JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210713/0011227901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112279 z dnia 2021-07-13</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Wykonanie remontu balkonów budynków mieszkalnych, stanowiących zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez ZGM TBS w Częstochowie Sp. z o.o. ul. POW 24, 42-200 Częstochowa” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO W CZĘSTOCHOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151405607</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Częstochowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">34 368 24 61</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">34 365 12 90</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@zgm-tbs.czest.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zgm-tbs.czest.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Wykonanie remontu balkonów budynków mieszkalnych, stanowiących zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez ZGM TBS w Częstochowie Sp. z o.o. ul. POW 24, 42-200 Częstochowa” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f2ce3d70-e3b5-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00112279</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://zgm-tbs.czest.pl/category/zamowienia-publiczne/ i https://www.zgmtbs.bip.czestochowa.pl/index.php?idg=5&id=12&x=4 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,<br/>który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:zamowienia@zgm-tbs.czest.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do<br/>komunikacji”. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).3. Maksymalny rozmiar plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.4. Za datę przekazania oferty,<br/>wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.5.<br/>Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu, natomiast na stronie internetowej<br/>Zamawiającego pod adresem http://zgm-tbs.czest.pl dostępny jest identyfikator postępowania (ID).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegóły w pkt XXXII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegóły w pkt XXXII SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DTIZ.2611.10.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu balkonów budynku mieszkalnego przy ul.<br/>Gajowa 1<br/>w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez<br/>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie<br/>Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa. 2. Zakres realizacji<br/>objęty przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót – załączniki od nr 7.1. do SWZ oraz<br/>Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB)– załącznik nr 8<br/>do SWZ. Wykonawca w cenie oferty, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji<br/>zamówienia, wynikające wprost ze SWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można<br/>wykonać zamówienia.<br/>3. UWAGA!<br/>Przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ są jedynie materiałem pomocniczym<br/>dla Wykonawcy w ustaleniu ceny/cen ryczałtowej/ych. Ilości i opisów poszczególnych pozycji<br/>przedmiarów robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujących wymagania dla danych<br/>robót. Nawet jeżeli<br/>w przedmiarze –nie ujęto całego zakresu robót, to roboty muszą być wycenione i wykonane<br/>według:<br/>- STWiORB i obowiązujących przepisów technicznych,<br/>- wiedzy technicznej,<br/>- zapisów w niniejszej SWZ<br/>w związku z powyższym przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca możeprzeprowadzić wizję lokalną miejsc, w których będą wykonywane roboty. Przeprowadzenie wizji<br/>lokalnej nie jest obligatoryjne. Oferta Wykonawcy, który nie przeprowadzi wizji lokalnej nie<br/>zostanie odrzucona. Zamawiający nie wymaga sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów<br/>niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo<br/>Zamówień Publicznych<br/>4. Działając zgodnie z art. 95 ust. 1 i 2 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający,<br/>wymaga dla zadania określonego w pkt IV.2 SWZ zatrudnienia przez Wykonawcę lub<br/>podwykonawców na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wymienione czynności<br/>w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy<br/>w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w tym:<br/>1) Zamawiający wymaga, aby osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy realizujące<br/>przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne, związane z przedmiotem<br/>zamówienia opisane w Przedmiarze robót oraz STWiORB, tj. robotnik budowlany – kod zawodu<br/>71, według klasyfikacji zawodów i specjalności określonej w Rozporządzeniu Ministra Pracy i<br/>Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na<br/>potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania, zatrudnione