JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210719/0011859903-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118599 z dnia 2021-07-19</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - 9 zadań </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000311415</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jagiellońska 34</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">03-719</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 619 62 98</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@szpzlo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpzlo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - 9 zadań </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d1bd8dbf-e55a-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00118599</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002770/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa akcesoriów i materiałów medycznych jednorazowego użytku.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.szpzlo.pl/zamowienia.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zdefiniowanych w ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. <br/>Zamawiający, działając na podstawie art. 65 ust 1 pkt. 4 pzp, odstępuje od wymogu komunikacji elektronicznej w odniesieniu do próbek przedmiotu zamówienia, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Sposób przekazania próbek określony został w SWZ.<br/>Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną poprzez Platformę Logintrade.Net. (dalej: Platforma).<br/>Rejestracja i korzystanie z Platformy. <br/>Dostęp do Platformy dla Wykonawców jest możliwy jest pod adresem: <br/>https://szpzlo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>Dodatkowe szczegóły zawarte w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z 67 p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:<br/>1)	DOPUSZCZALNE PRZEGLĄDARKI INTERNETOWE:<br/>•	Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,<br/>•	Google Chrome 31<br/>•	Mozilla Firefox 26<br/>•	Opera 18<br/>2)	Pozostałe wymagania techniczne<br/>•	dostęp do sieci Internet<br/>•	zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca<br/>•	obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax<br/>•	włączona obsługa JavaScript<br/>•	zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s<br/>•	zainstalowany Acrobat Reader<br/>•	zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy<br/>3)	Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:<br/>•	Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.<br/>•	Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.<br/>•	Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.<br/>•	Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.<br/>4)	Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:<br/>image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg<br/>5)	Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych:<br/>Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem jest Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ, ul. Jagiellońska 34, 03-719 Warszawa. Inspektor ochrony danych jest dostępny za pomocą środków komunikacji elektronicznej: e- mail: iod@szpzlo.pllub tel.22 490 98 08, adres: ul. Jagiellońska 34, 03-719 Warszawa.<br/>Cele przetwarzania danych osobowych: <br/>Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 14/ZP/2021 <br/>Podstawa prawna przetwarzania danych:<br/>Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (podstawa prawna z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.), do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (podstawa prawna z art. 6 ust. 1 lit. b RODO.) oraz p.z.p.<br/>Informacje o odbiorcach danych osobowych: <br/>Państwa dane osobowe mogą być udostępnione osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 p.z.p., osobom lub podmiotom, które złożyły wniosek, w oparciu o art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, podmiotowi przetwarzającemu – podmiot, któremu powierzono przetwarzanie danych osobowych w związku z korzystaniem przez Administratora z platformy elektronicznej przy udzielaniu zamówień publicznych.<br/>Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: <br/>4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>Uprawnienia z art. 15-21 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych:<br/>Mają Państwo:<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**.<br/>Nie przysługuje Państwu:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/><br/>Prawo do wniesienia skargi:<br/>Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.