostępu do statystyk ma być udostępniona aplikacja webowa, której uruchomienie i poprawna obsługa nie wymaga uprzedniej instalacji oprogramowania oraz obsługiwana jest z poziomu popularnej przeglądarki internetowej na typowych urządzeniach, tj. komputery stacjonarne i przenośne, tablety, smartfony, etc.I.1.6	NACZYNIE PRZEPONOWENależy zastosować naczynia przeponowe wzbiorcze do obiegu glikolowego, przeznaczone do instalacji słonecznych instalacji grzewczych o dopuszczalnym ciśnieniu pracy nie mniejszym niż 8 bar oraz dopuszczalnej temperaturze pracy nie mniejszej niż +110°C.Do wody użytkowej należy zastosować naczynia przeponowe wzbiorcze o dopuszczalnym ciśnieniu pracy nie mniejszym niż 10 bar i dopuszczalnej temperaturze pracy nie mniej niż +99°C.I.1.7	ORUROWANIE OBIEGU GLIKOLOWEGO Należy zastosować elastyczne orurowanie ze stali nierdzewnej AISI316L o średnicy zalecanej przez producenta kolektorów słonecznych, z wykorzystaniem złączek systemowych. Przewody obiegu glikolowego izolować otuliną kauczukową o grubości min. 13 mm, z materiału o niskim współczynniku dyfuzji pary wodnej, zamknięto-komórkowej strukturze, odporności na promieniowanie UV i odporności temperaturowej ciągłej z zachowaniem parametrów w zakresie co najmniej od -50°C do +150°C oraz o współczynniku przewodzenia ciepła w temperaturze 40°C nie większym niż 0,045 W/(m*K). Izolacje przebiegające w gruncie dodatkowo powinny zostać zabezpieczone przed wodą, wilgocią i gryzoniami, poprzez prowadzenie ich w rurach PVC w sposób uniemożliwiający uszkodzenia mechaniczne, zawilgocenie oraz tak, aby straty ciepła były jak najmniejsze. Odcinki izolacji prowadzone na wolnym powietrzu powinny być zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi poprzez zastosowanie płaszcza z tworzywa sztucznego lub płaszcza z blachy stalowej ocynkowanej lub blachy aluminiowej. I.1.8	PŁYN SOLARNY Należy zastosować biodegradowalny płyn solarny (nośnik ciepła), stanowiący wodny roztwór glikolu propylenowego o mrozoodporności min. -25°C, posiadający w składzie zestaw inhibitorów, gwarantujących właściwości przeciwkorozyjne.I.1.9	GWARANCJA JAKOŚCIWarunki gwarancji jakości zostały określone przez Zamawiającego w projekcie umowy -załącznik nr 3 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera w przykładowa dokumentacja projektowa dla każdego rodzaju instalacji - stanowiąca załącznik do SIWZ.I.2. Zaprojektowanie i wykonanie serwisu (portalu) internetowego, pełniącego funkcje edukacyjne, promocyjne który będzie oferował usługi on-lineStrona internetowa winna być zaprojektowana i wykonana w standardzie WCAG 2.0, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U z 2012 r. poz. 526) pozwalająca na odczytanie tekstu osobom niedowidzącym.II.2.1. Serwis będzie zawierał informacje przygotowane przez Wykonawcę tj.o	bazę wiedzy dotyczącą odnawialnych źródeł energii (OZE) ze szczególnym uwzględnieniem kolektorów słonecznych;o	informacje promujące rozwiązania, usługi i produkty czystej energii, w tym promocji lokalizowania ośrodków czystej energii na obszarach preferencyjnych;o	szczegółowe informacje o Projekcie wraz z galerią zdjęć z realizacji przekazanych przez Zamawiającego;o	skrót do informacji meteorologicznych wraz z prognozą dla obszaru na którym znajdują się instalacje OZE.o	wyliczenia (kalkulator) redukcji zanieczyszczeń powietrza uzyskanej dzięki realizacji Projektu oraz energii uzyskanej dzięki OZE;o	logotypy i oznaczenia wg wytycznych RPO WL 2014-2020;o	dane teleadresowe serwisu, prawa i obowiązki dla użytkowników;o	wykonanie grafiki strony internetowej zaakceptowanej przez Zamawiającego;o	strona winna mieć dostęp do systemu CMS z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej;o	mieć możliwość wyszukiwania treści na stronach www;o	generować dokumenty w wersji do druku;o	wszelkie informacje oraz pliki umieszczane na stronie winne być udostępnione w postaci umożliwiającej przeszukiwanie, (format plików: ODF, OOXML lub przeszukiwalny PDF);o	mieć możliwości przygotowania i publikacji treści w języku polskim;o	umożliwiać samodzielne, bieżące zarządzanie treścią i grafiką;o	umożliwiać modyfikację i dodawanie nowych materiałów za pomocą prostych w obsłudze interfejsów użytkownika, np. w postaci stron www zawierających formularze;o	umożliwiać dodawanie nowych działów i podstron oraz modyfikowanie już istniejących w sposób intuicyjny i zapewniający bezpieczeństwo;o	umożliwiać tworzenie dokumentów przy pomocy intuicyjnego edytora, niewymagającego redaktorów znajomości