JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210719/0011889001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118890 z dnia 2021-07-19</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> "Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Majówka" </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Dojlidy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 05002633100000</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja 1000-lecia Państwa Polskiego 75</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Białystok</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">15-111</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL841 - Białostocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dojlidy@bialystok.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_dojlidy/zamowienia_publiczne</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> "Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Majówka" </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-48a5a45b-e627-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00118890</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00066294/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Budowa drogi w leśnictwie Majówka</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dojlidy <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">: 1. Komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa przy użyciu Platformy pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dojlidy oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że<br/>złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy. 2. Zamawiający będzie przekazywał<br/>wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące<br/>odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający<br/>będzie zamieszczał na Platformie w sekcji “Komunikaty”. 3. Zamawiający dopuszcza również<br/>możliwość składania elektronicznych dokumentów lub oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:<br/>dojlidy@bialystok.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Instrukcji korzystania z „Platformy” pod linkiem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” oraz w<br/>Regulaminie korzystania z platformy, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-<br/>regulamin. 2. Wymagania dotyczące połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i<br/>oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl: a) stały<br/>dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy<br/>PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego<br/>nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich<br/>nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer<br/>minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat<br/>Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platforma działa według standardu przyjętego w<br/>komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę<br/>zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera<br/>synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 3. Wykonawca, przystępując do postępowania<br/>akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na<br/>stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, powinien<br/>zapoznać i stosować się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod wskazanym wyżej<br/>linkiem. 4. Sposób sporządzania i przekazywania ofert, dokumentów i oświadczeń wymienionych w<br/>rozdziale 7 SWZ oraz pełnomocnictw, szczegółowo reguluje rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z<br/>dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). 5.<br/>Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą<br/>spełniać wymogi “Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji<br/>elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym<br/>(eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. 6. W przypadku wykorzystania formatu podpisu<br/>XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych<br/>plików z danymi oraz plików XAdES. 7. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za<br/>pośrednictwem formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, a przy komunikacji<br/>wielkość pliku to max 500 MB. 8. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny<br/>być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej<br/>Rozporządzeniem KRI. 9. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx<br/>.jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf . W celu kompresji danych Zamawiający rekomenduje<br/>wykorzystanie jednego z formatów: .zip , .7Z . 10. Wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym<br/>wynosi max. 10MB, a plików podpisywanych w aplikacji eDoApp wynosi maksymalnie 5MB. 11.<br/>Szczegóły zostały opisane w pkt. 8. SWZ - INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI<br/>ELEKTRONICZNEJ, WYMAGANIA TECHNICZNE I ORGANIZACYJNE SPORZĄDZANIA,<br/>WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ oraz pkt. 9 SWZ - OPIS<br/>SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I SKŁADANIA OFERTY ORAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH<br/>PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L<br/>119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych<br/>jest Nadleśnictwo Dojlidy ul. Aleja 1000-Lecia Państwa Polskiego 75, 15-111 Białystok, zwany dalej<br/>Administratorem, tel.: 85 743 68 75 , e-mail: dojlidy@bialystok.lasy.gov.pl Zamawiający przetwarza<br/>dane osobowe zebrane w<br/>niniejszym postępowaniu w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym<br/>rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w<br/>celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP,<br/>do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10<br/>RODO, mogą być dopuszczone osoby posiadające upoważnienie. Dane osobowe przetwarzane będą<br/>na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem oraz rozstrzygnięciem<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jak również w celu zawarcia umowy<br/>oraz jej realizacji, a także udokumentowania niniejszego postępowania i jego archiwizacji. Odbiorcami<br/>danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie<br/>udostępniona w oparciu o przepisy ustawy PZP. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art.<br/>78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego. Niezależnie od postanowień pkt 7, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń<br/>wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dane osobowe pozyskane w związku z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane<br/>podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe. Osoba, której dane osobowe dotyczą, pozyskane w związku z prowadzeniem tego postępowania, ma prawo: dostępu do<br/>swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, do sprostowania swoich danych osobowych –<br/>zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia<br/>danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z<br/>ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników; do żądania od<br/>Zamawiającego – ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o<br/>których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma<br/>zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania,<br/>iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym<br/>przepisy RODO. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Szczegóły dotyczące ochrony danych osobowych zawiera pkt. 20 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez<br/>Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, nie przysługuje:1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3<br/>lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 3)<br/>określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na<br/>fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Dane<br/>osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych<br/>podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w<br/>interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów<br/>prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do<br/>podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.96.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 686288,19 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: "Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Majówka”<br/>2.	Lokalizacja inwestycji: leśnictwo Majówka <br/>3.	Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Przebudowa drogi leśnej <br/>4.	Zakres zamówienia obejmuje: <br/>Zakres dotyczy przebudowy drogi leśnej w leśnictwie Majówka. Droga przebiega przez część dojazdu pożarowego nr 30 (oddziały leśne nr 81, 82, 88; działki nr ewid. 95, 88 i 87 obręb ewid. Sobolewo gmina Supraśl).<br/>1)	odtworzenie trasy i punktów wysokościowych<br/>W ramach pozycji Wykonawca zobowiązany będzie do wyznaczenia w terenie przebiegu trasy zgodnie z projektem budowlanym, celem wskazania Zamawiającemu drzew do wycinki. Wykonawca zaznaczy trwale kolorem (np. czerwonym) w terenie drzewa do przeznaczone do wycięcia o szerokości pasa drogi odpowiadającej w jej przebiegu szerokości drogi, mijanek lub składnic zgodnie z projektem. Drzewa zostaną wycięte i wywiezione staraniem Zamawiającego, w terminie 3 tygodni od wyznaczenia drzew. W porozumieniu z miejscowym leśniczym Wykonawca uzgodni przebieg drogi przebiegającej przez ogrodzone uprawy leśne.<br/>Wykonawca wykona roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – odtworzenie trasy dróg w terenie równinnym.<br/>2)	karczowanie pni,<br/>3)	zdjęcie warstwy humusu,<br/>4)	roboty ziemne<br/>5)	wykonanie nasypów<br/>6)	podbudowa,<br/>7)	nawierzchnia żwirowa,<br/>8)	roboty różne,<br/>9)	odwodnienie,<br/>10)	inwentaryzacja powykonawcza<br/>5.	Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej tj. w załączniku nr 9:<br/>a)	Opis techniczny <br/>b)	Przedmiar robót <br/>c)	Specyfikacje techniczne <br/>6.	Zakres prac obejmuje: <br/>a)	wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie budowlanym,<br/>b)	wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.),<br/>c)	pokrycie wszelkich kosztów i opłat z tytułu uzgodnień, opłat administracyjnych, nadzoru autorskiego, uzbrojenia terenu itp. ,<br/>d)	prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, <br/>e)	wykonanie dokumentacji powykonawczej,<br/>f)	wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, <br/>g)	zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów,<br/>h)	uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy,<br/>i)	zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, <br/>j)	odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji – należy gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne,<br/>k)	odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji – należy gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">75 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214<br/>ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 25 %<br/>wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych<br/>do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia,<br/>2. Zamówienia, o których mowa w pkt. 1. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.<br/>3. Zamówienia, o których mowa w pkt. 1. będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby<br/>zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – waga 60 %,<br/>2) Gwarancja (G) – waga 40%.<br/>2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>cena oferowana najniższa brutto<br/>C = ------------------------------------------------- x 60<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>2) W ramach kryterium „Gwarancja” ocena dokonana zostanie według wzoru:<br/>okres udzielonej gwarancji w miesiącach w badanej ofercie<br/>G= ---------------------------------------------------------------------------------------- x 40<br/>84<br/>przy czym punkty zostaną przyznane ofertom zawierającym okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy –<br/>do 84 miesięcy.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z<br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą łączną liczbę<br/>punktów (C+ G).<br/>5. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia<br/>taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z<br/>niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców,<br/>którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych<br/>zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych<br/>niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z<br/>postepowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust 1, art.<br/>109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy PZP:<br/>1) art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP zamawiający wykluczy wykonawcę będącego osobą<br/>fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:<br/>a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie<br/>przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 ustawy z dnia 6 czerwca<br/>1997 r. Kodeks karny (dalej: „KK”, tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1444 z późn. zm.),<br/>b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a KK,<br/>c) o którym mowa w art. 228 – 230a, art. 250a KK lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25<br/>czerwca 2010 r. o sporcie (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1133 z późn. zm.),<br/>d) finansowanie przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o który mowa w art. 165a KK, lub<br/>przestępstwo udaremnienia lub utrudniania stwierdzenia przestępnego przechodzenia pieniędzy<br/>lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 KK,<br/>e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 KK, lub mającej na celu<br/>popełnienie tego przestępstwa,<br/>f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2<br/>ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom<br/>przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),<br/>g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 KK, przestępstwo<br/>oszustwa, o którym mowa w art. 286 KK, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o<br/>których