<br/><br/>Podstawa podania danych osobowych:<br/>Podanie przez Państwa swoich danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Obowiązek podania danych wynika z p.z.p. i jest związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w oparciu o profilowanie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacja o ograniczeniach w realizacji praw określonych w art. 16 i 18 RODO<br/>Zamawiający informuje, iż w związku z art. 19 ust. 2 i 3 p.z.p. :<br/>*skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z p.z.p.;<br/>**w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">14/ZP/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 906258,94 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	zadanie nr 1 – wkłucia </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6601,53 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena (C) – waga kryterium 60%;<br/>2)	Jakość (J)- waga kryterium 40%.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	Cena (C) – waga 60%<br/>Ocena dla tego kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt<br/>*spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2)	Jakość – waga 40%<br/>Podstawę oceny stanowić będzie pisemna opinia biegłego wchodzącego w skład zespołu oceniającego powołanego przez kierownika Zamawiającego na podstawie art. 55 ust.4 ustawy-Prawo zamówień publicznych, wydana po przetestowaniu próbek akcesoriów i materiałów medycznych jednorazowego użytku, dostarczonych przez Wykonawców na warunkach określonych w niniejszej SWZ. <br/>Jakość produktów oferowanych w ramach każdego z zadań będzie oceniana w skali od 0 do 10 pkt. Do oceny Zamawiający będzie brał pod uwagę w szczególności n/wym. parametry:<br/>	w zakresie zadania nr 1 – wkłucia – 1)ostrość (0-10 pkt.), 2)nieprzepuszczalność przy nasadzie igły (0-10pkt.); strzykawki – 1)płynna posuwistość tłoka (0-10 pkt.), 2)czytelność skali (0-10 pkt.); kaniula – 1)ostrość (0-10 pkt.); przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych – 1)sprawność odpowietrzania i łatwość regulacji podawania płynu (0-10 pkt.), 2)ostrość kolca (0-10 pkt.);<br/>Ocena biegłego powołanego w skład zespołu oceniającego<br/>Jakość produktów oferowanych w ramach każdego z zadań będzie oceniana indywidualnie przez właściwych dla danego zadania biegłych powołanych w skład zespołu oceniającego. W ramach każdego ze wskazanych wyżej parametrów uwzględnianych przy ocenie danego produktu wchodzącego w skład danego zadania przyznane zostaną punkty, których suma stanowić będzie liczbę punktów przyznaną przez biegłego dla danego zadania. W przypadku dokonywania ocen w ramach danego zadania przez więcej niż jednego biegłego ocenę stanowić będzie średnia arytmetyczna punktów dla danego zadania przyznanych przez wszystkich biegłych oceniających dane zadanie.<br/><br/>Ostateczna ocena dla tego kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>J = Liczba punktów przyznana przez biegłego w badanej ofercie dla danego zadania/Maksymalna łączna ilość punktów możliwa do przyznania przez biegłego w danym zadaniu x 40 pkt.<br/><br/>3)	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>LP = C + J<br/>gdzie:<br/>LP – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena brutto”,<br/>J – punkty uzyskane w kryterium „Ocena jakości”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">	w zakresie zadania nr 1 – wkłucia – 1)ostrość, 2)nieprzepuszczalność przy nasadzie igły; strzykawki – 1)płynna posuwistość tłoka, 2)czytelność skali; kaniula – 1)ostrość; przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych – 1)sprawność odpowietrzania i łatwość regulacji podawania płynu, 2)ostrość kolca</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie nr 2 – system próżniowego pobierania krwi </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 56218,89 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena (C) – waga kryterium 60%;<br/>2)	Jakość (J)- waga kryterium 40%.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	Cena (C) – waga 60%<br/>Ocena dla tego kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt<br/>*spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2)	Jakość – waga 40%<br/>Podstawę oceny stanowić będzie pisemna opinia biegłego wchodzącego w skład zespołu oceniającego powołanego przez kierownika Zamawiającego na podstawie art. 55 ust.4 ustawy-Prawo zamówień publicznych, wydana po przetestowaniu próbek akcesoriów i materiałów medycznych jednorazowego użytku, dostarczonych przez Wykonawców na warunkach określonych w niniejszej SWZ. <br/>Jakość produktów oferowanych w ramach każdego z zadań będzie oceniana w skali od 0 do 10 pkt. Do oceny Zamawiający będzie brał pod uwagę w szczególności n/wym. parametry:<br/>	w zakresie zadania nr 2 – system próżniowego pobierania krwi – 1)ostrość końcówek igieł, czytelność oznaczenia ilości pobieranej krwi, zgodność naciąganej objętości