JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210513/0005372701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053727 z dnia 2021-05-13</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Prusice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931935106</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Prusice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">k.szachniewicz@prusice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.prusice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a4d6068e-b236-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00053727</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00005497/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://prusice.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://prusice.ezamawiajcy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomeniehttps://prusice.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.2)Wykonawca po wybraniuopcji„Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawiahasło,następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie„zarejestruj się”.3)Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tymZamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesiezłożenia Oferty w postaci elektronicznej.4)Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, wszczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej zapośrednictwem Platformy Zakupowej.5)Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiekwątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się zdostawcą rozwiązania teleinformatycznego tel. +48 22 576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, wgodzinach 9.00-17.00)e-mail: oneplace@marketplanet.pl. Niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjneumożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:1)Stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2)Komputer klasy PC lub MAC, onastępującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3)Zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,najlepiej w najnowszej wersji w przypadku InternetExplorer minimalnie wersja 10.0;4)Włączona obsługa JavaScript;5)Zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie. pdf.4. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj.plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps,odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg,jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg,mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip,7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt,TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. 1)Plikzałączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie,jakozaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero poodszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.2)Oznaczenie czasu odbiorudanych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnegoserwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.Regulamin korzystania z Platformydostępnego przy rejestrowaniu się na platformie lub na stronie https://oneplace.marketplanet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://prusice.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestZamawiający, o którym mowa w pkt I SWZ oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą wWarszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców KrajowegoRejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIIIWydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441,REGON:017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której GminaPrusice prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą podadresem:https://prusice.ezamawiajacy.pl;2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Prusicejest Pani/Pani Iwona Miszczuk, e-mail i.miszczuk@prusice.pl, tel. 71 312 62 24 wew. 44, Pani/Panadane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Budowa oświetlenia drogowego na terenieGminy Prusice", Sygn.ZP.271.1.5.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, 19 orazart.74-76 ustawy pzp; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawypzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.5.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 616524,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramachzadania pn. „Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice”, w następującychlokalizacjach, dla których sporządzono odrębne, następujące dokumentacje projektowe idokonano odrębnie zgłoszenia budowy oświetlenia drogowego – elektroenergetycznych liniikablowych oświetlenia drogowego do Starostwa Powiatu Trzebnickiego- Raszowice dz. 309/1,Zakrzewo dz. 67 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 62744,18 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemuwykonawcy lub dotychczasowym wykonawcom robót budowlanych, polegających na powtórzeniupodobnych robót jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem budowlanych owartości nieprzekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego, a zakres powyższychzamówień będzie obejmował oświetlenie uliczne.Zamówienia, o których mowa powyżej zostanąudzielone na warunkach analogicznych z tymi wynikającymi ze wzoru umowy, z zastrzeżeniem zmianściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraznorm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniemzawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawiezamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyćoświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu zOgłoszenie nr z dniaBiuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlanepostępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożoneoświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramachzadania pn. „Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice”, w następującychlokalizacjach, dla których sporządzono odrębne, następujące dokumentacje projektowe idokonano odrębnie zgłoszenia budowy oświetlenia drogowego – elektroenergetycznych liniikablowych oświetlenia drogowego do Starostwa Powiatu Trzebnickiego - Skokowa ul.Konwaliowa dz. 432/27, Skokowa ul. Wrzosowa dz. 26/12,26/24,26/37 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 93628,38 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6)ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemuwykonawcy lub dotychczasowym wykonawcom robót budowlanych, polegających na powtórzeniupodobnych robót jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem budowlanych owartości nieprzekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przewidujemożliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp polegających napowtórzeniu podobnych robót budowlanych w a zakres powyższych zamówień będzie obejmowałoświetlenie uliczne.Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkachanalogicznych z tymi wynikającymi ze wzoru umowy, z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych zespecyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraz norm technicznych,czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniem zawarcia umowy wsprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podobnego.Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanieZamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszymniż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramachzadania pn. „Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice”, w następującychlokalizacjach, dla których sporządzono odrębne, następujące dokumentacje projektowe idokonano odrębnie zgłoszenia budowy oświetlenia drogowego – elektroenergetycznych liniikablowych oświetlenia drogowego do Starostwa Powiatu Trzebnickiego - Borów dz. 156/1 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 12652,72 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemuwykonawcy lub dotychczasowym wykonawcom robót budowlanych, polegających na powtórzeniupodobnych robót jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem budowlanych owartości nieprzekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego, a zakres powyższychzamówień będzie obejmował oświetlenie uliczne.Zamówienia, o których mowa powyżej zostanąudzielone na warunkach analogicznych z tymi wynikającymi ze wzoru umowy, z zastrzeżeniem zmianściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraznorm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniemzawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawiezamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyćoświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu zpostępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożoneoświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramachzadania pn. „Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice”, w następującychlokalizacjach, dla których sporządzono odrębne, następujące dokumentacje projektowe idokonano odrębnie zgłoszenia budowy oświetlenia drogowego – elektroenergetycznych liniikablowych oświetlenia drogowego do Starostwa Powiatu Trzebnickiego - Prusice, ul. ŚwiętejJadwigi dz. 668, Prusice, ul. Górkowicka dz. 689, 694, </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 