JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210610/0007877601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00078776 z dnia 2021-06-10</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły w Nysie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Łambinowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531412846</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Zawadzkiego 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łambinowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">48-316</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL523 - Nyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">774311300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zpi@lambinowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lambinowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły w Nysie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-00ba5b2c-c9c7-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00078776</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001364/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły w Nysie.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.lambinowice.pl/1513/454/zamowienia-publiczne.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). <br/>2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art.125 ust.1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf., .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust.1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który udostępniony jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres skrzynki: /6mg19m3dld/SkrytkaESP) oraz za pomocą poczty elektronicznej na adres: zpi@lambinowice.pl. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez platformę https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal. Instrukcja użytkownika systemu miniPortal stanowi załącznik do ogłoszenia o udzieleniu zamówienia publicznego. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowanie oferty opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA ŁAMBINOWICE, UL. TADEUSZA ZAWADZKIEGO 29,48-316 ŁAMBINOWICE;<br/>2)	administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: dziadkiewicz.kancelaria@poczta.onet.eu; <br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem pn.:„Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły w Nysie” o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.<br/>3)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.<br/>4)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>6)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>7)	posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>9)	przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.5.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych <br/>i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły w Nysie. Zamówienie jest podzielone na dwie części. <br/>I część zamówienia:<br/>Część pierwsza obejmuje dowóz uczniów i dzieci do szkół i przedszkoli z miejscowości:<br/>Dworzysko, Szadurczyce, Okopy, Sowin, Wierzbie do Łambinowic <br/>i odwóz uczniów i dzieci ze szkół i przedszkoli w Łambinowicach i Bielicach do miejscowości: <br/>Sowin, Wierzbie, Okopy, Bielice, Malerzowice Wielkie, Dworzysko, Szadurczyce.<br/> Łączna długość trasy jednego dnia wynosi: 127 km (dwa dowozy i dwa odwozy jednego dnia).<br/>Długość i przebieg trasy, może w ciągu roku szkolnego ulegać niewielkim zmianom zależnie od potrzeb wynikających z organizacji pracy szkół i innych okoliczności mających wpływ na przebieg trasy przewozu uczniów, ale nie przekroczy w ramach umowy w sumie 130 km dziennie.<br/>Ilość osób przewożonych jest zmienna i ze względu na osoby wsiadające i wysiadające może w sumie dziennie wynosić nawet 125 osób (tej liczby nie przekroczy), jednakże w tym samym czasie w autobusie nie będzie przewożonych więcej niż w sumie 55 osób, dlatego wykonawca ma obowiązek użycia pojazdu co najmniej 55 osobowego, w tym z 44 miejscami siedzącymi.<br/>Propozycja rozkładu jazdy części pierwszej zamówienia, z której wynika ustalona dzienna ilość kilometrów, znajduje się w załączniku nr 12 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości nieprzekraczającej 10% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych<br/>usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości nieprzekraczającej 10% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych<br/>usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a)	Cena brutto „C” – waga kryterium: 60%, maksymalna ilość pkt. 60 <br/>Ocena kryterium „cena” odbędzie się na podstawie ceny brutto podanej w ofercie. Ilość punktów zostanie obliczona wg wzoru:<br/><br/><br/> najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych ofert<br/> C = ………………..