były na podstawie stosunku<br/>pracy,<br/>2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienione osoby na okres realizacji<br/>zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu,<br/>zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek, o którym<br/>nowa w zdaniu poprzednim nie zaistnieje w sytuacji rozwiązania stosunku pracy przed<br/>zakończeniem tego okresu i dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została<br/>zakończona,<br/>3) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ określone zostały:<br/>a) sposób weryfikacji zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt IV.5.1) SWZ,<br/>b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań,<br/>o których mowa w pkt IV.5.1) SWZ,<br/>c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt IV.5.1) oraz pkt IV.5.3).a)<br/>i pkt IV.5.3).b) SWZ.<br/>5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone<br/>we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45262900-0 - Roboty balkonowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający będzie oceniał oferty dla każdego z zadań osobno według następujących kryteriów:<br/> 1) cena oferowana - 95%<br/><br/>W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty. Do wzoru podstawiana będzie cena oferty za dane zadanie. Oferta w kryterium nr 1 może uzyskać maksymalnie – 95 punktów, według następującego wzoru:<br/> <br/> Cmin<br/> C = -------- x 100 pkt x 95%<br/> Cb<br/> <br/> gdzie:<br/> C – liczba uzyskanych punktów w kryterium nr 1,<br/> Cmin – oferta z najniższą ceną,<br/> Cb – cena oferty badanej,<br/><br/> 2) okres rękojmi i gwarancji na roboty ( G ) - 5%<br/> <br/>W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty, oferta w kryterium<br/>nr 2 może uzyskać maksymalnie – 5 punktów, według następującego wzoru:<br/><br/> Gbad<br/> G = ----------- x 100 pkt x 5%<br/> Gmax<br/>gdzie: <br/> G – liczba punktów przyznanych za okres rękojmi i gwarancji w kryterium 2, <br/> Gbad – okres rękojmi i gwarancji (podany w miesiącach) zaproponowany w ofercie rozpatrywanej, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy,<br/> Gmax– najdłuższy okres rękojmi i gwarancji (podany w miesiącach) zaproponowany przez Wykonawców, ale nie dłuższy niż 60 miesięcy,<br/><br/>a)	w przypadku kryterium „okres rękojmi i gwarancji na roboty”, wysokość przyznanych punktów będzie zależała od zaproponowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji <br/>i rękojmi na wykonane roboty, <br/>b) najkrótszy okres rękojmi i gwarancji na roboty wymagany przez Zamawiającego dla kryterium „okres rękojmi i gwarancji na roboty” wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń obejmującego daną robotę, najdłuższy okres rękojmi i gwarancji wymagany przez Zamawiającego dla kryterium „okres rękojmi i gwarancji na roboty” wynosi 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń obejmującego daną robotę,<br/>c)	Zamawiający dokona oceny kryterium „okres rękojmi i gwarancji na roboty” w zakresie od 36 miesięcy do 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń obejmującego daną robotę. Zaoferowany przez Wykonawcę okres rękojmi i gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu rękojmi<br/>i gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający w celu oceny oferty przyjmie maksymalny okres, tj. 60 miesięcy. Zaoferowanie okresu rękojmi i gwarancji krótszego niż 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. Okres rękojmi i gwarancji na roboty należy podać wyłącznie w pełnych miesiącach.<br/><br/>2. Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie obliczona dla każdego zadania określonego w pkt IV. 2 SWZ oddzielnie, według wzoru:<br/><br/> pkt = C+ G <br/> i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Punkty obliczane będą z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki i zapisy wymagane niniejszą specyfikacją oraz Ustawą Prawo zamówień publicznych i uzyska największą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres rękojmi i gwarancji na roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu balkonów budynku mieszkalnego przy ul.<br/>Bardowskiego 31 w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy zarządzany i<br/>administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa<br/>Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200<br/>Częstochowa.<br/>2. Zakres realizacji objęty przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót – załączniki od nr<br/>7.2. do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych<br/>(STWiORB)– załącznik nr 8 do SWZ. Wykonawca w cenie oferty, musi uwzględnić wszelkie<br/>koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost ze SWZ, jak również w niej nie<br/>ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.<br/>3. UWAGA!