krwi z deklarowaną pojemnością probówki (0-10 pkt.); 2)łatwość przebijania korka probówki i kompatybilność uchwytów z igłą i probówką (0-10 pkt.), 3)szczelność i sprawność systemu oraz wygoda użytkowania (0-10 pkt.);<br/>Ocena biegłego powołanego w skład zespołu oceniającego<br/>Jakość produktów oferowanych w ramach każdego z zadań będzie oceniana indywidualnie przez właściwych dla danego zadania biegłych powołanych w skład zespołu oceniającego. W ramach każdego ze wskazanych wyżej parametrów uwzględnianych przy ocenie danego produktu wchodzącego w skład danego zadania przyznane zostaną punkty, których suma stanowić będzie liczbę punktów przyznaną przez biegłego dla danego zadania. W przypadku dokonywania ocen w ramach danego zadania przez więcej niż jednego biegłego ocenę stanowić będzie średnia arytmetyczna punktów dla danego zadania przyznanych przez wszystkich biegłych oceniających dane zadanie.<br/><br/>Ostateczna ocena dla tego kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>J = Liczba punktów przyznana przez biegłego w badanej ofercie dla danego zadania/Maksymalna łączna ilość punktów możliwa do przyznania przez biegłego w danym zadaniu x 40 pkt.<br/><br/>3)	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>LP = C + J<br/>gdzie:<br/>LP – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena brutto”,<br/>J – punkty uzyskane w kryterium „Ocena jakości”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">	w zakresie zadania nr 2 – system próżniowego pobierania krwi – 1)ostrość końcówek igieł, czytelność oznaczenia ilości pobieranej krwi, zgodność naciąganej objętości krwi z deklarowaną pojemnością probówki 2)łatwość przebijania korka probówki i kompatybilność uchwytów z igłą i probówką, 3)szczelność i sprawność systemu oraz wygoda użytkowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie nr 3 – cewniki z wyposażeniem </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 3609,28 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena (C) – waga kryterium 60%;<br/>2)	Jakość (J)- waga kryterium 40%.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	Cena (C) – waga 60%<br/>Ocena dla tego kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt<br/>*spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2)	Jakość – waga 40%<br/>Podstawę oceny stanowić będzie pisemna opinia biegłego wchodzącego w skład zespołu oceniającego powołanego przez kierownika Zamawiającego na podstawie art. 55 ust.4 ustawy-Prawo zamówień publicznych, wydana po przetestowaniu próbek akcesoriów i materiałów medycznych jednorazowego użytku, dostarczonych przez Wykonawców na warunkach określonych w niniejszej SWZ. <br/>Jakość produktów oferowanych w ramach każdego z zadań będzie oceniana w skali od 0 do 10 pkt. Do oceny Zamawiający będzie brał pod uwagę w szczególności n/wym. parametry:<br/>	w zakresie zadania nr 3 – cewniki z wyposażeniem – 1)elastyczność, sprężystość, szczelność balona (0-10 pkt.), 2)wygoda użytkowania (0-10 pkt.), 3)sposób i estetyka wykonania (0-10 pkt.), 4)odczucie pacjenta(0-10 pkt.); worki do dobowej zbiórki moczu- 1)szczelność, trwałość materiału (0-10 pkt.);<br/>Ocena biegłego powołanego w skład zespołu oceniającego<br/>Jakość produktów oferowanych w ramach każdego z zadań będzie oceniana indywidualnie przez właściwych dla danego zadania biegłych powołanych w skład zespołu oceniającego. W ramach każdego ze wskazanych wyżej parametrów uwzględnianych przy ocenie danego produktu wchodzącego w skład danego zadania przyznane zostaną punkty, których suma stanowić będzie liczbę punktów przyznaną przez biegłego dla danego zadania. W przypadku dokonywania ocen w ramach danego zadania przez więcej niż jednego biegłego ocenę stanowić będzie średnia arytmetyczna punktów dla danego zadania przyznanych przez wszystkich biegłych oceniających dane zadanie.<br/><br/>Ostateczna ocena dla tego kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>J = Liczba punktów przyznana przez biegłego w badanej ofercie dla danego zadania/Maksymalna łączna ilość punktów możliwa do przyznania przez biegłego w danym zadaniu x 40 pkt.<br/><br/>3)	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>LP = C + J<br/>gdzie:<br/>LP – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena brutto”,<br/>J – punkty uzyskane w kryterium „Ocena jakości”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">	w zakresie zadania nr 3 - cewniki z wyposażeniem – 1)elastyczność, sprężystość, szczelność balona, 2)wygoda użytkowania, 3)sposób i estetyka wykonania, 4)odczucie pacjenta; worki do dobowej zbiórki moczu- 1)szczelność, trwałość materiału</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie nr 4 – akcesoria i materiały dla poradni specjalistycznych </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 20666,10 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena (C) – waga kryterium 60%;<br/>2)	Jakość (J)- waga kryterium 40%.