JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210520/0006009702-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060097 z dnia 2021-05-20</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Wymiana 2 sprężarek w agregacie wody lodowej AERMEC TBX 3502 dla Narodowego Instytutu<br/>Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w<br/>Gliwicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NARODOWY INSTYTUT ONKOLOGII IM.MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY ODDZIAŁ W GLIWICACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 00028836600028</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-102</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@io.gliwice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.io.gliwice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wymiana 2 sprężarek w agregacie wody lodowej AERMEC TBX 3502 dla Narodowego Instytutu<br/>Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w<br/>Gliwicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d90c0a2d-b888-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00060097</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XIII oraz VII SWZ, komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną<br/>(Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj:1) pocztą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@io.gliwice.pl ( z<br/>wyłączeniem ofert)2) poprzez miniPortal, który dostępny jest pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP dostępny pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portalWykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP . Wykonawca posiadający konto na ePUAP<br/>ma dostęp do formularzy:1) formularza komunikacji, za pomocą którego Wykonawca może wysłać do<br/>Zamawiającego: a) pytanie; b) wyjaśnienie, uzupełnienie; c) pisma w innych sprawach niż określone w<br/>pkt. a) oraz b)Za pomocą „formularza do komunikacji” nie należy składać ofert przetargowych,<br/>wprowadzać zmian do oferty, wycofywać oferty. Oferty przetargowe złożone przez „formularz do<br/>komunikacji” nie są rejestrowane przez miniPortal, a tym samym nie są odnotowywane zmiany,<br/>wycofania, a podczas sesji otwarcia ofert nie można dokumentów odszyfrować.2) złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty za pomocą którego Wykonawca ma wysłać do Zamawiającego: a) ofertę; b) zgłosić<br/>zmianę w ofercie;c) wycofać ofertę. Zarejestrowanie i utrzymanie konta na ePUAP oraz korzystnie z<br/>miniPortalu jest bezpłatne. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach<br/>korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Maksymalny rozmiar<br/>plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Oferty, oświadczenia, o<br/>których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o<br/>którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego<br/>zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w<br/>formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego<br/>2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz.<br/>346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie<br/>przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego,<br/>podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie<br/>elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w języku polskim.<br/>Pozostałe informacje zawarte są SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informuje się, że: 1) Administratorem danych osobowych<br/>przetwarzanych w związku z prowadzeniem przez Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-<br/>Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwice<br/>postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz następnie zawarciem i realizacją umów w<br/>sprawie zamówień publicznych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie –<br/>Państwowy Instytut Badawczy ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa Oddział Gliwice, ul. Wybrzeże<br/>Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwice2) Dane Kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Narodowy Instytut<br/>Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział Gliwice, ul. Wybrzeże<br/>Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwice, tel. 32 278 91 853) Wyżej określone dane osobowe przetwarzane<br/>są w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i<br/>realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego( art. 6 ust. 1b RODO). 4) Odbiorcy danych: dane<br/>nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa.5) Dane<br/>przechowywane będą przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego oraz realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, nie krócej niż do<br/>upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z tej umowy.6) Osoby, których dane podlegają<br/>przetwarzaniu, posiadają prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia,<br/>ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, w przypadku udzielenie zgody na<br/>przetwarzanie przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność<br/>z prawem przetwarzania, a także wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych (PUODO) w<br/>przypadku uznania, że przetwarzanie danych narusza przepisy dotyczące ochrony danych<br/>osobowych.7) Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu udziału w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz następnie w celu zawarcia i realizacji umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Konsekwencją nie podania danych jest brak możliwości udziału w<br/>postępowaniu oraz zawarcia i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DO/DZ – TPbn- 381–2 –39 / 21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana 2 sprężarek w agregacie wody lodowej<br/>AERMEC TBX 3502 dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie –<br/>Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach. Opis przedmiotu zamówienia oraz<br/>warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: a) Opis przedmiotu zamówienia,<br/>specyfikacja asortymentowo-cenowa – załącznik nr 2 do SWZb) Projektowane postanowienia<br/>umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy – załącznik nr 8 do<br/>SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42123300-0 - Sprężarki do urządzeń chłodzących</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">42512300-1 - Układy HVAC</p> <p class="mb-0">50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się<br/>kryterium ceny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Wykonawca<br/>spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności i<br/>wykonywania czynności dla osób trzecich, polegających na instalowaniu, konserwacji lub<br/>serwisowaniu, naprawie lub likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła zawierającymi fluorowane gazy cieplarniane zgodnie z ustawą z dnia 15 maja<br/>2015 r. – O substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych<br/>gazach cieplarnianych (t.j.: Dz. U. 2020 r. poz. 2065).W przypadku Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielnie zamówienia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do<br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których<br/>realizacji te uprawnienia są wymagane.Zdolność techniczna lub zawodowa:Wykonawca spełni<br/>warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami niezbędnymi do wykonania<br/>niniejszego zamówienia, tj.: minimum 2 osobami posiadającymi:-aktualne uprawnienia zgodnie z<br/>przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia<br/>2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby<br/>zajmujące się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 i Nr 129, poz. 1184<br/>oraz z 2005 r. Nr 141, poz. 1189) w zakresie konserwacji dla urządzeń wentylacji, klimatyzacji i<br/>chłodnictwa, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów dla urządzeń, instalacji i sieci<br/>elektroenergetycznych wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię<br/>elektryczną. Każda z osób musi posiadać wszystkie wymienione wyżej uprawnienia (Grupa I i<br/>II).