<br/>Przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ są jedynie materiałem pomocniczym<br/>dla Wykonawcy w ustaleniu ceny/cen ryczałtowej/ych. Ilości i opisów poszczególnych pozycji<br/>przedmiarów robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujących wymagania dla danych<br/>robót. Nawet jeżeli<br/>w przedmiarze –nie ujęto całego zakresu robót, to roboty muszą być wycenione i wykonane<br/>według:<br/>- STWiORB i obowiązujących przepisów technicznych,<br/>- wiedzy technicznej,<br/>- zapisów w niniejszej SWZ<br/>w związku z powyższym przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca może<br/>przeprowadzić wizję lokalną miejsc, w których będą wykonywane roboty. Przeprowadzenie wizji<br/>lokalnej nie jest obligatoryjne. Oferta Wykonawcy, który nie przeprowadzi wizji lokalnej nie<br/>zostanie odrzucona. Zamawiający nie wymaga sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów<br/>niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo<br/>Zamówień Publicznych<br/>4. Działając zgodnie z art. 95 ust. 1 i 2 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający,<br/>wymaga dla zadania określonego w pkt IV.2 SWZ zatrudnienia przez Wykonawcę lub<br/>podwykonawców na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wymienione czynności<br/>w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy<br/>w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w tym:<br/>1) Zamawiający wymaga, aby osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy realizujące<br/>przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne, związane z przedmiotem<br/>zamówienia opisane w Przedmiarze robót oraz STWiORB, tj. robotnik budowlany – kod zawodu<br/>71, według klasyfikacji zawodów i specjalności określonej w Rozporządzeniu Ministra Pracy i<br/>Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na<br/>potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania, zatrudnione były na podstawie stosunku<br/>pracy,<br/>2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienione osoby na okres realizacji<br/>zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu,zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek, o którym<br/>nowa w zdaniu poprzednim nie zaistnieje w sytuacji rozwiązania stosunku pracy przed<br/>zakończeniem tego okresu i dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została<br/>zakończona,<br/>3) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ określone zostały:<br/>a) sposób weryfikacji zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt IV.5.1) SWZ,<br/>b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań,<br/>o których mowa w pkt IV.5.1) SWZ,<br/>c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt IV.5.1) oraz pkt IV.5.3).a)<br/>i pkt IV.5.3).b) SWZ.<br/>5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone<br/>we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45262900-0 - Roboty balkonowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający będzie oceniał oferty dla każdego z zadań osobno według następujących kryteriów:<br/> 1) cena oferowana - 95%<br/><br/>W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty. Do wzoru podstawiana będzie cena oferty za dane zadanie. Oferta w kryterium nr 1 może uzyskać maksymalnie – 95 punktów, według następującego wzoru:<br/> <br/> Cmin<br/> C = -------- x 100 pkt x 95%<br/> Cb<br/> <br/> gdzie:<br/> C – liczba uzyskanych punktów w kryterium nr 1,<br/> Cmin – oferta z najniższą ceną,<br/> Cb – cena oferty badanej,<br/><br/> 2) okres rękojmi i gwarancji na roboty ( G ) - 5%<br/> <br/>W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty, oferta w kryterium<br/>nr 2 może uzyskać maksymalnie – 5 punktów, według następującego wzoru:<br/><br/> Gbad<br/> G = ----------- x 100 pkt x 5%<br/> Gmax<br/>gdzie: <br/> G – liczba punktów przyznanych za okres rękojmi i gwarancji w kryterium 2, <br/> Gbad – okres rękojmi i gwarancji (podany w miesiącach) zaproponowany w ofercie rozpatrywanej, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy,<br/> Gmax– najdłuższy okres rękojmi i gwarancji (podany w miesiącach) zaproponowany przez Wykonawców, ale nie dłuższy niż 60 miesięcy,<br/><br/>a)	w przypadku kryterium „okres rękojmi i gwarancji na roboty”, wysokość przyznanych punktów będzie zależała od zaproponowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji <br/>i rękojmi na wykonane roboty, <br/>b) najkrótszy okres rękojmi i gwarancji na roboty wymagany przez Zamawiającego dla kryterium „okres rękojmi i gwarancji na roboty” wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń obejmującego daną robotę, najdłuższy okres rękojmi i gwarancji wymagany przez Zamawiającego dla kryterium „okres rękojmi i gwarancji na roboty” wynosi 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń obejmującego daną robotę,<br/>c)	Zamawiający dokona oceny kryterium „okres rękojmi i gwarancji na roboty” w zakresie od 36 miesięcy do 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń obejmującego daną robotę. Zaoferowany przez Wykonawcę okres rękojmi i gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu rękojmi<br/>i gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający w celu oceny oferty przyjmie maksymalny okres, tj. 60 miesięcy. Zaoferowanie okresu rękojmi i gwarancji krótszego niż 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. Okres rękojmi i gwarancji na roboty należy podać wyłącznie w pełnych miesiącach.