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	Cena (C) – waga 60%<br/>Ocena dla tego kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt<br/>*spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2)	Jakość – waga 40%<br/>Podstawę oceny stanowić będzie pisemna opinia biegłego wchodzącego w skład zespołu oceniającego powołanego przez kierownika Zamawiającego na podstawie art. 55 ust.4 ustawy-Prawo zamówień publicznych, wydana po przetestowaniu próbek akcesoriów i materiałów medycznych jednorazowego użytku, dostarczonych przez Wykonawców na warunkach określonych w niniejszej SWZ. <br/>Jakość produktów oferowanych w ramach każdego z zadań będzie oceniana w skali od 0 do 10 pkt. Do oceny Zamawiający będzie brał pod uwagę w szczególności n/wym. parametry:<br/>	w zakresie zadania nr 4 – akcesoria i materiały dla poradni specjalistycznych – 1)gładkość krawędzi (0-10 pkt.), 2)estetyka wykonania (0-10 pkt.), 3)odczucie pacjenta (0-10 pkt.), 4) wygoda użytkowania 0-10 pkt.);;<br/>Ocena biegłego powołanego w skład zespołu oceniającego<br/>Jakość produktów oferowanych w ramach każdego z zadań będzie oceniana indywidualnie przez właściwych dla danego zadania biegłych powołanych w skład zespołu oceniającego. W ramach każdego ze wskazanych wyżej parametrów uwzględnianych przy ocenie danego produktu wchodzącego w skład danego zadania przyznane zostaną punkty, których suma stanowić będzie liczbę punktów przyznaną przez biegłego dla danego zadania. W przypadku dokonywania ocen w ramach danego zadania przez więcej niż jednego biegłego ocenę stanowić będzie średnia arytmetyczna punktów dla danego zadania przyznanych przez wszystkich biegłych oceniających dane zadanie.<br/><br/>Ostateczna ocena dla tego kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>J = Liczba punktów przyznana przez biegłego w badanej ofercie dla danego zadania/Maksymalna łączna ilość punktów możliwa do przyznania przez biegłego w danym zadaniu x 40 pkt.<br/><br/>3)	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>LP = C + J<br/>gdzie:<br/>LP – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena brutto”,<br/>J – punkty uzyskane w kryterium „Ocena jakości”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">	w zakresie zadania nr 4 – akcesoria i materiały dla poradni specjalistycznych – 1)gładkość krawędzi, 2)estetyka wykonania, 3)odczucie pacjenta, 4) wygoda użytkowania;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie nr 5 – akcesoria i materiały laboratoryjne </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 8266,91 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena (C) – waga kryterium 60%;<br/>2)	Jakość (J)- waga kryterium 40%.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	Cena (C) – waga 60%<br/>Ocena dla tego kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt<br/>*spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2)	Jakość – waga 40%<br/>Podstawę oceny stanowić będzie pisemna opinia biegłego wchodzącego w skład zespołu oceniającego powołanego przez kierownika Zamawiającego na podstawie art. 55 ust.4 ustawy-Prawo zamówień publicznych, wydana po przetestowaniu próbek akcesoriów i materiałów medycznych jednorazowego użytku, dostarczonych przez Wykonawców na warunkach określonych w niniejszej SWZ. <br/>Jakość produktów oferowanych w ramach każdego z zadań będzie oceniana w skali od 0 do 10 pkt. Do oceny Zamawiający będzie brał pod uwagę w szczególności n/wym. parametry:<br/>	w zakresie zadania nr 5 – akcesoria i materiały laboratoryjne – 1)stabilność (0-10 pkt.), 2)trwałość materiału (0-10 pkt.), 3)szczelność pokrywy (0-10 pkt.), 4)funkcjonalność (0-10 pkt.);	<br/>Ocena biegłego powołanego w skład zespołu oceniającego<br/>Jakość produktów oferowanych w ramach każdego z zadań będzie oceniana indywidualnie przez właściwych dla danego zadania biegłych powołanych w skład zespołu oceniającego. W ramach każdego ze wskazanych wyżej parametrów uwzględnianych przy ocenie danego produktu wchodzącego w skład danego zadania przyznane zostaną punkty, których suma stanowić będzie liczbę punktów przyznaną przez biegłego dla danego zadania. W przypadku dokonywania ocen w ramach danego zadania przez więcej niż jednego biegłego ocenę stanowić będzie średnia arytmetyczna punktów dla danego zadania przyznanych przez wszystkich biegłych oceniających dane zadanie.<br/><br/>Ostateczna ocena dla tego kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>J = Liczba punktów przyznana przez biegłego w badanej ofercie dla danego zadania/Maksymalna łączna ilość punktów możliwa do przyznania przez biegłego w danym zadaniu x 40 pkt.