JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210714/0011410201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114102 z dnia 2021-07-14</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy, badań diagnostycznych oraz fizjoterapii w Projekcie Priorytet Kręgosłup.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Szpital św. Wojciecha al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 221964385</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowe Ogrody 1-6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-803</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">58 768-42-81</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.copernicus.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy, badań diagnostycznych oraz fizjoterapii w Projekcie Priorytet Kręgosłup.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e4cca515-e477-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00114102</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> 5.	Zamówienie dotyczy projektu ze środków Unii Europejskiej. Projekt pn. Priorytet kręgosłup w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014–2020, oś priorytetowa V Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.1 Programy profilaktyczne. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/copernicus/aukcje <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/copernicus/aukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Niezbędne<br/>wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na stronie<br/>internetowejwww.platformazakupowa.pl to: -stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej<br/>przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,-komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:<br/>pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,-zainstalowana dowolna<br/>przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,-włączona obsługa<br/>JavaScript,-zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,-<br/>Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.-Oznaczenie czasu<br/>odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany<br/>wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • Administratorem Państwa danych osobowych jest<br/>Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o. o., z siedzibą przy ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk<br/>• Inspektorem ochrony danych w COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. jest Andrzej Kopytek,adres e-mail: akopytek@wss.gda.pl, nr telefonu 58 76 40 339. <br/>• Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. <br/>• Państwa dane mogą zostać udostępnione osobom lub podmiotom na podstawie art. 18 oraz art. 74 ust. 1, 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>Zamówień Publicznych( Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”.<br/>• Państwa dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.• Państwa dane będą przechowywane do zakończenia obowiązującego nas okresu przechowywania tych danych.<br/>• Co do zasady posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. Jednakże uprawnienia powyższe muszą być realizowane w granicach dopuszczalnych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.<br/>• Posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.<br/>• Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. <br/>• Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">D10.251.42.C.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wyłonienie placówki medycznej/ podmiotu leczniczego do realizacji kompleksowej usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy, badań diagnostycznych oraz fizjoterapii na terenie makroregionu północnego, na obszarze:<br/>•	Dla części 1 – 1 placówka na terenie województwa warmińsko – mazurskiego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne</p> <p class="mb-0">85142100-7 - Usługi fizjoterapii</p> <p class="mb-0">85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem, gdzie 1% = 1 pkt:<br/>W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanej w Formularzu oferty.<br/>Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie <br/>•	Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,<br/>•	Cbad - cena badanej oferty.<br/><br/>Ad. 2 W kryterium DOSTĘPNOŚĆ LEKARZA Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności do lekarza i tak: <br/>•	Co najmniej 8 godzin w miesiącu do godz. 14 (od pn do pt)- 0 pkt,<br/>•	Co najmniej 8 godzin w miesiącu, w tym co najmniej 1 x w miesiącu w godz. 14-18 (od pn do pt) - 10 pkt,<br/>•	Co najmniej 8 godzin w miesiącu, w tym co najmniej 1 x w miesiącu w godz. 14-18 (od pn do pt) oraz 1 x na 3 miesiące w sobotę - 20 pkt.<br/><br/>Ad. 3 W kryterium ŚWIADCZENIA WYJAZDOWE (dot. lekarza medycyny pracy), czyli u Pracodawcy , Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w świadczenia bądź brak w/w opcji: <br/>•	nie - 0 pkt,<br/>•	tak - 20 pkt.