JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210610/0007949601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00079496 z dnia 2021-06-10</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa efektywności energetycznej budynków mieszkalnych w gminie Siemianowice Śląskie – etap 3” w ramach POIiŚ 2014-2020 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276255453</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana Pawła II 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Siemianowice Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pz_poprawaefektywnosci2@um.siemianowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.siemianowice.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa efektywności energetycznej budynków mieszkalnych w gminie Siemianowice Śląskie – etap 3” w ramach POIiŚ 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3663388c-c9f3-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00079496</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000760/26/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.38 "Poprawa efektywności energetycznej budynków mieszkalnych w gminie Siemianowice Śląskie - etap 3" w ramach POliŚ 2014-2020</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Poprawa efektywności energetycznej dla budynków będących własnością Miasta SiemianowiceŚląskie – etap 3 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://umsiemianowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://umsiemianowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się. przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.:1.1. Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej pod adresem:https://umsiemianowice.logintrade.net/ oraz1.2. poczty elektronicznej- pz_poprawaefektywnosci2@um.siemianowice.plz zastrzeżeniem, iż Ofertę w odniesieniu do danej Części wraz z załącznikami należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy, o której mowa w ppkt 1.1. powyżej.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma możliwość złożenia,wycofania oferty oraz składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w rozdziale XI SWZ.4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy złożyć w oryginale.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, oraz w art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „Pzp”, Zamawiający informuje, że: 1. administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie z siedzibą w Siemianowicach Śląskich, przy ul. Jana Pawła II 10;2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych ma swoją siedzibę w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10, e-mail: iod@um.siemianowice.pl, tel. 32 760 52 82;3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynków mieszkalnych w gminie Siemianowice Śląskie – etap 3” w ramach POIiŚ2014-2020”, prowadzonym w trybie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;4. odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp;5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;6. obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Panią dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7. w odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. posiada Pan/Pani:a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;b. w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego,z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający działając na podstawie art. 75Pzp może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.c. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych- z zastrzeżeniem przepisów art. 19 ust. 2 Pzp oraz art. 76 Pzp;d. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przepisu art. 19 ust.3 Pzp oraz art. 74 ust. 3 Pzp;e. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych(ul. Stawki 2,Warszawa), gdy uznają Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RW.271.7.2021; ZP.rp.29.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawaefektywności energetycznej budynków mieszkalnych w gminie Siemianowice Śląskie – etap 3”.1.2. Zamówienie zostało podzielone na dwie (2) Części.1.3. Część 1 zamówienia: „Termomodernizacja budynków przy ul. Śląskiej 10 i ul. Śląskiej 10a”.1) Przedmiotem zamówienia a) wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do dokonaniazgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/uzyskaniu pozwolenia na budowę , projektuzagospodarowania terenu, projektu architektoniczno – budowlanego i technicznego, specyfikacjitechnicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu robót do wykonania,b) wykonanie, na podstawie ww. dokumentacji, robót budowlanych, celem zrealizowaniaprzedmiotowego zadania inwestycyjnego c) pełnienie nadzoru autorskiego,d) sporządzenie dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentacji powykonawczej.2) W ramach przedmiotu zamówienia należy w szczególności:a) wykonać dokumentację projektową niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego wzakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego,b) uzyskać wszystkie niezbędne lub wymagane warunki, uzgodnienia, opinie techniczne,ekspertyzy i badania techniczne,c) dokonać zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/uzyskać pozwolenie na budowę wimieniu i na rzecz Zamawiającego,d) wykonać roboty budowlane w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej,e) pełnić nadzór autorski nad realizacją robót budowlanych,f) sporządzić dokumentację odbiorową oraz wykonać dokumentację powykonawczą3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:a) Program Funkcjonalno- Użytkowy (Dodatek nr 3a do SWZ), b) Projektowane postanowienia umowy (Dodatek nr 4a do SWZ),zwane dalej łącznie jako Dokumentacja.4) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanychw Projektowanych postanowieniach umowy w odniesieniu do Części 1 (Dodatek nr 4a do SWZ).5) Na przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bezzastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia - w odniesieniu do Części 1.6) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lubpochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługidostarczane przez konkretnego Wykonawcę dopuszcza się zastosowanie materiałów lubrozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niżokreślono w SWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub rozwiązań, których pochodzeniezostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lubpochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługidostarczane przez konkretnego Wykonawcę. W sytuacji gdy zamawiający opisał przedmiotzamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lubszczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnegoWykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomuoczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie sięnazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przyopisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lubkonkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych icechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tymsamym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry”rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo iwytrzymałość. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określająminimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać „produkty”, abyspełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowyprzedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrówjakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnychźródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowanew ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te,które podane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, żeoferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościachfunkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone wSWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, źródłem lubszczególnym procesem, który charakteryzuje produkty usługi. Na Wykonawcy spoczywaobowiązek wykazania, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymaganiaZamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów,uwiarygodniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobattechnicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniuinnych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiałyi urządzenia zaproponowane w dokumentacji opisanej w pkt 3) powyżej. Dokumenty dotyczącerównoważności Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca niezłoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przezto, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w Dokumentacji.7) Jeżeli w dokumentacji opisanej w pkt 3) powyżej znajdą się odniesienia do norm,ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o którychmowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązaniarównoważne opisywanym. Użycie w dokumentacji danej normy, oceny technicznej,specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznej ma jedynie na celudoprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonegomateriału/urządzenia/produktu.8) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównymcelem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowałyzamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.9) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępnościdla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkichużytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 Pzp.10) Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań dotyczących wydajnościlub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.11) Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowaniewymagań określonej etykiety, o których mowa w art.104 Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o<br/>następujące kryteria: a) cena brutto (waga - 60%), 1%=1 pkt b) okres gwarancji i rękojmi (waga - 40%)<br/>1%=1pkt,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa<br/>efektywności energetycznej budynków mieszkalnych w gminie Siemianowice Śląskie – etap 3”.<br/>1.2. Zamówienie zostało podzielone na dwie (2) Części.<br/>Część 2 zamówienia: „Termomodernizacja budynków przy ul. Szeflera 13, ul. Szeflera 15, al.<br/>Sportowców 4”.<br/>1) Przedmiotem zamówienia jest:<br/>a) wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do dokonania<br/>zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/uzyskaniu pozwolenia na budowę, projektu<br/>zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno – budowlanego i technicznego, specyfikacji<br/>technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu robót do wykonania,<br/>b) wykonanie, na podstawie ww. dokumentacji, robót budowlanych, celem zrealizowania<br/>przedmiotowego zadania inwestycyjnego,<br/>c) pełnienie nadzoru autorskiego,<br/>d) sporządzenie dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentacji powykonawczej.<br/>2) W ramach przedmiotu zamówienia należy w szczególności:<br/>a) wykonać dokumentację projektową niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w<br/>zakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego,<br/>b) uzyskać wszystkie niezbędne lub wymagane warunki, uzgodnienia, opinie techniczne,<br/>ekspertyzy i badania techniczne,<br/>c) dokonać zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/ uzyskać pozwolenie na budowę<br/>w imieniu i na rzecz Zamawiającego,<br/>d) wykonać roboty budowlane w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej,<br/>e) pełnić nadzór autorski nad realizacją robót budowlanych,<br/>f) sporządzić dokumentację odbiorową oraz wykonać dokumentację powykonawczą,<br/>3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:<br/>a) Program Funkcjonalno- Użytkowy (Dodatek nr 3b do SWZ),<br/>b) Projektowane postanowienia umowy (Dodatek nr 4b do SWZ),<br/>zwane dalej łącznie jako Dokumentacja.<br/>4) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych<br/>w Projektowanych postanowieniach umowy w odniesieniu do Części 2 (Dodatek nr 4b do SWZ).<br/>5) Na przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi<br/>na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 60 miesięcy, licząc od dnia<br/>następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia - w<br/>odniesieniu do Części 2.<br/>6) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi<br/>dostarczane przez konkretnego Wykonawcę dopuszcza się zastosowanie materiałów lub<br/>rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż<br/>określono w SWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub rozwiązań, których pochodzenie<br/>zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub<br/>pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi<br/>dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. W sytuacji gdy zamawiający opisał przedmiot<br/>zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub<br/>szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego<br/>Wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.