<br/><br/>2. Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie obliczona dla każdego zadania określonego w pkt IV. 2 SWZ oddzielnie, według wzoru:<br/><br/> pkt = C+ G <br/> i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Punkty obliczane będą z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki i zapisy wymagane niniejszą specyfikacją oraz Ustawą Prawo zamówień publicznych i uzyska największą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres rękojmi i gwarancji na roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu balkonów budynku mieszkalnego przy ul.<br/>Bardowskiego 31a w Częstochowie, stanowiącym zasób komunalny gminy zarządzany i<br/>administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa<br/>Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200<br/>Częstochowa.2. Zakres realizacji objęty przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót – załączniki od nr<br/>7.3. do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych<br/>(STWiORB)– załącznik nr 8 do SWZ. Wykonawca w cenie oferty, musi uwzględnić wszelkie<br/>koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost ze SWZ, jak również w niej nie<br/>ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.<br/>3. UWAGA!<br/>Przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ są jedynie materiałem pomocniczym<br/>dla Wykonawcy w ustaleniu ceny/cen ryczałtowej/ych. Ilości i opisów poszczególnych pozycji<br/>przedmiarów robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujących wymagania dla danych<br/>robót. Nawet jeżeli<br/>w przedmiarze –nie ujęto całego zakresu robót, to roboty muszą być wycenione i wykonane<br/>według:<br/>- STWiORB i obowiązujących przepisów technicznych,<br/>- wiedzy technicznej,<br/>- zapisów w niniejszej SWZ<br/>w związku z powyższym przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca może<br/>przeprowadzić wizję lokalną miejsc, w których będą wykonywane roboty. Przeprowadzenie wizji<br/>lokalnej nie jest obligatoryjne. Oferta Wykonawcy, który nie przeprowadzi wizji lokalnej nie<br/>zostanie odrzucona. Zamawiający nie wymaga sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów<br/>niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Prawo<br/>Zamówień Publicznych<br/>4. Działając zgodnie z art. 95 ust. 1 i 2 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający,<br/>wymaga dla zadania określonego w pkt IV.2 SWZ zatrudnienia przez Wykonawcę lub<br/>podwykonawców na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wymienione czynności<br/>w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy<br/>w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w tym:<br/>1) Zamawiający wymaga, aby osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy realizujące<br/>przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne, związane z przedmiotem<br/>zamówienia opisane w Przedmiarze robót oraz STWiORB, tj. robotnik budowlany – kod zawodu<br/>71, według klasyfikacji zawodów i specjalności określonej w Rozporządzeniu Ministra Pracy i<br/>Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na<br/>potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania, zatrudnione były na podstawie stosunku<br/>pracy,<br/>2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienione osoby na okres realizacji<br/>zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu,<br/>zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek, o którym<br/>nowa w zdaniu poprzednim nie zaistnieje w sytuacji rozwiązania stosunku pracy przed<br/>zakończeniem tego okresu i dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została<br/>zakończona,<br/>3) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ określone zostały:<br/>a) sposób weryfikacji zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt IV.5.1) SWZ,<br/>b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań,<br/>o których mowa w pkt IV.5.1) SWZ,<br/>c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt IV.5.1) oraz pkt IV.5.3).a)<br/>i pkt IV.5.3).b) SWZ.