…….………………………………………………………….… x 100 x 60%<br/> cena badanej oferty<br/><br/><br/>C- liczba otrzymanych punktów w kryterium cena ofertowa brutto<br/>100- stały wskaźnik<br/>60% waga kryterium<br/><br/>Osiągnięta wartość procentowa według powyższego wzoru będzie odpowiadała uzyskanej liczbie punktów. Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 60 punktów.<br/><br/>b)	Parametry techniczne „T”- waga kryterium: 20%, maksymalna ilość pkt. 20<br/>Ocena kryterium „parametry techniczne” odbędzie się na podstawie wyposażenia autobusu:<br/>-	sprawne ogrzewanie / klimatyzacja - 10 pkt<br/>-	nagłośnienie umożliwiające kontakt opiekuna z dziećmi - 10 pkt <br/><br/>c)	Kryterium „postępowanie w sytuacjach awaryjnych” „A” (czas podstawienia pojazdu zastępczego) – waga kryterium 20%, maksymalna ilość punktów 20<br/>W zakresie kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego „A” – nie krótszy niż 30 minut i nie dłuższy niż 90 minut<br/>Zamawiający dokona oceny tego kryterium następująco:<br/>Czas podstawienia pojazdu zastępczego, wyrażony w minutach liczonych od momentu stwierdzenia awarii, będzie wynosił 30 minut otrzyma najwyższą liczbę punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, wg wzoru:<br/><br/>Czas podstawienia pojazdu zastępczego 30 minut<br/> A = …………………………………..…….……………………………….......… x 100 x 20% Zaproponowany czas podstawienia pojazdu zastępczego<br/><br/>A – liczba otrzymanych punktów w kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego<br/>100 – stały wskaźnik<br/>20 % - waga kryterium<br/>Ocena ofert przy zastosowaniu kryterium numer 2 b) i c) zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie informacji zamieszczonych przez Wykonawcę w formularzu oferty. Wykonawca zobowiązany jest samodzielnie uzupełnić w Formularzu oferty oferowany czas podstawienia taboru zastępczego i dokonać wyboru dotyczącego parametrów technicznych. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni lub uzupełni innym czasem/lub innym parametrem technicznym wymagane pola w ofercie, Zamawiający przyjmie 0 pkt. za te kryteria.<br/><br/><br/>2. Wynik<br/>Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w poszczególnych kryteriach zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.<br/><br/>Ostateczna ilość punktów zostanie obliczona poprzez zsumowanie punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach według wzoru:<br/>LP=C+T+A<br/><br/>Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.<br/><br/>Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom ustawy PZP i niniejszej SWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">postępowanie w sytuacjach awaryjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Cześć II zamówienia dotyczy Dowozów uczniów z terenu gminy do Zespołu Placówek w Nysie. <br/>Realizując 2 część zamówienia Wykonawca, będzie przewozić dzieci z miejscowości: Bielice, Malerzowice Wielkie, Dworzysko, Łambinowice, Budzieszowice i Lasocice do Nysy jednym kursem dowozu i odwozić po zajęciach do w/w miejscowości realizując w tym celu dwukrotny kurs odwozu w ciągu dnia (jeden dowóz do szkoły w Nysie i 2 odwozy do domu). W odwozach uwzględnia się różny czas kończenia zajęć i indywidualny ich plan, który na dzień ogłoszenia o zamówieniu nie jest możliwy do przewidzenia. <br/>Uwzględniono fakt, że najmłodsi uczniowie, teoretycznie kończący zajęcia najwcześniej mieszkają w Lasocicach i Dworzysku zakłada się, że przez Budzieszowice będzie potrzeba trzykrotnego przejazdu w ciągu jednego dnia (1 dowóz i 2 odwozy). Jednocześnie dwukrotny dojazd do Budzieszowic w rzeczywistości, w związku ze zbieżnym planem zajęć uczniów, może nie być potrzebny.<br/>Obecnie zakłada się, że będzie istniała potrzeba dowozu na tej trasie minimum grupy 7 uczniów + opiekun - jednym pojazdem; należy jednak uwzględnić zmiany, które mogą wystąpić w trakcie roku w skutek decyzji rodziców, dlatego pojazd musi być przystosowany do przewozu co najmniej 11 osób, w tym wszystkie miejsca siedzące.<br/>Łączna długość tarasy jednego dnia wynosić ma 145,5 km (jeden dowóz i dwa odwozy).<br/>Ilość dowożonych uczniów może się zwiększyć bez konieczności wydłużenia trasy lub, w przypadku dodatkowych dzieci z miejscowości, których nie obejmują aktualne trasy przewozu, długość dziennej trasy może ulegać zmianie. W takich przypadkach zakłada się możliwość zmiany umowy w trakcie realizacji zamówienia.<br/>Plan dowozów dla części drugiej zamówienia wynikać będzie z indywidualnego planu zajęć przewożonych uczniów.