<br/><br/>Ad. 4 W kryterium DOSTĘPNOŚĆ FIZJOTERAPEUTY Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności fizjoterapeuty i tak: <br/>•	Co najmniej 8 godzin w miesiącu, do godz. 14 (od pn do pt)- 0 pkt,<br/>•	Co najmniej 8 godzin w miesiącu, w tym co najmniej 1 x w miesiącu w godz. 14-18 (od pn do pt) - 10 pkt,<br/>•	Co najmniej 8 godzin w miesiącu, w tym co najmniej 1 x w miesiącu w godz. 14-18 (od pn do pt) oraz 1 x na 3 miesiące w sobotę - 20 pkt.<br/><br/><br/>Ad. 5 W kryterium WYNIKI BADAŃ ON-LINE Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w opcji bądź jej brak: <br/>•	nie - 0 pkt,<br/>•	tak - 20 pkt.<br/><br/>W przypadku, gdy tabela dot. kryterium oceny ofert w Formularzu oferty nie zostanie uzupełniona w całości, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaoferował: dla kryt. 2 i 4 - minimalne dostępności, dla kryt. 3 - brak wskazanego świadczenia, dla kryt. 5 - brak wskazanej opcji, nadając w danym kryterium 0 punktów.<br/><br/>Kryteria będą oceniane przez Zamawiającego na podstawie danych wpisanych w Formularzu oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostępność lekarza</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Świadczenia wyjazdowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostępność fizjoterapeuty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wyniki badań on-line</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wyłonienie placówki medycznej/ podmiotu leczniczego do realizacji kompleksowej usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy, badań diagnostycznych oraz fizjoterapii na terenie makroregionu północnego, na obszarze: •	Dla części 2 – 1 placówka na terenie województwa kujawsko – pomorskiego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne</p> <p class="mb-0">85142100-7 - Usługi fizjoterapii</p> <p class="mb-0">85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem, gdzie 1% = 1 pkt:<br/>W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanej w Formularzu oferty.<br/>Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie <br/>•	Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,<br/>•	Cbad - cena badanej oferty.<br/><br/>Ad. 2 W kryterium DOSTĘPNOŚĆ LEKARZA Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności do lekarza i tak: <br/>•	Co najmniej 8 godzin w miesiącu do godz. 14 (od pn do pt)- 0 pkt,<br/>•	Co najmniej 8 godzin w miesiącu, w tym co najmniej 1 x w miesiącu w godz. 14-18 (od pn do pt) - 10 pkt,<br/>•	Co najmniej 8 godzin w miesiącu, w tym co najmniej 1 x w miesiącu w godz. 14-18 (od pn do pt) oraz 1 x na 3 miesiące w sobotę - 20 pkt.<br/><br/>Ad. 3 W kryterium ŚWIADCZENIA WYJAZDOWE (dot. lekarza medycyny pracy), czyli u Pracodawcy, Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w świadczenia bądź brak w/w opcji: <br/>•	nie - 0 pkt,<br/>•	tak - 20 pkt.<br/><br/>Ad. 4 W kryterium DOSTĘPNOŚĆ FIZJOTERAPEUTY Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności fizjoterapeuty i tak: <br/>•	Co najmniej 8 godzin w miesiącu, do godz. 14 (od pn do pt)- 0 pkt,<br/>•	Co najmniej 8 godzin w miesiącu, w tym co najmniej 1 x w miesiącu w godz. 14-18 (od pn do pt) - 10 pkt,<br/>•	Co najmniej 8 godzin w miesiącu, w tym co najmniej 1 x w miesiącu w godz. 14-18 (od pn do pt) oraz 1 x na 3 miesiące w sobotę - 20 pkt.<br/><br/><br/>Ad. 5 W kryterium WYNIKI BADAŃ ON-LINE Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w opcji bądź jej brak: <br/>•	nie - 0 pkt,<br/>•	tak - 20 pkt.<br/><br/>W przypadku, gdy tabela dot. kryterium oceny ofert w Formularzu oferty nie zostanie uzupełniona w całości, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaoferował: dla kryt. 2 i 4 - minimalne dostępności, dla kryt. 3 - brak wskazanego świadczenia, dla kryt. 5 - brak wskazanej opcji, nadając w danym kryterium 0 punktów.<br/><br/>Kryteria będą oceniane przez Zamawiającego na podstawie danych wpisanych w Formularzu oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostępność lekarza</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Świadczenia wyjazdowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostępność fizjoterapeuty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wyniki badań on-line</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> •	Część nr 3 –wyłonienie placówki medycznej/podmiotu leczniczego do realizacji usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy oraz badań diagnostycznych na terenie powiatu Gdańsk.<br/>Usługa medyczna polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne: wizyta u lekarza medycyny pracy oraz badania diagnostyczne.