<br/><br/>3)	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>LP = C + J<br/>gdzie:<br/>LP – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena brutto”,<br/>J – punkty uzyskane w kryterium „Ocena jakości”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">	w zakresie zadania nr 5 – akcesoria i materiały laboratoryjne – 1)stabilność, 2)trwałość materiału, 3)szczelność pokrywy, 4)funkcjonalność;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie nr 6 – akcesoria i materiały ogólnomedyczne </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 13265,80 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena (C) – waga kryterium 60%;<br/>2)	Jakość (J)- waga kryterium 40%.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	Cena (C) – waga 60%<br/>Ocena dla tego kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt<br/>*spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2)	Jakość – waga 40%<br/>Podstawę oceny stanowić będzie pisemna opinia biegłego wchodzącego w skład zespołu oceniającego powołanego przez kierownika Zamawiającego na podstawie art. 55 ust.4 ustawy-Prawo zamówień publicznych, wydana po przetestowaniu próbek akcesoriów i materiałów medycznych jednorazowego użytku, dostarczonych przez Wykonawców na warunkach określonych w niniejszej SWZ. <br/>Jakość produktów oferowanych w ramach każdego z zadań będzie oceniana w skali od 0 do 10 pkt. Do oceny Zamawiający będzie brał pod uwagę w szczególności n/wym. parametry:<br/>	w zakresie zadania nr 6 – akcesoria i materiały ogólnomedyczne: maski Ambu – 1)elastyczność sposób przylegania do twarzy (0-10 pkt.), maseczki do sztucznego oddychania i maseczki do nebulizacji – 1)trwałość i łatwość użycia (0-10 pkt.);<br/>Ocena biegłego powołanego w skład zespołu oceniającego<br/>Jakość produktów oferowanych w ramach każdego z zadań będzie oceniana indywidualnie przez właściwych dla danego zadania biegłych powołanych w skład zespołu oceniającego. W ramach każdego ze wskazanych wyżej parametrów uwzględnianych przy ocenie danego produktu wchodzącego w skład danego zadania przyznane zostaną punkty, których suma stanowić będzie liczbę punktów przyznaną przez biegłego dla danego zadania. W przypadku dokonywania ocen w ramach danego zadania przez więcej niż jednego biegłego ocenę stanowić będzie średnia arytmetyczna punktów dla danego zadania przyznanych przez wszystkich biegłych oceniających dane zadanie.<br/><br/>Ostateczna ocena dla tego kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>J = Liczba punktów przyznana przez biegłego w badanej ofercie dla danego zadania/Maksymalna łączna ilość punktów możliwa do przyznania przez biegłego w danym zadaniu x 40 pkt.<br/><br/>3)	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>LP = C + J<br/>gdzie:<br/>LP – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena brutto”,<br/>J – punkty uzyskane w kryterium „Ocena jakości”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">	w zakresie zadania nr 6 – akcesoria i materiały ogólnomedyczne: maski Ambu – 1)elastyczność sposób przylegania do twarzy , maseczki do sztucznego oddychania i maseczki do nebulizacji – 1)trwałość i łatwość użycia;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie nr 7 – akcesoria i materiały chirurgiczne </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 21817,51 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena (C) – waga kryterium 60%;<br/>2)	Jakość (J)- waga kryterium 40%.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	Cena (C) – waga 60%<br/>Ocena dla tego kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt<br/>*spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2)	Jakość – waga 40%<br/>Podstawę oceny stanowić będzie pisemna opinia biegłego wchodzącego w skład zespołu oceniającego powołanego przez kierownika Zamawiającego na podstawie art. 55 ust.4 ustawy-Prawo zamówień publicznych, wydana po przetestowaniu próbek akcesoriów i materiałów medycznych jednorazowego użytku, dostarczonych przez Wykonawców na warunkach określonych w niniejszej SWZ. <br/>Jakość produktów oferowanych w ramach każdego z zadań będzie oceniana w skali od 0 do 10 pkt. Do oceny Zamawiający będzie brał pod uwagę w szczególności n/wym. parametry:<br/>	w zakresie zadania nr 7 – akcesoria i materiały chirurgiczne: nici – 1)trwałość (0-10 pkt.), 2)łatwość przechodzenia przez tkankę (0-10 pkt.), 3)ostrość igły (0-10 pkt.); ostrza – 1)ostrość (0-10 pkt.), 2)gładkość powierzchni (0-10 pkt.); pęsety – 1)precyzja wykonania (0-10 pkt.), 2)wygoda użytkowania (0-10 pkt.);<br/>Ocena biegłego powołanego w skład zespołu oceniającego<br/>Jakość produktów oferowanych w ramach każdego z zadań będzie oceniana indywidualnie przez właściwych dla danego zadania biegłych powołanych w skład zespołu oceniającego. W ramach każdego ze wskazanych wyżej parametrów uwzględnianych przy ocenie danego produktu wchodzącego w skład danego zadania przyznane zostaną punkty, których suma stanowić będzie liczbę punktów przyznaną przez biegłego dla danego zadania. W przypadku dokonywania ocen w ramach danego zadania przez więcej niż jednego biegłego ocenę stanowić będzie średnia arytmetyczna punktów dla danego zadania przyznanych przez wszystkich biegłych oceniających dane zadanie.