JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210629/0009826603-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098266 z dnia 2021-06-29</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Solec-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291010754</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">1 Maja 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Solec-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">28-131</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">413776039</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">413776022</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@solec-zdroj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.solec-zdroj.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bb0a471b-d8c2-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00098266</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011200/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Solcu-Zdroju</p> <p class="mb-0">1.1.4 Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Zborowie</p> <p class="mb-0">1.1.5 Termomodernizacja budynku szkoły w Wełninie</p> <p class="mb-0">1.1.6 Termomodernizacja budynku szkoły w Kikowie</p> <p class="mb-0">1.1.7 Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Solcu-Zdroju</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie jest częścią projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej” przeznaczonego do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 3.3. „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014- 2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://solec-zdroj.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://solec-zdroj.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Zamawiający zaleca aby:1) Dokumenty w formacie „pdf" podpisywać formatem PAdES,2) Jeżeli w<br/>wyniku podpisywania pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym zostanie utworzony dodatkowy<br/>plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i<br/>plik z podpisem).3) Jeżeli w wyniku podpisywania pliku podpisem osobistym lub profilem zaufanym<br/>zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać<br/>Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem).2. Niezbędne wymagania sprzętowo<br/>aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej<br/>przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;• komputer PC/MAC z aktualnym systemem<br/>operacyjnym wspieranym przez producenta;• Zainstalowana przeglądarka wspierana przez<br/>producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.3. Dopuszczalne wielkości i formaty<br/>przesyłanych danych:• Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca<br/>100 MB;• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx,<br/>csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,<br/>gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC,<br/>XMLenc.4. Informacja dot. kodowania i czas odbioru danych. • Plik załączony i zapisany przez<br/>Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość<br/>otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu<br/>składania ofert;• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem<br/>czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.5. Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna<br/>jest na Platformie w zakładce „Dokumenty zamówienia”. Pobranie dokumentu następuje po<br/>zaznaczeniu wybranego załącznika i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. Cześć dokumentacji przetargowej<br/>związanej z opisem przedmiotu zamówienia znajduje się na zewnętrznym serwerze do którego można<br/>uzyskać dostęp poprzez link zamieszczony na platformie w zakładce „Dokumenty zamówienia”.6.<br/>Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2. IDW, zobowiązanie, o którym mowa w pkt 11.3. IDW,<br/>dokumenty i oświadczenia należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z<br/>Platformy.7. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie<br/>poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest<br/>równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku podpisem<br/>kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.8. W przypadku zmiany lub wycofania<br/>Oferty, o których mowa w pkt 16.10. IDW, Wykonawca za pośrednictwem Platformy może<br/>samodzielnie usunąć wczytaną przez siebie Ofertę (załącznik/załączniki).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych<br/>osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Solec-Zdrój, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, tel. (041)<br/>3776039, e-mail:ug@solec-zdroj.pl.<br/>2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z<br/>Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod.rodo.ochrona@gmail.com.<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz w celu archiwizacji.<br/>4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych,<br/>wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i<br/>archiwach.<br/>5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzględnieniem<br/>przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie<br/>zawartych umów.<br/>6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a także<br/>później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy oraz<br/>w celach archiwizacyjnych i kontrolnych przez 5 letni okres trwałości Projektu zgodnie przyszłą z<br/>Umową o dofinansowanie projektu,. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie<br/>zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).<br/>7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo: dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie<br/>obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego; sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Żądanie<br/>sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani<br/>zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami.<br/>Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie<br/>niezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu<br/>dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do<br/>należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub<br/>odrzuceniem jego oferty.<br/>9. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy jest również spółka Otwarty<br/>Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do<br/>Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla<br/>m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem<br/>KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na<br/>której Gmina Solec-Zdrój prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod<br/>adresem: https://solec-zdroj.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIG.701.8.16.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Część 1 – Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Solcu-Zdroju<br/>w ramach której należy wykonać m.in.:<br/>- przebudowę i rozbudowę systemu grzewczego (wykonanie ogrzewania podłogowego),<br/>instalacji gazowej c.o. wraz z wymianą kotła;<br/>- wymianę istniejącej instalacji ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją oraz instalacji wody<br/>zimnej i hydrantowej; - docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych oraz stropu nad piwnicą;<br/>- montaż komina;<br/>- budowę gruntowego wymiennika ciepła i wentylacji mechanicznej,<br/>- wykonanie drenażu opaskowego budynku i gruntowego wymiennika ciepła;<br/>- wymianę stolarki okiennej, drzwiowej i bram garażowych;<br/>- wymianę oświetlenia elektrycznego na energooszczędne typu LED oraz instalacji<br/>oświetleniowej elektrycznej w zakresie niezbędnym do wykonania zadania;<br/>- montaż instalacji fotowoltaicznej;<br/>- roboty budowlane (w tym roboty budowlane odtworzeniowe).<br/>2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II i III SWZ w tym m.in. w:<br/>a/ dokumentacji projektowej,<br/>b/ specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,<br/>c/ projektowanych postanowieniach umowy.<br/>Dokumenty wymienione w powyżej należy traktować jako wzajemnie objaśniające, a w<br/>przypadku rozbieżności lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez<br/>Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji.<br/>3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę<br/>osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji<br/>zamówienia zostały określone w dalszej części SWZ.<br/>Powyższe wymagania określają w szczególności:<br/>1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania<br/>zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób<br/>wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;<br/>2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;<br/>3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań<br/>związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający<br/>stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: Cena – 60% = 60 pkt Okres gwarancji dla robót –<br/>40% = 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji dla robót</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Część 2 - Termomodernizacja budynku szkoły w Solcu-Zdroju<br/>w ramach której należy wykonać m.in.:<br/>- przebudowę i rozbudowę systemu grzewczego, instalacji gazowej c.o. wraz z wymianą kotła;<br/>- wymianę istniejącej instalacji ciepłej wody użytkowej, wykonanie instalacji wody cyrkulacyjnej<br/>oraz instalacji wody zimnej i hydrantowej;<br/>- docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych oraz stropów (wysokość budynku 17,7 m);<br/>- docieplenie stropodachu i wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy nad<br/>pomieszczeniem kotłowni,<br/>- montaż komina;<br/>- budowę wentylacji mechanicznej,<br/>- wykonanie drenażu opaskowego budynku;<br/>- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej;<br/>- wymianę oświetlenia elektrycznego na energooszczędne typu LED oraz instalacji<br/>oświetleniowej elektrycznej w zakresie niezbędnym do wykonania zadania;<br/>- montaż instalacji fotowoltaicznej;<br/>- roboty budowlane (w tym roboty budowlane odtworzeniowe)..<br/>2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II i III SWZ w tym m.in. w:<br/>a/ dokumentacji projektowej,<br/>b/ specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,<br/>c/ projektowanych postanowieniach umowy.<br/>Dokumenty wymienione w powyżej należy traktować jako wzajemnie objaśniające, a w przypadku rozbieżności lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez<br/>Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji.<br/>3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę<br/>osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji<br/>zamówienia zostały określone w dalszej części SWZ.<br/>Powyższe wymagania określają w szczególności:<br/>1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania<br/>zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób<br/>wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;<br/>2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;<br/>3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań<br/>związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający<br/>stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: Cena – 60% = 60 pkt Okres gwarancji dla robót –<br/>40% = 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji dla robót</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Część 3 - Termomodernizacja budynku szkoły w Zborowie<br/>w ramach której należy wykonać m.in.:<br/>- przebudowę i rozbudowę systemu grzewczego, instalacji gazowej c.o. wraz z wymianą kotła;<br/>- wymianę istniejącej instalacji ciepłej wody użytkowej, wykonanie instalacji wody cyrkulacyjnej<br/>oraz instalacji wody zimnej i hydrantowej;<br/>- docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych oraz stropu i stropodachu;<br/>- wymianę pokrycia dachowego stropu i stropodachu wraz z orynnowaniem,<br/>- zabudowę tarasu;<br/>- montaż komina;<br/>- budowę wentylacji mechanicznej,<br/>- wykonanie drenażu opaskowego budynku;<br/>- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej;<br/>- wymianę oświetlenia elektrycznego na energooszczędne typu LED oraz instalacji<br/>oświetleniowej elektrycznej w zakresie niezbędnym do wykonania zadania;<br/>- montaż instalacji fotowoltaicznej;<br/>- roboty budowlane (w tym roboty budowlane odtworzeniowe).