<br/><br/>Szczegółowy zakres usługi opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne</p> <p class="mb-0">85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem, gdzie 1% = 1 pkt:<br/>Ad. 1 W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanej w Formularzu oferty.<br/>Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie <br/>•	Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,<br/>•	Cbad - cena badanej oferty.<br/><br/>Ad. 2 W kryterium DOSTĘPNOŚĆ LEKARZA Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności do lekarza i tak: <br/>•	co najmniej 3 godziny w miesiącu, do godziny 15 (od pn do pt) - 0 pkt,<br/>•	co najmniej 3 godziny w miesiącu w godzinach 15-18 (od pn do pt) – 15 pkt,<br/>•	co najmniej 3 godziny w miesiącu, w godzinach 15-18, w tym raz na 3 miesiące w soboty– 30 pkt.<br/><br/><br/>Ad. 3 W kryterium ŚWIADCZENIA WYJAZDOWE, czyli u Pracodawcy, Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w świadczenia bądź brak w/w opcji: <br/>•	nie - 0 pkt,<br/>•	tak - 30 pkt.<br/><br/><br/>Ad. 4 W kryterium WYNIKI BADAŃ ON-LINE Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w opcji bądź brak w/w opcji: <br/>•	nie - 0 pkt,<br/>•	tak - 30 pkt.<br/><br/><br/>W przypadku, gdy tabela dot. kryterium oceny ofert w Formularzu oferty nie zostanie uzupełniona w całości, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaoferował: dla kryt. 2 - minimalną dostępność, dla kryt. 3 - brak wskazanego świadczenia, dla kryt. 4- brak wskazanej opcji, nadając w danym kryterium 0 punktów.<br/><br/>Kryteria będą oceniane przez Zamawiającego na podstawie danych wpisanych w Formularzu oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostępność lekarza</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Świadczenia wyjazdowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wyniki badań on-line</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> •	Część nr 4 –wyłonienie placówki medycznej/podmiotu leczniczego do realizacji usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy oraz badań diagnostycznych na terenie powiatu Gdańsk.<br/>Usługa medyczna polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne: wizyta u lekarza medycyny pracy oraz badania diagnostyczne.<br/><br/>Szczegółowy zakres usługi opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem, gdzie 1% = 1 pkt:<br/>Ad. 1 W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanej w Formularzu oferty.<br/>Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie <br/>•	Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,<br/>•	Cbad - cena badanej oferty.<br/><br/>Ad. 2 W kryterium DOSTĘPNOŚĆ LEKARZA Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności do lekarza i tak: <br/>•	co najmniej 3 godziny w miesiącu, do godziny 15 (od pn do pt) - 0 pkt,<br/>•	co najmniej 3 godziny w miesiącu w godzinach 15-18 (od pn do pt) – 15 pkt,<br/>•	co najmniej 3 godziny w miesiącu, w godzinach 15-18, w tym raz na 3 miesiące w soboty– 30 pkt.<br/><br/><br/>Ad. 3 W kryterium ŚWIADCZENIA WYJAZDOWE, czyli u Pracodawcy, Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w świadczenia bądź brak w/w opcji: <br/>•	nie - 0 pkt,<br/>•	tak - 30 pkt.<br/><br/><br/>Ad. 4 W kryterium WYNIKI BADAŃ ON-LINE Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w opcji bądź brak w/w opcji: <br/>•	nie - 0 pkt,<br/>•	tak - 30 pkt.<br/><br/><br/>W przypadku, gdy tabela dot. kryterium oceny ofert w Formularzu oferty nie zostanie uzupełniona w całości, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaoferował: dla kryt. 2 - minimalną dostępność, dla kryt. 3 - brak wskazanego świadczenia, dla kryt. 4- brak wskazanej opcji, nadając w danym kryterium 0 punktów.<br/><br/>Kryteria będą oceniane przez Zamawiającego na podstawie danych wpisanych w Formularzu oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostępność lekarza</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Świadczenia wyjazdowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wyniki badań on-line</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> •	Część nr 5 –wyłonienie placówki medycznej/podmiotu leczniczego do realizacji usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy oraz badań diagnostycznych na terenie powiatu Gdańsk.<br/>Usługa medyczna polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne: wizyta u lekarza medycyny pracy oraz badania diagnostyczne.<br/><br/>Szczegółowy zakres usługi opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne</p> <p class="mb-0">85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem, gdzie 1% = 1 pkt:<br/>Ad. 1 W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanej w Formularzu oferty.<br/>Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie <br/>•	Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,<br/>•	Cbad - cena badanej oferty.