<br/><br/>Ostateczna ocena dla tego kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>J = Liczba punktów przyznana przez biegłego w badanej ofercie dla danego zadania/Maksymalna łączna ilość punktów możliwa do przyznania przez biegłego w danym zadaniu x 40 pkt.<br/><br/>3)	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>LP = C + J<br/>gdzie:<br/>LP – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena brutto”,<br/>J – punkty uzyskane w kryterium „Ocena jakości”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">	w zakresie zadania nr 7 – akcesoria i materiały chirurgiczne: nici – 1)trwałość, 2)łatwość przechodzenia przez tkankę, 3)ostrość igły ; ostrza – 1)ostrość, 2)gładkość powierzchni; pęsety – 1)precyzja wykonania, 2)wygoda użytkowania;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie nr 8 – rękawice </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 573503,85 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena (C) – waga kryterium 60%;<br/>2)	Jakość (J)- waga kryterium 40%.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	Cena (C) – waga 60%<br/>Ocena dla tego kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt<br/>*spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2)	Jakość – waga 40%<br/>Podstawę oceny stanowić będzie pisemna opinia biegłego wchodzącego w skład zespołu oceniającego powołanego przez kierownika Zamawiającego na podstawie art. 55 ust.4 ustawy-Prawo zamówień publicznych, wydana po przetestowaniu próbek akcesoriów i materiałów medycznych jednorazowego użytku, dostarczonych przez Wykonawców na warunkach określonych w niniejszej SWZ. <br/>Jakość produktów oferowanych w ramach każdego z zadań będzie oceniana w skali od 0 do 10 pkt. Do oceny Zamawiający będzie brał pod uwagę w szczególności n/wym. parametry:<br/>	w zakresie zadania nr 8 – rękawice- 1)kształt, budowa anatomiczna (0-10 pkt.), 2)rozciągliwość, faktura, grubość, komfort pracy i wytrzymałość (0-10 pkt.), 3)reakcje skórne i podrażnienia (0-10 pkt.);<br/>Ocena biegłego powołanego w skład zespołu oceniającego<br/>Jakość produktów oferowanych w ramach każdego z zadań będzie oceniana indywidualnie przez właściwych dla danego zadania biegłych powołanych w skład zespołu oceniającego. W ramach każdego ze wskazanych wyżej parametrów uwzględnianych przy ocenie danego produktu wchodzącego w skład danego zadania przyznane zostaną punkty, których suma stanowić będzie liczbę punktów przyznaną przez biegłego dla danego zadania. W przypadku dokonywania ocen w ramach danego zadania przez więcej niż jednego biegłego ocenę stanowić będzie średnia arytmetyczna punktów dla danego zadania przyznanych przez wszystkich biegłych oceniających dane zadanie.<br/><br/>Ostateczna ocena dla tego kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>J = Liczba punktów przyznana przez biegłego w badanej ofercie dla danego zadania/Maksymalna łączna ilość punktów możliwa do przyznania przez biegłego w danym zadaniu x 40 pkt.<br/><br/>3)	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>LP = C + J<br/>gdzie:<br/>LP – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena brutto”,<br/>J – punkty uzyskane w kryterium „Ocena jakości”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">	w zakresie zadania nr 8 – rękawice- 1)kształt, budowa anatomiczna, 2)rozciągliwość, faktura, grubość, komfort pracy i wytrzymałość, 3)reakcje skórne i podrażnienia;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie nr 9 – bielizna i odzież jednorazowego użytku </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 202309,07 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena (C) – waga kryterium 60%;<br/>2)	Jakość (J)- waga kryterium 40%.