JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20190404/533837-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 533837-N-2019 z dnia 2019-04-04 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Dąbrówno</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Szkoły Podstawowej w Elgnowie.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko -Mazurskiego na lata 2014-2020. </span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Dąbrówno</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">51074321000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Kościuszki</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">21</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">14-120</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Dąbrówno</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">warmińsko-mazurskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">896 474 087</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">sekretariat@dabrowno.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">896 474 087</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url"></span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">bip.dabrowno.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">bip.dabrowno.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Osobiście, pocztą, kurierem, gońcem, posłańcem</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Gmina Dąbrówno, ul. Tadeusza Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno </span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Szkoły Podstawowej w Elgnowie.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">DRZ.271.11.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci"></span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Publicznej SzkołyPodstawowej w Elgnowie. Dane techniczne : Pow. Użytkowa 383,22 + 381,38 = 764,60 m2 Liczbakondygnacji 2 Kubatura 4285 m3 Ogólny zakres prac Zamówienie przewiduje wykonaniedocieplenia obiektu metodą lekką mokrą ścian części nadziemnej oraz ścian piwnic do poziomuprzemarzania gruntu, oraz zmianę kolorystyki elewacji - istniejąca jest zniszczona i nie estetyczna.Audyt energetyczny przewiduje również wymianą źródeł światła na typu LED oraz inne praceremontowo-budowlane przewidziane w dokumentacji. W budynku w trakcie prowadzenia pracprzewidzianych opracowaniem nie przewiduje się żadnych zmian konstrukcyjnych . Robotybudowlane - docieplenie tj. elewacja, cokół i elementy zewnętrzne oraz instalacja oświetlenia.Szczegółowy zakres i przedmiar robót został określony w TOMIE III SIWZ. Wykonawca powinienoszacować wszelkie ewentualne ryzyka związane z jakością i kompletnością dokumentacjiprojektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) atakże nieprzewidzianymi na etapie opracowania dokumentacji, koniecznymi do wykonania wtrakcie realizacji inwestycji opracowaniami i pracami. Wykonawca podczas realizacji praczobowiązany jest wypełnić wszystkie warunki określone w decyzji Regionalnego DyrektoraOchrony Środowiska w Olsztynie. Zamówienie nie obejmuje wymiany instalacji centralnegoogrzewania, pokrycia dachowego oraz wymiany stolarki, które zostały już zrealizowane.Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowelub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie ofertrównoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnychproducentów nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia lecz określają wyłącznie minimalneparametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymaganiastawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowychwymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach,katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwamiproducenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku dookreślonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczeniekonkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produktyrównoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomieparametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrachlub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakterprzykładowy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przezWykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ.Zgodnie z art. 30 ust. 5 Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązańrównoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego robotybudowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wymagania dotyczące robót: 1)roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia,specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ i umowy, 2) użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym,mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawnośćeksploatacyjną oraz powinny posiadać certyfikaty i deklaracje zgodności z polskimi i europejskiminormami, Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt,w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkamitechnicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 2) Wymagana jest należytastaranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalnościobjętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochronyzdrowia, 4) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających zobowiązujących przepisów prawa. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinienzapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonychzadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami,warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. Wymienione w 8.2.3 niniejszej SIWZ osoby niewyczerpują wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy i powinny byćtraktowane jako minimalne wymagania Zamawiającego. Wykonawca powinien zapewnić swoimspecjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogąbyć niezbędni do właściwego wykonania umowy (np. dodatkowi kierownicy danej branży,uprawniony geodeta, radca prawny, ekspert ppoż., inżynier materiałowy, specjalista ochrony placubudowy, administrator, itp.). Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnieniazespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które sąniezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personeluoraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art.134 ust. 6 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3austawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy opracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawieracechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.Sposób zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia i okreswymaganego zatrudnienia. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznymwykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia byływykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy opracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonaniaZamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lubpodwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: - prace ogólnobudowlane(rozbiórkowe, prace murarskie, montażowe, roboty elektryczne i instalacyjne, prace porządkoweitp.). - operatorzy maszyn sprzętu i urządzeń (obsługa sprzętu, maszyn i urządzeń). Sposóbdokumentowania zatrudnienia osób. Zamawiający wymaga: 1) aby wykonawca przedłożyłoświadczenie wraz z imiennym wykazem osób, okresem zatrudnienia oraz stanowiskiem i zakresemobowiązków, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 5.11.2, sązatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni oddnia podpisania umowy. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułuniespełnienia tych wymagań: Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowapowyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienieobowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzienaliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy, atakże zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę zosobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy,umową cywilnoprawną. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45211000-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45310000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45321000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45400000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45450000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45443000-4</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-08-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobudokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.Informacje dodatkowe</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że zarazem: 1)posiada(-ją) środki finansowe w wysokości, co najmniej 50 000,00 zł lub posiada (-ją) zdolnośćkredytową w wysokości co najmniej 50 000,00 zł.Informacje dodatkowe Przelicznik obcych walut. W przypadku złożenia przez Wykonawcówdokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb ocenyspełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmieśredni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia ozamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski niepublikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs walutypublikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku, w którymzostanie on opublikowany. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem:http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htmIII.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie zprzepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie: 1) jedną robotę budowlaną, o zakresie rzeczowym podobnym do przedmiotu zamówienia,obejmującą wykonanie robót budowlanych, w szczególności polegających na wykonaniudocieplenia ścian i stropów oraz wymianie oraz montażu instalacji elektrycznej, których wartośćwyniosła co najmniej 100 000,00 zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilkuzamówień w celu wykazania spełniania tego warunku. Za robotę budowlaną wykonaną w sposóbnależyty Zamawiający uważa robotę budowlaną zakończoną wydaniem bezusterkowego protokołukońcowego po rozliczeniu przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożeniakopii referencji, poświadczonych za zgodność z oryginałem, dla wskazanych zamówień.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie doudziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówieniawraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: TakInformacje dodatkowe: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: 1. conajmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji zamówienia,minimalne wymagania: ? kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót elektrycznych przy realizacji zamówienia, minimalnewymagania: ? uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Uwaga: 1. Uprawnienia, o którychmowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r.poz. 1278) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresieobjętym niniejszym zamówieniem. 2. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza sięrównież kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12 a ustawyPrawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadachuznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j.Dz. U. z 2018 r. poz. 2272). 3. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym dowykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniemwejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadaniaprzygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie izachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celupotwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli w kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10.3.2 SIWZ,zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym zewzględu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punktach 10.3.2SIWZ. 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji zotwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawićdowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego formularz nr 6 do SIWZ).</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, zzałączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, wszczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądźinne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane,a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanieuzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę dorealizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami, 3) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacjizawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy wraz z dokumentamipotwierdzającymi posiadanie kwalifikacji, 4) informację banku lub spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lubzdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływemterminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli zuzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacjifinansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się oudzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii,potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnieubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do ofertyumowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, 2) Wykonawca, który polegać będzie na wiedzy idoświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia,zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteruprawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będziedysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając wtym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał)</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Informacja na temat wadiumZamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą.Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych00/100). Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilkuformach podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tymże poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowyZamawiającego Nr 75 8823 0007 2001 0100 1847 0004 Bank Spółdzielczy w Olsztynku z tytułemWadium DRZ.271.11.2019 Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego,Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunekZamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. Kasa Urzędu wadium nie przyjmuje. Wprzypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał dokumentu należyzałączyć do oferty w oddzielnej kopercie. Koperta ta powinna być oznakowana w następującysposób: WADIUM W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA ,,Termomodernizacja budynkuPublicznej Szkoły Podstawowej w Elgnowie" Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapisuwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja(-e) ma(-ją) być, co najmniej gwarancją(-ami)bezwarunkową(-ymi), nieprzenoszalną (-ymi) oraz zawierać oświadczenie o nieodwołalnym ibezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty na pierwsze żądanie Zamawiającego.Zwrot lub ponowne wniesienie lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach i na zasadachokreślonych w art. 46 Prawa zamówień publicznych.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres udzielonej gwarancji i rękojmy</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Zatrudnienie osób o których mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1 i 3 ustawy Pzp</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>5,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">Wzór umowy stanowi TOM II SIWZ</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">Dla zapewnienia należytego wykonania umowy Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytegowykonania Umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. Zabezpieczenienależytego wykonania umowy służyć będzie pokryciu roszczeń Inwestora (Zamawiającego) wstosunku do Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w sprawiezamówienia publicznego. Dopuszcza się złożenie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,według wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tymże zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Zamawiający nie wyraża zgody nawniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. Zabezpieczenienależytego wykonania umowy będącej przedmiotem niniejszego postępowania o udzieleniezamówienia publicznego wnoszone w pieniądzu, Wykonawca winien wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Nr 75 8823 0007 2001 0100 1847 0004 Bank Spółdzielczy wOlsztynku z adnotacją w tytule wpłaty: ,,Zabezpieczenie należytego wykonania umowy dot.postępowania DRZ.271.2.2019" W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonaniaumowy przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie datawpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt. 19.5. Jeżelizabezpieczenie należytego wykonania umowy jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lubgwarancji ubezpieczeniowej, z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać nieodwołalne ibezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty Zamawiającemu kwoty zabezpieczenianależytego wykonania umowy, na pierwsze żądanie Zamawiającego. W przypadku złożeniazabezpieczenia w formie gwarancji podlega ona pierwotnej akceptacji Inwestora (Zamawiającego).Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia treści gwarancji na 3 dni przed podpisaniem umowycelem jej weryfikacji. Gwarancja nie może zawierać żadnych ograniczeń do wykonywaniauprawnień z niej wynikających, szczególnie w zakresie spełnienia jakichkolwiek warunków wobecGwaranta zarówno przez beneficjenta gwarancji jak i zobowiązanego. Zwolnienie zabezpieczenianależytego wykonania umowy następować będzie w poniższych terminach: - 70% wartościzabezpieczenia zostanie zwrócone Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia iuznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, - 30% wartości zabezpieczenia zostaniezwrócone Wykonawcy nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. W przypadkuzabezpieczenia wniesionego w formie pieniądza, przez spełnienie wymogu zabezpieczenia rozumiesię wpływ środków na rachunek Inwestora (Zamawiającego), najpóźniej w dniu podpisania umowy,przed momentem jej podpisania. W przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy Wykonawcazobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania odpowiedniego aneksu przedłużyć ważność obowiązywania zabezpieczenia. </span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 Pzp możliwość zmiany w stosunku do treści ofertynastępujących postanowień umowy w następujących warunkach (okolicznościach): 1. Zmianapostanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygoremnieważności i może być dokonana wyłącznie w formie aneksu do umowy. 2. Wszelkie zmiany iuzupełnienia umowy nie mogą naruszać postanowień przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówieńpublicznych. 3. Zmianie mogą ulec terminy realizacji przedmiotu umowy, o których mowa w § 2,wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, mających wpływ na wykonanie przedmiotuumowy lub poszczególnych etapów umowy o czas trwania wskazanych poniżej okoliczności, wnastępujących przypadkach: 1) wystąpienia robót dodatkowych, od wykonania których uzależnionejest wykonanie zamówienia podstawowego, 2) wystąpienia konieczności wykonania robótzamiennych, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotem Umowy,przy zastrzeżeniu braku zmiany wynagrodzenia ryczałtowego, określonego w § 3, 3) wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia. W takim przypadkuZamawiający odpowiednio obniży wynagrodzenie wykonawcy o wartość ograniczonego zakresurzeczowego, na podstawie kwot wynikających z Harmonogramu rzeczowo-finansowo realizacjiinwestycji, 4) przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeńistniejących urządzeń, nieoznaczonych w dokumentacji projektowej, 5) wstrzymania robót przezuprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Stron