<br/><br/>Ad. 2 W kryterium DOSTĘPNOŚĆ LEKARZA Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności do lekarza i tak: <br/>•	co najmniej 3 godziny w miesiącu, do godziny 15 (od pn do pt) - 0 pkt,<br/>•	co najmniej 3 godziny w miesiącu w godzinach 15-18 (od pn do pt) – 15 pkt,<br/>•	co najmniej 3 godziny w miesiącu, w godzinach 15-18, w tym raz na 3 miesiące w soboty– 30 pkt.<br/><br/><br/>Ad. 3 W kryterium ŚWIADCZENIA WYJAZDOWE, czyli u Pracodawcy, Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w świadczenia bądź brak w/w opcji: <br/>•	nie - 0 pkt,<br/>•	tak - 30 pkt.<br/><br/><br/>Ad. 4 W kryterium WYNIKI BADAŃ ON-LINE Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w opcji bądź brak w/w opcji: <br/>•	nie - 0 pkt,<br/>•	tak - 30 pkt.<br/><br/><br/>W przypadku, gdy tabela dot. kryterium oceny ofert w Formularzu oferty nie zostanie uzupełniona w całości, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaoferował: dla kryt. 2 - minimalną dostępność, dla kryt. 3 - brak wskazanego świadczenia, dla kryt. 4- brak wskazanej opcji, nadając w danym kryterium 0 punktów.<br/><br/>Kryteria będą oceniane przez Zamawiającego na podstawie danych wpisanych w Formularzu oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostępność lekarza</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Świadczenia wyjazdowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wyniki badań on-line</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> •	Część nr 6 –wyłonienie placówki medycznej/podmiotu leczniczego do realizacji usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy oraz badań diagnostycznych na terenie powiatu Gdańsk.<br/>Usługa medyczna polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne: wizyta u lekarza medycyny pracy oraz badania diagnostyczne.<br/><br/>Szczegółowy zakres usługi opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne</p> <p class="mb-0">85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem, gdzie 1% = 1 pkt:<br/>Ad. 1 W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanej w Formularzu oferty.<br/>Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie <br/>•	Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,<br/>•	Cbad - cena badanej oferty.<br/><br/>Ad. 2 W kryterium DOSTĘPNOŚĆ LEKARZA Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności do lekarza i tak: <br/>•	co najmniej 3 godziny w miesiącu, do godziny 15 (od pn do pt) - 0 pkt,<br/>•	co najmniej 3 godziny w miesiącu w godzinach 15-18 (od pn do pt) – 15 pkt,<br/>•	co najmniej 3 godziny w miesiącu, w godzinach 15-18, w tym raz na 3 miesiące w soboty– 30 pkt.<br/><br/><br/>Ad. 3 W kryterium ŚWIADCZENIA WYJAZDOWE, czyli u Pracodawcy, Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w świadczenia bądź brak w/w opcji: <br/>•	nie - 0 pkt,<br/>•	tak - 30 pkt.<br/><br/><br/>Ad. 4 W kryterium WYNIKI BADAŃ ON-LINE Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w opcji bądź brak w/w opcji: <br/>•	nie - 0 pkt,<br/>•	tak - 30 pkt.<br/><br/><br/>W przypadku, gdy tabela dot. kryterium oceny ofert w Formularzu oferty nie zostanie uzupełniona w całości, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaoferował: dla kryt. 2 - minimalną dostępność, dla kryt. 3 - brak wskazanego świadczenia, dla kryt. 4- brak wskazanej opcji, nadając w danym kryterium 0 punktów.<br/><br/>Kryteria będą oceniane przez Zamawiającego na podstawie danych wpisanych w Formularzu oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostępność lekarza</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Świadczenia wyjazdowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wyniki badań on-line</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> •	Część nr 7 –wyłonienie placówki medycznej/podmiotu leczniczego do realizacji usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy oraz badań diagnostycznych na terenie powiatu Gdańsk.<br/>Usługa medyczna polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne: wizyta u lekarza medycyny pracy oraz badania diagnostyczne.<br/><br/>Szczegółowy zakres usługi opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne</p> <p class="mb-0">85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem, gdzie 1% = 1 pkt:<br/>Ad. 1 W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanej w Formularzu oferty.<br/>Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie <br/>•	Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,<br/>•	Cbad - cena badanej oferty.<br/><br/>Ad. 2 W kryterium DOSTĘPNOŚĆ LEKARZA Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności do lekarza i tak: <br/>•	co najmniej 3 godziny w miesiącu, do godziny 15 (od pn do pt) - 0 pkt,<br/>•	co najmniej 3 godziny w miesiącu w godzinach 15-18 (od pn do pt) – 15 pkt,<br/>•	co najmniej 3 godziny w miesiącu, w godzinach 15-18, w tym raz na 3 miesiące w soboty– 30 pkt.