236837,11 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemuwykonawcy lub dotychczasowym wykonawcom robót budowlanych, polegających na powtórzeniupodobnych robót jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem budowlanych owartości nieprzekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego, a zakres powyższychzamówień będzie obejmował oświetlenie uliczne.Zamówienia, o których mowa powyżej zostanąudzielone na warunkach analogicznych z tymi wynikającymi ze wzoru umowy, z zastrzeżeniem zmianściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraznorm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniemzawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawiezamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyćoświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu zpostępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożoneoświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramachzadania pn. „Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice”, w następującychlokalizacjach, dla których sporządzono odrębne, następujące dokumentacje projektowe idokonano odrębnie zgłoszenia budowy oświetlenia drogowego – elektroenergetycznych liniikablowych oświetlenia drogowego do Starostwa Powiatu Trzebnickiego - Pietrowice Małe dz.276, 265, dz. 272 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 67297,07 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemuwykonawcy lub dotychczasowym wykonawcom robót budowlanych, polegających na powtórzeniupodobnych robót jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem budowlanych owartości nieprzekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego, a zakres powyższychzamówień będzie obejmował oświetlenie uliczne.Zamówienia, o których mowa powyżej zostanąudzielone na warunkach analogicznych z tymi wynikającymi ze wzoru umowy, z zastrzeżeniem zmianściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraznorm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniemzawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawiezamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyćoświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu zpostępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożoneoświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramachzadania pn. „Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice”, w następującychlokalizacjach, dla których sporządzono odrębne, następujące dokumentacje projektowe idokonano odrębnie zgłoszenia budowy oświetlenia drogowego – elektroenergetycznych liniikablowych oświetlenia drogowego do Starostwa Powiatu Trzebnickiego -Pawłów Trzebnicki dz.449/4, </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 70711,99 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemuwykonawcy lub dotychczasowym wykonawcom robót budowlanych, polegających na powtórzeniupodobnych robót jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem budowlanych owartości nieprzekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego, a zakres powyższychzamówień będzie obejmował oświetlenie uliczne.Zamówienia, o których mowa powyżej zostanąudzielone na warunkach analogicznych z tymi wynikającymi ze wzoru umowy, z zastrzeżeniem zmianściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraznorm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniemzawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawiezamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyćoświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu zpostępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożoneoświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramachzadania pn. „Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice”, w następującychlokalizacjach, dla których sporządzono odrębne, następujące dokumentacje projektowe idokonano odrębnie zgłoszenia budowy oświetlenia drogowego – elektroenergetycznych liniikablowych oświetlenia drogowego do Starostwa Powiatu Trzebnickiego - Piotrkowice dz. 351,369,340/1, </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 61954,99 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemuwykonawcy lub dotychczasowym wykonawcom robót budowlanych, polegających na powtórzeniupodobnych robót jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem budowlanych owartości nieprzekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego, a zakres powyższychzamówień będzie obejmował oświetlenie uliczne.Zamówienia, o których mowa powyżej zostanąudzielone na warunkach analogicznych z tymi wynikającymi ze wzoru umowy, z zastrzeżeniem zmianściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraznorm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniemzawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawiezamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyćoświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu zpostępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożoneoświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramachzadania pn. „Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Prusice”, w następującychlokalizacjach, dla których sporządzono odrębne, następujące dokumentacje projektowe iOgłoszenie nr z dniaBiuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlanedokonano odrębnie zgłoszenia budowy oświetlenia drogowego – elektroenergetycznych liniikablowych oświetlenia drogowego do Starostwa Powiatu Trzebnickiego - Chodlewko dz. 65/9,65/10 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 10641,85 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemuwykonawcy lub dotychczasowym wykonawcom robót budowlanych, polegających na powtórzeniupodobnych robót jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem budowlanych owartości nieprzekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego, a zakres powyższychzamówień będzie obejmował oświetlenie uliczne.Zamówienia, o których mowa powyżej zostanąudzielone na warunkach analogicznych z tymi wynikającymi ze wzoru umowy, z zastrzeżeniem zmianściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraznorm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniemzawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawiezamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyćoświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu zpostępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożoneoświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyska łącznienajwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone zawsze do dwóch miejsc po przecinku. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;b)oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściowąlub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tejsamej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innegowykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;Zamawiający żąda od wykonawcy, który polegana zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotówdokumentu wymienionego w punkcie 2 lit a).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następującychformach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r.poz. 310, 836 i 1572).2. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, októrych mowa w pkt 1 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lubporęczenia, w postaci elektronicznej3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem narachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Prusicach nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 BankSpółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert..Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty:w zakresie Części I - 500,00 zł w zakresieCzęści II - 500,00 zł w zakresie Części III - 500,00 zł w zakresie Części IV - 500,00 zł w zakresieCzęści V - 500,00 zł w zakresie Części VI - 500,00 zł w zakresie Części VII - 500,00 zł wzakresie Części VIII - 500,00 zł <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wspólne występowanie wykonawców:1) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie wrealizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,wykaz o którym mowa w pkt 1, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca tenbezpośrednio uczestniczył;2) Na podstawie art. 58 ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegaćsię o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (również w przypadku spółek cywilnych),oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczeniate potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu wzakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany do umowy w przypadku zaistnienia okolicznościwskazanych w punkcie XXV SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-28 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem https://prusice.ezamawiajacy.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-26</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 7 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 8 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> nie dotyczy</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com