<br/>Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu<br/>oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się<br/>nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy<br/>opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub<br/>konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i<br/>cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym<br/>samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry”<br/>rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i<br/>wytrzymałość. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają<br/>minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać „produkty”, aby<br/>spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy<br/>przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów<br/>jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych<br/>źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane<br/>w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te,<br/>które podane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że<br/>oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach<br/>funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w<br/>SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, źródłem lub<br/>szczególnym procesem, który charakteryzuje produkty usługi. Na Wykonawcy spoczywa<br/>obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania<br/>Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów,<br/>uwiarygodniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat<br/>technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu<br/>innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały<br/>i urządzenia zaproponowane w dokumentacji opisanej w pkt 3) powyżej. Dokumenty dotyczące<br/>równoważności Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie<br/>złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez<br/>to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w Dokumentacji.<br/>7) Jeżeli w dokumentacji opisanej w pkt 3) powyżej znajdą się odniesienia do norm,<br/>ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których<br/>mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania<br/>równoważne opisywanym. Użycie w dokumentacji danej normy, oceny technicznej,<br/>specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznej ma jedynie na celu<br/>doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego<br/>materiału/urządzenia/produktu.<br/>8) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie<br/>przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy<br/>chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym<br/>celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały<br/>zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.<br/>9) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności<br/>dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich<br/>użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 Pzp.<br/>10) Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań dotyczących wydajności<br/>lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.<br/>11) Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie<br/>wymagań określonej etykiety, o których mowa w art.104 Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o<br/>następujące kryteria: a) cena brutto (waga - 60%), 1%=1 pkt b) okres gwarancji i rękojmi (waga - 40%)<br/>1%=1pkt,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.1 W odniesieniu do Cz.1- Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy Pzp, określa warunki<br/>udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie formułuje warunku<br/>udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym<br/>zakresie;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w<br/>postępowaniu w tym zakresie;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:<br/>Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co<br/>najmniej 1 robotę budowlaną, która obejmowała swoim zakresem co najmniej docieplenie ścian<br/>o powierzchni docieplenia co najmniej 350 m2.<br/><br/>1.2. W odniesieniu do Cz.2- Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy Pzp, określa warunki<br/>udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie formułuje warunku<br/>udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/>2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym<br/>zakresie;<br/>3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w<br/>postępowaniu w tym zakresie;<br/>4)zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:<br/>Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co<br/>najmniej 1 robotę budowlaną, która obejmowała swoim zakresem co najmniej docieplenie ścian<br/>o powierzchni docieplenia co najmniej 900 m2.<br/><br/>Uwaga w odniesieniu do Części 1 i Części 2:<br/>– jako zamówienia potwierdzające spełnienie warunków zdolności technicznej lub zawodowej,<br/>Zamawiający rozumie robotę budowlaną zrealizowaną (czyli zakończoną i odebraną protokołem<br/>częściowym lub końcowym) polegającą na wykonaniu roboty budowlanej, o której mowa<br/>powyżej, <br/>– w przypadku, gdy w/w zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym<br/>zakresie, Wykonawca zobowiązany jest w „Wykazie wykonanych robót budowlanych”<br/>wyodrębnić rodzajowo i powierzchniowo roboty, o których mowa powyżej,<br/>-mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty<br/>przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w<br/>sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach<br/>określonych w art. 118 ustawy, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości<br/>przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na<br/>którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania<br/>zasobów w zakresie doświadczenia.<br/>- w przypadku gdy Wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia jako członek<br/>konsorcjum, to winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia która będzie<br/>odpowiadała zakresowi, który został określony przez zamawiającego na potwierdzenie<br/>spełnienia warunku udziału w postępowaniu,<br/>-do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walucie innej niż PLN, Zamawiający<br/>przyjmie średni kurs opublikowany przez NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w<br/>Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.<br/>Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na<br/>portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych, NBP nie opublikuje informacji o średnim<br/>kursie walut, Zamawiający dokonana odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z<br/>pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wskazane informacje. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty - w<br/>odniesieniu do Części 1 i Części 2 wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust.1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w SWZ przez<br/>Zamawiającego<br/>Uwaga:<br/>Zamawiający żąda Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z §2 ust.1 pkt 7 oraz §3 rozporządzenia Ministra Rozwoju,<br/>Pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>2) Oświadczenia Podmiotów na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega<br/>Wykonawca o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1<br/>ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w SWZ przez<br/>Zamawiającego (jeżeli dotyczy)<br/>Uwaga:<br/>Zamawiający żąda Oświadczenia Podmiotów na których zdolnościach technicznych lub zawodowych<br/>polega Wykonawca o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1<br/>ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego,<br/>zgodnie z §2 ust. 1 pkt 7 §3 oraz § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i technologii z dnia 23<br/>grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem<br/>najkorzystniejszej oferty - w odniesieniu do Części 1 i Części 2 wezwie wykonawcę, którego oferta<br/>została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na<br/>dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą w odniesieniu do Części 1 i Czesci2.<br/>1.1. Ofertę w odniesieniu do danej Części należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze<br/>wzorem stanowiącym odpowiednio Dodatek nr 1a do SWZ, Dodatek nr 1b do SWZ.<br/>1.2. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale IX SWZ. Oświadczenie<br/>stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki<br/>dowodowe, wskazane w rozdziale X ust. 6 SWZ.<br/>1.3. Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.2. powyżej w oryginale w formie<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do<br/>reprezentowania wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie, o którym<br/>mowa w ust. 2 pkt 2.1. poniżej.<br/>1.4. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.2 składają odrębnie:<br/>1) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (Dodatek nr 2a do SWZ),<br/>2) podmiot udostępniający zasoby, na którego zasoby powołuje się wykonawca celem<br/>potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie<br/>potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy (Dodatek nr 2b<br/>do SWZ)<br/>2. Do oferty, wykonawca załącza również:<br/>2.1. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba<br/>działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,<br/>2.2. pełnomocnictwo (jeśli dotyczy):<br/>2.3. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym<br/>mowa w rozdziale XVI pkt 6. SWZ- (jeśli dotyczy) (Zamawiający dopuszcza złożenia tego<br/>oświadczenia na formularzu ofertowym);<br/>2.4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale IX SWZ (jeśli dotyczy);<br/>Zobowiązanie musi być złożone w oryginale, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu trzeciego,<br/>zgodnie ze sposobem reprezentacji, określonym w dokumencie rejestrowym właściwym dla<br/>formy organizacyjnej;<br/>3. Zapisy ppkt 2) w pkt 2.2. powyżej stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>4. Zapisy ppkt 1) i ppkt 2) oraz ppkt 3) w pkt 2.2. powyżej stosuje się odpowiednio do osoby<br/>działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118<br/>ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W odniesieniu do Części 1 i Części 2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są do złożenia wraz ofertą<br/>pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Powyższe nie dotyczy sytuacji, w której upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w<br/>imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wynika z dołączonej<br/>do oferty umowy regulującej współpracę Wykonawców bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienie.<br/>4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp,<br/>zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których<br/>realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4 i 5, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika odpowiednio, które<br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Projektowane postanowienia umowy stanowią Dodatek nr 4a do SWZ w odniesieniu do Części<br/>1, Dodatek nr 4b do SWZ w odniesieniu do Części 2.2. Zamawiający zgodnie z art 455 ust 1 pkt<br/>1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy - w odniesieniu do<br/>Części 1 oraz Części 2 w stosunku do treści złożonej oferty , zgodnie z warunkami zawartymi w<br/>Dodatku nr 4a oraz w Dodatku nr 4b do SWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w pozostałych przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złozyć na Platformie dostępnej pod adresem: https://umsiemianowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-25 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wykonawca do dnia podpisania umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia<br/>należytego wykonania umowy w wysokości stanowiącej 5% ceny całkowitej podanej w ofercie w<br/>odniesieniu do Części 1 i Części 2. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru<br/>Wykonawcy w formach określonych w art. 450 ust. 1 – Pzp. Wybrany Wykonawca zobowiązany<br/>jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed zawarciem umowy.<br/>Zabezpieczenie należytego wykonania umowy winno zostać wniesione w PLN. 3. Szczegółowe<br/>zapisy dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w tym warunki i termin zwrotu<br/>zabezpieczenia należytego wykonania umowy określone zostały w projektowanych<br/>postanowieniach umownych (odpowiednio Dodatek nr 4a do SWZ – w odniesieniu do Części 1,<br/>Dodatek nr 4b do SWZ – w odniesieniu do Części 2)4. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w<br/>pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający<br/>zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku<br/>bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego<br/>rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. 5.<br/>Wykonawcy, którzy wspólnie składają ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia ponoszą<br/>solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego<br/>wykonania umowy (art. 445 ustawy Pzp).</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com