- uprawnieninia do wykonywania czynności w zakresie instalowania oraz konserwacji lub<br/>serwisowania urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła zawierających fluorowane<br/>gazy cieplarniane zgodnie z Ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających<br/>warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j.: Dz. U. z 2020 r.<br/>poz. 2065) posiadającą certyfikat personelu wydany przez Urząd Dozoru Technicznego<br/>uprawniający do wykonywania czynności jw. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia warunek dotyczy zdolności technicznej lub zawodowej, o którym<br/>mowa powyżej, zostanie spełniony pod warunkiem, że jeden w Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wszyscy łącznie Wykonawcy ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia wykaże/ą dysponowanie osobami o których mowa powyżej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do<br/>rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych<br/>usług w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania2) wykazu osób,<br/>skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o<br/>którym mowa w pkt. 1 oraz 2 powyżej , także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego<br/>zasoby – załącznik 3.1, 4.1 do SWZ Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy<br/>zasoby, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia<br/>lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie,<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze<br/>zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp). Zobowiązanie<br/>lub inny podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci<br/>elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy)<br/>zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać podmiot udostępniający<br/>zasoby lub notariusz. Aktualne na dzień składania ofert: „Oświadczenie Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy” - załącznik nr 6 do SWZ. Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4<br/>ustawy Pzp dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W celu<br/>potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania, zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia odpisu lub informacji z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej<br/>lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o<br/>których mowa w zdaniu 1, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów ( stosowne oświadczenie w treści oferty – załącznik nr 1 do SWZ, dla podmiotów<br/>udostepniających swoje zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp oświadczenie<br/>zawarte jest w zobowiązaniu podmiotu udostepniającego zasoby – załącznik nr 5 do SWZ).<br/>Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie<br/>wynika z dokumentów, o których mowa w zadaniu 1 powyżej, zamawiający wymaga od<br/>wykonawcy złożenia oprócz dokumentu określonego w zdaniu 1 powyżej, pełnomocnictwa lub<br/>innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy<br/>Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy<br/>pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym<br/>podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym<br/>zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia<br/>zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać<br/>mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz. Powyższe dotyczy<br/>również: − osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, − osoby działającej w imieniu podmiotu udostepniającego zasoby na<br/>zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do<br/>oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.3. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne<br/>pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do<br/>występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy<br/>wspólnicy podpiszą ofertę. Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia.4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała<br/>wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub<br/>upoważnionego pełnomocnika).5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie<br/>zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp (załącznik<br/>nr 3 oraz 4 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w<br/>którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak<br/>podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ<br/>podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:5.1 Oświadczenie w zakresie braku podstaw<br/>wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia;5.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w<br/>odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza<br/>się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające<br/>ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.6. Wszelka<br/>korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy, które zostaną wprowadzone do treści<br/>umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ § 7 ZMIANY UMOWY1. Zamawiający z inicjatywy<br/>własnej lub Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku<br/>konieczności skorygowania ceny brutto w przypadku zmian przepisów podatkowych (stawka<br/>podatku VAT).2. Zmiana określona w ust. 1 powyżej obowiązuje z datą wprowadzenia jej w<br/>życie na podstawie odrębnych przepisów.3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają<br/>zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Aneksy do umowy będą ważne po ich<br/>podpisaniu przez obie Strony. 4. Nie stanowią zmiany umowy w szczególności następujące<br/>przypadki:1) zmiana osobowa w zakresie reprezentacji Stron,2) zmiana danych rejestrowych lub<br/>teleadresowych Stron,3) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną<br/>umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego Stron). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-01 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Należy wybrać następujące dane: 1. Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach (44-102 Gliwice, woj. Śląskie)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-30</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com