mowa w art. 270–277d KK, lub przestępstwo skarbowe,<br/>h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach<br/>powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej<br/>– lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;<br/>2) art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę, jeżeli urzędującego<br/>członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub<br/>partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub<br/>prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym w art. 108 ust. 1 pkt 1) ustawy<br/>PZP;<br/>3) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę, o wydano prawomocny<br/>wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat<br/>lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio<br/>przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo<br/>przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek<br/>na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłaty tych należności;<br/>4) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę, wobec którego<br/>prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;<br/>5) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę, jeżeli zamawiający<br/>może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi<br/>wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli<br/>należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), złożyli odrębne<br/>oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że<br/>wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;<br/>6) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę, jeżeli, w przypadkach, o<br/>których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy PZP, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z<br/>wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w<br/>inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>7) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który naruszył obowiązki<br/>dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z<br/>wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP, chyba że wykonawca<br/>odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych<br/>podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;<br/>8) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego<br/>otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł<br/>układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w<br/>innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach<br/>miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>2. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1) sytuacji ekonomicznej i finansowej<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: <br/>a)	jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 650 000 zł, <br/>b)	posiada na rachunku środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 65 000 zł. <br/><br/><br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a)	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował co najmniej dwie odrębne roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji dróg. Wartość każdej z wymaganych robót – nie może być mniejsza niż 450 000 złotych brutto. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. <br/>b)	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zdolnością techniczną lub zawodową tj. :<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy z wykształceniem wyższym technicznym, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także dopuszcza się również odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (teks jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz.U z 2020 r., poz. 220). <br/>Wykonawca musi wskazać osoby, którymi dysponuje i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. <br/>3) Wykonawca oświadcza, że posiada zasoby infrastrukturalne, doświadczenie, wiedzę oraz wykwalifikowany personel, w zakresie umożliwiającym udział w postępowaniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W szczególności Wykonawca oświadcza, że znane mu są zasady przetwarzania i zabezpieczenia danych osobowych wynikające z RODO. <br/>3.	Wykonawca może zostać wykluczony przez zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. <br/>4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/”nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w rozdziale 7. <br/>5.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 5.2 wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w przypadkach określonych w pkt 5.1. <br/>6. Na podstawie art. 116 ust. 2 ustawy PZP Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, ze Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i<br/>braku podstaw do wykluczenia z postępowania i udzielenie zamówienia Wykonawca dołączy do oferty<br/>aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu – załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, w terminie nie<br/>krótszym niż 10 dni od dnia wezwania, do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń<br/>potwierdzających spełnienie warunkówa. udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 5.2,<br/>aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>1) Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.<br/>2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich<br/>wartości, rodzaju, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane<br/>(załącznik nr 3 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, tj. referencji lub innych dokumentów sporządzonych przez podmiot, na rzecz<br/>którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn nienależnych od niego<br/>nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>4) Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym w pkt. 7.1 SWZ, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt. 5.1 SWZ (załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, w terminie nie<br/>krótszym niż 10 dni od dnia wezwania, do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń<br/>potwierdzających spełnienie warunkówa. udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 5.2,<br/>aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>1) Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.<br/>2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich<br/>wartości, rodzaju, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane<br/>(załącznik nr 3 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, tj. referencji lub innych dokumentów sporządzonych przez podmiot, na rzecz<br/>którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn nienależnych od niego<br/>nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>4) Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym w pkt. 7.1 SWZ, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt. 5.1 SWZ (załącznik nr 4 do SWZ).<br/>2. Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów składa wraz z ofertą<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów<br/>na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Zobowiązanie to musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi<br/>zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności pkt wymienione<br/>w SWZ.