<br/><br/>W związku z możliwością zmiany ilości dzieci dowożonych do szkoły w Nysie w trakcie realizacji zamówienia, przewiduje się możliwość zmiany treści umowy na dowóz uczniów do tej szkoły, zawartej w wyniku postępowania przetargowego. Ponieważ dzienna ilość kilometrów drugiej części zamówienia została ustalona na 145,5 km, ilość ta może ulec zmianie w przypadku pojawienia się w trakcie lat szkolnych objętych okresem realizacji zamówienia albo jeszcze przed ich rozpoczęciem konieczności dowozu ucznia z innej miejscowości niż objęte obecną trasą dowozu lub ucznia wymagającego organizacji dodatkowego przewozu. Przyjmuję się, iż może to być konieczność organizacji dodatkowej trasy dowozu do najbardziej odległej miejscowości leżącej poza ustaloną obecnie trasą co oznacza, że dzienna długość trasy może wzrosnąć nawet o 49 km (2 x 24,5 km).<br/><br/>W przypadku konieczności zmiany umowy związanej z wydłużeniem dziennej trasy przewozu, nowe wynagrodzenie wykonawcy będzie ustalone na podstawie wynikającej z zaoferowanej stawki dziennej stawki za 1 kilometr. Kwota wynagrodzenia będzie zwiększona o iloczyn ilości km wydłużenia dziennej trasy i wyliczonej stawki za kilometr.<br/>Przewidywane maksymalne zmiany wydłużą trasę z 145,5 km do 194,5 km dziennie, co daje wzrost o 33,7% planowanej aktualnej długości dziennej trasy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości nieprzekraczającej 10% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych<br/>usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości nieprzekraczającej 10% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych<br/>usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a)	Cena brutto „C” – waga kryterium: 60%, maksymalna ilość pkt. 60 <br/>Ocena kryterium „cena” odbędzie się na podstawie ceny brutto podanej w ofercie. Ilość punktów zostanie obliczona wg wzoru:<br/><br/><br/> najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych ofert<br/> C = ………………..…….………………………………………………………….… x 100 x 60%<br/> cena badanej oferty<br/><br/><br/>C- liczba otrzymanych punktów w kryterium cena ofertowa brutto<br/>100- stały wskaźnik<br/>60% waga kryterium<br/><br/>Osiągnięta wartość procentowa według powyższego wzoru będzie odpowiadała uzyskanej liczbie punktów. Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 60 punktów.<br/><br/>b)	Parametry techniczne „T”- waga kryterium: 20%, maksymalna ilość pkt. 20<br/>Ocena kryterium „parametry techniczne” odbędzie się na podstawie wyposażenia autobusu:<br/>-	sprawne ogrzewanie / klimatyzacja - 10 pkt<br/>-	nagłośnienie umożliwiające kontakt opiekuna z dziećmi - 10 pkt <br/><br/>c)	Kryterium „postępowanie w sytuacjach awaryjnych” „A” (czas podstawienia pojazdu zastępczego) – waga kryterium 20%, maksymalna ilość punktów 20<br/>W zakresie kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego „A” – nie krótszy niż 30 minut i nie dłuższy niż 90 minut<br/>Zamawiający dokona oceny tego kryterium następująco:<br/>Czas podstawienia pojazdu zastępczego, wyrażony w minutach liczonych od momentu stwierdzenia awarii, będzie wynosił 30 minut otrzyma najwyższą liczbę punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, wg wzoru:<br/><br/>Czas podstawienia pojazdu zastępczego 30 minut<br/> A = …………………………………..…….……………………………….......… x 100 x 20% Zaproponowany czas podstawienia pojazdu zastępczego<br/><br/>A – liczba otrzymanych punktów w kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego<br/>100 – stały wskaźnik<br/>20 % - waga kryterium<br/>Ocena ofert przy zastosowaniu kryterium numer 2 b) i c) zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie informacji zamieszczonych przez Wykonawcę w formularzu oferty. Wykonawca zobowiązany jest samodzielnie uzupełnić w Formularzu oferty oferowany czas podstawienia taboru zastępczego i dokonać wyboru dotyczącego parametrów technicznych. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni lub uzupełni innym czasem/lub innym parametrem technicznym wymagane pola w ofercie, Zamawiający przyjmie 0 pkt. za te kryteria.<br/><br/><br/>2. Wynik<br/>Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w poszczególnych kryteriach zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.<br/><br/>Ostateczna ilość punktów zostanie obliczona poprzez zsumowanie punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach według wzoru:<br/>LP=C+T+A<br/><br/>Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.<br/><br/>Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom ustawy PZP i niniejszej SWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">postępowanie w sytuacjach awaryjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: <br/>1)	nie podlegają wykluczeniu;<br/>Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, wobec którego zaistnieją przesłanki do wykluczenia, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ.<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust.2 ustawy PZP dotyczące:<br/><br/>Dla CZĘŚCI I:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>– Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia przewoźnika drogowego – aktualną licencję/koncesje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U.2021.919 z dnia 19.05.2021r. z późn.zm.),<br/> <br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>A) Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub możliwością dysponowania co najmniej 1 sprawnym autobusem o ilości miejsc umożliwiających przewiezienie jednorazowo minimum 55 osób, w tym co najmniej 44 miejsca siedzące. (Załącznik nr 10 SWZ)<br/>B) Wykonawca wykaże się wykonaniem (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), co najmniej 1 usługi związanej z transportem uczniów do szkół o wartości min. 25.000 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem: wartości, przedmiotu i dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 8 do SWZ).<br/>Zastrzeżenie: Jeżeli Wykonawca wykazuje usługę nadal trwającą, musi wykazać, iż na dzień złożenia oferty jest ona należycie realizowana, a wartość już zrealizowanej części wynosi min. 20.000 zł brutto. Wykonawcy którzy usługi dowozu uczniów wykonywali na rzecz Zamawiającego, nie mają obowiązku przedkładania dowodów.<br/>C) Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jedną osobą zdolną do wykonywania zamówienia, posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowiska, jakie zostanie mu powierzone (załącznik nr 9 do SWZ), tj.:<br/>- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierowcy, posiadającego prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniającej do prowadzenia pojazdów, o których mowa powyżej w pkt. A)<br/><br/>Dla CZĘŚCI II<br/>3. Warunki udziału w postępowaniu:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>2)	kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia przewoźnika drogowego –aktualną licencję/koncesje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021.919 z dnia 19.05.2021r.z późn.zm.),<br/>3)	sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>Nie precyzuje się.<br/>4)	zdolność techniczna lub zawodowa warunek będzie spełniony, jeżeli: <br/>a) Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub możliwością dysponowania co najmniej 1 autobusem o ilości miejsc umożliwiającej przewiezienie co najmniej 11 osób, licząc tylko miejsca siedzące (załącznik nr 10 SWZ)<br/>b) Wykonawca wykaże się wykonaniem (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem), co najmniej 1 usługi związanej z transportem uczniów do szkół o wartości min. 20.000 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem: wartości, przedmiotu i dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 8 do SWZ).<br/>Zastrzeżenie: Jeżeli Wykonawca wykazuje usługę nadal trwającą, musi wykazać, iż na dzień złożenia oferty jest ona należycie zrealizowana na wartość min. 25.000 zł brutto. Wykonawcy którzy usługi dowozu uczniów wykonywali na rzecz Zamawiającego, nie mają obowiązku przedkładania dowodów.<br/>c) Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jedną osobą zdolną do wykonywania zamówienia, posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowiska, jakie zostanie mu powierzone (załącznik nr 9 do SWZ), tj.:<br/>- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierowcy, posiadającego prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniającej do prowadzenia pojazdów, o których mowa powyżej w pkt. 4 a)<br/>4. SPOSÓB OCENY SPEŁNIENIA WARUNKOW DLA WYKONAWCÓW, KTÓRZY SKŁADAJĄ OFERTĘ NA WIĘCEJ NIŻ 1 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA.<br/>Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>przy składaniu przez jednego Wykonawcę ofert na wszystkie części, Wykonawca musi wykazać:<br/>a) posiadanie co najmniej 2 autobusów; jednego do przewozu co najmniej 55 osób, w tym co najmniej 44 miejsca siedzące i jednego do przewozu minimum 11 osób, licząc tylko miejsca siedzące.<br/>b) się spełnieniem warunków dla tej części zamówienia, dla której zostały one ustalone na wyższym poziomie, tj.: co najmniej 1 usługą związaną z transportem uczniów do szkół o wartości min. 25.000 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem: wartości, przedmiotu i dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 8 do SWZ).