języka HTML (edytor powinien umożliwiać redaktorom wygodny mechanizm przenoszenia treści ze sformatowanych w popularnych formatach biurowych plików tekstowych);o	umożliwiać obsługę popularnych przeglądarek internetowych;o	umożliwiać bieżącą aktualizację przez osoby posiadające podstawowe umiejętności obsługi komputera;o	strona powinna być wyposażona w przejrzysty, funkcjonalny system CMS, wyposażony w Interfejs w języku polskim;o	winna mieć możliwość bezpiecznej autoryzacji osób uprawnionych, logujących się do niego przy pomocy przeglądarki internetowej;o	umożliwiać tworzenie i zarządzanie repozytorium plików - dostęp do plików umieszczonych na stronie tj. stwarzać możliwość dodawania nowych, usuwania zbędnych plików, a także podmiany plików, które powinny być gromadzone w sposób pozwalający na swobodne ich przeglądanie, katalogowanie i sortowanie.o	wykonanie grafiki do strony internetowej oraz dostosowanie otrzymanych od Zamawiającego treści do poszczególnych podstron. Projekt graficzny strony zostanie przedłożony do wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego, a następnie przekazany protokołem zdawczo-odbiorczym.II.2.2. Szczegółowe wymagania funkcjonalne:Oprogramowanie zarządzania instalacjami OZE musi pozwalać na:o	uruchamianie interfejsu jako aplikacji webowej, w przeglądarce internetowej,o	dodawanie, usuwanie, wyszukiwanie i modyfikowanie informacji o instalacjach OZE. Przez informacje o instalacjach OZE rozumie się informacje dotyczące instalacji jako całości, ich komponentów, właścicieli instalacji, lokalizacji instalacji, parametrów montażu instalacji, parametrów technicznych instalacji i ich komponentów (np. wielkości, mocy itp.), producentów instalacji i elementów itp.; przy czym szczegółowa lista informacji, jakie będą gromadzone w systemie będzie uzgodniona pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca na etapie uzgodnień przedwdrożeniowych.o	przeglądanie, dodawanie, usuwanie, wyszukiwanie i modyfikowanie pomiarów energii produkowanej przez poszczególne instalacja OZE,o	przeglądanie, dodawanie, usuwanie i modyfikowanie harmonogramu pomiarów energii produkowanej przez poszczególne instalacja OZE, w tym możliwość grupowego tworzenia harmonogramu pomiarów dla wszystkich lub wybranych instalacji,o	definiowanie powiadomień mailowych o zbliżających się i zaległych pomiarach,o	przeglądanie, dodawanie, modyfikowanie, wyszukiwanie wyników pomiarów energii produkowanej przez poszczególne instalacja OZE,o	generowanie tabelarycznych zestawień wybranych parametrów instalacji i produkowanej przez nie energii, obejmujących określony, zdefiniowany przedział czasowy i tworzony dla wybranych instalacji, wybranych grup instalacji lub wszystkich instalacji,o	generowanie raportów, zawierających sumaryczną ilość energii wyprodukowanej przez wybrane instalacje, zdefiniowane grupy instalacji lub wszystkie instalacje w określonym, zdefiniowanym przedziale czasu,o	wyświetlenie lokalizacji instalacji OZE w postaci punktów na mapie,o	wyświetlenie instalacji OZE na mapie w postaci kartodiagramu kołowego, gdzie wielkość koła jest proporcjonalna do określonego parametru danej instalacji (np. ilości energii wyprodukowanej przez daną instalacje, mocy instalacji itp.),o	wygenerowanie i wyświetlenie dla zaznaczonej na mapie instalacji tabelarycznych zestawień wybranych parametrów instalacji i produkowanej przez nie energii, obejmujących określony, zdefiniowany przedział czasowy,o	wygenerowanie i wyświetlenie dla wybranej na mapie instalacji raportów, zawierających sumaryczną ilość energii wyprodukowanej przez instalacje, w określonym, zdefiniowanym przedziale czasu,o	wyświetlenie parametrów instalacji wskazanej na mapie,Oprogramowanie zbierające dane z OZE ma umożliwiać:o	Odczyt danych może być bezpośrednim odczytem za pośrednictwem Internetu, odczytem lub pobraniem danych za pośrednictwem GSM, GPRS itp., odczytaniem danych wysłanych przez urządzenie na serwer zbierania danych za pośrednictwem Internetu (np. za pomocą protokołu ftp) lub GSM itp. o	Dane z pomiarów zapisywane są w bazie danych w taki sposób, że możliwe jest ich powiązanie z konkretną instalacją OZE.o	definiowanie i zarządzenie emailowymi powiadomieniami o błędach zadań pobierania danych,o	generowanie raportów z informacjami o ilości, częstotliwości i błędach zadań pobierania danych dla określonych instalacji, grup instalacji i wszystkich instalacji,o	modyfikowanie istniejących procedur zbierania danych,II.2.3. Wymagania techniczne:o	System