<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	Cena (C) – waga 60%<br/>Ocena dla tego kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt<br/>*spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2)	Jakość – waga 40%<br/>Podstawę oceny stanowić będzie pisemna opinia biegłego wchodzącego w skład zespołu oceniającego powołanego przez kierownika Zamawiającego na podstawie art. 55 ust.4 ustawy-Prawo zamówień publicznych, wydana po przetestowaniu próbek akcesoriów i materiałów medycznych jednorazowego użytku, dostarczonych przez Wykonawców na warunkach określonych w niniejszej SWZ. <br/>Jakość produktów oferowanych w ramach każdego z zadań będzie oceniana w skali od 0 do 10 pkt. Do oceny Zamawiający będzie brał pod uwagę w szczególności n/wym. parametry:<br/>	w zakresie zadania nr 9 – bielizna i odzież jednorazowego użytku- 1)grubość materiału (0-10 pkt.), 2)trwałość (0-10 pkt.), 3)nieprześwitywalność (0-10 pkt.), 4)wygoda użytkowania (0-10 pkt.);<br/>Ocena biegłego powołanego w skład zespołu oceniającego<br/>Jakość produktów oferowanych w ramach każdego z zadań będzie oceniana indywidualnie przez właściwych dla danego zadania biegłych powołanych w skład zespołu oceniającego. W ramach każdego ze wskazanych wyżej parametrów uwzględnianych przy ocenie danego produktu wchodzącego w skład danego zadania przyznane zostaną punkty, których suma stanowić będzie liczbę punktów przyznaną przez biegłego dla danego zadania. W przypadku dokonywania ocen w ramach danego zadania przez więcej niż jednego biegłego ocenę stanowić będzie średnia arytmetyczna punktów dla danego zadania przyznanych przez wszystkich biegłych oceniających dane zadanie.<br/><br/>Ostateczna ocena dla tego kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>J = Liczba punktów przyznana przez biegłego w badanej ofercie dla danego zadania/Maksymalna łączna ilość punktów możliwa do przyznania przez biegłego w danym zadaniu x 40 pkt.<br/><br/>3)	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>LP = C + J<br/>gdzie:<br/>LP – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena brutto”,<br/>J – punkty uzyskane w kryterium „Ocena jakości”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">	w zakresie zadania nr 9 – bielizna i odzież jednorazowego użytku- 1)grubość materiału, 2)trwałość, 3)nieprześwitywalność, 4)wygoda użytkowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia (rozdział IV) wymagane jest złożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	złożone na formularzu oferty oświadczenie, że zaoferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz.186 ze zmianami) i posiadają Certyfikat lub deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE.<br/>2)	PRÓBKI – niezbędne do oceny jakości oferowanego drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie w jakiej składana jest oferta tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pomocą dowodu osobistego. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. <br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>5.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6.	W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której został wybrany Wykonawca w następujących przypadkach:<br/>1)	w przypadku zmiany stanu prawnego którejkolwiek ze stron,<br/>2)	w przypadku zakończenia produkcji, wycofania z rynku lub czasowej niedostępności wyboru stanowiącego przedmiot umowy dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych lub lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie Wykonawcy,<br/>3)	jeżeli z powodu okoliczności niezawinionych przez żadną ze stron wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym umową, jest niemożliwe lub znacznie utrudnione,<br/>4)	gdy z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, Zamawiający będzie zmuszony do zakupu mniejszej ilości przedmiotu umowy, przy czym zmniejszenie pierwotnej wartości umowy nie może przekraczać 40% tej wartości - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie prawidłowo zrealizowane dostawy,<br/>5)	w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT,<br/>6)	w przypadku konieczności dokonania zmian ilościowych w poszczególnych rodzajach asortymentu określonego w umowie i załącznikach, w zakresie, w jakim konieczne stanie się to ze względu na potrzeby Zamawiającego. Zmiany te wymagają uzyskania zgody Wykonawcy w zakresie w jakim przekraczają ilości danego asortymentu określone w ofercie Wykonawcy i nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy wynikającej z oferty Wykonawcy,<br/>7)	w przypadkach wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt.2-4 oraz ust. 2 Pzp.<br/>2.	Zmiana treści umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę i wymagane dokumenty nalezy złożyć poprzez Platformę Logintrade.Net dostępną adresem: https://szpzlo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Instrukcje użytkowania dostępne są pod adresem: https://szpzlo.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Próbki powinny być złozone w siedziie Zamawaijącego.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-03 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-01</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com