<br/> c) się dysponowaniem co najmniej 2 osobami posiadającymi odpowiednie prawo jazdy uprawniające do kierowania pojazdami, którymi będzie wykonywane zamówienie, chyba, że wykonawca samodzielnie będzie wykonywać jedną część zamówienia wówczas wykonawca wykaże się dysponowaniem 1 osobą posiadającą odpowiednie prawo jazdy uprawniające do kierowania pojazdami, którymi będzie wykonywane zamówienie.<br/>d) posiadanie uprawnień przewoźnika drogowego –aktualną licencję/koncesje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021.919 z dnia 19.05.2021r.z późn.zm.), <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>DLA CZ. I i II<br/>ust.3 pkt 1)	Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;– załącznik nr 4 do SWZ;<br/>ust.3 pkt. 2)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>4.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust.3 pkt.2 dla części I i II, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>5.	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2 dla części I i II, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>6.	Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Cz. I:<br/>1) Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub możliwością dysponowania co najmniej 1 sprawnym autobusem o ilości miejsc umożliwiających przewiezienie jednorazowo minimum 55 osób, w tym co najmniej 44 miejsca siedzące- Załącznik nr 10 SWZ.<br/>2)	Wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie –potwierdzających, że Wykonawca wykonał należycie i prawidłowo co najmniej jedną usługę związaną z transportem uczniów do szkół o wartości min. 25.000 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty-Załącznik nr 8 SWZ.<br/>3)	Wykaz osób Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jedną osobą zdolną do wykonywania zamówienia, posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowiska, jakie zostanie mu powierzone (załącznik nr 9 do SWZ), tj.:<br/>- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierowcy, posiadającego prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniającej do prowadzenia pojazdów, o których mowa powyżej w pkt. 1)<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz dotyczy usług, w których Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>4) Wykonawca posiada uprawnienia przewoźnika drogowego –aktualną licencję/koncesje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021.919 z dnia 19.05.2021r.z póź.zm.),<br/><br/>Cz. II<br/>a) Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub możliwością dysponowania co najmniej 1 autobusem o ilości miejsc umożliwiającej przewiezienie co najmniej 11 osób, licząc tylko miejsca siedzące (załącznik nr 10 do SWZ).<br/>b) Wykonawca wykaże się wykonaniem (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem), co najmniej 1 usługi związanej z transportem uczniów do szkół o wartości min. 20.000 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem: wartości, przedmiotu i dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 8 do SWZ).<br/>Zastrzeżenie: Jeżeli Wykonawca wykazuje usługę nadal trwającą, musi wykazać, iż na dzień złożenia oferty jest ona należycie zrealizowana na wartość min. 25.000 zł brutto. Wykonawcy którzy usługi dowozu uczniów wykonywali na rzecz Zamawiającego, nie mają obowiązku przedkładania dowodów.<br/>c) Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jedną osobą zdolną do wykonywania zamówienia, posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowiska, jakie zostanie mu powierzone (załącznik nr 9 do SWZ), tj.:<br/>- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierowcy, posiadającego prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniającej do prowadzenia pojazdów, o których mowa powyżej w pkt. a)<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz dotyczy usług, w których Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>d) Wykonawca posiada uprawnienia przewoźnika drogowego –aktualną licencję/koncesje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021.919 z dnia 19.05.2021r.z póź.zm.),</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy- załącznik nr 7 do SWZ. Oświadczenie to składa się w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdziale VII SWZ ust.1 pkt. 2 b) dla Cz. I oraz ust.3 pkt.2 dla Cz.II, będzie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy określonej w art.455 ustawy PZP.<br/>4.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.<br/>5.	Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Szczegółowy zakres zmian określa załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-18 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-17</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com