musi być zrealizowany w architekturze klient -serwer,o	Architektura systemu musi zapewniać przechowywanie danych w bazie danych SQL w jawnych, otwartych standardach,o	System musi mieć otwartą, modularną budowa, umożliwiającą jego rozbudowę,o	System musi składać się z modułów dziedzinowych, w ramach których realizowane są poszczególne funkcjonalności (np. moduł integracji danych, moduł zarządzania, moduł administracji, moduł prezentacji itp.)o	System musi być zbudowany w oparciu o uznane na świecie wzorce architektoniczne stosowane w aplikacjach,o	Oprogramowanie dostarczone w ramach niniejszego zamówienia musi działać w sieci komputerowej Wykonawcy w standardzie TCP/IP a także w sieci Internet,o	Dostarczone w ramach niniejszego zamówienia oprogramowanie wizualizacji i zarządzania danymi musi działać poprawnie jako aplikacja webowa w przeglądarce WWW, przy czym aplikacja musi działać poprawnie w aktualnych na dzień podpisania umowy wersjach przeglądarek Internet Explorer, Firefox, Opera, Google Chrome odpowiednich dla poszczególnych systemów operacyjnych,o	Oprogramowanie dostarczone w ramach systemu nie powinno wymagać instalacji dodatkowych komponentów typu plug-in przez użytkowników (zwykłych użytkowników i administratorów). Dla realizacji wybranych funkcji administracyjnych (np. backup) dopuszcza się wykorzystanie zainstalowanych dodatkowych aplikacji,o	W przypadku oparcia rozwiązanie o platformy typu ,,open source", dostarczone w ramach niniejszego przetargu oprogramowanie nie może być oparte na wersjach niestabilnych (Beta itp.).o	Natywnym językiem zapytań silnika bazy danych powinien być język SQL (lub język zgodny z jego składnią),o	Wykonawca musi dostarczyć narzędzia do analizowania i zarządzania bazą danych.o	System musi zapewniać integralność danych.o	Baza danych musi umożliwiać tworzenie kopii bezpieczeństwa o	System zarządzania bazą danych musi mieć możliwość autoryzowania użytkowników bazy danych za pomocą rejestru użytkowników założonego w bazie danych,o	System musi się składać z części ogólnodostępnej, nie wymagającej logowania i części zabezpieczonej (zarządzanie i administracja), dostępnej po zalogowaniu,o	System ma pozwalać na zarządzania użytkownikami oraz zasobami systemu, w tym co najmniej nadawania i ograniczania uprawnień w zakresie: wglądu do danych, korzystania z określonych funkcji systemu, grupowania użytkowników (m.in.: ze względu na przynależność do danej instytucji, zakres posiadanych uprawnień) i administrowania tymi grupami,o	Logowanie użytkownika powinno następować przy wykorzystaniu bezpiecznego protokołu transmisji danych SSL,o	Dostęp do narzędzi administracyjnych powinien być możliwy wyłącznie w sposób autoryzowany i tylko dla uprawnionych użytkowników, przy wykorzystaniu bezpiecznego protokołu transmisji danych SSL. Moduł administracyjny może być aplikacją typu Web dostępną z poziomu przeglądarki lub aplikacją typu desktop,o	System powinien umożliwiać tworzenie kopii zapasowych całości systemu, umożliwiających szybkie odtworzenie systemu po awarii.II.2.4. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy:o	Przekazanie Zamawiającemu wszystkich loginów i dostępów do swobodnego zamieszczania wszystkich nowych informacji na stronie.o	Opublikowanie strony www w publicznej sieci Internet umożliwiającym dostęp osobom trzecim, na serwerze wskazanym przez zamawiającego od dnia odbioru strony, pod adresem wskazanym przez zamawiającego oraz zapewnienie zgodności z międzynarodowymi standardami W3C i gwarancja poprawnego wyświetlania w przeglądarkach, np. Edge; Internet Explorer, Firefox, Opera, Chrome, Safari.o	Modułowa konstrukcja strony musi zapewnić możliwość jej rozbudowy o dodatkowe pola, zakładki, menu, banery itp., w zależności od potrzeb zamawiającego w okresie realizacji Projektu.o	Wykorzystane narzędzia nie mogą generować dodatkowych kosztów dla zamawiającego (np. zakupu licencji; opłat eksploatacyjnych itp.).Usługi hostingowe przez okres trwałości Projektu (60 miesięcy) zapewnia Wykonawca.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania pełnej funkcjonalności pracy serwisu przez okres 60 miesięcy.II.3. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należy:a) uruchomienie wykonanych instalacji kolektorów słonecznych;b) wykonanie niezbędnych prób i odbiorów (wykonanie prób ciśnieniowych, płukanie instalacji solarnych);c) indywidualne przeszkolenie każdego właściciela/użytkownika budynku w zakresie obsługi zainstalowanych kolektorów słonecznych potwierdzone przez strony protokołem z przeprowadzonego szkolenia wraz z dostarczeniem dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji oraz warunków gwarancji, d) dostarczenie zamawiającemu przed rozpoczęciem robót montażowych kart katalogowych urządzeń i certyfikatów;e) zapewnienie minimum 1 osoby w danej grupie montażowej posiadającej kwalifikacje i doświadczenie przy montażu instalacji solarnej, przy czym grupa ta w tej samej jednostce czasowej nie może wykonywać instalacji na kilku obiektach;f) opracowanie dla każdej instalacji instrukcji użytkowania, eksploatacji i serwisowania instalacji solarnej. Instrukcja ta ma być opracowana na podstawie wytycznych producenta urządzeń, materiałów (kart technicznych, kart gwarancyjnych, instrukcji), które będą dołączone do powyższej instrukcji. W instrukcji muszą znaleźć się informacje między innymi na temat: elementów eksploatacyjnych instalacji które należy wymieniać aby instalacja prawidłowo działała wraz z informacją jak często należy je wymieniać, ponadto informacje na temat przeglądów okresowych poszczególnych elementów` instalacji solarnej. Wykonawca w powyższej instrukcji winien zawrzeć wszystkie informacje mające wpływ na prawidłowe działanie instalacji solarnej oraz jej trwałość. Instrukcja użytkowania zestawu solarnego winna być napisana językiem nie technicznym. Instrukcja powinna uwzględnić kwestie BHP. Ostrzegać np. o możliwości poparzeń z uwagi na temp. stagnacji i nawet zwykłego bezawaryjnego korzystania z instalacji solarnej. Użytkownik po zapoznaniu się z instrukcją powinien wiedzieć jakie są oznaki nieprawidłowego działania instalacji. Jakie ma obowiązki o czym powinien pamiętać. Jakie są wymaganie producentów względem serwisu, gwarancji obsługi.g) świadczenie okresowych przeglądów gwarancyjnych przez cały okres gwarancji, przy czym w piątym roku Zamawiający wymaga wymiany glikolu (glikol dostarcza Wykonawca) we wszystkich zamontowanych urządzeniach solarnych. Zamawiający zastrzega jednak, że w przypadku gdy producent poszczególnych elementów zestawu solarnego wymaga częstszych przeglądów niż wymienione wyżej okresy, wykonawca ma obowiązek bezpłatnie je wykonać w ramach zadania.h) dokonanie wymiany materiałów lub urządzeń w zamontowanych instalacjach solarnych ulegających zużyciu w okresie gwarancyjnym należy do obowiązków Wykonawcy i na jego koszt.i) Ponadto, Wykonawca oświadcza i zapewnia, że zamontowane urządzenia zwiększą wykorzystanie energii ze źródeł odnawialnych o min. 0,33 MW. Wynik taki wymagany jest na dzień odbioru końcowego. Produkcja energii cieplnej z nowo wybudowanych/nowych mocy wytwórczych instalacji wykorzystującej OZE nie może być mniejsza niż - 2927,17 MWht/rok, a roczny spadek emisji gazów cieplarnianych ( tony równoważnika CO2) nie może być niższy niż 897,82 tony równoważnika CO2 i wyniki takie zostaną osiągnięte po upływie 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego (bez zastrzeżeń). Wykonawca w wyniku realizacji zamówienia zobowiązany jest do osiągnięcia zakładanych wskaźników. Wartość mocy zainstalowanej Wykonawca zobowiązany jest przekazywać Zamawiającemu protokole odbioru częściowego robót. Przed zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wyliczenie sumarycznej mocy zainstalowanej. Rok po zakończeniu inwestycji Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wyliczenie dotyczące osiągnięcia wskaźnika: produkcja energii cieplnej z wybudowanych mocy wytwórczych instalacji wykorzystujących OZE oraz roczny spadek emisji gazów cieplarnianych t/CO2 sukcesywnie w miarę postępu robót. II.4. Terminy gwarancjiSzczegółowy opis terminów, zakresu przeglądów gwarancyjnych zawiera projekt umowy -załącznik nr 3 do SIWZ. II.5. Rozwiązania równoważneTam, gdzie wskazano pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, ze zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub w załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniająca zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez te jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ze zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentacje techniczną producenta, w przypadku gdy wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany wykonawca udowodni, że wykonane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">09331100-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45300000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45330000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>72413000-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-11-05</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-11-05</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">nie dotyczy</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 500 000,00 zł.