<br/>5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone<br/>we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45262900-0 - Roboty balkonowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający będzie oceniał oferty dla każdego z zadań osobno według następujących kryteriów:<br/> 1) cena oferowana - 95%<br/><br/>W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty. Do wzoru podstawiana będzie cena oferty za dane zadanie. Oferta w kryterium nr 1 może uzyskać maksymalnie – 95 punktów, według następującego wzoru:<br/> <br/> Cmin<br/> C = -------- x 100 pkt x 95%<br/> Cb<br/> <br/> gdzie:<br/> C – liczba uzyskanych punktów w kryterium nr 1,<br/> Cmin – oferta z najniższą ceną,<br/> Cb – cena oferty badanej,<br/><br/> 2) okres rękojmi i gwarancji na roboty ( G ) - 5%<br/> <br/>W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty, oferta w kryterium<br/>nr 2 może uzyskać maksymalnie – 5 punktów, według następującego wzoru:<br/><br/> Gbad<br/> G = ----------- x 100 pkt x 5%<br/> Gmax<br/>gdzie: <br/> G – liczba punktów przyznanych za okres rękojmi i gwarancji w kryterium 2, <br/> Gbad – okres rękojmi i gwarancji (podany w miesiącach) zaproponowany w ofercie rozpatrywanej, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy,<br/> Gmax– najdłuższy okres rękojmi i gwarancji (podany w miesiącach) zaproponowany przez Wykonawców, ale nie dłuższy niż 60 miesięcy,<br/><br/>a)	w przypadku kryterium „okres rękojmi i gwarancji na roboty”, wysokość przyznanych punktów będzie zależała od zaproponowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji <br/>i rękojmi na wykonane roboty, <br/>b) najkrótszy okres rękojmi i gwarancji na roboty wymagany przez Zamawiającego dla kryterium „okres rękojmi i gwarancji na roboty” wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń obejmującego daną robotę, najdłuższy okres rękojmi i gwarancji wymagany przez Zamawiającego dla kryterium „okres rękojmi i gwarancji na roboty” wynosi 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń obejmującego daną robotę,<br/>c)	Zamawiający dokona oceny kryterium „okres rękojmi i gwarancji na roboty” w zakresie od 36 miesięcy do 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń obejmującego daną robotę. Zaoferowany przez Wykonawcę okres rękojmi i gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu rękojmi<br/>i gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający w celu oceny oferty przyjmie maksymalny okres, tj. 60 miesięcy. Zaoferowanie okresu rękojmi i gwarancji krótszego niż 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. Okres rękojmi i gwarancji na roboty należy podać wyłącznie w pełnych miesiącach.<br/><br/>2. Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie obliczona dla każdego zadania określonego w pkt IV. 2 SWZ oddzielnie, według wzoru:<br/><br/> pkt = C+ G <br/> i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Punkty obliczane będą z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki i zapisy wymagane niniejszą specyfikacją oraz Ustawą Prawo zamówień publicznych i uzyska największą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres rękojmi i gwarancji na roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej, o którym mowa w pkt X.1.3) SWZ, jeżeli wykaże, że:<br/>1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej<br/>przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną dla każdego z zadań określoną<br/>w załączniku nr 9 do SWZ „Wykaz budynków”, kolumna numer 7, odpowiedni wiersz<br/>przyporządkowany danemu zadaniu.<br/>Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedno zadanie (część) musi wykazać się<br/>spełnieniem warunków, o których mowa w pkt X.4.1) SWZ na każde składane zadanie, tj. np.<br/>jeżeli Wykonawca złoży ofertę na zadanie nr 1, 2 i 3, musi wykazać się posiadaniem<br/>ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną w kwocie 228.000,00 zł (słownie<br/>złotych: dwieście dwadzieścia osiem tysięcy).<br/>2. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa<br/>w pkt X.1.4) SWZ, jeżeli wykaże, że:<br/>1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty polegające na<br/>remontach balkonów budynków mieszkalnych lub użyteczności publicznej, o wartości minimalnej<br/>netto dla każdego z zadań określonej w Załączniku nr 9 do SWZ „Wykaz budynków”, kolumna<br/>numer 6, wiersz przyporządkowany danemu zadaniu.<br/>Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedno zadanie (część) musi wykazać się<br/>spełnieniem warunków o których mowa w pkt X.5.1) SWZ na każde składane zadanie, tj. np.jeżeli Wykonawca złoży ofertę na zadanie nr 1, 2 i 3, musi wykazać się wykonaniem robót: dla<br/>zadania nr 1 o wartości minimalnej określonej w Załączniku nr 9 do SWZ „Wykaz budynków”,<br/>kolumna numer 6, wiersz 1, dla zadania nr 2 o wartości minimalnej określonej<br/>w Załączniku nr 9 do SWZ „Wykaz budynków”, kolumna numer 6, wiersz 2, dla zadania nr 3<br/>o wartości minimalnej określonej w Załączniku nr 9 do SWZ „Wykaz budynków”, kolumna numer<br/>6 wiersz 3, tj. na ogólną wartość 228.000,00 zł (słownie złotych: dwieście dwadzieścia osiem<br/>tysięcy) netto. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca musi<br/>wykazać się wykonaniem co najmniej dwóch robót, na dwóch różnych obiektach.<br/>2) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi tj.:<br/>a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, dla każdego zadania<br/>określonego w pkt IV.2 SWZ. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż<br/>jedną część, funkcję kierownika robót może pełnić jedna lub więcej osób.<br/>Uprawnienia, o których mowa powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo<br/>budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w<br/>sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów.<br/>W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w<br/>innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo<br/>budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) dokumentów np. polisy ubezpieczeniowej potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia<br/>na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt X.4.1) SWZ.<br/>2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego<br/>podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt XIV.1 SWZ, wykonawca składa inne<br/>podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez<br/>zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji<br/>ekonomicznej lub finansowej.<br/>3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>zdolności zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) wykazu robót budowlanych dla każdego zadania oddzielnie, o których mowa w pkt X.5.1) SWZ<br/>wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót dla wszystkich zadań stanowi<br/>załącznik nr 3 do SWZ;<br/>2) wykazu osób dla każdego zadania oddzielnie, o których mowa w pkt X.5.2) SWZ, skierowanych<br/>przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na<br/>temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00061385/01 z dnia 2021-05-21<br/>2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób dla wszystkich zadań<br/>stanowi załącznik nr 4 do SWZ. 4. Okres wyrażony w latach, o którym mowa w pkt XIV.3.1) SWZ, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium dla każdego zadania w wysokości: <br/>1)	dla zadania nr 1: 1.600,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc sześćset)<br/>2)	dla zadania nr 2: 340,00 zł (słownie złotych: trzysta czterdzieści)<br/>3)	dla zadania nr 3: 340,00 zł (słownie złotych: trzysta czterdzieści)<br/>2.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:<br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych; <br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). <br/>3.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. <br/>4.	W przypadku wniesienia wadium w formie:<br/>1)	pieniężnej - zaleca się, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;<br/>2)	innej niż pieniądz – Zamawiający wymaga, aby oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium zastał załączony do oferty w postaci elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawcy. <br/>5.	W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa<br/>w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>6.	Gwarancje i poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych podlegać muszą prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy polskie. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Gwarancje i poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu, a wszystkie spory odnośnie gwarancji poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądu właściwego dla siedziby zamawiającego. <br/>7.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>PKO BP SA O/CZ-WA 88 1020 1664 0000 3002 0127 3549<br/>W tytule przelewu należy podać:<br/>„Wadium w postępowaniu przetargowym nr DTIZ.2611.10.2021 na:<br/>„Wykonanie remontu balkonów budynków mieszkalnych, stanowiących zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej <br/>Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. <br/>ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa”<br/>Zadanie nr: …, …, …., …”<br/>8.	Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca może w celu<br/>potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w<br/>odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych<br/>lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby,<br/>niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia<br/>wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty<br/>te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3. Zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca, który polega na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów.<br/>4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy<br/>Prawo Zamówień Publicznych, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w<br/>szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane<br/>zdolności dotyczą.