<br/>2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II i III SWZ w tym m.in. w:<br/>a/ dokumentacji projektowej,<br/>b/ specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,<br/>c/ projektowanych postanowieniach umowy.<br/>Dokumenty wymienione w powyżej należy traktować jako wzajemnie objaśniające, a w<br/>przypadku rozbieżności lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez<br/>Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji.<br/>3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę<br/>osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji<br/>zamówienia zostały określone w dalszej części SWZ.<br/>Powyższe wymagania określają w szczególności:<br/>1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania<br/>zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób<br/>wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;<br/>2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;<br/>3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań<br/>związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający<br/>stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: Cena – 60% = 60 pkt Okres gwarancji dla robót –<br/>40% = 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji dla robót</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Część 4 - Termomodernizacja budynku szkoły w Wełninie<br/>w ramach której należy wykonać m.in.:<br/>- przebudowę i rozbudowę systemu grzewczego, instalacji gazowej, wraz z wymianą kotła;<br/>- wymianę istniejącej instalacji ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją, oraz instalacji wody<br/>zimnej i hydrantowej;<br/>- docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych,<br/>- docieplenie stropodachu wentylowanego i dachu sali gimnastycznej;<br/>- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej;<br/>- wymianę oświetlenia elektrycznego na energooszczędne typu LED oraz instalacji<br/>oświetleniowej elektrycznej w zakresie niezbędnym do wykonania zadania;<br/>- roboty budowlane (w tym roboty budowlane odtworzeniowe).<br/>2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II i III SWZ w tym m.in. w:<br/>a/ dokumentacji projektowej,<br/>b/ specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,<br/>c/ projektowanych postanowieniach umowy.<br/>Dokumenty wymienione w powyżej należy traktować jako wzajemnie objaśniające, a w<br/>przypadku rozbieżności lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez<br/>Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji.<br/>3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę<br/>osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji<br/>zamówienia zostały określone w dalszej części SWZ.<br/>Powyższe wymagania określają w szczególności:<br/>1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania<br/>zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób<br/>wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;<br/>2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;<br/>3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań<br/>związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający<br/>stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: Cena – 60% = 60 pkt Okres gwarancji dla robót –<br/>40% = 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji dla robót</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Część 5 - Termomodernizacja budynku szkoły w Kikowie<br/>w ramach której należy wykonać m.in.:<br/>- przebudowę i rozbudowę systemu grzewczego, instalacji gazowej, wraz z wymianą kotła;<br/>- wymianę istniejącej instalacji ciepłej wody użytkowej, wykonanie instalacji wody cyrkulacyjnej<br/>oraz instalacji wody zimnej i hydrantowej;<br/>- docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych oraz stropu i stropodachu;<br/>- wymianę pokrycia dachowego wraz z orynnowaniem,<br/>- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej;<br/>- wymianę oświetlenia elektrycznego na energooszczędne typu LED oraz instalacji<br/>oświetleniowej elektrycznej w zakresie niezbędnym do wykonania zadania;<br/>- roboty budowlane (w tym roboty budowlane odtworzeniowe).<br/>2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II i III SWZ w tym m.in. w:<br/>a/ dokumentacji projektowej,<br/>b/ specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,<br/>c/ projektowanych postanowieniach umowy.<br/>Dokumenty wymienione w powyżej należy traktować jako wzajemnie objaśniające, a w<br/>przypadku rozbieżności lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez<br/>Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji.<br/>3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji<br/>zamówienia zostały określone w dalszej części SWZ.<br/>Powyższe wymagania określają w szczególności:<br/>1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania<br/>zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób<br/>wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;<br/>2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;<br/>3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań<br/>związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający<br/>stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: Cena – 60% = 60 pkt Okres gwarancji dla robót –<br/>40% = 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji dla robót</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym „Nie dotyczy”<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>„Nie dotyczy”<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>„Nie dotyczy”<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) dotyczącej Wykonawcy:<br/>Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert w wykonaniu (definicja wykonania: protokół odbioru lub dokument równoważny)<br/>Dla części 1<br/>- co najmniej 1 zadania polegającego na wykonaniu docieplenia ścian budynku, o wartości min.