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający określa, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem instalacji solarnych (kolektorów słonecznych) na budynkach - minimalna ilość instalacji/kolektorów w ramach jednej dostawy - 50 szt.Uwaga: Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem, także wówczas, jeżeli realizowali ww. przedmiot zamówienia w formule ,,robót budowlanych", nie tylko w formule ,,dostaw z montażem".</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 500 000,00 zł.2. wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1.	Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku następujących formach w zależności od wyboru Wykonawcy:1)	pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Nr konta: 70 9603 1029 2001 0000 0114 0002 z dopiskiem ,, Wadium - Instalacja kolektorów słonecznych do wspomagania ogrzewania wody użytkowej w budynkach mieszkalnych w Gminie Trzeszczany",2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym3)	gwarancjach bankowych,4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm. ).3.	Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał gwarancji lub po-ręczenia należy dołączyć do oferty. 4.	W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych, o których mowa w pkt 2, z treści poręczeń i gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - kwoty określonej w poręczeniu/gwarancji, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonej w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (wadium musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).5.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w art. 46 ust. 4a pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wnie-sieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.6. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,7.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę.8.	Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6 zd. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zo-stała wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.9.	Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku ,gdy:a.	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,b.	nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.c.	zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">Zamawiający wymaga , aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w załączonym do SIWZ wzorze umowy ( załącznik nr 3)</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">1. Zamawiający żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie.2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym.3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, nr 42, poz. 275 z późń. zm.)4. Zamawiający wyraża zgodę na wnoszenie zabezpieczenia w formie weksla z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej.5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy złożyć przed podpisaniem umowy.6. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza ustanowić zabezpieczenie w formie gwarancjibankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, tego rodzaju gwarancja musi spełniać następujące wymagania:a) musi być nieodwołalna, bezwarunkowa, płatna na każde żądanie.b) w gwarancji winna znajdować się nazwa banku oraz rachunek, na który uiszczonazostanie zapłata w przypadku skorzystania z gwarancji,c) jej treść nie może zawierać zapisów takich jak: potwierdzenia podpisów złożonych na wezwaniu do zapłaty przez bank, w którym Zamawiający prowadzi rachunek, obowiązku podpisania wezwania w obecności przedstawiciela banku/ notariusza, przekazywania wezwania za pośrednictwem banku w którym Zamawiający prowadzi rachunek.Ponadto przed ustanowieniem zabezpieczenia w formie tego rodzaju gwarancji, treść gwarancji musi zostać uprzednio zaakceptowana przez Zamawiającego.7. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady wynosić będzie 30% i winna obejmować okres 5 lat licząc od daty odbioru końcowego ;8 Okres rękojmi zgodny z okresem gwarancyjnym.</span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"> Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian opisano w załączonym do SIWZ wzorze umowy ( załącznik nr 3)</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-03-08</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com