<br/>5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby<br/>zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na<br/>wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w<br/>art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także bada, czy nie zachodzą<br/>wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/>6. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z<br/>wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną<br/>przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za<br/>nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu<br/>udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda,<br/>aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym<br/>podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu.<br/>8. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w<br/>danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony dopuszczają możliwość zmian w zakresie nieistotnych warunków umowy oraz zmian<br/>umowy odnośnie wynagrodzenia, terminu realizacji lub przyjętych rozwiązań technicznych w<br/>przypadku:<br/>1) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej lub znacznie utrudniającej realizację umowy. Siła<br/>wyższa<br/>to wszelkie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwe do przewidzenia i<br/>zapobieżenia,<br/>a w szczególności katastrofalne działanie sił przyrody, wojny, mobilizacje, zamknięcie granic,<br/>strajki, epidemie oraz regulacje aktów prawnych wprowadzających nakazy, lub zakazy mające<br/>wpływ na wykonanie przedmiotowej umowy. Stronie, która opóźnia się ze swoim świadczeniem<br/>ze względu na działanie siły wyższej nie grożą kary umowne lub odstąpienie od umowy przez<br/>drugą Stronę z powodu niedopełnienia obowiązków umownych. Strona może powołać się na<br/>zaistnienie siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje ona o tym pisemnie drugą Stronę w ciągu 7<br/>dni od jej zaistnienia. O ile druga Strona nie wskaże inaczej na piśmie, Strona która dokonała<br/>zawiadomienia będzie kontynuowała wykonywanie swoich obowiązków wynikających z Umowy<br/>w takim zakresie, w jakim jest to możliwe<br/>i praktycznie uzasadnione, jak również podejmie wszelkie działania zmierzające do wykonania<br/>Umowy, których podjęcia nie wstrzymuje siła wyższa. Okoliczności zaistnienia siły wyższej<br/>muszą zostać udowodnione przez Stronę, która się na nie powołuje;<br/>2) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie<br/>przedmiotu umowy; fakt ten musi zostać udokumentowany wpisem kierownika budowy do<br/>dziennika budowy oraz niezwłocznie zgłoszony Zamawiającemu i potwierdzony przez<br/>Inspektora nadzoru - w takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy może zostać<br/>przedłużony o okres, w jakim realizacja przedmiotu umowy przez Wykonawcę nie była możliwa,<br/>do którego należy dodać okres 3 dni na usunięcie skutków niekorzystnych warunków<br/>atmosferycznych. Jako niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie się wystąpienie średniej<br/>dziennej temperatury poniżej -5 stopni C przez okres minimum 5 dni, opadów ciągłych o<br/>intensywności przewyższającej średnią dla obszaru Gminy Miasta Częstochowa a w okresie<br/>ostatnich 5 lat przez okres minimum 3 dni. Średnią temperaturę Wykonawca ustala w ten<br/>sposób, że kierownik budowy dokonuje pomiaru o godz. 7:00 i 15:00 dokonując odpowiednich<br/>wpisów do dziennika budowy. Średnia z tych pomiarów będzie średnią dziennej temperatury.<br/>Przez niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie się także nadzwyczajne zjawiska pogodowe<br/>takie jak: nawałnice, ulewne deszcze, bardzo silne wiatry – uniemożliwiające prowadzenie<br/>zewnętrznych robót budowlanych w ogóle bądź bez niewspółmiernych nakładów. O wystąpieniu<br/>opadów atmosferycznych (śnieg, deszcz) lub zjawiska uznanego za niekorzystne warunki<br/>atmosferyczne Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego i dokona wpisu w<br/>dzienniku budowy;<br/>3) wystąpienia kolizji tj. niezgodnych lub sprzecznych ze sobą okoliczności, przepisów itp.,<br/>których nie można było przewidzieć, mających istotny wpływ na ich prowadzenie;<br/>4) wprowadzenia przez ustawodawcę zmian w zakresie stawek podatku od towarów i usług;<br/>zmian przepisów prawa lub norm obowiązujących w budownictwie;<br/>5) zmiany warunków technicznych i standardów ustalonych przez uprawnione organy;<br/>6) wprowadzenia zmian spowodowanych nowymi technologiami i postępem technicznym.<br/>2. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania<br/>zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt XXX.1 SWZ. Wniosek o zmianę postanowień<br/>umowy musi być wyrażony na piśmie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-29 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl).</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-27</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com