<br/>150 000,00 zł brutto<br/>- co najmniej 1 zadania polegającego na wykonaniu instalacji centralnego - ogrzewania, o<br/>wartości min. 150 000,00 zł brutto<br/>- co najmniej 1 zadania polegającego na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej, o<br/>wartości robót min. 150 000,00 zł brutto.<br/>Dopuszcza się, aby powyższe rodzaje robót były częścią jednego lub dwóch zadań przy<br/>zachowaniu ich minimalnej wartości.<br/>Dla części 2, 3<br/>- co najmniej 1 zadania polegającego na wykonaniu docieplenia ścian budynku, o wartości min.<br/>200 000,00 zł brutto<br/>- co najmniej 1 zadania polegającego na wykonaniu instalacji centralnego - ogrzewania, o<br/>wartości min. 200 000,00 zł brutto<br/>- co najmniej 1 zadania polegającego na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej, o<br/>wartości robót min. 200 000,00 zł brutto.<br/>Dopuszcza się, aby powyższe rodzaje robót były częścią jednego lub dwóch zadań przy<br/>zachowaniu ich minimalnej wartości<br/>Dla części 4, 5 <br/>- co najmniej 1 zadania polegającego na wykonaniu docieplenia ścian budynku, o wartości min.<br/>70 000,00 zł brutto<br/>- co najmniej 1 zadania polegającego na wykonaniu instalacji centralnego - ogrzewania, o<br/>wartości min. 70 000,00 zł brutto<br/>Dopuszcza się, aby powyższe rodzaje robót były częścią jednego zadania przy zachowaniu ich<br/>minimalnej wartości.<br/>b) dotyczącej osób:<br/>Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,<br/>legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka<br/>zostanie jej powierzona:<br/>- kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji<br/>zamówienia, który w ciągu ostatnich 5 lat pełnił funkcję kierownika budowy, kierownika robót lub<br/>inspektora nadzoru inwestorskiego na co najmniej 1 zadaniu w zakresie<br/>budowy/rozbudowy/przebudowy/remontu obiektów, budynków (definicja wykonania zadania:<br/>protokół odbioru lub równoważny dokument), o wartości zadania minimum 150 000,00 PLN<br/>brutto,<br/>- kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie niezbędnym<br/>do realizacji zamówienia, który w ciągu ostatnich 5 lat pełnił funkcję kierownika budowy,<br/>kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego na co najmniej 1 zadaniu obejmującym<br/>swym zakresem budowę/przebudowę instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji<br/>mechanicznej od rozpoczęcia robót do wykonania zadania (definicja wykonania zadania:<br/>protokół odbioru lub równoważny dokument), o w/w robót instalacyjnych minimum 70 000,00<br/>PLN brutto,<br/>- kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w<br/>zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, który w ciągu ostatnich 5 pełnił funkcję<br/>kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego na co najmniej 1<br/>zadaniu obejmującym swym zakresem budowę/przebudowę wewnętrznej instalacji elektrycznej<br/>od rozpoczęcia robót do wykonania zadania (definicja wykonania zadania: protokół odbioru lub<br/>równoważny dokument), o wartości w/w robót instalacyjnych minimum 50 000,00 PLN brutto,<br/>Osoby wskazane na stanowisko kierownika budowy, robót powinny posiadać odpowiednie<br/>uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z<br/>2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29<br/>kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 poz. 831). oraz ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o<br/>ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014 r., poz.<br/>768), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,<br/>dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw<br/>Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.<br/>12a oraz innych przepisów Prawa budowlanego, ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.<br/>Dz. U. z 2020 r. poz. 220).<br/>Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełniania warunku w walutach innych niż<br/>wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>Wykonawca składa oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu Wykonawca składa:<br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat<br/>ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:<br/>Dla części 1 – 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy).<br/>Dla części 2 – 15 000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy).<br/>Dla części 3 – 13 000,00 PLN (słownie złotych: trzynaście tysięcy).<br/>Dla części 4 – 4 000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące).<br/>Dla części 5 – 4 000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich<br/>nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach, o<br/>których mowa w pkt 9.2. IDW, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. IDW.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o<br/>którym mowa w pkt 10.2 IDW składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:<br/>w pkt 8.2.4) IDW wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia<br/>w pkt 8.2.4) IDW wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców,<br/>którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani<br/>na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe,<br/>o których mowa w pkt 10 IDW, przy czym:<br/>podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 10.8. IDW składa odpowiednio<br/>Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach<br/>opisanych w pkt 8.2 IDW;<br/>dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.7. IDW składa każdy z nich. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowe informacje dot. zmian umów, ich zakresu oraz warunków wprowadzania zawarte<br/>są w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących TOM II SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-21 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://solec-zdroj.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-21 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-19</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com