<br/>3. Jeżeli w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu<br/>jakiekolwiek wartości zostaną podane w walucie obcej, Zamawiający przeliczy wartość waluty na złote<br/>wedle średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>4. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka<br/>cywilna, konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać imiona i nazwiska, firmy (nazwy) wszystkich wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego; z treści pełnomocnictwa – załączonego do oferty - powinno wynikać, że wykonawcy<br/>wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia;<br/>3) oświadczenia - załącznik nr 5 do SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak<br/>podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;<br/>4) w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców,<br/>którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane; w takim przypadku<br/>wykonawcy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają<br/>poszczególni wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). <br/>2.	Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, tj.:<br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych; <br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). <br/>3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 03 sierpnia 2021 roku do godziny 9.00 . <br/>4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: <br/>Numer konta: 61 2030 0045 1110 0000 0425 7210, z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. <br/>Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. <br/>5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 10.2 ppkt 2) do 4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. <br/>6. Treść gwarancji wadialnej /poręczenia musi zawierać następujące elementy: <br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, <br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, <br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia, <br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP, <br/>5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią jako zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). <br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP. <br/>8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka<br/>cywilna, konsorcjum): 1) w formularzu oferty należy wskazać imiona i nazwiska, firmy (nazwy)<br/>wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;2) wykonawcy<br/>muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego; z treści pełnomocnictwa – załączonego do oferty - powinno wynikać, że wykonawcy<br/>wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; 3) oświadczenia - załącznik nr 5 do SWZ składa<br/>każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w<br/>którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak<br/>podstaw wykluczenia;4) w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane; w takim przypadku wykonawcy dołączają do oferty oświadczenie, z<br/>którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zawiera<br/>wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ. 2. Termin zakończenia robót objętych niniejszą<br/>umową może ulec zmianie (wydłużeniu) w przypadku:1) Przerw w realizacji robót powstałych z<br/>przyczyn zależnych od Zamawiającego;2) Zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych; 3) Dokonywania zmian w dokumentacji technicznej; 4) Działania siły wyższej, za którą uważa się<br/>zdarzenia zewnętrzne, których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonywanie robót, w<br/>szczególności powódź, deszcz, pożar; strona powołująca się na stan siły wyższej jest<br/>zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony, a następnie do<br/>udokumentowania zaistnienia tego stanu;5) Wystąpienia nieprzewidzianych warunków<br/>geologicznych, archeologicznych lub terenowych. 3. Zmiana terminu zakończenia robót może<br/>nastąpić, jeżeli na skutek wystąpienia jednej z wyżej wymienionych okoliczności nie jest możliwe<br/>wykonanie umowy w przewidzianym terminie. W przypadku wystąpienia okoliczności<br/>wymienionych w ust. 2, termin zakończenia robót może zostać przedłużony o czas trwania tych<br/>okoliczności4. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-03 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi w SWZ załacznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dojlidy</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-03 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-02</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Na podstawie art. 15r ust. 1 ustawy z dnia z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach<br/>związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób<br/>zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 1842 ze zm.):<br/>1. W okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii ogłoszonego<br/>w związku z COVID-19, i przez 90 dni od dnia odwołania stanu, który obowiązywał jako ostatni,<br/>zamawiający nie może potrącić kary umownej zastrzeżonej na wypadek niewykonania lub<br/>nienależytego wykonania umowy, o której mowa w art. 15r ust. 1, z wynagrodzenia wykonawcy<br/>lub z innych jego wierzytelności, a także nie może dochodzić zaspokojenia z zabezpieczenia<br/>należytego wykonania tej umowy, o ile zdarzenie, w związku z którym zastrzeżono tę karę,<br/>nastąpiło w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii.<br/>2. W okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii ogłoszonego<br/>w związku z COVID-19, i przez 90 dni od dnia odwołania stanu, który obowiązywał jako ostatni,<br/>bieg terminu przedawnienia roszczenia zamawiającego, o którym mowa w ust. 1, nie rozpoczyna<br/>się, a rozpoczęty ulega zawieszeniu. Upływ terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, może<br/>nastąpić nie wcześniej niż po upływie 120 dni od dnia odwołania tego ze stanów, który<br/>obowiązywał jako ostatni.<br/>3. W przypadku gdy termin ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy upływa w<br/>okresie, o którym mowa w ust. 1, zamawiający nie może dochodzić zaspokojenia z<br/>zabezpieczenia, o którym mowa w tym przepisie, o ile wykonawca, na 14 dni przed upływem<br/>ważności tego zabezpieczenia, każdorazowo przedłuży jego ważność lub wniesie nowe<br/>zabezpieczenie, którego warunki zostaną zaakceptowane przez zamawiającego.<br/>4. W przypadku gdy termin ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy upływa w<br/>okresie między 91. a 119. dniem po odwołaniu stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu<br/>epidemii, termin ważności tego zabezpieczenia przedłuża się, z mocy prawa, do 120. dnia po dniu odwołania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii w związku z COVID-19.<br/>5. Obliczając terminy, o których mowa w ust. 1-4, dzień odwołania ogłoszenia stanu zagrożenia<br/>epidemicznego albo stanu epidemii w związku z COVID-19 wlicza się do tych terminów.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com