<br/><br/><br/>Ad. 3 W kryterium ŚWIADCZENIA WYJAZDOWE, czyli u Pracodawcy, Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w świadczenia bądź brak w/w opcji: <br/>•	nie - 0 pkt,<br/>•	tak - 30 pkt.<br/><br/><br/>Ad. 4 W kryterium WYNIKI BADAŃ ON-LINE Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od dostępności w/w opcji bądź brak w/w opcji: <br/>•	nie - 0 pkt,<br/>•	tak - 30 pkt.<br/><br/><br/>W przypadku, gdy tabela dot. kryterium oceny ofert w Formularzu oferty nie zostanie uzupełniona w całości, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaoferował: dla kryt. 2 - minimalną dostępność, dla kryt. 3 - brak wskazanego świadczenia, dla kryt. 4- brak wskazanej opcji, nadając w danym kryterium 0 punktów.<br/><br/>Kryteria będą oceniane przez Zamawiającego na podstawie danych wpisanych w Formularzu oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostępność lekarza</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Świadczenia wyjazdowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wyniki badań on-line</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy w lokalizacji Copernicus PL Sp. z o.o. lub w siedzibie Pracodawcy (na terenie gminy Gdańsk).<br/><br/>Usługa medyczna polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy w lokalizacji Copernicus PL Sp. z o.o. lub w siedzibie Pracodawcy (na terenie gminy Gdańsk).<br/><br/>Szczegółowy zakres usługi opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem, gdzie 1% = 1 pkt:<br/>Ad. 1 W kryterium CENA Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie wartości brutto podanej w Formularzu oferty.<br/>Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium Cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: Cmin / Cbad x waga kryterium, gdzie <br/>•	Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert,<br/>•	Cbad - cena badanej oferty.<br/><br/>Ad. 2 W kryterium DOSTĘPNOŚĆ LEKARZA Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności do lekarza i tak: <br/>•	co najmniej 22 godziny w miesiącu, do godziny 14 (od pn do pt) - 0 pkt,<br/>•	co najmniej 22 godziny w miesiącu, w tym co najmniej 1 x miesiącu w godzinach 14-18 (od pn do pt) – 20 pkt,<br/>•	co najmniej 22 godziny w miesiącu, w tym co najmniej 1 x miesiącu w godzinach 14-18 (od pn do pt) oraz co najmniej 1x na 3 miesiące w sobotę– 40 pkt.<br/><br/>Ad. 3 W kryterium ŚWIADCZENIA WYJAZDOWE (u Pracodawcy) Zamawiający będzie oceniał oferty w zależności od zadeklarowanej dostępności do w/w usługi bądź jej braku:<br/>•	nie - 0 pkt,<br/>•	tak - 50 pkt.<br/><br/>W przypadku, gdy tabela dot. kryterium oceny ofert w Formularzu oferty nie zostanie uzupełniona w całości, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaoferował: dla kryt. 2- dostępność do lekarza do godz 14, dla kryt. 3- brak wskazanego świadczenia, nadając w danym kryterium 0 punktów.<br/><br/>Kryteria będą oceniane przez Zamawiającego na podstawie danych wpisanych w Formularzu oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostępność lekarza</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Świadczenia wyjazdowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:<br/>1)	Nie podlegają wykluczeniu:<br/>1.	o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu jednej z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, które wystąpiły w odpowiednim okresie określonym w art. 111 ustawy Pzp<br/>2.	Zamawiający nie przewiduje fakultatywnych podstaw wykluczenia opisanych w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp. <br/>3.	Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. <br/>4.	Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 i 5 ustawy Pzp, jeśli udowodni Zamawiającemu, że spełnił przesłanki wskazane w art. 110 ust. 2 ustawy Ppz.<br/>5.	Zamawiający oceni, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp są wystarczając do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności nie są wystarczające do wykazania rzetelności, Zamawiający wyklucza Wykonawcę.<br/>2)	Spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>	dla części od nr 1 do nr 8<br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.<br/><br/>3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>	dla części od nr 1 do nr 8<br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne OC zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą. <br/><br/>4.	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>a.	Posiadanie potencjału osobowego:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego będzie dysponował, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi podane poniżej warunki:<br/>	Dla części od nr 1 do nr 2<br/>1)	lekarz – co najmniej 1 osoba do każdej z części– lekarz ze specjalizacją medycyny pracy, <br/>2)	fizjoterapeuta - co najmniej 1 osoba do każdej z części – magister fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej, <br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca złoży oferty na więcej niż jedną część wymaga się, aby dysponował po min. jednej osobie lekarza medycyny pracy do każdej z części, na które składana jest oferta i po min. jednej osobie fizjoterapeuty do każdej z części, na które składana jest oferta.