umowy, 6) wystąpienia opóźnieniaw dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracjipaństwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosiodpowiedzialność, 7) zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych,skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z jejpostanowieniami, 8) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy,zgodnie z jej postanowieniami, 9) wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkującejkoniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymujerealizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania Umowy, przyzastrzeżeniu braku zmiany wynagrodzenia ryczałtowego, określonego w niniejszej umowie, 10)konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem Umowy, przyzastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane wdokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmianystanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianychrozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu Umowy, przyzastrzeżeniu braku zmiany wynagrodzenia ryczałtowego, określonego w niniejszej umowie, 11)niemożności wykonywania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robótlub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 4. Decyzja okonieczności wstrzymania robót powinna zostać potwierdzona wpisem do dziennika budowy orazpowinna zostać uzgodniona z Inspektorem nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającym. Owstrzymaniu robót budowlanych Wykonawca powinien każdorazowo powiadomić Zamawiającego.5. Dopuszcza się możliwość zmniejszenia przedmiotu zmówienia, pod warunkiem, że zniemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji przyczyn, wykonanie całościprzedmiotu zamówienia napotyka istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałobyponiesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Rozliczenie inwestycji nastąpi wówczas napodstawie i do wysokości wynagrodzenia za faktycznie wykonane prace. 6. Dopuszcza się zmianęosób sprawujących funkcje, o których mowa w § 6, jedynie w przypadku gdy nowe osobypowołane do pełnienia ww. funkcji będą spełniały wymagania Zamawiającego określone wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Powyższe zmiany określone w ust. 8uwzględnione zostaną w zakresie i wysokości w jakiej w/w regulacje zostaną zmienione. 8. Niestanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP: a) zmiana danych związanych zobsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego), b) zmianadanych teleadresowych, c) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem zamówienie. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-04-19</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">14:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres"></span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), informujemyo zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawachz tym związanych. 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w UrzędzieGminy Dąbrówno jest: Wójt Gminy Dąbrówno, ul. Tadeusza Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno. 2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowychw zakresie działania Urzędu Gminy Dąbrówno, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień,może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy Dąbrówno- Panią Marią Szczepańską za pomocą adresu e-mail: sekretariat@dabrowno.pl, lub nr tel.: 89 647 40 87 wew. 28. 3. Administrator danych osobowych - Wójt Gminy Dąbrówno - przetwarzaPani/Pana dane osobowe na podstawie złożonej oferty oraz ewentualnie zawartej umowy. 4.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na potrzeby prowadzonego postępowania oraz w celurealizacji ewentualnie zawartej umowy, wskazanej w pkt 3. 5. W związku z przetwarzaniem danychw celu, o którym mowa w pkt 4, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) organywładzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organówwładzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującegoprawa; b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Dąbrównoprzetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Wójt Gminy Dąbrówno; c) każdaosoba oraz podmiot zainteresowany przebiegiem postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego; d) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp"; e) obowiązek podania przez Panią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonymw przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; f) wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywaneprzez okres wymagany przepisami prawa oraz okres niezbędny do realizacji celu/celówokreślonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisypowszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne w interesiepublicznym, cele badań naukowych lub historycznych lub cele statystyczne. Pani/Pana daneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7. W związku z przetwarzaniemPani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: a) prawo dostępu dodanych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; b) prawo do żądaniasprostowania (poprawiania) danych osobowych - w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lubniekompletne; c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do byciazapomnianym), w przypadku, gdy zachodzi jedna z poniższych przesłanek: - dane nie są jużniezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane, - dane osoboweprzetwarzane są niezgodnie z prawem, - dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się zobowiązku wynikającego z przepisów prawa; d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzaniadanych osobowych - w przypadku, gdy: - osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowośćdanych osobowych, - przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą,sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, - Administrator nie potrzebujejuż danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obronylub dochodzenia roszczeń, - osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzaniadanych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora sąnadrzędne wobec podstawy sprzeciwu; 8. Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym zprawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy Dąbrówno Pani/Pana danych osobowych, przysługujePani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochronydanych osobowych. 10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyżprzesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi złożona oferta.ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com