<br/><br/>	Dla części od nr 3 do nr 7 <br/>1)	lekarz – co najmniej 1 osoba do każdej z części – lekarz ze specjalizacją medycyny pracy.<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca złoży oferty na więcej niż jedną część wymaga się, aby dysponował po min. jednej osobie lekarza medycyny pracy do każdej z części, na które składana jest oferta.<br/><br/>	Dla części od nr 8 <br/>1)	lekarz – co najmniej 1 osoba– lekarz ze specjalizacją z medycyny pracy.<br/><br/>b.	Potencjał techniczny<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego będzie dysponował pomieszczeniami, które spełniają podane poniżej podane warunki:<br/>	Dla każdej z części od nr 1 do nr 2<br/>1)	Co najmniej 1 gabinet lekarski oraz co najmniej 1 sala gimnastyczna- pomieszczenia odpowiadają wymaganiom zgodnym z zapisami Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, <br/>2)	Co najmniej 1 laboratorium do wykonywania badań: OB, morfologii krwi, CRP, <br/>3)	Co najmniej 1 pracownia RTG do wykonywania badania RTG miednicy i kręgosłupa. <br/>	Dla każdej z części od nr 3 do nr 7 <br/>1)	Co najmniej 1 gabinet lekarski odpowiadający wymaganiom zgodnym z zapisami Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej,<br/>2)	Co najmniej 1 laboratorium do wykonywania badań: OB, morfologii krwi, CRP, <br/>3)	Co najmniej 1 pracownia RTG do wykonywania badania RTG miednicy lub kręgosłupa, <br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca złoży oferty na więcej niż jedną część, warunki dot. potencjału technicznego musi spełniać osobno dla każdej z części.<br/><br/>Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności technicznych lub zawodowych, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zał. 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>2)	w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w § IX ust. 1 pkt 2 ppkt 4a) SWZ - wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ,<br/>3)	W celu potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w § IX ust. 1 pkt 2 ppkt 4b) SWZ - Wykaz pomieszczeń dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ,<br/>4)	Zaświadczenie o wpisie podmiotu leczniczego do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą.<br/>5)	Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie przewiduje <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika <br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3)	Pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w pkt 2 powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.<br/>4)	Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>5)	Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.<br/>6)	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o której mowa w § IX ust. 1 pkt 2 ppkt 2) SWZ jest spełniony, jeśli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje obroty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji uprawnienia są wymagane.<br/>7)	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, o których mowa w § IX ust. 1 pkt 2 ppkt 4) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>8)	W przypadku, o którym mowa w punkcie 6 i 7, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, którego treść stanowi załącznik nr 9 do SWZ.<br/>9)	Warunek określony w § IX ust. 1 pkt 1) SWZ powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.<br/>10)	Wykonawcy składający wspólną ofertę, o których mowa w niniejszym ustępie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli takie ustalono).<br/>11)	Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym ustępie, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w niżej wymienionych przypadkach.<br/>Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany:<br/>a) stawki podatku od towarów i usług,<br/>b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, <br/>c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,<br/>d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych<br/>e) w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów ściśle związanych z realizacją zamówienia i które mają rzeczywisty wpływ na koszt realizacji zamówienia, wynagrodzenie może zostać zmienione jednak nie więcej niż o 10 % wartości wynagrodzenia.<br/>Szczegóły dotyczące w/w zmian opisano w załącznikach nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać elektronicznie za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/copernicus/aukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-21</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com